وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

فعال سازی آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه خودتان

انتشار ۱۴۰۰/۶/۲۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۲۵ ۱۷:۳۱ . ۲۲۳۶۲۱ بازدید

اپراتور های همراه اول ، ایرانسل ، رایتل به ترتیب برای مشترکین خود اپلیکیشن آوای انتظار همراه اول ، آوای پیشواز ایرانسل ، راینوازطراحی کرده اند. مشترکین می توانند به جای صدای بوق معمولی آهنگ پیشواز مورد علاقه مخاطب را گوش دهند. در این نوشته نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل را مورد بررسی قرار می دهیم . این نوشته می تواند برای شما بسیار پر کاربرد و مفید باشد. در این نوشته نحوه انتخاب صدای خودتان را به عنوان آهنگ پیشواز و انتخاب آوای پیشواز دلخواه را به طور جامع بررسی می کنیم.

 

فعال سازی آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه خودتان

 

آوای پیشواز با آهنگ دلخواه همراه اول

اپراتور همراه اول به منظور توجه به سلایق مختلف مشترکین سیم کارت دائمی و اعتبای آوای انتظار با آهنگ های بسیاری طراحی کرده است. زمانی که سرویس آهنگ پیشواز را فعال کنید، کسانی که با شما تماس می گیرند در زمان انتظار به جای بوق آهنگ دلخواه شما را گوش می دهند. برای فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول نیاز به تنظیمات گوشی نیست ، با هر مدل گوشی می توان آهنگ پیشواز را فعال نمود. جالب است بدانید مشترکین می توانند آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه خود را فعال سازی ، تغییر یا غیر فعال سازی به صورت 3 روش انجام بدهند. روش اول پیامک ، روش دوم تلفن گویا ، روش سوم کد دستوری فهال نمایند. آهنگ پیشواز مورد علاقه خود را با سه روش فعال سازی کنید. برای فعال سازی آوای پیشواز دلخواه وارد وبسایت آوای انتظار همراه اول شوید. شما با نصب اپلیکیشن آوای انتظار همراه اول می توانید آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه را فعال سازی کنید. همچنین شما می توانید آهنگ پیشواز را فعال ، حذف و جدید ترین آهنگ ها برای مشترکین قابل مشاهده است.

روش اول پیامک : مشترکین می توانند با شماره گیری کد آهنگ دلخواه به 8989 آهنگ پیشواز را فعال کنند. در صورت تغییر نیز  کد آهنگ جدید را به شماره 8989 بفرستید. در صورت غیر فعال سازی عدد 5 را به شماره 8989 ارسال کنید و آوای پیشواز دلخواه حذف می شود.

روش دوم تلفن گویا : مشترکین می توانند با شماره گیری 9990 و سپس 2 ، 2 ،1 ، 2 ، 2 ،1 سپس کد آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه را وارد کنید و کلید مربع را بزنید. آهنگ پیشواز برای شما فعال شد. برای تغییر دادن آهنگ شماره 9990 و سپس 2 ، 2 ،1 ،2، 1 و در آخر کد آوای جدید را وارد کنید و کاید مربع را بزنید ، آهنگ پیشواز تغییر کرد. برای غیر فعال سازی آهنگ با شماره گیری 9990 سپس 2 ،2،2،2 آهنگ پیشواز غیر فعال می شود. 

روش سوم کد دستوری : برای فعال سازی آهنگ پیشواز کد دستوری # کد آهنگ *10*221* را شماره گیری کنید. برای تغییر آهنگ پیشواز  # کد آهنگ جدید *10*222* همچنین برای غیر فعال سازی آوای پیشواز دلخواه شماره گیری کد*10*223# می باشد.

هزینه فعال سازی آهنگ پیشواز 3،000 ریال در مدت زمان 30 روز می باشد. هزینه تغییر آوای انتظار تا 15 روز تغییر دادن آهنگ پیشواز رایگان می باشد برای تغییر آوای انتظار دلخواه بعد از 16 روز به بعد 3،000 ریال است.

 

آوای پیشواز با آهنگ دلخواه همراه اول

 

آهنگ مورد علاقه در آوای انتظار همراه اول 

جالب است بدانید برای اینکه بتوانید آهنگ انتظار دلخواه را فعال کنید در سامانه آوای انتظار همراه اول کد آهنگ باید موجود باشد. مشترکین برای فعال سازی و تغییر آوای انتظار کد آهنگ را باید بدانند. برای آگاهی از کد آهنگ دلخواه همراه اول به وبسایت https://www.myrond.com/rbt/ مراجعه کنید و از کد آهنگ مورد علاقه خود اطلاع کسب کنید. نکته مهم: نمی توان هر آهنگ دلخواه را به عنوان آهنگ پیشواز همراه اول قرار دهید. 

آهنگ پیشواز رایگان همراه اول

همراه اول در ایام مختلف آهنگ پیشواز رایگان در اختیار مشترکین خود قرار می دهد. آهنگ پیشواز رایگان از طریق پیامک اطلاع کسانی خواهد شد. وارد وبسایت آوای انتظار شوید و کد آهنگ های رایگان را دریافت کنید. اپراتور همراه اول اپلیکیشن آوای اول را برای ارائه خدمات آهنگ پیشواز طراحی کرده است. 

 

آهنگ مورد علاقه در آوای انتظار همراه اول

 

چگونه آوای دلنشین دلخواه ایرانسل فعال سازی کنیم؟

اپراتور ایرانسل سرویس آهنگ پیشواز را برای مشترکین خود طراحی کرده است. مشترکین می توانند به جای صدای بوق آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه را گوش دهند. جالب است بدانید برای این که آوای پیشواز دلخواه را انتخاب کنید باید کد آهنگ در سامانه آهنگ پیشواز ایرانسل وجود داشته باشد. جالب است بدانید شما می توانید آوای پیشواز دلخواه در گوشی موبایل خود انتخاب کنید. در این نوشته به بررسی انتخاب آوای پیشواز دلخواه و صدای خودتان برای آهنگ پیشواز  مورد بررسی قرار می دهیم. 

 

چگونه آوای دلنشین دلخواه ایرانسل فعال سازی کنیم؟

 

آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه ایرانسل چه ویژگی های دارد؟

اپراتور ایرانسل پخش آهنگ پیشواز مختلف برای گیرندگان مختلف طراحی کرده است می توانید برای افراد مختلف آوای پیشواز دلخواه تنظیم کنید. می توان چند آهنگ پیشواز را به صورت تصادفی انتخاب کنید. شما می توانید آهنگ پیشواز در زمان بندی دلخواه فعال سازی کنید.هزینه آوای پیشواز دلخواه ایرانسل درمدت زمان یک ماه 500 تومان و در مدت زمان 7 روزه 210 تومان می باشد. هزینه ها بعد از انتخاب آهنگ پیشواز ایرانسل از شما کسر می شود. مشترکین سیم کارت دائمی هزینه آهنگ پیشواز به صورت حساب اضافه می شود. مشترکین سیم کارت اعتباری هزینه آهنگ پیشواز از شارژ کسر می شود.

 

آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه ایرانسل چه ویژگی های دارد؟

 

سرویس پیشوازایرانسل تک آهنگی و چند آهنگی

اپراتور ایرانسل در دو حالت پخش آهنگ تک آهنکی و چند آهنگی می توان آوای انتظار را فعال سازی نمود. 

تک آهنگی : در این قسمت می توانید یک آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه را فعالسازی کنید. در این حالت تمامی گیرندگان تنها یک موسیقی را گوش می دهند.

چند آهنگی : در این قسمت شما می توانید برای افراد مختلف در زمان یک یا چند آهنگ تنظیم کنید. در این حالت برای افراد خاص در زمان های مناسب آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه شما پخش می شود.

نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

برای فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ را باید اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از کد آهنگ دلخواه اپلیکیشن آهنگ پیشواز را نصب کنید. همچنین می توان با شماره ( ستاره 777 مربع ) از منو باز شده کد آهنگ پیشواز مطلع شوید. می توان از سه روش آوای پیشواز دلخواه ایرانسل را فعال سازی کنید.

روش اول پیامک : کد آوای پیشواز دلخواه را به 7575 ارسال کنید. برای اطلاع از کد آهنگ اپلیکیشن آوای انتظار را نصب کنید. 

روش دوم کد دستوری : مشترکین می توانند با شماره گیری ( ستاره 777 مربع ) منو کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای شما نمایش می یابد.

با نصب اپلیکیشن آهنگ پیشواز : مشترکین با نصب این اپلیکیشن می توانند آهنگ پیشواز را انتخاب و سپس هزینهآوای انتظار را پرداخت کنند. اگر شما حالت چند آهنگی را دوست دارید در بخش تنظیمات اپلیکیشن برای گیرندگان مختلف انتخاب کنید.

مراجعه به صفحه آهنگ پیشواز می توانید آوای انتظار دلخواه را فعال سازی کنید.

 

سرویس پیشوازایرانسل تک آهنگی و چند آهنگی

 

اپلیکیشن جدید " پیشواز هوشمند " ایرانسل

آهنگ پیشواز هوشمند" اپلیکیشن آوای پیشواز ایرانسل" توسط اپراتور ایرانسل طراحی شده است. ویژگی ها و قابلیت های جذابی به اپلیکیشن اضافه شده است. امکان ساخت آهنگ پیشواز با صدای خودتان یکی از مهم ترین ویژگی های آهنگ پیشواز هوشمند می باشد. با نصب این اپلیکیشن می توانید بخشی از صدای خودتان را برش داده و به عنوان آوای پیشواز دلخواه  انتخاب کنید. از دیگر امکانات و قابلیت های برنامه می توان به برش و انتخاب آهنگ دلخواه و تنظیم آهنگ برای پیشواز می توانید یک خواننده یا آلبوم خاصی را در یک روز برای شما به عنوان آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه فعال شود. می توانید آهنگ پیشواز فوری با امکان خودکار را فعال سازی کنید. می توانید خوانندگان و آلبوم آهنگ آن ها را گوش دهید و آهنگ مورد نظرتون را انتخاب کنید. مشاهده پیشواز تنظیم شده برای روی سیم کارت ایرانسل ، اپلیکیشن قسمتی را به عنوان آهنگ پیشواز عادی نیز دارد. از طریق کد دستوری 7575 می توانید فعال سازی کنید. امکان جستجو آهنگ و نام خواننده در این اپلیکیشن وجود دارد.

 

اپلیکیشن جدید

 

آهنگ پیشواز هوشمند ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای مشترکین بانک جامع آهنگ پیشواز با اهنگ دلخواه " اپلیکیشن پیشواز هوشمند " را طراحی کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده آوای انتظار با آهنگ دلخواه یکی از خدمات پر کاربرد ایرانسل می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید در زمان تماس به جای صدای بوق معمولی آوای انتظار با آهنگ دلخواه را هنگام آوای انتظار پخش کنید. اپراتور ایرانسل در زمان راه اندازی شبکه خود برای اولین بار خدمات پیشواز دلخواه را معرفی کرد. ایرانسل در سال 1393 اپلیکیشن پیشواز را برای ارائه خدمات آهنگ پیشواز طراحی کرد سپس امروزه نسخه اپلیکیشن را اپدیت کرد و  آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه ایرانسل با امکان جستجو بر اساس نام خواننده ، نام آهنگ معرفی کرده است. امکانات جدید و پر کاربردی با عنوان ویژه "آهنگ پیشواز هوشمند" به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ارائه می دهد. مشترکین می توانند اهنگ مورد علاقه خود را در قسمت توصیه شده ها ، پر فروش ترین ها و جدیدترین همچنین پر طرفدار ترین ها انتخاب کنند. در این اپلیکیشن امکان آهنگ پیشواز فوری با امکان غیر فعال سازی خودکار برای انتخاب آوای انتظار در زمان مختلف در زمان حضور در کنفرانس ، جلسه همچنین می توان قسمت دلخواه از آهنگ مورد علاقه خود را از یک آلبوم و یک خواننده به صورت روزانه تنظیم کنید. این امکانات و ویژگی پر کاربرد اپلیکیشن پیشواز هوشمند می باشد. یک امکان ویژه و پر کاربرد ساخت آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه صدای خودتان به عنوان آوای پیشواز از مهم ترین امکانات اپلیکیشن می باشد. مشترکین می توانند صدای خودشان را در اپلیکیشن آپلود کنند و بعد از تایید آهنگ پیشواز فعال سازی می شود. امکانات و قابلیت های این اپلیکیشن با هزینه اندک قابل استفاده می باشد. مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل با هزینه 300 تومان روزانه از امکانات این اپلیکیشن استفاده کنند. مشترکین می توانند با شماره گیری ( ستاره 800 مربع ) #۸۰۰* اشتراک آوای انتظار دلخواه را غیر فعال سازی کنند. در قسمت پیشواز عادی برای دسترسی به آهنگ پیشواز در این اپلیکیشن با هزینه ماهانه 500 تومان می باشد. مشترکین می توانند با شماره گیری ( ستاره 7575 مربع )   #۷۵۷۵* لینک دانلود اپلیکیشن پیشوار هوشمند را دریافت کنید.

 

آهنگ پیشواز هوشمند ایرانسل

 

ویژگی های برنامه پیشواز هوشمند ایرانسل اندروید

  1. دارای محیط کاربری بسیار حرفه ای و شیک
  2. استفاده آسان از نرم افزار
  3. امکان ساخت آهنگ پیشواز شخصی برای ایرانسل
  4. قابلیت انتخاب قسمتی خاصی از یک آهنگ به عنوان پیشواز
  5. امکان ضبط صدای خود به عنوان آهنگ پیشواز
  6. دارای پروفایل اختصاصی برای هر کاربر
  7. فعال سازی آسان آهنگ های پیشواز از داخل نرم افزار بدون نیاز به ارسال کد به 7575
  8. کم حجم
  9. امکان تنظیم همزمان آلبوم، خواننده، آهنگ به صورت نامحدود

مقایسه هزینه آوای انتظار آهنگ پیشواز هوشمند و آهنگ پیشواز معمولی ایرانسل 

اپراتور ایرانسل برای اولین بار اپلیکیشن پیشواز هوشمند را برای انتخاب آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه و صدای خود به عنوان آوای انتظار طراحی کرده است و دیگر اپراتور ها همراه اول ، رایتل این قابلیت را ندارند. هزینه آوای انتظار ایرانسل در مدت زمان یک ماه 500 تومان و در مدت زمان 7 روزه 210 تومان می باشد. آهنگ پیشواز هوشمند در یک روز 300 تومان هزینه دارد. 

 

فعال سازی آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه خودتان

 

آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه رایتل "راینواز"

اپراتور رایتل سرویس راینواز را برای مشترکین سیم کارت  "دائمی و اعتباری " برای شنیدن آهنگ پیشواز  مورد علاقه به جای بوق معمولی صدای موسیقی با آهنگ مورد علاقه مخاطب در زمان انتظار طراحی کرده است. مشترکین می توان در این اپلیکشین موسیقی های دلخواه کلاسیک ، سنتی ، پاپ ، متن فیلم زیبا و... را از منو موجود جستجو کند. از مهم ترین امکانات و قابلیت های خدمات این سرویس می توان بهانتخاب یک یا چند راینواز یا گروهی اشخاص در زمان مختلف ، هدیه دادن راینواز به مشترکین رایتل ، کپی کردن راینواز مشترکین ، پیشنهاد گزاشتن موسیقی مورد علاقه خود اشاره کرد.

 

آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه رایتل

 

نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه رایتل

برای فعال سازی سرویس راینواز از دو روش امکان می پذیرد. 

روش اول نصب نرم افزار راینواز : با نصب این اپلیکیشن شماره رایتل خود را ثبت کنید و سرویس راینواز دلخواه را انتخاب و فعال سازی کنید. این اپلیکیشن بر روی گوشی های با اندروید 4 و کمتر قابل پشتیبانی نیست.

روش دوم  پیامک : می توان با ارسال کد به سامانه 2020 سرویس راینواز را فعال نمود. هزینه  خرید راینواز 3،000 ریال این هزینه جهت استفاده از اپلیکیشن در مدت زمان مشخص می باشد. هزینه ماهیانه ، هزینه فعال سازی آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه از شما گرفته نمی شود. هزینه راینواز از سیم کارت دائمی با کسر از صورت حساب و سیم کارت های اعتباری با کسر از شارژ صورت می گیرد. نکته مهم دوره اعتبار راینواز 30 روز " یک ماه" در صورت عدم حذف راینواز در دوره بعد خودکار از شما کسر می شود. در این اپلیکیشن آهنگ های مختلف به صورت رایگان می توانید گوش دهید و در صورت نیاز برای خرید آهنگ پیشواز اقدام کنید. در منو وجود نام خواننده ، نام آهنگ ،کد پیشواز می توانید آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز با آهنگ دلخواه رایتل
مطالب مرتبط
کد آهنگ پیشواز رایگان همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
بلاگ | اخبار اپراتورها
کد آهنگ پیشواز رایگان همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
آوا پیشواز: زمانی که آهنگ پیشواز را فعال می کنید کسانی که باشما تماس میگیرند به جای صدای بوق در هنگام انتظار آهنگ پیشواز انتخابی شما پخش...
تعداد 16 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.3
8
5
3
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. mhd***@gmail.com

    من آهنگ مورد علاقم خارجیه چطور میتونم پیشواز قرارش بدم

  2. Mas***@gmail.com

    خیلی بده که تو همراه اول نمیشه آهنگ مورد علاقتو بذاری اصلا چیزی شبیه اونی که میخوامم وجود نداره

  3. ali***@gmail.com

    باسلام ، می خوام صدای خودم را بعنوان آهنگ پیشواز بذارم لطفا راهنمایی بفرمایید

  4. aba***@gmail.com

    موفق باشید

  5. kry***@gmail.com

    سلام من می خوام صدای مادرم و بزارم رو آهنگ پیشواز خطش مادرم یه سال از دنیا رفته هر روز به خطش زنگ میزنم ولی جواب نمیده می خوام حداقل صداش و بشنوم😔

  6. Ami***@gmail.com

    اگه یه اهنگیو داری و اینجا نداره و بخوای بزاری برا پیشواز چی باید بکنی؟ اگه میشه بگید.

  7. hed***@gmail.com

    سلام مداحی عشق ینی به تو رسیدن کدش تو رایتل چنده؟

  8. sam***@gmail.com

    سلام برای همرا اول چطور میشه اهنگ هایی که خودمون دانلود کردیم رو پیشواز بزاریم (تو قسمت جستجوی کد هم رفتم اونجا نبود)

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست