وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بررسی ساعت هوشمند هواوی 2021

انتشار ۱۴۰۰/۹/۲۵ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۴:۳۱ . ۸۰۰ بازدید

هواوی ساعت هوشمند در سال 2021 معرفی کرد یکی از جذاب ترین خبرها از برند هواوی است. امروزه افراد زیادی برای کنترل و مدیریت کردن فعالیت‌های ورزشی خود و برای از دست ندادن تماس ها و پیامک های شخصی و غیره از ساعت های هوشمند استفاده می کنند. اگر میخواهید در مورد این خبر که هواوی ساعت هوشمند در سال 2021 معرفی کرد را بدانید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. ساعت هوشمند شیائومی mi band 5  یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 می باشد.

 

بررسی ساعت هوشمند هواوی سال 2021

 

هواوی ساعت هوشمند در سال 2021 معرفی کرد

به طور کلی گجت‌های پوشیدنی در دو دسته کلی ساعت هوشمند اسمارت واچ ها و مچ بند هوشمند یا اسمارت بند ها هستند. اگر علاقه دارید که با ساعت های هوشمند هواوی آشنا شوید که در سال 2021 معرفی شده اند همراه ما باشید. در این قسمت به طور کامل به بررسی جزئیات کامل در مورد ساعت های هوشمندی هواوی می پردازیم که در سال 2021 معرفی شده اند.    

 

هواوی ساعت هوشمند در سال 2021 معرفی کرد

 

ساعت هوشمند هواوی مدل TalkBand B5

ساعت هوشمند هواوی مدل TalkBand B5  در واقع  شباهت زیادی به انواع و اقسام مچ بندهای موجود در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی می باشد. شاید باورتان نشود که این یک ساعت هوشمند است نه یک مچ بند! این مدل یکی از بهترین ساعت های هوشمند هواوی است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده اند. این ساعت هوشمند با طراحی خاص و زیبا و بندهای چرمی می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. ساعت هوشمند هواوی که در سال 2021 معرفی شده است یکی از ساعت های هوشمندی است که به راحتی با سیستم عامل های اندروید و ios ارتباط خوبی می تواند برقرار کند. همچنین شرکت هواوی در طراحی و توسعه این سری از بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۱ سعی کرده است که از یک صفحه نمایش کاملا خمیده وزنه امولد (AMOLED) استفاده کند. این موضوع موجب خاص بودن و منحصر به فرد بودن این مدل از ساعت های  هوشمند هواوی شده و می توان گفت که از لحاظ کارایی و کاربرد نیز کمک شایانی به خریداران این محصول کرده و خوش دست بودن و خوش ساخت بودن این ساعت هوشمند را برای شما کاربران عزیز دو چندان می کند. صفحه نمایش تمام رنگی 1.13 اینچیه این ساعت هوشمند موجب شده تا شما کاربران عزیز بتوانید از آن در تمامی محیط های سرباز سرپوشیده و طبیعت هایی که دارای نور آفتاب بسیار زیاد هستند، استفاده کنید و تصاویر و المان های موجود در درون ساعت را به راحتی و بدون هیچگونه اذیتی مشاهده نمائید. حافظه این مدل از ساعت های هوشمند هواوی که در سال 2021  معرفی شدند معادل ۵۱۲ کیلو بایت است و از دیگر قابلیت های این مدل ساعت هوشمند می توان به ظرفیت داخلی فلش ۱ مگابایتی آن اشاره کرد. از طراحی میتوان گفت که این ساعت هوشمند با دارا بودن بند چرمی و سیلیکونی یا فلزی مورد پسند آقایان و خانم‌ها است. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که علاوه بر زیبایی و جلوه خاص و شیک، این ساعت هوشمند  توانسته از جنبه مقاومت نیز در برابر هرگونه رطوبت و گرد و خاکی خودش را ایمن کند و گواهینامه استاندارد معتبر آی پی ۵۷ (IP57) را دریافت نماید. باتری داخلی این مدل از بهترین ساعت های  هوشمند  هواوی در سال 2021 ، تقریباً ۱۰۸ میلی آمپر ساعت می باشد و پس از هر بار شارژ شدن به شما این امکان را می دهد تا به مدت ۶ ساعت نیز بتوانید مکالمه داشته باشید. همچنین اگر قابلیت TruSleep شما غیر فعال شد تا مدت زمان حداکثر ۴ روز از مابقی امکانات ساعت هوشمند خود می توانید استفاده کنید. یکی از قابلیتهای منحصربفرد این ساعت هوشمند این است که شما می توانید بدنه این ساعت هوشمند را از بند آن جدا کرده و از آن به عنوان یک هدست بلوتوثی استفاده کنید.

 

ساعت هوشمند هواوی واچ مدل Steel Case with Steel Link Bracelet

 

ساعت هوشمند هواوی واچ مدل Steel Case with Steel Link Bracelet

ساعت هوشمند هواوی واچ مدل Steel Case with Steel Link Bracelet یکی از معتبر ترین و معروف ترین مدل های ساعت هوشمند هواوی است. این مدل از ساعت های هوشمند هواوی شباهت بسیار زیادی به ساعت های کلاسیک بند فلزی دارد. به همین علت است که بسیاری از افراد تا وقتی که این ساعت هوشمند را در دست خود نبینند و با قابلیت‌های آن روبرو نشوند، باور نمی کنند که این ساعت یک ساعت هوشمند است نه یک ساعت کلاسیک! با توجه به اینکه شرکت های بسیار قدرتمند سازنده موبایل های هوشمند در کنار تولید موبایل های هوشمند، ساعت های هوشمند را نیز ثبت کردند و علاوه بر تلفن های هوشمند، ساعت های هوشمند را نیز با تنوع و خلاقیت بسیار زیادی طراحی کرده و به بازار عرضه کردند. تحقیقات بدست آمده از کاربران نشان داد که  بسیاری از افراد دوست دارند ساعت هوشمندی داشته باشند که شبیه به ساعت های کلاسیک باشد. با توجه به این موارد، شرکت قدرتمند هواوی نیز تصمیم گرفت دقیقاً همین کار را انجام دهد و ساعت هوشمند هوآوی با صفحه نمایش دایره ای شکل و در چشم در قاب و بند با جنس بدنه فلزی و بند چرمی را به بازار عرضه کرد. این ساعت هوشمندهواوی توانست تمامی سلیقه های ممکن را پوشش دهد. از نقاط قوت این مدل از ساعت های هوشمند هواوی میتوان به صفحه نمایش AMOLED با تراکم پیکسلی 286،  قابلیت مشاهده ایمیل، پیامک و مشخصات تماس دریافتی، استفاده از شیشه ضد خش سافایر و سنسور ضربان قلب میتوان اشاره کرد. همچنین تنوع بسیار زیاد این سری از بهترین ساعت هوشمند هواوی به کاربران و خریداران و علاقمندان به گجت های پوشیدنی این امکان را می دهد که به راحتی بتوانند ساعت های هوشمند زیبا کیفیت بسیار بالا و طول عمر طولانی استفاده کنند؛ در ضمن جنس بدنه بسیار مستحکم این ساعت های هوشمند در کنار یاقوت کبود مصنوعی که اصطلاحاً به آن سافایر گفته می‌شود موجب شده است که این ساعت ها از هرگونه خراش و ضربه های شدید احتمالی در امان باشند. صفحه نمایش ۱.۴ اینچی این مدل از ساعت های هوشمند هواوی که در سال 2021 معرفی شده است از نوع گرد بوده و دارای تراکم پیکسلی ۲۸۶ پیکسل بر اینچ می‌باشد و شما کاربران عزیز میتوانید با تمامی سیستم های نرم افزاری و سیستم عامل های معروف موبایلی مانند اندروید در نسخه‌های 4.3 و یا بالاتر و همچنین سیستم عامل ios در نسخه‌های 8.2 و یا حتی بالاتر از آن استفاده کنید.

 

ساعت هوشمند هوآوی واچ مدل Steel Case With Black Leather Band

 

ساعت هوشمند هوآوی واچ مدل Steel Case With Black Leather Band

این مدل از ساعت های هوشمند هواوی دارای سیستم عامل قدرتمند  Android Wear، است و در نتیجه قادر است با همه گوشی های همراهی که از سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 یا سیستم عامل آی او اس نسخه 8.2 و یا حتی نسخه های بسیار بالاتر بهره مند هستند، سازگاری داشته باشد. حافظه داخلی این مدل از بهترین ساعت هوشمند هواوی که در سال 2021 معرفی شده است تقریباً معدل ۴ گیگابایت است و فضای مناسبی را برای نصب و راه اندازی نرم افزار های متفاوتی در اختیار شما کاربران عزیز این ساعت قرار می دهد.  

 

ساعت هوآوی

 

از نقاط قوت این مدل از ساعت های هوشمند هواوی میتوان به طراحی زیبا و خاص، قابلیت دانلود صفحه های جدید برای ساعت و کیفیت ساخت خوب اشاره کرد.  باتری به کار رفته در این مدل از ساعت های هوشمند هواوی تقریبا از ۳۰۰ میلی آمپر در ساعت است و به شما کاربران عزیز این امکان را می‌دهد که بتوانید تا دو روز به صورت مستمر و متوالی از این ساعت استفاده کنید، بدون اینکه آن را به شارژ بزنید به راحتی می توانید از تمامی قابلیت‌های آن بهره مند شوید.  شیشه این مدل از ساعت های هوشمند هواوی از جنس یاقوت مصنوعی یا سافایر می باشد و کاملا ضد خش است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این موضوع باعث ایجاد جذابیت و شفافیت بسیار بالای این ساعت در میان دیگر مدل های ساعت های هوشمند شده است. این ساعت هوشمند دارای قابلیت های مختلفی است که از جمله آنها میتوان به داشتن سنسور های کارآمد ژیروسکوپ، امکان شمارش ضربان قلب، قابلیت فشارسنج، داشتن وای فای، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۱ اشاره کرد. برای خرید لوازم جانبی و اکسسوری موبایل به مراکز معتبر مراجعه کنید.

 

 نکات مهم خرید ساعت هوشمند هوآوی

                           

 نکات مهم خرید ساعت هوشمند هوآوی

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. ما در این مطلب سعی کردیم تمامی اطلاعات در مورد این خبر که هواوی ساعت هوشمند در سال 2021 معرفی کرد را برای شما عزیزان ارائه کنیم. کاربرانی که تجربه کار با ساعت های هوشمند هواوی را دارند این سخن را تائید می کنند که همواره هدف این برند تولید برترین ساعت های هوشمند بازار بوده است. با توجه به ویژگیهای بسسیار کاربرپسند ساعت های هوشمند کمپانی هواوی،  ما در این مقاله سعی کردیم با جزئیات کامل ساعت های هوشمند هواوی که در سال 2021 معرفی شده اند را برای شما کاربران عزیز مورد نقد و بررسی قرار دهیم. به این نکته مهم توجه داشته باشید که هر یک از این مدلهای معرفی شده دارای یک ویژگی منحصر بفرد و برجسته هستند که شما با توجه به اولویت ها و نیازهای خود می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید. اگر تجربه کار با هر یک از این ساعت های هوشمند هواوی را دارید لطفا در قسمت کامنت و نظرات آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  

      

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست