وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

برنامه «ایرانسل من» در رده دوم اپلیکیشن های محبوب

انتشار ۱۴۰۰/۱/۷ . ۹۸۲۹ بازدید

کافه بازار را همه ما می شناسیم و به عنوان بزرگترین مرجع دانلود اپلیکیشن های موبایلی ایران شهرت دارد. بازار به تازگی گزارش سالانه خود را منتشر کرده و اعلام نموده که برنامه ایرانسل من در رده دوم محبوب ترین اپلیکیشن های ایرانی قرار دارد. عنوانی که در عین افتخار برای ایرانسل نشان از مشتری مداری و توجه به سلیقه ی کاربر است.

برنامه ایرانسل من در گزارش سالانه کافه بازار

در آخرین گزارش فروشگاه اپلیکیشن‌ های موبایل «کافه بازار» آمده است که « برنامه ایرانسل من »، که اپلیکیشن مدیریت حساب مشترکین سیم کارت ایرانسل می باشد، در رتبه دوم اپلیکیشن های محبوب ایرانی‌ها قرار دارد.

عنوان گزارش سالانۀ کافه بازار با عنوان «گزارش صنعت برنامه‌های موبایل در ایران، اندازه، رشد و روندها» در سایت رسمی این مرجع منتشر گشته است. این گزارش به تحلیل و بررسی «بهترین برنامه‌های ایرانی در سال 1398» می پردازد. در این آزمایش، برنامه ایرانسل من موفق شده با تعداد 11 میلیون نصب فعال، بعد از اپلیکیشن «دیوار» با 20 میلیون نصب، در کنار اپلیکیشن پرداخت الکترونیک «آپ» به صورت مشترک در مقام دوم قرار بگیرد.

 

ايرانسل

 

برنامه ایرانسل من چه ویژگی هایی دارد؟

در گذشته کاربران برای اطلاع از میزان اعتبار باقی‌مانده سیم کارت ایرانسل و یا خرید بسته‌های اینترنتی از کدهای دستوری استفاده می‌کردند. در حالی که امروزه کاربران می‌توانند به راحتی و تنها با نصب اپلیکیشن ایرانسل من (MyIrancell) حساب های ایرانسلی خود را مدیریت کنند.

شرکت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اولین اپراتور تلفن همراه در کشور بود که با طراحی و انتشار برنامه مدیریت حساب سیم کارت، این امکان را مشترکین خود فراهم نمود تا به طور شفاف و مشخص، میزان مصرف حساب خود را مشاهده و مدیریت نمایند.

برنامه ایرانسل من، علاوه بر موارد بالا، دارای ویژگی های جذاب دیگری هم هست که سبب گشته این برنامه موبایلی در رده دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها قرار بگیرد.

مهمترین و کاربردی ترین قسمت برنامه ایرانسل من نمایش اطلاعات حساب، شامل باقیماندۀ حد مجاز مصرف، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقیماندۀ بسته اینترنت، تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته است. بدین شکل مشترکان سیم کارت ایرانسل به راحتی می توانند از جزییات حساب خود آگاه باشند.

شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

برای آموزش چگونگی دریافت شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل روی عبارت رنگی بالا کلیک کنید.

یکی دیگر از خدمات ایرانسل من، امکان افزودن و مدیریت کاربران تا ۳۰ شماره سیم کارت ایرانسلی یا مودم همراه و TD-LTE است.

همچنین با مدیریت حساب چندکاربره (فعال‌سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربر) می توانید خدمات دریافتی از ایرانسل را بین چند نفر تقسیم و مدیریت نمایید.

امکان حذف قبض کاغذی، درخواست تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی (با قیمت‌های شخصی‌سازی‌شده)، درخواست تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G، دسترسی به حساب کاربری TD-LTE، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس میزان مصرف مشترک (در قسمت پیشنهادها)، امکان مدیریت روش دریافت پیام‌های سیستم درباره مانده بسته‌های اینترنت و…، مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده فعال و امکان لغو عضویت در آنها، مشاهده تاریخچه ۱۵ کارکرد اخیر، خرید بسته‌های اینترنت و شارژ و ادیت مشخصات کاربری (ایمیل، نشانی و…) از دیگر خدمات ایرانسل من است.

ایرانسل‌ من یا مای ایرانسل به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل دسترسی است. بزرگترین مزیت استفاده از ایرانسل من در این است که می توانید با در دست داشتن یک موبایل، از یک محل به ک اطلاعات مرتبط با حساب سیم کارت های اعتباری و دائمی و اینترنت وایمکس ایرانسل خود دسترسی داشته باشید. در واقع افرادی که همزمان از چندین سیم کارت و خدمات وایمکس ایرانسل استفاده می کنند، بیشترین بهره را از این اپ خواهند گرفت.

 

دانلود نسخه تحت وب ایرانسل من

 

اگر می خواهید به ریز مکالمات خود دسترسی داشته باشید، ایرانسل؛ این امکان را در برنامه خود برای شما فراهم کرده است.کافیست در صفحه اصلی اپلیکیشن، روی «مشاهده صورتحساب» کلیک کرده و سپس گزینه «دریافت نسخهPDF ریز مکالمه‌ها» را انتخاب کنید.

شماره می‌تواند خاموش باشد و یا در گوشی و مودم دیگری باشد. برای وارد شدن به این برنامه کاربردی کافیست شماره ایرانسل و رمز نسخه وب ایرانسل من (رمز ایرانسلی) شماره خود را داشته باشید.

دیگر امکانات مهم برنامه ایرانسل من چیست؟

همچنین برای خرید و پرداخت نیز، برنامه ایرانسل من امکانات متعددی شامل خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه، خرید انواع مودم‌های ثابت و همراه، ساخت و خرید بسته‌های چند کاربره و به‌اشتراک‌گذاری اینترنت بین دوستان و آشنایان، امکان هدیه‌دادن بسته اینترنت، خرید شارژ و شارژ شگفت‌انگیز از طریق درگاه‌های بانکی، پرداخت قبض و نیز پرداخت امن و آسان هزینه‌های ایرانسلی از طریق کیف‌پول آپ (بدون نیاز به رمز دوم پویا) را به مشترکین سیمکارت ایرانسل ارائه کرده است.

برنامه ایرانسل من در زمینۀ راهنمایی و پشتیبانی مشترکان نیز امکانات مناسبی دارد که می‌توان به امکان تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، طرح و پیگیری شکایت، ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها، تماس با مرکز ارتباط با مشتریان و چت آنلاین با کارشناسان این مرکز، قسمت پرسش‌های متداول و همچنین دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل اشاره کرد.

 

ایرانسل من واسه ایفون

 

امکانات جالب ایرانسل من برای مشترکان

یکی از قسمت های جذاب این برنامه این است که افراد می‌توانند با مراجعه به قسمت «تکان شگفت‌انگیز» در این برنامه، کدهای تخفیف مرتبط به کسب‌ و کارهای نوپای مختلف را به شکل هدیه دریافت نمایند.

اضافه بر موارد بالا، ایرانسل من سرویس های ویژه‌ای نیز به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل ارائه می‌دهد که از جمله آن می‌توان امکان درخواست تاکسی آنلاین (اسنپ)، مشاهده آنلاین و زنده ی برنامه‌های تلویزیون، سفارش غذا (اسنپ‌ فود) و خرید آنلاین از سوپر مارکت‌ ها را نام برد.

آیا از خدمات اپلیکیشن ایرانسل من  استفاده می‌نمایید؟

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.5
1
0
0
1
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. ali***@yahoo.com

    سلام ممنون خوب لینکشم بزار دیگه چقد آخه ......... مخصوصا وب اپلیکیشنو بد نوبین

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست