وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

آیفون 12 و آیفون ۱۲ مینی؛ تلاقی گذشته دور و آینده نزدیک؟!

انتشار ۱۳۹۹/۸/۲۲ . ۲۴۵۱ بازدید

آیفون 12 و برادر کوچک‌تر آن یعنی iPhone 12 مینی در تاریخ 13 اکتبر معرفی شدند. اگر از علاقه‌مندان برند اپل باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که طراحی بدنه دچار تغییراتی شده که یاد و خاطر استیو جابز و آیفون 5 و 4 را تداعی می‌کند. با اینکه معرفی آیفون دوازده و آیفون دوازده مینی با حدود 1 ماه تاخیر مواجه بود، اما باید دید که این تاخیر ارزشش را داشته است یا نه؟

 

آیفون 12 کی میاد

 

به گفته اپل، 2 گوشی میان رده اپل از زبان طراحی جدیدی بهره‌منداند که تلفیقی از سنت و مدرنیته است. چرا که با در دست گرفتن آن، خاطرات خوش آیفون 5 را -البته اگر مالک آیفون 5 یا 4 بوده‌اید!- به یاد خواهید آورد. امکانات جذاب و نوآورانه‌ای به این گوشی‌ها اضافه شده که قابل توجه است. از جمله این امکانات، می‌توان به تراشه A14 Bionic اپل اشاره کرد. خوب است بدانید تراشه سال گذشته اپل (A13 Bionic) که در آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس وجود داشت، هنوز هم در صدر جدول قدرتمندترین تراشه‌های موبایل قرار  دارد! یعنی تراشه آیفون های جدید قرار است رکورد نیاکان خود را هم بشکند!

دیگر تغییرات مهم آیفون ۱۲ و آیفون 12 مینی

سیستم دوربین دوگانه حالا حرفه‌ای‌تر هم شده است تا بتوانید با خیال راحت به عکسبرداری پرداخته و از عکس‌های خود لذت ببرید. فیلمبرداری 4K هم که سر جای خود است. نباید صفحه نمایش Super Retina XDR را فراموش کرد. تضمین می‌کنم که با وجود این پنل نمایشگر با کیفیت، چشمان شما عاشق آیفون دوازده یا آیفون 12 مینی شما خواهند شد! برای محافظت بیشتر از صفحه، اپل سپری از جنس سرامیک را طراحی کرده که 4 برابر مقاوم‌تر از گذشته است!

 

قیمت آیفون ۱۲ مینی

 

اما مهم‌تر از همه،‌ فناوری 5G است که در تمام مدل‌های امسال اپل به چشم می‌خورد. به لطف این فناوری، فایل‌های حجیم را در لحظه دانلود کنید و بازی‌های مورد علاقه خود را در  آیفون 12 و آیفون دوازده مینی با سرعت کامپیوتر گیمینگ یا کنسول، بازی کنید! با اینکه اپل هنوز گوشی مخصوص بازی تولید نکرده است اما آخرین محصولات این کمپانی آمریکایی -به لطف سخت‌افزار قدرتمند- بخش مهمی از لیست بهترین گوشی های گیمینگ را تشکیل می‌دهند!

مشخصات آیفون ۱۲:

  1. صفحه نمایش 6.1 اینچی با وضوح 1170×2532 و نسبت 86 درصدی نمایشگر به کل صفحه به همراه تراکم پیکسل 460 / وزن: 164 گرم
  2. چیپ A14 Bionic شش هسته‌ای و واحد پردازش گرافیک اختصاصی اپل با 4 هسته
  3. حافظه داخلی 64 / 128 / 256 با 4 گیگابایت رم
  4. دوربین اصلی و سلفی با وضوح 12 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K
  5. باتری با ظرفیت 2815 میلی‌آمپر
  6. رنگ‌ها: مشکی، سفید، قرمز، سبز، آبی

و اما مشخصات آیفون دوازده مینی:

  1. صفحه نمایش 5.4 اینچی با وضوح 1080×2340 و نسبت 85.1 درصدی نمایشگر به کل صفحه به همراه تراکم پیکسل 476 / وزن: 135 گرم
  2. چیپ A14 Bionic شش هسته‌ای و واحد پردازش گرافیک اختصاصی اپل با 4 هسته
  3. حافظه داخلی 64 / 128 / 256 با 4 گیگابایت رم
  4. دوربین اصلی و سلفی با وضوح 12 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K
  5. باتری با ظرفیت 2227 میلی‌آمپر
  6. رنگ‌ها: مشکی، سفید، قرمز، سبز، آبی

هم‌اکنون، عصر جدیدی برای اپل و آیفون آغاز شده و این موضوع به لطف تکنولوژی 5G محقق شده است. اکنون صفحه نمایش آیفون ۱۲ و آیفون 12 مینی از حاشیه‌های باریک‌تری برخوردارند که با ابعاد کمتر، صفحه‌ای بزرگ‌تر از قبل داشته باشید. پنل رتینا ایکس‌دی‌آر  موجود در آیفون جدید را می‌توان شاهکار اپل نامید؛ درخشان‌تر از همیشه، نور بیشتر، زاویه دید خارق‌العاده و حتی محافظت بیشتر! اپل ادعا می‌کند با اضافه کردن لایه محافظ سرامیکی، سری گوشی های آیفون 12 از همه گوشی ها دیگر در دنیا مقاوم‌تر هستند.

اضافه شدن MagSafe به سری آیفون 12 

اکوسیستم محصولات اپل هم خارق‌العاده‌تر از گذشته شده است. با اضافه شدن MagSafe به انواع مدل های آیفون دوازده، می‌توانید از شارژ بی‌سیم سریع‌تر بهره برده و از گجت‌های مختلفی مانند کیف پول و… استفاده کنید. مگ سیف از لوازم جانبی بسیاری پشتیبانی می‌کند تا نیاز همگان برطرف شود و تجربه استفاده از آیفون به مراحل بعدی رقابت برود. تمامی این اکسسوری‌ها مانند آهنربا به آیفون 12 متصل می‌شوند.

 

قیمت آیفون ۱۲ در ایران

 

تاریخ عرضه آیفون 12 و آیفون ۱۲ مینی

همانطور که گفتیم، معرفی آیفون 12 با تاخیر یک ماهه مواجه بود. اما عرضه آن قرار نیست مدت زیادی طول بکشد. البته منظور  بنده، عرضه آیفون دوازده است؛ چرا که iPhone 12 مینی در تاریخ 6 نوامبر برای پیش‌فروش قرار می‌گیرد و در روز 13 نوامبر از فروشگاه‌های اپل قابل خرید است. اما آیفون ۱۲ معمولی کمی زودتر و در روز 23 اکتبر به شکل رسمی عرضه می‌شود.

 پیش‌فروش آیفون 12 استاندارد هم قرار است از جمعه 16 اکتبر آغاز شود. مدل های جدید آیفون قرار است در رنگ‌های آلومینیومی آبی، سبز،‌ مشکی، سفید و قرمز به دست مشتریان برسد. تا پیش از سال جاری، اپل بخشی از سود آیفون قرمز رنگ خود را به بنیاد جهانی مبارزه با ایدز اهدا می‌کرد. اما هم‌اکنون و با شیوع ویروس کووید 19 در دنیا، اپل تصمیم دارد تا این بودجه را در راه مبارزه با این ویروس خرج کند.

آقای Greg Joswiak، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، گفت: ورود فناوری 5G نشانگر دوره جدیدی برای آیفون است و ما از فراهم کردن چنین امکان فوق‌العاده‌ای در آیفون دوازده و آیفون ۱۲ مینی برای مشتریان خود هیجان‌زده‌ایم. وی در ادامه گفت: ما یک بار دیگر در حال جابجا کردن مرزها هستیم تا بتوانیم عکاسی محاسباتی و موارد دیگری را برای برای کاربران فراهم کنیم.

همه این امکانات در دو اندازه فوق‌العاده (آیفون 12 استاندارد 6.1 اینچی و آیفون 12 مینی 5.4 اینچی) در دسترس عموم قرار دارد تا با توجه به سبک زندگی خود، اندازه مناسب خود را پیدا کنند. نباید فرم فاکتور جدید آیفون های جدید را فراموش کرد؛ طراحی‌ای که در عین زیبایی، مقاوم است و عمر بالایی دارد.

تجربه خارق‌العاده اینترنت 5g در آیفون 12

در یک مقیاس جهانی، آخرین ساخته‌های شرکت اپل تجربه‌ای فوق‌العاده از فناوری فایو جی را ارائه می‌کنند. شاهد این هستیم که سخت‌افزار و نرم‌افزار آیفون -که در کلاس جهانی قرار می‌گیرند- به کمک هم آمده‌اند تا این تجربه را جذاب‌تر کنند. برای سرعت بیشتر دانلود و آپلود، کیفیت بیشتر تماشای ویدئو به صورت آنلاین، بهتر بازی کردن، تعامل سریع‌تر با اپلیکیشن‌ها و… باید آیفون 12 و اینترنت 5g قدرتمند آن را امتحان کنید. همچنین به لطف این سرعت دیگر نیاز ندارید برای استفاده از اینترنت به شبکه وای فای متصل شوید؛ در نتیجه قادرید امن‌تر از گذشته به وبگردی بپردازید.

 

قیمت آیفون ۱۲ در ایران

 

خوب است بدانید که سری جدید آیفون از بیشترین تعداد بند 5G بهره‌مند است که باعث بهبود آنتن‌دهی دستگاه می‌شود. البته تنها مدل‌های اختصاصی ایالات متحده آمریکا از امواج میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند تا iPhone 12 در این کشور از فرکانس‌های بیشتر 5g برخوردار باشد. فرکانس بیشتر به شهروندان آمریکایی اجازه می‌دهد تا حتی در مناطق پر جمعیت به سرعت 4 گیگابیت در ثانیه (500 مگابایت) برسند. 

برای اینکه به درک این سرعت برسید، مثالی می‌زنم: با سرعت 16 مگابیت اینترنت مخابرات می‌توانید یک فیلم سینمایی 1 گیگابایتی را در حدود 10 دقیقه دانلود کنید. اما به لطف آیفون دوازده، تنها 2 ثانیه طول می‌کشد تا این فیلم دانلود شود!

ممکن است نگران این باشید که با فعال بودن حالت 5g باتری سریع‌تر شارژ خالی می‌کند، البته نگرانی شما به جا است اما اپل تمهیداتی اندیشیده تا دچار این مشکل نشوید. خانواده گوشی های آیفون 12 می‌توانند روی حالت داده هوشمند تنظیم شوند تا فقط در هنگام نیاز از فایو جی استفاده کنید و در دیگر مواقع، از 4G بهره‌مند شوید. با فعالسازی این حالت، مصرف اینترنت، سرعت و شارژ دستگاه متعادل می‌شود.

A14 Bionic رکورد A13 که قوی‌ترین تراشه دنیا بود را زده است!

مغز (واحد پردازش مرکزی و واحد پردازش گرافیکی) آیفون  12 و آیفون دوازده مینی، از رقبای خودش بیش از 50 درصد قوی‌تر و از نسل قبلی تراشه های آیفون هم 25 درصد قدرت بیشتری دارد. یکی از دلایل قدرت زیاد، 5 نانومتری بودن تراشه است که این فناوری هنوز برای شرکت‌های دیگر دست نیافتنی است. هم‌اکنون به کمک این چیپ می‌توانید از تلفن همراه خود به عنوان یک کنسول بازی استفاده کنید و نگران مصرف باتری هم نباشید. چرا که این تراشه به خوبی بهینه‌سازی شده است. با موتور عصبی 16 هسته‌ای، A14 Bionic قادر به انجام 11 هزار میلیارد عملیات در ثانیه است!

 

آیفون 12 تاشو قیمت

 

آیفون 12 با طراحی بادوام و صفحه نمایش بی‌نظیر از راه می‌رسد!

ساختار جدید و عالی آیفون دوازده 6.1 اینچی و آیفون ۱۲ مینی 5.4 اینچی در عین زیبایی، پایدار است تا خیال مشتریان از همیشه راحت‌تر باشد. همچنین آیفون دوازده مینی کوچک‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین موبایل دنیا است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. معماری محصول  کوچک اپل زیر دست معماران صنعتی قرار گرفته تا تمام تکنولوژی iPhone 12 را در اندام کوچک خود جا دهد. با اینکه مدل مینی کوچک‌تر است اما پنل نمایشگر آن تمام قسمت جلویی بدنه را -لبه به لبه- پوشانده است.

هر دو آیفون استاندارد IP68 دارند که در بسیاری از پرچمداران دیده می‌شود. این استاندارد نشانگر دوام آوردن گوشی های اپل تا عمق 6 متری آب به مدت 30 دقیقه است. حتی اگر قهوه یا نوشابه هم روی آن بریزد، iPhone 12 زنده می‌ماند. البته کسی با این قیمت جرئت نمی‌کند مقاومت موبایل خود را تحت بررسی قرار دهد!

 

آیفون 12 تاشو

 

این صفحه کوچک -که بسیار بزرگ به نظر می‌رسد- توسط بدنه آلومینیومی خود احاطه شده و روی آن لایه‌ای از جنس سرامیک وجود دارد تا هنگام برخورد با زمین، نمایشگر گوشی و قلب شما نشکند! لایه سرامیکی یکی از پیشرفت‌های مهم آخرین موبایل اپل محسوب می‌شود که از شیشه بسیار مستحکم‌تر است و به لطف آن، مقاومت دستگاه هنگام افتادن 4 برابر شده است.

صفحه نمایش آیفون 12 حرف زیادی برای گفتن ندارد؛ تنها حرف‌های زیادی در نام آن وجود دارد!

اپل صفحه نمایش آیفون های جدید خود را سوپر رتینا XDR نامیده است. هرسال چند حرف به انتهای آن اضافه می‌شود اما شاهد تغییر خاصی نیستیم! البته که کیفیت تصویر آیفون دوازده نسبت به نسخه استاندارد آیفون 11 شدیدا بیشتر شده، اما برای نسخه‌های Pro تغییر خاصی اتفاق نیفتاده است. برای مشاهده تصاویر و ویدیوها به شکل با‌کیفیت‌تر ، iPhone 12 و آیفون 12 مینی از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند. این فناوری جزئیات بیشتری از تصاویر را به نمایش می‌گذارد و تقریبا 2 برابر روشنایی نسبت به آیفون 11 دارد. در مدل آیفون ۱۲ پرو و آیفون 12 پرو مکس هم روشنایی از 800 نیت به 1200 نیت رسیده است.

پیشرفته اما تکراری؛ دوربین آیفون 12 و آیفون 12 مینی

یکی از ایراداتی که به پرچمدار اپل وارد است، تکراری بودن سبک طراحی آن می‌باشد. علی‌الخصوص پشت بدنه که دقیقا شکل آیفون 11 است. با این حال اپل ادعا می‌کند به خاطر تراشه جدید، تصویربرداری محاسباتی موجود در آخرین مدل iPhone، وارد مرحله دیگری از رقابت خواهد شد. این دوربین‌ها، تجربه عکسبرداری بی‌همتایی را برای شما خلق می‌کنند و کار شما برای گرفتن بهترین تصویر یا فیلم را آسان می‌کنند. یکی از چشم‌ها، عکس‌های عریض می‌گیرد و دیگری، وظیفه گرفتن عکس‌های فوق عریض را بر عهده دارد.

به لطف بزرگ‌تر بودن اندازه سنسور دوربین عریض، دوربین آیفون دوازده 27 درصد نور بیشتری دریافت می‌کند تا تصاویر و فیلم‌های گرفته شده در شب از همیشه با کیفیت‌تر باشند. همچنین تراشه بایونیک a14 به کمک دوربین می‌آید تا از نظر نرم‌افزاری، قدرت و سرعت بیشتری در اختیار شما قرار داده شود. حالت عکسبرداری در شب، دیپ فیوژن (تشخیص جزئیات بیشتر در عکس) و TrueDepth (تشخیص چهره) دستخوش تغییر و بهبود شده‌اند. هم‌اکنون آیفون توانایی ثبت بهترین تصاویر در شرایط نوری و محیطی مختلف است.

 

ایفون ۱۲ پرو

 

مشتریان می‌توانند عکس‌های روشن‌تر و با کنتراست بیشتری در  تاریکی بگیرند. دیپ فیوژن هم به خریداران کمک می‌کند تا تاری کمتر و بافت بهتری در هر عکس داشته باشند. به همه اینها، فناوری «HDR هوشمند 3» را نیز اضافه کنید. فناوری‌ای که با استفاده از ML (یادگیری ماشین) تعادل را میان کل ساختار عکس برقرار می‌کند.

آیفون 12 دارای اولین دوربین دنیا با قابلیت ضبط ویدیو با فناوری‌های HDR و Dolby Vision است؛ حال می‌توانید بدون داشتن تجهیزات و تنها با استفاده از یکی از مدل‌های جدید iPhone، فیلم سینمایی بسازید! حتی نیاز نیست برای تدوین فیلم خود از رایانه استفاده کنید، iPhone 12 توانایی تدوین و پیاده‌سازی هرگونه ویرایش را به شما می‌دهد.

با مگ سیف به لوازم جانبی جدید و خلاقانه سلام کنید!

مگ سیف؛ فناوری جدیدی که اپل در خانواده دوازدهمین آیفون خود به کار برده است. غیر از اینکه تجربه شارژ بدون سیم 15 واتی جذاب‌تری برای شما به وقوع می‌پیوندد، می‌توانید از تعداد بیشتری از لوازم جانبی کاربردی بهره ببرید. البته این شارژر، سریع ترین شارژر بی سیم بازار نیست اما نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است.

 

آیفون ۱۲ مینی

 

یکی از دلایلی که اپل از سریع ترین شارژر بازار استفاده نمی‌کند این است که شارژرهای فوق سریع از ماندگاری باتری کم می‌کنند. و اپل تنها محصولی می‌سازد که از هر نظر مقاوم باشد. همچنین در نظر داشته باشید که هدف اپل، ساخت و فروش اکوسیستمی بزرگ از تجهیزات جانبی کاربردی بوده که توانسته تا حدودی به هدف خود دست پیدا کند.

بررسی شیائومی می 10 اولترا

این گوشی سریع‌ ترین شارژر معمولی و شارژر بی سیم دنیا را دارد. با خواندن این مطلب دهانتان از تعجب باز می‌ماند!

همچنین لازم به ذکر است که استفاده از این تجهیزات مغناطیسی بسیار آسان بوده و آنها به راحتی به موبایل شما می‌چسبند. از جمله لوازم جانبی مگ سیف می‌توان به: شارژر بیسیم مغناطیسی، کیف پول و کارت بانکی، کیف محافظ و… اشاره کرد. اما کاربردی‌ترین اکسسوری متعلق به افرادی است که اپل واچ دارند؛ شارژر Duo مگ سیف که می‌تواند اپل واچ و آیفون شما را یکجا شارژ کند.

سخت‌افزار قدرتمند، نرم‌افزار خاص می‌طلبد؛ iOS 14 در آیفون 12 می‌درخشد!

آی او اس 14 تجربه خارق‌العاده‌ای از آیفون را به شما می‌بخشد. با اینکه دچار تغییرات بسیاری نسبت به نسخه قبل شده اما همان احساس راحتی گذشته را دارد. راه‌های زیادی برای شما وجود دارد تا صفحه اصلی گوشی اپل خود را به سبک خود شخصی‌سازی کنید. ویجت های آیفون دوباره طراحی شده‌اند تا عملکرد بهتری داشته باشند. به لطف ویجت ها، اطلاعات مورد نیاز خود را در یک نگاه به دست آورید و بی‌نیاز از باز کردن برنامه‌های متعدد شوید. یا می‌توانید ویجت های آیفون خود را در هر جای صفحه و با هر ابعادی قرار دهید.

 

قیمت آیفون ۱۲ پرومکس

 

بخش جدید App Library فضایی کاربردی است که به صورت خودکار اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربر را مرتب می‌کند تا دسترسی شما به برنامه های موبایل آسان‌تر و سریع‌تر شود. در کنار این امکانات، iOS قابلیت App Clips را در اختیار شما قرار می‌دهد تا برنامه های جدیدی را کشف کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

چرا نصب iOS 14 برای دارندگان آیفون واجب است؟

پیشنهاد می‌کنم با خواندن این مقاله با ویژگی‌های هیجان انگیز آی او اس 14 آشنا شوید!

همچنین در ios 14 گوشی های آیفون 12 از همیشه امن‌تر شده‌اند؛ امنیتی که اپل آن را مزیت رقابتی خود می‌نامد و معتقد است تنها این کمپانی آمریکایی می‌تواند حافظ اطلاعات شخصی مردم باشد. 

تعهد به محیط زیست برای اپل ارزان و برای مشتریان آیفون 12 گران تمام شد!

اپل امسال تصمیم گرفت آداپتور شارژ و هندزفری را از جعبه آیفون حذف کند تا کربن کمتری تولید شود و در نتیجه کره زمین پاک بماند. بعد از اعلام تصمیم، بسیاری از جمله خود من تصور کردند که با این کار، از قیمت نهایی سری آیفون دوازده کاسته خواهد شد، اما همگی اشتباه کرده‌ایم. قیمت آیفون های جدید اندکی گران‌تر از گذشته هم شده است. البته می‌توان انگشت اتهام گران شدن iPhone 12 را به سوی فناوری 5G و محافظ سرامیکی جدید گرفت.

 

قیمت آیفون ۱۲ پرومکس دیجی کالا

 

داستان اینجا خاتمه نمی‌یابد؛ اپل گفته بود مشتریان می‌توانند از شارژر سال گذشته خود (شارژر آیفون 11) استفاده کنند اما کمپانی آمریکایی برای افزایش سرعت شارژ به استفاده از پورت تایپ سی روی آورده بود. مشکل اینجاست که پورت سال گذشته USB معمولی است و نه پورت USB Type-C! سوال اصلی مشتریان این است که آیا واقعا اپل به این موضوع فکر نکرده بود؟

شارژری برای آیفون 12 خود می‌خواهید؟ بروید بخرید!

به نظر می‌آید پاسخ سوال آری است. اپل فکر کرده بود اما بیشتر از راحتی کاربران، به جیب خود و سهامداران‌اش اندیشیده بود! یعنی هر کسی شارژر می‌خواهد می‌تواند از فروشگاه اپل و با قیمت 19 یورو خریداری کند. همچنین اپل ادعا می‌کند که با حذف آداپتور و هندزفری از جعبه سری جدید آیفون به شکل مستقیم و غیر مستقیم بیش از 2 میلیارد کیلوگرم کربن کمتری تولید شده و در نتیجه، آلودگی‌های محیطی کاهش می‌یابد.

قطعا با حذف این لوازم، جعبه کوچک‌تر می‌شود و در نتیجه هنگام بارگیری، جعبه‌های بیشتری در یک محموله جا می‌شوند و آلودگی کمتری ایجاد می‌شود. اجازه دهید برای فهم بهتر کار اپل بیشتر توضیح دهم: با اینکار انگار اپل سالانه  450.000 ماشین را از جاده‌ها خارج کرده است. دیگر اقدام مثبت اپل در قبال محیط زیست، استفاده از مواد 100 درصد بازیافتی در آهنربای مگ سیف و آیفون 12 بود که قابل تحسین است.

 

آیفون ۱۲ پرو مکس

 

مشخصات آیفون ۱۲ و نتیجه‌گیری؛ بخریم یا نه؟

دوست داشتن یا نداشتن این گوشی کاملا سلیقه‌ای است. برخی افراد از رفتار اپل در قبال مشتریان خود ناراضی‌اند و برخی به خاطر اکوسیستم اپل، همه محصولات این کمپانی را بی‌چون و چرا دوست دارند. برخی آزادی عمل اندروید را به امنیت آی او اس ترجیح می‌دهند و برخی آپدیت‌های فراوان آیفون را می‌پسندند. همه چیز به شما بستگی دارد، اما به عنوان یکی از مصرف‌کنندگان محصولات اپل، فکر می‌کنم این گوشی نیز ارزش خرید دارد. البته شخصا طراحی آیفون 12 را دوست ندارم اما تجربه فناوری 5G با بالاترین سرعت ممکن، ارزش خرید این دستگاه را افزایش می‌دهد. 

در انتها اجازه دهید به نقاط قوت و ضعف سری جدید آیفون اشاره کنیم:

نقاط قوت:

  • طراحی دلنشین در کنار رنگ‌های دوست‌داشتنی
  • صفحه نمایش خارق‌العاده‌ی OLED
  • صدای بلند و به شدت با کیفیت اسپیکرها
  • وجود سریعترین تراشه موبایل در کره زمین در کنار 5G
  • کیفیت بالای تصاویر در روز و شب
  • سریع و بروز بودن iOS 14 و پشتیبانی 5 ساله از آپدیت‌های بزرگ نرم‌افزاری
  • MagSafe می‌تواند تغییرات بزرگی در اکوسیستم اپل ایجاد کند

نقاط ضعف آیفون 12:

  • گوشی عالی اما جای لوازم جانبی مورد نیاز خالی! (نبود شارژر و هندزفری در جعبه)
  • پایین بودن نرخ تازه‌سازی نمایشگر در مقایسه با رقبا
  • ظرفیت کمتر باتری نسبت به آیفون 11
  • سیستم عامل iOS نیازمند برنامه بهتری برای مدیریت فایل‌ها است
  • به لطف ماسک، FaceID به خوبی کار نمی‌کند و نیاز فراوانی به حسگر اثر انگشت داریم!

البته این گوشی هنوز هم جای بررسی دارد؛ لطفا در ماه‌های آتی هم به وبسایت مای رند سر بزنید و اخبار دنیای فناوری را به جذاب‌ترین شکل ممکن بخوانید!

آیا اگر 100 میلیون تومان پول داشتید یکی از گوشی های خانواده آیفون 12 را خریداری می‌کردید؟  آیا آخرین محصول اپل توان رقابت با سامسونگ، هواوی و شیائومی را دارد؟

مطالب مرتبط
همه چیز درباره کدهای کاربردی گوشی موبایل
بلاگ | راهنماي سرويس ها
همه چیز درباره کدهای کاربردی گوشی موبایل
کدهای کاربردی گوشی موبایل یکی از موضوعات جذاب و کاربردی برای کاربران است. در این مطلب به بررسی هر یک از انواع کدهای کاربردی گوشی موبایل...
فناوری جدید شاتل موبایل ، انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیستم های هوشمند
بلاگ | خدمات سیم کارت
فناوری جدید شاتل موبایل ، انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیستم های هوشمند
شاتل موبایل توانست انتخاب دستی و تغییر شبکه رادیویی در سیم کارت هوشمند را برای اولین بار در ایران فراهم کند. برای اولین بار سیم کارت شاتل...
اینترنت رایگان شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها
بلاگ | اخبار اپراتورها
اینترنت رایگان شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها
با خرید سیم‌کارت‌ شاتل موبایل به عنوان اولین سیم‌کارت خود، علاوه بر بسته‌های ارائه شده به همراه سیم‌کارت، بسته سه ماهه رایگان اینترنت، مکالمه...
بسته اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل
بلاگ | راهنماي سرويس ها
بسته اینترنت تخفیف دار شاتل موبایل
با خرید سیم کارت شاتل موبایل می توانید از خدمات ویژه این شرکت استفاده کنید. خدمات شرکت شاتل موبایل عبارت از مکالمه درون و بیرون شبکه ، پیامک...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست