وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

راه های ارتباطی با سامانه پشتیبانی ایرانسل

انتشار ۱۳۹۹/۵/۲۷ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۴:۳۳ . ۲۸۰۹۳۹ بازدید

بیشتر مشترکین از خدمات یکی از اپراتور ها برای ارتباطات با کارشناس ، ثبت نظرات ، ثبت شکایت استفاده می کنند. گاهی به دلیل مشکلات ایجاد شده برای سیم کارت نیاز دارید با کارشناس اپراتور با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. در این نوشته به معرفی شماره تماس با سامانه پشتیبانی ایرانسل برای رفع مشکلات می پردازیم.

اپراتور ایرانسل در قسمت خدمات مشترکین با فراهم کردن بهترین سامانه پشتیبانی ایرانسل در خدمت رسانی 24 ساعت برای تمامی مشکلات شما راه حل متناسبی ارائه می کند. برای ارتباط با کارشناس ایرانسل در ادامه همراه ما باشید. برای ثبت درخواست و نظرات یا شکایت ها خود با یکی از روش های زیر با کارشناسان ایرانسل ارتباط برقرار کنید. ایرانسل، امروزه یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به حساب می آید. با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین این شرکت نیاز به یک پشتیبانی 24 ساعته بیش از پیش احساس می شد. بنابراین، پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان ایرانسل خیلی زود کلید خورد.

 

راه های ارتباطی با سامانه پشتیبانی ایرانسل

 

شرکت ایرانسل در سال 1384 با سرمایه گذاری و همکاری شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی و شرکت گسترش الکترونیک ایران راه اندازی شد. اگرچه در ابتدا قرار بود 70 درصد از سهام ایرانسل در اختیار شرکت ام تی ان باشد، با مخالفت مجلس شورای اسلامی این عدد به کمتر از نصف یعنی در حدود 49 درصد کاهش یافت.

در ابتدا ایرانسل به دلیل نداشتن دکل های مخابراتی متعدد در همه ی استان ها با مشکل ضعف آنتن رو به رو بود. اما با گذشت زمان و گسترش روز افزون استقبال عمومی به این سیم کارت توانست هم پای اپراتور قبلی یعنی همراه اول به ارائه خدمات بپردازد.

ایرانسل در مدت زمان کوتاهی توانست با ارائه سیم کارت های ارزان قیمت ، جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کند. به طوری که در یک بازه زمانی، تنها با پرداخت 5 هزار تومان، می توانستید صاحب 2 سیم کارت شوید!

با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین این شرکت، نیاز به یک سامانه پشتیبانی ایرانسل تلفنی و آنلاین 24 ساعته بیش از پیش حس می شد. امروزه، ارتباط با مشتری بخش مهم و اساسی در کسب و کار است. اکنون، همه ی شرکت ها به این مسئله مهم پی برده اند و هر روز در صدد رفع ابهامات و مشکلات مشتریان خود هستند. ایرانسل در عصر حاضر یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به حساب می آید. بنابراین پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی ایرانسل خیلی زود کلید خورد.

 

نحوه شکایت مشترکین

 

نحوه شکایت مشترکین

مشترکین اپراتور ایرانسل می توانند در صورت هر گونه مشکل و تخلف از سوی نمایندگان ما مراحل زیر را انجام دهند. فرایند ریدگی شکایت ها :

مرحله اول اعلام شکایت :  با یکی از شماره تماس زیر شکایت با ما در میان بگزارید. برای دریافت خدمات وشکایت می توانید از طریق خطوط زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

تماس با 700 با سیم کارت ایرانسل و 09377000000 از دیگر خطوط با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

تماس با 700 با سیم کارت ایرانسل و 09377070000 از دیگر خطوط با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید

مرحله دوم دریافت شکایت : شکایت های ثبت شده جهت پیگیری هر یک کد رهگیری می دهیم.

مرحل سوم بررسی اولیه شکایت : تمامی مدارک و سوابق بررسی می شود در صورت لزوم برای اطلاعات بیشتر کارشناس با شما تماس می گیرد.

مرحله چهارم حل و فصل شکایت : بعد از تایید اولیه شکایت به واحد مربوز ارجاع داده می شود ، و فرایند پیگیری توسط کارشناس مجرب صورت می گیرد. سپس در این مرحله اقدامات لازم برای درخواست شکایت اجرا می شود. 

مرحله پنجم اطلاع رسانی و نظر سنجی : در این مرحله نتیجه نهایی اقدامات انجام شده توسط کارشناس مجرب از طریق درگاه ارتباطی به اطلاع می رسد. میزان رضایت از شکایت از طریق پیامک ارسال کنید.

مرحله شیشم پیگیری شکایت : درخواست های شکایت از طریق کد رهگیری که در ارائه شده قابل پیگیری نیز می باشد.

 

نکات مهم نحوه شکایت

 

نکات مهم نحوه شکایت

شکایت مشترکین باید همراه باید مستند و با دلایل معتبرباشد.

در زمان ثبت اطلاع شماره همراه خود را ثبت کنید ، تا مراحل مختلف رسیدگی به درخواست مشترک امکان پذیر است.

می توان مالک اصلی یا وکیل قانونی درخواست شکیت ثبت کند.

 

سامانه پشتیبانی ایرانسل از طریق ایرانسل من

با وارد شدن در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسل من در بخش ارتباط با ما یا چت آنلاین درخواست شکایت یا ارتباط با کارشناس ثبت کنید.

 

سامانه پشتیبانی ایرانسل از طریق توییتر

یک راه دیگر برای درخوست شکایت و ارتباط با کارشناس سوال یا انتقاد خود را درتوییتر https://youtubedl.fileon.ir/post/@irancellsupport منشن کنید و در طمان حد اکثر 24 ساعت پاسخگویی شما هستیم. 

 

سامانه پشتیبانی ایرانسل از طریق ربات 

می توانید از طریق سامانه پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری https://gap.im/IrancellCRMbot در پیام رسان گپ https://dl.gap.im/ در ساعت های مختلف در شبانه روز در کمترین طمان برای دریافت اطلاعات و خدمات ایرانسل یا ارجاع پیگیری و شکایت و .....با کارشناس مجرب ارتباط برقرار کنید.

سامانه پشتیبانی از طریق خطوط همراه و ثابت

برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه اینترنت نسل 4 از طریق شماره های زیر با کارشناسان مجرب ارتباط برقرار کنید. 

  1. تماس با شماره 700 از طریق سیم کارت های ایرانسل و دیگر خطوط با شماره 09377000000 برای خدمات تلفن و اینترنت با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.
  2. تماس با شماره 700 از طریق سیم کارت های ایرانسل و دیگر خطوط با شماره 09377070000 برای خدمات تلفن و اینترنت با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

سامانه پشتیبانی از طریق الکترونیک

می توانید از طریق ارسال ایمیل به نشانی cs@mtnirancell.ir با کارشناس مجرب ارتباط برقرار کنید.

سامانه پشیبانی از طریق مراجعه حضوری

یک راه دیگر برای ارتباط با کارشناسان مجرب مراجعه حضوریبه دفاتر و نمایندگی ها ایرانسل می باشد.

  1. مراجعه به مرکز ارتباط با ایرانسل ، فروش و خدمات توزیع کنندگان
  2. مراجعه به نمایندگان فروش
  3. مراجعه به نمایندگان و مراکز حقوقی

مرکز تماس اختصاصی سامانه مشترکین ایرانسل سازمانی 24 ساعت در 7 روز وظیفه پشتیبانی از تمامی خدمات سازمان ایرانسل انجام می دهند. مشترکین برای ثبت و درخواست شکایت و نظرت با یکی از روش های زیر ارتباط برقرار کنند. 

  1. خدمات تلفنی : تماس با شماره 714 از طریق سیم کارت های ایرانسل و دیگر خطوط با شماره 09377140000 برای خدمات تلفن و اینترنت با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.
  2. خدمات پستی : می توانید از طریق ارسال ایمیل به نشانی (واحد مشتریان) EBS[@]mtnirancell.ir  و EB[@]mtnirancell.ir  (واحد فروش)  با کارشناس مجرب ارتباط برقرار کنید.

 

سامانه پشتیبانی از طریق خطوط همراه و ثابت

 

شماره تماس سامانه پشتیبانی ایرانسل

برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت می توانید با شماره تماس زیر ارتباط برقرار کنید.  شماره تماس پشتیبانی ایرانسل 700 می باشد. با شماره گیری 700 از طریق تلفن ثابت و شماره 09377000000 سایر خطوط با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید. با شماره 02123191000 در زمینه امور اداری ایرانسل تما بگیرید. خدمات اینترنت نسل 4 TD-LTE با شماره 707 از طریق تلفن ثابت و سایر خطوط با 09377070000 باسامانه پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید . همچنین مشترکین با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من در قسمت ارتباط با ما و چت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

 

معرفی شماره های سامانه پشتیبانی ایرانسل

مرکز پشتیبانی مودم های خانگی و همراه ایرانسل با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کارآزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشترکین خود و درخواست های مربوط به خدمات مودم های خانگی و همراه ایرانسل می باشد.

برای تماس با بخش پشتیبانی مودم ایرانسل می‌توانید از خط ایرانسل با شماره ۷۰۷ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

امکان گفتگوی آنلاین در وب سایت ایرانسل

ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیتا در ایران لقب گرفته است، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف گسترش و بهبود پشتیبانی، این شرکت اقدام به ایجاد سامانه پشتیبانی ایرانسل گفتگو آنلاین در وب سایت خود کرده است.

بر این اساس، برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کرده تا در گوشه ی سمت راست صفحه بعد از حدود  2 دقیقه انتظار در سایت، قسمت گفتگوی آنلاین را مشاهده کنید. همچنین می توانید از اپلیکیشن " ایرانسل من " نیز با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید. در گفتگوی آنلاین شما میتوانید با کارشناسان ایرانسل گفت و گو کرده و مشکلات خود را مطرح کنید تا راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکلاتتان را به شما ارائه دهند.

 

امکان گفتگوی آنلاین در وب سایت ایرانسل

 

خدمات پشتیبانی ایرانسل از طریق تماس تلفنی

طبق ادعا شرکت ایرانسل شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز و در تمام روزهای سال، با این اپراتور از طریق سامانه پشتیبانی ایرانسل تماس گرفته و سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنید. درصورتی‌که از خط ایرانسلی خود تماس می‌گیرید کافی است شماره ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید. و در صورت تماس با خط‌ هایی غیر از خطوط ایرانسل، با شماره 09377000000 تماس بگیرید.

تماس شما با توجه به مکانی که در آن حضور دارید به نزدیک ترین کارشناس مربوطه( در صورت نبود مرکز ایرانسل در شهر به نزدیک ترین مرکز ) وصل می‌شود. در ابتدای تماس می‌توانید زبان مکالمه را به یکی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تغییر دهید. بعد از برقراری تماس اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح کرده و شما را به بخش موردنظرتان راهنمایی می‌کند. 

نکته: تماس با امور مشترکین اپراتورها، از طریق خط همان اپراتور رایگان است، بنابراین به منظور رایگان بودن تماس، بهتر است از خط ایرانسل و از شماره ۷۰۰ با واحد پشتیبانی ایرانسل تماس برقرار کنید.

 

سیم کارت ایرانسل

رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل را در فروشگاه مای رند و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

معرفی شماره های تماس با پشتیبانی ایرانسل

طبق اطلاعیه و اعلام شرکت ایرانسل مرکز تماس اختصاصی مشتریان به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی شرکت ایرانسل در ارتباط باشید.

مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند. در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و در بعضی مواقع از طریق شماره ۲۴۶۵ ارسال می نماید.  

در هر صورت، جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است، می توانید در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و از صحت این موضوع مطمئن شوید  

 

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 83 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.6
21
9
5
13
35
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. Yas***@gmail.com

    شرکت ایرانسل ی دزدی بیش نیست هفت گیگ نت می‌خرم اینستا هم نمیرم دو سع روزه تموم میشه چقد میخواین حروم خوری کنین از این به بعد نه شارژ می‌خرم نه اینترنت حق شما اینه که ورشکست بشین دستتون تا آرنج تو جیب مردمه حروم خورا

  2. emp***@an.jimaill.com

    سلام سیم کارتی به شماره ۰۹۳۸۷۸۶۸۳۰۰ دارم که تا حالا بیش از ۳۰۰ هزار تومان شارژ ایرانسل گرفته‌ ام که بعد از گرفتن شارژ تماس میگیرم سیستم جواب می‌دهد سیم کارت شما فاقد شارژ است و مجددا شارژ میگیرم باز همین تکرار می‌کند حدود بیست روز است هر چه تلاش میکنم با اپراتور و ۷۰۰ تماس حاصل کنم باز میگوید شارژ شما کافی نمیباشد ،لطفا بررسي بفرمایید من شدیدا و قانون شاکی هستم.

  3. ali***@gmail.com

    سلام چند ساله یکی از ۵ سیم کارت ایرانسل را دایمی کردم ای کاش دستم می‌شکست نمی‌کردم درصورتی که قبض دوره باید دو ماه باشه متاسفانه دروغی بیش نیست ده روز بعد خدمات بالا ی ۳۰ هزار تومان شروع میشه دیگه روزی ۴ تا ۶ اس ام اس . روزی دو بار زنگ اپراتور خودکار و گل سر سبدشم امروز اپورتور زنده زنگ زده میگه ۲۴ ساعتها دیگه سیم کارت شما قطع میشود در صورتی که توی ایرانسل من زده قبض میان دوره. چهل هزاره و ۳۰ روزپیش پرداختی داشتم.... اگه همین طور مزاحم بشن ۵ تا سیم کارت ایرانسل را میسوزنم .....

  4. sab***@gmail.com

    سلام من بدون وای فای نمیتونم به اینترنت وصل بشم برای برنامه شاد وایتا اما با فیلتر شکن واتساپ و اینیستا باز میشه آیا مشکل از گوشی هست یا از اینترنتم

  5. esg***@yahoo.com

    سلام چند بار پیام استفاده از کد 815 رامی دهید مگر شما بیکارید یا از ما کسر میکنید چند بار پیام تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی را می‌فرستید. دیوانه کردید ما را

  6. sha***@gmail.com

    واقعا من متاسفم که این مدت لز سی کارت ایرانسل استفاده کردم,بیش لز ۱۰۰ بار واسم پیام اومد که سیم کارتتان رو به نسل جدید ارتقا بدید آخرش گفتم باشه,اول اینکه بعد از درخواست ۲ روز بعد سیم کارت قبلی غیر فعال شد وبعد لز ۲۰ روز سیم کارت جدید به دستم رسید,جوابش اینجاست که الان که سیم کارت جدید اومده زنگ زدم میکن ۴ روز طول می کشه تا فعال بشه,واقعا خندم گرفت ,آخه پروفسور کل پیام های بانکی من رو این خط بود الان هم که اومده میگیم ۴ روز طول می کشه,اگه با اسب و خر فرستاده بودن زودتر می رسید,آخه وقتی سیم کارت جدید نیومده مگه مرض داری سیم کارت قبلی رو میسوزانی,منم دیگه قیدش رو زدم و رفتم بانک شمارمو عوض کردم,در حال حاضر رایتل از نظر اینترنت و مکالمه عالیه,ایرانسل به گرد پاش هم نمیرسه

  7. sep***@gmail.com

    سلام اوقات مهدوی ان شاءالله. از اپراتور محترم آقای حدیدی کمال تشکر رو دارم،که با راهنمایی اصولی ،تونستم سیم کارتم رو بعد از یک هفته راه اندازی کنم🌹

  8. Far***@yahoo.com

    یعنی ایرانسل فقط تبلیغات اونم از جیب ملت برو وضعیت اینترنتت رو درست کن بابا فقط داری میچاپید یک مشت دروغگویید که دور هم جمع شدید دستتون تا آرنج تو جیب مردمه اسم شرکتتون رو با تریلی هم جا به جا نمی‌کنید ی اینترنت رو توش موندید عمرا دیگه شارژ نت بخرم به هر کسی هم ببینم میگم چه دزدهایی هستید

  9. iii***@gmail.com

    من ۱۲ هزار تومن بدهی داشتم اما ۲۵ تومن تا الان شارژ ریختم همشو خرده و بازم میگه بدهی دارم لطفا پیگیری کنید شارژمو برگردونین نمتونم با کسی تماس بگیرم

  10. roy***@gmail.com

    سلام.چند باری شارژ میزارم توی گوشیم به ۱۰ ثانیه طول نکشیده یهو غیب میشه واقعا خجالت آوره

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست