وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

انتشار ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۲:۵۳ . ۲۲۱۹۳ بازدید

امروزه با توجه به افزایش روز افزون قیمت گوشی‌های هوشمند و تنوع مدل‌های آنها در بازار،‌ انتخاب یک تلفن همراه با کیفیت و مقرون به صرفه بسیار سخت و دشوار شده است. اما همچنان میشود گوشی با قیمت مناسب و مشخصات نسبتا خوب را خریداری کرد. هم‌اکنون شرکت‌ها و کمپانی‌های زیادی هستند که به تولید و عرضه گوشی های اقتصادی و ارزان قیمت علاقه‌مند هستند و مشغول به تولید این دسته از تلفن‌های همراه هستند. یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین شرکت‌ها در زمینه گوشی هوشمند سامسونگ می‌باشد. شرکت سامسونگ چندین و چند سالیست که در حوزه تلفن همراه جزو بهترین هاست و آوازه این شرکت کره ای،‌ در تمام دنیا پیچیده است. سامسونگ علاوه بر تولید گوشی های پرچمدار و گران قیمت با کیفیت بسیار بالا؛‌ به تولید گوشی هایی ارزان قیمت و اقتصادی نیز مشغول میباشد. در ادامه به نقد و بررسی اجمالی چند مورد از بهترین و ارزان ترین گوشی های سامسونگ خواهیم پرداخت، باما همراه باشید.

 

ارزان ترین گوشی سامسونگ دیجی کالا

 

سامسونگ گلکسی A01 core،‌ ارزان ترین پایین رده سامسونگ 

سامسونگ گلکسی A01 core عضو جدید خانواده اقتصادی سری A سامسونگ، به تازگی وارد بازار شده است. سامسونگ گلکسی A01 Core در حال حاضر ارزان ترین گوشی سامسونگ در بازار به حساب می‌آید. گوشی Galaxy A01 Core از یک صفحه نمایش 5.3 اینچی از نوع LCD PLS با کیفیت تصویر +HD برخوردار است. این گوشی ارزان قیمت در پنل پشتی خود دارای یک دوربین با سنسور 8 مگاپیکسلی و همچنین یک فلاش LED است. در a01 خبری از حفره و یا ناچ نیست و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی این گوشی در حاشیه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

قاب پشت این گوشی به صورت خط دار و مورب میباشد که علاوه بر افزایش زیبایی بدنه آن،‌ باعث میشود گوشی به راحتی از دست لیز نخورد و خوش دست‌تر به نظر برسد. 

سامسونگ گلکسی A01 از یک پردازنده 4 هسته ای Mediatek MT6739 برخوردار است. این گوشی در دو مدل که مدل اول دارای 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و مدل دوم که دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است در دسترس میباشد. از جمله مشخصات دیگر میتوان به باتری 3000 میلی آمپری، قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان و برخورداری از جک 3.5 هدفون اشاره کرد. سامسونگ گلکسی a01 کور با قیمت تقریبی 74 دلار و در 3 رنگ آبی، مشکی و قرمز ارائه شده است. 

این گوشی در حال حاضر ارزان ترین گوشی سامسونگ به شمار می رود و گزینه ای نسبتا مناسب برای آن دسته از افرادی است که به دنبال داشتن یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از برند سامسونگ هستند و آنچنان انتظارات بالایی از گوشی خود ندارند. اگر شما از آن افرادی هستید که استفاده هایی پیچیده و سنگین از تلفن همراه ندارید و همچنین تمایلی به خرید و هزینه برای گوشی ندارید این گزینه بهترین و ارزان ترین گزینه روی میز شماست!

 

قیمت ارزان ترین گوشی سامسونگ لمسی

 

سامسونگ گلکسی a2 core

سامسونگ در آوریل 2019 از گوشی پایین رده و ارزان قیمت A2 core رونمایی کرد. این گوشی جزو یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین گوشی های سامسونگ می باشد. از مهمترین ویژگی های این گوشی میتوان به قیمت بسیار پایین و توان رقابت آن در بازار چین و هند اشاره کرد. به دلیل اینکه برای حضور در این بخش از بازار تولید کنندگان تلفن همراه باید توان و تمرکز خود را روی تولید و ساخت گوشی‌هایی با قیمت بسیار پایین و در عین حال با مشخصات نسبتا خوب بگذارد. به همین خاطر تولید گوشی های ارزان قیمت همیشه برای کمپانی های سازنده مشکل ساز خواهد بود چرا که باید در عین مشخصات نسبتا خوب و قیمت بسیار پایین،‌ باید بازدهی و سود مناسب را برای شرکت تولید کننده داشته باشد. 

سامسونگ گلکسی A2 core با توجه به قیمت 76 دلاری خود،‌ از مشخصات نسبتا خوبی برخوردار میباشد. این گوشی دارای سیستم عامل نسخه Android Go میباشد. همچنین اولین و آخرین نسخه اندروید ارائه شده برای a2 core اندروید 8 میباشد.

طراحی سامسونگ a2 core،‌ زیبا برای جیب،‌ زشت برای چشم

سامسونگ گلکسی A2 core با این قیمت پایین در بخش طراحی و ظاهر چیز زیادی برای گفتن ندارد و نمی توانیم از آن انتظار کیفیت بالایی را داشته باشیم. فریم اصلی و قاب پشت گوشی تماما از جنس پلاستیک هستند. اما سامسونگ برای افزودن به جذابیت این گوشی،‌ پشت آن را با یک صفحه براق به آن اضافه کرده است که آنچنان باعث جلب توجه نمیشود و به زیبایی آن اضافه نکرده است. همچنین قاب پشت a2 core به شدت در برابر تماس با اشیای نوک تیز حساس است و خیلی زود روی آن خط و خش ایجاد می‌شود.

بهترین گوشی های سال 2020

بهترین گوشی هایی که در سال 2020 تولید شده اند چه گوشی هایی هستند؟ در مای رند بخوانید.

 

ارزان ترین گوشی سامسونگ 2020

 

سخت افزار A2 CORE

این گوشی دارای پردازنده نسبتا مناسب Exynos 7870 میباشد که برای کار‌های روزمره و سبک بسیار مناسب است. همچنین a2 core از 1 گیگابایت رم با حافظه داخلی های 8 گیگابایت و 16 گیگابایت ارائه شده است. همچنین در این گوشی از یک نمایشگر 5 اینچی از نوع LCD استفاده شده است که دارای رزولوشن بسیار پایین 540 در 960 میباشد که سامسونگ به دلیل کاهش قیمت این گوشی مجبور به استفاده از این صفحه نمایش شده است. گلکسی a2 core از یک دوربین پشت و یک دوربین جلو که هردوی آنها کیفیت 5 مگاپیکسلی دارند بهره مند می باشد. یکی از نکات مثبتی که ممکن است نظرات را به خودش جلب کند، عدم وجود ناچ و یا حفره در بالای صفحه است. البته حاشیه های a2 core در مقایسه با سایر گوشی های روز دنیا بسیار زیاد است.

این دستگاه از فناوری LTE و همچنین VoLTE پشتیبانی میکند. از دیگر امکانات این دستگاه میتوان به جک 3.5 میلی متری و رادیو FM اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای یک باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر است که نمیتوان آن را یک باتری قدرتمند دانست. 

سامسونگ گلکسی a2 core در 4 رنگ آبی، قرمز، مشکی و رزگلد عرضه می شود. این گوشی از دوربین های فوق العاده ضعیفی بهره مند است و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کیفیت دوربین گوشی برایتان مهم است خرید این گوشی اصلا به شما پیشنهاد نمیشود. اما در هر صورت سامسونگ گلکسی A2 CORE را می توان در حال حاضر جزو ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ دانست و برای استفاده های بسیار سبک و روزانه گوشی خوب و کارآمدی است.

 

ارزان ترین گوشی سامسونگ 2019

 

سامسونگ گلکسی A01

اگر قصد خرید یک گوشی ارزان قیمت و در عین حال زیبا و کارآمد را دارید سامسونگ گلکسی A01 بهترین گزینه روی میز است! سامسونگ A01 را نمی‌توان یک گوشی قدرتمند دانست؛ بلکه می‌توان از آن به عنوان یک گوشی میان رده رو به پایین یاد کرد. اما در هر صورت A01 را میتوان یک تلفن همراه هوشمند با طراحی و ظاهر امروزی، سبک و همچنین خوش دست دانست. 

طراحی A01، ظاهری زیبا و بروز

سامسونگ گلکسی A01 از یک بدنه و فریم کاملا پلاستیکی بهره مند است. این گوشی در مقایسه با مابقی گوشی های بازار بسیار خوش‌دست و سبک طراحی شده است و این به خودی خود یک پوئن مثبت محسوب میشود. قاب اصلی گوشی از پلاستیک مات است که آنچنان ظاهر خوبی به گوشی نداده است اما به نحوی نیست که از زیبایی آن بکاهد.

صفحه نمایش این گوشی 5.7 اینچ است و به خاطر عرض کمی که این دستگاه دارد، رها شدن یا افتادن آن روی زمین تقریباً غیر ممکن خواهد بود! در قسمت پشتی این گوشی یک مستطیل برای دوربین ها و فلش led تعبیه شده است. متاسفانه در a01 سنسور اثر انگشت مشاهده نمیشود که این را میتوان یکی از اصلی ترین نقاط ضعف این گوشی دانست. 

کدام مدل قاب گوشی از بقیه بهتر است؟

اگر به دنبال خرید قاب برای محافظت از گوشی خود هستید این مطلب را از دست ندهید.

 

ارزان ترین گوشی سامسونگ

 

سخت افزار سامسونگ گلکسی A01

این گوشی از پردازنده Snapdragon 439 نسل 4 استفاده میکند. سامسونگ هیچ صحبتی درباره پردازش های سنگین و قابلیت های گیمینگ نکرده است که این در واقع با توجه به پردازنده میان رده رو به پایین این گوشی یک امر طبیعی است. بزرگترین نکته مثبتی که می‌توان به آن اشاره کرد داغ نکردن گوشی در هنگام استفاده است. همانطور که گفته شد سامسونگ گلکسی a01 از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع TFT برخوردار است که رزولوشن نسبتا پایین 720 x 1520 را دارا است. همچنین این گوشی دارای 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی های 16 و 32 گیگابایتی میباشد. سامسونگ گلکسی A01 دارای دوربین های دوگانه با لنزهای ۱۳مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی است که فقط برای عکاسی در حالت پرتره کاربرد دارد. برای دوربین سلفی نیز سامسونگ گلکسی A01 از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده میکند که آنقدری که باید و شاید کیفیت لازم را ندارد و احساس خوبی را القا نمیکند. از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به جک 3.5 میلیمتری و رادیو FM اشاره کرد. A01 از یک باتری 3000 میلی آمپری جدا نشدنی بهره مند است که برای استفاده معمولی و روزانه تا حد زیادی پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. سامسونگ گلکسی a01 در 3 رنگ آبی، قرمز و مشکی و در دو مدل با حافظه داخلی های 16 و 32 گیگابایت که پیش‌تر به آن اشاره شد در بازار ارائه شده است.

 در نهایت اگر اهل کارهای سنگین مثل بازی های ویدئویی نیستید و به دنبال یک گوشی ارزان قیمت و مناسب برای کارهای روزانه خود هستید سامسونگ گلکسی A01 میتواند بهترین انتخاب باشد

 

قیمت گوشی سامسونگ

 

سامسونگ گلکسی a11، ارزان ترین میان رده سامسونگ

سامسونگ گلکسی a11 یکی دیگر از اعضای خانواده میان رده و ارزان قیمت سری A سامسونگ است. این گوشی با داشتن امکانات مناسب و قیمت پایین،‌ تجربه خوبی را از خرید یک گوشی میان رده برای شما به ارمغان خواهد آورد. اما در هر‌صورت،‌ گلکسی a11 یک گوشی میان رده است و نمیتوان از آن انتظار عملکرد یک گوشی پرچمدار و یا حتی میان رده رو به بالا را داشت.

طراحی سامسونگ گلکسی a11

با توجه به اینکه سامسونگ برای پنل پشتی این گوشی از پلاستیک استفاده کرده است؛ با این حال از کیفیت این گوشی نکاسته است و قسمت پشتی a11 تا حدودی در مقابل خط و خش و ضربه مقاوم است اما با توجه به اینکه پنل جلویی این گوشی از جنس گوریلا گلس نیست نمی‌توان آن را مقاوم دانست و باید از صفحه نمایش آن تا حد زیادی با استفاده از قاب و لیبل محافظت کرد. در پنل پشتی این گوشی یک مستطیل با 3 دوربین دیده میشود که این دوربین ها به ترتیب ۱۳ ، ۵ و ۲ مگاپیکسل هستند. در پنل جلویی a11 سامسونگ برای کاهش فضای دوربین، از یک حفره کوچک در سمت راست پنل استفاده کرده است که تا حدودی به کامل‌تر شدن صفحه نمایش و از بین بردن حاشیه ها کمک کرده است. از ویژگی های خوب این دستگاه میتوان به حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و همچنین پورت type-c آن اشاره کرد. 

 

قیمت گوشی سامسونگ 2020

 

سخت افزار سامسونگ گلکسی a11

در سامسونگ گلکسی a11 از تراشه اسنپدراگون 450 استفاده شده است که با توجه به قیمت پایین این گوشی، میتوان این تراشه را قابل قبول دانست. نکته قابل توجه این است که این گوشی تا زمانی که حافظه داخلی اش رو به پر شدن نرود هیچ مشکلی اعم از هنگ کردن یا لگ زدن در هنگام کار‌کرد را ندارد. این دستگاه در 3 مدل ارائه شده است که اولین مدل دارای 2 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی، مدل دوم 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و آخرین مدل که کمیاب ترین مدل این دستگاه محسوب میشود دارای 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت می‌باشد. این دستگاه از یک باتری 4000 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع 15 واتی است که برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب است. این گوشی در 4 رنگ آبی، سفید،‌ قرمز و مشکی عرضه شده است.

سامسونگ گلکسی a11 گوشی با قیمت پایین اما کارایی بالا است که با داشتن قابلیت شارژ سریع و باتری نسبتا خوبش،‌ تا حد زیادی می تواند پاسخگوی نیاز های ما باشد. همچنین می‌توان a11 را ارزان ترین میان رده سامسونگ نامگذاری کرد.

همه چیز درباره کارت حافظه، معرفی انواع کارت های حافظه

اگر به دنبال خرید مموری کارت برای افزایش حافظه گوشی خود هستید این مطلب را از دست ندهید!

 

قیمت ارزان ترین گوشی لمسی

 

سامسونگ گلکسی a10s، پرطرفدار‌ترین گوشی ارزان سامسونگ

سامسونگ در آگوست 2019،‌ سامسونگ گلکسی a10s را منتشر کرد، گوشی پایین رده و ارزان قیمتی که به یکی از پرطرفدار‌ترین محصولات سامسونگ تبدیل شد. این گوشی برخلاف قیمت پایین خود، امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این گوشی نیز مانند سایر گوشی هایی که معرفی شد، یک گوشی پایین رده و ارزان قیمت است و نمی‌توان از این گوشی ها انتظارات بالایی داشت.

طراحی سامسونگ گلکسی a10s

طراحی سامسونگ گلکسی a10s بسیار شبیه به مابقی گوشی های میان رده و پایین رده سامسونگ است و در این زمینه سامسونگ گلکسی a10s هیچ پیشرفتی نکرده است. جنس قاب و فریم گوشی تماما از پلاستیک ساخته شده و هنگامی که این گوشی را در دست می‌گیرید؛ اثر انگشت شما روی قاب این دستگاه می‌ماند و لازم است که مرتبا آن را تمیز کنید. برای رفع این مشکل توصیه می‌شود که از یک قاب محافظ استفاده کنید تا هم از کثیف شدن گوشی و هم از خراب شدن آن جلوگیری کنید.

سامسونگ گلکسی a10s دارای وزن 168 گرم می‌باشد. وزن کمی که این گوشی دارد به خوش دست بودن آن کمک می‌کند و باعث می‌شود استفاده از آن راحت تر باشد. 

در پنل پشتی این گوشی،‌ یک حسگر اثر انگشت و یک پنل با دو لنز دوربین مشاهده می‌شود؛ حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی a10s در جای مناسبی قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار آسان می‌باشد.‌ همچنین لنز های دوربین عقب این گوشی نیز برآمدگی زیادی ندارد و در هنگام قرار دادن گوشی روی یک سطح صاف، مشکلی ایجاد نمی‌شود.

 

قیمت گوشی سامسونگ a10s

 

سخت افزار سامسونگ گلکسی a10s

نوبت به بخش سخت افزاری سامسونگ گلکسی a10s می‌رسد،‌ سامسونگ گلکسی a10s دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی از جنس IPS می‌باشد، لازم به ذکر است که رزولوشن صفحه a10s سامسونگ 720*1520 می‌باشد که یک صفحه نمایش کاملا معمولی می‌باشد. اما باید به این نکته توجه کنید که سامسونگ برای کاهش قیمت a10s، اقدام به استفاده از این صفحه نمایش کرده است. 

سامسونگ گلکسی a10s دارای چیپست 12 نانومتری Mediatek MT6762 Helio P22 می‌باشد که برای استفاده های روزمره و سبک کاربرد دارد و در استفاده های سنگین مانند بازی های ویدئویی تا حدودی ضعیف است، بنابراین اگر جزو افرادی هستید که با گوشی موبایل خود بازی های ویدئویی انجام می‌دهید خرید این گوشی توصیه نمی‌شود.

سامسونگ گلکسی a10s دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد و در مدل هایی با رام های 2 و 3 عرضه می‌شود که توصیه می‌شود در صورت خرید حتما رام 3 را خریداری کنید. 

سامسونگ گلکسی a10s دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است که برای استفاده های روزمره باتری خوب و کاربردی است و در صورت استفاده سبک و درست از این گوشی، ممکن است تا یک روز شما را از شارژ کردن باتری بی نیاز کند.

در بخش دوربین، سامسونگ گلکسی A10s دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی می‌باشد. لازم به ذکر است که از لنز 2 مگاپیکسلی این گوشی برای تشخیص عمق استفاده می شود. دوربین جلوی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌باشد.

سامسونگ گلکسی a10s از جک 3.5 میلیمتری پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به راحتی مدل های مختلف هندزفری و هدفون را به آن متصل کنید. همچنین این گوشی فاقد پورت USB-C می‌باشد و از همان درگاه شارژ قدیمی MicroUSB بهره مند می‌باشد.

 

قیمت گوشی سامسونگ a01

 

سامسونگ گلکسی M10، یکی دیگر از ارزان ترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ حدود 1 ماه قبل از معرفی سامسونگ گلکسی a10، سامسونگ گلکسی M10 را تولید و روانه بازار کرد. سری M سامسونگ همواره سعی کرده است که با قیمت بسیار پایین و توان سخت افزاری بالا؛ در بازار رقابت ایجاد کند و رقبای خود را به چالش بکشد. با توجه به اینکه سری M سامسونگ به اندازه سری A به محبوبیت در بازار ایران دست نیافت اما سامسونگ گلکسی M10 بر خلاف این رویه پیش رفته است و یکی از محبوب ترین گوشی ها در بازار ایران می‌باشد.

طراحی ظاهری سامسونگ گلکسی M10 

طراحی سامسونگ گلکسی M10 نیز همانند مابقی گوشی های میان رده و ارزان قیمت سامسونگ می‌باشد؛ سامسونگ گلکسی M10 در پنل جلوی خود دارای یک صفحه نمایش تمام صفحه است که دارای یک ناچ برای قرار گیری دوربین جلو می‌باشد.

در پنل پشتی این گوشی،‌ یک پنل دوربین مشاهده می‌شود که دو دوربین را در خود جای داده است. همچنین لازم به ذکر است که پنل پشتی این گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد و اثر انگشت را به راحتی جذب خود می‌کند و می‌بایست پنل پشتی را مرتبا تمیز کنید. لازم به ذکر است که پنل پشتی این دستگاه در برابر خط و خش مقاوم نیست به راحتی روی آن خط می افتد و می‌بایست از آن مراقبت کنید.

سامسونگ گلکسی m10 دارای وزن 163 گرم می‌باشد که این وزن باعث خستگی دست نمی‌شود و در طولانی مدت دست شما را خسته نمی‌کند. 

 

قیمت گوشی سامسونگ M10

 

مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی M10 

سامسونگ گلکسی M10 دارای یک صفحه نمایش 6.22 اینچی می‌باشد،‌ این صفحه نمایش 6.22 اینچی از جنس IPS می‌باشد و حدود 82 درصد از پنل جلویی دستگاه را پوشانده است. رزولوشن صفحه نمایش M10 سامسونگ 720*1520 می‌باشد که دقیقا همان رزولوشنی است که در سامسونگ گلکسی a10s وجود دارد؛ بنابراین می‌توان گفت که سامسونگ گلکسی a10s و M10 از لحاظ صفحه نمایش با یکدیگر برابری می‌کنند. 

یکی از نکات منفی سامسونگ گلکسی M10 که عده زیادی را از خرید این گوشی منصرف می‌کند نبود سنسور اثر انگشت می‌باشد؛ سامسونگ برای کاهش قیمت سامسونگ گلکسی M10 سنسور اثر انگشت را برای این گوشی تعبیه نکرده است که این امر یکی از مهم ترین نکات منفی m10 شناخته می‌شود.

سامسونگ گلکسی M10 دارای پردازنده اگزینوس 7870 می‌باشد. این پردازنده یک پردازنده معمولی می‌باشد که برای انجام کارهای روزمره بسیار مناسب است و می‌توان روی آن حساب کرد؛ اما این پردازنده هم مانند مابقی چیپست های گوشی های ارزان قیمت سامسونگ، در هنگام اجرای برنامه ها و بازی های سنگین به مشکل برمیخورد و توان اجرای آنها را ندارد. پس اگر جزو دسته افرادی هستید که با گوشی خود کارهای بسیار سنگینی انجام می‌دهید و بازی های ویدئویی انجام می‌دهید این گوشی برای شما مناسب نمی‌باشد.

سامسونگ گلکسی M10 در دو مدل با رم های 2 و 3 با حافظه های داخلی 16 و 32 عرضه شده است و شما می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید اما پیشنهاد ما رم 3 به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. همچنین سامسونگ گلکسی M10 دارای باتری 3400 میلی آمپری است که در مقایسه با باتری A10s بسیار کم می‌باشد.

اگر به دنبال خرید یک گوشی با وزن مناسب، قیمت پایین و مشخصات نسبتا بالا هستید M10 سامسونگ می‌تواند یکی از گزینه های روی میز باشد.

 

قیمت گوشی سامسونگ a11

 

سامسونگ گلکسی A12، پایین رده جدید سامسونگ

سامسونگ در اواخر سال 2020 میلادی، از سامسونگ گلکسی A12 رونمایی کرد. میان رده قدرتمند سامسونگ که در اوایل سال 2021 وارد بازار شد از باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری، دوربین 4 گانه و حافظه داخلی 128 گیگابایت بهره مند است. اما گوشی جدید سامسونگ چه ویژگی های دیگری دارد؟ آیا خرید سامسونگ گلکسی a12 انتخاب عاقلانه ای است؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به پاسخ این سوال بپردازیم.

طراحی ظاهری سامسونگ گلکسی a12

سامسونگ گلکسی A12 در بخش طراحی مانند اکثر گوشی های میان رده و پایین رده سامسونگ، دارای بدنه پشت پلاستیکی و دوربین جلوی ناچ می‌باشد. در قسمت پشت گلکسی a12، یک مربع سیاه وجود دارد که محل قرارگیری دوربین های این گوشی است که این طراحی در تا به حال در گوشی های سامسونگ دیده نشده بود.

علاوه بر قاب پشت؛ فریم دور این گوشی نیز پلاستیکی بوده و مقاومت زیادی از خود نشان نمی‌دهد،‌ اما باید به این نکته نیز توجه داشت که سامسونگ برای اکثر گوشی های میان رده و پایین رده خود از فریم های پلاستیکی استفاده می‌کند و این موضوع برای پایین نگه داشتن قیمت این گوشی هاست. 

سمت چپ این فریم دکمه پاور دستگاه وجود دارد که این دکمه علاوه بر روشن و خاموش کردن دستگاه،‌ حسگر اثر انگشت نیز می‌باشد، این بدان معناست که دکمه پاور و سنسور اثر انگشت این گوشی یک دکمه مشترک می‌باشد.

بررسی سامسونگ گلکسی A12، میان رده جدید سامسونگ

اگر می‌خواهید در مورد گلکسی A12، اطلاعات بیشتری کسب کنید این مطلب را از دست ندهید!

 

گوشی ارزان قیمت سامسونگ

 

مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی a12

سامسونگ برای صفحه نمایش گلکسی a12 از یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 720 * 1600 استفاده کرده است که نسبت به قیمت پایین این گوشی یک صفحه نمایش قابل قبول می‌باشد. همچنین این دستگاه به تراشه مدیاتک MT 6765 هلیو P35 مجهز است که یک تراشه 12 نانومتری محسوب می‌شود. این تراشه با کمک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320، قدرت خوبی از خود در زمینه پردازش بازی‌ها و انجام کارهای نسبتا سنگین به نمایش می‌گذارد.

گلکسی a12 در بخش حافظه داخلی و رم دارای تنوع بالایی است، حافظه داخلی های این گوشی 32، 64 و 128 می‌باشد و همچنین از 3، 4 و 6 گیگابایت رم بهره مند است. 

این گوشی در بخش دوربین تا حدودی قدرتمند ظاهر شده و دوربین های قابل قبولی دارد، سنسور اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه پوششی در حدود 115 درجه،‌ سنسورهای ماکرو و سنجش عمق که هر دو آن ها 2 مگاپیکسل هستند دوربین های سامسونگ گلکسی a12 را تشکیل می‌دهند.همچنین گلکسی A12 دارای دوربین سلفی مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که همانطور که گفته شد در یک ناچ قرار دارد. 

از مهم ترین مشخصه های این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 15 واتی آن اشاره کرد که برای یک گوشی پایین رده، یک ویژگی مثبت است.

 

ارزون ترین گوشی سامسونگ

 

اگر به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت سامسونگ با امکانات بالا و سخت افزاری قوی هستید سامسونگ گلکسی A12 یکی از بهترین گزینه های روی میز برای شماست. 

بررسی سامسونگ گلکسی A02s، پایین رده رده ای با پوسته زیبا

سامسونگ گلکسی a02s به همراه گلکسی A12 در اواخر سال 2020 میلادی معرفی شد، گوشی ارزان قیمت و همچنین کاربردی که به عنوان جانشین A01 وارد بازار شده است از باتری 5000 میلی آمپری و صفحه نمایشی 6.5 اینچی استفاده می‌کند. اما این گوشی پایین رده به غیر از باتری 5000 میلی آمپری و صفحه نمایشی 6.5 اینچی چه مشخصات دیگری دارد؟ با ما همراه باشید.

طراحی سامسونگ گلکسی a02s

مانند اکثر گوشی های میان رده و پایین رده سامسونگ که از بدنه پلاستیکی استفاده می‌کنند، گلکسی a02s نیز از این رویه پیروی می‌کند و دارای بدنه پلاستیکی است،‌ اما با این تفاوت که ظاهر این گوشی با مابقی گوشی های پایین رده بسیار متفاوت بوده و طراحی بدنه پشت آن زیباتر می‌باشد.

اما یکی از مهم ترین معایب بدنه پشت a02s جذب لکه و اثر انگشت است، البته این مشکل فقط مختص a02s نبوده و در گوشی هایی که از بدنه پشت پلاستیکی استفاده می‌کنند این عیب شایع است. اما این لکه ها و اثر انگشت ها را می‌توان با یک دستمال به راحتی پاک کرد. محل قرارگیری دوربین های پشت این گوشی نیز تا حدودی شبیه سامسونگ گلکسی a12 می‌باشد با این تفاوت که به جای مربع از یک مستطیل سیاه رنگ استفاده شده است.

طراحی درب پشت این گوشی نیز بسیار زیبا بوده و اصلا حس و حال یک گوشی ارزان قیمت را منتقل نمی‌کند، در کل می‌توان گفت که این گوشی از لحاظ طراحی بسیار خوب عمل کرده است. فریم دور این گوشی نیز از جنس پلاستیک بوده و در سمت راست آن، کلید های پاور و ولوم قرار دارد اما هیچ حسگر اثر انگشتی در این گوشی دیده نمی‌شود و این یک نقطه ضعف بزرگ برای این گوشی می‌باشد. 

 

گوشی ارزان سامسونگ

 

مشخصات سخت افزاری گلکسی a02s

گلکسی a02s به صفحه نمایش 6.5 اینچی از جنس IPS مجهز است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720 * 1600 پیکسل می‌باشد و نسبت ابعاد تصویر آن 9:20 است. صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی نیز قابل قبول بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

پردازنده این گوشی کوالکام اسنپدراگون 450 بوده که یک چیپست 14 نانومتری است و در کنار آن پردازنده گرافیکی نسبتا قدرتمند Adreno 506 نیز وجود دارد. همچنین این گوشی در دو مدل با حافظه داخلی 32 و رم 3 و یا حافظه داخلی 64 و رم 4 عرضه شده است که کاربر می‌تواند بنا بر نیاز خود،‌ یکی از این دو مدل را خریداری کند.

 همانطور که پیشتر گفته شد، نبودن سنسور اثر انگشت در این گوشی یکی از مهم ترین نکات منفی است که ممکن است شما را از خرید این گوشی باز دارد. 

سامسونگ گلکسی A02s نیز همانند گلکسی a12 مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که این باتری پرظرفیت با شارژ سریع 15 واتی شارژ می‌شود و می‌تواند تا یک روز پاسخگوی نیاز‌های شما باشد.

به نظر شما ارزان ترین گوشی سامسونگ کدام است؟ کدام یک از گوشی های لیست بالا از مابقی ارزان تر است و کیفیت بالاتری دارد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
بلاگ | لوازم جانبی
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
لوازم جانبی اورجینال سامسونگ به عنوان یکی از دغدغه های اصلی برای کاربران این برند از گوشی های هوشمند است. با توجه به این دغدغه ی کاربران...
بررسی جامع گوشی های سری m سامسونگ
بلاگ | بازار موبایل
بررسی جامع گوشی های سری m سامسونگ
آیا می دانستید شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین سازنده گوشی های هوشمند در جهان می باشد، گوشی سامسونگ نخست در سال 1938 میلادی تاسیس شد. آن زمان...
بررسی جامع گارانتی گوشی سامسونگ در ایران
بلاگ | بازار موبایل
بررسی جامع گارانتی گوشی سامسونگ در ایران
در واقع گارانتی برای ضمانت نامه درباره ی کارکرد بدون هیچ مشکل است. زمانی که یک گوشی هوشمند خریداری می کنید. شرکت گوشی ضمانت می دهد که گوشی...
بررسی گوشی گلکسی نوت 10 لایت (Note 10 lite) و نوت 10 پلاس (Note 10 plus)
بلاگ | بازار موبایل
بررسی گوشی گلکسی نوت 10 لایت (Note 10 lite) و نوت 10 پلاس (Note 10 plus)
سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت در نظر شما چیست؟ آیا شما از نوت 10 لایت (Note 10 Lite) و نوت 10 پلاس (Note 10 plus) را بسیار قوی و عالی می‌دانید...
تعداد 10 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.8
9
0
1
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. سلام من ۲ میلیون دارم چه گوشی میتونم بگیرم ؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ :

    با سلام، گوشی پیشنهادی تا سقف ۲میلیون تومان سامسونگ گلکسی A01 core می‌باشد.

  2. با سلام گوشی a21s بدون توجه به قیمت چطور است میشه اعتماد کرد برایه خرید چون نظرات منفی با نظرات مثبت مساوی بوده چه کار کنم به نطرتون؟

    پاسخ :

    با سلام، سامسونگ گلکسی A21s یک گوشی پایین رده بوده و نمیتوان از آن انتظارات بالایی داشت. همچنین با توجه به بررسی های انجام شده این گوشی دارای مشکلات تاچ می‌باشد.

  3. به نظر من با ۲۰ میلیون هیچ گوشی از ایران نخرید چون معلوم نیست چه گوشی باشه و حیفه اگه قلابی باشه... فقط بروید از خارج گوشی نوت 20 بخرید خیلی گوشی خوبی هم هست👌

  4. من با ۲۰ میلیون تومان چه گوشی بخرم

    پاسخ :

    سلام وقت بخیر. این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. مقالات دیگری هم در قسمت بلاگ سایت قرار دارند. مقاله بهترین گوشی های سال 2020 و مقاله چه گوشی هایی برای خرید مناسب اند، می توانند برای شما مفید باشند.

  5. am***@gmail.com

    سلام ببخشید من با چهار میلیونو نیم آ۱۱ بخرم یا ام ۱۱ یا گوشی های دیگه لطفا بگید

    پاسخ :

    با سلام، در رنج قیمت ۴۵۰۰ بهترین گزینه سامسونگ گلکسی A11 می‌باشد.

  6. سلام قیمت گوشی میاد پایین یا میره بالا تا بدونم کی گوشی بخرم

  7. گوشی دو تا سه میلیون چی میشه

    پاسخ :

    با سلام در حال حاضر در رنج قیمت ۲ تا ۳ میلیون تومان در ایران گوشی سامسونگ موجود نمی‌باشد.

  8. سلام آ50 دسته دوم بگیرم یا آ31 نو؟

    پاسخ :

    با سلام با توجه به جدیدتر بودن و قدرتمندتر بودن سامسونگ گلکسی A31 نسبت به A50 پیشنهاد ما خرید A31 میباشد.

  9. ببخشید با 5 میلیون تومن کدوم گوشی رو بخرم بهرته

    پاسخ :

    با سلام تا رنج قیمت ۵ میلیون تومان بهترین گزینه برای خرید " سامسونگ گلکسی A11 " می‌باشد

  10. آیا A20 هم جزء این دسته قرار میگیرد؟ لطفا جواب بدید

    پاسخ :

    با سلام در حال حاضر برند سامسونگ گوشی هایی با قیمت پایین تر‌ از A20 را نیز عرضه کرده است. و در حال حاضر A20 جزو این دسته قرار نمیگیرد

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست