وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

لیست کامل بسته‌های اینترنت مخابرات + تعرفه‌‌ی کمپین‌های ‌ADSL و VDSL

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ . ۱۴۹۸۹۴ بازدید

شرکت مخابرات ایران اینترنت پرسرعت ثابت را در دو نوع adsl و فیبر نوری در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد. امروزه روز اکثر افراد به دلیل به صرفه بودن هزینه‌های اینترنت از مودم استفاده می‌کنند؛ اما اینکه چه مودمی تهیه کنید با چه سرعتی و چه هزینه‌ای یکی از مهمترین دلایل برای خرید و انتخاب یک مودم مناسب است، بنابراین که در این مطلب قصد داریم توضیحاتی در مورد انواع آن، به علاوه لیست کامل بسته‌های اینترنت مخابرات را در اختیار شما بگذاریم.

اینترنت مخابرات (ADSL)

اینترنت ADSL مخفف کلمه Asymmetric Digital Subscriber line می‌باشد. یکی از جدیدترین روش های دسترسی به اینترنت استفاده از خطوط ADSL است. این سرویس را می‌توان به عنوان یکی از تکنولوژی هایی در و‌‌ صف XDSL یا خطوط اشتراکی دیجیتال نام برد که امکان اتصال به اینترنت را به کار گیری از کابل های تلفن عادی، بدون استفاده از خط جدید فراهم می‌سازد.

 

اینترنت مخابرات

 

از مزایای این سرویس می‌توان گفت اولین برآیند آن به استفاده شدن از خطوط تلفن آماده است و لزومی به سیم کشی و امکانات جدید مخابراتی نیست و همچنین بدون اشغال شدن خط تلفن در زمان اتصال به اینترنت، امکان استفاده از اینترنت مخابرات پر سرعت را فراهم می‌سازد و همچنین هزینه‌های تلفن را برای کاربر ندارد.

در واقع به مودم‌های که استفاده می‌شود ADSL گفته می‌شود نه به خطوطی که استفاده می‌شود. در این نوع سرویس اینترنت مخابرات لازم است که هم کاربر و هم شرکت ارائه دهنده خطوط پرسرعت از مودم‌های ADSL استفاده داشته باشند.

راهنمای خرید مودم ADSL

یکی از عوامل مهمی که هنگام تهیه و انتخاب یک مودم ADSL باید به آن توجه کنید محدوده پوشش دهی آن است...

ADSL فناوری انتقال با سرعت بالا است و می‌تواند انتقال داده و تصویر را با سرعت بالا بدون اشغال بودن خط تلفن با سرعتی چندین برابر روش های قدیمی همچون برقراری ارتباط از طریق Dial-up فراهم کند. با بهره گیری از فناوری ADSL کاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از یک خط تلفن، کامپیوتر و مودم ADSL بدون مشغول شدن خط ارتباطی، به صورت دائم وبا سرعتی بالا به شبکه اینترنت مخابرات متصل شوند.

اینترنت مخابرات سرینو (VDSL)

خط دیجیتال با نرخ بیت بسیار بالا که به اختصار VDSL نام گذاری می‌شود، یکی از سرویس‌های شرکت مخابرات ایران است که با نام تجاری سرینو ارائه می‌شود. این تکنولوژی نمونه دیگری از فناوری اتصال به اینترنت است و یکی از استانداردهای رایج جهانی XDSL می‌باشد. عملکرد VDSL در اغلب موارد مشابه ADSL است و از همان خط  تلفن مشترک مشابه فناوری ADSL برای نقل و انتقال دیتا استفاده می‌کند.

در سرویس ADSL به دلیل فاصله زیاد خطوط مسی تا مراکز مخابراتی، برخی مشترکین تنها به اینترنت دو مگابایتی دسترسی دارند اما در سرویس سرینو شرکت مخابرات ایران(VDSL)، ارتباط تا کابینت محل انشعاب خط مشترک، از طریق فیبر نوری و در منطقه محل سکونت، از طریق سیم مسی تامین می‌شود.

 

اینترنت مخابرات خوبه؟

در نتیجه مشتری سرویس را با کیفیت و سرعت بسیار بالا و متفاوت دریافت می‌کند. این فناوری قادر به ارائه سرعت 52 مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات از اینترنت به کاربر (Downstream) و 16 مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات کاربر بر روی اینترنت مخابرات (Upstream) می باشد که این سرعت در VDSL 2 به 100 مگابیت دانلود و 22 مگابیت آپلود افزایش خواهد یافت.

مشترکین این فناوری، خدماتی چون ارزش افزوده، خطوط تلفن SIP،ویدئو کنفرانس و IPTV را با کیفیت و سرعتی به مراتب بهتر و غیر قابل مقایسه با مشابه آن بر روی ADSL، دریافت خواهند کرد. مشتریان خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران از طریق فناوری ADSL می‌توانند از طریق این سامانه، با پیش ثبت نام طرح ارتقای ADSL به VDSL در برنامه توسعه شبکه شرکت قرار گیرند تا  به محض آماده شدن امکانات نسبت به ارتقای سرویس آنها اقدام شود.

همچنین متقاضیان جدید و فاقد اینترنت مخابرات ایران نیز می توانند از سایر درگاه‌ها فروش مخابرات برای ثبت تقاضا (از جمله 2020) و خرید سرویس اقدام نمایند. شرکت مخابرات ایران بر اساس تقاضا های دریافت شده و با توجه به فراوانی تعداد متقاضیان در هر محله، به مرور نسبت به تجهیز شبکه و توسعه امکانات برای واگذاری اقدام می‌کند.

 به محض فراهم شدن تجهیزات و امکان ارتقای تکنولوژی از طریق این پنل کاربری و دیگر کانال های اطلاع رسانی خواهد شد. ارتقای فناوری منوط به ثبت‌نام قطعی پس از آماده شدن  امکانات و با پرداخت هزینه مودم VDSL بصورت نقدی و یا تعهد پرداخت قسط ماهیانه هزینه آن از طریق قبض تلفن به شرح ذیل خواهد بود.

انواع مودم مخابرات (VDSL)

در این قسمت انواع مودم VDSL مخابرات و سرویس های ویژه را بطور دقیق برای شما نوشتهایم که کار خرید را برایتان راحت‌تر کرده باشیم:

1_ مودم نوع یک

  • فروش نقدی 350 هزار تومان
  • قسط ماهیانه فروش شش ماهه 65 هزار تومان
  • قسط ماهیانه فروش یک ساله 35 هزار تومان

2_ مودم نوع دوم

  • فروش نقدی 550 هزار تومان
  • قسط ماهیانه فروش شش ماهه 100 هزار تومان
  • قسط ماهیانه فروش یک ساله 55 هزار تومان
  • سرویس های ویژه سرینو (ADSL)
کیفیت اینترنت مخابرات

 

تعرفه های اینترنت adsl مخابرات

شرکت مخابرات ایران تعرفه های جدید غیرحجمی اینترنت ثابت خود را اعلام کرد. این مدل جدید فروش اینترنت به اجرا رسیده است و سایر شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت نیز تعرفه های رقابتی خود را اعلام نموده‌اند.

طبق جدول منتشر شده از سوی شرکت مخابرات ایران، تعرفه های جدید این شرکت با حداقل سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه و حجم 20 گیگابایت ماهانه یا حداکثر 16 مگابیت بر ثانیه و حجم 350 گیگابایت ماهانه به مشترکان ارائه می‌شود.

سرویس‌های ویژه سرینو (ADSL)

  • سرویس سرینو سه ماهه با حجم ترافیک بین المللی 50 گیگابایت 60 هزار تومان
  • سرویس سرینو شش ماهه با حجم ترافیک بین المللی 150 گیگابایت 150 هزار تومان
  • سرویس سرینو یک ساله با حجم ترافیک بین المللی 440 گیگابایت 400 هزار تومان

کمپین ماندگار اینترنت مخابرات

بازار هدف این کمپین، تمام مشتریان موجود در شرکت مخابرات ایران را که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می‌کنند، مشتریان سایر اپراتورهای ثابت و مشتریان غیر فعال را شامل می‌شود.

این کمپین با شعار (بی نهایت ماندگار) با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، در زیر ساخت‌های مختلف باند پهن ثابت مانند سرویس‌های حرفه‌ای و اقتصادی، در دو دسته FTTH و ADSL به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می‌شود.

مهمترین مزیت کمپین ماندگار، ارائه انواع طرح‌ها در بسترهای مختلف و برای تمام مشتریان با هر سطح نیازی به باند پهن است که در نتیجه، این کمپین وطرح‌های مختلف و کاربر پسند آن به کمپینی ماندگار برای مشتریان در سراسر کشور تبدیل خواهد شد.

نحوه تغییر سرویس اینترنت مخابرات

بسته‌های اینترنت مخابرات ADSL

اینترنت مخابرات ADSL  شامل کمپین‌های ماندگار است که در مدت زمان های سه ماهه، 6 ماهه و یکساله به فروش میرسند که اطلاعات جزئی را میتوانید در هر کدام از زمانهایی مشخص شده در تیتر زیر مشاهده نمایید:

1_کمپین ماندگار سه ماهه

  • سرویس حرفه ای با سرعت 8mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 38 گیگ (بعلاوه ماهانه 2 گیگ با احتساب 5% سازمان) مجموعا 120 گیگابایت به قیمت 75 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 76 گیگ (بعلاوه 4 گیگ با احتساب 5% سازمان) مجموعا 240 گیگابایت به قیمت  120 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 87 گیگ (بعلاوه ماهانه 5 گیگ با احتساب 5% سازمان) مجموعا 276 گیگابایت به قیمت 133/860 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 95 گیگ (بعلاوه ماهانه 5 گیگ با احتساب 5% سازمان) مجموعا 300 گیگابایت به قیمت 145/500 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 123 گیگ (بعلاوه  ماهیانه 7 گیگ با احتساب 5% سازمان) مجموعا 390 گیگابایت به قیمت 189/150 هزار تومان

مودم همراه چیست و چه مودم همراهی برای خرید مناسب است؟

مودم همراه یا مودم جیبی همانطور که از نامش پیداست، مودمی کوچک و قابل حمل است. این مودم ها به وسیله سیم کارت کار می‌کنند.

2_ کمپین ماندگار شش ماهه

  • سرویس حرفه ای با سرعت 8mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 38 گیگ (+2 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 240 گیگابایت به قیمت 150 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 76 گیگ (+4 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 480 گیگابایت به قیمت 228 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 87 گیگ (+5 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 552 گیگابایت به قیمت 262/200 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 95 گیگ (+5 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 600 گیگابایت به قیمت 285 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 123 گیگ (+7 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 780 گیگابایت به قیمت 370 هزار تومان

3_ کمپین ماندگار یک ساله

  • سرویس حرفه ای با سرعت 8mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 38 گیگ (+2 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 480 گیگابایت به قیمت 279 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 76 گیگ (+4 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 960 گیگابایت به قیمت 446/400 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 87 گیگ(+5 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 1/104 گیگابایت به قیمت 513/360 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی  95 گیگ (+5 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 1/200 گیگابایت به قیمت 558 هزار تومان
  • سرویس حرفه ای با سرعت 16mbps و ترافیک ماهانه بین المللی 123 گیگ (+7 گیگ ماهانه با احتساب 5% سازمان) مجموعا 1/560 گیگابایت به قیمت 725/400 هزار تومان

 

شارژ سریع اینترنت مخابرات

 

 

 ایجاد شبکه دسترسی بر پایه فیبر نوری (تانوما)

تحول سریع و رو به رشد سرویس‌های ارتباطی موجب گرایش شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی پایه به استفاده از فناوری جدید و پرسرعت برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود شده است.

بستر سیم مسی به دلیل داشتن محدودیت‌های فراوان از جمله محدودیت فاصله و هزینه بالای اجرایی و نگهداری، دیگر گزینه مناسبی برای این روند رو به رشد به نظر نمی‌رسد.

در نتیجه رویکرد جدید شرکت‌های مخابراتی در دنیا استفاده از فیبر نوری تا چند متری سرویس گیرنده است. در این مجموعه به شرح مختصر اصطلاحات رایج در شبکه دسترسی فیبر نوری و سپس سرویس‌های قابل ارائه، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

فیبر نوری اینترنت مخابرات و مزایای آن

فناوری فیبر نوری، با پهنای باند بالا و متقارن (سرعت یکسان آپلود و دانلود اطلاعات) فرصتی استثنایی برای ارائه خدمات و کاربردهای جدیدا ایجاد کرده است. 

سرویس‌هایی که بر بستر فناوری ارائه می شوند، می‌توانند کیفیت زندگی ما را به نحو چشمگیری ارتقا داده و سود بیشتری نصیب شرکت‌های مخابراتی در راستای گسترش خدمات پایه کنند.

سرعت تبادل داده در بستر فیبر نوری می‌تواند نامحدود باشد و همین باعث شده بهترین گزینه‌ها برای رفع نیازهای ارتباطی (Future proof) دهه‌های آینده باشد.

فیبر نوری بر خلاف مس در برابر پوسیدگی مقاوم بوده و توانایی انتقال داده در فاصله 60 کیلومتر و حتی بیشتر را بدون افت کیفیت دارد. از طرفی، می‌توان هزاران کابل نوری را بدون نگرانی از بروز اختلال امواج، در کنار هم نصب کرد.

 

اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

 

سرویس‌های قابل ارائه به صورت همزمان بر بستر فیبر نوری مخابرات

اینترنت فوق پرسرعت بدون اتلاف وقت برای دانلود فیلم و نرم افزار و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های بدون وقفه OTT

تلفن تصویری و ویدئو کنفرانس، سیاحت و زیارت از راه دور، آموزش و پزشکی از راه دور و بازی و خرید آنلاین

راه اندازی مطمئن کسب و کار خانگی، بانکداری و دولت الکترونیک، مشاهده و کنترل دوربین‌های مدار بسته از راه دور و اینترنت اشیا و کنترل

مشاهده برنامه‌های زنده یا آرشیو تلویزیونی (IPTV) یا تماشای آنلاین فیلم و سریال‌های تلویزیونی (VOD) با کیفیت HD و4K

سرویس‌های نسل آینده (AOD) کتاب و مطالب فرهنگی و هنری به صورت صوتی و تجهیزات برقی خانه یا محل کار از راه دور که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. تنظیم سیستم روشنایی و تهویه مطبوع
  2. حسگرهای کنترلی ضد سرقت و حفاظت
  3. پرده وکرکره‌های هوشمند
  4. کنترل سیستم‌ها اطفای حریق
  5. انجام تنظیمات تجهیزات آشپزخانه و...

FTTH در شرکت مخابرات ایران

کارآمد سازی، یکپارچه سازی، به روز رسانی و توسعه شبکه ثابت همسو با برنامه پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران، یکی دیگر از اهداف راهبردی شرکت مخابرات ایران است که در این راستا در حال انجام می‌باشد.

 که در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار دارد. این FTTH توسعه شبکه ملی اطلاعات و تحقق چشم انداز سند راهبردی تانوما رسما رونمایی شد .

بر این اساس فاز اول انتقال فیبر FTTH در حالیست که در اردیبهشت ماه 1396، پروژه نوری به اماکن در هشت استان کشور با ظرفیت سازی مناسب برای ارائه خدمات بر بستر فیبر نوری، افتتاح شد. 

در هشت استان مورد نظر شامل تهران با 245هزار پورت، اصفهان 85 هزار پورت، خراسان رضوی 80 هزار پورت، فارس و خوزستان هر کدام 61 هزار پورت، البرز 28 هزار پورت و کرمانشاه 20 هزار پورت با نام ADSL و FTTH امکانات آماده واگذاری می‌باشد.

با افتتاح این طرح، در مرحله اول، 16 بسته از محصولات طرح‌های الماس، زمرد و مروارید در قالب اینترنت پر سرعت بر بستر فیبر نوری به مشتریان ارائه می‌شود. مکالمه رایگان درون استانی برای یک خط تلفن و هر ماه یک هفته اینترنت رایگان از ویژگی‌های این محصولات است. 

بسته‌های استاندارد اینترنت مخابرات ADSL

بسته‌های اینترنتی مخابرات شامل مدت زمانهای متفاوت یک ماهه، سه ماهه، 6 و یک ساله هستند، که در ادامه تمامی تعرفه و حجم و سرعت آنها برای شما به نمایش گذاشته شده: 

1_ بسته‌های استاندارد یک ماهه

  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 512 kbps با حجم 10 گیگ به قیمت 12/500 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 1mbps با حجم 25 گیگ به قیمت 20 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 2mbps با حجم 40 گیگ به قیمت 250 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 3mbps با حجم 50 گیگ به قیمت 35 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 4mbps با حجم 60 گیگ به قیمت 40 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 8mbps با حجم 90 گیگ به قیمت 50 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 16mbps با حجم 175 گیگ به قیمت 80 هزار تومان
     

2_ بسته‌های استاندارد سه ماهه

  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 512 kbps با حجم 10 گیگ به قیمت 37 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 1mbps با حجم 25 گیگ به قیمت 58 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 2mbps با حجم 40 گیگ به قیمت 73 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 3mbps با حجم 50 گیگ به قیمت 100 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 4mbps با حجم 60 گیگ به قیمت 115 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 8mbps با حجم 90 گیگ به قیمت 145 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 16mbps با حجم 175 گیگ به قیمت 233 هزار تومان

3_ بسته‌های استاندارد شش ماهه

  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 512 kbps با حجم 10 گیگ به قیمت 70 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 1mbps با حجم 25 گیگ به قیمت 113 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 2mbps با حجم 40 گیگ به قیمت 140 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 3mbps با حجم 50 گیگ به قیمت 195 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 4mbps با حجم 60 گیگ به قیمت 225 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 8mbps با حجم 90 گیگ به قیمت 280 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 16mbps با حجم 175 گیگ به قیمت 450 هزار تومان

4_ بسته‌های استاندارد یک ساله

  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 512 kbps با حجم 10 گیگ به قیمت 132 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 1mbps با حجم 25 گیگ به قیمت 212 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 2mbps با حجم 40 گیگ به قیمت 264 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 3mbps با حجم 50 گیگ به قیمت 370 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 4mbps با حجم 60 گیگ به قیمت 420 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 8mbps‌ با حجم 90 گیگ به قیمت 525 هزار تومان
  • سرویس استاندارد غیر حجمی با سرعت 16mbps با حجم 175 گیگ به قیمت 845 هزار تومان

تانوما چیست؟

تانوما به معنی (fiber to the building/home) تار نوری مخابرات ایران است. سرویس فیبر نوری تا ساختمان خانه می‌باشد. این سرویس به تکنولوژی جدیدی اطلاق می‌شود که به جای استفاده از کابل مسی از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات تا ساختمان و یا محل مشتری بهره می‌برد و می‌توان سرویس‌های گوناگونی از جمله تلفن، اینترنت، سرویس‌های چند رسانه‌ای و دیگر سرویس‌های بر بستر دیتا را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی در اختیار مشترکین قرار دارد.

همچنین در ادامه در مورد مزایای استفاده از تانوما صحبت می‌کنیم، پهنای باند اینترنتی و تعداد خطوط تلفن دلخواه اولین مزیت استفاده از تانوما است. از دیگر مزایای این خدمات قابلیت استفاده از سرویس‌های دیتای متنوع مخابراتی و غیر مخابراتی، حذف کلیه کابل‌های مسی ارتباطی، ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالا، طول عمر بالاتر نسبت به کابل‌های مسی، افزایش چشمگیر پایداری ارتباط و کاهش نویز نام برد.

 

تعرفه اینترنت مخابرات تهران

 

تانوما چه مزایایی برای ساختمان‌های بزرگ مسکونی و تجاری دارد؟

با اجرای طرح تانوما توسط مخابرات، تمامی ساختمان‌های بزرگ اداری، تجاری و حتی مسکونی می‌توانند با استفاده از (FTTO (OLAN و با هزینه‌ای پایین تر نسبت به شبکه‌های اینترنت اقدام به نوسازی شبکه‌های داخلی ساختمان‌های خود نموده و از سرویس‌های مخابراتی و غیر مخابراتی متنوع بهره مند گردند.

با استفاده از تانوما چه سرویس‌هایی در دسترس ماست؟

مزایا و برتری‌های متعدد فیبر نوری قدرت تصمیم گیری و انتخاب مشتریان متحول می‌سازد. زیرا فیبر نوری برتری‌های محسوسی نسبت به کابل مسی و زیرساخت‌های قدیمی دارد.

سرویس‌های قابل ارائه بر روی بستر فیبر نوری، سرویس‌هایی هستند که همگی با اجرای زیرساخت فیبر نوری یکپارچه می‌شوند و از پایداری و کیفیت ارتباطی بالاتری نسبت به دیگر زیرساخت‌ها برخوردارند.

 همچنین این سرویس‌ها را می‌توان به دو دسته مخابراتی و غیر مخابراتی تقسیم کرد: 

  1. مخابراتی که شامل تلفن، تلویزیون اینترنتی و اینترنت خانگی، تجاری و دیتا می‌شود.
  2. برای سرویس‌های غیر مخابراتی هم می‌توان از سیستم‌های نظارت تصویری، شبکه‌های کامپیوتری، آیفون تصویری هوشمند، (BMS) مدیریت هوشمند ساختمان، پارکینگ هوشمند، سیستم‌های صوت و پیجینگ و آموزش از راه دور نام برد.

از نظر شما کدام یک از بسته‌های شرکت مخابرات به صرفه‌تر و محبوب‌تر است؟ آیا از مودمی که در منزل خود استفاده می‌کنید رضایت دارید؟

مطالب مرتبط
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
آیا می دانید کدام  اپراتور 100 گیگ و 50 گیگ اینترنت هدیه می دهد؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
آیا می دانید کدام اپراتور 100 گیگ و 50 گیگ اینترنت هدیه می دهد؟
اپراتور رایتل یک سیم کارت دائمی جدید با امکانات ویژه ای ارائه می دهد. بر اساس اطلاعات به دست آمد از اپراتور رایتل این اپراتور یک سیم کارت...
بررسی بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین
بلاگ | اخبار اپراتورها
بررسی بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین
آیا می دانید بهترین سرعت اینترنت گیمرها بازی آنلاین چگونه می توان خریداری کرد. سرعت دانلود و آپلود همچنین پینگ تایم برای گیمر های حرفه ای...
  تلفن ثابت اینترنتی چیست؟
بلاگ | تلفن ثابت
تلفن ثابت اینترنتی چیست؟
در این نوشته با قیمت گذاری تلفن ثابت آشنا می شوید. آیا پس اگر شما هم از کاربران تلفن ثابت اینترنتی هستید و یا علاقه مند هستید درباره تلفن...
تعداد 8 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.5
1
0
4
0
3
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. اینکه مثلا 2 مگ یک ماهه 50 گیگ میشه 35 تومن، این 50 گیگ ترافیک بین الملل هست یا مصرف منصفانه؟ یعنی 100 گیگ منضفانه 50 گیگ بین الملل؟

  2. قبلا از مخابرات نت داشتم مشکل نویز و سرعت داشت طبق پیگیری و اطلاعاتی که از خودشون داشتم،گفتن باید در اطاق MDF دستگاه مرکزی شما عوض بشه تا مشکل مرتفع بشه. یکبار به توصیه یکی از مدیران لایق و دلسوز جناب گرجیان عزیز ،انجام شد و مدتها این مشکل وجود نداشت بعد از حدود یکسال دوباره ضعیف شد و هرچی گفتم اقدامی نکردن.راستش به آقای گرجیان هم روم نبود بگم و مزاحمش بشم.تا اینکه جمع آوریش کردم و نت همراه استفاده میکنم.

  3. قیمت کمپین ۳ماهه ۱۲۰ گیگابایت ۷۵ هزار تومان ولی قیمت سرویس استاندارد ۳ماهه ۹۰ گیگابایت ۱۴۵ هزار تومان. قیمتها غیر واقعیه

  4. بسته حرفه ای ۶ ماهه 16mps 480G 228000تومن آیا واقعیه ؟ میشه خرید؟

  5. بسته غیر حجمی با حجم ۱۰ گیگابایت دیگه چه صیغه اییه؟ چرا درست توضیح ندادید؟

  6. اصلا واقعی نیست

  7. من چند سال پیش مودم ب خط تلفنم وصل بود ، بعد چند سال دوباره میخوام مودم رو راه بندازم جز هزینه ی خرید بسته(اشتراک) چه هزینه ای باید پرداخت کنم؟

  8. با سلام امید وارم نظرا را بخونید به نظر من مطالب ارائه شده قابل استفاده است اما کامل نیست مثلا برای استفاده از قابلیتهای VDSL و FTTH و ....چگونگی استفاده محدودیتها و ... مطلبی ارائه نشده. بسته های ADSL چند ماهه مشخص نیست ترافیک داخلی و بین المللی چقدره و... امید وارم رسیدگی فرمایید با تشکر

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست