وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

معرفی 10 گوشی پرطرفدار و پرفروش سال 2019 در بازار موبایل کشور

انتشار ۱۳۹۹/۸/۱۵ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۸/۱۵ ۱۱:۵۶ . ۱۷۱۶۲۸ بازدید

تا چند سال پیش اگر سایت های خرید و فروش گوشی را بررسی می کردید، پر فروش ترین گوشی ها، مربوط به لیستی از گوشی های تماما هوشمند بود که همگی یا میان رده بودند و یا پرچمداران برند های خود؛ اما با افزایش ناگهانی قیمت دلار و جابجایی قیمت های تمام شده گوشی های مختلف، قدرت خرید مردم تقریبا به یک چهارم قبل رسید و دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که به دنبال خرید گوشی های پرچمدار و یا لوکس باشد.

در این مقاله قصد داریم بر اساس آمار و اطلاعات برخی سایت های فروش آنلاین تلفن همراه، 10 گوشی پرفروش و محبوب بازار ایران در سال گذشته را مورد بررسی قرار دهیم.

 

نوکیا مدل 106  2019 

بی شک گوشی های ساده نوکیا خاطره انگیز ترین نسل گوشی های بازار ایران را تشکیل می دهند. روزگاری بود که گوشی های 1100 و 1110 به شدت بین مردم محبوب بودند و به انتخاب اول هر ایرانی بدل گردیدند. اجرای بازی Snake Xenzia جزو بهترین خاطرات از گوشی های ساده نوکیا به حساب می آید. اما با توجه به گذشت سال ها، نوکیا 106 به انتخاب اول ایرانی ها تبدیل شده است! با وجود این که نوکیا در زمینه گوشی های هوشمند شکست خورد و با اعتماد بی جا و اشتباه به سیستم عامل خود و عدم همکاری با اندروید تقریبا به طور کلی بازار تلفن های هوشمند را از دست داد اما همچنان در بازار گوشی های ساده بی رقیب است. بی شک در همین لحظه خیلی از افراد هستند که حاضرند رقمی معادل یک گوشی هوشمند هزینه کنند تا دوباره یک 1100 آکبند به دست آورند و از آن استفاده کنند.

مشخصات

 نوکیا 106 یک صفحه نمایش 1.8 اینچی و یک باتری 800 میلی آمپری دارد که می تواند برای حدود 16 ساعت مکالمه شما را از شارژ مجدد بی نیاز سازد. همچنین باتری این گوشی می تواند تا 21 روز در حالت استندبای گوشی را نگه دارد. این گوشی امکان استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان را دارد. همچنین 106  می تواند از شبکه 2G پشتیبانی کند. داشتن رادیو، چراغ قوه و ماشین حساب نیز جزو آپشن های گوشی به حساب می آید.

خرید ارزان سیم کارت 0912

اگر به دنبال خرید سیم کارت 0912 آن هم با قیمت بسیار پایین هستید این مطلب را حتما بخوانید‍!

این گوشی را هم اکنون می‌توانید با قیمت تقریبی مابین 500 هزار تومان تا 700 هزار تومان خریداری کنید.

 

نوکیا مدل 106  2019

 

A10 Galaxy 

گوشی های سری A سامسونگ، از جمله گوشی های میان رده این برند به حساب می آیند. در بین گوشی های هوشمند اندرویدی نیز، سامسونگ در ایران رتبه اول فروش و محبوبیت را در اختیار دارد و توانسته چند سالی بر بازار موبایل ایران سلطنت کند! گوشی های این برند اکثرا بالای سه میلیون تومان قیمت دارند و دیگر کمتر گوشی از سامسونگ وجود دارد که ارزان تر باشد. گوشی A10 در رده بندی پرفروش ترین های بازار ایران، رتبه دوم را در اختیار دارد. این گوشی یک گوشی هوشمند دو سیم کارت با ظرفیت 32 گیگابایت است. A10 با صفحه نمایش فول، ارزان ترین محصول سامسونگ است که با حذف لبه ها سعی شده که روی گوشی را به طور کامل صفحه نمایش آن تشکیل دهد.  

وجود یک ناچ خمیده در بالای گوشی به زیبایی و مدرن بودن آن افزوده و شاید همین مسئله است که موجب شده این گوشی با وجود سخت افزار تقریبا متوسط و نسبتا رو به پایینش، تنها بخاطر ظاهر مدرن و البته قیمت پایین به عنوان دومین گوشی پرفروش بازار ایران دست یابد.

 

بهترین گوشی دنیا 2019

 

صفحه نمایش 6.2 اینچی A10 با رزولوشن +HD  تا حدی این گوشی را به یک تبلت تبدیل کرده است که با تراکم 271 پیکسلی در هر اینچ به دست مشتری می رسد. استفاده از تراشه Exynos 7884 به همراه یک رم 2 گیگابایتی این گوشی را از لحاظ سخت افزاری در رده تقریبا پایینی قرار می دهد که نمی توانید بازی های سنگین روی آن اجرا کنید. تراشه ی Mali-G71 MP 2 نیز وظیفه پشتیبانی گرافیکی محصول را بر عهده دارد. A10 از نظر باتری نیز وضعیت متوسطی دارد؛3400 میلی‌آمپرساعت کل توان باتری A10 می باشد. سامسونگ گلکسی A10 از یک دوربین در پشت گوشی برای فیلمبرداری و عکاسی استفاده می کند که 13 مگاپیکسلی است و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در این گوشی به کار رفته است. بدنه محصول نیز از پلاستیک طراحی گردیده تا قیمت تمام شده را تا حد زیادی پایین تر بیاورد. همچنین در A10 خبری از حسگر اثر انگشت نیست اما می توانید روی فیس دیتکت یا همان قابلیت تشخیص چهره آن حساب باز کنید. A10 را می توانید با قیمت تقریبی 4 میلیون تومان خریداری کنید.

 

A10 Galaxy samsung

 

هوآوی P30 Lite

رتبه سوم گوشی های پر فروش بازار ایران، در اختیار یک کالای چینی است. هواوی به واسطه قیمت بسیار مقرون به صرفه و البته سخت افزار قدرتمند و دوربین های با رزولیشن بالا توانسته بسیاری از مشتریان خود را در بازار ایران تامین کند. یک گوشی میان رده با طراحی زیبا از هواوی توانسته بخش بزرگی از بازار موبایل ایران را به دست بگیرد. P30 Lite میان رده چینی است که با طراحی خوب خود و استفاده از سخت افزار خوب به رقابت با برندهای بزرگی برخاسته است. P30 Lite با بدنه ای پلاستیکی و البته درخشان، ظاهر خوبی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی می بند 5

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمندی هستید که بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد این مطلب را از دست ندهید.

وجود یک حسگر اثر انگشت پشت گوشی، آن را به گوشی های میان رده دیگر شبیه کرده است و عملکرد خوب این حسگر جزو نقاط قوت P30 Lite به حساب می آید. استفاده از سه دوربین در قاب پشتی گوشی که البته کمی با آن فاصله گرفته اند، گوشی را شبیه به آیفون ایکس کرده است.

باتری 3340 میلی‌آمپرساعتی با توان 18 واتی تقریبا نقطه ضعف این گوشی به شمار می رود که البته با وجود پورت USB-C و شارژ سریع می توان خیلی زود توان باتری را بازیابی کرد. اما اگر اهل بازی های سنگین و استفاده زیاد از گوشی هستید، چندان نباید بیش از یک روز روی باتری گوشی تان حساب کنید چه بسا که شارژ باتری خیلی سریع تر از یک روز هم تمام شود. وجود یک رم 4 گیگابایتی از P30 Lite یک میان رده تقریبا قدرتمند ساخته است که می تواند به راحتی برنامه ها و بازی های مختلف را اجرا کند. اما نقطه قوت پی 30 لایت ، میزان حافظه داخلی گوشی است؛ استفاده از 128 گیگابایت می تواند هر کاربری را از خرید یک حافظه جداگانه یا دیدن پیام های آزاردهنده پر شدن حافظه راحت کند.

 

خوش دست ترین گوشی های 2019

 

اما P30 Lite به خاطر استفاده از حافظه داخلی بالا، یک اسلت مختص کارت حافظه ندارد بلکه یکی از شیار های موجود در گوشی به یک سیم کارت و شیار دوم مشترک سیم کارت و کارت حافظه است یعنی اگر از کارت حافظه استفاده کنید، دیگر امکان داشتن دو سیم کارت همزمان فعال در گوشی را نخواهید داشت.

هواوی در P30 Lite سه دوربین برای پشت دستگاه استفاده کرده که شامل یک دوربین 24، یک دوربین 8 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. دوربین 8 مگاپیکسلی یک دوربین فوق عریض می باشد که در کنار دوربین 2 مگاپیکسلی که یک دوربین عمقی است می تواند عکس های زیبایی به شما تحویل دهد.

دوربین سلفی گوشی از یک سنسور 32 مگاپیکسلی بهره می برد که در یک دوربین میان رده می تواند یک مجموعه دوربین فوق العاده و خارج از تصور را به مشتری ارائه دهد.

در بخش اول این گزارش، سه گوشی اول پر فروش بازار موبایل ایران را مورد بررسی قرار دادیم و آن ها را به اختصار معرفی کردیم. در این بخش به سراغ چهارمین گوشی پر فروش بازار می رویم

 

هوآوی P30 Lite

 

Galaxy A20

گلکسی A20 عنوان چهارمین گوشی است که این روزها در بازار ایران جزو پرفروش ترین هاست. این گوشی در حال حاضر پس از پی 30 لایت قرار دارد. Galaxy A20 دومین گوشی ارزان قیمت میان رده سامسونگ در سری A نیز به حساب می آید؛ هرچند سامسونگ گوشی های سری M را نیز عرضه می کند که قیمت هایی به مراتب کمتر از سری A دارند.

معرفی چند مورد از ارزان ترین گوشی های حال حاضر سامسونگ

اگر جزو علاقه مندان به برند سامسونگ هستید و در این حال میخواهید گوشی ارزان قیمتی داشته باشید این مطلب مخصوص شماست!

A20 و A10 از نظر طراحی بسیار شبیه به یکدیگر هستند. وجود دو دوربین در پشت گوشی A20 یکی از تفاوت های ظاهری است که در نگاه اول نسبت به مدل پایین ترش متوجه خواهید شد. در طراحی  A20 همانطور که اشاره کردیم از الگوی سایر هم خانواده هایش پیروی شده است؛ سامسونگ از 3D glasstic برای نام پلاستیک قاب گوشی که مانند شیشه براق است استفاده می کند. A20 با یک ناچ V شکل در جلو و البته صفحه نمایش 6.4 اینچی یک فبلت تقریبا تمام صفحه به حساب می‌آید. تفاوت دیگری که در پشت A20 با A10 خیلی واضح است وجود حسگر اثر انگشت در A20 می باشد که این ویژگی نیز می تواند آن را از مدل قبلی متمایز کند.

وجود دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در A20 نیز از دیگر نقاط قوت گوشی به حساب می‌آید. زاویه فوق عریض دوربین 5 مگاپیکسلی می تواند لذت عکاسی و تصاویر با کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. وجود یک لنز 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی هم نیاز شما به سلفی های با کیفیت را تا حد زیادی مرتفع خواهد ساخت.

 

بهترین گوشی سامسونگ 2019

 

اگزینوس 7884 تراشه ای است که در A20 استفاده شده؛ در کنار این تراشه، پردازنده 3 گیگابایتی نیز توانسته از A20 یک گوشی میان رده با سخت افزاری مناسب بسازد که با اجرای برنامه های سنگین نیز با مشکل مواجه نخواهد بود. این گوشی با اندروید نسخه 9 عرضه می شود که می توان امیدوار بود حداقل تا اندروید 11 را ساپورت کند.

سامسونگ در این گوشی از حسگر اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره استفاده کرده تا امنیت گوشی را به حداکثر برساند.

یکی از نقاط قوت آ 20 وجود یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در گوشی است که می تواند با توجه به قابلیت شارژ سریع، میزان بسیار زیادی از نیاز های مشتری را رفع ساخته و تقریبا حدود 24 ساعت از روز را در دسترس بماند. A20 در بازار ایران با قیمت تقریبی 5 میلیون تومان به فروش میرسد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که هم اکنون از این گوشی تعداد بسیار کمی موجود است و این گوشی جای خود را به سامسونگ گلکسی a20s داده است.

 

گوشی Galaxy A20

 

Galaxy A30

گوشی بعدی که مورد بررسی قرار می دهیم Galaxy A30 ساخت شرکت سامسونگ است که توانسته رتبه پنجم پرفروش ترین گوشی های بازار ایران را از آنِ خود کند. در بین 10 گوشی که در این سلسله گزارش مورد بررسی قرار می دهیم A30 رتبه سوم گرانترین گوشی را در اختیار دارد و در حال حاضر قیمتی حدود 7 میلیون تومانی داشته و با پی 30 لایت در رقابت است.

A30 را کارشناسان ترکیبی از A20 و A50 می شناسند.  A30 در پشت دستگاه طراحی کاملا مشابه با A20 دارد؛ وجود دو دوربین و یک حسگر اثر انگشت در هر دو مدل، هر بیننده ای را به اشتباه وا می دارد که احتمالا در نگاه اول نتواند تشخیص دهد که کدام گوشی مربوط به کدام مدل می باشد. قاب پشتی A30 نیز از همان جنس سری قبل تر است و چیزی بین شیشه و پلاستیک در این گوشی بکار رفته که زیبایی خاصی به گوشی هنگامی که مقابل نور قرار می گیرد بخشیده است. لبه های گوشی به صورت کاملا منحنی طراحی شده و هیچ زاویه ای در گوشه های A30 دیده نمی شود. صفحه نمایش 6.4 اینچی A30 و یک ناچ قطره ای، طراحی آن را مدرن و زیبا جلوه می دهد. وجود دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی خیال مشتری را از کیفیت دوربین و عکس هایی که با آن می گیرد و همچنین فیلم ها راحت می کند. در این دوربین ها، سنسور 5 مگاپیکسلی یک دوربین فوق عریض به حساب می آید که با لایو فوکوس می تواند پرتره های زیبایی به ثبت برساند.

 

بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری

 

قابلیت AR Emoji در این گوشی، موجب جذابیت های آن برای افرادی که از این قابلیت استقبال کرده بودند خواهد شد. با این ویژگی شما می توانید یک ایموجی دلخواه از خودتان طراحی نموده و فیلم برداری از صورت خودتان، این ایموجی را بجای صورتتان قرار داده و انیمیشن های جالب بسازید. تراشه اگزینوس 7904 و پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 موجب شده که گوشی در اجرای بازی ها و برنامه‌های مختلف با کندی و مشکل خاصی مواجه نباشد و حتی بازی های سنگین که برای سایر گوشی‌ها با مشکلات متعدد روبرو می گردد را بدون مشکل و البته با تنظیمات متوسط اجرا نماید.

همچنین باتری این گوشی با ظرفیت 4000 میلی‌ آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع، می تواند خیال شما را بابت در اختیار داشتن گوشی با استفاده عادی برای یک روز کامل راحت کند.

 

گوشی موبایل Galaxy A30

 

Honor 8C

هواوی که خود شرایط خوبی در بازارهای جهانی علی الخصوص بازار ایران در اختیار دارد، طی سال های اخیر با برند دوم خود یعنی آنر نیز توانسته سهم خوبی از بازار را در اختیار بگیرد. گوشی ششمی که در لیست ما قرار دارد، Honor 8C می باشد. آنر از منظر طراحی کاملا وام گرفته از محصولات هواوی است. این گوشی در طراحی قاب پشتی با یک جنس پلاستیکی و مات، زیبایی و شکوه خاصی دارد که البته در مقابل اثر انگشت و لکه های دیگر تا حد زیادی مقاوم است. صفحه نمایش 6.26 اینچی از نوع IPS LCD در جلوی گوشی، ظاهری مدرن و زیبا برای آن ایجاد نموده که با تراکم 269 پیکسل در اینچ، موجب بهبود کیفیت گوشی در زمینه صفحه نمایش شده است. اما بریدگی مربوط به دوربین سلفی گوشی و سنسور ها و البته لوگوی آنر در پایین صفحه، به شدت روی زیبایی گوشی تاثیر منفی گذاشته است.  

دو دوربین 12 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی بکار رفته که البته دوربین دوم یک سنسور واید به حساب می آید. استفاده از هوش مصنوعی موجب افزایش کارایی دوربین های گوشی شده تا جایی که با فوکوس روی سوژه امکان ثبت تصاویر با پس زمینه مات را فراهم می کند. بر اساس نظرات منتقدان، دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسل است که هرچند نمی تواند دوربین Honor 8C را در مجموع عالی ارزیابی کرد، اما چندان افتضاح هم نیست.

 

پرفروش ترین گوشی های 2020

 

وجود یک حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و همچنین فناوری تشخیص چهره، Honor 8C را از نظر امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربر در حد مطلوبی قرار داده است.

راهنمای خرید بهترین مودم ADSL

اگر میخواهید در کنار تلفن هوشمند خود یک مودم ADSL نیز داشته باشید این مطلب را از دست ندهید!

چیپست اسنپدراگون 632 به همراه 3 گیگابایت رم در آنر 8C نوید بخش این موضوع است که می توانید از این گوشی انتظار اجرای بازی ها و برنامه های سنگین را داشته باشید هرچند احتمالا در اجرای بازی های فوق سنگین سه بعدی با شکست مواجه شوید.

شاید یکی از مهمترین نقاط قوت Honor 8C وجود باتری 4000 میلی آمپری باشد؛ با توجه به سخت افزار ها و نرم افزارهای بکار رفته در این مدل، بر اساس ادعاهای خود شرکت آنر می توانید گوشی تان را تا حتی 2 روز بدون نیاز به شارژ استفاده کنید آن هم با اجرای برنامه های مختلف و سنگین!

Honor 8C در 4 رنگ آبی، بنفش،‌ طلایی و مشکی عرضه میشود که با توجه به رنگ مورد نظر شما قیمتش تغییر میکند. هم اکنون این گوشی به ندرت یافت می‌شود و تنها می‌توان مدل های کارکرده این گوشی را خریداری کرد.

 

Honor 8c

 

Galaxy A50

رتبه هشتم بررسی ما در بازار به گوشی می رسد که این روزها به شدت در بین ایرانیان محبوب شده است. شاید اگر این گوشی کمی زودتر به مارکت ایرانی وارد می شد می توانست حتی جزو 3 گوشی اول نیز قرار بگیرد. Galaxy A50 مدل گوشی است که در بین سری A بسیار محبوب شده و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند.

A50 یک گوشی با نمایشگر 6.4 اینچی است که با ناچ قطره ای شکل خود یعنی همان Infinity-U با ضخامت 7.7 میلی متری توانسته به سوگلی بازار ایران بدل شود. اگر سری به پاساژ های موبایل فروشی معروف سطح شهر بزنید متوجه علاقه مشتریان به سامسونگ گلکسی A50 خواهید شد به طوری که شاید از این ابراز علاقه متعجب شوید.

این گوشی با بهره گیری از پورت USB-C جزو گوشی هایی به حساب می آید که از این پورت به عنوان تبدیل استفاده می کنند.

پشت A50یک قابل از جنس پلاستیک وجود دارد که با بازتاب نور رنگین کمانی جلوه ای زیبا به ظاهر گوشی بخشیده است. البته یکی از معایب ذکر شده در مورد A50 ماندن اثر انگشت روی قاب گوشی است که می تواند برای برخی افراد آزار دهنده باشد. پلاستیکی بودن قاب پشت A50 موجب شده تا گوشی در کنار ارزان تر شدن و کاهش هزینه ها، سبک تر نیز باشد و این ویژگی می تواند به بهبود سخت افزار کمک کند.

A50 با نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد و نسبت 91.6 درصدی به کل گوشی، موجب شده تا وجود یک صفحه بزرگ نگاه مشتری را به شدت جلب کند مخصوصا کسانی که عادت به دیدن فیلم با گوشی دارند، A50 را یک گزینه بسیار مناسب می دانند.

 

پرفروش ترین برند گوشی دنیا 2019

 

در قاب پشتی A50 سه دوربین می بینید که بر اساس گزارش ها همگی عملکرد مطلوبی را برای کاربر به ارمغان می آورند که البته در نور کم چندان رضایت بخش نیستند. وجود یک سنسور عمقی برای بوکه کردن پشت سوژه یکی از ویژگی های جذاب A50 به شمار می رود. نبود لرزشگیر در A50  و A70  البته موجب نارضایتی بسیاری شده است؛ به این ترتیب برای این که عکس با کیفیت تری داشته باشید و بتوانید از آن لذت ببرید باید دوربین را در جای ثابتی بگذارید تا لرزش دستتان موجب ایجاد تاری و خطا در تصویر نشود. A50 در قاب پشتی خود به یک دوربین 25 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی عمقی  مجهز است. در جلوی گوشی هم، یک دوربین 25 مگاپیکسلی توانسته نیاز کاربر را به طور کامل برطرف سازد.

AR Emoji ویژگی جذاب دیگر این گوشی میان رده است که توانسته لذت ساخت انیمیشن های دیجیتال با ایموجی دلخواه کاربر را به او بچشاند.

A50 از نظر امنیت نیز عملکرد مطلوبی داشته است. وجود حسگر اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره، این گوشی را به گوشی های پرچمدار برند خود بسیار نزدیک ساخته و توانسته در این زمینه رقابت خوبی ایجاد کند.

 

بهترین گوشی های 2020

 

اما حسگر اثر انگشت A50  به دلیل قرار گرفتن در زیر صفحه نمایش، گاهی با سختی عمل می کند و در برخی موارد مشکلاتی برای کاربر ایجاد نموده است. سامسونگ که به نظر هنوز در حال تست و رفع خطاهای حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه می باشد، نتوانسته تاکنون رضایت مشتریان را در این زمینه فراهم کند و اکثر آنها همچنان با وجود این حسگر مهم در زیر صفحه نمایش کنار نیامده اند و مشکلات بسیاری را گزارش کرده اند؛ حتی در مواردی کاربران از خیر استفاده از حسگر اثر انگشت گذشته اند و با همان پترن یا پسورد گوشی را از حالت قفل خارج می کنند.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A51 و A71 

اگر به دنبال بررسی سامسونگ گلکسی a51، برادر بزرگتر A50 هستید این مطلب را در سایت مای رند بخوانید

تراشه Exynos 9610 اولین بار است که مورد استفاده قرار می گیرد، این تراشه تا کنون عملکرد موفقی داشته و تا حد زیادی حتی فراتر از انتظارات عمل کرده است. A50 اولین گوشی است که به این تراشه 10 نانومتری مجهز می شود که از این رو می توان این اقدام سامسونگ را کمی ریسکی تحلیل کرد.

پردازنده هشت هسته ای و یک رم 4 گیگابایتی می تواند این تضمین را بدهد که کاربر به راحتی برنامه های حتی سنگین را نیز اجرا کند و از آنها بهره مند شود. وجود یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی و البته پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا سقف یک ترابایتی ویژگی دیگری است که A50  را نسبت به سایر رقبا متمایز می کند.

 

samsung galaxy a50

 

باتری 4000 میلی آمپری، توانسته نیاز کاربر را تا حد زیادی مرتفع کند به طوری که تا 24 ساعت یا حتی بیشتر می توانید با استفاده عادی از گوشی خود استفاده کنید. وجود شارژ سریع با توان 15 واتی هم تاثیر بسیار خوبی روی در دسترس بودن گوشی در زمان نیاز دارد و می توانید به طور مداوم از گوشی استفاده کنید.

Honor 8S

پیش از این نیز یک گوشی آنر در لیست 10 گوشی برتر جای گرفته بود و حالا Honor 8S هشتمین گوشی است که به لیست اضافه می شود. شرکت آنر یکی از برندهایی است که توانسته با قیمت های مقرون به صرفه و کالای مناسب، سهم خوبی از بازار را ازآن خود کرده و به بخش زیادی از مارکت ایرانی دست یابد. Honor 8S یک گوشی پایین رده از برند آنر است که بر اساس الگوی شرکت های چینی، توانسته در کنار قیمت مناسب، سخت افزار خوبی هم به کاربر ارائه کند از این جهت بسیار به صرفه می باشد.

 

گوشی های پایین رده 2019

 

ظاهر Honor 8S چندان ظاهر جذابی برای مشتری ندارد، این گوشی با لبه های بسیار خمیده چندان از نظر طراحی چنگی به دل نمی زد و به طراحی گوشی های امروزی نزدیک نیست. Honor 8S در قاب پشتی از یک بدنه پلاستیکی بهره می برد که در کنار یک دوربین و یک فلش دوربین باز هم از زیبایی کمی برخوردار است. اما وجود شیار های بسیار ریز روی قاب پشتی گوشی، موجب ایجاد کمی زبری در کار شده به طوری که به خوبی در دست قرار می گیرد و در مقابل سر خوردن از دست مقاومت ویژه ای دارد. این موضوع در دراز مدت و کار کردن با گوشی، در تعریق دست نیز اثرگذار است و تعریق دست را نیز در استفاده طولانی مدت از گوشی تا حد زیادی کاهش می دهد. دوربین گوشی نیز دارای بیرون زدگی بسیار جزئی است و می توان این اطمینان را داشت که اگر گوشی از دست کاربر به زمین بیفتد، دوربین آن با کمترین میزان آسیب مواجه شود و یا اصلا آسیبی نبیند. آنر 8 اس از یک چراغ اعلان نیز در بالای گوشی برای اعلان نوتیفیکیشن های برنامه های مختلف استفاده می کند که در اغلب گوشی ها چنین ویژگی دیده نمی شود.

این گوشی با بهره  گیری از یک تراشه Mediatek MT6761 Helio A22 و 12 نانومتری و یک پردازنده مرکزی Quad-core 2.0 GHz Cortex-A53 نتوانسته در اجرای بسیاری از برنامه ها و بازی های سنگین موفق عمل کند. وجود یک رم 2 گیگابایتی نیز در این زمینه به آنر 8 اس کمکی نکرده است. حافظه داخلی گوشی به نظر می رسد در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده، که با توجه به وجود برنامه ها و نیاز های امروز به نظر می رسد 16 گیگ نتواند چندان پاسخگوی نیاز کاربر باشد.

 

بهترین گوشی های پایین رده 2020

 

صفحه نمایش گوشی Honor 8S یک ال سی دی معمولی است که البته نمایشگر بدی هم نیست.  اما از نظر رزولوشن عملکرد بالایی ندارد، همچنین در زمینه نور و سنسور نور نیز با مشکلاتی مواجه است. اگر گوشی را در محیط روشن استفاده کنید شاید چندان مشکلی نداشته باشید اما اگر زیر نور مستقیم آفتاب بروید، قطعا چیزی در گوشی خود نمی بینید و مدام باید دستتان را در مقابل آفتاب بگیرید تا در مقابل خوانش گوشی کمی یاری تان دهد.

باتری گوشی نیز یک باتری متوسط و خیلی معمولی است؛ Honor 8S به یک باتری 3020 میلی آمپر ساعت مجهز است که البته با توجه به سخت افزار نه چندان قوی که در آن استفاده شده، می تواند نیاز کاربر را به طول کامل برطرف کند و در برخی گزارش ها با مصرف کم، گوشی به مدت دو روز روشن بوده و توانسته امور کاربر را رفع کند.

دوربین Honor 8S یک سنسور 13 مگاپیکسلی است؛ این گوشی در زمینه دوربین نیز شما را شگفت زده نخواهد کرد. یک دوربین معمولی یا حتی سطح پایین بدون استفاده از امکانات خاص در این گوشی استفاده شده است. عکس برداری در شب با Honor 8S کمی مشکل به نظر می رسد اما در روز می توانید از تمام توان یک دوربین 13 مگاپیکسلی بهره مند شوید و عکس های خوبی بگیرید.

 

بهترین گوشی دنیا 2019

 

دوربین سلفی گوشی نیز با توجه به قیمت کلی گوشی، چندان چیز عجیب و غریبی نیست. هرچند استفاده از یک ناچ U شکل توانسته ظاهر گوشی را کمی امروزی تر کند و از نچسب بودن طراحی های گوشه های گوشی بکاهد اما 5 مگاپیکسل در شرایطی که گوشی های میان رده رقیب تا 32 مگاپیکسل نیز دوربین سلفی استفاده می کنند می تواند توی ذوق کاربر بزند.

به طور کلی وجود این گوشی در میان 10 را می توان صرفا به خاطر قیمت بسیار به صرفه آن دانست. در حال حاضر گوشی Honor 8S را با قیمتی در حدود 3 میلیون و 800 هزار تومانی می توانید تهیه کنید؛ این یعنی با این قیمت می توانید یک گوشی که در ظاهر و البته جلوی گوشی به گوشی های مدرن امروزی نزدیک است داشته باشید که می تواند امور روزمره تان مثل وبگردی و تماس های صوتی و ... را به خوبی و بازی ها و برنامه ها را به سختی پاسخ دهد.

 

honor 8s

 

Galaxy A2

گوشی بعدی که مورد بررسی قرار می دهیم و در رتبه بعدی قرار دارد، Galaxy A2 است. این گوشی تقریبا آخرین بازمانده گوشی های پایین رده ارزان قیمت است که این روزها همچنان در بازار کشور فروش خوبی دارد. این گوشی در واقع برای افرادی مناسب است که صرفا اندرویدی بودن گوشی برایشان مهم است و اینکه لمسی باشد!

در واقع Galaxy A2 به هیچ عنوان در دنیای امروز یک گوشی جذاب به حساب نمی آید که خریدار از تهیه آن به وجد آید.

طراحی گوشی Galaxy A2 مانند نسل های قبل که بازار را به تسخیر درآوردن است. طراحی ساده و قدیمی نشانه مهم گلکسی A2 می باشد، در این مدل خبری از صفحه فول و بی حاشیه و البته ناچ قطره ای و ... نیست. Galaxy A2 در قاب پشتی خود یک صفحه پلاستیکی دارد. لوگوی سامسونگ مثل همیشه در پشت گوشی های این برند دیده می شود. از طرفی، دوربین و فلش در سمت چپ قاب پشتی به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند. قاب پشتی گوشی کمی براق است و به نظر می رسد که گاهی از دست لیز بخورد اما به دلیل کوچک بودن گوشی، به خوبی در دست قرار گرفته و در مواقع کمی پیش می آید که بخواهد از دست بیفتد ؛ از این نظر نباید نگران مسئله ای بود. در قاب جلویی گوشی حاشیه های زیادی به چشم میخورد که  در بالا دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه وجود دارد و در قسمت پایینی باز همه لوگوی سامسونگ به چشم می خورد.

 

بهترین گوشی تا 2 میلیون 2019

 

Galaxy A2 جزو گوشی هایی است که در آن دکمه هوم به طور کامل حذف شده است و در صفحه جلویی آن خبری از دکمه فیزیکی نیست. دکمه ولوم و قفل صفحه نیز در سمت راست گوشی قرار دارد که بخاطر فاصله ای که دارند، مشکلی از نظر پیدا کردن آن وجود ندارد و به سادگی می توان این دکمه ها را روی گوشی پیدا کرد.

صفحه نمایش Galaxy A2 پنج اینچ است که همین مسئله نشان دهنده ابعاد کوچک کلی گوشی می باشد. هرچند که این گوشی یک گوشی ارزان قیمت و پایین رده به حساب می آید، اما نبود حسگر نور سنج موجب می شود که شاهد یک ضعف بزرگ در گوشی باشیم به همین دلیل کاربر مجبور است که به صورت دستی و مدام روشنایی صفحه را کم و زیاد کند.

دوربین اصلی و سلفی Galaxy A2 هر دو 5 مگاپیکسلی است. با این سنسور ها نمی تواند کیفیت بالایی را از دوربین گوشی انتظار داشت، اما به طور کلی کیفیت دوربین در روز و با نور کافی می تواند کاربر را از داشتن یک عکس با کیفیت قابل قبول مطمئن کند. عکاسی در شب اما با مشقت زیادی همراه است زیرا دوربین گوشی نمی تواند عکس با نویز کم یا بدون نویز تهیه کند . ویژگی مهم دوربین سلفی Galaxy A2 داشتن حالت بیوتی مود است که می تواند عکس های پرتره پولیشی با کیفیتی تحویل کاربر دهد.

 

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

 

باتری Galaxy A2 یک باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به سخت افزار و ابعاد صفحه نمایش می تواند نیاز گوشی را برای حداقل یک روز برطرف کند. در واقع این ظرفیت در گوشی های دیگر یک ظرفیت پایین به حساب می آید اما در مورد Galaxy A2 اینطور نیست و باتری آن می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

در این پایین رده سامسونگ از Exynos 7870 Octa به عنوان یک تراشه قابل اعتماد استفاده شده است. این تراشه در کنار رم یک گیگابایتی توانسته نیاز کاربر به امور روزمره را پاسخ بدهد. به طور قطع امکان اجرای بازی های سنگین در این مدل فراهم نیست اما به لطف اندروید 9 گو بازی ها و برنامه های نسبتا سبک تر قابل اجرا هستند. یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی اما با توجه به نیازهای امروز می تواند در دراز مدت مشکل ساز باشد و مدام کاربر را با ارور های پر شدن حافظه داخلی روبرو کند.

Galaxy A2  به طور کلی از نظر امنیتی نیز ویژگی گوشی های امروزی را ندارد، نه خبری از حسگر اثر انگشت هست و نه فناوری تشخیص چهره. به هر حال کاربر مجبور است به همان امکانات معمول امنیتی یعنی الگو و پین کد اکتفا کند.

اساسا Galaxy A2 یک پایین رده ارزان قیمت است و نباید از این گوشی انتظارات زیادی در مورد سخت افزار و اجرای نرم افزار ها و عکاسی داشت. اما با وجود قیمت پایین، سخت افزار خوبی در Galaxy A2 استفاده شده است که می تواند یک کاربر معمولی را بسیار راضی کند.

 

galaxy a2

 

در مورد قیمت Galaxy A2 باید گفت که این گوشی دارای قیمتی در حدود 3 میلیون و 500 هزار تومانی می‌باشد. اما این گوشی هم مانند سایر گوشی های این لیست به ندرت یافت می‌شود.

خرید سیم کارت با پایین ترین قیمت

اگر به دنبال خرید سیم کارت با پایین ترین قیمت ها هستید به هیچ عنوان نباید تخفیف های مای رند را از دست بدهید.

Redmi 7A

در رده آخر و دهم لیست ما، یک نماینده دیگر از شرق آسیا وجود دارد. شیائومی Redmi 7A آخرین و دهمین گوشی است که به معرفی و بررسی آن می پردازیم. همانطور که پیشتر نیز گفتیم، شیائومی در طراحی و ساخت گوشی های میان رده با قیمتی رقابتی و البته سخت افزاری مناسب و نسبتا بالاتر از ارزش قیمت آن، همواره با گوشی های مختلفش سهم خوبی از مارکت ایران را تصاحب کرده است.

Redmi 7A در طراحی نسبت به گوشی های امروزی هرچند ظاهری زیبا به طور کلی دارد اما در صفحه جلو، خبری از صفحه نمایش فول و کم حاشیه و البته ناچ نیست. ردمی 7 ای به نیاکان خود وفادار مانده و در طراحی حداقل از آنها تبعیت کرده است. قاب پشتی گوشی یک صفحه پلاستیک مات است که با وجود پلاستیکی بودن اما به لحاظ ضربه و آسیب در مقابل گوشی هایی که قابی شیشه ای دارند از آسی پذیری کمتری برخوردار می باشد. 

در این بخش نیز خبری از حسگر اثر انگشت نیست و به همین خاطر شیائومی توانسته قیمت گوشی را تا حد مطلوب پایین بیاورد در غیر این صورت اگر از امکاناتی مانند حسگر اثر انگشت نیز بهره برداری می شد، احتمالا قیمت گوشی بالاتر می رفت.

 

redmi 7a

 

این مدل ردمی، در جلوی گوشی یک نمایشگر 5.45 اینچی دارد و خبری از ناچ نیست. در طراحی جلوی گوشی از گوریلا گلس استفاده نشده و این موضوع می تواند موجب ضربه پذیری بیشتر گوشی شود به همین دلیل باید مراقبت بیشتری از گوشی Redmi 7A کرد زیرا با یک ضربه ساده ممکن است شاهد شکستگی در صفحه جلویی آن باشید.

در بالای صفحه جلویی گوشی، یک شیار اسپیکر و در سمت چپ آن یک دوربین سلفی مشاهده می کنیم. حاشیه های زیاد و البته مارک ردمی در پایین صفحه طراحی گوشی را از مدل های سال 2019 دور می کند. البته در این گوشی شاهد دکمه فیزیکی هوم هم نیستیم و عملا در صفحه جلویی دکمه ای وجود ندارد.

Redmi 7A از آن گوشی هایی است که امکان استفاده با یک دست را به خاطر ابعاد نسبتا کوچکش فراهم می کند و می توان با یک دست به بالای صفحه نمایش نیز دسترسی داشت؛ ویژگی که این روزها به ظهور گوشی های با ابعاد بزرگ کم کم به فراموشی سپرده می شود و دیگر نمی توان با یک دست گوشی را مدیریت کرد.

Redmi 7A در لبه پایینی اسپیکر و پورت شارژر میکرو یو اس بی دارد و در لبه بالایی نیز درگاه هدفون دیده می شود که از این نظر یک ویژگی منحصر به فرد در گوشی هاست و برخلاف گوشی های دیگر که در پایین گوشی شاهد درگاه هندزفری هستیم، در Redmi 7A درست خلاف این موضوع است.

 

گوشی های پرفروش

 

محل قرارگیری دوربین ها در قاب پشتی نیز مانند اکثر گوشی های دیگر است که دوربین و فلش آن به صورت عمودی زیر هم قرار می گیرند.

صفحه نمایش گوشی، 5.45 اینچ است که باعث شده که گوشی ابعادی نسبتا کوچک داشته باشد. کوچکی ابعاد گوشی موجب سهولت کار کردن با آن با یک دست شده است که برای بسیاری از افراد یک اولویت مهم به شمار می رود.

رزولوشن اچ دی و تراکم پیکسل 295 نوید یک نمایشگر نسبتا خوب را می دهد؛ با وجود فناوری آی پی اس می‌توان محتویات گوشی را از زوایای مختلف به راحتی خواند و مشاهده کرد. وجود حسگر نورسنج نیز موجب آن شده که روشنایی صفحه در نور های مختلف کم و زیاد شود از این نظر نسبت به گوشی آنر که پیش از این معرفی کردیم یک مزیت به حساب می آید. کارایی صفحه نمایش به همین دلیل در زیر نور آفتاب نیز قابل قبول و مناسب است هرچند که در مقایسه با گوشی های رده بالا حرفی برای گفتن ندارد! 

شیائومی مدعی است که گوشی را می توان یک مدل ضد آب در نظر گرفت اما مقاومت آن تا حدی نیست که گوشی به زیر آب برود، بلکه صرفا شیائومی تضمین می دهد که گوشی در صورت پاشیده شدن مقداری آب آسیب نبیند! در واقع گوشی نسبت به باران مقاومت دارد!

 

بهترین گوشی تا 4 میلیون 2020

 

نکته مهمی که Redmi 7A را حتی نسبت به پرچم داران مختلف نیز برتری می دهد، باتری خوب آن است که با توجه به سخت افزار و ابعاد صفحه نمایش و دیگر سخت افزار به کار رفته در گوشی، می تواند حتی تا دو روز متوالی نیز کاربر را از وجود باتری با شارژ مناسب مطمئن کند. باتری 4 هزار میلی آمپری Redmi 7A توانسته عمر گوشی را در حالت روشن افزایش دهد و کمتر مواقعی دست کاربرش را در پوست گردو بگذارد! اما استفاده از میکرو یو اس بی در حالی که اکثر گوشی ها در سال های اخیر به درگاه تایپ سی مجهز هستند اما این موضوع در Redmi 7A رعایت نشده است و البته عدم پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع نیز یکی دیگر از نقاط ضعف گوشی به حساب می آید.

همانطور که بالاتر گفتیم، Redmi 7A در قاب پشتی خود یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. این دوربین در نور کافی و روز می تواند عملکرد خوبی داشته باشد به طوری که کاربر بتواند به راحتی از این عکس ها استفاده کند اما در مورد عملکرد گوشی در شب کمی باید دست به عصا بود! Redmi 7A در عکاسی شب با نویز زیادی تصویر برداری می کند؛ همچنین امکاناتی مانند عکاسی حالت پرتره و پانوراما را ندارد. دوربین سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که عمکردی مشابه با دوربین اصلی دارد. به طور کلی با توجه به رنج قیمتی گوشی این دوربین می تواند یک دوربین خوب و مناسب ارزیابی شود که عکس هایی مناسب در نور کافی تهیه می کند.

 

گوشی های جدید کی وارد بازار میشوند

 

Redmi 7A نیز جزو گوشی هایی است که از تراشه های اسنپ دراگون بهره می برد، Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 nm) در کنار رم 2 گیگابایتی یک سخت افزار نسبتا خوب به حساب می آید که می تواند بازی هایی نظیر پابجی را البته در حالت گرافیکی پایین اجرا کند. در واقع این گوشی تقریبا قادر به اجرای بازی های سنگین نیست اما بازی های معمولی و نرم افزار های سبک را به راحتی و بدون لگ اجرا می کند. در کنار سخت افزار نسبتا مناسب، استفاده از اندروید 9 نیز از ویژگی های دیگر Redmi 7A به حساب می آید که توانسته به اجرای برنامه ها کمک کند و عملکرد کلی گوشی را بهبود ببخشد.

حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی هرچند در حال حاضر نمی تواند به طول کامل نیاز های کاربر را برطرف کند زیرا نرم افزار ها اکثرا نرم افزار های حجیمی هستند که حافظه داخلی بالایی می طلبند، اما می تواند به عنوان حافظه داخلی یک گوشی مقرون به صرفه و پایین قیمت مناسب باشد.

MIUI به عنوان رابط کاربری در Redmi 7A استفاده شده که همواره موافقان و مخالفان جدی خود را داشته است و به طور کلی رابط های کاربری گوشی های چینی همیشه جنگ و درگیری در پی داشته اند!

به طور کلی Redmi 7A را یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه می توان ارزیابی کرد که البته با توجه به آشفته بازار مارکت داخلی توانسته سهم بالایی از بازار را تصاحب کند.

 

بهترین گوشی های سال 2020

 

در حال حاضر Redmi 7A را می توان با قیمتی در حدود 4 میلیون تومان تا 4 میلیون و 500 هزار تومان در رنگ ها و گارانتی های مختلف و البته با حافظه داخلی 16 گیگابایتی در بازار به راحتی تهیه نمود.

به نظر شما با توجه به لیست بالا کدام گوشی ارزش خرید بالاتری دارد؟ کدام گوشی میتواند در صدر جدول قرار بگیرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 43 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.9
24
5
7
1
6
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. سلام میشه بگین شیائومی نوت۹پرو sبهتره یا a51s...a50s....a51....a50 کدوم بهتره؟

  2. سلام یه سوال دارم اگه میشه لطفا جواب بدین چرا نسخه ۱۲.۵ برای گوشی نوت ۷ هست که مال دوسال پیشه ولی برا نوت ۸ پرو نیست؟؟؟😐😐😐

  3. سلام ببخشید میشه بگید گوشی honor 10 lite چطور هست خوب هست؟

  4. بد نبود ولی مطبتون قدیمی حساب میشه چون الان موبایل های خوبی با قیمت مناسب که کارآمد هم هستند تولید شده ، مثل : A21s ,A30s, A31s, و چند مدل شیائومی

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. در بلاگ ما، مطالب بروزتری نیز وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما از طریق اپلیکیشن یا وبسایت مای رند، دیگر مطالب بلاگ و راهنماهای خرید را مطالعه فرمایید. از توجه شما سپاس‌گزاریم. 💛🧡

  5. اصلا خوب نبود

    پاسخ :

    سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه گرامی مای رند. از این که نتوانستیم رضایت کامل‌تان را جلب کنیم پوزش می‌طلبیم. لطفا با انتقادات و پیشنهادات سازنده روند بهبود ما را تسریع کنید.

  6. عالی

    پاسخ :

    سلام و وقت بخیر. خرسندیم که توانستیم رضایت شما همراه گرامی مای رند را جلب کنیم. ❤️

  7. Ali***@gmail.com

    سلام دوستان یک جای جدید پیدا کردم فقط و فقط ویدیو موبایل ، از برند هایی ویدیو میذاره که یک بارم اسمش رو نشنیدم. اسم سایتش vidocen هست ، خیلی خفنه حتما برید ببینید www.vidocen. com

  8. من خودم گوشی فروشم و میگم که سامسونگ جدیدا داره با گوشیای جدیدش خراب میکنه کارشو. بریم سراغ شیائومی اونم گوشی عالی هست نه خیلی ولی برای کسایی که زیاد کاری با گوشی ندارند خوبه از نظر من شیائومی در ایران بدرد نمیخوره چون خدمات پس از فروش نداره و قطعاتش هم گرونه مثلا اگر تاچش بشکنه ی دو میلیون با این قیمت دلار فوقش باید پیاده شد حالا هاوایی هاوایی قبلا خوب نبود ولی الانه گوشیای بسیار خوبی میزنه نمونش p30lite تولید شد و تولیدش متوقف شد ولی بخاطر فروش بالاش دوباره تولیدش شروع شد از نظر سرعت و سخت افزار دوربین هم عالیه و قیمت قطعاتش هم کمتره اگه دقت کنیم هوایی برای فروش بیشتر قیمتش رو اورده پایین و اپشن هاش رو برده بالا حرف من این برای کسایی که گوشی خوب میخوان ولی بوجه ندارند هوایی بهترین گزینه است.

    پاسخ :

    همراه گرامی مای رند، سلام و وقت بخیر. به خاطر به اشتراک گذاشتن نظر و تجربه خود سپاس‌گذاریم. امید است که توانسته باشیم رضایت شما را جلب کنیم.

  9. گوشی فقط هانر 9x

  10. اکثر این گوشی ها حتی میان رده نیز نیستن بلکه پایین ردن! اکثر مردم نمیتونن گوشی خوب بگیرن چون گرونه بودجشون نمیرسه برا همین مجبورن این گوشی های پایین رده رو بخرن! براهمین شدن پرطرفدار؟!

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست