وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

معرفی بهترین مراکز فروش گوشی موبایل و وسایل جانبی در تهران

انتشار ۱۴۰۰/۲/۲۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۲/۲۹ ۱۳:۳۲ . ۱۹۳۸۳ بازدید

تنوع و کیفیت محصولات الکترونیکی ، رقابت بین برند های تولید کننده گوشی همراه باعث شده است.  تهران یکی از مراکز  فروش گوشی موبایل به شمار رود . این شهر  دارای مجتمع ها و مراکز فروش گوشی تلفن ثابت  و همراه ، سایر وسایل الکترونیکی است. این  مراکز در حال رقابت با یکدیگر هستند. این مراکز بهترین خدمات محصولات الکترونیکی را در اختیار کاربران قرار می دهند. ما در این مقاله برند های پر فروش و آدرس و ساعت کاری مراکز فروش محصولات الکترونیکی را  معرفی میکنیم.  

مراکز خرید و فروش گوشی  موبایل فروشگاه ها ی بزرگی هستند که خدمات و محصولات دیجیتالی عرضه می کنند. افراد سعی می کنند بهترین مراکز فروش گوشی موبایل را پیدا کنند. ما در این مقاله سعی کریم پر فروش ترین ، مراکز را به شما معرفی کنیم. شما باید برای خرید گوشی اطلاعات کافی داشته باشید تا خدای نکرده محصولات تقلبی به شما نفروشند.                                      

معرفی بهترین مراکز فروش گوشی موبایل و وسایل جانبی در تهران

 

پاساژ علاالدین یکی از مراکز فروش موبایل در تهران  

پاساژ علاالدین یکی از پر فروش ترین بازار های فروش محصولات الکترونیکی در تهران است. پاساژ علاالدین در بهترین نقطه تهران قرار دارد. این پاساژ از سال 78 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات الکترونیکی تلفن همراه آغاز کرد. در حال حاظر با 1100 فروشگاه  ، گوشی تلفن  و لوازم الکترونیکی  به بورس فروش گوشی تبدیل شده است.  در پاساژ علا الدین می توانید  تنوع موبایل ، وسایل جانبی و.....  را خریداری کنید.  پاساژ علاالدین یکی از  مراکز فروش گوشی موبایل به شمار می رود.  اگر شما به دنبال تنوع محصولات جانبی و برند های پر فروش هستید پاساژ علاالدین  می تواند انتخاب خوبی باشد.  

برند های پر فروش در این مراکز : سامسونگ ، ال جی ف سونی ، اَپل ، نوکیا و.... می توتن نام برد.

تعمیر وسایل الکترونیکی : در طبقه پایین  پاساژ علا الدین تعمیر گوشی تلفن همراه و وسایل الکترونیکی انجام می شود.

فروش گوشی موبایل و تبلت در طبقه اول و دوم این پاساژ به فروش می رسد.

آدرس مجتمع  : تقاطع خیابان حافظ و جمهوری ، نبش پل حافظ واقع می باشد.

ساعت کاری : شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 صبح تا 9 شب جمعه ساعت11 تا  6 عصر   می توانید برای خرید بهترین برند های گوشی تلفن ولوازم جانبی به این مراکز سر بزنید.

پاساژ علاالدین یکی از مراکز فروش موبایل در تهران

 

پاساژ چارسو خرید  فروش گوشی تلفن همراه

پاساژ چارسو خوش ساخت ترین مجتمع های مدرن در تهران است. این پاساژ  در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ قرار دارد. پاساژ چارسو یکی از رقیب های پاساژ علاالدین است. پاساژ پارسو یکی از  مراکز فروش گوشی موبایل  به شمار می رود. یکی از مزایای این مجتمع طراحی زیبا و منحصر به فرد و تنوع  محصولات جانبی  ، فروش بهترین برند های گوشی همراه   و.... می باشد.  این مجتمع 7 طبقه دارد این مراکز غیر از فروش محصولات الکترونیکی و گوشی تلفن همراه ، پردیس سینمایی دارد . پاساژ چارسو با وجود بورس مرکز فروش گوشی و  سالن سینما  مدرن به یکی از جاذبه  گردشگری تبدیل شده است.  روزانه جمعیت زیادی به این مراکز سر می زنند. و محو طراحی شیک مجتمع می شوند. این مجتمع دو ورودی دارد.  اگر  به دنبال مرکز خرید و فروش گوشی ، وسایل جانبی و همچنین مکانی دیدنی هستند ما به شما  مجتمع چارسو  را پیشنهاد می دهیم.  

 

پاساژ چارسو خرید  فروش گوشی تلفن همراه

 

برند های پر فروش در این مراکز : ال جی ، سامسونگ  

فودکویت : در طبقه پنجم این مجتمع تنوع غذاهای ایرانی و خارجی وجود دارد. می توانید در منو این مجتمع غذا های ایرانی و ایتالیایی و... را مشاهده کنید.  

سالن سینما:  پاساژ چارسو یکی از مراکز فرهنگی است . و فیلم های روز در این سالن ها نمایش می شود .

آدرس مجتمع : تقاطع جمهوری و حافظ پاساژ چارسو واقع می باشد.

ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 11 شب پنج شنبه و جمعه 10 صبح تا 9 شب  می باشد. برای خرید و فروش گوشی موبایل و وسایل جانبی و تماشای فیلم سینمای و .... به این مجتمع  سر بزنید.                  

 

  2پاساژ چارسو خرید  فروش گوشی تلفن همراه

 

پاساژ پایتخت خرید و فروش وسایل الکترونیکی

در سال 89 پایتخت جایزه تندیس طلایی فروش محصولان الکترونیکی را دریافت کرد. پاساژ پایتخت یکی از  پرفروش ترین  مناطق  خرید و فروش وسایل الکترونیکی ، گوشی تلفن همراه و...  در تهران است. این مجتمع در منطقه3 تهران قرار گرفته است. برای خرید و فروش محصولات با کیفیت و دارای ضامن نامه معتبر پاساژ پایتخت انتخاب بسیار عالی می تواند  باشد.                      

پاساژ پایتخت یکی از مراکز فروش موبایل ، تبلت ، قطعات سخت افزاری ، وسایل جانبی و... می باشد. پاساژ پایتخت یکی از با سابقه ترین مرکز فروش وسایل دیجیتالی در تهران می باشد.                                                                                                                

آدرس مجتمع : خیابان ولیعصر - ابتدای میر داماد وقع شده است.

ساعت کاری : شنبه تا پنج شنبه ساعت  صبح تا9:309:30 شب برای خرید و فروش موبایل و وسایل جانبی ، قطعات سخت افراری کامپیوتر و کنسول بازی برای کودکان و جوانان و... از این مجتمع دیدن کنید.

پاساژ پایتخت خرید و فروش وسایل الکترونیکی

 

 

بازار موبایل ایران1 کجاست؟

بازار موبایل ایران یکی از مراکز فروش گوشی موبایل  و وسایل جانبی محصولات الکترونیکی و... است. این مجتمع 14 طبقه دارد. 9 طبقه پارکیک و 5 طبقه مرکز فروش وسایل جانبی ، دوربین فیلم برداری ، لب تاب ، تبلیت ، گوشی موبایل و... است. برای خرید دوربین های مدار بسته مجتمع موبایل 1 انتخاب خوبی می تواند باشد.                                                                                        

برند های پر فروش در این مراکز : سامسونگ ، ال جی ، اَپل و... است.                                      

امکانات دیگر این مجتمع:  مرگز خرید و فروش گوشی موبایل ،کافی شاپ، رستوران و... می توان نام برد.                                                                                                                  

آدرس مجتمع :  خیابان حافظ پایین تر از جمهوری واقع شده است.                                                      

ساعت کاری : شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 صبح تا 9 شب جمعه 9 صبح تا 5 عصر می توانید برای خرید و فروش وسایال الکترونیکی ، دوربین دار بسته و...  از مجتمع بازار ایران1 دیدن کنید.              

بازار موبایل ایران1 کجاست؟

 

شعبه دوم: بازار موبایل2  

بازار موبایل2 شعبه دوم بازار موبایل در خیابان حافظ پایین تر از جمهوری است.  این مجتمع 7 طبقه دارد. 3 طبقه آن خدمات و تجاری خرید و فروش موبایل و وسایل جانبی است . و 3 طبقه دیگر پارکینگ و یکی از طبقه ها نمایشگاه است. این مجتمع یکی از مراکز فروش گوشی موبایل ، وسایل جانبی ، دوربین ، کنسول بازی وجود دارد.  برای خرید و فروش خدمات الکترونیکی و... مجتمع بازار موبایل 2 می تواند انتخاب خوبی باشد.    

برند های پر فروش : ال جی  ، سامسونگ و.. می توان اشاره کرد.

امکانات رفاعی: رستوران ، کافی شاپ، اتاق سیگار و..... می توان اشاره کرد.

آدرس مجتمع :  بزرگراه - سعیدی ، چهار راه یافت آباد ، یافت آباد  - شرقی  واقع شده است.

ساعت کاری : شنبه تا پنج شنبه 9 صبح تا 9 شب جمعه 9 صبح تا 8 شب برای خرید و فروش  موبایل و وسایل جانبی به این مجتمع سر بزنید.  

 

پر فروش ترین برند های بازار موبایل شرقی

این مجتمع یکی از پر فروش ترین مراکز فروش گوشی موبایل ، تبلت ، خرید سیم کارت ، وسایل و قطعات سخت افزاری به شمار می رود.  تعمیر گوشی و وسایل جانبی در این مجتمع پذیرفته می شود.  

برند های پر فروش در این مراکز : سامسونگ ، ال جی ، اَپل و. هوآوری ، سونی است.    

آدرس این مجتمع : چهار راه تلفن خانه ، خیابان شهید ثانی واقع شده است.

ساعت کاری: شنبه تا جمعه ساعت 10 صبح تا 10 شب می توانید برای خرید و فروش ، تعمیرگوشی تلفتن ، وسایل جانبی  و تعمیر گوشی تلفن همراه ، وسایل جانبی ، دوربین مدار بسته قطعات کامپیوتری و.... به این مجتمع سر بزنید.  

 

خرید و فروش محصولات دیجیتالی در بازار موبایل انقلاب

یکی از پر فروش ترین مراکز فروش گوشی موبایل و محصولات دیجیتالی در تهران است . این منطقه جزوء مناطق شلوغ تهران است . برای خرید و فروش وسایل جانبی ، گوشی تبلت و... بازار موبایل انقلاب انتخاب بسیار خوبی است.

 

آدرس مجتمع: خیابان کارگر- شمالی  بالاتر از میدان انقلاب واقع شده است.  

ساعت کاری : شنبه تا جمعه ساعت 9 صبح تا 10:30 شب می توانید برای خرید و فروش محصولات دیجیتالی از این مجتمع دیدن کنید.  

 

چگونه گوشی های رفرش را از نو تشخیص دهیم؟

رفرش چیست: کلمه  رفرش حتما به گوشتان خورده است. رفرش یعنی قلابی بودن گوشی در بازار  گوشی کارکرده و دست دوم را به جای گوشی نو می فروشند. Refurbished تلفظ درست است و این روز ها رفرش جا افتاده است.

آیا می دانید چگونه می شود گوشی های نو را از کارکرده تشخیص داد: باید به بسته بندی آکبند توجه کنید. در مرحله بعدی به پیچ های گوشی توجه کنید.  گوشی های رفرش با قطعاتی به فروش می رسند که اصلی نیستند.  با خرید گوشی در مجتمع علاالدین  دیگر نگران رفرش بودن نباشید این مجتمع یکی از مراکز فروش گوشی موبایل و وسایل جانبی می باشد.

چگونه گوشی های رفرش را از نو تشخیص دهیم؟

 

نمایندگی سامسونگ در تهران کجاست؟

اگر شما به دنبال تعمیر محصولات سامسونگ هستید و در حال پیدا کردن یک مجموعه مطمئن هستید. نمایندگی های سامسونگ در تهران می تواند انتخاب گوشی باشد. در این مراکز متخصصین تولیدات سامسونگ قرار دارند. و می توانند کاربران را راهنمایی کنند.  

مراکز نمایندگی در تهران : ولیعصر ، سامسونگ ، میرداماد ، تجریش و... مس توان اشاره کرد.

این مراکز مورد تایید هستند .

نمایندگی  درغرب تهران : نمایندگی سامسونگ چند شعب فعال در غرب تهران دارد. و به کاربران به بهترین شکل خدمات می دهد.  

در غرب تهران: ستارخان ، امیر آباد، شهرک غرب ، پونک ، تهرانسر ، فردوس ، شهرک اکباتان ، سعادت آباد ، طرست ، شهران و... می توان اشاره کرد.

نمایندگی در شرق تهران : نمایندگی سامسونگ پند شعب در شرق تهران  ساکنان این منطقه  می توانند به نمایندگی  مورد نظر تماس بگیرند.

در شرق تهران: شمس آباد، تهران پارس ، نیرو هوایی ، شهرک امید و.... اشاره کرد. برای اطلاع بیشتر با سامانه پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید.

 

نمایندگی سامسونگ در تهران کجاست؟

 

 

یکی از پر فروش ترین فروشگاه های ارزان اینترنتی

فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین  فروشگاه های خریدو فروش گوشی و لوازم جوانبی است. فروشگاه های اینترنتی متنوع ترین و بروز ترین محصولات الکترونیکی را دارند و همچنین از دیگر مزایای خرید اینترنتی می توان بهئکاهش تردد برون سفری و بیرون شهری و کاهش ترافیک و... اشاره کرد .

در فروشگاه هنرمندان می توانند برند های  سامسونگ ، سونی ، شیائومی و... را پیدا کنید.

این فروشگاه در 24 ساعته پشتیبانی فعال دارد.

 

مقایسه گوشی در مراکز تهران

امروزه خرید گوشی کمی دشوار شده است. قیمت موبایل به شکل حیرت انگیزی در حال بالا رفتن است .  در 15 سال پیش گوشی موبایل تفاوت با هم نداشتند . و نیازی نبود مقایسه کنیم مدل و برند گوشی ها را باهم اما امروزه تنوع و برند های بسیاری در حال رقابت باهم هستند تا بتوانند در بازار موبایل فروش بیشتری داشته باشند. بهترین مراکز فروش گوشی موبایل و وسایل جانبی در تهران می توان به مجتمع علاالدین ،  پاساژ چارسو ،  پاساژ پایتخت ، بازار موبایل ایران 1 ، شعبه 2 بازار موبایل ایران2 و.... اشاره کرد.

 

مقایسه گوشی در مراکز تهران

 

قیمت گوشی تلفن  در مراکز تهران

قیمت گوشی موبایل به پنل آن بستگی دارد دوربین ها ، حافظه داخلی ، سخت افزار ، و.... مهم ترین مواردی هستند که در قیمت گوشی نقش مهمی دارند. قیمت گوشی موبایل مانند قیمت ماشین و وسایل دیگر در حال بالا رفتن است. اگر شما قصد این را دارید گوشی موبایل خود را عوض کنید. قیمت مناسب گوشی یکی از مهم ترین ویژگی های خریدتان است. مراکز نام برده شده به شما برای خرید گوشی مناسب کمک میکنند. اگر  شما به دنبال گوشی موبایل ارزان و با کیفیتی مطلوب هستید. شما می توانند پایین ترین قیمت بروز گوشی تلفن را در مراکز فروش گوشی موبایل علاالدین ، چارسو ، پایتخت خریداری کنید.  

برای خرید گوشی مناسب باید بدانید چه مدل و برندی مد نظرتون است  و هزینه صرف خرید گوشی چه مقدار است . در مراکز بازار موبایل 1 به شما کمک میکنند بهترین موبایل متناسب با شرایطتان را  خریداری کنید.

ما در این مقاله بررسی مراکز فروش موبایل در تهران را آغاز کردیم.  بازار موبایل ایران یکی از مراکز خرید و فروش گوشی و لوازم جانبی است . و برند های متنوعی در این مراکز وجود دارد امید واریم مطالب خوبی را در اختیارتان گذاشته باشیم.  

 

تعداد 3 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3
1
0
1
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. Mah***@jmail.com

    مواظب باشید گول نمایندگی سامسونگ در بازارموبایل ایران خیابان حافظ طبقه همکف نخورید. فوق العاده کلاهبرداران حرفه ای و دروغگو هستند که اجناس دست دوم و فیک را با قیمت نو و آکبند راحت می‌فروشند. اتحادیه هم طرف اوناست.

  2. 200***@gmail.com

    هر جا رفتید پاساژ علاالدین نرید که کلاه میره سرتون

  3. بازار تهران برای خرید موبایل خوبه

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست