وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

آیا می دانید کدام اپراتور 100 گیگ و 50 گیگ اینترنت هدیه می دهد؟

انتشار ۱۴۰۰/۱۰/۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۰/۵ ۱۵:۱۳ . ۸۸۰۷ بازدید

اپراتور رایتل یک سیم کارت دائمی جدید با امکانات و قابلیت های ویژه ای ارائه می دهد. بر اساس اطلاعات به دست آمد از اپراتور رایتل این اپراتور یک سیم کارت دائمی جدید با انتخاب شماره و امکانات جذابی ارائه می دهد. جالب است بدانید طرح 50 x فرصتی برای دریافت 50 گیگ اینترنت هدیه می باشد. در این طرح اپراتور رایتل 50 گیگ اینترنت هدیه و 1000 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه در مدت زمان یک ماه ( 30 روز ) هدیه می دهد. مشترکین می توانند این سیم کارت را با 100 هزار تومان و 50 گیگ اینترنت هدیه و مکالمه رایگان هدیه بگیرند.جالب است بدانید اپراتور رایتل یکی از ارائه دهندگان به صرفه تریت و ارزان ترین تعرفه خدمات مکالمه درون شبکه با کمترین تعرفه 7 تومان در مدت زمان یک دقیقه دارد. مشترکین اپراتور رایتل می توانند بدون نیاز به خرید بسته اینترنت آزاذ تنها با 4 هزار تومان یک گیگابایت  اینترنت خریداری کنند. برای خرید سیم کارت رایتل با ارزان ترین قیمت 50 گیگ اینترنت هدیه بگیرید. 

 

آیا می دانید کدام اپراتور 100 گیگ و 50 گیگ اینترنت هدیه می دهد؟

 

50 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل

جالب است بدانید اینترنت اپراتور ها یکی از موضوعات بسیار جذابی است که بیشتر مشترکین به دنبال آن هستند. اگر به هر دلیل شارژ اینترنت همراه شما تمام شد ، و نیازمند اینترنت رایگان اپراتور ها بودید. اگر سیم کارت ایرانسل دارید جای هیچ گونه نگرانی نیست. اپراتور ایرانسل در همه حال به فکر مشترکین خود می باشد ، این اپراتور به روش های جذابی به مشترکین اینترنت رایگان ایرانسلی هدیه می دهد.  در این نوشته قصد داریم روش دریافت 50 گیگ اینرتنت هدیه ایرانسل را به شما آموزش دهیم. همان گونه که اشاره کردیم برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل روش های متفاوتی وجود دارد. اگر علاقمند به دریافت اینترنت هدیه ایرانسل هستید در ادامه همراه ما باشید. 

 

50 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل

 

نحوه دریافت 50 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل

جالب است بدانید اکنون 50 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل برای ترابرد وجود ندارد. در حال حاظر می توانید تا 30 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید. همانگونه که اشاره کردیم. اگر با روش دعوت از دوستان به استفاده از اپلیکیشن لنز و ایرانسل من استفاده کنید می توانید یک روز از اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. با این روش می توان یک ماه هر روز اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنیم . اکنون اپراتور ایرانسل با ارائه دهنده شماره های جدید با پیش شماره این کار را آسان کرده است. جالب است بدانید شما می توانید شماره هایی را به صورت رندوم دعوت به اپلیکیشن ایرانسل من و لنز کنید. سپس اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید. 

 

نحوه دریافت 50 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل

 

بسته اینترنت 100 گیگابایت ایرانسل

جالب است بدانید اپراتور ایرانسل در زمان شیوع ویروس کویید 19 برای جلوگیری از رفت و آمد ها غیر حضوری و انجام فعالیت ها در خاته اپراتور ایرانسل اینترنت 100 گیگابایت هدیه می دهد. مشترکین ایرانسل TD_LTE ، 100 گیگ اینترنت رایگان هدیه می گیرند. برای فعال سازی این طرح جذاب کد دستوری ( ستاره 98 مربع ) شماره گیری کنید، این طرح تا 29 اسفند سال 1400 قابل استفاده می باشد. نکته مهم : بسته های که از قبل فعال کرده اید پس از پایان بسته 100 گیگابایت قابل استفاده می باشد. جالب است بدانید اپراتور ایرانسل با طرح 100 گیگابایت مشترکین خود را قافل گیر کرد. جالب است بدانید این طرح جذاب علاقمندان بسیاری دارد. اپراتور ایرانسل با توجه به گسترش بیماری کویید19 در کشور مشترکین در امنیت بهداشتی مطلوب در خانه به کار های روزانه برسید. در بالا 50 گیگ اینترنت هدیه رایتل بررسی کردیم در این بخش 100 گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل  هدیه بگیرید. 

آموزش دریافت 100 گیگ ایترنت هدیه ایرانسل

جالب است بدانید مشترکین آسیاتک با ورود به پورتال می توانند اینترنت پر سرعت 100 گیگ برای  فعال سلزی این طرح می توانند اقدام کنند. آیا می دانستید برای مشترکین پارس آنلاین 100 گیگابایت اینترنت ایرانسل خودکار فعال سازی می شود. مشترکین مخابرات اینترنت رایگان ایرانسل فعال نمی باشد. در مدت زمان نزدیک این طرح برای آن ها فعال سازی می شود. مشترکین وب با وارد شدن به قسمت تخفیف 400 گیگا بایت داخلی برابر با 100 گیگ بین الملل 13روز دریافت کنید. مشترکین مودم مبین نت TD-LTEهنوز هدیه دریافت نکرده اند، امید وار هستم این طرح را بتوانید دریافت کنید. 

 

آموزش دریافت 100 گیگ ایترنت هدیه ایرانسل

 

 

دریافت اینترنت نامحدود همراه اول

جالب است برای بسیاری از مشترکین یک بسته اینترنتی با حجم نامحدود ارزش بسیاری دارد. اپراتور همراه اول ،اولین اپراتور ایران از اینترنت رایگان با حجم نامحدود خبر داد. قیمت بسته برای هر مشترک متفاوت است. برای فعال سازی این طرح کد ( ستاره 1000 مربع ) و سپس عدد 2 را ارسال کنید. این طرح مکامه نامحدود برای مشترکیت دائمی و اعتباری همراه اول یک روز از ساعت 2 بامداد تا 7 صبح وجود دارد. این طرح برای مشترکین سیم کارت اعتباری که ثبت نام کردند از اعتبار سیم کارت هزینه را کسر می کنند، مشترکین دائمی هزینه در صورت حساب کسر خواهد شد. مشترکین همراه اول می توانند هر دو بسته اینترنت شبانه نامحدود و مکالمه نامحدود را به صورت همزمان فعال سازی کنند.  بسته اینترنت نامحدود شبانه یک بار برای مشترک فعال سازی می شود ، مشترکین می توانند بسته های نامحدود به صورت همزمان با دیگر بسته اینترنت فعال سازی کنند. جالب است بدانید در صورت که همزمان از بسته اینترنت هدیه فعال سازی کردید اولویت با بسته می باشد که زمان کمتر برای پایان بسته وجود دارد. بسته اینترنت نامحدود شبانه مانند بسته مکالمه نامحدود تمدید خودکار نخواهد داشت. شما می توانید برای بررسی این طرح کد ( ستاره 1000 مربع ) و سپس عدد 2 را ارسال کنید. سپس برای اینترنت بین ساعت 2 بامداد تا 7 صبح  ( 5 ساعت) با قیمت 1000 تومان خریداری کنید. شما می توانید این کد را در سیم کارت خودتان امتحان کنید و از مبلغ و اینترنت شبانه برای ما نظرات خود را بگذارید.

 

 نکات مهم 50 گیگ اینرتنت هدیه

در این نوشته سعی کردیم روش های دریافت اینترنت رایگان در سال 2021 را به شما آموزش دهیم. اگر نیاز به اینترنت رایگان ایرانسل اینترنت رایگان همراه اول و اینترنت رایگان رایتل دارید، می توانید به مطالب قبلی مراجعه کنید.  امید وار هستم به آسانی اینترنت رایگان هدیه بگیرید . از از روش های جدیدی اینترنت رایگان از اپراتور ها هدیه می گیرید با ما در میان بگذارید.

 

تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
2
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. ببخشیدمن ۵۰گیگ ایرانسل رایگان راازکی بایدبگیرم چه کدی بزنم خدایاچقدرمن بدبختما

  2. بسیار عالی

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست