وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

بروزترین و پرطرفدارترین گوشی‌های سال 2020 از دسته اندرویدی ها تا آیفون 12

انتشار ۱۳۹۹/۸/۱۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۸/۱۴ ۱۲:۵۶ . ۳۳۷۴ بازدید

تقریبا به پایان سال 2020 چیز زیادی نمانده و در همین یک ‌سال گوشی‌های متفاوت با تمرکز سازندگان آنها که بیشتر بر پشتیبانی نسل پنجم و دوربین و صفحه نمایش بوده، در بازار عرضه شدند. اما به دلیل شرایط حال حاضر و شیوع ویروس کرونا تمامی مراسمات رونمایی و معرفی گوشی‌های جدید بطور آنلاین برگزار شد. ما این مقاله را در رابطه با برترین گوشی‌های 2020 نوشتیم؛ تا شما را با بی نقص ترین مدلهای گوشی هوشمند و بهترین و درست ترین انتخاب برای خریداری این گجت‌های حرفه‌ای و خواستنی آشنا کنیم، تا پایان با ما همراه باشید و نظراتتان را در رابطه با هر کدام از گوشی ها با ما مطرح نمایید.

در این قسمت می خواهیم بهترین گوشی‌های 2020 را به شما معرفی کنیم:

1) گوگل پیکسل 4a

2) هواوی میت ۴۰ _ میت ۴۰ پرو

3) شیائومی می ۱۰ / می ۱۰ پرو

4) سونی اکسپریا 1 مارک II

5) وان پلاس ۸ تی

6) گلکسی نوت 20 اولترا

7) آیفون 12 پرو -آیفون 12 پرومکس

بهترین گوشی‌های 2020

 

 گوگل پیکسل 4a

گوشی گوگل پیکسل 4 ای در اکتبر 2019 معرفی شد؛ به این گوشی بطور قطع میتوان عنوان یکی از بهترین گوشی‌های 2020 اندروید را داد. در ساخت گوگل پیکسل 4a را از مدل قبلی‌اش کمک گرفته شده و به واسطه همین موضوع از لحاظ شکل ظاهری تغییر محسوسی را حس نخواهید کرد. از نظر ابعاد نیز کمی کوتاه‌تر و باریکتر و حتی سبک‌تر از 3a طراحی شده اما با این وجود با ابعاد 144 در 69.4 در 8.2 mm صفحه بیشتری نسبت به مدل قبلی خود اشغال میکند.

ویژگی‌های ظاهری گوگل پیکسل 4a

اگر بخواهیم دوربین 4a را با 3a مقایسه کنیم از لحاظ پیکسل یکسان هستند یعنی دوربین 12.2 مگاپیکسل با سنسور 1.255 اینچی دارد. یک فلاش دوتایی LED، دوربین مربعی شکل با یک بیرون زدگی خیلی جزئی در قسمت پشتی که از جنس پلی کربنات، برای جلوگیری از ضربه به دوربین طراحی شده و باعث قرارگیری راحت در دست فرد و دارا بودن یک استایل حرفه ای شده است.صفحه نمایش پیکسل 4a با رزولوشن فول اچ دی با قابلیت 5.81 اینچ مجهز شده و کار کردن  با آن زیر نور خورشید نیز مسئله ای نداشته و از کیفیت بسیار خوبی بهره مند است.   

اگر از نظر باتری بخواهیم بررسی کنیم، نگهداری شارژ فوق العاده‌ای دارد و مانند بسیاری از گوشی هایی که بعد از یک ساعت کار به سرعت باتری خالی شده و باید پیوسته در شارژر باشند (صرف نظر از خرابی باتری) به یک باتری 3.140 ملی آمپر مجهز شده که به کمک این باتری نیز به خوبی میتواند در زمان 8 ساعت شما را غنی نگه داشته و از طریق پورت USB-C در عرض 90 دقیقه صفر تا صد درصد شارژ می‌شود که به نوبه خودش عالی به حساب می‌آید،می‌توان اینطور مثال زد که شما با یک‌بار شارژ گوشی می‌توانید یک روز تمام از گوگل پیکسل 4a استفاده کنید.

 گوگل پیکسل 4ای

 

ویژگی مهم پیکسل 4a این است که به کمک یک برنامه کاربردی به اسم Adaptive Battery میزان استفاده شما از گوشی را سنجیده و باعث ارائه شارژ بهتر میشود. بلندی صدای پیکسل 4a قابل قبول است اما اسپیکر آن نسبت به باقی پرچمداران گوگل از کیفیت پایین‌تری برخوردار است ولی میتواند صدای باس قدرتمندی تولید نماید. در نهایت به یاد داشته باشید که گوشی پیکسل 4a در برابر آب مقاومت قطعی نداشته اما از سیستم لرزش‌گر هیبرید و فوکوس خودکار برخوردار بوده و نسبت به مدل قبلی خود با دوبرابر شدن حافظه به محبوب شدن خود کمک نموده است.

هواوی میت ۴۰ _ میت ۴۰ پرو

هواوی از جدیدترین گوشی‌های 2020 خود با عنوان هواوی میت رونمایی کرد. هواوی هر دو گوشی جدید خود را به چیپست پرچمدار Kirin 9000 مجهز نموده است. هواوی میت 40 پرو با کشیدگی 88 درجه تا فریم اطراف و میت 40 به نسبت با درجه کمتر به میزان 65 به صفحه نمایش خود آرایش داده است. صفحه نمایش آن با زاویه ۸۸ درجه تا فریم اطراف کشیده شده است. هواوی میت ۴۰ به میزان 45 درجه خمیدگی دارد که میزان کمتری به حساب میرود.

همه چیز درباره هواوی P40 پرو پلاس ؛ [تا 10 گیگابیت سرعت با فناوری 5g]

قوی ترین پرچمدار هواوی را میتوان در 3 کلمه توصیف کرد؛ طراحی زیبا، دوربین قدرتمند، سرعت و کیفیت بالا

امکانات و ویژگی‌های هواوی میت ۴۰ _ میت ۴۰ پرو

میت 40 پرو به نمایشگر 6.76 اینچ و میت 40 به نمایشگر 6.5 مجهز شده است. هر دو نمایشگر از نرخ رفرش 90 بجای 120 پشتیبانی میکنند دلیل آن هم مصرف بالای باتری است. هر دو دارای حسگر اثر انگشت در قسمت زیر نمایشگر و همچنین یک قابلیت جالب آنها فریم ولوم لمسی در فریم کناری است و اسپیکر هردو هواوی از نوع استریو است که باعث بیس قدرتمند آن میشود. چیزی که به میت 40 پرو نسبت به میت 40 برتری داده قابلیت تشخیص چهره سه بعدی است که میت 40 قابلیت دو بعدی را داراست. هواوی میت پرو باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. 

هواوی میت 40

 

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های توضیح در رابطه با گوشی‌های نسل جدید و پرطرفدار، دوربین آنهاست و اکثر افراد به دلیل داشتن کیفیت دوربین بالا نسبت به ویژگی‌های دیگر اقدام به خرید می کنند. در میت 40 دوربین عریض 16 مگاپیکسل و در کنار دوربین تله فوتو با قدرت زوم 3 برابر و 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و اما در میت 40 پرو دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسل که در کنارش هم دوربین 12 مگاپیکسلی با قدرت زوم 5 برابری قرار گرفته؛ و اما وجه اشتراک هردو هواوی ها از نظر دوربین اینکه به حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو از نظر رم بطور یکسان از عدد 8 پشتیبانی نموده ولی حافظه داخلی آنها به ترتیب ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و به دلیل نوسانات قیمت در حال حاضر نمیتوان عدد دقیقی مشخص کرد ولی باید ذکر کرد که میت ۴۰ پرو تقریبا 400 یورو از میت ۴۰ بالاتر است. از دیگر ویژگی‌های مهم این دو هم خانواده را می توان به  اندروید 10 بودن، مقاومت در برابر آب و گردوخاک و در رنگ بندی  جذابه نقره ای، سفید ،مشکی اشاره کرد.

هواوی میت 40 پرو

 

شیائومی می ۱۰ / می ۱۰ پرو

شیائومی یک برند چینی است که توانسته در مدت زمان کوتاهی از فعالیت خودش به جایگاه نسبتا خوبی برسد. یکی از این مدل‌ها گوشی شیائومی Mi 10 Pro نام داشته که از گوشی‌های 2020 به حساب می‌آید. برای آشنایی بیشتر این گوشی در ادامه همراه ما باشید.

شیائومی Mi 10 Pro  یک گوشی هوشمند رده بالا محسوب میشود که از بدنه ترکیبی شیشه و فلز ساخته شده تا به مخاطبان خود حس پریمیومی را القا نماید، یک حسگر اثر انگشتی در زیر صفحه نمایش قرار داده شده و یک ویژگی دیگری که توجه کاربران را به خود جلب کند صفحه نمایش با طراحی منحنی و داشتن یک حفره دوربین در سمت چپ گوشی است که باعث شده این گوشی به سطح بالایی قرار بگیرد. ابعاد و وزن  Mi 10 Pro زیاد بزرگ نیست و یک گوشی استاندارد و به ترتیب 162*74*9 میلیمتری و 208 گرم است. واسپیکرها در قسمت پایین قرار گرفتند.

نقد و بررسی اجمالی جدیدترین محصولات شیائومی Redmi Note 8 و Redmi Note 8 Pro

مهمترین ویژگی در این سری از گوشی های هوشمند شرکت شیائومی را می توان به دوربین چهارگانه آن اشاره کرد که برای اولین بار در دنیا در سری شیائومی نوت 8 پرو عرضه شده است.

شیائومی می 10

 

طراحی و ساخت شیائومی می ۱۰ / می ۱۰ پرو

نمایشگر شیائومی پرو می 10 پرو به صورت منحنی بوده با 6.67 اینچ که به دلیل داشتن انحنا از زاویه های کناری می توانید فعالیت‌های صفحه نمایش را به خوبی مشاهده کنید. این اسمارت فون از وضوح FHD+ و پنل سوپر امولد برخوردار است که موجب نمایش پر وضوح تصاویر و دقیق رنگ‌ها می‌شود. پس اگر قصد دارید یک نمایشگر بزرگ با تصاویر واضح داشته باشید این تلفن هوشمند یک گزینه مناسب بحساب می آید. و البته به دلیل داشتن نمایشگر از HDR10+ بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر را به مخاطبان خود نشان میدهد.

در بخش سخت افزاری نیز به خوبی عمل کرده و دارای حافظه رم 8 تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی بسیار بالا 256 تا 512 گیگابایت تا کاربر با یک تلفن هوشمند قدرتمند و کم نظیر مواجه شود و علاوه بر بخش طراحی بسیار جذاب از نظر سخت افزاری بتواند به خوبی از قابلیت‌های این مدل استفاده کند و انتظارات افراد را پاسخگو باشد.

شیائومی می 10 پرو

 

شیائومی می 10 پرو یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی که بشدت گیم بازی می کنند؛ چون خیلی بی نقص و سریع و بدون هیچ تاخیر و لگ عمل میکند به طوری که احساس می‌کنید با یک رایانه در حال کار کردن هستید. باتری شیائومی پک 4500 میلی آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع 50 واتی پشتیبانی میکند. پس میتوان نتیجه گرفت در کسری از ثانیه کاربران Mi 10 Pro توانایی  رساندن شارژ از 0 به 100 درصد را دارند.

دوربین شیائومی می ۱۰ / می ۱۰ پرو

شیائومی می 10 پرو با دارا بودن یک دوربین 4گانه باعث جذابیت و محبوبیت خود در بین طرفدارانش شده است، که دوربین اصلی با قابلیت لرزشگیر و فوکوس خودکار 108 مگاپیکسل است. دوربین دوم که یک تله فوتو بحساب می آید با 8 مگاپیکسل 10 برابر زوم اپتیکال هیبریدی را بدنبال دارد. در ادامه یک دوربین 12 مگاپیکسلی و یک حسگر 20 مگاپیکسلی که برای پرتره در نظر گرفته شده قدرت زوم 2 برابری را برعهده گرفته و در پایان خوب است  به تصاویر جذاب و زیبایی که دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قادر به انداختن است اشاره کنیم.

دوربین شیائومی می 10

 

سونی اکسپریا 1 مارک II

سونی یک برند ژاپنی است که به نظر می‌رسد در چند سال اخیر در بین ایرانی‌ها طرفداران زیادی نداشته و میتوان گفت صرفا مشتری‌های خاص خودش را دارد. اما در حال حاضر مدل سونی اکسپریا 1 مارک II با امکانات جذابی که فراهم کرده و به آنها اشاره خواهیم کرد باعث از بین رفتن شک برای خرید افرادی که به دنبال این برند هستند شده است. 

اسنپدراگون ۸۶۵، جدیدترین ساخته‌ی شرکت کوالکام وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در اکسپریا وان مارک ۲ را برعهده دارد و به دلیل دارا بودن این پردازنده پرقدرت و اهمیت ژاپنی ها برای ارائه یک محصول خوب نسبت به باقی گوشی‌های قابل مقایسه و هم تراز در سال 2020 به سونی اکسپریا 1 مارک II برتری داده؛ به همین جهت نیز از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. از مشخصات ظاهری آن میتوان به صفحه نمایش 6.5 اینچی و حافظه رم و داخلی به ترتیب 8 و 256 گیگابایت، و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود (این باتری با اینکه نسبت به اندازه‌های باتری در می 10 یا میت 10 ظرفیت کمتری دارد، اما خود را هم رده با گلکسی اس ۲۰ و بالاتر از آیفون ۱۱ از نظر داشتن گنجایش باتری قرار داده است).

اگر از نظر دوربین، یک ویژگی مهم و پر اهمیت برای بررسی نماییم، به سه دوربین در قسمت پشت که همه آنها با بهره‌گیری از لنزهای واید، اولترا واید و تله فوتو و با سنسور 12 مگاپیکسلی و از حسگرهای زایس که تحت انحصار نوکیا بوده استفاده کرده است. یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد سونی اکسپریا 1 مارک II امکان عکاسی پیوسته با سرعت ۲۰ فریم در ثانیه است، که در حال حاضر هیچ کدام از گوشی‌ها این قابلیت را ندارد و این مدل پیشگام محسوب میشود؛ اما در مجموع نسبت به گوشی‌های سامسونگ و دیگر گوشی‌های چینی از نظر دوربین حرفی برای گفتن نداشته و نمیتواند جلوی آنها قد علم کند.

سونی اکسپریا

 

وان پلاس ۸ تی

نزدیک به پایان سال میلادی 2020، وان پلاس از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. از ویژگی‌های این مدل که با نام وان پلاس 8 تی شناخته شده می‌توان به صفحه نمایش عریض، شارژر فوق سریع 65 وات (در 15 دقیقه با دارا بودن باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نزدیک به 60 درصد را شارژ کند. برای 100 شدن باتری خود باید تنها 39 دقیقه زمان بگذارید)، تراشه اسنپدراگون865 ، 5 دوربین (4 دوربین در پشت و یک دوربین سلفی) و حافظه بالا(رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 2512 گیگابایت) اشاره نمود.

دوربین اصلی با توجه به قابلیت لرزش گیر اپتیکال 48 مگاپیکسل بوده، یه لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز کانونی بعلاوه حسگر مونوکروم در این دوربین وجود دارد. از دیگر ویژگی های جذاب این مدل گوشی میتوان به حالت شب Nightscape و همچنین حالت جدید از فیلمبرداری بطور پرتره که با آن میتوان کلیپ های فوق حرفه ای در اندازه یک گوشی تهیه کرد. در ادامه میتوان گفت حالت اسلوموشن (صحنه آهسته) و ویدیو های با سرعت  480 یا 240 فریم بر ثانیه و رزولوشن به ترتیب 720P ، 1080P در این گوشی وجود دارد و می‌توانید به راحتی آنها را ضبط کنید.

وان پلاس 8 تی

بررسی تخصصی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

وان پلاس، که به قاتل پرچمدار معروف است آخرین پرچمدار خود را که وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو هستند در ۲۶ فروردین‌ماه روانه بازار کرد.

این مدل گوشی از اوایل ماه آبان با قیمت دلاری بالا بین 600 تا 800 که بسته به رم و حافظه داخلی دارد وارد بازار شده است؛ اما به دلیل اتفاقات عجیبی که در ایران در مبحث قیمت‌های لوازم برقی و الکترونیک و گوشی موبایل می‌افتد و با تغییر قیمت دلار امکان تغییر حتی روزانه قیمت ها وجو دارد اگر با قیمت های بالاتر و مشابه گلکسی نوت 20 برخورد کردید به هیچ عنوان تعجب نکنید.

گلکسی نوت 20 اولترا

هرجا سخن از قابلیت است نام سامسونگ یکی از محبوبترین و همچنین پرمخاطب‌ترین گوشی‌ها (بخصوص از نظر ما ایرانی ها) می درخشد. پس از موفقیت گلکسی نوت 10 پلاس و عرضه گلکسی اس 20 اولترا با قابلیت‌های شگفت‌انگیز حالا نوبت به گلکسی اس 20 اولترا رسیده تا بهترین‌های این دو را با یکدیگر ترکیب کند. گلکسی نوت 20 اولترا پرچم‌دار واقعی سری نوت بحساب می‌آید و فاصله این مدل با گلکسی نوت 20 معمولی که حالا به میان‌رده‌ها نزدیک شده حتی بیشتر هم شده است. شما وقتی واژه اولترا در کنار این مدل گوشی بعد از نوت 20 می‌شنوید باید در ذهنتان یک گوشی شگفت انگیز و با قابلیت تمام‌تر نسبت به گلکسی نوت 20 تصور کنید که البته با انتظار یک قیمت نجومی از آن که برخلاف گلکسی اس 20 از اتصال 5G روی این گوشی بهرمند خواهید شد.

گلگسی نوت 20 اولترا

 

طراحی گلکسی نوت 20 اولترا

 گلکسی نوت 20 اولترا  از دیگر گوشی‌های 2020 با پیروی از سری نوت یک گوشی مستطیل شکل با زوایای در گوشه‌های آن و قاب فلزی و شیشه محافظ گوریلا گلس ( نسبت به ضربه و خط و خش مقاومت دارد) ارائه داده است که البته برای تشخیص سری اس از نوت به ما کمک بسیار بزرگی کرده، حاشیه‌های صفحه نمایش آن نسبت به نوت 10 پلاس باریکتر و ضخامت خود گوشی افزایش داشته و افزایش ضخامت گوشی هم در بخش دوربین به علت به کار بردن از دوربین زوم پریسکوپی است.

و با دارا بودن از استاندارد IP68 به سهولت تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری در زیر آب تاب آورده و در این قسمت همانند آیفون 12 عمل میکند. حافظه گلکسی نوت 20 اولترا با دو ظرفیت ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت انتخاب شده که قابل ارتقا توسط کارت حافظه microSD نیز هست. از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل جنجالی سامسونگ میتوان از قلم S-Pen نام برد که در نوت اولترا بسیار قدرتمند‌تر از قبل شده است تاخیر در آن به کمک هوش مصنوعی به 9 میلی ثانیه کاهش یافته و حس خوبی مانند نوشتن روی کاغذ واقعی خواهید داشت. شارژ بیسیم 15 واتی و شارژ بیسیم معکوس 9 واتی، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش، بلندگوهای استریو و درگاه  USB Type-C با سرعت USB 3.0 از دیگر امکانات گوشی گلکسی نوت 20 اولترا است.

قلم گلکسی نوت 20

 

نمایشگر و دوربین گلکسی نوت 20 اولترا

گوشی‌های سامسونگ همیشه از نظر نمایشگر حرفی برای گفتن داشته‌اند و از خوبترین‌ها به شمار می روند، گلکسی نوت 20 اولترا از پنل 6.9 اینچی با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل استفاده کرده است و میتواند بازه رنگی وسیعی را با دارا بودن استاندارد +HDR10 نمایش دهد. حفره دوربین سلفی همانند قبل (در بالا و مرکز صفحه نمایش) قرار گرفته است.

دوربین اصلی 108 مگا پیکسل و توانایی فیلمبرداری  8K است و توانسته با اضافه کردن قابلیت سیستم فوکوس لیزری مشکل دوربین اس 20 اولترا را که به طور خودکار فوکوس انجام میداد را برطرف نماید. دوربین تله‌فوتو و اولترا واید 12 مگاپیکسل انتخاب شده است و همچنان زوم اپتیکال 5 برابری را حذف نکرده و با کمک پیکسل های بزرگتر باعث عملکرد بهتر در نور کم شده است. دوربین تشخیص عمق 3D ToF که در سری اس شاهد آن بودیم در این سری از نوت خبری از آن نخواهیم شنید.

گلگسی نوت 20

 

آیفون 12 پرو -آیفون 12 پرومکس

به جنجالی ترین و جذاب ترین گوشی‌های 2020 برای معرفی رسیدیم؛ اکثرا افراد تمایل شدیدی به داشتن گوشی های آیفون دارند و برخی نیز فقط گوش بزنگ هستند که سری جدید آیفون های متفاوت کی به بازار می آید تا سریع بتوانند آن را خریداری کنند و به اصطلاح معروف آیفون باز حرفه ای و قهار هستند. پس اگر شما یکی از آن افراد هستید و قصد خرید گوشی آیفون را دارید این بخش از مقاله را از دست ندهید.

بررسی گوشی آیفون ۱۱ (iphone 11)

ابعاد آیفون ۱۱ به طور دقیق ۸/۳ × ۷۵/۸ × ۱۵۰/۹ میلی‌متر است و وزنی در حدود ۲۰۰ گرم دارد.

آیفون‌های سری 12 را بیشتر بشناسیم 

هردو آیفون ها هوشمند فلزی با طراحی جعبه ای هستند و برای ما میتواند آیفون 4 را یادآوری کند و چیزی که .واضح است اینکه نسخه های پرو همیشه بهترین مدل های سری هستند. همگی آیفون های جدید قابلیت این را دارند که زیر آب در عمق دو متر و در زمان 30 دقیقه فعال باقی بمانند؛ این بدین معناست که آنها دارای گواهینامه IP۶۸ هستند. هر دوی این گوشی‌های هوشمند مجهز به پنل‌های OLED Super Retina XDR هستند که توسط لایه‌ای از شیشه Ceramic Shield محافظت می‌شوند.

برای مقایسه صفحه نمایشگر آنها خوب است بدانید که آیفون ۱۲ پرو اپل و آیفون ۱۲ پرو مکس به ترتیب از صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی برخوردار هستند. از لحاظ تجهیزات و تنظیمات دوربین، آیفون ۱۲ پرو دارای 4 مشخصه که در قسمت‌های متفاوت تعبیه شده است که شامل لنز زاویه دید، سنسور عریض، دوربین تله فوتو، و در نهایت در جلو یک دوربین سلفی TrueDepth است که همگی آنها 12 مگاپیکسلی هستند. هردو مجهز به ماژول دوربین سه گانه در پنل عقب هستند.

آیفون 12

از لحاظ باتری در بین تمامی مدل‌های آیفون موجود در بازار بهترین عمر باتری را آیفون ۱۲ پرو مکس دارد که این گوشی 6,7 اینچی تا 20 ساعت در حالت آفلاین و 12 ساعت بطور آنلاین ویدیو را میتواند پخش کند و همچنین توانایی پخش 80 ساعت محتوای صوتی را بطور پیوسته داراست.نکته‌ای که اپل را خاص‌تر میکند و شاید بیشتر برای خانم ها حائز اهمیت باشد رنگ بندی خارق‌العاده و جذاب آیفون‌های سری 12 است، که میتوان آنها را در رنگهای گرافیتی، نقره‌ای، طلایی و آبی ملایم ارائه خواهد کرد که هر دو این گوشی های هوشمند در گزینه های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه می شوند. قیمت‌ها را به دلیل نداشتن ثبات برای هیچ کدام از گوشی‌ها در نظر نمی‌گیریم ولی شما میتوانید با استفاده از اخبار روز گوشی در سایت‌هایی که میتوانید از آنها خریداری نمایید به قیمت تمامی آنها دسترسی داشته باشید.

شما در خرید یک گوشی چه نکته و ویژگی مهم برایتان ارجعیت دارد؟ اگر بخواهید از گوشی‌های 2020 یکی را انتخاب کنید کدام را به عنوان یک گوشی منحصر به فرد جایگزین گوشی اصلی خود می کنید؟

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست