وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اپلیکیشن

اپلیکیشن رایتل من چیست؟ + روش کار با این اپلیکیشن

انتشار ۱۴۰۰/۱/۹ . ۶۶۵۹ بازدید

با گسترش روز به روز استفاده از تلفن همراه، اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌کوشند تا با ارائه خدمات بیشتر و بهتر علاوه بر جلب رضایت مشترکین فعلی، تعداد مشترکین خود را نیز افزایش دهند. در این بین، اپراتور رایتل نیز تلاش کرده تا خدمات خود را از روش‌های متفاوتی همچون کدهای دستوری، پاسخگویی تلفنی و… ارائه کند. یکی از راه‌های عرضه خدمات، اپلیکیشن رایتل من است که رایتلی‌ها می‌توانند کارهایی همچون خرید بسته اینترنت، مکالمه، اطلاع از باقیمانده شارژ و… را به کمک آن انجام دهند.

کدهای دستوری رایتل

کدهایی که کارها را برای مشترکین رایتل آسان‌تر کرده است!

 

ویژگی‌های اپلیکیشن رایتل من

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن رایتل من عبارتند از:

1. امکان مشاهده مانده بسته:

به کمک این گزینه می‌توانید اطلاعات مربوط به بسته‌های فعال سیم کارت خود را مشاهده کنید.

2. خرید بسته:

پیشنهادهای متنوع برای خرید بسته در این بخش به مشترکین رایتل ارائه می‌شود. از میان این بسته‌ها می‌توانید بسته مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

3. شارژ مستقیم عادی:

در این بخش از برنامه رایتل من، مشترکین اعتباری و دیتا می‌توانند از طریق گزینه افزایش اعتبار، سیم کارت خود را شارژ کنند.

4. شارژ شورانگیز:

تمامی مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دیتا می‌توانند بسته به نحوه خریداری شارژ، تا 35% شارژ بیشتر دریافت کنند. 

5. پرداخت‌های من:

این بخش از رایتل من مربوط به پرداخت‌های مشترکین است. لیستی از تمامی پرداخت‌های شما که بابت خرید خدمات یا محصولات است بر اساس زمان نمایش داده می‌شود.

6. ریز ارتباطات:

در این بخش می‌توانید ریز ارتباطات خود را در یک بازه معین، به صورت پی دی اف دریافت کنید. این فایل از طریق ایمیلی که قبلا ثبت کرده‌اید برای شما ارسال می‌شود.

 

نسخه قدیمی رایتل من

 

7. پرداخت صورت حساب میان دوره یا پایان دوره:

این بخش ویژه مشترکین سیم کارت‌های دائمی است. شما می‌توانید مبلغ صورت حساب خود را مشاهده کرده و آن را پرداخت کنید.

8. سرویس‌های جاری:

در این قسمت می‌توانید سرویس‌های گزارش تماس، تماس‌های از دست رفته، انتظار مکالمه، کنفرانس تلفنی و… را فعال یا غیرفعال کنید.

9. دوستان و خانواده:

در صورت استفاده از این سرویس با 5 شماره درون شبکه و 2 شماره برون شبکه با تخفیف‌های ویژه تماس صوتی برقرار کنید. به این شرط که بیشترین تماس را با این شماره‌ها داشته باشید.

10. ثبت مشکل:

مشترکین رایتل می‌توانند در صورت وجود مشکل، بدون نیاز به تماس با مرکز خدمات، مشکل خود را در این بخش ثبت کنند.

11. فروشگاه‌های رایتل:

آدرس، ساعت کاری و روز‌های فعالیت فروشگاه‌های فعال اپراتور رایتل در این بخش ثبت شده است.

12. مناطق تحت پوشش:

در این قسمت با انتخاب شهر مورد نظر خود، نقشه پوشش‌دهی آن توسط اپراتور رایتل نمایش داده می‌شود. در ادامه این مطلب، روش کار با اپلیکیشن رایتل من را آموزش خواهیم داد. در نتیجه می‌توانید تمامی خدماتی که قبلا به آنها اشاره شد را از طریق این اپ انجام دهید.

ثبت نام در رایتل من چگونه است؟

در قدم اول این اپ را از سایت اپراتور رایتل دانلود کنید. متاسفانه نمی‌توانید از طریق برنامه ثبت‌نام را انجام دهید.

1. پس وارد سایت رایتل و سپس سامانه مدیریت حساب شوید. اکنون گزینه دریافت رمز عبور را انتخاب کنید. 

 

نحوه ثبت نام در رایتل من

 

2. در صفحه‌ای که برایتان نمایش داده شده اطلاعات خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل شماره تلفن و کد ملی صاحب سیم کارت است. در کادر سوم هم باید کد امنیتی که مشاهده می‌کنید را وارد کنید.

 

شبکه رایتل

 

برای دریافت کد بازیابی باید مشخص کنید که می‌خواهید از چه راهی کد برای شما ارسال شود پیامک یا ایمیل. سپس تیک گزینه مربوط به آن را بزنید. پس از کلیک بر روی گزینه دریافت کد بازیابی، این کد برایتان ارسال خواهد شد.

ورود به اپلیکیشن رایتل من

پس از اینکه مرحله ثبت‌نام را پشت ‌سر گذاشتید، باید وارد برنامه شوید. در صفحه ورود باید شماره تلفن رایتل و رمز خود را برای ورود به حساب کاربری وارد کنید. اگر به اینترنت دسترسی داشتید، به کمک گزینه کد دستوری می‌توانید اقدام به خرید بسته کنید.

 

جشنواره رایتل

 

صفحه اصلی برنامه

پس از ورود اطلاعات و رمز، شما وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید. در قسمت بالای صفحه می‌توانید میزان موجودی سیم کارت خود را ببینید. در این صفحه، سه بخش وجود دارد که میزان باقیمانده بسته‌های فعال شما (بسته اینترنت، مکالمه و پیامک) را نشان می‌دهد.

 

سایت رایتل من

 

در صورتی که روی هر کدام از این بخش‌ها کلیک کنید، می‌توانید جزئیات دقیق‌تر همچون تاریخ شروع و پایان را ببینید.

 

دانلود رایتل من لینک مستقیم

 

خرید بسته

در این بخش از رایتل من، بسته‌های متفاوت اینترنتی، پیامکی و مکالمه نشان داده می‌شود که می‌توانید خرید کنید. به عنوان مثال می‌توانید برای خرید بسته اینترنتی وارد این قسمت شده و فیلتر‌ها را مشخص کنید.

 

دانلود نسخه قدیمی مای رایتل

 

پس از پیدا کردن بسته مورد نظر خود، آن را انتخاب کرده و اقدام به پرداخت هزینه آن کنید. برای پرداخت هزینه دو راه دارید:

  • این مبلغ می‌تواند از شارژ شما کسر شود.
  • می‌توانید با یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب آن را پرداخت کنید.

در نهایت نتیجه فعال سازی بسته با پیامک به شما اطلاع داده می‌شود. برای خرید بسته‌های پیامکی و مکالمه هم باید به همین روش اقدام کنید.

خرید بسته ترکیبی

این بسته‌ها همانطور که از اسمشان پیداست شامل همه بسته‌های مکالمه، پیامکی، اینترنتی و… هستند. برای فعال سازی این بسته‌ها ابتدا بر اساس نیاز خود، فیلترها را مشخص کنید و در مرحله بعد شبیه به روش قبل، هزینه را پرداخت کنید.

 

دعوت دوستان به رایتل من

 

سرویس‌های جاری

با کلیک بر روی گزینه سرویس‌های جاری، وضعیت سرویس‌های مختلف خود را ببینید. حتی می‌توانید از این بخش سرویس‌های تماس از دست رفته، رومینگ و… را فعال/غیرفعال کنید.

 

نسخه قدیمی رایتل من

 

افزایش اعتبار

در بخش افزایش اعتبار می‌توانید به انتخاب خود شارژ عادی یا شورانگیز خریداری کنید. هنگام خرید شارژ عادی ابتدا مبلغ شارژ را انتخاب کرده و با کارت بانکی هزینه را پرداخت کنید. در شارژ شورانگیز هم به ازای خرید هر تعداد شارژ، شارژ هدیه دریافت می‌کنید.

 

نحوه ثبت نام در رایتل من

 

فروشگاه‌های رایتل در برنامه رایتل من

در اپ رایتل من نیز می‌توانید فهرست فروشگاه‌های این اپراتور را ببینید. در این بخش با انتخاب شهر خود، لیستی از فروشگاه‌های همان شهر را خواهید دید.

 

دانلود رایتل من برای اندروید 3

 

وضعیت بسته‌های من

در این بخش، می‌توانید تمامی بسته‌های جاری خود را مشاهده کنید. البته با سوایپ کردن صفحه امکان دیدن همه بسته‌هایی که پیش از این فعال کرده بودید، وجود دارد.

 

دانلود رایتل من لینک مستقیم

 

نواحی تحت پوشش

این قسمت این امکان را به شما می‌دهد تا نام شهر محل زندگی خود را وارد کرده و مناطق تحت پوشش رایتل را ببینید.

 

نرم افزار رایتل من برای اندروید 4

 

کد دستوری

کد‌های دستوری از جمله خدماتی هستند که اپراتورهای دیگر نیز در کنار رایتل به مشترکین خود ارائه می‌کنند. می‌توانید با کلیک بر روی کدهای دستوری ایرانسل و کدهای دستوری همراه اول آنها را ببینید. 

 

نسخه قدیمی رایتل من

 

در این اپلیکیشن هم قسمتی به این کدها اختصاص داده شده تا در صورت نیاز و در زمان نبود اینترنت از آنها استفاده کنید.

اخبار رایتل

در این بخش از اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به اپراتور رایتل مطلع خواهید شد.

 

دانلود رایگان رایتل من برای ایفون

 

تعرفه خدمات

با ورود به این قسمت، شما به سایت رسمی اپراتور رایتل منتقل می‌شوید. در این بخش می‌توانید تعرفه‌های مربوط به خدمات مختلف رایتل را مشاهده کنید.

 

دانلود رایگان رایتل من برای ایفون

 

منو کشویی اپلیکیشن رایتل من

زمانی که آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید، این منو باز می‌شود. این منو دارای بخش‌های پرداخت‌های من، دوستان و خانواده و… است که قبلا به آنها اشاره کردیم. در قسمت پرداخت‌های من، تمام پرداخت‌های شما نمایش داده می‌شود.

 

نحوه ثبت نام در رایتل من

 

در قسمت دوستان و خانواده می‌توانید شماره‌های ویژه خود را وارد کنید تا در زمان تماس تخفیف بگیرید. برقراری تماس با مشترکین درون شبکه برای سیم کارت‌های دائمی 25% تخفیف دارد. اگر از مشترکین اعتباری هستید نگران نباشید، تماس‌های درون شبکه شما هم با 20% تخفیف همراه است. همچنین تماس برون شبکه برای سیم کارت‌های دائمی با 10% و برای سیم کارت‌های اعتباری با 5% تخفیف محاسبه می‌شود.

 

نحوه ثبت نام در رایتل من

 

اعلام مسدودی سیم کارت

ما پیش از این در مطلب دیگری درباره علت‌های مسدودی سیم کارت رایتل و روش‌های رفع مسدودی صحبت کرده‌بودیم. پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. اما این امکان در این برنامه هم وجود دارد تا در صورت سرقت یا گم شدن سیم کارت، آن را مسدود کنید. برای انجام مسدودی سیم کارت به صورت زیر عمل کنید: 

شماره سیم‌کارتی که می‌خواهید مسدود شود را وارد کنید. سپس نکات گفته شده را مطالعه کرده و روی گزینه تایید بزنید. اگر تا حداکثر 20 روز برای رفع مسدودی اقدام نکنید، وضعیت سیم کارت به حالت قبل برمی‌گردد.

 

رایتل خرید بسته

 

در این مطلب اپلیکیشن رایتل من را به شما معرفی کردیم. همچنین روش کار با آن را آموزش دادیم. در صورت نصب این برنامه 1 گیگابایت اینترنت هدیه به شما تعلق می‌گیرد. همچنین امکان بهره‌مندی از بسته‌های اختصاصی رایتل را نیز دارید. به جز خرید بسته از اپلیکیشن رایتل من، شما می‌توانید این بسته‌های متنوع اینترنتی را از روش‌های دیگر هم خریداری کنید. پس از اتمام حجم بسته اینترنت، می‌توانید بر اساس نیاز خودتان بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای خرید و فعال سازی بسته اینترنت، می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. از طریق کد دستوری #142* (برای مشترکین دائمی و اعتباری)
  2. وب سایت رایتل و صفحه اصلی خرید بسته.
  3. از طریق سامانه رایتل من.
  4. از طریق سامانه پیامک 2020.
  5. خرید از طریق فروشگاه‌های رایتل.

شرکت رایتل، امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت حجم را از طریق بسته‌های نامحدود که ویژه ساعات افت مصرف و ساعات خاص در شبانه روز است، فراهم کرده است. برای انتخاب و خرید بسته اینترنت خود در وب سایت رایتل، می‌توانید مشابه اپلیکیشن رایتل من، فیلترها را اعمال کنید تا بسته‌های مناسب را مشاهده کنید.

نحوه دانلود اپلیکیشن رایتل من

اگر بر روی گوشی شما نسخه‌ای پایین‌تر از نسخه 5 سیستم عامل اندروید نصب است. برای دریافت این برنامه باید مستقیما از سایت رایتل و با کلیک روی گزینه دریافت مستقیم نسخه اندروید اقدام کنید. در غیر این صورت می‌توانید این اپ را از طریق فروشگاه گوگل پلی، بازار یا مایکت دریافت و نصب کنید.

اگر از کاربران سیستم عامل iOS هستید می‌توانید آن را به راحتی بر روی گوشی خود نصب کنید. البته سیستم عامل شما باید حداقل iOS 10.0.0 باشد. همچنین برای نصب نیاز به جیلبریک کردن گوشی هم نیست. این نسخه بدون وارد کردن آسیب به گوشی به راحتی نصب می‌شود.

در این مطلب، اپلیکیشن رایتل من را به شما معرفی کردیم و از ویژگی‌ها و بخش‌های مختلف این اپلیکیشن صحبت کردیم. به کمک این اپلیکیشن، می‌توانید امور مختلفی، از جمله خرید بسته اینترنت، مکالمه و پیامک، پرداخت صورت حساب ویژه مشترکین دائمی، اطلاعات از وضعیت بسته‌ها و... را انجام دهید. آیا شما هم از مشترکین رایتل هستید و از اپلیکیشن این اپراتور استفاده می‌کنید؟ نظر شما درباره رایتل من و ویژگی‌های آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
در این مقاله تمام نکات کاربردی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید اپلیکیشن ایرانسل من...
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
بلاگ | اخبار اپراتورها
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
در این نوشته به صورت کامل شرایط تعویض سیم کارت همراه اول و هزینه تعویض سیم کارت را مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید استعلام سیم کارت...
نحوه ورود به سامانه سلب امتیاز سیم کارت رایتل
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه ورود به سامانه سلب امتیاز سیم کارت رایتل
مشترکین بدون مراجعه حضوری می توانند با وارد شدن به سامانه سلب امتیاز ، از مالکیت سیم کارت خارج شوند. برای سلب امتیاز غیر حضوری کافیه اپلیکیشن...
افزایش حد اعتبار همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
بلاگ | خدمات سیم کارت
افزایش حد اعتبار همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
در این روش بر اساس اعتبار سیم کارت بررسی خوش حسابی مشترک و قیمت سیم کارت ، کارکرد خوب اپراتور سقفی را تعیین می کنند که مشترک بتواند تا سقف...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست