وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

اینترنت رایگان شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها

انتشار ۱۴۰۰/۶/۲۰ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۲۰ ۱۳:۲۱ . ۱۵۰۲ بازدید

اگر شما هم جزء مشترکینی هستید که تا به حال سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت نشده است به راحتی می‌توانید با خرید سیم‌کارت‌ شاتل موبایل به عنوان اولین سیم‌کارت خود، علاوه بر بسته‌های ارائه شده به همراه سیم‌کارت، بسته سه ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک را نیز از شاتل موبایل هدیه بگیرید. جالب است بدانید خرید سیم کارت اقساطی فروش قابل توجه امروزه داشته است.

 

اینترنت رایگان شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها

 

در بازار فروش سیم کارت اقساطی هر فروشنده با شرایط خاص اقدام به فروش سیم کارت اقساطی می کند. با خرید سیم کارت اقساطی شاتل موبایل بر اساس مقررات در زمان تعیین شده اقساط را پرداخت می کنید. اپراتور شاتل موبایل از این طریق سیم کارت را به فروش می رساند. در این مقاله به بررسی تمامی نکات مربوط به این خبر که شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها اینترنت رایگان هدیه می دهد برای شما عزیزان می پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

طرح جدیدشاتل موبایلبرای متقاضیان سیم‌کارت‌های هوشمند

شاتل موبایل در طرح جدیدی که برای متقاضیان سیم‌کارت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است اعلام کرده که برای افرادی که اولین بار سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت می‌شود و پیش از این هیچ سیم‌کارتی در هیچ یک از اپراتورهای تلفن همراه کشور نداشته‌اند، یک بسته هدیه ویژه‌ شامل اینترنت رایگان را هدیه می دهد . خبر مسرت بخش برای  سیم‌کارت‌اولی‌ها این است که در این طرح علاوه بر برخورداری از بسته آغازین و مزایای سیم‌کارت شاتل موبایل به عنوان تنها سیم‌کارت هوشمند کشور، می توانند از بسته هدیه ویژه سیم‌کارت ‌اولی‌ها هم استفاده کنند.

 

طرح جدیدشاتل موبایلبرای متقاضیان سیم‌کارت‌های هوشمند

 

بسته هدیه ویژه شاتل موبایل برای سیم‌کارت ‌اولی‌ها

۶گیگابایت اینترنت سه ماهه همراه با تخصیص ماهیانه

امکان مکالمه نامحدود شاتل موبایلی

۳۰۰دقیقه مکالمه برون‌شبکه همراه با تخصیص ماهیانه

ارسال پیامک نامحدود شاتل موبایلی

۳۰۰پیامک برون‌شبکه همراه با تخصیص ماهیانه

 

  بسته هدیه ویژه شاتل موبایل برای سیم‌کارت ‌اولی‌ها

 

شاتل موبایل و هدیه ویژه برای سیم کارت اولی ها

شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش G 3 و G/LTE4 در سراسر کشور است. همچنین این اپراتور  برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده است. این فناوری قابلیت های ویژه ای دارد که از جمله آنها میتوان به مزیت سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل اشاره کرد که با تحلیل مداوم آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای شما انتخاب می‌کند.

 

شاتل موبایل و هدیه ویژه برای سیم کارت اولی ها

 

بسته‌های آغازین شاتل موبایلبرای کاربران سیم‌کارت‌ هوشمند 

سیم‌کارت‌ هوشمند شاتل موبایل همراه با خدمات پیش پرداخت و به صورت اعتباری است. در واقع صاحبان سیم‌کارت ‌ها با خرید اعتبار به میزان مورد نیاز خود به راحتی می‌توانند هزینه‌های تلفن همراه خود را مدیریت ‌کنند. شما با شارژ سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل از طریق روش‌های اعلامی، بدون پرداخت هزینه اشتراک و دریافت صورتحساب، می توانید از کلیه خدمات ارتباطی پایه مانند مکالمه، پیامک، اینترنت همراه ، اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل نسل جدید G/3G 4و سایر خدمات محتوایی و ارزش افزوده شاتل موبایل استفاده کنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در مناطق تحت پوشش شبکه شاتل‌موبایل لازم است همواره در دسترس خانواده و دوستانتان باشید.

 

بسته‌های آغازین شاتل موبایلبرای کاربران سیم‌کارت‌ هوشمند

 

شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها اینترنت رایگان هدیه می دهد?

شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها اینترنت رایگان هدیه می دهد یکی از خبرهای خوش حوزه فناوری اطلاعات برای کاربران شاتل موبایل است. استفاده از شاتل موبایل به عنوان یکی از معتبرترین اپراتورهای نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری با مزایایی مانند بالاترین سرعت اینترنت، مکالمه نامحدود برای کاربران بسیار جذاب و لذت بخش است. هدیه اینترنت رایگانی که شاتل موبایل برای همراه اولی ها در نظر گرفته است این لذت را برای کاربران دوچندان کرده است. اگر شما هم به عنوان  سیم کارت اولی از شاتل موبایل اینترنت رایگان هدیه گرفته اید این تجربه را با ما در میان بگذارید ؟ بی صبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست