وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

بسته اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل

انتشار ۱۴۰۰/۵/۲۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۵/۲۹ ۱۰:۰۵ . ۱۱۱۲ بازدید

جالب است بدانید شاتل موبایل در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. شاتل موبایل   یکی از مجموعه های شرکت شاتل می باشد. شاتل موبایل ابتدا خود را اپراتور تلفن همراه معرفی کرد. هم اکنون شاتل موبایل بیش از 2800 شهر و روستا را پوشش دهی می کند. با خرید سیم کارت شاتل موبایل می توانید از خدمات ویژه این شرکت استفاده کنید. خدمات شرکت شاتل موبایل عبارت از مکالمه درون و بیرون شبکه ، پیامک، اینترنت پر سرعت نسل G3 ، G4 ، G4.5 می باشد. نکته مهم این ترافیک مصرفی تمام بها برای شما ثبت می شود. در صورتی نیم بها محاسبه می شود که سیم کارت ارزان شاتل موبایل خریداری کرده اید. یا اینکه شما از مکالمه و اینترنت رایگان شاتل موبایل استفاده می کنید. برای ترافیک نیم بها کافیه وارد وبسایت شاتل موبایل شوید. شاتل موبایل با کمپین ها و جشنواره ها و کد تخفیفی هزینه کمتری برای قبض از مشترکین خود میگیرد.

 

بسته اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل

 

اینترنت تخفیفی سیم کارت شاتل موبایل

شاتل موبایل در دوران کرونایی و اجرای قرنطینه استان ها بسته اینترنت تخفیف دار به مشترکین شاتل موبایل وعده داد. امروز  با وجود کرونا خدمات الکترونیکی و آنلاین بیشتر صورت گرفته است. طرح شهروند الکترونیک چند وقتی است،که صحبت سر زبان ها افتاده این طرح در تهران افتتاح شد. تا بتوانند افراد کارهای روزانه خود را از طریق اینترنت انجام دهند. شاتل موبایل هم گامی در این زمینه برداشت و با اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل کاربران خود را شگفت زده کرد. با قرمز شدن بیشتر استان ها و اجرای دوباره قرنطینه شاتل موبایل برای کاهش مبتلا شدن افراد به کرونا و کاهش هزینه دورکاری  و کار های روزانه به صورت آنلاین  طرحی جذاب و ویژه ای را به مشترکین خود وعده داد. طرح بسته اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل در سال 1400 برای سیم کارت های اعتباری و دائمی در نظر گرفته شد. شاتل موبایل روزانه بسته های جدید با تخفیف های جذاب را به مشترکین جدید و قدیمی خود در نظر گرفت. می توان این بسته های تخفیفی را از طریق کد دستوری ( ستاره 1 ستاره 3 مربع ) #۳*۱* شماره گیری کرد یا با نصب اپلیکیشن شاتل موبایل از اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل بهره برد. در ادامه بسته های تخفیفی شاتل موبایلو شرایط را بررسی میکنیم. شاتل موبایل در دوران قرنطینه گذشته بسته اینترنت تخفیف دار  به مشترکین خود داد. و اقدامات جذابی را برای راحتی دوران شیوع کویید19تنجام داده است. این اقدامات و ویژه عبارت از بسته اینترنت برای استادان و معامان برای آموزش دادن غیر حضوری آنلاین ، ثبت نام اینترنتی دانش آموزان ،سیم کارت سازمانی برای ویژه دور کاری و کانال ارتباطی امن APN-VPN است. در ادامه به بررسی و شرایط هر بسته می پردازیم. شاتل موبایل برای رضایت مشترکین و کاهش هزینه بسته های تخفیفی جذاب و شگفت انگیزی ارائه می دهد. چند نوع از بسته تخفیفی را بررسی می کنیم.

اینترنت تخفیفی سیم کارت شاتل موبایل

 

بسته های تخفیفی 67 % ترافیک 200 و 300 گیگابایتی

شاتل موبایل بسته های ترافیک 200 و300 گیگابایتی یک ماه را برای مشترکین سیم کارت شاتل موبایل با 67 درصد تخفیف برای همه کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی در نظر گرفت. شرکت شاتل موبایل از خرید ترافیک ویژه شگفت انگیز کاربران شاتلی بسیار هیجان زده شدو پرا که این طرح استقبال بسیاری شد. مشترکین جدید شاتل موبایل می توانند از طریق وبسایت یا اپلیکیشن شاتل موبایل از این تخفیف استفاده کنید. تخفیف های بسته 200 و 300 گیگا بایتی 67 درصد تخفیف عبارت است از:

بسته ترافیک 200 گیگا بایتی 67 درصد تخفیف شاتل موبایل با قیمت 118.800 تومان می توانید خریداری کنید.

بسته ترافیک 300 گیگا بایتی 67 درصد تخفیف شاتل موبایل با قیمت 181.500 تومان می توانید خریداری کنید.

اعتبار این بسته یک ماه می باشد. مبلغ مالیات بر ارزش افزوده به  این قیمت اضافه می شود، شرایط در تمام شهر های ایران یکسان می باشدو مشترکین از این طرح بهرمند خواهند شد. نکته مهم این طرح برای بسته های اینترنت 200 و 300 گیگا بایتی 67 درصد تخفیف در نظر دارد. دیگر بسته ها از این طرح اینترنت تخفیف دار برخوردار نیستند. مشترکین شاتل موبایل برای خرید بسته اینترنت تخفیفی 200 و 300 گیگا بایتی می توانند از طریق اپلیکیشن شاتل موبایل اقدام کنید.

 

بسته های تخفیفی 67 % ترافیک 200 و 300 گیگابایتی

 

بسته اعتبار 20 هزار تومانی رایگان شاتل موبایل

با معرفی کردن شاتل موبایل به دوستان و آشنایان خود 20 هزار تومان اعتبار رایگان از شاتل موبایل دریافت می کنیم. برای دریافت اعتبار رایگان کافی است که لینک دعوت را برای دوستان خود بفرستید. برای دعوت کردن دوستان خود وارد اپلیکیشن شاتل موبایل شوید و  در قسمت مدیریت حساب دعوت انجام دهید. همچنین می توانید با کد دستوری ( ستاره 171 مربع ) #171* دعوت انجام دهید. نکته مهم : این هدیه زمانی به شما تعلق می گیرد که خرید سیم کارت توسط دوست شما صورت پذیرد. دوستان با خرید سیم کارت شاتل موبایل یک سال اینترنت رایگان درون شبکه هدیه خواهند گرفت.

 

بسته اعتبار 20 هزار تومانی رایگان شاتل موبایل

 

هدیه 6 گیگا بایتی  و مکالمه نامحدود خرید سیم کارت شاتل موبایل

اپراتور شاتل موبایل برای مشترکینی که برای بار اول سیم کارت شاتل موبایل خرید می کنند. غیر از هدیه ویژه هدیه سه ماه به کاربر تعلق می گیرد. بسته اینترنت 6 گیگا بایتی ، 300 دقیقه مکالمه برون شبکه و مکالمه نامحدود شاتل موبایل بهرمند می شوند. این طرح بساری از کاربران را شگفت زده کرد. لازم به ذکر است این طرح برای کاربرانی که سیم کارت به نامشان تا کنون نیست  این طرح به آن ها تعلق می گیرد. برای آشنایی  بیشتر با این طرح اپلیکیشن شاتل موبایل را نصب کنید. 

 

هدیه 6 گیگا بایتی  و مکالمه نامحدود خرید سیم کارت شاتل موبایل

 

بسته های تخفیفی شاتل موبایل

اپراتور شاتل موبایل بسته تخفیف 1.5 گیگا بایت و مکالمه نامحدود در مدت زمان 7 روز به مشترکین شاتل هدیه می دهد. این طرح با قیمت تنها 7.300 قابل استفاده می باشد. برای فعال سازی این طرح  اپلیکیشن شاتل موبایل را نصب کنید یا از کد دستوری (ستاره 1 ستاره3 مربع ) #3*1* شماره گیری کنید.

اینترنت رایگان جهت آموزش سیم کارت شاتل موبایل

شاتل موبایل اینترنت رایگان جهت آموزش هدیه می دهد. این طرح بدون وارد کردن کد تخفیف از اپراتور شاتل موبایل اینترنت رایگان دریافت کنید. این طرح برای استفاده از آموزش راه دور دانش آموزان ، دانشجویان ، آموزش علوم پزشکی و حوزه ی علمیه تعلق می گیرد. این افراد از انترنت رایگان شاتل موبایل برای آموزش از راه دور استفاده می کنند. این طرح در زمان کرونایی کویید 19 طرحی شگفت انگیز بود که مشترکین شاتل موبایلی را قافل گیر کرد. 

 

اینترنت رایگان جهت آموزش سیم کارت شاتل موبایل

 

اینترنت رایگان 52 گیگا بایت با خرید مودم شاتل موبایل

همچنین با خرید مودم شاتل موبایل 52 گیگا بایت اینترنت رایگان با 100 درصد تخفیف بهرمند می شوید.  خرید مودم شاتل موبایل زایکسل G4 و G4.5 دارای دارای  پورت برای اتصال وای فای (wifi) دارد. با خرید مودم شاتل موبایل می توان 32 نفر به صورت همزمان از اینترنت استفاده کنند. این مودم همراه با یک سیم کارت رایگان با پوشش دهی خوب به شما تعلق می گیرد.

بسته های تخفیفی 35 درصد شاتل موبایل

از ویژگی های شاتل موبایل می توان به تخفیف اینترنت تعرفه آزاد ، سرویس  FMC و انتقال دادن باقیمانده ترافیک اینترنت به دوره بعدی اشاره کرد. می توان با سیم کارت شاتل موبایل بدون نیاز به اشتراک نماوا از تماشا کردن فیلم و کارتون از طریق سرویس VOD بهره برد. اپراتور شاتل موبایل بسته تخفیف 2 گیگا بایت با تخفیف 35 درصد هدیه می دهد. این طرح با قیمت 9.500 قابل استفاده می باشد. برای فعال سازی این طرح  اپلیکیشن شاتل موبایل را نصب کنید یا از کد دستوری (ستاره 1 ستاره3 مربع ) #3*1* شماره گیری کنید. 

هدیه اینترنت 1.5 گیگا بایتی رایگان  سیم کارت شاتل موبایل

با خرید سیم کارتهوشمند شاتل موبایل با پیش شماره 0998 اینترنت رایگان 1.5 گیگا بایتی و پیامک نامحدود هدیه بگیرید. این سیم کارت از شبکه نسل G3 و G4 پشتیبانی می کند. 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 دقیقه مکالمه بیرون شبکه هدیه شاتل موبایل به خریداران سیم کارت هوشمند می باشد.

 

هدیه اینترنت 1.5 گیگا بایتی رایگان  سیم کارت شاتل موبایل

 

اپراتور شاتل موبایل

شرکت همراه شاتل یکی از عضو جدید شاتل موبایل است. این اپراتور در سال1396 یکی از اپراتور های خدمات تلفن همراه وارد بازار شد. از خدمات شاتل موبایل می توان به اینترنت پر سرعت ، سیم کارت هوشمند، سیم کارت هوشمند توریست ، خدمات سرگرمی و مودم ثابت و سیار اشاره کرد. محصولات شاتل موبایل عبارت از سیم کارت هوشمند ، بسته اینرنت و مکالمه ، بسته FMC ، مودم ثابت و همراه می باشد. شاتل موبایل در مناسبت نای تخفیف های جذابی  به مشترکین خود ارائه می کند. با نصب اپلیکیشن شاتل موبایل یا عضو شبکه اجتماعی موپن از تخفیف های شگفت انگیز شاتل موبایل اطلاع کسب کنید. شاتل موبایل اپراتور نسل جدید اینترنت نسل G3 ، G4 ، G4.5 را پوشش دهی می کند. این اپراتور برای اولین بار در ایران سیمکارت هوشمند را طراحی کرد. این سیم کارت های هوشمند با آنتن دهی عالی در محدود محل مشترک دارد. مزیت های سیم کارت شاتل موبایل مشترکین را شگفت زده کرد. اپراتور شاتل موبایل فناوری جدید سیم کارت هوشمند را با آنتن دهی در موقعیت جغرافیایی مشترک  با پوشش دهی قوی یکی از بهترین طرح های شاتل موبایل می باشد. مشترکین به طور هوشمند می توانند از فناوری نسل 4G/LTE، 3.75G، بهرمند شوند. شاتل موبایل یکی از جدید ترین اپرانور موجود کشور است و به عنوان Full MVNOکشور و سیم کارت های نسل 3 و4 و 4.5 با پیش شماره 0998 یک انتخاب شگفت انگیز برای کاربران می باشد.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست