وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | تکنولوژی

بررسی گوشی آیفون ۱۱ (iphone 11)

انتشار ۱۳۹۸/۱۱/۸ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۱۱/۸ ۱۰:۴۲ . ۳۵۶۵ بازدید

شرکت اپل سال هاست که به غول بزرگ در حوزه کامپیوتر، گوشی و ... تبدیل شده است و در سراسر دنیا شاید بتوان از این شرکت به عنوان محبوب ترین برند و با ارزش ترین برند در این حوزه نام برد. در رویداد اخیر اپل، سه گوشی آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شد که گوشی آیفون ۱۱ را می توان اقتصادی ترین گوشی این پکیج نامگذاری کرد.

آیفون ۱۱ (iphone 11)

 

اپل یک گوشی اقتصادی را معرفی کرده است.

اپل را بسیاری با سیب گاز زده اش می شناسند که نماد این شرکت است و بسیاری حاضرند برای به دست آوردن محصولات این برند میلیون ها تومان هزینه کنند. اپل به هر شکل سالهاست که به لاکچری ترین و البته با کیفیت ترین برند تبدیل شده است و دوستداران استفاده از فناوری این شرکت را پیشگام در بسیاری از زمینه ها می دانند و معتقند بسیاری از انقلاب ها و تحولات تکنولوژی که امروز شاهد آن هستیم حاصل دست رنج و کار این شرکت است.

طرفداران سرسخت اپل، هر ساله با به بازار آمدن محصولات جدید این شرکت مخصوصا آیفون های آن ساعت ها در صف می ایستند تا بتوانند محصول جدید برند محبوبشان را خریداری کنند و به عنوان اولین نفر استفاده کننده از محصول جدید اپل معرفی شوند. به این ترتیب سالانه اپل دغدغه ای برای فروش تولیدات جدید خود ندارد و در زمینه گوشی های هوشمند، ایرپاد، ساعت هوشمند و... این شرکت در هر ایونت خود با معرفی بخش و امکان جدیدی برای گوشی ها، جهانیان را شگفت زده می کند. اپل چند ماهی است که گوش یجدیدی را به بازار روانه کرده که در رده گوشی های اقتصادی این شرکت قرار می گیرد و عملا پرچمدار اپل به حساب نمی آید.

آیفون ۱۱ (iphone 11) از لحاظ قیمتی چیزی در حدود ۵۰ دلار نسبت به نسل قبل خود ارزان تر است اما از نظر کارایی چیزی کمتر از سایر محصولات اپل ندارد.

بررسی کلی آیفون ۱۱ (iphone 11)

بررسی نمای جلویی طراحی آیفون ۱۱

آیفون ۱۱ در نمای جلویی خود از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می برد که گوشه های آن دارای خمیدگی های محسوسی است که البته به زیبایی صفحه کمک شایانی کرده است. یک بریدگی بزرگ در بالای صفحه نمایش ایجاد شده که در خود دوربین سلفی، ماژول های فیس آیدی و البته اسپیکر دوم مکالمه را جای داده که البته با ناچ هایی که در محصولات سامسونگ، هواوی و ... می بینیم اصلا قابل رقابت نیست و بخش زیادی از صفحه نمایش را اشغال کرده است.

 

بررسی نمای پشت طراحی آیفون ۱۱

در پشت آیفون ۱۱، ما با یک لوگوی همیشگی اپل روبرو هستیم و دو دوربین که بصورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند و بین آن ها فلش گوشی وجود دارد اما نکته جالب در مورد این نسل این است که واژه iPhone دیگر در پشت گوشی دیده نمی شود و لوگو نیز کمی به وسط گوشی متمایل شده است به همین خاطر در پشت گوشی جدید اپل با یک نیمچه انقلاب روبرو هستیم!

فریم این گوشی، دارای پنل هایی شیشه ای است که به ادعای اپل با یک فرایند به نام تبادل یونی دو گانه به محکم ترین و مستحکم ترین شیشه هایی تبدیل شده که در بازار گوشی های هوشمند می توان یافت.

بررسی طراحی آیفون ۱۱ (iphone 11)

ابعاد و وزن آیفون ۱۱

ابعاد آیفون ۱۱ به طور دقیق ۸/۳ × ۷۵/۸ × ۱۵۰/۹ میلی‌متر است و وزنی در حدود ۲۰۰ گرم دارد. به خاطر ابعاد نسبتا مناسب گوشی آیفون ۱۱، استفاده با یک دست از این گوشی چندان مشکل نخواهد بود و به راحتی می توان از این مدل آیفون با یک دست استفاده کرد. آیفون ۱۱ به طور کلی از پوشش براق استفاده شده البته جای نگرانی نیست و اثر انگشت و لک های مختلف به دلیل پوشش خاص روی آن به سادگی از بین می رود و به نوعی این گوشی لک و اثر انگشت را روی خود نگه نمی دارد. 

آنباکسینگ آیفون ۱۱ (iphone 11)

 

نحوه قرارگیری کلیدها و ورودی ها در آیفون ۱۱

در کناره های آیفون ۱۱ (iphone 11) کلید های کنترل صدا و ساید باتن قرار گرفته است، در سمت راست آیفون ۱۱ (iphone 11) ساید باتن وجود دارد و در سمت چپ گوشی نیز کلید های کنترل صدا و همچنین اسلایدر اعلانات قرار دارد . تمام این کلید ها فلزی هستند که به همین خاطر از مقاومت بالایی در مقابل فرسایش برخورداند و به راحتی و سادگی با مدتی استفاده دچار رنگ پریدگی و یا خط و خش نمی شوند. 

درگاه سیم کارت های آیفون یازده نیز در سمت راست لبه ها و بالای ساید باتن قرار گرفته است . به نظر می رسد اپل در طراحی این کلید ها به خوبی عمل کرده و در جایگذاری آن ها نیز دقت کافی را داشته به طوریکه دسترسی به آن ها به راحتی امکان پذیر است.

همه چیز در مورد آیفون ۱۱ (iphone 11)

 

پورت شارژ آیفون ۱۱

نکته عجیب با توجه به آغاز یکپارچه سازی پورت های شارژ در سرتاسر جهان و همه گوشی های هوشمند این است که اپل همچنان اصرار به استفاده از لایتنینگ دارد و فعلا خیال ندارد که به سمت استفاده از USB-C یا همان تایپ سی برود. در لبه پایینی آیفون ۱۱ (iphone 11) نیز این پورت قدیمی آیفون دیده می شود و البته اسپیکر های گوشی نیز در این قسمت جاگذاری شده است که بتواند صدای با کیفیت مطلوب تری را به گوش مشتری برساند.

به طور کلی به جز حاشیه های قطور صفحه جلوی گوشی که حجم زیادی از نمایشگر را اشغال کرده به نوعی از زیبایی کار کاسته است، در طراحی  آیفون 11 زیبایی خاصی دیده می شود که می تواند مشتری را تا حد زیادی راضی نگه دارد که از یک گوشی با کیفیت و با طراحی مناسب استفاده می کند.

دوربین آیفون ۱۱ (iphone 11)

 

آیفون ۱۱ جزو معدود گوشی های ضد آب است

آیفون ۱۱ (iphone 11) یک گوشی ضد آب به شمار می رود، پل مدعی است که این گوشی قابلیت کار کردن در عمق 2 متری به مدت 30 دقیقه را داراست، در گوشی های سایر برند ها کمتر عنوانی را می توان یافت که پرچمدار نباشد اما قابلیت استفاده در زیر آب را داشته باشد و به نوعی ضد آب نیز باشد. به همین خاطر اپل را می توان در این خصوص ویژه تر از دیگر عناوین موجود در بازار به حساب آورد که توانسته در یک گوشی اقتصادی خود از قابلیت مهمی مانند ضد آب بودن و تحمل در عمق 2 متری به مدت نیم ساعت را عملیاتی کرده و از آن بهره ببرد.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست