وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

شارژ شگفت انگیز ایرانسل و نحوه ی استفاده از آن

انتشار ۱۳۹۹/۱/۱۹ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۲/۳۱ ۱۰:۲۰ . ۲۳۳۰۲ بازدید

شرکت ایرانسل همیشه با خلاقیت ها و به اصطلاح سورپرایز های خود توانسته مشترکان خود را راضی نگه دارد. یکی دیگر از این دسته فعالیت ها ایجاد شارژ شگفت انگیز بود.

جزئیات طرح شارژ شگفت انگیز ایرانسل

با استفاده از این سرویس در هربار که سیم کارت خود را به صورت شگفت انگیز شارژ کنید، می توانید تا بیست درصد شارژ بیشتر از ایرانسل دریافت کنید. به عنوان مثال اگر شما یک کارت شارژ ایرانسل ده هزار تومانی چه به صورت اینترنتی و یا با استفاده از روش های دیگر خریداری کرده باشید و به صورت شارژ شگفت انگیز آن را وارد کنید، از سوی ایرانسل هزار و صد تومان شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد، اما فقط از این شارژ می توانید در یک بازه ی زمانی مشخص استفاده کنید.

برای مثال همین شارژ ده هزار تومانی را می بایست تا حداکثر 30 روز مصرف کنید. در صورتی که این شارژ را در مهلت زمانی مقرر که برای هر مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است استفاده نکنید کل شارژ شما منقضی خواهد شد. از این شارژ می توانید در مکالمه، پیامک، پیام چند رسانه ای و اینترنت استفاده کنید و از محصولات جذاب و متنوع ویترین بهره مند شوید.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

 

آموزش چگونگی فعال سازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل

برخلاف همیشه که برای شارژ سیم کارت ایرانسل خود از کد دستوری *141*رمز# استفاده می کردید، نحوه ی شارژشگفت انگیز ایرانسل به صورت زیر است:

*144*رمز#

نحوه ی فعال کردن شارژ شگفت انگیز ایرانسل به صورت مستقیم

همانطور که در بالا مشاهده کردید نحوه ی فعالسازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل در صورتی که کد شارژ ایرانسل را در اختیار داشته باشید آموزش داده شد. ولی در صورتی که شما بخواهید شارژ را به صورت مستقیم تهیه کنید می توانید به سایت های مربوطه ی شارژ سیم کارت ایرانسل مراجعه کرده و تیک گزینه شگفت انگیز را بزنید.

شارژ شگفت انگیز سیم کارت ایرانسل

 

نکاتی که برای استفاده از شارژ شگفت انگیر ایرانسل باید بدانید

برای هر مبلغ شارژی که به صورت شگفت انگیز استفاده شود یک مهلت زمانی درنظر گرفته می شود. شما ملزم هستید که در این مدت از این شارژ استفاده کنید و در صورتی که اعتبار زمانی به پایان برسد شارژ از بین خواهد رفت.

برای اطلاع و استعلام از وضعیت باقی مانده شارژ خود می بایست کد دستوری *141*1# را شماره گیری کنید. مشترکانی که از سرویس به صورت مداوم استفاده می کنند مهلت زمانی تا حداکثر سی روز برایشان تمدید خواهد شد.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت استفاده از خدمات رومینگ امکان استفاده از این مقدار شارژ بیشتر ایرانسل یا همان شارژ شگفت انگیز وجود نخواهد داشت. درصورت استفاده از شارژ شگفت انگیز ایرانسل نمی توانید مبلغ شگفت انگیز را انتقال دهید.

پس از آن که مهلت استفاده از شارژ شگفت‌انگیز به پایان رسید، باقیمانده شارژ اصلی همچنان معتبر باقی می‌ماند و تنها شارژ شگفت‌انگیز منقضی می‌شود. برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل (شماره ۷۰۰) با شارژ شگفت‌انگیز امکان‌پذیراست.

شارژ شگفت انگیز سیم کارت ایرانسل

 

کد شگفتی های سیم کارت ایرانسل *4444 #

با استفاده از این کد می توانید طرح هایی که فقط مختص شما می باشد را ببینید و استفاده کنید و هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. این طرح ها با توجه به الگوی مصرف هر یک از مشترکین سیمکارت ایرانسل متفاوت است.

 

مقدار شارژ شگفت انگیز ایرانسل و زمان آن

با توجه به میزان شارژ خریداری شده مبلغ شگفت انگیز آن نیز بیشتر خواهد شد که در جدول زیر چند نمونه مشاهده می کنید:

مدت اعتبار شارژ هدیهمجموع شارژ(تومان)اعتبار هدیه(تومان)مبلغ شارژ(تومان)
3 روز1009.191.71000
5 روز2110.1275.22000
10 روز5504.6917.45000
15 روز11467.82293.510000
20 روز23853.15504.520000

همان طور که مشاهده می کنید، در جدول بالا ستون مجموع شارژ از ستون مبلغ شارژ + اعتبار هدیه کمتر است. دلیل آن این است که کسر مالیات بر ارزش افزوده از مجموع شارژ است.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل برای مشترکانی که طی مدت زمان کوتاهی نیاز به استفاده‌ی فراوان از مکالمه تلفن همراه دارند، بسیار مناسب است. وقتی سیم کارت ایرانسل خود را به صورت شگفت‌انگیز شارژ می‌کنید، میزان اعتبار اصلی شارژ برای مکالمه‌های داخل و خارج شبکه ایرانسل قابل استفاده است. اما مبلغی که به عنوان هدیه شارژ شگفت انگیز دریافت می‌کنید، تنها برای مکالمه و ارسال پیام داخل شبکه ایرانسل است.

شارژ سیمکارت ایرانسل

 

نظرات و برداشت های نویسنده در مورد شارژ شگفت انگیز ایرانسل

قبلا اگر سه کارت ۱۰۰۰ تومانی رو به صورت شگفت انگیز وارد میکردید، ۹ روز فرصت داشتین که آنها را مصرف کنید، اما حالا فقط سه روز فرصت دارید!! با این حساب اگر کارت های شارژ مشابه را وارد نمایید فقط به ازای یکی از آن ها به شما زمان میدهد. کد غیر فعال سازی جزیره که خیلی ها برایشان سوال شده *135*9# است.

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 1
0
0
0
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. اقالطفادرباره کددستوری*135*9#جزیره هوشمندسیمارت ایرانسل ایتقد تبلیغات نکنید!؟خیلی وقته کدمذکورسیستم جزیره هوشمند ایرانسل اصلاکارنمی کند لذاهیچگونه کاربردهای و درستی ندارد!؟اگرنه لطفا همین حالا امتحان کنید؟متاسفانه خودتان عینامیدانیداین سیستم هیچگونه عملکرد وکارایی عملی نداردپس ازنظراخلاقی وانسانی درست نیست اینقدرمردم سرکاربگذارید!!

    پاسخ :

    دوست گرامی خبر برای قبل بوده است

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست