وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

سامانتل، سیمکارتی برای علاقمندان اینترنت!

انتشار ۱۳۹۹/۸/۹ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۸/۹ ۱۱:۰۲ . ۱۵۱۵۷ بازدید

اگر کمی به لوگو و نام سیم کارت سامانتل دقت کرده باشید، می توانید حدس بزنید که حتما ارتباطی بین این سیم کارت ها و بانک سامان وجود دارد! سامانتل، اولین اپراتور مجازی کشور است که توسط شرکت کیش سل پارس شروع به کار کرد. کیش سل پارس، یکی از شرکت های وابسته به شرکت پرداخت الکترونیک سامان است که این شرکت نیز از شرکت های وابسته به بانک سامان به شمار می رود. 

در واقع سامانتل سیم کارت های بانک سامان است که به بازار عرضه شد. درواقع یکی از اپراتورهای کشور است که با سرمایه گذاری بانک سامان،بیمه سامان، پرداخت الکترونیک سامان در بهمن 94 موفق به دریافت موافقت اصولی و در شهریور 95 فعالیت جدی خود را با اولین پروانه اپراتور MVNO توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز نمود. وجود موثر فعالیت بانک سامان به عنوان یک سرمایه گذار باعث ایجاد شفاف سازی در تمامی کارهای نقل و انتقالات مالی است. البته با همکاری دو گروه سهامدار که با هدف مثبت و حمایت از یکدیگر سامانتل را بنا نموده و با تلاش بیشتر در جهت خلق سرویس و خدمات باید خود را به جایگاه بالاتر از حال حاضر و نسبت به باقی اپراتورهای رقیب برسانند.

شرکت سامانتل

 

شناسنامه سامانتل

این شرکت به ارائه نسل جدیدی از سیمکارت هوشمند(سیمکارت سامانتل ) بر روی خدمات اینترنت همراه نسل 4G پرداخت تا با اپراتورهای دیگر بتواند رقابت کند یکی از جذابیت های این سیمکارت را که خریداری میکنید این است که با 5 عدد 9 پشت سر هم آغاز میشود، در واقع تمامی سیم کارتهای سامانتل به نوبه خود رند محسوب میشوند، این سیمکارت میتواند مانند تمامی سیمکارت های دیگر به صورت میکرو و نانو قابل استفاده باشد و با انواع وسایل ارتباطی  خود را سازگار کرده است. و مشترکین این اپراتور میتوانند از خدمات جذابتری بجز خدمات اولیه نظیر: اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و تصویری و سبدی پر از خدمات ارزش افزوده بهره مند شوند.

مهتاب رحمتعلی : سامانتل اپراتور نسل جدید تلفن همراه است که سرویس‌های سازمانی از قبیل تماس تلفنی با سه یا چهار رقم شماره‌گیری بین کارکنان یک شرکت از هر نقطه ایران بدون وابستگی به تلفن ثابت و انتقال داده‌ها تحت شبکه اختصاصی تلفن همراه در گستره آنتن‌دهی کشوری را ارائه می‌کند. این اپراتور با ارائه سرویس‌های نوین در شبکه مخابراتی سامانتل، برخورداری از قابلیت های شبکه‌های نسل جدید تلفن همراه در راستای تامین نیازهای روزآمد شرکت‌ها میسر ساخته است. 

سامانتل سیم کارت های خود را در دو مدل اعتباری و دائمی به فروش می رساند. قیمت سیم کارت های اعتباری این اپراتور، با پیش شماره 099998 در حال حاضر 21800 تومان است و سیم کارت های دائمی سامانتل نیز با پیش شماره 099999 و به قیمت 166800 تومان قابل خریداری است.

سامانتل

 

چرا باید سامانتل را انتخاب کنیم؟

برای اینکه یک محصولی خریداری نمایید ابتدا باید به این پرسش پاسخ دهید که من چرا باید این محصول را خریداری کنم؟ و اصلا جرا این محصول را باید از این شرکت خرداری نمایم، به همین دلیل برای پاسخ به این پرسش ها ما به چندین مورد از خدمات شرکت سامانتل را برای سهولت خرید شما پرداخته ایم: 

  1. ارسال پیامک گروهی با هدف معرفی، اطلاع رسانی، خدمات باشگاه مشتریان، سرویس های SMSC (به صورت A2P و P2P) و  VOICE (بر بستر LTE و  Wi-Fi)، سرویس پیام صوتی (VMS)، سرویس نمایش گر (CLIP)، سرویس انتظار مکالمه ( Call Waiting)، سرویس انتقال مکالمه ( Call Divert)، کنفرانس تلفنی ( Conference call)، ارسال email از طریق پیامک (email by SMS) ، محدودیت تماس های ورودی ( Call Barring)
  2. خدمات دیتاسنتر، مشاوره، طراحی و ارائه خدمات اختصاصی به تناسب شرکت ها و متناسب با نیاز  و فناوری روز
  3. اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و تصویری
  4. قابلیت انجام تمامی فعالیت های مالی( خرید از فروشگاه های عمومی و اختصاصی، فروشگاه های الکترونیکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انتقال وجه نقد)
  5. قابلیت انجام فعالیت های بانکی (کارت به کارت، جابه جایی حساب، استعلام و مانده حساب)
  6. در خارج از ایران نیز تقریبا در تمام کشور ها قابلیت استفاده از سامانتل از طریق رومینگ قابل دسترس می باشد.
  7. فناوری یوسیم: USIM در واقع رایانه‌ ای کوچک است که می ‌تواند چندین برنامه کوچک را درون خود جای دهد. برای مثال از این سیم‌ کارت‌ ها جهت پرداخت هزینه مترو و یا دسترسی به قبض موبایل می توانید استفاده کنید .
  8. سایر سرویس ها شامل ؛ خرید کارت شارژ سامانتل از طریق اینترنت، نمایش محدوده آنتن دهی روی صفحه گوشی (Cell-Info)، دریافت پیام های فرهنگی و تبلیغاتی روی صفحه گوشی (  Cell-Broadcasting) و سرویس های ارزش افزوده است .
سیمکارت سامانتل

سیمکارت های اقساطی با شرایط فوق العاده

اگر نمیتونی 912 را نقد خرید کنی، و شرایط تهیه چک و سفته و ضامن رو نداری ما اینجا امکانشو برات فراهم کردیم.

طرح های هیجان انگیز سامانتل

سامانتل طرح های تشویقی به مشترکین و همچنین افرادی که برای اولین بار میخواهند به عضویت خانواده سامانتل دربیایند ارائه می دهد که در نوع خود عجیب و حتی حیرت انگیز است! به عنوان مثال شما با شرکت در طرح سلام این اپراتور، می توانید همزمان هم از تعرفه ها و تخفیف های سیم کارت بهره مند شوید و همینطور در بیمه سامان عضو شده و از خدمات این بیمه خصوصی استفاده کنید!

از طرفی، در حالی که هر روز اپراتورهای اول تا سوم در حال حذف بسته های اینترنت بلند مدت و حجم بالای خود هستند، سامانتل نه تنها اینترنت ارزان و به صرفه ای در اختیار مشترکین خود قرار می دهد، بلکه فروش طرح های نامحدود را نیز در دستور کار خود قرار داده و می توانید از اینترنت نامحدود با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان بهره مند شوید که پیشنهاد بسیار جذابی برای کسانی است که از اینترنت استفاده زیادی دارند و هر ماه مبلغ زیادی را خرج وبگردی شان می کنند. 

در کنار همه این ها، سامانتل برای مشتریان جدیدش طرح های آغازینی فعال می کند که می توانند مشترک را با خدمات این شرکت آشنا کنند. تمامی سیم‌کارت‌های دائمی سامانتل میتوانند از بسته آغازین شامل (999 دقیقه مکالمه درون شبکه، 999 عددپیامک درون شبکه، 10گیگابایت دیتا) و تمامی سیم‌کارت‌های اعتباری سامانتل از بسته آغازین (999 دقیقه مکالمه درون شبکه، 999 عددپیامک درون شبکه، 5 گیگابایت دیتا) استفاده کنند. بسته های آغازین سامانتل یک ماه از زمان فعالسازی سیم کارت، اعتبار دارند و مشتری می تواند در این بازه زمانی از این هدیه ویژه استفاده کند.

اینترنت سامانتل

 

بسته نبسته

یکی از خدمات دیگر این شرکت، بسته های متنوعی با عنوان بسته نبسته است که مشترک می تواند خودش بسته های مورد نیاز خود شامل اینترنت، مکالمه، پیام کوتاه و... را بسازد و به نوعی مصرف خود را مدیریت کند. سامانتل از نظر پوشش آنتن دهی هم شرایط قابل قبولی دارد، نقشه مناطق پوشش خدماتی این اپراتور در وب سایت سامانتل قابل بررسی است. از طرفی امکان برقراری تماس بین الملل جزو ویژگی های دیگر سیم کارت سامانتل به شمار میرود.

آشنایی با کدهای دستوری سامانتل

کدهای دستوری سامانتل منحصر به فرد است! با توجه به گستردگی این کدها برخی از آنها را در جدول زیر برای شما تهیه کرده ایم:

سامانتل چیست

​​

سامانتل اینترنت

کیف پول الکترونیک مانیز

طبیعتا اپراتوری که به یک بانک وابسته است، یکی از خدمات اصلی اش را روی کیف پول الکتورنیکی متمرکز می کند! "مانیز" یک خدمت نوین از سامانتل است که شما می توانید در آن از ویژگی های خاص مانیز، مانند: دریافت نقدی موجودی کیف پول الکترونیکی مانیز در هر زمان از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک سامان، امکان انتقال موجودی مانیز به تمام حساب‌ها و کارت‌های بانکی شبکه شتاب، در اختیار بودن موجودی کیف پول الکترونیکی مانیز نزد دارنده حساب برای انجام هرگونه خرید یا پرداخت، انتقال آنی وجه به‌صورت دوطرفه بین دارندگان مانیز، انتقال آنی وجه از حساب بانک سامان به مانیز و بالعکس، انتقال آنی وجه از مانیز به تمام حساب‌های بانکی(سامان و غیر سامان)، انتقال آنی وجه از کارت‌بانک سامان به مانیز و بالعکس، انتقال آنی وجه از مانیز به‌تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب، پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن‌ ثابت، تلفن همراه، جرائم راهنمایی و رانندگی، مشاهده موجودی و گردش مالی مانیز،امکان انتقال وجه از حساب بانکی سامان به سایر حساب‌ها، انتقال وجه کارت به کارت با مبدأ بانک سامان، مشاهده موجودی حساب بانکی سامان، خرید از فروشگاه‌های الکترونیکی،خرید از فروشگاه‌های عمومی و اختصاصی (از طریق  NFC، بارکد و مانیز به مانیز) ، پرداخت به مؤسسات خیریه و ... استفاده کنید.

 با نصب آن شما دیگر یک همراه بانک را همراه خود خواهید داشت؛ و از آن به بعد  فعالیت های روزمره بانکی خود را آنجا انجام میدهید. برای فعال سازی این کیف پول، نیاز است که حتما مراجعه حضوری به شعب بانک سامان داشته باشید.

اپلیکیشن اینترنت

قصد فروش سیمکارتت رو داری؟

 میدونستی میتونی سیمکارتت هم آگهی کنی؟ چرا؟ برای اینکه سیمکارتت رو به قیمت دلخواه خودت بفروشی!

خرید سیم کارت سامانتل

برای خرید این سیمکارت باید مدارکی مانند کارت ملی یا شناسنامه را همراه خود داشته باشید و حضور مالک اصلی یا نماینده قانونی وی در موقع ثبت نام ، و همچنین برای اتباع نیز وجود گذرنامه، ضرورت دارد. در خبر مالکیت سیمکارت هم ذکر کردیم که هر فردی حداکثر میتواند مجموعا 10 عدد سیمکارت بنام خود داشته باشد در این قسمت هم لازم به یادآوی دانستم، مجموع همه اپراتورها را با سامانتل در نظر بگیریم هر فردی می تواند حداکثر 10 عدد سیمکارت را به نام خود ثبت نماید. این شرکت مدعی است که سفارشات اینترنتی را در حداکثر 24 ساعت به دست مشترک جدیدش می رساند و سیم کارت هایی که در نمایندگی ها خریداری شود را در لحظه تحویل خواهد داد. همچنین در صورتی که از شهرستان ها اقدام به خرید سیم کارت سامانتل کنید، حداکثر 72 ساعت زمان خواهد برد که سیم کارت تحویل شما گردد.

راه های خرید سیمکارت سامانتل

_ وب سایت سامانتل

_ مراجعه حضوری به مرکز امور مشترکین سامانتل

_ مراجعه حضوری به شعب منتخب بانک سامان و مراکز فروش و خدمات سامانتل

خرید سیمکارت سامانتل

 

تبدیل سیمکارت اعتباری سامانتل به دائمی:

حضوری

• مراجعه مالک سیم‌کارت به دفتر مرکزی سامانتل (تهران : نشانی در بخش ارتباط با ما)

• ارائه اصل کارت ملی

• ارایه سیم‌کارت فعال اعتباری

• تکمیل و امضای فرم مربوطه

• درج کد پستی در فرم درخواست

• پرداخت 880.000 ریال بابت هزینه پایه تبدیل خط اعتباری به دائمي

غیر حضوری

ارتباط با مرکز تماس سامانتل:

• شماره 87640-021 از طریق تمامی خطوط

• شماره 9999000-0999 از طریق خطوط سامانتل بدون هزینه

با تمام گفته ها از سیمکارت سامانتل آیا شما تمایل به خرید آن دارید؟ در آینده نزدیک شاید مای رند نیز سیمکارت های سامانتل را به باقی سیمکارت هایش اضافه نماید.

مطالب مرتبط
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است؟
بلاگ | سیم کارت
شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است؟
چگونه می توانیم سیم کارت اقساطی 0912 بخریم؟ شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است ؟ سوالات بسیاری که در ذهن مشترکین وجود دارد ، برای...
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
بلاگ | اخبار اپراتورها
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
شرکت همراه اول اولین اپراتور ایران دو سیم کارت را به صورت نمادین در قالب توکن NFT در سامانه به نام بی تا ققنوس منتشر کرد. اپراتور همراه...
تعداد 4 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.3
1
0
2
1
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. بسته هاش از بقیه اپراتورها هم گرونتره، آنتن دهیش هم رپی شبکه همراه اول و رایتل میافته

  2. اینترنت نامحدود شو برداشته. بقیه طرحهاش هم خیلی گرونه. اینا جایی نمیخوابن که زیرشون آب بره

  3. اینترنت نامحدود شو برداشته. بقیه طرحهاش هم خیلی گرونه. اینا جایی نمیخوابن که زیرشون آب بره

  4. بسیار فوق العاده است و حدود ۲ سالی است که منتظر چنین سیمکارتی بودم با پیش شماره پنج بار تکرار متوالی عدد 9 9 9 9 9

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست