وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

سامسونگ گلکسی نوت 20 اعلان جنگ می کند!

انتشار ۱۳۹۹/۵/۷ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۶/۱۵ ۱۵:۵۸ . ۱۲۶۴۴ بازدید

سری گلکسی نوت سامسونگ از مدت ها پیش انتخاب مناسبی برای کاربران اندروید بوده و در کنار آن، سری S سامسونگ نیز مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفته است. پرچمدار بعدی سامسونگ - گلکسی نوت 20 - میتواند به بزرگترین رقیب آیفون 11 پرومکس تبدیل شود. گفته می شود که گلکسی نوت 20 در کنار قلم خود، توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین تلفن های اندرویدی 2020 را دارد. نوت 20 از یک صفحه نمایش 120هرتز، تراشه فوق سریع 5G و سرویس پخش بازی xCloud مایکروسافت بهره می برد.

همراه ما باشید تا به بررسی کاملتری از سامسونگ گلکسی نوت 20 بپردازیم.

سامسونگ گلکسی نوت 20

تاریخ انتشار سامسونگ گلکسی نوت 20

سامسونگ در تاریخ 19 مرداد 1399 (5 آگوست 2020) در مراسمی که به صورت مجازی برگزار می شود از سامسونگ گلکسی نوت 20 رونمایی خواهد کرد. با وجود همه گیری ویروس کرونا که هنوز هم بسیاری از نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده است، انتظار داریم که این رویداد به صورت زنده از کانالهای یوتیوب و رسانه های اجتماعی سامسونگ برگزار شود.

Ice Universe، یکی از ناشران قابل اعتماد سامسونگ، در ماه مه گفت: "سامسونگ به طور قطع در تاریخ 5 آگوست 2020 سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 الترا را رونمایی خواهد کرد". رونمایی نوت 20 در تاریخ 5 آگوست و به دنبال آن عرضه آن در روز 20 آگوست توسط تعدادی از تحلیلگران دیگر نیز تایید شد.

خرید سیم کارت ایرانسل

همین حالا می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه مای رند سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل خریداری کنید.

سامسونگ به مشتریان خود این امکان را داده است که در ازای پرداخت 50 دلار، سامسونگ گلکسی نوت 20 را پیش خرید کرده و سفارش خود را رزرو کنند.

نوت 20 تنها دستگاه رونمایی شده در مراسم معرفی نخواهد بود! به گفته ی سامسونگ قرار است که در رویداد galaxy unpacked، پنج محصول از سامسونگ را مشاهده کنیم. سامسونگ گلکسی Tab s7 و +Tab s7، در دو مدل 11 و 12.4 اینچ، گلکسی Buds live، سامسونگ گلکسی واچ 3، و گلکسی Z-fold 2 که مدت هاست مورد انتظار هواداران و مردم است در این مراسم رونمایی میشوند.

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

قیمت Galaxy Note 20

سامسونگ در سری نوت خود معمولا بهترین گوشی های خود را عرضه می‌کند، با وجود اندازه ی صفحه ی نمایش و کیفیت قلم بکار رفته در این سری، سامسونگ گلکسی نوت 20 در صدر جدول قرار میگیرد و نمی‌توان از آن انتظار پایین بودن قیمت را داشت. هیچ خبر رسمی در مورد قیمت نوت 20 وجود ندارد اما باید به این نکته توجه کرد که در سال گذشته، قیمت پایه Galaxy Note 10 مدل 4G، در حدود 899 پوند بود. بنابراین باید انتظار قیمت 1000 پوند را برای سامسونگ گلکسی نوت 20 داشته باشید که می‌تواند شانه به شانه آیفون 11 با قیمت 1149 پوند شده و در رقابت برای کسب جایگاه بهترین گوشی سال 2020 قرار بگیرد 

براساس گزارشی که 12 روز قبل از آغاز رسمی پیش فروش نوت 20  توسط یک وب‌سایت آلمانی منتشر شده، خریداران باید آماده ی "قیمتی بالاتر از 1000 یورو" باشند.

نامگذاری سامسونگ گلکسی نوت 20

در ابتدا منتقدان تلفن همراه تصور می‌کردند که با توجه به نامگذاری گلکسی نوت 10، سری بعدی سامسونگ گلکسی نوت با نام نوت 11 عرضه شود و حتی برخی از اطلاعات لو رفته ی اولیه نیز به "نوت 11" نیز اشاره می‌کردند. با این حال، به دنبال عرضه سامسونگ گلکسی S20 - جانشین گلکسی S10 - در فوریه 2020 تحلیلگران پیش بینی می‌کردند که سری Note نیز از این روند پیروی خواهد کرد.

طراحی Samsung Galaxy Note 20

اگر جزو دسته افرادی هستید که علاقه مند به تلفن های همراه کوچک هستید احتمالا 20 Galaxy Note، انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود! سری نوت سامسونگ همیشه از صفحه ی نمایش بزرگی بهره مند بوده و به نظر میرسد نوت 20 بزرگترین آنها خواهد بود. نوت 20 اولترا از نمایشگر 6.9 اینچی  +WQHD+ ،HDR10 سوپر امولد، صفحه نمایشی بسیار با کیفیت با نرخ تازه سازی قابل توجه 120 هرتز است. در صورتی که گلکسی نوت 10+ دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی است.

شنیده ها در مورد سامسونگ گلکسی نوت 20 استاندارد حاکی از آن است که سامسونگ برای کاهش قیمت note 20، امکانات به کار رفته در آن را کمتر کرده است. نوت 20 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچ با کیفیت Full HD و (نرخ تازه‌سازی) 60Hz است. در صورتی که نوت 10 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است. نوت 20 دارای ابعاد سخاوتمندانه‌ (2400x1080 پیکسل) است، اما در برابر برادر بزرگترش یعنی نوت 20 اُولترا با ابعاد (3200 1400x پیکسل) وضوح بسیار کمتری دارد.

قیمت سامسونگ نوت 20 پلاس

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 20

در اوایل ماه ژوئیه،‌ کارشناسان سامسونگ در یک نشست خبری نشان دادند که نوت 20 می تواند یک صفحه مسطح نسبتاً خسته کننده را دارا باشد نه یک صفحه خمیده با لبه های آبشاری. این موضوع توسط رندر 360 درجه اخیر سامسونگ گلکسی نوت 20 که توسط Evan Blass منتشر شد ثابت میشود.همچنین این رندر نشان داد که ماژول دوربین عقب فاقد سنسور چهارم است که این سنسور در نوت 20 اولترا دیده شده است.

با وجود نشست‌های اخیر و رندرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که شایعات پیرامون صفحه تخت تایید شده است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، دهان همه ما از تعجب باز می‌ماند! چرا که سامسونگ از سال 2017 تا به امروز در حال خفه کردن تلفن های هوشمند خود با صفحه نمایش های خمیده است. خلاصه این که این نوع طراحی برای سامسونگ در حال حاضر یک خلاقیت محسوب می‌شود.

از طرف دیگر، گوشه های مربع شکل ممکن است کمی کمتر تجملی به نظر بیایند، اما ممکن است این بدان معنا باشد که صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 20 در هنگام سقوط و افتادن در برابر ترک خوردگی و شکستگی کمتر آسیب پذیر خواهد بود. اما با این حال، گلکسی نوت 20 اُلترا از صفحه نمایش edge بهره مند است.

حال که صحبت از گوشه ها شد، به نظر میرسد سامسونگ هنگام طراحی گلکسی نوت استاندارد، کیفیت برخی از موارد را کاهش داده است. گزارش شده که سامسونگ گلکسی نوت 20 به جای شیشه صیقلی که معمولاً در یک گوشی باکیفیت Galaxy پیدا میکنید، دارای یک پشت پلاستیکی است. سامسونگ گلکسی نوت 20 از قوی ترین گوریلا گلسی که تا به حال در گوشی های هوشمند استفاده شده است بهره می برد -شیشه ای محکم که می تواند در برابر سقوط از فاصله 1.8 متر مقاومت کند- قرار است این لایه محافظ از صفحه نمایش  تجملی 120 هرتزی نوت 20 اولترا محافظت می کند.

قیمت نوت 20

قلم و دوربین سامسونگ گلکسی نوت 20

به نظر می رسد آخرین رندرها نشان می دهند که سامسونگ گلکسی نوت 20 دارای دوربین حفره دار در وسط صفحه ی نمایش است درست شبیه به سامسونگ گلکسی نوت 10!

گفته می شود که نوت 20 دارای قلم S-Pen پیشرفته ای است که قادر به انجام ترفندهای جدید و ظریف، باتری بزرگتر و بلندگوهای استریو بهینه AKG است. 

سامسونگ گلکسی نوت 20 برای کسانی که از راه دور کار میکنند  نیز امکاناتی را فراهم کرده است! به کمک این ویژگی، Note20 شما میتواند به مانیتور و یا تلویزیون شما متصل شود. به این صورت که هر زمان که شما بخواهید می تواند به عنوان کامپیوتر رومیزی شما آماده به کار شود. 

قیمت سامسونگ نوت 20 اولترا

رنگ بندی سامسونگ گلکسی نوت 20

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا در 2 رنگ Mystic Black (مشکی پر کلاغی) و Mystic Bronze در دسترس خواهد بود، در حالی که نوت 20 با رنگ‌های Mystic Black ، Mystic Bronze و Mystic Green وارد بازار خواهد شد. اما از ویژگی‌های شاخص این رنگ ها می‌توان به لمس نرم اشاره کرد. شایعه شده است که با استفاده از تکنولوژی لمس نرم، اثر انگشت های ناخوشایند را دفع می کنند. یکی از پررنگ ترین ویژگی های نوت 20 میزان شفافیت صفحه نمایش آن با سرعت 120Hz است (آیفون 11 از سرعت 60 هرتز بهره‌مند است). ما قبلاً هم شاهد صفحه نمایش 120 هرتزی در گوشی های هوشمند بودیم این صفحه نمایشگرها برای انجام بازی های ویدئویی و تماشای فیلم بسیار مناسب هستند. با توجه به توییت Ice Universe، نوت 20 دارای یک نسخه "تنظیم دقیق" از صفحه نمایش 120 هرتزی S20 است، گفت: باتری کمی بیشتر است و از آن نور آبی کمتری ساطع می شود.  این احتمال وجود دارد که فقط نوت 20 اولترا از نمایشگر 120 هرتز بهره می برد. این امر از این واقعیت ناشی می‌شود که نوت 10 در سال گذشته با نمایشگر متوسط 1080p HD ساخته شده است در حالی که نوت 20 از نمایشگر 2K بسیار جذاب تری برخوردار است.

نوت 20

 

عملکرد صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 20

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ دارای صفحه نمایش باشکوه 6.9 اینچی سوپر امولد +WQHD+  HDR10 با نرخ تازه سازی 120 هرتزی و تراکم پیکسلی 508ppi خواهد بود. نوت 20 نیز باید با صفحه نمایش سوپر امولد 6.7اینچی با نرخ تازه سازی 60 هرتز و 393ppi وارد بازار شود.

حال سوال اینجاست که سامسونگ چگونه می‌تواند عملکرد 120 هرتزی صفحه نمایش را نشان دهد؟ سرویس پخش بازی مایکروسافت x Cloud می‌تواند یکی از راه‌ها باشد. سامسونگ سال گذشته مشارکت خود را با مایکروسافت در زمان عرضه سری گلکسی S20 اعلام کرد و بازی هایی که از سرورهای مایکروسافت پخش می شوند می توانند بهینه شوند تا با نمایشگر 120Hz عملکرد خوبی داشته باشند و به طور موثری Note 20 Ultra را به یک Xbox قابل حمل تبدیل کنند.

اپلیکیشن خرید و فروش سیم کارت

مای رند اولین اپلیکیشن تخصصی خرید و فروش سیم کارت در کشور است. در این اپلیکیشن علاوه بر خرید و فروش سیم کارت می توانید از امکانات ویژه اپلیکیشن برای آهنگ پیشواز بهره مند شوید.

دوربین سامسونگ گلکسی نوت 20 

خانواده گلکسی نوت سامسونگ از ابعاد متنوعی برخوردار هستند، به این معنی که در جدیدترین فناوری سری نوت، فضای خالی زیادی برای قرار گرفتن دوربین وجود دارد. با این حال، آخرین اطلاعات نشان می دهد که نوت 20، 100 برابر بزرگنمایی فضایی را که در گلکسی نوت 20 اولترا وجود دارد را پشتیبانی نخواهد کرد.

نوت 20 با بزرگنمایی 50 برابر عرضه میشود. نوت 20 اولترا با سنسور 108 مگاپیکسلی بالاترین حد Galaxy S20 را به دست خواهد آورد، بنابراین می توان انتظار داشت که برخی از تصاویر ناگهانی را به خوبی ضبط کند اما نوت 20 استاندارد از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی برخوردار می شود. نوت 20 و نوت 20 اولترا هر دو قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه هستند.

قیمت گلکسی نوت 20 پلاس

عملکرد گلکسی نوت 20

امید است که نوت 20 از جدیدترین چیپست اسنپ‌دراگون 865+ Qualcomm بهره ببرد، چیپستی که در تلفن های هوشمند و چشمگیر سامسونگ Galaxy S20 با قدرت 5G بهینه سازی شده وجود دارد. در عوض، اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که سامسونگ از پردازنده اگزینوس 990 با سرعت پردازش 2.7 گیگاهرتز Octa Core خود در سری نوت 20 استفاده کرده است.

سامسونگ نوت 20 با دارا بودن اندروید 10 در کنار جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 2.1، که برای تماشای فیلم،‌ بازی های ویدئویی و کارهای روزانه بسیار کارآمد است.

سامسونگ گلکسی نوت 20 دارای باتری با ظرفیت 4300mAh است. این در حالی است که نوت 20 ultra از باتری دارای ظرفیت 4500mAh برخوردار است. شنیده ها حاکی از آن است که این باتری با شارژ سریع در مدت زمان 30 دقیقه به 50٪ می رسد. سری نوت 20 سامسونگ  به صورت بی سیم شارژ می شوند و از Samsung PowerShare بهره می گیرند ، به این معنی که می توانید از Note20 خود برای شارژ بی سیم سایر دستگاه های سازگار Galaxy مانند هندزفری بی سیم Galaxy Buds 2 استفاده کنید.

در رابطه با ظرفیت ذخیره سازی؛ نوت 20 Ultra از 256 یا 512 گیگابایت حافظه ی داخلی بهره‌مند است و بر این اساس باید انتظار 12 گیگابایت حافظه ی رم برای مدل 256 گیگابایتی و 16 گیگ رم برای مدل 512 گیگابایتی را نیز داشت، و اما نوت 20 نیز با حافظه ی 256 گیگابایتی و 12 گیگ رم و حافظه ی 512 گیگابایتی و 12 گیگ رم عرضه میشود.

مطالب مرتبط
همه چیز درباره کدهای کاربردی گوشی موبایل
بلاگ | راهنماي سرويس ها
همه چیز درباره کدهای کاربردی گوشی موبایل
کدهای کاربردی گوشی موبایل یکی از موضوعات جذاب و کاربردی برای کاربران است. در این مطلب به بررسی هر یک از انواع کدهای کاربردی گوشی موبایل...
فناوری جدید شاتل موبایل ، انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیستم های هوشمند
بلاگ | خدمات سیم کارت
فناوری جدید شاتل موبایل ، انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیستم های هوشمند
شاتل موبایل توانست انتخاب دستی و تغییر شبکه رادیویی در سیم کارت هوشمند را برای اولین بار در ایران فراهم کند. برای اولین بار سیم کارت شاتل...
اینترنت رایگان شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها
بلاگ | اخبار اپراتورها
اینترنت رایگان شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها
با خرید سیم‌کارت‌ شاتل موبایل به عنوان اولین سیم‌کارت خود، علاوه بر بسته‌های ارائه شده به همراه سیم‌کارت، بسته سه ماهه رایگان اینترنت، مکالمه...
بسته اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل
بلاگ | راهنماي سرويس ها
بسته اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل
با خرید سیم کارت شاتل موبایل می توانید از خدمات ویژه این شرکت استفاده کنید. خدمات شرکت شاتل موبایل عبارت از مکالمه درون و بیرون شبکه ، پیامک...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست