وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

فناوری جدید شاتل موبایل ، انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیستم های هوشمند

انتشار ۱۴۰۰/۹/۱۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۱۵ ۱۴:۵۵ . ۱۰۱۶ بازدید

آیا می دانستید شاتل موبایل توانست انتخاب دستی و تغییر شبکه رادیویی در سیم کارت هوشمند را برای اولین بار در ایران فراهم کند. برای اولین بار سیم کارت شاتل موبایل از امکان جذاب و منحصر به فردی بهره گرفت. این فناوری جدید شاتل موبایل برای اولین بار  توسط این اپراتور صورت گرفت. فناوری جدید شاتل موبایل در سیم کارت های هوشمند همزمان توانست با افزایش و دقت بیشتری به این فناوری برای اولین بار دست آورد، تا بدین صورت مشترکین شاتل موبایل امکان داشته باشید در هر زمان با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 1 ستاره 8 مربع ) ، #۸*۱* بدون نیاز داشتن به تنظیمات یا نصب اپلیکیشن شاتل موبایل می توانند استعلام وضعیت اتصال و تغییر دستی شبکه رادیویی در سیستم هوشمند شبکه  یا سیم کارت های شاتل موبایل را انجام دهیم. 

 

فناوری جدید شاتل موبایل ، انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیستم های هوشمند

 

اولین استان مجهز به فناوری جدید شاتل موبایل

جالب است بدانید دسترسی پیدا کردن به فناوری جدید شاتل موبایل انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیستم های هوشمند به صورت دستی در حال حاظر برای اولین بار برای مشترکین سیم کارت شاتل موبایل به صورت آزمایشی در استان خوزستان راه اندازی شده است. جالب است بدانید این خدمت جدید به زودی در دیگر استان های ایران انجام خواهد شد.  جالب است بدانید مشترکین شاتل موبایل با شماره گیری کد ( ستاره ۱ ستاره ۸ ستاره ۱ مربع) #۱*۸*۱* شبکه رادیویی به صورت دستی در سیستم های هوشمند انجام دهند. جالب است بدانید می توانید درسیم کارت شاتل موبایل به صورت دستی استعلام و مشاهده شبکه رادیویی که همزمان به آن متصل هستید فراهم خواهد شد. با کد دستوری ( ستاره ۱ ستاره ۸ ستاره ۲ مربع ) #۲*۸*۱* امکان و تغییر شبکه رادیویی در بین سه شبکه رادیویی کشور با سیم کارت شاتل موبایل صورت می پزیرد. شما می توانید با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 1 ستاره 8 ستاره 3 مربع ) #۳*۸*۱* امکان هوشمند به صورت خودکار شبکه رادیویی وجود ندارد. جالب است بدانید در صورتی که عدم فعال سازی  انتخاب هوشمند شبکه با خروج مشترکین از استان یا در صورت افت فناوری جدید شاتل موبایل قابلیت هوشمند شبکه به صورت خودکار انجام می شود.

 

اولین استان مجهز به فناوری جدید شاتل موبایل

 

فناوری جدید شاتل موبایل اتصال خودکار به سه شبکه رادیویی 

جالب است بدانید اپراتور جدید شاتل موبایل قابلیت اتصال هوشمند همچنین خودکار به سه شبکه رادیویی تلفن همراه دارد. مشترکین طرفدار سیم کارت هوشمند شاتل با پوشش  3G و ۴G/LTE برای خرید سیم کارت شاتل موبایل با پیش شماره 0998 همچنین کد یک به وبسایت  www.myrond.com مراجعه کنند. برای مشاوره با کارشناسان شاتل موبایل با شماره 09981000000 به صورت 24 ساعت با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

فناوری جدید شاتل موبایل اتصال خودکار به سه شبکه رادیویی

 

فناوری جدید شاتل موبایل در 7 استان دیگر

آیا می دانستید فناوری جدید شبکه رادیویی که در آبان 1400 برای اولین بار در استان خوزستان توسط اپراتور جدید شاتل موبایل صورت گرفت بعد از آزمایش در 7 استان دیگر نیز این فناوری جدید شاتل موبایل راه اندازی شد، سپس در حال حاظر در 13 استان دیگر این فناوری جدید شاتل موبایل  در حال پیاده سازی می باشد.جالب است بدانید انتخاب دستی شبکه رادیویی به صورت آزمایشی در 13 استان پیاده سازی شد ،13 استان عبارت از : کردستان ، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل این فناوری جدید شاتل موبایل در حال راه اندازی است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از اپراتور شاتل موبایل با هدف بهبود عملکرد و امکانات و قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل  در فاز جدید راه اندازی  ،فناوری جدید شاتل موبایل امکتن دسترسی شبکه رادیویی با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 1 ستاره 8 مربع) که  نخست در استان خوزستان سپس در 7 استان کشور بار دوم در دسترس مشترکین شاتل موبایل قرار گرفت، در حال حاظر در 13 استان راه اندازی می شود. 

 

فناوری جدید شاتل موبایل در 7 استان دیگر

 

فناوری جدید شاتل موبایل در 21 استان 

جالب است بدانید تمام مشترکین شاتل موبایل اپراتور تلفن همراه در 21 استان راه اندازی شد. فناوری جدید شاتل موبایل ، انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیستم های هوشمند در 21 استان عبارت از: خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل می باشد. با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 1 ستاره 8 ستاره 1 مربع ) #۱*۸*۱* می توانید استعلام و مشاهده وضعیت شبکه همچنین با شماره گیری کد ( ستاره 1 ستاره  8 ستاره 1 مربع ) #۲*۸*۱* ، امکان و تغییر دستی بین سه شبکه تلفن  فراهم می شود. 

 

فناوری جدید شاتل موبایل در 21 استان

 

قابلیت انتخاب شبکه میزبان

جالب است بدانید با استفاده از انتخاب شبکه میزبان با خروج مشترک از استان سکونت یا کاهش فناوری شبکه می توانید به حالت انتخاب هوشمند برگردید و به صورت خودکار بهترین شبکه  شاتل موبایل برایتان انتخاب می کند. اپراتور شاتل قصد دارد دیگر استان از این فناوری جدید شاتل موبایل استفاده کنند.می توانید برای فعال سازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه با شماره ( ستاره 1 ستاره 8 ستاره 3 مربع) #۳*۸*۱* به حالت انتخاب هوشمند برمیگردید و شاتل موبایل به صورت خودکار بهترین شبکه برایتان انتخاب می کند. آیا می دانید اپراتور شاتل برای مشترکین خود اینترنت رایگان شاتل موبایل  برای افراد سیم کارت اولی در نظر گرفت.

 

قابلیت انتخاب شبکه میزبان

 

رونمایی اپراتور شاتل موبایل از فناوری جدید  در سیم کارت هوشمند

اپراتور شاتل موبایل برای اولین بار از امکان انتخاب دستی و تغییر شبکه رادیویی در سیم کارت های هوشمند را فراهم کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده اپراتور شاتل موبایل در کنار راه اندازی فاز جدید هوشمندی سیم کارت شاتل همزمان با افزایش قابلیت ها و دقت بیشتر در فناوری جدید شاتل موبایل مشترکین سیم کارت اپراتور شاتل موبایل  در هر زمان با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 1 ستاره 8 مربع ) #۸*۱*بدون تنظیمات و نصب اپلیکیشنی استعلام وضعیت اتصال شبکه همچنین تغییر و انتخاب به صورت دستی با شبکه رادیویی یا بازگشت به حالت هوشمند خودکار شبکه شاتل موبایل را دارد. دسنرسی به این امکانات و قابلیت ها برای اولین بار در استان خوزستان سپس 7 استان دیگر و در حال حاظر در 13 استان پیاده سازی شد. شاتل موبایل قصد دراد این فناوری جدید در دیگر استان ها راه اندازی کند.

کد دستوری فناوری جدید شاتل موبایل

در این سرویس با شماره گیری کد دستوری (یک مربع ، #۱) و با شماره گیری کد دستوری (دو مربع ، #2) می توانید استعلام شبکه رادیویی که همزمان با آن متصل دارید.  می توانید با شماره گیری 

کد دستوری (ستاره یک ، 1 * ) و با شماره گیری کد دستوری (سه مربع ، #3) انتخاب و تغییر شبکه رادیویی بین سه شبکه رادیویی صورت می گیرد. با شماره گیری کد دستوری (ستاره یک ، 1 * ) می توان به حالت هوشمند و انتخاب خودکار شبکه رادیویی  فعال خواهد شد. در صورتی که فعال سازی مجدد با خارج شدن مشترک از محل سکونت یا افت فناوری جدید شاتل موبایل می توانید با امکان انتخاب هوشمند شاتل به صورت خودکار فعال سازی کنید. می توانید از بهترین پوشش و فناوری شبکه به صورت خودکار انجام دهید. اپراتور شاتل موبایل امکان اتصال هوشمند و خودکار به سه شبکه رادیویی  تلفن همراه را فراهم کرد.  برای خرید سیم کارت شاتل موبایل با پوشش دهی ۳G و ۴G/LTE با پیش شماره 0998 و کد یک می توانید با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعت با مشاوران شاتل در ارتباط باشید . آیا می دانستید با نصب اپلیکیشن شاتل موبایل می توانید مدیریت حساب کاربری را آسان تر انجام دهید.

فناوری جدید شاتل موبایل در سیم کارت هوشمند

فناوری جدید احراز هویت آنلاین برای اولین بار در ایران در سیم کارت شاتل موبایل صورت گرفته است. این روش که پیش از احراز هوست در اینترنت رایج می باشد. OTP یا رمز یک بار مصرف که به صورت پیامک برای مشترکین ارسال می شود. که ضباهت به عملیات بانک دارد. در سیم کارت های شاتل موبایل روش احراز هویت در دنیا باMobile Connect ( موبایل کانکت)  این مراحل را سریع و امن می کند. جالب است بدانید در این روش احراز هویت توسز سیم کارت صورت می گیرد به عنوان مثال مشترک در هنگام استفاده از خدمات اینترنتی نیاز به ثبت نام یا احراز هویت دارد با ثبت درخواست پیامک از سمت سی کارت نمایش میابد. زمانی که درخواست به صورت خودکار مشترک می تواند بدون هیچ نگرانی از دسترسی غیر مجازدر زمان کوتاه از این امکان برای ورود به خدمات مختلف و خدمات پرداخت بدون نیاز به حفظ رمز عبور کتعدد صورت می گیرد.

 

فناوری جدید شاتل موبایل در سیم کارت هوشمند

 

مزایای و کاربرد Mobile Connect

  1. احراز هویت با سرعت بالایی صورت می گیرد.
  2. فرایند استفاده بسیار ساده با استفاده از سیم کارت  انجام می شود.
  3. امنیت بالا نسبت به روش احراز هویت های دیگر
  4. استفاده کردن از اطلاعات دستگاه و شبکه برای تایید شناسه و جلوگیری از کلاهبرداری
  5. به صورت سریع تایید و صدور مجوز سریع برای عملیات درون سازی صورت می گیرد.
  6. تمانی عملیات بانک بدون نیاز به رمز یک بار مصرف یا OTP صورت می گیرد.


جالب است بدانید در اولین گام اجرایی محصول جدید اپراتور شاتل از موبایل کانکت یا Mobile Connect برای وارد شدن به مدیرین حساب اینترنتی خود استفاده می کنید. مشترکین سیم کارت شاتل از این طریف بدون ناز به رمز وارد پنل مدیریت اینترنتی حساب سیم کارت شاتل موبایل خواهند شد. جالب است احراز هویت Authentication برای ورود ساده و ایمن همچنین احراز دو مرحله با مجوز Authorization برای صدور مجوز دسترسی سریع و ایمن کاربران به درخواست ارائه شده مانند بانک و سرویس پرداخت از مهم ترین کاربرد موبایل کانکت یا Mobile Connect می باشد. برای شناسایی Identity برای توانمندی کاربران به اشتراک گذاری سریع و ایمن اطلعات شخصی عرضه کنندگان خدمات دیجیتال همچنین به کارگیری تجهیزات و اطلاعات شبکه برای هویت و جلوگیری از هک از مهم ترین فناوری جدید شاتل موبایل است. موبایل کانکت یا Mobile Connect با راهبرد تلفن همراه GSMA برای ایمن ، اعتماد و سرعت ، سهولت در اختیار بانک  کسب و کار مبتنی بر خدمات پرداخت و فعال کنندگان تجارت الکترونیک همچنین دستگاه دولتی قرار گرفت.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست