وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است؟

انتشار ۱۴۰۰/۱۲/۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۲/۵ ۱۷:۳۹ . ۲۱۳۴ بازدید

چگونه می توانیم سیم کارت اقساطی 0912 بخریم؟ شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است ؟ فروشگاه خرید سیم کارت اقساطی 0912 کجاست؟ سوالات بسیاری که در ذهن مشترکین وجود دارد ، برای پاسخ به این سوالات در ادامه همراه ما باشید. شما الان چقدر پول دارید؟ احتمالا تا الان لیست قیمت سیم کارت های 0912 همراه اول رو دیدید با این قیمت ها آیا میشه صاحب سیم کارت دائمی با این پیش شماره شد!  در این نوشته یک راه آسان برای خرید سیم کارت اقساطی خط 0912 معرفی می کنیم. اگر شرایط خرید اقساطی سیم کارت را دارید با خیال راحت به خط 0912 دائمی فکر کنید . اگر تمایل دارید بدونید این شرایط چگونه هست در ادامه همراه ما باشید. 

 

شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است؟

 

خرید اقساطی سیم کارت 0912

برای خرید سیم کارت اقساطی 0912 تصمیم بگیرید چه پیش شماره ای دوس دارید. سپس به بودجه خود نگاه کنید. 

  1. برای خرید سیم کارت اقساطی ابتدا وارد وب سایت مای رند شده و سپس با کلیک بر روی بر روی خرید سیم کارت اقساطی 0912 وارد صفحه دیگری می شوید.
  2. در صفحه بعدی می توانید با فیلتر های جست وجو سیم کارت دلخواه  خود را به راحتی انتخاب کنید.
  3. در این قسمت بر روی دکمه محاسبه ی اقساطی کلیک کنید ، سپس مبلغ پیش پرداخت و پرداخت ماهیانه و سود حاصل از اقساط رو مشاهده  می کنید.
  4. پس از مشاهده ی شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 با کلیک  روی گزینه رزرو آنلاین خرید خود را قطعی کنید. 
  5. برای خرید اقساطی سیم کارت 0912 نیاز به ضامن ، چک  و سفته ندارید.
  6. حتما باید قرارداد مکتوب توسط خریدار و فروشنده امضاء شود سپس عقد قرارداد به صورت حضوری توسط خریدار یا نماینده ی خریدار در تهران انجام می گردد.
  7. پس از عقد قرار داد سیم کارت اقساطی 0912 به شما تحویل داده می شود و بعد از تسویه کامل سند سیم کارت  به نام خریدار انتقال میابد.

 

تشخیص نوع رند خط 0912

سیم کارت رند با درجه و اسم های مختلفی در بازار شناخته شده است . جالب است بدانید مرغوبیت هر کدام از انوع رند متفاوت می باشد برای بررسی رند بودن سیم کارتتان در وبسایت مای رند قیمت شماره های رند نیاز به بررسی کارشناس دارد می توانید در قسمت قیمت گذاری سیم کارت از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید.

 

تشخیص نوع رند خط 0912

 

 مزایای سیم کارت اقساطی 0912

بهترین مزیت خرید اقساطی سیم کارت رند نیاز نداشتن به چک و سفته  و حتی ضامن می باشد . ما به شما کاملا اعتماد داریم و شرایط خیلی آسانی را برای خرید سیم کارت اقساطی 0912 فراهم کردیم. تا افرادی که تمایل به داشتن سیم کارت 0912 محبوب خود دارند بتوانند سیم کارت 0912 خرید کنند. تعیین تعداد اقساط و سود ماهیانه بحث بسیار مهمی است در ادامه شرایط اقساط سیم کارت توضیح می دهیم. تعداد اقساط تعداد ماه و میزان پیش پرداخت سیم کارت دلخواهتان را تعیین کنید و شرایط را نگاه کنید و بر اساس بودجه خود سیم کارت دلخواه خود را خریداری کنید. حداقل مبلغ پیش پرداخت سیم کارت اقساطی 0912 ، 30 درصد از کل مبلغ سیم کارت تعیین شده می باشد .تعداد ماه های اقساط به شما بستگی دارد از 1 تا 12 ماه امکان پذیر است. بعد از تعیین این موارد محاسبه گر هوشمند اقساطی به صورت خودکار مبلغ پیش پرداخت و مانده بدهی همچنین درصد سود و سود ماهیانه و اطلاعات مهم دیگر محاسبه را نمایش می دهد. مشترکین می توانند با تغییر شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 مجددا تغییرات در تعداد اقساط و.... مشاهده کنند.

خرید سیم کارت اقساطی 0912 همراه اول نیازمند بستن قرارداد بین فروشنده و خریدار و نوع قرارداد به شرط تملیک است. بدین صورت بعد از بستن قرارداد حضوری بین خریدار و فروشنده سیم کارت به خریدار تحویل داده می شود ولی سند خط بعد از اتمام اقساط به نام خریدار سیم کارت زده می شود. 

فروش اقساطی خط 0912 

 اگر تمایل به خرید سیم کارت ارزان قیمت با سرشماره 0912 دارید، با شرایط اقساطی و با پرداخت کمی از کل قیمت 30 % قیمت سیمکارت میتوانید صاحب سیم کارت شوید .بدین صورت بعد از خرید سیم کارت ، خط به شما تحویل داده می شود و محدودیتی ندارید سپس در پایان اقساط سیم کارت به نام شما زده می شود. اگر تمایل به خرید سیم کارت0912 رند هستید و به علت گران بودن سیم کارت مجبور به خرید سیم کارت معمولی شده اید صبر کنید با خرید سیم کارت اقساطی 0912 این مشکل حل خواهد شد و به آسانی صاحب سیم کارت رند 0912 دائمی شوید. جالب است بدانید این روزای کسی که اسکناس بیشتری دارد یا دلار بیشتر ملک بیشتر یا صفر های بیشتر در حساب بانک باشد ثروتمند واقعی نمیتواند باشه کسی میتواند توجه بیشتری جلب کنه که از سیم کارت 0912 رند به عنوان مثال توجه مشتری ها جلب میکنه. به دلیل قیمت بالای سیمکارت اگر تصمیم به سیم کارت کارکرده افتادید. با خرید سیم کارت اقساطی 0912 نیاز به خرید کارکرده ندارید ، خیلی راحت سیم کارت صفر ( نو) خریداری کنید. سیم کارت های کد پایین خط 0912 کد 1 و 2 و 3 کد هایی هستند که به دلیل اعتبار بیشتر ارزش بیشتری دارند به عبارتی نایاب و گران هستند. اگر تمایل به خرید یکی از کد های رند داشتید خرید سیم کارت اقساطی 0912 بهترین راه است. شما می توانید بدون چک و سفته صاحب سیم کارت خط ثابت همراه اول شوید. برای خرید سیم کارت اقساطی 0912 نیاز به هیچگونه مدرک خاصی نیستند تنها با کارت ملی برای تنظیم قرارداد کافی است.اگر تصمیم برای خرید سیم کارت همراه اول 0912 جدی هست ولی بودجه مورد نیاز برای خرید سیم کارت ندارید ، طرح فروش سیم کارت اقساطی 0912 یکی از انتخاب های هوشمندانه است مراحل خرید سیم کارت به صورت زیر است: ابتدا وارد وبسایت مای رند می شوید سپس در قسمت خرید سیم کارت اقساطی کلیک می کنید. در صفحه بعدی شماره دلخواه خودرا با فیلتر های موجود انتخاب کنید ، سپس روی گزینه محاسبه شرایط اقساطی کلیک کنید سپس مبلغ پرداخت و پرداخت ماهیانه و سود اقساط را مشاهده کنید. تعداد ماه های اقساط و درصد پیش پرداخت را تعیین کنید . حالا شما دید بهتری برای خرید دارید. بعد از مشاهده ی شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 بر روی گزینه رزرو آنلاین خرید سیم کارت انجام می شود. در ادامه با تنظیم قرار داد و پرداخت ها با فروشنده هماهنگ می شوید ، حالا سیم کارت اقساطی 0912  به راحتی خریداری کردید.

 

فروش اقساطی خط 0912

 

طرح سیم کارت اقساطی سیم کارت دائمی همراه اول

طرح سیم کارت اقساطی 1 ماه تا 12 ماه سیم کارت دائمی همراه اول 0912 خریداری کنید. پس از اجرای طرح قسطی 1 تا 12 ماه جهت تهسیل خرید سیم کارت دائمی همراه اول 0912 طرح جدیدی پیشنهاد می شود. این طرح از سال 1396 آغاز شده ودر حال حاضر وجود دارد.  جهت ثبت نام در این طرح با وارد شدن به وبسایت مای رند در قسمت سیم کارت اقساطی نسبت به خرید اقساطی اقدام کنید. با 30 % مبلغ سیم کارت اقدام به خرید سیم کارت اقساطی 0912 کنید. اقساط از یک تا دوازده ماه می باشد. 

 

پیش پرداختتعداد قسطشرایط خرید
30%1 تا 12بدون  چک  و سفته 

 

مبلغ سیم کارت بر اساس نرخ مصوب سیم کارت دائمی 0912 در سازمان مقررات می باشد که سالیانه به تفاوت نرخ مالیات و عوارض به آن اضافه می شود. طرح خرید خط اقساطی 0912 در زمان خرید بلافاصله به شما تحویل داده می شود. مشترک میتواند به صورت یک یا دوازده اقساط پرداخت کند. برای نحوه اطلاع از میزان اقساط پرداخت شده و مابقی اقساط به صورت پیامک در زمان سر رسید ارسال می شود. اقساط جهت یادآوری و پرداخت از سوی سیستم ارسال می شود. 

محدودیت های خرید سیم کارت اقساطی 0912

  1. عدم امکان نقد وانتقال سیم کارت
  2. بعد از پرداخت اقساط سیم کارت به نامتان زده می شود.
  3. قطع کامل در صورت عدم پرداخت اقساط تا 3 ماه
  4. میزان ودیعه به میزان 30% مبلغ به صورت پیش پرداخت
  5. برای خرید سیم کارت اقساطی 0912 چک و سفته نیازی نیست.

در صورت عدم پرداخت در زمان مقرر سیم کارت قطع کامل و جهت وصل باید کلیه اقساط معوقه به صورت یکجا پرداخت کنید. در صورت عدم تسویه بعد از 3 ماه سیم کارت تخلیه می گردد. بعد از 6 ماه پس از تخلیه مبالغ بدهی پرداخت نشود سیم کارت عودت و غیر قابل استرداد می شود.کلیه سرویس های همراه اول دائمی به جز ترابرد و نقل و انتقال قابل فعال سازی است. فروش آنلاین ثبت نام به روز سیم کارت اقساط دائمی 0912 با شرایط اقساط در وبسایت مای رند صورت می گیرد . پس از خرید اجرای طرح فروش اقساط 1 تا 12 ماه سیم کارت بسته بندی شده جهت تسهیل خرید سیم کارت دائمی 0912 همراه اول خدمات راه اندازی شده است. با وارد شدن به سایت مای رند و رفتن به صفحه خرید سیم کارت اقساطی 0912 با بهره مندی از قیمت سیم کارت ، اقساط قسط و با پرداخت 30 درصد مبلغ سیم کارت 0912 خریداری کنید. بدون چک و سفته خرید سیم کارت 0912 صورت می گیرد.

نحوه دریافت اطلاعات از میزان اقساط پرداخت 

نحوه دریافت اطلاعات از میزان اقساط پرداخت 1 تا 12 ماه می باشد، اقساط به صورتی است که پیامک پرداخت اقساط در زمان رسید ، پیامک اطلاع رسانی به مشترک ارسال می شود. 72 ساعت قبل از رسید اقساط جهت یاد آوری و پرداخت آن از طرف سیستم اعمال می شود. 

نحوه پرداخت بدهی خط 0912 چگونه است؟

پس از توافق و پرداخت حدود 30 % مبلغ سیم کارت بعد از عقد قرارداد سیم کارت مورد نظر تحویل خواهید گرفت. در این قرارداد خرید دار به پرداخت اقساط و فروشنده متعهد می شود ،بعد از تسویه کامل مبلغ توافق شده در تاریخ ذکر شده  در هر ماه  سیم کارت به نامتان زده می شود. گارانتی و ضمانتی خرید سیم کارت اقساطی یکی از دقدقه های متقاضیان خرید سیم کارت اقساطی 0912 انتقال مالکیت سیم کارت خریداری شده می باشد. بعد از تسویه و اتمام قرارداد شرکت مای رند همراه با عقد قرارداد معتبر ضمن ضمانت قرارداد مذکور متعهد به انجام توافق فی مابین می باشد. متقاضی خرید سیم کارت اقساطی بعد از مذاکرده اولیه و ارسال مدارک مورد نیاز برای کارشناس همراه بعد از هماهنگی به دفاتر برای قرارداد تشریف می آورید. بلافاصله بعد از عقد قرارداد خرید سیم کارت اقساطی 0912 سیم کارت خود را دریافت کنید و بعد از پایان اقساط مراحل انتقال سند سیم کارت به نامتان زده می شود. 

نکته مهم : با توجه به افزایش سیم کارت در سال های اخیر حتی اگر شما سیم کارت اقساطی با درصد کمی سود پرداخت کنید، در پایان اقساط ارزش سیم کارت روز شما از کل مبالغ پرداخت بیشتر است. 

 

نحوه پرداخت بدهی خط 0912 چگونه است؟

 

نحوه خرید خط رند 0912

  1. برای خرید سیم کارت رند 0912 ابتدا وارد وب سایت مای رند شده و سپس با کلیک بر روی بر روی خرید سیم کارت رند 0912  وارد صفحه دیگری می شوید.
  2. در صفحه بعدی می توانید با فیلتر های جست وجو سیم کارت دلخواه  خود را به راحتی انتخاب کنید.
  3. در این قسمت بر روی دکمه محاسبه ی  سیم کارت رند 0912 کلیک کنید ، سپس مبلغ پرداخت مشاهده  می کنید.
  4. پس از مشاهده ی شرایط خرید سیم کارت رند 0912 با کلیک  روی گزینه رزرو آنلاین خرید خود را قطعی کنید. 

آیا برای خرید و یا فروش سیم کارت مالیات هم تعلق می گیرد؟

در صورت خرید و فروش سیم کارت مالیات ندارد . ولی هزینه تغییر هزینه ثبت نام طبق هزینه تعرفه سالیانه محاسبه می شود.

نکته 1: وبسایت مای رند در زمان خرید سیم کارت هزینه ثبت نام طبق تعرفه سالیانه پرداخت می کند و نیازی به پرداخت نیست.

نکته 2: اگر دو نفر تمایل به انتقال سیم کارت داشته باشندو به دفاتر خدمات اپراتور مراجعه کنند، باید هزینه ثبت نام طبق تعرفه سالیانه پرداخت کنند.

روال و مدارک لازم جهت خرید سیم کارت 0912

  1. حضوری :مدارک لازم کارت ملی جدید یا هوشمند یا رسید کارت ملی و شناسنامه جدید و حضور شخص در دفتر 
  2. غیر حضوری : برای خرید غیر حضوری ارسال اسکن مدارک و تحویل در نزدیک ترین پست بانک در محل سکونت

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست