وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی جامع گارانتی گوشی سامسونگ در ایران

انتشار ۱۴۰۰/۵/۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۵/۶ ۱۳:۵۹ . ۱۵۴۶۴ بازدید

در واقع گارانتی برای ضمانت نامه درباره ی کارکرد بدون هیچ مشکل است. زمانی که یک گوشی هوشمند خریداری می کنید. شرکت گوشی ضمانت می دهد که گوشی هوشمند شما طی مدت زمان تعیین شده مشکل ایجاد نکند. در واقع ضمانت نامه یک مدت زمان مشخصی است که گوشی موبایل خرابی و مشکل صورت گرفت تحت پوشش قرار میگیرد. امروزه گوشی ارزان سامسونگ جزء پر فروش ترین گوشی های در بازار موبایل درایران است. گوشی های با امکانات و قابلیت های گوناگوانی در مراکز عرضه می شود. قابلیت ها و امکانات سامسونگ باعث پرطرفداربودن این گوشی هوشمند شده است. می توان از مزایای گوشی سامسونگ به قیمت مناسب، کاربردبالا و خدمات پس از فروش ، خدمات پشتیبانی از مهم ترین دلایل پر طرفدار بودن گوشی سامسونگ در ایران می باشد. جالب است بدانید گارانتی گوشی چه مزایای دارد؟ آیا گوشی های با گارانتی چه مزیت هایی دارد؟

بررسی جامع گارانتی گوشی سامسونگ در ایران

 

اگر شما در رابطه با  خدمات پس از فروش "گارانتی" سوالاتی داشتید در این نوشته به پاسخ سوالاتی همچون  بررسی شرایط تعویض گوشی سامسونگ، بررسی شرکت معتبر گارانتی اصلی سامسونگ، بررسی مدت زمان گارانتی گوشی، چگونه گارانتی گوشی سامسونگ را فعال کنیم، بررسی شرایط گارانتی گوشی های سامسونگ و.... می پردازیم. در این نوشته به طور جامع گارانتی گوی های سامسونگ در ایران می پردازیم و مزایای ضمانت نامه گوشی سامسونگ را بررسی میکنیم. در این محتوا پاسخ سوالاتی همچون کدام خرابی و مشکلات جزء گارانتی گوشی سامسونگ می پردازیم.

 

بررسی استعلام گارانتی گوشی سامسونگ

امروزه خرید گوشی های هوشمند در بازار کار دشواری است. شما بعد از تحقیق و بررسی مدل دستگاه را انتخاب میکند. و برای خرید گوشی مورد نظر اقدام می کنید مراکز گوشی مدل مورد نظر را در سری های مختلف با قیمت های متغییر معرفی می کند. فروشنده سپس به تعریف گوشی با خدمات پس از فروش می پردازد. به عنوان مثال گوشی سامسونگ A21 این گارانتی را درمدت زمان .... عرضه میکند. و قیمت مناسبی دارد. جالب است بدانید تصمیم گیری برای خرید گوشی هوشمند و انتخاب خدمات پس از فروش آن کاری ساده ای نیست. این مشکل می توان به اطلاع کافی نداشتن فروشنده از ضمانت نامه گوشی موبایل  در زمان معرفی مدل های گوشی به خریدار است. امروزه ضمانت نامه گوشی های هوشمند همانند کیفیت و امکانات گوشی و قیمت آن از مهم ترین دلایل خرید گوشی است. خدمات پس از فروش حقوق خریدار است و باعث تضمین خرید او از مشکلات احتمالی در آینده در مدت زمان معین می باشد. و این امر باعث شده ضمانت نامه یکی از مهم ترین معیار برای خرید گوشی هوشمند شود. گوشی های سامسونگ دارای گارانتی معتبری و دارای خدمات متعدد در ایران می باشد. این شرکت های بزرگ خدمات و سرویس های پی از فروش به مشتریان ارائه می دهند. گارانتی گوشی سامسونگ یکی از معتبر ترین ضمانت نامه ها را دارد.

در این راستا شرکت سامسونگ مرکز تماس مخصوص کاربران راه اندازی کرد. تا کاربران بتواند به صورت آسان از اعتبار خدمات پس از فروش"ضمانت نامه" گوشی خود اطلاعی به دست بیاورند. همچنین نزدیک ترین مراکز خدمات پس از فروش آگاهی کسب کنیم.

روش اول:

در هفت روز هفته مرکز تماس گوشی سامسونگ به شماره 42132-021 در 24 ساعت پاسخگو سوالات کاربران می باشند. شما با شماره گیری می توانید از اعتبار گارانتی گوشی سامسونگ اطلاعات مورد نیاز را به دست بیاورید. مراکز خدمات فروش با تیم پیشرفته و مجرب تمامی سوالات عمومی و فنی را قادر به پاسخگویی هستند. شما با تماس از نزدیک ترین مراکز خدمات پس از فروش "گارانتی" و ساعت کاری خدمات اطلاع کسب کنید.  

روش دوم:

کاربران گوشی های سامسونگ با ارسال شماره  سریال IMEI به 300042132 میتوانند از اعتبار خدمات پس از فروش"گارانتی" و تاریخ ضمانت نامه خود اطلاع کسب کنید. بررسی گارانتی گوشی سامسونگ یکی از راه های کسب اطمینان از خرید گوشی موبایل است. شرکت سامسونگ  برای آگاهی دادن به کاربران ب رای استعلام ضمانت نامه دو راه  آسان تماس با شماره گیری 42132-021 و ارسال پیامک به 300042132 را طراحی کرد. این دو راه به کاربران کمک میکند اطمینان از خدمات پس از فروش و... به دست بیاورید. استعلام گارانتی گوشی سامسونگ  به خریداران گوشی های سامسونگ اطمینان خاطر داد که با این دو راه دیگر نگران معتبر نبودن خدمات پس از فروش" ضمانت نامه" نباشند.

 

   بررسی استعلام گارنتی گوشی سامسونگ

 

بررسی مدت زمان گارانتی گوشی سامسونگ

خدمات پس از فروش یا گارانتی گوشی سامسونگ بر اساس ضوابط شرکت سامسونگ در ایران ضمانت نامه " گارانتی " متفاوتی دارد. هر چقدر مدت زمان خدمات پس از فروش"گارانتی" بیشتر باشد برای مشتری وضعیت خوبی دارد. و از نگاه دیگر برای شرکت های ضمانت دهنده کوتاه بودن زمان گارانتی ریسک کمتری دارد. مدت زمان خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ 18 ماهه می باشد. گارانتی بهترین گوشی ها می تواند در18 ماه ضمانت نامه داشته باشد. جالب است بدانید خدمات پس از فروش "گارانتی" در مدت زمان یک ساله یا دو ساله نیز در برخی گوشی های سامسونگ وجود دارد. هر چقدر مدت زمان خدمات پس از فروش " گارانتی" بیشتر باشد. هزینه بیشتر برای خرید گوشی پرداخت می کنید همچنین اگر مدت زمان خدمات پس از فروش "گارانتی" کمتر باشد هزینه کمتری برای خرید گوشی پرداخت می کنید. آیا می دانستید بیمه موبایل قابل تمدید است ولی گارانتی گوشی سامسونگ قابل تمدید نیست. و در یک مدت زمانی، مشخص خدمات پس از فروش را تحت پوشش قرار می دهد. زمانی که شما گارانتی گوشی سامسونگ را در مدت زمانی 18 ماهه  از مراکز خرید و فروش گوشی موبایل خریداری می کنید. اگر در مدت زمانی 18 ماهه گوشی شما مشکلی یا خرابی به وجود آید شرکت دارنده خدمات پس از فروش باید پاسخگو باشد. زمانی که مدت زمان خدمات پس از فروش "گارانتی " تمام شود اگرمشکلی یا خرابی پیش آید شرکت دارنده گارانتی نمی تواند تحت ضوابط گوشی شما را تعمیر کند. و در صورت تعمیر هزینه از مشتری می گیرند. کته مهم: جالب است بدانید مدت زمان خدمات پس از فروش برلی گوشی های سامسونگ با توجه به شرکت دارنده ضمانت نامه مشخص خواهد شد. و هر گوشی موبایل ضمانت نامه متفاوتی دارند یا بر اسال هزینه بیشتری که پرداخت می شود مدت طمان گارانتی بیشتری دارد.

یکی از ضوابط شرکت دارنده گارانتی این است که اگر مشکل  یا خرابی در گوشی شما ناشی از دخالت مشتری باشد گارانتی داده نمی شود در ادامه به توضیحات بیشتری می پردازیم.

 

کدام خرابی و مشکلات جزء گارانتی گوشی سامسونگ می شود؟

شرکت دارنده خدمات پس از فروش متاسفانه گارانتی را به هر مشکل یا خرابی تعلق نمی گیرد. خدمات پس از فروش"گارانتی "به مشتریان تضمین می دهد که گوشی هوشمند خود به خود بدون دخالت های عوامل جانبی در مدت زمان تعیین شده گوشی دچار مشکل یا خرابی نمی شود.  از نگاهی دیگر قرار نیست  صفحه نمایش گوشی شما شکسته شود  یا گوشی خیس شود بتوانید گوشی را عوض کنید. در ادامه به بررسی مشکلات و خرابی که جزء گارانتی گوشی سامسونگ نمی شود می پردازیم:

مشکل ناشی از آب خوردگی و نفود مایعات: گارانتی گوشی سامسونگ خرابی ناشی از آب خوردگی و نفوذ مایعات را تحت هیچ شرایطی پوشش قرار نمی دهد. به عنوان مثال: گوشی های که ضد آب نیز هستند شرکت سامسونگ بر اساس ضوابط نامه که دارد پوشش قرار نمی دهد. A52 را از مراکز فروش گوشی خریداری کرده اید. در همان روز گوشی سامسونگ شما طی اتفاقی در آب افتاد یا خیس شد شرکت ارائه دهنده گارانتی قادر به گارانتی نخواهد بود. این یکی از معایب گارانتی گوشی سامسونگ است ولی بیمه موبایل این مورد را تحت پوشش قرار می دهد.  

 

بررسی مدت زمان گارانتی گوشی سامسونگ

 

مشکل ناشی از سهل انگاری کاربر و ضربه خوردن گوشی: اگر کاربر گوشی موبایل خود را عمدی یا غیر عمدی طی اتفاقی صفحه نمایش ضربه بخورد. کاربر در خرابی گوشی نقش دارد و خدمات پس از فروش گارانتی به آن تعلق نمی گیرد. و شرکت دارنده گارانتی گوشی سامسونگ غرامت به کاربر نمی دهد. به عنوان مثال: اگر شما گوشی سامسونگ A72 را با گارانتی 18 ماهه از مراکز خرید و فروش گوشی موبایل خریداری کنید. و صفحه نمایش ال سی دی گوشی هوشمند شما طی اتفاقی شکسته شود. قادر نخواهید بود تحت هیچ شرایطی گوشی  را رایگان تعمیر کنید. مشکالات ناشی از استفاده از شارژر های نامرغوب، تصادف ، و.....  طی ضوابط گوشی خدمات پی از فروش"گارانتی " به آن تعلق نمی گیرد.    

خراب شدن تعداد محدود از پیکسل های صفحه نمایش:  ممکن است در مواقعی تک پیکسل های صفحه نمایش بسوزد. و در این صورت نقاط کوچکی در گوشی هوشمند به وجود می آید. زمانی که تعداد پیکسل های سوخته شده  صفحه نمایش  به تعداد حد نصاب نرسد. شرکت دارنده گارانتی گوشی سامسونگ تعداد سوخته شدن پیکسل صفحه نمایش را تعیین کرده است. در صورتی که تعداد سوخته شدن پیکسل ها کمتر از تعدادمورد نطر باشد گارانتی به گوشی تعلق نمی گیرد. ممکن است شما در سوختن پیکسل هیچ گونه دخالتی نداشته باشید. نمی توان تحت هیچ شرایطی  به گوشی سامسونگ گارانتی  تعلق گرفت. و گوشی را رایگان تعمیر کنید. به عنوان مثال: شرکت دارنده گوشی موبایل طی ضوابط نامه گفت :  برای تعمیر گوشی به صورت رایگان باید حداقل 3 پیکسل سوخته باشد و در این شرایط صفحه نمایش ال سی دی عوض می شود و گارانتی به گوشی سامسونگ تعلق می گیرد. اگر یک یا دو پیکسل صفحه نمایش بسوزد شرکت دارنده خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ گارانتی داده نمی شود. اما اگر تعداد پیکسل ها به سه برسد شرکت دارنده گارانتی طی ضوابط گفته شده گارانتی تعلق میگیرد.  

نکته مهم: موادی که گفتیم طی هیچ شرایطی خدمات پس از فروش "گارانتی " تعلق نمی گیرد. در مواردی خرابی گوشی ناشی از سهل انگاری  کاربر باشد. مثل ریختن آب و مایعات بر روی گوشی ، افتادن و شکستن تاج گوشی در مشکلاتی است که زیاد اتفاق می افتد و متاسفانه طی ضوابط گفته شده خدمات پی از فروش گارانتی به آن تعلق نمی گیرد.  این امر باعث شده مشتریان برای خرید تمایل به گوشی با گارانتی نداشته باشد. و فکر می کنند گارانتی هیچ نفعی ندارد. طی گزارشات به دست آمد یکی ازدلایلی که کاربران تمایل به خرید ندارند این است که شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش "گارانتی" زمانی که گوشی آسیب می بیند با تبصره های از ارائه دهنده خدمات جلوگیری می کنند. زمانی  که گارانتی گوشی سامسونگ به شما تعلق گرفت گوشی شما بدون هیچ هزینه ای تعمیر می شود.  

موارد های زیر نیز خدمات پس از فروش به آن تعلق نمی گیرد:

استهلاک محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی

استفاده نادرست از دستگاه یا خارج از استاندارد های تعیین شده بر روی دستگاه  

دستگاه توسط غیر از نمایندگان تعمیر شود

دستگاری به خدشه یا کنده شدن برچسب گوشی یا آسیب برگه گارانتی

خرابی ناشی از خدمات شرکت های  و یا آسیب از طریق دانلود  

هزینه مرتبط با خرابی ناشی از نصب برنامه که توسط شرکت سامسونگ نمی باشد

مشکلات و خرابی ناشی از استفاده از باتری  نامناسب که مورد تایید شرکت سامسونگ نیست

اگر خرابی طی استفاده درست از دستورالعمل  نوشته شده در دفترچه  

خرابی ناشی سرویس تعمیر هر گونه نمایندگی غیر رسمی و مجاز

تغییر یا دستکاری سریال گوشی موبایل سامسونگ

  بررسی شرکت معتبر گارانتی اصلی گوشی سامسونگ در ایران

 

بررسی شرکت معتبر گارانتی اصلی گوشی سامسونگ در ایران

جالب است بدانید طی سال های اخیر روابط ایران و کشور کره جنوبی عالی شده است. و این دلیل باعث شده خدمات پس از فروش  گوشی های سامسونگ "گارانتی" در ایران به صورت اصل ارائه شود. بسیاری از شرکت های که در ایران فعالیت دارند تحت نظر نمایندگی رسمی کره جنوبی نیستند. بسیاری از این نمایندگی ها به صورت غیر رسمی در ایران نمایندگی گوشی سامسونگ دارند. حالا به بررسی شرکت های معتبر گارانتی اصلی گوشی سامسونگ در ایران می پردازیم. گوشی های سامسونگ جزء پرفروش ترین گوشی های سال2021 در دنیا و ایران می باشد.

نمایندگی رسمی گارانتی پارس سامتل

یکی از نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ چارس سامتل است. نمایندگی پارس سامتل به مشتریان گوشی های سامسونگ خدمات می دهد. خدمات نمایندگی پارس سامتل ارائه دادن خدمات 18 ماهه رایگان ب گوشی سامسونگ بر اساس شرایط گفته شده، تعویض گوشی در صورت غیر قابل تعمیر بودن، شماره تلفن دفتر پارس سامتل 24538000 و آدرس شرکت پارس سامتل تهران ، اتوبان مدرس، خیابان دستگردی پلاک 240 می باشد.

نمایندگی رسمی گارانتی پارس سامتل

 

نمایندگی رسمی پارس مایکروتل

نمایندگی رسمی مایکروتل یکی از معتبرترین شرکت های خدمات پس از فروش گوشی های سامسونگ است. با در دست داشتن کارت گارانتی از امکانات و سرویس های شرکت مایکروتل استفاده کنید. خدمات نمایندگی مایکروتل ارائه دادن گارانتی 18ماهه طلایی ، شماره گیری جهت اطمینان از گارانتی 300084030 ، تلفن نمایندگی متیکروتل 0212323 ،آدرس نمایندگی پارس سامتل تهران تقاطع سهروردی و مطهری ، پلاک 85  می باشد.

نمایندگی رسمی پارس مایکروتل

 

نمایندگی گارانتی گروه هماهنگ

نمایندگی گروه هماهنگ یکی دیگر از نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ است. این نمایندگی غیر از کارت گارانتی ، کارت بیمه هم دارد. این کارت بیمه مسکلاتی که کارت گارانتی ندارد را چوشش دهی می کند. خدمات نمایندگی گروه هماهنگ گارانتی 18 ماهه طلایی رایگان ، 12 ماه کارت بیمه گوشی و تبلت های سامسونگ، تلفن نمایندگی گروه هماهنگ 02181028 ، آدرس نمایندگی گروه هماهنگ تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سپند، پلاک38 می باشد.

نمایندگی گارانتی گروه هماهنگ

 

نمایندگی گارانتی سامسونگ الکترونیکس خاورمیانه

نمایندگی گارانتی سامسونگ الکترونیکس خاورمیامنه یکی دیگر از نمایندگی های رسمی گوشی های سامسونگ است. با در دست داشتن گارانتی و هولگرام محصول خود می توانید از امکانات و سرویس دهی ایت شرکت استفاده کنید. خدمات نمایندگی الکترونیکس گارانتی انواع گوشی های سامسونگ، تعمیر گوشی رایگان است، شماره اطمینان از خدمات پس از فروش 200002323 ، شماره دفتر نمایندگی 84030 ، آدرس نمایندگی الکترونیکس تهران، تقاطع سهروردی و مطهری پلاک 85 می باشد.

شرکت های نام برده شده از اصلی ترین  نمایندگی رسمی گارانتی گوشی سامسونگ در ایران می باشند. زمانی که قصد دارید از سرویس های ویژه نمایندگی های رسمی گارانتی گوشی سامسونگ در ایران استفاده کنید. وارد وبسایت رسمی نمایندگان شوید و خدمات پس از فروش گوشی های سامسونگ را مورد بررسی قرار دهید . با مطالعه خدمات نمایندگان با امکانات و ضوابط گارانتی بیشتر آشنا می شوید.

نمایندگی گارانتی سامسونگ الکترونیکس خاورمیانه

 

چگونه گارانتی گوشی سامسونگ را فعال کنیم؟

از نگاه دیگر شرکت دارنده خدمات پس از فروش "گارانتی" در موارد خرابی های و مشکلات خاص تحت ضوابط گفته شده بدون هیچ هزینه ای و رایگان تعمیر می کند. اگر فکر میکنید خرابی و مشکل در گوشی شما جزء ضوابط گارانتی گوشی سامسونگ می باشد. می توانید از آن استفاده کنید. سوالی که بیشتر کاربران میپرسند این است که چگونه باید گارانتی گوشی سامسونگ را فعال کنیم؟ تنها کافی است که به یکی از نمایندگی های رسمی  که گوشی شما را گارانتی کرده است مراجعه کنید. و با در دست داشتن کارت گارانتی و فاکتور خرید از نمایندگان درخواست تعمیر رایگان کنید. غیر از نمایندگان دارنده گارانتی موبایل شما می توانید به مراکز خرید و فروش گوشی موبایل خود نیز بروید و با دادن مدارک مورد نباز درخواست تعمیر رایگان " بدون هزینه" کنید.  

شرکت دارنده گواهی طی ضوابط نامه باید گوشی موبایل شما را تعمیر کنید و هزینه تعمیر گرفته نمی شود. جالب است بدانید نمایندگی رسمی گارانتی گوشی سامسونگ در ایران به مشتریان خود سرویس دهی خوبی می کند. و مانند برخی نمایندگان سعی نمی کند با تبصره های گوناگون از دادن گارانتی گوشی سامسونگ جلوگیری کند. ولی بیشتر شرکت های رسمی گوشی های موبایل سعی دارند با تبصره های گوناگون از دادن خدمات پس از فروش به مشتریان خوداری کنند. این کار باعث شده مشتریان تمایل به دریافت گارانتی را از دست بدهند. و فکر می کنید گرفتن گارانتی هیچ منفعتی ندارد.  

چگونه گارانتی گوشی سامسونگ را فعال کنیم؟

 

بررسی شرایط گارانتی گوشی سامسونگ

مشتریان دقت کنید برای خرید گوشی سامسونگ شرایط گارانتی را بررسی کنید شما با خرید گوشی با گارانتی تمامی ضوابط را قبول می کنید. کارت گارانتی برای حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گوشی موبایل سامسونگ طراحی شده است.  گوشی های سامسونگ سری A جزء بهترین گوشی ها با گارانتی معتبر می باشند.از شرایط گارانتی گوشی سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند و مدل گوشی سامسونگ، شماره سریال گوشی سامسونگ، نام شرکت سازنده گوشی، وب سایت رسمی سازنده گوشی وبایل، نام کشور سازنده گوشی، نام شرکت گارانتی دهنده، تلفن و نمابر شرکت دارنده خدمات پس از فروش، آدرس شرکت گارانتی دهنده، ایمیل شرکت خدمات پس از فروش دهنده، وبسایت شرکت گارانتی دهنده، شرایط گارانتی 18 ماهه، شرایط گارانتی 5 ساله، شرایط تعویض کالا،  شرایط ابطال خدمات پس از فروش، هولگرام نشان اصالت خدمات پس از فروش این موارد از شرایط گارانتی گوشی سامسونگ است.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست