وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

فعال سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل از 1 تا 100 گیگ

انتشار ۱۴۰۰/۲/۲۷ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۲/۲۷ ۱۰:۲۷ . ۳۵۱۶۰۱ بازدید

آیا می دانستید ایرانسل دومین اپراتور بزرگ تلفن در ایران است . و همچنین اپراتور ایرانسل اولین دیتای ایران را دارد. آغاز فعالیت ایرانسل از سال1384 بوده است. دومین اپراتور بزرگ کشور بسته اینترنت رایگان ایرانسل با زمان متنوع و حجم بسته مقرون به صرفه برای مشترکین دائمی و اعتباری خود در نظر گرفت.                                                                                                                  

در ابتدای فعالیت ایرانسل تعدادی از استان ها آغاز به فعالیت کرد اما اکنون تمام استان و شهرستان ها را پوشش می دهد. خدمات اپراتور همراه اول : اپلیکیشن  ایرانسل من ، اینترنت پرسرعت ، پیامک های صوتی ، درخواست تماس یا شارژ و.... می توان اشاره کرد.                                                

 

اینترنت رایگان ایرانسل + خرید سیم کارت

 

اینترنت رایگان ایرانسل + خرید سیم کارت  

اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود طرح شکفت انگیزی در نظر گرفت. با خرید سیم کارت با 50% تخفیف می توانید اینترنت رایگان 26 گیگا بایت ، مدت اعتبار بسته یک ماه ، 1 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار 20 روز ، 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی مدت اعتبار 20 روز بهرمند شوید. برای خرید سیم کارت ایرانسل می توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل اقدام به خرید کنید.                                                                                                                

اینترنت هدیه26 گیگا بایت
مدت اعتباریک ماه
اینترنت 1 گیگا بایت
مدت اعتبار1ماه (تا 6 ماه)
پیامک100دقیقه
مدت اعتبار20 روز

 

مکالمه رایگان (10 برابری) ایرانسلی 

اپراتور  ایرانسل مکالمه رایگان برای مشترکین دائمی و اعتباری خود در نظر گرفت. مشترکین با 2 دقیقه تماس درون شبکه می توانید 20 دقیقه رایگان مکالمه کنند . مدت اعتبار در روز از ساعت 6 تا 12 ظهر، مدت اعتبار بسته 30 روز می باشد. برای فعال سازی این طرح کافیه کد دستوری ( ستاره 4444ستاره یک ستاره 4 مربع) #4*1*4444* را شماره گیری کنید. و از این هدیه ویژه مشترکین ایرانسل استفاده نمایید.                                                                                      

مکالمه هدیه20 دقیقه
مدت اعتبار بستهیک ماه
کد دستوری#4*1*4444*

30 گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی (تعویض سیم کارت)

مشترکین اعتباری می توانند با تعویض سیم کارت خود به دائمی تنها با مبلغ 50 تومان ، 30 گیگا بایت اینترنت رایگان  ایرانسلی مدت اعتبار  یک ماه ، مکالمه  نیم بها   هر دقیقه 30 تومان ، مدت اعتبار 6 ماه خطوط درون شبکه و همچنین از ماه دوم فعال سازی هر ماه یک گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل  بهرمند می شوید. برای فعال سازی این طرح کد دستوری (ستاره70 مربع) #70* را شماره گیری کنید.    

 

اینترنت هدیه30 گیگا بایت
مدت اعتبار بستهیک ماه
مکالمه نیم بها (30 تومان)
اینترنت1گیگا بایت
کد دستوری#70*

 

اینترنت و مکالمه رایگان + خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

مشترکین  اپراتور ایرانسل با خرید سیم کارت دائمی از هدیه های ویژه برخور دار می شوید. 30گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی ، مدت اعتبار 30 روز، 1000 دقیقه مکالمه رایگان مدت اعتبار 1گیگا بایت ، مکالمه نیم بها مدت اعتبار 6 ماه ، اینترنت رایگان 1 گیگا بایتی تا 5 ماه و همچنین ارسال سیم کارت رایگان صورت می گیرد. شما با خرید سیم کارت دائمی از بسته های پر حجم و ترافیک بالا برخوردار می شویم. برای خرید می توانید وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید.                        

اینترنت هدیه30 گیگا بایت
مدت اعتبار بستهیک ماه
پیامک1000 دقیقه
اینترنت1گیگا بایت
مدت اعتبار5 ماه
مکالمه نیم بها

اینترنت رایگان 20 گیگا بایت با تعویض سیم کارت به G4

مشترکین ایرانسل با تعویض سیم کارت به نسل G4 از امکانات ویژه بهرمند می شوید. 20 گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار 14 روز از ساعت 2 تا 10 صبح قابل استفاده می باشد. اگر شما تاکنون اقدام به تعویض سیم کارت خود به نسل G4 نکرده اید همین حالا با وارد شدن به اپلیکیشن ایرانسل من از این هدیه برخوردار شوید.

 

اینترنت هدیه20 گیگابایت
مدت اعتبار بسته14 روز
ساعت استفاده2 بامداد تا 10 صبح

اینترنت رایگان 5 گیگا بایتی ویژه مشترکین مودم TD-LTE  

اپراتور ایرانسل مشترکین نسل 4G با وارد کردن اطلاعات کاربری ( پست الکترونیک ، شماره تلفن) و بروزرسانی آن 5 گیگا بایت اینترنت رایگان مدت اعتبار 7 روز هدیه میگیرند.  این بسته هدیه پس از تایید ( پست الکترونیک و تلفن همراه ) یک پیامک برای شما ارسال می شود ، و این طرح فعال می شود.

اینترنت هدیه5 گیگابایت
مدت اعتبار بسته7 روز

 

اینترنت رایگان 1 گیگا بایتی ( حذف قبض کاغذی)

 

اینترنت رایگان 1 گیگا بایتی ( حذف قبض کاغذی)

مشترکین دائمی می توانند با مشارکت در طرح حذف قبض کاغذی سیم کارت  شرکت کنند. و یک گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرند. این طرح باعث حفظ محیط زیست می شود. برای وارد شدن به این طرح نیاز نیست هزینه ای پرداخت کنید و کاملا رایگان می باشد.  این هدیه ویژه مشترکین دائمی می باشد . یک گیگ اینترنت مدت اعتبار 7 روز ساعت 2 بامداد تا 10 شب برای شما فعال می شود. برای فعال سازی این طرح کافیه عددیک را به 2465 بفرستید یا وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید.

 

اینترنت هدیه1 گیگابایت
مدت اعتبار بسته7 روز
ساعت2 بامدادتا10 شب
کد دستوریعدد1 را به 2465 اسال کنید

هدیه ویژه اپلیکیشن ایرانسل من

شما می توانید هر روز وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید و با تکان دادن گوشی موبایل خود  بسته های اینترنت رایگان ایرانسل ، مکالمه رایگان  ، پیامک ، خرید از اسنپ فود ، اسنپ و.... بهرمند می شوید.  

نکته : برای در یافت  هدیه باید  آخرین نسخه  اپلیکیشن ایرانسل من را نصب و بروزرسانی کنید.  

وقتی وارد اپلیکیشن شدید در صفحه اول یک تخم مرغ شانسی وجود دارد با کلیک روی آن از هدیه های ویزه بر خور دار شوید. برای نصب اپلیکیشن ایرانسل من کلیک کنید.

 

یک گیگا بایت اینترنت رایگان

اپراتور ایرانسل برای مشترکینی که یک ماه است سیم کارتشان خاموش می باشد اگر سیم کارت خود را روشن نمایند. به صورت خودکار یک گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار 7 روز بهره می گیرند.  

نکته : برای استفاده از این طرح نیاز به وارد کردن کد نداریم.  

نکته: هدیه از طریق پیامک  ارسال می شود.

 

تخفیف ویژه اینترنت ایرانسل ( ساعت مختلف)

اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود طرح  شگفت انگیز در نظر دارد. یک گیگا بایت اینترنت مدت اعتبار یک ساعت ، خرید بسته از 0 تا 2 هزار تومان در ساعت های دلخواه هزینه متفاوت می باشد. برای استفاده از این طرح کافیه کد دستوری (ستاره 4444ستاره2ستاره1 مربع) #1*2*4444* را شماره گیری کنید. و از این طرح جالب بهرمند شوید.  

 

اینترنت هدیه1 گیگابایت
مدت اعتبار بسته1 ساعت
قیمت0 تا2هزار
کد دستوری#1*2*4444*

25% شارژ رایگان ایرانسل

مشترکین ایرانسل می توانند هنگام وارد کردن # کد شارژ 12 رقمی *144*  25% شارژ شگفت انگیز ایرانسل هدیه بهرمند شوند.  

اینترنت رایگان یگ گیگا بایت ایرانسلی

مشترکین ایرانسل با وارد شدن در اپلیکیشن ایرانسل من دانلود و نصب اپلیکیشن اینترنت رایگان یک روزهه هدیه بگیرید. مدت اعتبار بسته یک روز می باشد.

خرید کنید

یک گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی 

شما می توانید دوستان خود را دعوت به طرح تبدیل سیم کارت 4G  هر دو یک گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی هدیه بگیرید . این هدیه زمانی که شیوع به اینترنت 4G کنید به شما تعلق می گیرد. برای استفاده از این طرح دوست شما باید گوشی 4G داشته باشد.  این یک طرح بسیار شگفت انگیز برای کاربران اپراتور ایرانسل بود و مورد استقبال قرار گرفت.  

 چگونه بسته 100 گیگا بایت اینترنت ایرانسل را فعال کنیم؟

اپراتور ایرانسل با وجود همه گیری ویروس کرونا ، برای جلوگیری از رفت و آمد های غیر ضروری و انجام فعالیت ها در منزل اپراتور ایرانسل اعلام کرد. مشترکین اینترنت ثابت(TD_LTE) ، صد (100) گیگا بایت  اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند می شوند. برای  فعال سازی این طرح کافیه کد دستوری ( ستاره 98 مربع) #۹۸* را شماره گیری کنید . این بسته اینترنت تا 29 اسفند ماه  قابل استفاده می باشد.  

نکته : بسته های که از قبل فعال بوده اند. پس از پایان بسته 100 گیگا بایتی قابل دسترس قرار میگیرند.

اپراتور ایرانسل سعی داشت با  این طرح مشترکین خود را  شگفت زده کند . این طرح مورد استقبال مشترکین قرار گرفت. ایرانسل با توجه به گسترش بیماری کرونا در کشور ،  کاربران بتواننند در امنیت بهداشتی  نسبتا مطلوبی  در خانه به فعالیت خود ادامه دهند.

نحوه فعال سازی هدیه 100 گیگا بایتی اینترنت رایگان ایرانسل

مشترکین آسیاتک با ورود  به پورتال خود اینترنت پر سرعت ایرانسل 100 گیگا بایتی مشترکین فعال می شود.

برای مشترکین پارس آنلاین 100 گیگا بایت اینترنت ایرانسلی به صورت خودکار فعال می شود.

متاسفانه برای مشترکین مخابرات  طرح  اینترنت رایگان ایرانسلی هنوز فعال نشده است. به زودی این طرح برای آن ها فعال می شود.

مشترکین های وب با وارد شدن به قسمت کد تخفیف   400 گیگا بایت اینترنت  داخلی برابر با 100گیگ ( بین الملل ) 13 روز دریافت کنید.  

مشترکین مودم مبین نت TD-LTE هنوز هدیه خود را در یافت نکرده اند. ولی امید واریم به زودی  این طرح را دریافت کنند.

20 گیگ بایت اینترنت رایگان از ایرانسل هدیه بگیرید.

اپراتور ایرانسل  یک طرح شگفت انگیزی را در نظر دارد. اگر شماره ای دارید که ایرانسلی نیست آن را به ایرانسل انتقال بدید و 20 گیگا بایت اینترنت رایگان هدیه بگیرید.

 

اینترنت هدیه20 گیگا بایت

20 گیگا بایت اینترنت رایگان معلمین

وزیر ارتباطات خبر داد برای معلمین 20 گیگا بایت اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است. این هدیه تنها به معلمین مورد تایید آموزش و پرورش داده می شود. توجه داشته باشید این هدیه باید مراحل قانی و طی کند و ممکن است کمی با تاخیر داشته باشد. این سرویس برای معلمین که مالک سیکم کارت هستند فعال می شود. این سرویس هدیه امکان تمدید ندارد. هر فرد می تواند از یک اپراتور هدیه دریافت کند.  

 

اینترنت هدیه20 گیگا بایت
کد دستوریاستعلام موجودی# ۱۰*۱۰۰*

 

20 گیگا بایت اینترنت رایگان معلمین

 

 دریافت 14 گیگا بایت اینترنت رایگان

 

اپراتور ایرانسل برای مشترکین که هنوز از نسل 4G استفاده نمیکنند . یک طرح شگفت انگیز در نظر دارد. با تعویض سیم کارت به نسل 4G 14 گیگا بایت اینترنت رایکان ایرانسل هدیه بگیرید.

شما می توانید از طریق اپلیکیشن  ایرانسل من  اقدام به تعویض کنید و اگر از طریق حضوری اقدام کنید باید هزینه 80 تومان پرداخت کنید ولی از طریق اپلیکیشن کاملا رایگان است. همین حالا برای دریافت 14 گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل سیم کارت خود را به نسل G4تبدیل کنید.

50 گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی

اگر تاکنون اپلیکیشن ایرانسل من را نصب نکرده اید با نصب نسخه وب  50 گیگا بایت اینترنت هدیه بگیرید.

اگر شما کاربر اندروید نباشید از طریق اپلیکیشن  PWA ایرانسل میتوانید این هدیه ویژه را دریافت کنید. برای دریافت 50 گیگابایت مدت اعتبار یک روزه  فقط کافیه اپلیکیشن ایرانسل من نسخه وب را نصب کنید.  

کیف پول دیجیتال ایرانسل

شما می توانید با اولین کیف پول دیجیتال (10 تومان) ، 2 گیگا بایت اینترنت رایگان هدیه بگیرید. مدت اعتبار یک روز می باشد. برای فعال سازی این طرح کافیه کد دستوری (*555*11# ) را شماره گیری کنید. کاربران ایرانسلی با خرید شارژ کیف پول  دیجیتال از خدمات آسان و مزایا بهرمند شوید. می توانید از طریق کد دستوری (ستاره 6 ستاره1مربع) #۱*۶* یا  از طریق اپلیکیشن ایرانسل من  اقدام کنید.  

 

هدیه اینترنت رایگان دعوت دوستان به چارخونه

اپراتور ایرانسل این طرح را دز نظر گرفت که مشترکین با دعوت دوستان خود به چارخونه با هر دعوت 500 مگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرند. شما هر روز می توانید 4 نفر را دعوت کنید و 2 گیگا بایت هدیه بگیرید. شما از این طریق 14 گیگا بایت هفتگی دریافت میکنید و خیلی شگفت انگیز است. برای فعال سازی این طرح کافیه چارخونه را دانلود کنید وبه دوستاتون لینک ویژه بفرستید.  زمانی که دوستان شما چارخونه را نصب کنند می توانید اینترنت رایگان ایرانسل را دریافت کنید.

 

هدیه اینترنت رایگان دعوت دوستان به چارخونه

 

80% بسته اینترنت رایگان ایرانسل برای مشترکین غیرفعال  

تمام مشترکینی که خط تلفن ثابت دارند و ازخدمات سرویس TD-LTE استفاده نکرده اند . با وارد کردن شماره ثابت اینترنت 80% رایگان مدت اعتبار 30 روز  بهرمند می شوند.  

معرفی اپراتور ایرانسل

ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه است. جالب است بدانید پرکاربرد ترین وسیله در شبانه روز گوشی موبایل است. فرقی ندارد در کجای کره زمین زندگی میکنید. حداکثر در تمام دنیا این چنین است. تلفن همراه تنها 45 سال از اختراع آن می گزرد. 45 سال از اختراع گوشی بی سیم میگزرد. در ایران حدود 20 سال بعد گوشی بی سیم درست شد. و در ایران اولین اپراتور همراه اول راه اندازی شد. و چندی بعد ایرانسل دومین اپراتور بزرگ کشور فعالیت خود را آغاز کرد. برای ارتباط با سامانه پشتیبانی ایرانسل کلیک کنید.

 

تعداد 30 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.9
17
1
6
3
3
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. ami***@gmail.com

    برنامه‌ی‌خوبی‌هست

  2. bbb***@gmail.com

    خبلی خوب است ومن ازش رازیم

  3. mah***@email.com

    عالیست

  4. ami***@gmail.com

    عالی بود 15

  5. sls***@gmail.com

    عالیه

  6. Sae***@gmail.com

    چرا من برای اولین بار اپلیکیشن ایرانسل من رو وسل کردم بسته رایگان نمیده

  7. zar***@gmail.com

    عالی حرف نداره زنده باشید ؟ببخشید من یک سیمکارت داشتم استفاده کننده بودم تمام کارهای بانکی کارهای اداری همون شماره را داده ام اما بعد از یک سال شاید بیشتر دستم بود یهو سیم کارتم را قطع شد دیگه سرویس نداد بعد از مدتی دیدم سیم کارتم دست کسه دیگری هست زنگ زدم بهش گفت از خدمات ایرانسل گرفتم چه جوری سیم کارتی که من دارم استفاده میکنم قطع میکنند میفروشن به کسه دیگه سند سیمکارت هم دست خودم بود از رفیقم گرفته بودم چون می شناخت من را برای بنام زدن چیزی نمی گفت الان دست کسه دیگری هست میخوام خطم را پس بگیرم چکار کنم

  8. kyw***@gmail.com

    عالی هستید به خدا بهترین سیم کارت وبهترین برنامه به صرفه انشالله همیشه موفق باشید

  9. Abo***@mail.com

    برنامه عالی اوپراتور عالی تخفیف عالی همایت عالی پشت بانه آدم هستین ولله😍😘😘

  10. frz***@gmail.com

    چرا بهم بسته هدیه رایگان نمیده برای پیشنهادی

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست