وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

انتشار ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۴:۰۹ . ۴۰۴۶ بازدید

اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل یکی از موضوعات جذاب و کاربردی برای کاربران ایرانسل است. اگر شما هم از کاربرانی هستید که سوالات زیادی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل دارید و علاقه مند هستید که در مورد اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل اطلاعات جامع و کاملی داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله تمام نکات کاربردی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید اپلیکیشن ایرانسل من در رده دوم اپلیکیشن های محبوب جای گرفته است.

 

همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

 

اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل چیست؟

پیشواز هوشمند در واقع همان اپلیکیشن پیشواز ایرانسل با ویژگی ها و قابلیت هایی بسیار متفاوت و خاص است. اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل اولین و تنها اپلیکیشن رسمی موسیقی و پیشواز ایرانسل است که ویژگی ها و امکانات زیادی را برای شما فراهم کرده است.

 

امکانات اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

1- قابلیت ساخت پیشواز از آهنگ و صدای خودتان . شما کاربران عزیز با نصب این برنامه، می‌توانید بخشی از آهنگ  و یا صدای مخصوص خود را برش دهید و تنها همان قسمت را برای پیشوازتان انتخاب کنید.

2-قابلیتایجاد برش‌های دلخواه از موزیک‌های موجود و تنظیم به عنوان آهنگ پیشواز.

3- قابلیت تنظیم یک خواننده یا یک آلبوم خاص به عنوان پیشواز . به طور مثال پیشوازهای یک خواننده یا یک آلبوم، به صورت روزانه برای شما تنظیم می‌‌شود.

 4- قابلیت فعال‌سازی پیشوازهای پیش‌فرض تحت عنوان پیشواز فوری همراه با امکان غیرفعال‌سازی خودکار

5 - قابلیتمشاهده خواننده‌های مطرح و آلبوم‌های موسیقی آنها با امکان پخش موزیک ‌ها

6- قابلیت تنظیم همزمان آلبوم، خواننده، آهنگ برای شما کاربران عزیز به صورت نامحدود

7- قابلیت مشاهده پیشوازهای تنظیم شده بر روی خط کاربر 

8-امکان خرید پیشوازیا همان RBT از طریق اپلیکیشن به جای ارسال کد از طریق پیامک به سامانه 7575 برای کاربران

9- امکان خرید تمامی آهنگ‌های پیشواز همراه با قابلیت جستجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و کد آهنگ 

 

امکانات اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

 

چرا باید از اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل استفاده کنید؟

ایرانسل با هدف تسهیل دسترسی کاربران عزیز به بانک جامع و گستردۀ آهنگ‌های پیشواز، اپلیکیشن «پیشواز هوشمند» را ارائه کرده است. اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل یکی از خدمات ایرانسل است که با استفاده از آن، شما کاربران عزیز می توانید در هنگام دریافت تماس، به جای صدای بوق معمولی، فایل صوتی مورد نظر خود را از بین آهنگ‌های پیشواز موجود برای تماس‌گیرنده پخش کنید. جدیدترین نسخۀ اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل ، علاوه بر اینکه شامل تمامی آهنگ‌های پیشواز ایرانسل با امکان جست‌وجو از طریق نام آهنگ و نام صاحب اثر است، امکانات جدیدتری را نیز در یک بخش مجزا با عنوان «پیشواز هوشمند» برای کاربران عزیز ارائه داده است. شما کاربران عزیز می توانید از قابلیت های متنوع این اپلیکیشن شامل امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، طبقه‌ بندی آهنگ‌ها در دسته‌ بندی‌هایی نظیر توصیه‌ شده‌ها، پرفروش‌ترین‌ها، جدیدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها به راحتی استفاده کنید.

چگونه می توانیم از اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل استفاده کنیم؟

اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل امکان فعال‌سازی پیشوازهای پیش‌فرض با عنوان پیشواز فوری و با امکان غیرفعال‌سازی خودکار، قابلیت تنظیم پیشواز برای موقعیت‌های مختلف، قابلیت انتخاب قسمت دلخواه از آهنگ مورد نظر و امکان تنظیم یک خواننده یا یک آلبوم خاص به عنوان پیشواز را برای کاربران عزیز فراهم کرده است. استفاده از بخش «پیشواز عادی» این اپلیکیشن نیز دسترسی‌های معمول آهنگ پیشواز را از طریق اپلیکیشن ارائه کرده که همواره رایگان است و شما کاربران عزیز باید هزینه‌های معمول و قانونی، مانند فعال‌سازی پیشواز جدید و… را در صورت نیاز پرداخت کنید. شما می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #۷۵۷۵* به راحتی لینک دانلود اپلیکیشن را از طریق پیامک دریافت کنید. همچنین کاربران سیستم ‌عامل اندروید نیز می‌توانند اپلیکیشن پیشواز هوشمند را از طریق بازار جامع محتوای «چارخونه» به نشانی www.charkhoneh.com دریافت کرده و نصب کنند. این اپلیکیشن در Play Store نیز با جست‌وجوی «پیشواز هوشمند» برای کاربران عزیز در دسترس است.

با اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل؛ آهنگ دلخواه خود را به جای بوق انتظار قرار دهید.

به طور کلی در تماس‌های موبایلی خود آهنگ‌های زیادی را به جای بوق انتظار شنیده‌اید. از امکانات ویژه ی پیشواز هوشمند ایرانسل می توان به قابلیت شخصی‌سازی آن اشاره کرد. آهنگ پیشواز، قطعه آهنگی است که وقتی با شماره شما تماسی برقرار می‌شود، مخاطبانتان به‌جای صدای خسته‌کننده بوق، بخشی از این آهنگ مورد علاقه‌ ی شما را هنگام انتظار برای پاسخ می‌شنود. آهنگ پیشواز هوشمند از طریق اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل و یا نسخه وب برای کاربران iOS، ارائه شده است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیشواز هوشمند ویژگی‌های جدید و بیشتری دارد.آیا می دانید 5 ویژگی جذاب اپلیکیشن ایرانسل من برای گوشی های آیفون ios و اندروید چیست؟ 

 

با اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل؛ آهنگ دلخواه خود را به جای بوق انتظار قرار دهید.

 

مجموعه آهنگ‌های اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل، تمام آهنگ‌های پیشواز ایرانسل یکجا و به‌صورت دسته‌بندی شده برای کاربران عزیز قابل مشاهده است. شما کاربران عزیز می‌توانید نام خواننده، آلبوم و یا آهنگ مورد نظر خود را نیز جستجو کنید. امکان فعالسازی پیشوازهای پیش‌فرض با عنوان پیشواز فوری نیز برای کاربران وجود دارد. این پیشوازها امکان غیرفعال سازی خودکار را دارا بوده و می‌توانند موقعیت‌های خاصی مثل جلسه، نماز، کلاس درس، امتحان و … را نیز به مخاطب خود اعلام کنند. در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل شما کاربران عزیز می توانید یک آهنگ خاص را به عنوان آهنگ پیشواز هوشمند از یک خواننده یا آلبوم خاص تنظیم کنید. به این ترتیب روزانه آهنگ‌هایی از خواننده مورد علاقه یا آلبوم مورد شما به‌صورت تصادفی پخش خواهد شد. همچنین ایرانسل منتخب‌هایی نیز در اپلیکیشن پیشواز هوشمند مانند منتخب پاپ ارائه کرده است که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را انتخاب کنید. آهنگ‌های منتخب شما روزانه و به‌ صورت چرخشی به عنوان پیشواز پخش خواهند شد.

 

مجموعه آهنگ‌های اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

 

چرا اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را باید انتخاب کنید؟

اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل قابلیت برش دلخواه قسمت‌های مورد نظر را برای شما فراهم آورده است. اگر شما آهنگ پیشواز خوبی یافته باشید اما قسمت انتخاب شده از آن را نپسندید به راحتی می توانید در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل هر بخشی از آهنگ را که دلبخواه شماست جدا کرده و برش دهید و آن را به عنوان آهنگ پیشواز خود انتخاب کنید. در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل به راحتی می‌توانید پیشواز‌های تنظیم شده بر روی خطتان را به راحتی مشاهده کنید. در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل، امکان تهیه پلی‌لیست و گوش دادن به آهنگ‌ها وجود دارد. شما می توانید در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل یک لیست پخش آهنگ ایجاد کنید و هر وقت که خواستید به آهنگ‌های مورد علاقه‌ خود گوش دهید.

نصب اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل 

برای نصب اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل می‌توانید وارد وب ‌سایت pishvaz.com شوید و یا با کد دستوری #۷۵۷۵* به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل از پلی استور گوگل و یا چارخونه قابل دریافت است. این اپلیکیشن به مشترکان این امکان را می‌دهد که صدای خود را به صورت اختصاصی برای پیشواز آپلود کنید تا هنگامی که با شماره شما تماس گرفته می‌شود، در زمان انتظار تماس فایل مورد نظرتان شنیده شود. در این برنامه امکان جستجو بین آهنگ‌‌ها و خواننده‌های مختلف وجود دارد و دسته بندی‌های بیشتری نظیر جدید‌ترین و یا پر‌فروش‌ترین آهنگ‌های پیشواز نیز برای شما کاربران عزیز قابل مشاهده است. آیا می دانستید فعال سازی آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه خودتان یکی از بهترین خدمات اپراتور ها می باشد.

 

یک لیست پخش آهنگ ایجاد کنید و هر وقت که خواستید به آهنگ‌های مورد علاقه‌ خود گوش دهید.  نصب اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

 

ویژگی های اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

  1. برخورداری از محیط کاربری بسیار حرفه ای و شیک و کم حجم
  2. امکان ساخت آهنگ پیشواز شخصی خود برای ایرانسل
  3. امکان انتخاب قسمتی خاصی از یک آهنگ به عنوان آهنگ پیشواز برای کاربران
  4. امکان ضبط صدای کاربر به عنوان آهنگ پیشواز
  5. برخورداری از پروفایل اختصاصی برای هر کاربر
  6. امکان استفاده آسان از نرم افزار و فعال سازی آهنگ های پیشواز از داخل نرم افزار بدون نیاز به ارسال کد به 7575
  7. قابلیت تنظیم همزمان آلبوم، خواننده، آهنگ به صورت نامحدود

با اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل از چه امکاناتی میتوانیم استفاده کنیم؟

به طور کلی اطلاعات لازم درباره خدمات آهنگ پیشواز، آهنگ پیشواز شخصی ایرانسل، هدیه آوای انتظار به دیگر مشترکین، کپی آهنگ پیشواز، تنظیم آهنگ پیشواز برای شخص تماس گیرنده و یا بازه زمانی خاص از طریق اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل برای شما کاربران عزیز قابل دسترسی است. قابلیت به بروز شدن اطلاعات با اتصال به اینترنت با اندک زمان موجود و امکانات شخصی‌سازی نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است. اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل به شما این امکان را می‌دهد تا برای تماس‌گیرندگان خود، موسیقی مورد علاقه‌شان را از بین صدها آهنگ انتخاب کنید تا در زمان انتظار تماس با شما به آن گوش دهند. بنابراین پخش آهنگ‌های مختلف برای تماس‌گیرندگان متفاوت، پخش چند آهنگ به صورت تصادفی، پخش آهنگ‌ها طبق زمان‌بندی تعیین‌شده توسط شما از امکانات این اپلیکیشن می باشد.

شرایط خرید آهنگ پیشواز ایرانسل

اگر شما مشترک سیم‌کارت دائمی هستید، هزینه خرید آهنگ به صورت‌ حساب شما افزوده می‌شود و اگر مشترک سیم‌کارت اعتباری هستید، هزینه خرید از اعتبار شما کسر خواهد شد. همچنین برای اطلاع از قیمت هر آهنگ، می‌توانید به اپلیکیشن آهنگ پیشواز مراجعه کنید.

 

شرایط خرید آهنگ پیشواز ایرانسل

 

روش های فعال‌سازی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل

شما کاربران عزیز برای فعال‌سازی این سرویس به کد آهنگ‌ها نیاز دارید. بنابراین برای دسترسی به کد آهنگ‌ها می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید:

  1. شماره‌گیری کد دستوری #۷۷۷*: با شماره‌گیری این کد دستورس می‌توانید به منوی اصلی سرویس آهنگ پیشواز دسترسی داشته باشید.
  2. مراجعه به اپلیکیشن آهنگ پیشواز: با اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل می‌توانید آهنگ موردنظر خود را انتخاب کرده و بخرید.

 

حالت‌های پخش آهنگ پیشواز برای کاربران در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

سرویس آهنگ پیشواز در دو حالت پخش «تک آهنگی» و «چند آهنگی» در اختیار کاربران قرار گرفته است. در پخش «تک آهنگی» شما می‌توانید تنها یک آهنگ پیشواز را برای تمام تماس‌گیرندگان خود انتخاب کنید. تمام تماس‌گیرندگان شما تنها یک موسیقی را در زمان انتظار تماس می‌شنوند. در پخش «چند آهنگی» کاربران می ‌توانند برای اشخاص و زمان‌های متفاوت یک یا چند آهنگ مختلف تنظیم کنید. در این صورت هر یک از تماس‌گیرندگان در زمان‌ها یا مناسبت‌های خاص، موسیقی‌های گوناگونی را می‌شنوند. در صورت تمایل به پخش آهنگ‌ها در حالت چند آهنگی، می‌توانید آهنگ پیشواز دلخواهتان برای هر یک از تماس‌گیرندگان را در بخش تنظیمات اپلیکیشن انتخاب و تنظیم کنید. اگر شما حالت پخش چند آهنگی را انتخاب کنید، پخش آهنگ‌ها برای شما به صورت تصادفی خواهد بود. یعنی سیستم به صورت تصادفی یکی از آهنگ‌ها را انتخاب و برای تماس گیرنده پخش می‌کند.

امکانات پخش چند آهنگی برای کاربران در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

  1. قابلیت تنظیم یک یا چند آهنگ به عنوان پیش‌فرض
  2. قابلیت تنظیم آهنگ‌های متفاوت برای زمان‌های مختلف
  3. قابلیت تنظیم آهنگ‌های متفاوت برای تماس‌گیرندگان متفاوت
  4. قابلیت تعریف گروه‌های متفاوتی از تماس‌گیرندگان
  5. قابلیت تنظیم بیش از یک آهنگ برای پخش به صورت تصادفی

 

امکانات پخش چند آهنگی برای کاربران در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

 

تنظیم «فهرست‌های پخش» برای کاربران در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

 

  1. در فهرست پخش «خاص» شما برای هر شماره، آهنگ پیشواز اختصاصی تنظیم کنید. یعنی هر تماس‌گیرنده آهنگ یا آهنگ‌هایی را می‌شنود که شما به صورت اختصاصی برای او تنظیم کرده‌اید.
  2. در فهرست پخش «گروهی» شما برای یک گروه خاص از تماس‌گیرندگان آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز متفاوتی تنظیم کنید. بنابراین زمانی که یکی از اعضای گروه با شما تماس بگیرد، آهنگ یا آهنگ‌هایی را می‌شنوید که شما برای آن گروه خاص تنظیم کرده‌اید.
  3. فهرست پخش «پیش‌فرض» به شما این امکان را می‌دهد تا فهرستی از آهنگ‌های پیشواز تهیه کنید و برای افرادی که تا به حال با شما تماس نگرفته‌اند یا تماس‌گیرندگانی که برای آنها آهنگ خاصی را تنظیم نکرده‌اید، آهنگ‌های این فهرست پخش شود. در صورتی که فهرست پیش‌فرض را فعال نکرده اید، برای تمام تماس‌گیرندگان جدید و خارج از فهرست‌های خاص یا گروهی، صدای بوق معمولی زمان انتظار تماس پخش خواهد ‌شود. آیا می دانید اپراتور های بزرگ کشور  کد آهنگ پیشواز رایگان ( ایرانسل ، همراه اول ، رایتل ) هدیه می دهند.

چگونه یک یا چند آهنگ پیشواز را در اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل تنظیم کنیم؟

به طور کلی هر فهرست (خاص، گروهی یا پیش‌فرض) قابلیت تنظیم یک یا چند آهنگ پیشواز را برای شما کاربران دارد. در صورتی که چند آهنگ را برای یک فهرست انتخاب کنید، یکی از آنها به صورت تصادفی برای تماس‌گیرندگان شما پخش می‌شود. شما می‌توانید آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز را طوری تنظیم کنید که تنها در زمان‌های خاصی پخش شوند. در زمان پخش همیشگی، آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز منتخب شما در فهرست پخش، هر روز و در تمام ساعت‌ها برای تماس‌گیرندگان موردنظرتان پخش می‌شوند. در تنظیم حالت روزانه، آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز منتخب در فهرست پخش به صورت روزانه و در زمان تعیین‌شده توسط شما پخش می‌شوند. در حالت هفتگی، آهنگ یا آهنگ‌های پیشواز منتخب در فهرست پخش تنها در روزهایی از هفته که شما تعیین کرده‌اید پخش می‌شوند. 

اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل برای گوشی آیفون

با توجه به اینکه مشترکین زیادی تمایل به فعال سازی پیشواز ایرانسل دارند، شما می توانید با دانلود پیشواز هوشمند برای ایفون بهترین و جدیدترین آهنگ ها را بر روی خط ایرانسل خود فعال کنید. همچنین می توانید به راحتی تمامی آهنگ های خواننده ها را به صورت تک آهنگ یا آلبوم به صورت روزانه روی پیشوازتان تغییر دهید. قسمت هایی از آهنگ را برش دهید و آن را برای پیشواز خود تعیین کنید. صدای ضبط شده خود یا صدای مورد علاقه تان را به برنامه اضافه کنید تا به عنوان زنگ پیشواز شما انتخاب شود.

همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل برای آیفون

پس از دانلود اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل برای آیفون و نصب آن می توانید با اتصال به اینترنت وارد برنامه شوید.  همچنین بخش های متنوع و مجزای برنامه امکان انتخاب آهنگ ها و موزیک های مورد علاقه ی شما را از بین صدها آهنگ موجود در برنامه ممکن می سازد. هر موزیکی که دوست دارید را از طریق شخصی سازی پیشواز می توانید فعال کنید تا هنگام تماس با شما برای مخاطبانتان پخش شود. به طور کلی برنامه پیشواز هوشمند متشکل از چهار تب اصلی است که در این قسمت هر یک را به صورت جداگانه برای شما کاربران عزیز توضیح داده ایم.

پیشواز هوشمند

به طور کلی طی هربار ورود شما به برنامه پیشواز هوشمند اولین تب باز شده خواهد بود. در قسمت بالای صفحه می توانید نام آلبوم، خواننده و آهنگ مورد نظرتان را وارد کنید و درصورت مجاز و موجود بودن آهنگ آن را به عنوان آهنگ پیشواز خود انتخاب کنید. در قسمت پایین پس از دانلود پیشواز هوشمند ایرانسل برای گوشی آیفون خود، عنوان پیشواز فوری را مشاهده میکنید. با انتخاب این پیشواز ها که شامل نماز، جلسه، رانندگی، سینما، کلاس درس و عدم امکان پاسخگویی هستند شما می توانید در موقعیت های ذکر شده و مدت زمان مشخص تماس های خود را پاسخ دهید. برای اطلاع از محتوای هر پیشواز فوری لازم می توانید به راحتی علامت پلی را در هر مورد لمس کنید. جهت فعالسازی آنها باید علامت فعالسازی را لمس کنید. در این تب میتوانید آلبوم های برتر فصل یا  ماه، خواننده های پیشنهادی، خواننده های برتر، آهنگ ها و برش های برتر ماه و جدیدترین آلبوم ها را مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل به انتخاب یک آهنگ به عنوان آهنگ پیشواز روی آن مورد کلیک کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید و بعدی را بزنید پس از آن کد ارسال شده را وارد نمائید تا وارد برنامه شوید.

پیشواز شخصی

شما می توانید به راحتی فایلی را به عنوان آهنگ پیشواز خود انتخاب کنید و از این قسمت تنظیم کنید. این فایل می تواند صدای ضبط شده و یا فایل باشد. برای ثبت پیشواز شخصی خود لازم است حداکثر ۴۸ ساعت صبر کنید تا فایل مورد نظر شما تایید شود. فرمت فایل های ارسالی باید 3MP و حداکثر حجم فایل های ارسال شده 4MB باشند.

پیشواز عادی

تب پیشواز عادی در گوشی آیفون، به شما امکان خرید آهنگ پیشواز عادی از طریق اپلیکیشن را به جای خرید از طریق کدها می دهد. در این صفحه پیشوازهای برتر، پرفروش ها، پر بازدید ها، پیشنهادهای ایرانسل، برترین های ایرانسل، جدیدترین ها، آهنگ های سنتی، پاپ، مذهبی، فیلم و سریال، کارتون، کلاسیک، میهنی، تیم های ورزشی، سینمای ایران، سینمای خارجی، کودک و نوجوان، ورزشی، سخن بزرگان، فکاهی و تقلیدی، پاپ خارجی و محلی ایرانی را می بینید. جهت خرید هر کدام از این آهنگ ها باید بر روی آن کلیک کنید و گزینه ی پیشوازم شو را انتخاب کنید. پس از بازکردن هر آهنگ پیشواز می توانید با زدن بر روی قلب آن را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

پیشوازهای من 

تب پیشوازهای من صفحه ی مدیریت حساب شما می باشد. شما کاربران عزیز می توانید از قسمت خرید اشتراک به تمامی آهنگ های موجود دسترسی داشته باشید و برای پیشواز خود تنظیم کنید. بنابراین نیازی به شارژ کردن سیم کارت اعتباری تان ندارید و با خرید اشتراک می توانید هزینه آن را پرداخت کنید. بعد از اتمام مهلت زمان استفاده از اشتراک شما دیگر قادر به فعالسازی پیشواز ایرانسل خود نخواهید بود و باید دوباره اشتراک بخرید.

اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل برای ios

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل برای ios و استفاده از ویژگی های این اپلیکیشن ایرانی می توانید از امکانات متنوع آن شامل: انتخاب آهنگ های مورد علاقه، تنظیم صدا یا صدای شخصی برای پیشواز و تنوع بالای آهنگ و خواننده ها استفاده کنید. به طور کلی اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل، یک بانک جامع از آهنگ‌های پیشواز برای مشترکین ایرانسل است، شما می‌توانید به راحتی جستجو کنید و آهنگ مورد نظر خود را آسان‌تر از قبل بیابید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این برنامه با هر بار اتصال به اینترنت آپدیت می‌شود و شما می‌توانید تصویر هر آهنگ را ببینید یا به قسمتی از آهنگ پیشواز موردنظرتان گوش دهید. طبقه بندی آهنگ‌ها، کپی آهنگ، تنظیم آهنگ برای شخص تماس گیرنده و امکان مشاهده‌ی آهنگ‌های پر فروش، محبوب و جدیدترین آهنگ‌ها از  امکانات این برنامه است. همچنین در این برنامه امکان یافتن سریعتر آهنگ پیشواز، به روز شدن خودکار برنامه در زمانی اندک، امکان شنیدن اثر قبل از خرید و طبقه بندی آهنگ‌ها وجود دارد. هدف اصلی از عرضه ی این اپلیکیشن، سهولت دسترسی مشترکین ایرانسل به بانک جامع آهنگ‌های پیشواز ایرانسل است که شامل تمامی آهنگ‌های پیشواز این اپراتور با امکان جستجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و کد آهنگ است. شما کاربران عزیز امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، اختصاص عکس به هر آوا، طبقه بندی آواهای انتظار در دسته بندی‌هایی متنوع خود دارید. شما کاربران عزیز با نصب این نرم افزار کاربردی می‌توانید آهنگ پیشواز مورد علاقه خود را انتخاب و تنها با یک کلیک از طریق خط ایرانسل، آن را بر روی خط خود فعال کنید. همچنین اطلاعات لازم در خصوص خدمات آهنگ پیشواز، آهنگ پیشواز شخصی ایرانسل، هدیه آوای انتظار به دیگر مشترکین، کپی آهنگ پیشواز، تنظیم آهنگ پیشواز برای شخص تماس گیرنده یا بازه زمانی خاص از طریق اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل برای شما کاربران عزیز قابل دسترسی است. نرم افزار کاربردی آهنگ پیشواز ایرانسل، از طریق بازارهای اپلیکیشن از جمله گوگل پلی و آیتونز در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOs و اپل قرار گرفته است. جالب است بدانید اپراتور همراه اول روش های مختلفی برای فعال سازی و غیر فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول معرفی کرده است.

 

اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل برای ios

 

ویژگی های کاربردی اپلیکیشن پیشواز ایرانسل

 امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. ما در این مطلب سعی کردیم تمامی اطلاعات در مورد اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل  را برای شما عزیزان ارائه کنیم. کاربرانی که تجربه کار با اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را دارند این سخن را تائید می کنند که این اپلیکیشن دارای ویژگی های کاربردی و مفیدی است. با توجه به ویژگیهای بسسیار کاربرپسند اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل ،  ما در این مقاله سعی کردیم با جزئیات کامل اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما کاربران عزیز مورد نقد و بررسی قرار دهیم. به این نکته مهم توجه داشته باشید که هر یک از این ویژگی ها بسیار منحصر بفرد و کاربردی هستند که شما با توجه به اولویت ها و نیازهای خود می توانید از آنها استفاده کنید. اگر تجربه کار با اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را دارید لطفا" در قسمت کامنت و نظرات آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 

 

مطالب مرتبط
فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل
مشترکین اپراتور های ایرانسل می توانند تصمیم بگیرند مایل به دریافت کدام سرویس پیامک هستند، مشترکین می توانند برای دریافت یا دریافت نکردن...
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
بلاگ | اخبار اپراتورها
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
در این نوشته به صورت کامل شرایط تعویض سیم کارت همراه اول و هزینه تعویض سیم کارت را مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید استعلام سیم کارت...
سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل + معرفی اپلیکیشن سلب امتیاز
بلاگ | خدمات سیم کارت
سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل + معرفی اپلیکیشن سلب امتیاز
آیا می دانید چه زمانی سیم کارت سلب امتیاز خواهد شد. اگر سیم کارت مشترکی در مدت زمان 90 روز بدون پرداخت تراکنش و استفاده باشد اپراتور می...
سیم کارت سلب امتیاز شده چیست؟ + اخطار پلیس فتا درباره این موضوع
بلاگ | اخبار اپراتورها
سیم کارت سلب امتیاز شده چیست؟ + اخطار پلیس فتا درباره این موضوع
همانطور که اطلاع دارید در کشور هر فرد بیش از 2 عدد سیم کارت به نام یا فعال دارد. اما بعضا به دلایلی از یک یا چند سیم کارتی که به نامشان...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. raj***@gmail.com

    آهنگ مورد علاقه مو ضبط کردم گذاشتم سه روزه درحال بررسی یه تایید نمیشه چکار کنم؟🤔

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست