وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

شاتل موبایل و معرفی خدمات این اپراتور "شاتل در فضای سیمکارت"

انتشار ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۲/۸ ۱۹:۵۲ . ۶۵۱۲ بازدید

 

یکی از جدیدترین خدمات شرکت شاتل، شاتل موبایل است. شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل که با نام تجاری " شاتل موبایل " فعالیت می کند، لقب اولین اپراتور نسل جدید خدمات سیم کارت کشور را به خود اختصاص داده است.

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل جزو اولین شرکت های پیشرو در زمینه اینترنت و ADSL در ایران است. شاتل در زمینه های مختلف فناوری ارتباطات فعالیت می کند. این شرکت با ارائه خدمات تلفن ثابت، اینترنت TD-LTE، اینترنت ثابت با استفاده از فیبرنوری و همچنین خدمات تلفن همراه و اینترنت همراه 4G-4/5G توانسته جای خود را در بین مشتریان و بازار ایران باز کند. شاتل اولین شرکتی بود که توانست +ADSL2 را به مشترکان خود بفروشد و در این زمینه پیشگام است.

گروه شاتل امروزه بیش از 3 میلیون مشترک در سراسر کشور دارد که از خدمات مختلف و متفاوت آن استفاده می کنند.

 

شاتل موبایل چیست

 

معرفی سیم کارت شاتل موبایل

شاتل موبایل در حال حاضر صرفا سیم کارت های اعتباری را به مشترکین خود ارائه می دهد و فعلا خبری از سیم کارت های داِئمی نیست. سیم کارت های اعتباری این اپراتور نیز مانند بقیه اپراتورها، شما باید مقدار اعتباری که میخواهید را خریداری می کنید، سپس به ازای هر میزان مصرف خدمات از اعتبار حساب شما کاسته خواهد شد.

با پرداخت اعتبار می توانید از خدمات پایه ارتباطی مثل مکالمه و پیامک و همچنین خدمات اینترنت همراه نسل جدید و خدمات محتوایی شاتل موبایل استفاده کنید. شاتل موبایل با افزایش گستره پوشش دهی سعی کرده بیشترین میزان پوشش آنتن های 3G و 4G را فراهم آورد. این اپراتور در حال حاضر در بیش از 2800 شهر و روستا اینترنت های مبتنی بر فناوری های نسل قدیم و جدید یعنی 2G، 2.75G، 3G، 4G، 4.5G فراهم کرده است و در این زمینه وضعیت مناسبی دارد. همچنین شاتل موبایل فعلا فقط با پیش شماره 0998 اقدام به فروش سیم کارت می کند.

اپلیکیشن خرید و فروش سیم کارت

مای رند اولین اپلیکیشن تخصصی خرید و فروش سیم کارت در کشور است. در این اپلیکیشن علاوه بر خرید و فروش سیم کارت می توانید از امکانات ویژه اپلیکیشن برای آهنگ پیشواز بهره مند شوید.

نحوه خرید سیم کارت شاتل موبایل

خرید سیم کارت های شاتل موبایل در حال حاضر به سه روش، اینترنتی، تماس با مرکز فروش و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های این اپراتور میسر است.شما برای خرید اینترنتی باید به سایت " شاتل موبایل "مراجعه و فرم مربوطه را پر کنید. در اسرع وقت سیم کارت شما برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می توانید با تماس با خط 09981000000 اقدام به مشاوره و خرید سیم کارت شاتل کنید. از طرفی اگر میانه خوبی با روش های الکترونیکی و مدرن ندارید؛ شاتل مراکز فروش مختلفی را برای ارائه سیم کارت و خدمات در اکثر شهر ها فراهم کرده است.

کد های دستوری شاتل موبایل

برخی خدمات اپلیکیشن شاتل موبایل:

  1. انتخاب شماره و خرید سیم کارت جدید
  2. خرید و افزایش اعتبار
  3. مدیریت خدمات و خرید بسته تمامی سیم کارت های مشترک به طور متمرکز و در یک پنل
  4. مشاهده مانده اعتبار، مانده بسته مکالمه، مانده بسته اینترنت و مانده بسته پیامک مشترک به همراه ریز جزئیات مصرف
  5. فعال سازی شارژ رمزدار
  6. انتقال اعتبار بین خطوط شاتل موبایل
  7. فعال و غیرفعال سازی خدمات پیامگیر صوتی، مسدود سازی تماس (به تفکیک تماس ورودی، خروجی، بین الملل، خدمات سرگرمی، اطلاع رسانی، رومینگ بین الملل خروجی، رومینگ بین الملل ورودی)، انتظار مکالمه، مکالمه گروهی، اینترنت در حالت رومینگ، پیامک ورودی، پیامک خروجی، تماس صوتی، اطلاع از تماس های از دست رفته، انتقال مکالمه به شماره دلخواه به صورت آنلاین (به تفکیک انتقال تمامی تماسهای ورودی، انتقال در حالت اشغال، انتقال در حالت عدم پاسخگویی و انتقال در حالت در دسترس نبودن)، اینترنت ۳Gو اینترنت ۴G
  8. مشاهده PUK سیم کارت
  9. مسدود سازی و رفع مسدود سازی سیم کارتها
  10. تغییر طرح تعرفه
  11. انتخاب بسته افزایشی یا ترکیبی با قابلیت تمدید خودکار
  12. ثبت درخواست و پیگیری وضعیت درخواست های ثبت شده مشترک
  13. مشاهده اطلاعات بسته های آغازین، بسته های ترکیبی (مکالمه، پیامک، اینترنت و محتوای چندرسانه ای) و بسته های اینترنت
  14. مشاهده تعرفه خدمات پایه شاتل موبایل
  15. مشاهده اطلاعات و خرید مودم های رومیزی، فضای باز، جیبی و ویژه خودروی شاتل موبایل
  16. مشاهده اطلاعات مرتبط با شبکه TD-LTE شاتل موبایل
  17. مشاهده نقشه مناطق تحت پوشش شبکه
  18. تماس مستقیم با مرکز تماس شاتل موبایل، صدای مشتری و گفتگوی آنلاین (چت) با کارشناسان پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش
  19. نمایش آخرین اخبار و محصولات
  20. تست سرعت
برنامه شاتل موبایل

انتقال دیتا

سرویس جالب و منحصر به فرد شاتل موبایل از این قرار است که در صورتی که بسته دیتا روی سیمکارت خود فعال کرده باشید و مقداری از آن را استفاده نکنید، میزان حجم باقی مانده به بسته بعدی منتقل خواهد شد و اصطلاحا نمی سوزد! این سرویس تقریبا منحصر شاتل موبایل است و سایر اپراتورها و شرکت ها چنین پیشنهاد جذابی به مشتری خود نمی دهند بلکه حجم باقیمانده و مصرف نشده با تمام شدن تاریخ بسته، از بین می رود.

 تعرفه اینترنت آزاد

در صورتی که شما یک بسته اینترنت خریداری کنید، با اتمام بسته اگر آن را تمدید نکنید و بخواهید به شبکه متصل باشید باید هزینه سنگینی برای هر کیلوبایت اینترنت آزاد بپردازید که معادل 0.6 ریال است. شاید چندان رقم بزرگی به چشم نیاید اما این را در نظر داشته باشید که یک وبگردی ساده چندین هزار کیلو بایت مصرف در پی دارد و چند ده هزار تومان هزینه روی دستتان خواهد گذاشت!

شاتل موبایل با ارائه سرویسی به نام اینترنت آزاد، سعی کرده تا هزینه ها را در این مواقع برای مشتری کاهش دهد. با فعالسازی این سرویس، شما یک نهم هزینه معمول یعنی ۰/۰۷۵ ریال به ازای هر کیلوبایت را پرداخت خواهید کرد که بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به بقیه اپراتور ها است!

در این طرح اگر شما یکی از بسته های آغازین شاتل را فعال کرده باشید، در صورتی که حجم بسته شما به اتمام برسد تا زمان انقضا بسته و خرید بسته جدید می توانید از طرح تعرفه اینترنت آزاد استفاده کنید. به این صورت که به ازای هر گیگ مصرف بجای 69 هزار تومان، 7800 تومان پرداخت خواهید کرد. شاتل تنها شرکتی است که این پیشنهاد ویژه را به مشتریانش ارائه می کند.

اینترنت شاتل

مدیریت اینترنتی حساب

شرکت شاتل برای رفاه حال مشترکین خود، مدیریت سیمکارت را علاوه بر اپلیکیشن شاتل موبایل، در بستر وب نیز فراهم کرده است. با مراجعه به  این  آدرس می توانید به راحتی حساب خود را مدیریت کنید، سیمکارتتان را شارژ، بسته های اینترنتی را فعال و از بسته های مختلف تشویقی اطلاع حاصل کنید.

هرچند بسیاری از اپراتور ها برای این مورد از اَپ های مختلف ویژه گوشی های اندروید و آی او اس استفاده می کنند اما برای یک اپراتور تازه نفس که هنوز جا برای کار بسیار دارد هم در نظر گرفتن سایت برای دسترسی به مدیریت سیمکارت یک نقطه قوت به حساب می آید. 

خط کجاست؟

میخوای بدونی سیمکارتت برای کدوم شهره؟ رو لینک بالا کلیک کن!

طرح های تشویقی

همچون بسیاری از اپراتورهای دیگر، شاتل نیز ارائه خدمات طرح های تشویقی متفاوتی را در نظر می‌گیرد تا مشترکین بتوانند از آن استفاده کنند. ان طرح ها شامل بسته های مختلف مکالمه، پیامک و اینترنت می شود. همچنین شاتل موبایل در مقاطع زمانی مختلف با ارائه طرح هایی، سیمکارت های خود را نیز با شرایط ویژه به فروش می رساند.

تماس با پشتیبانی شاتل موبایل 

شرکت شاتل جزو شرکت هایی است که در زمینه پشتیبانی خدماتش حرف های زیادی برای گفتن دارد و همواره در این زمینه پیشتاز بوده است. یکی از بخش های مورد استفاده در سایت شاتل موبایل هم به این مورد اختصاص داده شده است. همچنین می توانید با تماس با خط 09981000000 با پشتیبان شاتل موبایل ارتباط برقرار کنید.  در این بخش شما می توانید از خدمات پشتیبانی مانند تعویض سیم کارت، تغییر اطلاعات پرونده، تغییر مالکیت ،گزارش مکالمات و جزئیات مصرف، تعویض مودم، مسدود کردن و رفع مسدودیت سیم‌کارت، خدمات حقوقی، شرایط و ضوابط، راهنمای خدمات، تنظیمات گوشی تلفن همراه و تبلت، تنظیمات مودم‌ها ،راهنمای کنترل حساب و اپلیکیشن، راهنمای خرید آنلاین و... استفاده کنید. 

سیم کارت شاتل موبایل

سرویس FMC شاتل

شاتل اولین شرکتی است که توانسته سرویس FMC را در ایران ارائه دهد. این سرویس شامل اینترنت +ADSL2 شاتل با سرعت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه، سیم‌کارت نسل چهارم (4G) شاتل موبایل با ترافیک اینترنت و مکالمه و پیامک درون شبکه است.

مودم 4.5G شاتل موبایل ، نقد و بررسی امکانات و قیمت

اینترنت جدید شاتل موبایل: شاتل اینترنت 4.5g خود را معرفی کرد سرعت بالایی از اینترنت بود که هم اکنون همراه اول سرعت 5g را به مردم شریف ایران معرفی کرده است.

مودم رومیزی Zyxel مدل ۴۵۰۶ که یکی از پیشرفته‌ترین مودم‌های ۴.۵G موجود در بازار است، از چیپست HiSilicon LTE Cat۶ بهره می‌برد که امکان استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر نسل ۴.۵ را برای کاربر ممکن می‌کند. این مودم از وای فای دو کانال ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند و قابلیت پشتیبانی از اتصال بی‌سیم تا ۳۲ نفر به صورت هم زمان از طریق وای فای را دارد.

استفاده از مودم ۴.۵G زایکسل به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل به کاربر این امکان را می‌دهد که همیشه به اینترنت پرسرعت و باکیفیت دسترسی داشته باشد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G در سراسر کشور است که برای نخستین بار، از فناوری «سیم کارت هوشمند» استفاده کرده است. با استفاده از این فناوری، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، به طور خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند.

مزایا مودم 4.5G شاتل موبایل

  • پشتیبانی از آخرین فناوری های اینترنت پر سرعت از جمله شبکه ۴.۵G مخابراتی به قبل (غیر از ۲G) و اینترنت پرسرعت بیسیم ثابت (TD-LTE)
  • امکان خرید در ۳ مدل پس پرداخت، پیش پرداخت و توریست
  • امکان خرید همراه با ۶ مدل مودم از جمله جیبی، رومیزی، ویژه خودرو،  فضای باز، TDD-LTE و FDD-LTE
  • امکان استفاده در بیش از ۶۰۰ شهر کشور
  • مقرون به صرفه ترین خدمات رومینگ بین المللی و تعرفه های مقرون به صرفه برای اینترنت
  • امکان انتقال باقی مانده بسته های اینترنت به ماه بعد
  • پشتیبانی از حساب چند کاربره
  • امکان خرید ۲۲ بسته اینترنت متنوع در قالب روزانه، هفتگی، ماهانه، ۳ ماهه و ۶ ماهه
  • تعرفه مکالمه درون شبکه هر دقیقه ۵۵۵ ریال و مکالمه خارج شبکه ۸۸۸ ریال
  • تعرفه پیامک انگلیسی ۲۲۲ و فارسی ۱۱۱ ریال
  • تامین یکپارچه خدمات ارتباطی ثابت و همراه (تلفن همراه، تلفن ثابت، اینترنت ثابت، اینترنت همراه و محتوای چندرسانه ای) از سوی یک اپراتور به طور متمرکز و از طریق یک اشتراک و فرآیند ساده
  • قابلیت خرید بسته های مشترک اینترنت ثابت و همراه طی یک فرآیند یکپارچه
  • ارائه صورتحساب یکپارچه برای استفاده از کلیه خدمات شامل خدمات تلفن ثابت، خدمات بر پایه‌ی محتوا، اینترنت ثابت و خدمات موبایلی
  • بهره مندی مشتری از طرح ها و تخفیفات ارائه شده توسط شاتل در بخش های مختلف خدمات همراه و ثابت به صورت یکپارچه و همگرا
  • ارائه خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی به خریداران توسط سرویس دهنده
  • پشتیبانی مشتریان به شکل ۲۴ ساعته ۷ روز هفته
  • امکان مدیریت و تغییر تنظیمات سیم کارت از طریق پنل آنلاین سایت شاتل موبایل

 مودم 4.5G قابل حمل الکاتل مدلEE70 

 

  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: 3G، 4G، 4.5G
  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • رابط‌ها: پورت microUSB، شیار سیم کارت، اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
  • قابلیت پشتیبانی از SMS: دارد
  • نشانگر LED: دارد
  • قیمت:۱,۸۰۰,۰۰۰
شاتل موبایل و معرفی خدمات این اپراتور

 

 مودم 4.5G قابل حمل الکاتل مدل EE120

  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: 3G، 4G، 4.5G، 4.75G
  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • رابط‌ها: پورت USB، شیار سیم کارت، اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
  • قابلیت پشتیبانی از SMS: دارد
  • نشانگر LED: دارد
  • قیمت:۴,۵۰۰,۰۰۰
شاتل موبایل و معرفی خدمات این اپراتور

 

 

 مودم 4.5G ای ای مدل B625-261

  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: 3G، 4G، 4.5G، 2G
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
  • رابط‌ها: پورت RJ-45 LAN، شیار سیم کارت، اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
  • قابلیت پشتیبانی از SMS: دارد
  • نشانگر LED: دارد
  • صفحه نمایش: ندارد
  • باتری: ندارد
  • قیمت:۴,۴۲۹,۰۰۰
شاتل موبایل و معرفی خدمات این اپراتور

 

قابلیت خرید سیم کارت تاریخ تولیدی شاتل موبایل

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن همراه، که سیم‌کارت‌های هوشمند خود را با پیش‌شماره ۰۹۹۸ عرضه می کند، امکان تازه‌ای فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند شماره دلخواه خود را بر اساس نوع رند تاریخ تولد و یا هر تاریخ دیگری که برای آن‌ها ارزشمند است انتخاب کنند.

به عنوان نمونه، چنانچه تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۶۲ مورد نظر باشد، متقاضی می‌تواند شماره ۰۹۹۸۱۳۶۲۱۱۴ را خریداری کند. بدیهی است که از هر تاریخ فقط یک شماره سیم‌کارت موجود خواهد بود و متقاضیانی که شماره و تاریخ خاصی را مد نظر دارند، باید قبل از اختصاص شماره به سایر متقاضیان، برای دریافت سیم‌کارت با شماره دلخواه خود اقدام کنند.

شاتل موبایل و معرفی خدمات این اپراتور

 

هدیه شاتل موبایل در ماه رمضان 1400

شاتل موبایل، این اپراتور هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان جشنواره ای ترتیب داده است که در آن مودم رومیزی زایکسل مدل ۴۵۰۶ که پیش از این نیز به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و ۲ گیگابایت اینترنت هدیه عرضه می شد، حالا و پس از مدتها توقف عرضه، در رمضان ۱۴۰۰ مجددا و این بار با ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه در دسترس مستقیم متقاضیان قرار می گیرد.

مودم رومیزی Zyxel مدل 4506 که یکی از پیشرفته ترین مودم های 4.5G موجود در بازار است، از چیپست HiSilicon LTE Cat6 بهره می‌برد که امکان استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر نسل 4.5 را برای کاربر ممکن می‌کند. این مودم از وای فای دو کانال ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند و قابلیت پشتیبانی از اتصال بیسیم تا ۳۲ نفر به صورت هم زمان از طریق وای فای را دارد.

استفاده از مودم 4.5G زایکسل به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل به کاربر این امکان را می‌دهد که همیشه به اینترنت پرسرعت و باکیفیت دسترسی داشته باشد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G در سراسر کشور است که برای نخستین بار، از فناوری «سیم کارت هوشمند» استفاده کرده است. با استفاده از این فناوری، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، به طور خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. مهمترین مشکلی که در زمان خرید سیمکارت برای مشتری ممکن است پیش بیاید قطع تماس و یا نیاز به قطع تماس برای انجام کارهای جانبی شوید لذا اگر تماس قطع شود کارشناس مربوطه از دسترس خارج میشود پس اگر هر کارشناس کد مخصوص بخود را داشته باشد تا مشتری بتواند با همان کد دوباره تماس بگیرد و فرآیند ثبت نامه و پرداخت را تکمیل نماید با سپاس

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست