وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی واچ 3

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ . ۴۱۹۴ بازدید

سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان در این زمینه، موارد کاملاً مناسبی را پشت سر گذاشته است. گلکسی واچ 3، نمونه خارق العاده از هنر سامسونگ است که با نرم افزار بهینه سازی شده ی خود، حتی با وجود این قیمت بالا (حدود 460 یورو)، دلایل بسیار منطقی و خوبی را ارائه میدهد که شما بخواهید یکی از آن ها را بخرید. اگر چه که گلکسی واچ 3 نمیتواند در رقابت با اپل واچ قرار بگیرد، اما با این حال یکی از بهترین ها در زمینه ساعت های هوشمند است.

 

سامسونگ گلکسی واچ 3

 

معرفی سامسونگ گلکسی واچ 3

گلکسی واچ 3 در دو نسخه عرضه می‌شود، نسخه کوچکتر که نمایشگر آن فقط 1.2 اینچ است و دارای ظرفیت باتری 247 میلی‌آمپری است. در حالی که نسخه 1.4 اینچی پنل بزرگتری دارد و باتری آن، از حجم 340 میلی‌آمپر برخوردار است. هر دو مدل عرضه شده در سال 2020 نسبت به مدل اصلی گلکسی واچ به طرز قابل توجهی پسرفت داشته‌اند.

 البته ما قدردان تلاش سامسونگ برای حفظ شباهت ویژگی‌ها میان مدل 41mm و 45mm هستیم. امسال مدل 41 میلی‌متری از فناوری LTE و بلندگو پشتیبانی می‌کند که می‌توان از آنها برای برقراری تماس تلفنی استفاده کرد. این ویژگی ها معمولا در دستگاه‌های کوچک‌تر ساعت‌های سامسونگ و سایر سازندگان نیز کنار گذاشته می شوند.

این روزها ساعت‌های هوشمند از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که از آنها استفاده می‌کنند، بهتر از تلفن‌های هوشمند قابل تغییراند. از آنجا که سیستم عامل Wear OS گوگل که مخصوص ساعت‌های هوشمند بود نتوانست تجربه کاربری حرفه‌ای را برای کاربران رقم بزند و از آنجا که همیشه تولیدکنندگان به دنبال راهکارهای موثر برای ماندگارسازی محصول خود در ذهن‌ها هستند، شما از انتخاب‌های گسترده‌تری برای خرید ساعت هوشمند برخوردارید. برخی از آنها برای ماندگاری باتری آماده هستند و فقط اعلان های مربوط به رله را از طریق تلفن شما انجام می دهند ، در حالی که برخی دیگر قادر به اجرای برنامه ها به تنهایی و مستقل تر بودن هستند.

 

گلکسی واچ 3

 

تفاوت های گلکسی واچ 3 با گلکسی واچ

از نظر سخت افزاری، گلکسی واچ 3 چندان تفاوتی با مابقی گلکسی واچ ها ندارد. هنوز هم پردازنده اگزینوس 9110 قدرت بخش همه چیز است. این ساعت هوشمند دارای 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت است. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 360*360 پیکسلی بهره میبرد.

بهترین قسمت این ساعت، بدنه ی چرخانی آن است. بعد از عرضه ی گلکسی واچ Active و Active 2، تصور می کردیم که دیگر این آپشن را در ساعت های هوشمند سامسونگ مشاهده نخواهیم کرد. اما سامسونگ در گلکسی واچ 3 این امکان را بازگردانده و حالا از بهتر از همیشه شده است.

اگرچه سامسونگ گلکسی واچ 3 ارتقای خیره کننده ای را به نسبت مدل های قبلی خود ندارد؛ اما ویژگی های مربوط به سلامتی و تناسب اندام پیشرفت چشمگیری را در این مدل داشته اند و این میتواند به خودی خود نقطه قوتی باشد.

 

قیمت گلکسی واچ 3

 

طراحی و ساختار گلکسی واچ 3 

سامسونگ می گوید در حالی که گلکسی واچ 3 از صفحه نمایشی بزرگ تر استفاده می کند، 14٪ نازک تر و 15٪ سبک تر از گلکسی واچ اصلی است. 

این ساعت در دو نوع تیتانیومی و آلومینیومی عرضه میشود که مدل آلومینیوم، ارزان‌تر از مدل دیگر خواهد بود.

یکی دیگر از نکات مثبت این ساعت، دکمه های پیمایش آن است که این بار از جنس فلز ساخته شده است؛ برعکس مدل های قبلی که جنس آن ها از پلاستیک بود.

بند های گلکسی واچ 3، از چرم ساخته شده اند. اما رنگ غیر طبیعی آن احساس چرم بودن آن را از بین میبرد و باعث میشود که تصور کنیم جنس آنها پلاستیک است.

در مورد رنگ، سامسونگ امسال رنگ محبوب خود را Mystic Bronze اعلام کرده و برای گوشی های پرچمدار و لوازم جانبی خود از این رنگ استفاده میکند. گلکسی واچ 3 نیز از این رویه پیروی میکند و  برای مدل 41 میلیمتری آن دو رنگ Mystic Bronze و Mystic Silver وجود دارد و برای مدل 45 میلیمتری خود نیز، Mystic Black و Mystic Silver را به عنوان گزینه هایی انتخاب کرده و این رنگ ها ظاهری مردانه تر به نسبت رنگ های مدل 41 میلیمتری دارند.

بر اساس شواهد و تبلیغات انجام شده توسط سامسونگ، سامسونگ گلکسی واچ 3 در برابر سقوط، درجه حرارت شدید، گرد و غبار، شوک، لرزش، ارتفاعات، و فشار تا حدودی مقاوم است. با این وجود، سامسونگ توصیه می کند از تغییرات بیش از حد و ناگهانی درجه حرارت و فعالیت های با سرعت بالا خودداری کنید.

 

گلکسی واچ

 

سخت افزار و نرم افزار سامسونگ گلکسی واچ 3

گلکسی واچ 3 برای مدل 41 میلی متری از پنل سوپر آمولد دایره ای 1.2 اینچی و با وضوح 360 * 360 پیکسل بهره می برد. مدل 45 میلیمتری، صفحه نمایش  1.4 اینچی را ارائه می دهد، اما رزولوشن 360* 360 پیکسل را حفظ می کند.

گلکسی واچ 3 استاندارد های IP و استاندارد نظامی MIL-STD را دریافت کرده است. همچنین، تاییدیه ATM5 ( مقاومت در برابر آب ) و بهره مندی از محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass DX از سایر ویژگی‌ های این ساعت هوشمند به شمار می‌روند.

سامسونگ گلکسی واچ 3 از پردازنده قدرتمند اگزینوس 9110 بهره مند است که پیشتر در گلکسی واچ نیز استفاده شده بود و پردازنده ی محبوب سامسونگ در ساعت های هوشمند اش به حساب می آید. گلکسی واچ 3، با استفاده از اگزینوس 9110 و دارا بودن 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، تجربه ی بسیار دلنشینی را به مخاطبان خود ارائه میکند.

سیستم عامل Tizen OS 5.5 که بسیار بهینه سازی شده است کاملاً روی دستگاه اجرا می شود و هیچ مشکلی را برای کاربر به وجود نمی آورد. به عنوان مثال اگر شما از ساعتهای هوشمند Huawei و Honor استفاده کنید، هرچند که آنها عمر باتری بالاتری دارند اما از نظر عملکرد تحت تاثیر قرار می گیرند و همه انیمیشن ها متلاطم و کند هستند. کاملاً برعکس آنچه سامسونگ با سیستم عامل Tizen خود ارائه می دهد.

.

ساعت سامسونگ

 

باتری گلکسی واچ 3

باتری گلکسی واچ 3 به نسبت گلکسی واچ افت شدیدی داشته است. مدل 45 میلیمتری از باتری با ظرفیت 340 میلی آمپر استفاده میکند. در صورتی که مدل 45 میلیمتری  Galaxy Watch از باتری 472 میلی آمپری استفاده میکرد. در مورد نسخه 41 میلیمتری نیز این رویه صدق میکند! گلکسی Watch3 دارای باتری 247 میلی آمپری است. این در حالیست که گلکسی واپ در مدل 42 میلیمتری خود از باتری 270 میلی آمپری بهره مند است.

شارژ کردن باتری نیز چیز خاصی نیست. شارژر بی سیم ارائه شده می تواند در کمتر از دو ساعت ساعت شما را 0٪ تا 100٪ شارژ کند. و خبر بد این است که حتی اگر این دستگاه از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند، اما نمیتوان آن را از طریق یک پد معمولی سازگار با Qi شارژ کرد. ساعت فقط با نمونه ارائه شده در جعبه شارژ میشود.

 

سامسونگ گلکسی واچ 3 قیمت

 

نرم افزار سامسونگ گلکسی واچ 3

تایزن بدون شک یکی از بهترین سیستم عامل ها برای ساعت های هوشمند موجود در آن است. Tizen به شما انتخاب های گسترده ای از برنامه ها و پس زمینه ها را برای بارگذاری در پس زمینه ی ساعت هوشمند شما میدهد.

در گلکسی واچ 3، تقریباً می توانید همه جنبه ها را در برخی از پس زمینه ها شخصی سازی کنید! می توانید رنگ ها را تغییر دهید و اطلاعات مربوطه را که می خواهید در صفحه نمایش داده شود، مانند مراحل ، تعدادم قدم های طی شده، ضربان قلب، هوا، باتری باقیمانده و… را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، منوی کشویی قابل تنظیم است و به شما امکان دسترسی به رایج ترین و پراستفاده ترین امکانات مانند یافتن تلفن تان، محافظ باتری، روشنایی صفحه نمایش ، حالت تئاتر، حالت خواب، GPS و... را می دهد.

حالت تئاتر و حالت خواب بسیار مفید و کاربردی است زیرا آنها اعلان های تلفن همراه شما را غیر فعال کرده و مانع از حواس پرتی و یا بیدار شدن شما میشوند.

خود رابط کاربری در طی چند تکرار اخیر تغییری نکرده است. اخیراً فقط روزرسانی جزئی معرفی شده است تا با UI فعلی  تلفن های سامسونگ مطابقت داشته باشد.

همچنین به اصطلاح قابلیتی به نام Water Lock وجود دارد که در صورت شنا کردن و یا دوش گرفتن، لمس صفحه غیرفعال می شود تا از هرگونه لمس تصادفی با قطرات آب جلوگیری کند. نگه داشتن دکمه پاور، قفل صفحه را غیرفعال میکند و بلندگو چند مرتبه صدا میکند  تا بتوانید آبی که به داخل بلندگوهای ساعت هوشمندتان رفته را بیرون بیاورید. این ویژگی را سامسونگ با الهام گرفتن از اپل واچ های کمپانی اپل در گلکسی واچ 3 به کار برده است.

 

قسمت سامسونگ گلکسی واچ 3

 

جمع بندی

چندین سال پیش، تنها سامسونگ و تعداد انگشت شماری برای تولید ساعت های هوشمند وجود داشت و سامسونگ؛ غول فناوری کره ای به عنوان بهترین تولید کننده ی ساعت های هوشمند شناخته میشد. اما در سال 2020، همه چیز تغییر کرده است. اکنون Oppo Watch ،Huawei Watch و صد البته ساعت های هوشمند اپل را داریم که باعث میشود انتخاب اینکه کدام برند را انتخاب و خریداری کنیم تا حدودی سخت و دشوار شود.

 

خرید گلکسی واچ 3

 

آیا تاکنون تجربه استفاده از ساعت های هوشمند را داشته اید؟ نظرات و دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
بررسی ساعت هوشمند هواوی 2021
بلاگ | لوازم جانبی
بررسی ساعت هوشمند هواوی 2021
هواوی ساعت هوشمند در سال 2021 معرفی کرد یکی از جذاب ترین خبرها از برند هواوی است.اگر میخواهید در مورد این خبر که هواوی ساعت هوشمند در سال...
بررسی امکانات و قابلیت های ساعت های هوشمند سیم کارت خور
بلاگ | لوازم جانبی
بررسی امکانات و قابلیت های ساعت های هوشمند سیم کارت خور
ساعت های سیم کارت خور چه قیمتی دارد؟ آیا قیمت سیم کارت رجیستر شده گران است؟ بهترین و پرفروش ترین ساعت های هوشمند و مچ بند هوشمند سال2021...
ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود?
بلاگ | لوازم جانبی
ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود?
اگر شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود هستید و میخواهید جزئیات بیشتری در مورد این...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست