وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

چگونه با مبلغ کم، صاحب سیم کارت 912 شویم؟

انتشار ۱۳۹۹/۴/۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۴/۵ ۱۱:۳۵ . ۲۵۹۶۹ بازدید

در سال 1973 اولین تماس غیر تجاری توسط مدیر سابق شرکت AT&T که دکتر مارتین کوپر نام داشت صورت گرفت و بعد از گذشت 20 سال اولین تماس تلفن همراه در کشور ما برقرار شد.

 

تاریخچه ورود سیم کارت 0912 به کشور ایران

سیم کارت 0912 اولین سیم کارت دائمی ایران است و از ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ توسط شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول ) به بازار سیم کارت عرضه شد، شعار همراه اول ((هیچکس تنها نیست!)) می باشد. جالب است بدانید اولین سیم کارت های واگذار شده در سال 1373 مربوط به 4 نفر از کارمندان نهاد ریاست جمهوری بوده است.

 در همان سال 1373 با عرضه نخستین سیم کارت که توسط اپراتور پیشگام همراه اول صورت گرفت؛ کشور ایران در منطقه پیشتاز بوده و در جهان نیز تلفن همراه تکنولوژی جدیدی به شمار می‌آمد.

 اولین تیتری که در روزنامه سیاه و سفید کیهان که تقریبا برای 26 سال گذشته به چاپ رسیده، در رابطه با ثبت نام و واگذاری سیم کارت آگهی شده بود "فراخوان برای ثبت‌نام نخستین شبکه تلفن متحرک جیبی" است. که باور آن برای مردم قدیم در مواجه با چنین تکنولوژی بسیار دور از ذهن بود.

 در ابتدا برخلاف تصورات عموم ثبت نام سیم کارت با استقبال خوبی روبرو نشد، در اواسط سال 1373 در مجموع 9947 نفر برای دریافت سیم کارت اقدام به ثبت نام کردند و برج 6 همان سال واگذاری آغاز شد. که با زمانبر شدن روند ثبت نام برای خرید سیم کارت همراه بود؛ شاید برایتان جالب باشد که در آن زمان در اختیار گذاشتن تلفن همراه علاوه بر واگذاری سیم کارت بر عهده شرکت مخابرات بود.  

سیم کارت

 

آغاز به کار شبکه تلفن همراه با خطوط 912

اوایل شروع کار بهره‌برداری فاز اول شبکه تلفن همراه کشور در شهر تهران با استفاده از 176 فرستنده و گیرنده در 24 ایستگاه رادیویی با ظرفیت 9200 شماره آغاز شد این تعداد اوایل چندان رضایت بخش نبود اما در نهایت کم کم با استقبال بی‌نظیر مردم از این تکنولوژی که جزو کالاهای کاربردی و لوکس به شمار می آمد روبه رو شد. 

شرکت مخابرات باید در زمانی که تقاضای مردم بالا رفته بود در صدد گسترش پوشش تلفن همراه از تهران به سایر استان ها در سراسر کشور بر می آمد؛ به طوری که در سال 1374 تعداد تلفن‌های فعال به 15907 شماره افزایش یافت و علاوه بر پایتخت سایر شهرها هم نظیر مشهد، اهواز، تبریز، اصفهان و شیراز نیز زیر پوشش شبكه تلفن همراه قرار گرفتند. با گسترش شبكه ارتباطات سیار در سال‌های بعد، در سال 1375 در مجموع علاوه بر شهرهای ذکر شده 28 شهر دیگر نیز به این شبكه پیوستند. 

در عصر حاضر شرکت ارتباطات سیار ایران در 1239 شهر و بیش از 70 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور را پوشش داده است که تعداد مشترکین آن هم  بیش از 66 میلیون نفر را شامل میشود. ضریب نفوذ اپراتور همراه اول حدود 84.2 درصد و ارتباط رومینگ بین‌الملل آن با 270 اپراتور در 112 کشور جهان برقرار است.

 فروش اقساطی

 

 اپراتور دوم و آغاز رقابت

ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه ایران است که البته آمار شفافی درتعداد مشترکانش وجود ندارد که در سال 85 وارد بازار کشور شد؛ در حال حاضر این اپراتور بیشتر از 18 میلیون مشترک دارد. در6 آذرماه ۱۳۸۴، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد.

 از روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۵ واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های شرکت ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد آغاز شد. ایرانسل هم‌اکنون در ایران خدمات نسل ۲.۷۵ شبکه جی اس ام(GSM) را ارائه می‌دهد. از جمله خدمات ایرانسل می‌توان به اینترنت در موبایل (GPRS)-خدمات پیام چندرسانه ای (MMS)- اس ام اس(SMS) - سیستم E-care , Echarge را نام برد. 

نکته حائز اهمیت آن است که ایرانسل در بخش خدمات ارزش افزوده به باور کارشناسان بسیار سریع تر و جلوتر از همراه اول حرکت می‌کند. البته حضور و تلاش ایرانسل برای گرفتن سهم از بازار فضای رقابتی که بین فعالان این حوزه ایجاد کرده است که در نهایت به نفع مصرف کنندگان تمام شده است.

سیم کارت اعتباری

 

چگونه سیم کارت 0912 را ارزان بخریم

 تا الان به این موضوع اندیشیده اید که چرا مردم به داشتن سیم کارت دائمی 912 اهمیت میدهند و میل بیشتری به خرید آن دارند بنظر میرسد چون حس میکنند داشتن یک سیم کارت 0912، می‌تواند به شخصیت شغلی شان کمک شایان بکند، حتی با وجود قیمت بالای آن که هم اکنون هم روز به روز در اوج به سر میبرد.

 در نهایت با توجه به موضوع افزایش قیمت سیم کارت 0912 بسیاری از افراد تمایل بیشتری نسبت به سیم کارت های اعتباری ارزان قیمت چند اپراتور موجود پیدا کنند و با دادن امکانات خرید سیم کارت های مناسبتی رایگان مانند سیم کارت دانشجویی و…چندین سیم کارت را بنام خود می کنند.

 این در حالی است که شما می‌توانید یک سیم کارت 0912 ارزان داشته باشید. برای داشتن سیم کارت 0912 ارزان، لازم نیست که حتما به دنبال سیم‌کارت‌های کارکرده بروید که از تماس‌های اشتباه و مزاحمت های وقت و بی وقت آن کلافه شوید.مای رند به شما عزیزان کمک می‌کند تا یک سیم کارت 0912 ارزان داشته باشید و به شخصیت شغلی خود کمک کنید.

 

از امتیازات سیم کارت ارزان 0912

 شاید یکی از دلایل مهم سیم کارت های 912 جنبه داشتن اعتبار بالا است به هر حال نمیتوان از این مسئله چشم پوشی کرد که سیمکارت 912 در حال حاضر دارای اعتبار بیشتری نسبت به سایر سیم‌کارت‌ها است.

 یکی دیگر از مزایا می تواند صفر بودن سیم کارت باشد که بیشتر برای خانمها حائز اهمیت است. و از دیگر امتیازات: هزینه تماس، پیامک و اینترنت در سیم ارزان نسبت به سیم‌کارت‌های اعتباری کمتر است؛ شما می‌توانید یک سیم کارت رند ارزان قیمت کد 9 یا کد صفر داشته باشید، شما می‌توانید از خدمات و کیفیت آنتن دهی سیم کارت‌های همراه اول استفاده کنید. 

این سیم‌کارت‌ها برای سیم کارت اولی‌ها نیز که میخواهند شروع به کار کنند بسیار مناسب است. سیم کارت کد صفر یا کد 9 همراه اول، دارای پیش شماره 0912 هستند و اعتبار زیادی دارند. 

سیم کارت های 912 ارزان هیچ تفاوتی از لحاظ فنی ( آنتن دهی، هزینه مکالمه و اینترنت ) با گرانترین سیم کارت های 912 ندارد. نکته مهم اینجاست که اگر بخواهیم از نظر اقتصاد به این موضوع نگاه کنیم خرید سیم کارت های 912 با توجه به اینکه تولیدشان هم رو به پایان است می تواند یه نوع سرمایه گذاری نیز به حساب بیاید.

سرمایه گذاری سیم کارت

 

سیم کارت 912 ارزان شامل چه رِنجی از شماره هاست 

 وقتی صحبت از سیم کارت ارزان می شود شاید تعدادی فکر کنند منظور ما سیم کارت اعتباری، غیر رند و یا کارکرده با زنگ خور بالا باشد. ولی ما اینگونه معنی می کنیم سیم کارت ارزان، یک سیم کارت 0912 صفر، رند و در عین حال دائمی است. البته همراه اول مدتی است که سیم کارت‌های کد صفر و کد 9 خود را روانه بازار کرده است. 

این سیم کارت‌ها صفر هستند به این ترتیب شماره همراه اول شما، از همان ابتدا شماره خودتان خواهد بود و به خاطر زنگ خور‌های مداوم، اذیت نخواهید شد. اما خریدن یک سیم کارت 0912 ارزان صفر به این راحتی نیست و باید به دنبال نمایندگی‌های معتبر همراه اولی باشید که این نوع خدمات را ارائه می‌دهند.

 ما در سایت خود این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با تعداد زیادی نمایندگی شما را لینک کرده و خرید مطمئنی داشته باشید که دارای تنوع بسیار زیادی از سیم کارت‌های 0912 ارزان قیمت بصورت خرید اقساطی هم هستند است. پس شما می‌توانید سیم کارت ارزان 0912 مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کنید و دیگر نگران پرداخت هزینه به صورت یکجا و سنگین نباشید.  

 

سیم کارت 912 ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

شاید در مراجعه به فروشگاه‌های مختلف، قادر به پیدا کردن سیم کارت ارزان همراه اول نباشید. این بدان خاطر است که اکثر این سیم کارت‌ها، بین دفاتر رسمی همراه اول توزیع می‌شود.

 از طرف دیگر، در حال حاضر امکان بررسی کردن کارکرده بودن سیم کارت همراه اول توسط مشتری وجود ندارد. به همین خاطر ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که حتی اگر به واسطه شرایط کاری و مشغله زیاد  نتوانستید به نمایندگی های مختلف مراجعه نمایید بتوانید با انتخاب شماره دلخواه خود از روی سایت از خرید سریع، ارزان سیم کارت های 912 بصورت حتی اقساطی و به راحتی  بهره مند شوید. 

خرید شما میتواند به صورت ورود به سایت مای رند یا استفاده از اپلیکیشن مای رند و در نهایت در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال با پشتیبانی مسئول تماس گرفته و پاسخ خود را از این درگاه دریافت نمایید. 

سیم کارت 912

 

تشخیص 912 تهران از سایر 0912 های شهرستان  

مدتیست که در بین سودجویان خرید و فروش خطای دائمی که دارای مغازه و یا جواز کسب نیستند  اقدام به فروش خطوط 912 شهرستان به خصوص کد های 8، 9، و کد صفر کرده اند که باعث اختلال در بازار شده است. 

شیوه تشخیص خط 912 برای اینکه بدانید هنگام خرید متعلق به تهران است بصورت رمز یا ترفند خاصی نیست بلکه به طور صریح آن را از فروشنده سند خط خود که البته فقط به عنوان یک رسید محسوب میشود درخواست کنید و خطی متعلق به تهران است که در شماره پرونده ای که در سند درج شده است با 001 آغاز شده باشد در غیر این صورت خط متعلق به شهرستان های دیگر مانند سمنان، زنجان، قزوین و... میباشد.

تشخیص خط 912

 این موضوع از اهم خرید سیم کارت دائمی 912 خواهد بود چون ارزش و بهای خط های 912 تهران با سایر شهرستان ها متفاوت خواهد بود. در واقع سیم کارت های شهرستان با قیمت بسیار پایین تر خریداری خواهد شد. لازم بذکر است ما در سایت مای رند یک امکانی به نام خطِ کجاست فراهم کرده ایم که شما بتوانید سیمکارت های 0912 را به تفکیک تهران و شهرستان ازهم تشخیص داده و در خریدتان دقت نمایید.

مطالب مرتبط
هر آنچه که باید درباره eSIM (سیمکارت الکترونیکی) بدانید!
بلاگ | دنیای فناوری
هر آنچه که باید درباره eSIM (سیمکارت الکترونیکی) بدانید!
با به وجود آمدن فناوری سیم کارت های eSIM یا همان سیمکارت های الکترونیکی احتمالا به زودی شاهد منسوخ شدن و کنار رفتن سیم کارت های سنتی باشیم...
آیا برای مالکیت تعداد سیم کارت محدودیتی وجود دارد؟
بلاگ | اخبار اپراتورها
آیا برای مالکیت تعداد سیم کارت محدودیتی وجود دارد؟
شاید برای شما جالب باشد که بدانید هر فرد، فقط می‌تواند تعداد محدودی سیم کارت به نام و در مالکیت خود داشته باشد. در این مطلب با چند روش کاربردی...
سامانتل، سیمکارتی برای علاقمندان اینترنت!
بلاگ | خدمات سیم کارت
سامانتل، سیمکارتی برای علاقمندان اینترنت!
در واقع سامانتل سیم کارت های بانک سامان است که به بازار عرضه شد. درواقع یکی از اپراتورهای کشور است که با سرمایه گذاری بانک سامان،بیمه سامان...
چگونه با کد بیمه تامین اجتماعی سیمکارت رایتل بخریم؟
بلاگ | اخبار اپراتورها
چگونه با کد بیمه تامین اجتماعی سیمکارت رایتل بخریم؟
اپراتور سوم کشور که از سال 91 بطور رسمی فعالیت تجاری خود را آغاز کرده؛ زیر مجموعه شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) است، صاحب تامین...
تعداد 5 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3
2
0
0
2
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. تو خودت ریس دزدهایی

  2. خیلی مزخرف بود توضیحاتی که دادید بدرد سطل اشغالم نمی خوره ،اگه یه نفر. قصد. خرید سیم کارت دايمی با شرایط اقساطی داشت به کدوم سایت هدایت میشه ،یه مشت اراجیف پشت هم قطار کردی که دست اخر همون تبلیغات خودتونی بکنید اخه بی سوادا حداقل اون سایت حال به هم زنتونه میدادید یه باسواد. این رشته بنویس که کاربر میاد اراجیف حال به هم زدن شما وقتشو نگیره ،خیلی اسکولید*

  3. خیلی مفید بود ممنون چون واقعا تا به امروز نمیدونستم خط ۰۹۱۲شهرستان هم داریم ممنونم از راهنماییتون

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. بسیار خرسندیم که توانسته‌ایم رضایت شما دوست عزیز را جلب کنیم. با سپاس از اعتماد و اظهار لطف‌تان به مجموعه مای رند. ❤️

  4. اصلا حرفی از ثبت نام شخص و تهیه سیم کارت ۰۹۱۲ به میان نیومده و راضی نیستم از اطلاع رسانی،،،،,

    پاسخ :

    همراه گرامی مای رند، سلام و وقت بخیر. شما می‌توانید به راحتی از بخش خرید سیم کارت فروشگاه مای رند خط ۹۱۲ مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

  5. ممنون از راهنماییتون حتما استفاده میکنم مرسی

    پاسخ :

    پیروزو سربلند باشید

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست