وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | نرم افزار

کاربردی ترین افزونه های گوگل کروم که به کارتان می‌آیند!

انتشار ۱۳۹۹/۱۱/۲ . ۱۷۷۸ بازدید

افزونه های کروم می‌توانند به شما کمک کنند تا کارهایی جانبی اما مهم را با استفاده از آنها انجام دهید. خیلی از کارهایی که ما می‌خواهیم انجام دهیم را نمی‌شود با گوگل کروم انجام داد یا اگر هم بشود ممکن است سخت و زمانبر باشد. 

افزونه ها(extensions) برای ما نقش یاریگر را بازی می‌کنند. آنها به شما کمک می‌کنند تا کارهای خاصی را انجام دهید. برای مثال ممکن است به دنبال یافتن رتبه الکسا و برخی اطلاعات مربوط به یک سایت باشید، بدین منظور کافی است از افزونه الکسا استفاده کنید.

افزونه ها کار های شما را راحت تر می‌کنند. از کار های امنیتی گرفته تا ترجمه را می‌توانید با استفاده از افزونه ها انجام دهید. برای مثال فرض کنید که می‌خواهید از امنیت یک سایت مطمئن شوید اما هیچگونه اطلاعاتی از سابقه آن سایت ندارید. افزونه هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا از امنیت یک سایت مطلع شوید. 

در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی کاربردی ترین افزونه های مرورگر کروم بپردازیم.

 

بهترین افزونه های کروم

 

افزونه LastPass 

اگر شما هم در سایت های مختلفی ثبت نام می‌کنید و برای هر کدام رمز عبور جداگانه ای انتخاب می‌کنید این افزونه احتمالا به کار شما خواهد آمد. این افزونه پسورد همه اکانت های شما را تعیین می‌کند و بعدا می‌توانید با استفاده از این افزونه وارد حساب هایتان شوید. افزونه LastPass بیشتر به درد کسانی می‌خورد که مدام رمز عبور های خودشان را فراموش می‌کنند. شما فقط باید یک رمز را به خاطر بسپارید و آن هم رمز عبور همین افزونه است. در حین ثبت نام در سایت های مختلف، LastPass به صورت خودکار برای شما رمز عبوری تعیین می‌کند. علاوه بر اینکه از شر حفظ کردن رمز عبور های متعدد خلاص می‌شوید، خیالتان از امنیت حساب هایتان نیز راحت خواهد بود.

هم اکنون بیش از 10 میلیون نفر در سراسر جهان از این افزونه کروم استفاده می‌کنند.

برای نصب این افزونه بر روی مرورگر کروم، کافی است نام افزونه را در گوگل جستجو نمایید و وارد گوگل استور (فروشگاه گوگل) شوید. سپس با زدن گزینه Add to chrome افزونه روی مرورگر کروم نصب می‌شود.

 

افزونه کروم چیست

 

افزونه HTTPS Everywhere

امروزه امنیت سایت ها برای تمامی کاربران اینترنت بسیار پر اهمیت شده. احتمالا شما هم گاها هشدار های گوگل درباره ناامن بودن سایتی را مشاهده کرده باشید. این افزونه همانطور که از نامش پیداست وظیفه اش چک کردن سایت ها قبل از ورود شما به آنهاست. با استفاده از افزونه HTTPS Everywhere اگر بخواهید وارد سایتی شوید که ناامن است، از طرف افزونه هشداری دریافت خواهید کرد.

این افزونه همه سایت ها را برای شما امن می‌کند و چنانچه سایتی را خطرناک تشخیص دهد مانع ورود شما به آن خواهد شد. علاوه بر این موارد، این افزونه هنگامی که آنلاین هستید اجازه نمی‌دهد که سایتی اطلاعات شما را بگیرد. شاید بتوان گفت داشتن این افزونه برای تامین امنیت برای هر کاربری لازم باشد.

برای نصب افزونه HTTPS Everywhere کافی است نام افزونه را در گوگل سرچ کنید و وارد گوگل استور شوید سپس افزونه را به مرورگر کروم اضافه نمایید.

نحوه کار کردن با گوگل

شاید کار با گوگل آسان به نظر برسد، اما نکاتی درباره گوگل وجود دارد که شاید شما ندانید!

افزونه Click&Clean 

در عصر حاضر خیلی از مردم به طور روزانه از اینترنت استفاده می‌کنند و باید هر چند وقت یکبار تاریخچه جستجوی خودشان را پاک کنند. پاک کردن تاریخچه جستجو و حافظه کش(حافظه پنهان) گاها خسته کننده می‌شود. اما افزونه Click&Clean  به کمک شما آمده تا از شر این کار خسته کننده خلاص شوید. 

افزونه Click&Clean تمام حافظه پنهان و تاریخچه جستجو را فقط با یک کلیک حذف می‌کند. کافی است این افزونه را نصب کنید و سپس بر روی آیکون آن در قسمت نوار ابزار (Toolbar) کلیک نمایید. 

این افزونه همچنین می‌تواند کامپیوتر شما را اسکن کند و ویروس ها و برنامه های بی استفاده را تشخیص دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا سرعت کامپیوتر شما ارتقا یابد.

برای نصب افزونه Click&Clean کافی است نام این افزونه را در گوگل سرچ کنید و در گوگل استور آن را به کروم اضافه نمایید.

 

افزونه های پرکاربرد گوگل کروم

 

افزونه Ghostery 

همه ما از تبلیغات زیادی که در مرورگر خودمان می‌بینیم بیزاریم! افزونه Ghostery راهکار ما برای از بین بردن این مشکل است. این افزونه می‌تواند تبلیغات اضافی که توسط مرورگر به شما نشان داده می‌شوند را بلاک کند. با بلاک کردن این تبلیغات دیگر مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد شد. البته این تمام قابلیت های این افزونه نیست. Ghostery می تواند جهت تامین امنیت شما هنگام وب گردی نیز اقداماتی انجام دهد. برای مثال این افزونه مراقب است تا سایتی اطلاعات شخصی شما را بدون اطلاع قبلی، از شما دریافت نکند.

شاید بتوان افزونه Ghostery را یکی از بهترین افزونه ها جهت تامین امنیت مرورگر دانست. 

برای نصب این افزونه کافی است نام افزونه را در گوگل سرچ کنید و وارد گوگل استور شوید و افزونه مد نظر را به مرورگر خودتان اضافه کنید. در ادامه می‌توانید افزونه را  در نوار ابزار های مرورگر خود نیز اضافه کنید.

 

بهترین افزونه های گوگل کروم

 

افزونه  Avast Online Security 

اگر می‌خواهید از امنیت سایت هایی که استفاده می‌کنید مطمئن باشید، افزونه Avast Online Security می‌تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد. این افزونه اعتبار هر سایتی را جداگانه می‌سنجد و چنانچه سایتی دارای اطلاعات مشکوک باشد، به شما هشدار خواهد داد. 

یکی از قابلیت های جالب این افزونه این است که شما نیز می‌توانید به سایت های مختلف نمره بدهید و میزان اعتبار سایت را به افزونه اطلاع دهید. با این کار افزونه اطلاعات خود درباره هر سایتی را بیشتر می‌کند و تشخیص سایت های مخرب برایش آسان تر خواهد شد. برای مثال با استفاده از این افزونه می‌توانید وارد قسمت خرید سیم کارت در سایت مای رند شوید و نمره ای به سایت بدهید تا افزونه از اعتبار سایت مطمئن گردد.

امنیت وبگردی در دنیای امروزی بسیار مهم است، پس توصیه می‌شود از این افزونه استفاده کنید. بیش از 10 میلیون کاربر از این افزونه استفاده می‌کنند. 

برای نصب این افزونه بر روی کروم کافی است نام افزونه را سرچ کنید و در گوگل استور اقدام به اضافه کردن افزونه به مرورگر کروم کنید. 

 

افزونه های پرکاربرد گوگل کروم

 

افزونه  Checkbot 

امروزه امنیت صفحات وب برای همه مردم بسیار مهم است. البته به جز مخاطبین یک سایت، سازندگان و توسعه دهندگان یک سایت نیز به فکر امنیت هستند. همانطور که می‌دانید امنیت و سرعت بالا آمدن یک صفحه وب در رتبه سایت تاثیر دارد.
برای همین همه توسعه دهندگان به فکر افزایش سرعت و امنیت سایت های خودشان هستند. افزونه  Checkbot برای همین کار طراحی شده است. این افزونه علاوه بر اینکه امنیت سایت های مورد نظر شما را می‌سنجد، می‌تواند سرعت 250 سایت را نیز به صورت رایگان برای شما اندازه گیری کند.

البته برای اینکه از امکانات این افزونه برای دفعات بیشتری بتوانید استفاده نمایید، باید پول پرداخت کنید. اما همین تعداد رایگان هم برای خیلی از توسعه دهندگان کافی به نظر می‌رسد.

برای نصب این افزونه کافی است نام افزونه را سرچ کنید و آن را از فروشگاه گوگل دانلود و نصب نمایید.

 

افزونه های کاربردی کروم

 

افزونه Fair AdBlocker 

از دیگر افزونه هایی که تبلیغات اضافی مرورگر را برایتان بلاک می‌کند، افزونه Fair AdBlocker است. این افزونه علاوه بر اینکه پیام های تبلیغاتی را بلاک می‌کند، مراقب بقیه پیام هایی که دریافت می‌کنید نیز هست. چنانچه پیامی حامل بدافزار های مخرب یا اطلاعات مشکوک باشد، افزونه Fair AdBlocker فورا اقدام خواهد کرد و مانع دریافت پیام می‌شود. خیلی از تبلیغات هایی که می‌بیند ممکن است تب جدیدی در مرورگر شما باز کنند و به محض کلیک کردن شما بر روی لینک های اینگونه سایت ها، بدافزار ها و اطلاعات مخرب وارد سیستم شما می‌شود. به همین علت باید هنگام استفاده از اینترنت بسیار مراقب اینگونه پیام ها باشید.

برای حفظ امنیت و خلاص شدن از پیام های تبلیغاتی مزاحم، افزونه Fair AdBlocker شدیدا توصیه می‌گردد. برای نصب این افزونه می‌توانید نام افزونه را در گوگل سرچ نمایید و از طریق گوگل استور افزونه را به کروم اضافه کنید.

 

افزونه های کاربردی گوگل کروم

 

 

افزونه Momentum 

افزونه Momentum احتمالا برای خیلی از ما جالب باشد. با استفاده از این افزونه می‌توانید عکس های متفاوت و زیبایی که می‌خواهید را به عنوان تصویر پس زمینه مرورگر کروم انتخاب نمایید. علاوه بر این، می‌توانید متن انگیزشی یا هر متن دیگری که می‌خواهید را در تصویر  پس زمینه قرار دهید. اینطور هر وقت که سراغ مرورگر خود می‌روید با جملات انگیزشی ای که خودتان نوشته اید، انگیزه ای برای کار کردن پیدا می‌کنید.

برای نصب افزونه Momentum، باید نام این افزونه را در گوگل سرچ کنید و وارد گوگل استور شوید، سپس افزونه را به مرورگر کروم اضافه نمایید.

 

کاربردی ترین افزونه های کروم

 

افزونه Strict Workflow

اگر کارتان مربوط به کامپیوتر است و عادت دارید که به مدت زیادی به پای کامپیوتر بنشینید، افزونه Strict Workflow قطعا به کارتان می‌آید. این افزونه به شما کمک می‌کند تا تمرکز خودتان را حین کار کردن بیشتر کنید. برای مثال توسط این افزونه زمان 25 دقیقه برای کار تعیین می‌کنید. بدین ترتیب افزونه به صورت خودکار بعد از 25 دقیقه کار های شما را مسدود می‌کند تا شما به مدت 5 دقیقه استراحت نمایید.
در این فاصله استراحتی می‌توانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این افزونه بسیار کاربردی است. البته می‌توانید زمان کار کردن و مدت زمان استراحت را خودتان تنظیم نمایید. حتی وب سایت هایی که در زمان استراحت مجاز به استفاده از آنها هستید را می‌توانید مشخص کنید.

برای استفاده از این افزونه کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید و آن را در مرورگر کروم نصب نمایید.

افزونه Earth View

افزونه Earth View اگرچه کار شما را آسان تر نمی‌کند، اما حداقل زیباتر می‌کند. این افزونه فوق العاده به طور خودکار تصاویر هوایی زیبایی از زمین را به عنوان تصویر پس زمینه مرورگر انتخاب می‌کند. هر بار که شما تب جدیدی باز می‌کنید، عکس جدید و زیبایی از زمین را مشاهده خواهید کرد. برای خیلی از ما زیبایی باعث افزایش حوصله و انگیزه می‌شود. این افزونه با تصاویر زیبایش انرژی و انگیزه شما را بالا می‌برد. 

در نتیجه می‌توان گفت این افزونه حداقل ارزش یکبار استفاده را دارد!

برای نصب افزونه Earth View ابتدا نام افزونه را در گوگل جستجو نمایید و از طریق گوگل استور افزونه را به مرورگر کروم اضافه نمایید.

 

کاربردی ترین افزونه های گوگل کروم

 

افزونه AwesomeScreenshot

افزونه AwesomeScreenshot همانطور که از اسمش پیداست اسکرین شات های عالی ای برای شما می‌تواند بگیرد. گاها پیش می‌اید که می‌خواهید از صفحات سایتی اسکرین شات بگیرید و نمی‌خواهید که کیفیت اسکرین شات شما کم باشد. علاوه بر این شاید بخواهید تا قسمت هایی از نوشته های سایت را در اسکرین شات مات کنید. یاحتی هایلایت کردن قسمتی از مطلب یا برش دادن قسمتی از مطالب یا هر گونه تغییراتی دیگری که می‌خواهید اعمال کنید. راه حل تمامی این موارد استفاده از افزونه AwesomeScreenshot می‌باشد. 

اگر اسکرین شات گرفتن از صفحات وبسایت ها از کارهای روزمره شماست، داشتن این افزونه خالی از لطف نخواهد بود. 

افزونه FoxClocks 

ممکن است شما هم به ساعت جهانی نیازمند باشید. افزونه FoxClocks برای همین کار طراحی شده است. بدون اینکه نیاز باشد ساعت کشور دیگری را سرچ کنید، با استفاده از افزونه می‌توانید ساعت کشور های مختلف را در زیر کروم ببینید. 

علاوه بر اینکه می‌توانید کشور های مختلفی برای نمایش ساعت انتخاب کنید، می‌توانید چینش ساعت ها را نیز تغییر دهید. در دنیای امروزی شاید شما نیاز به دیدن برخی از پخش های زنده داشته باشید، طبیعتا برای پخش زنده یک برنامه به دانستن ساعت محلی آن نیازمند هستید. 
این افزونه می‌تواند خیال شما را از دانستن ساعت منطقه های زمانی مختلف، راحت کند. دیگر نگران فراموش کردن قرار های مهم اینترنتی نخواهید بود. برای نصب این افزونه کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید و آن را از فروشگاه گوگل بر روی مرورگر کروم نصب نمایید.

افزونه Grammarly

افزونه Grammarly با بیش از 10 میلیون کاربر جهت بررسی و تذکر غلط های گرامری طراحی شده است. البته این افزونه فقط مخصوص زبان انگلیسی است. چنانچه شما بخواهید متنی به زبان انگلیسی بنویسید حتما نگران روان بودن و صحیح بودن جملات خود خواهید بود. این افزونه علاوه بر اینکه ایرادات گرامری را به شما گوشزد می‌کند، به شما کلمات جایگزینی نیز پیشنهاد می‌دهد تا متن شما روان تر و زیبا تر شود.

اگر متن های انگلیسی می‌نویسید این افزونه برای شما بسیار مفید خواهد بود. برای نصب این افزونه برای مرورگر کروم کافی است نام افزونه را در گوگل سرچ کنید و افزونه را از طریق گوگل استور به مرورگر خود اضافه نمایید.

 

بهترین افزونه های گوگل کروم

 

افزونه Google Dictionary

احتمالا شما هم زمانی که متنی به زبان انگلیسی می‌خوانید، معنای برخی کلمات انگلیسی را نمی‌دانید. افزونه Google Dictionary به شما کمک می‌کند تا بدون باز کردن تب جدید برای پیدا کردن معنای کلمه، بتوانید معنای کلمات مد نظرتان را پیدا کنید. این افزونه در قسمت نوار  ابزار مرورگر شما قرار خواهد گرفت و فقط کافی است بر روی آن کلیک نمایید و کلمه مد نظرتان را جستجو نمایید. البته در حال حاضر این دیکشنری صرفا انگلیسی به انگلیسی است و فقط تعریف کلمات را به زبان انگلیسی به شما ارائه می‌دهد. با این حال این افزونه برای خیلی از کاربران اینترنت و مرورگر کروم مفید خواهد بود.

برای نصب این افزونه، نام افزونه را در گوگل جستجو نمایید، سپس افزونه را از طریق گوگل استور به کروم اضافه نمایید.

 

افزونه های گوگل کروم چیست؟

 

افزونه Growth Bar

افزونه Growth Bar با اینکه هنوز به شهرت خاصی نرسیده و تعداد کاربران کمی دارد اما قطعا برای افراد خاصی مفید خواهد بود. این افزونه مخصوص پیدا کردن بیشترین کلید واژه های سرچ شده در گوگل است. با استفاده از این افزونه چنانچه صاحب یک وبسایت باشید می‌توانید بر روی کلمات کلیدی در حال پیشرفت مربوط به حوزه کاری خودتان تمرکز نمایید. با تمرکز بر روی کلمات کلیدی می‌توانید وب سایت خودتان را از نظر رتبه در گوگل ارتقا دهید. 

این افزونه برای تمام کسانی که در زمینه وب سایت و سئو فعالیت می‌نمایند می‌تواند مفید باشد. چه مبتدی باشید چه حرفه ای این افزونه برای اینکه وب سایت تان در گوگل جایگاه بهتری داشته باشد، قطعا به کارتان خواهد آمد.

برای نصب افزونه Growth Bar کافی است نام افزونه را در گوگل سرچ کنید و وارد گوگل استور شوید، سپس افزونه را به کروم اضافه نمایید.

افزونه Full Page Screen Capture

گاها نیازمند عکس گرفتن از صفحات وب هستید. البته منظورم اسکرین شات است! برای این کار می‌توانید از برنامه خود ویندوز هم استفاده نمایید. اما تفاوت این افزونه با برنامه های اسکرین شات دیگر این است که اسکرین شات های تمام صفحه و بدون اضافات خواهید داشت.

افزونه Full Page Screen Capture بدون نیاز به هیچ مجوزی، برای شما عکس های تمام صفحه می‌گیرد. برای اسکرین شات گرفتن به وسیله این افزونه کافی است alt + shift + p را نگه دارید. اگر مشغول اسکرول صفحه باشید، افزونه به شما هشدار می‌دهد که صفحه را ثابت نگه دارید.

خیلی کم پیش می‌آید که صفحه وب سایتی بزرگتر از حد معمول باشد. اما اگر اینطور باشد، افزونه به شما پیشنهاد می‌دهد که از هر قسمت به صورت جداگانه اسکرین شات بگیرد. بدین ترتیب از صفحات بزرگتر هم می‌توانید اسکرین شات داشته باشید.

توجه داشته باشید که اسکرین شات ها را می‌توانید ذخیره کنید و در حالت آفلاین هم از آنها استفاده نمایید. برای نصب این افزونه هم کافی است نام افزونه را در گوگل سرچ کنید و آن را از فروشگاه گوگل دانلود و نصب نمایید.

 

افزونه های گوگل کروم

 

افزونه  Stylish

شاید شما هم مثل من از سایت های زشت بیزار باشید! بدون تعارف برخی از سایت ها طراحی مناسبی ندارند و حتی گاهی باعث آزار چشم هم می‌شوند. افزونه  Stylish به منظور بهتر کردن فوری طراحی ظاهری سایت طراحی شده است. برخی از سایت ها بسیار مفید هستنند اما واقعا زشت هم هستند! پس تنها راه این است که خودمان آنها را آنگونه که می‌خواهیم کنیم! با استفاده از این افزونه می‌توان فیلتر هایی را بر روی سایت ها اعمال کرد تا ظاهر دلخواه شما را داشته باشند.

برای مثال ممکن است سایت هایی که پس زمینه سفید و متن سیاه رنگ دارند، باعث اذیت چشم شما شوند. به راحتی با استفاده از این افزونه می‌توانید سایت را به حالت دیگری در بیاورید. این افزونه گزینه ای برای طراحان وب نیز دارد. چنانچه احساس می‌کنید خلاقیت خوبی دارید، می‌تواند با استفاده از قابلیت های دیگر این افزونه، طرح هایی را ایجاد نمایید.

برای نصب این افزونه هم کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید و آن را از فروشگاه گوگل دانلود و نصب نمایید.

 

افزونه های کروم

 

افزونه Office Editing for Docs, Sheets & Slides

ای افزونه برای کسانی مفید خواهد بود که از سیستم های جداگانه استفاده می‌کنند و می‌خواهند تا فایل های مربوط به مایکروسافت آفیس را وارد گوگل درایو کنند. در محیط های کاری شما ممکن است فایل هایی مانند اکسل ایجاد کنید و بعدا بخواهید آن را وارد گوگل درایو کنید تا در دسترس همه همکاران شما قرار بگیرد. 

هنگامی که فایل اکسل را وارد گوگل درایو می‌کنید، به احتمال زیاد فایل بهم می‌ریزد و نظم و ترتیب مد نظرتان از بین می‌رود. افزونه Office Editing for Docs, Sheets & Slides به شما کمک می کند تا بدون نیاز به نصب برنامه ای دیگر، فایل ها را ویرایش کنید تا در گوگل درایو بهم ریخته نباشند.

افزونه Alexa Traffic Rank

احتمالا نام الکسا و رتبه بندی هایش را شنیده باشید. الکسا بر اساس برخی از معیار های خاص خود تمامی سایت های دنیا را رتبه بندی می‌کند. افزونه Alexa Traffic Rank رتبه هر سایت و برخی از اطلاعات هر سایت را به شما نشان می‌دهد. کافی است افزونه را نصب کنید و وارد سایت مد نظرتان شوید سپس با کلیک روی آیکون افزونه الکسا اطلاعات مفیدی دریافت خواهید کرد. افزونه الکسا اطلاعاتی از قبیل رتبه سایت در کشور و در تمام جهان، تعداد سایت های لینک شده، کشوری که سایت در آن ساخته شده و سرعت لود شدن سایت را به شما نمایش می‌دهد.

برای نصب این افزونه کافی است نام افزونه را در گوگل سرچ نمایید و از طریق گوگل استور، افزونه را بر روی مرورگر کروم نصب نمایید.

 

افزونه های معروف گوگل کروم

 

افزونه Win The Day

شاید شما هم اهداف و برنامه هایی برای زندگی خود داشته باشید. اما شاید برنامه مناسبی برای پیگیری اهداف و برنامه هایتان نداشته باشید. افزونه Win The Day به همین منظور طراحی شده است. این افزونه به شما کمک می کند تا برنامه ریزی و اهداف خودتان را پیگیری نمایید. 

برنامه های شما می‌توانند از یک روز تا 13 هفته باشند. افزونه می‌تواند به شما یادآوری کند. حتی می‌توانید با استفاده از این افزونه عادت های جدیدی برای خودتان شکل دهید! این افزونه علاوه بر کمک در برنامه ریزی، می‌تواند عاملی برای ایجاد انگیزه شما هم باشد!برای نصب این افزونه کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید و افزونه را از فروشگاه گوگل دانلود و نصب نمایید.

امیدواریم که از مقاله لذت کافی را برده باشید و افزونه های معرفی شده برای شما هم کاربردی باشند.

شما چه افزونه های کاربردی دیگری می‌شناسید؟

مطالب مرتبط
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
آیا می دانید کدام  اپراتور 100 گیگ و 50 گیگ اینترنت هدیه می دهد؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
آیا می دانید کدام اپراتور 100 گیگ و 50 گیگ اینترنت هدیه می دهد؟
اپراتور رایتل یک سیم کارت دائمی جدید با امکانات ویژه ای ارائه می دهد. بر اساس اطلاعات به دست آمد از اپراتور رایتل این اپراتور یک سیم کارت...
بررسی بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین
بلاگ | اخبار اپراتورها
بررسی بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین
آیا می دانید بهترین سرعت اینترنت گیمرها بازی آنلاین چگونه می توان خریداری کرد. سرعت دانلود و آپلود همچنین پینگ تایم برای گیمر های حرفه ای...
  تلفن ثابت اینترنتی چیست؟
بلاگ | تلفن ثابت
تلفن ثابت اینترنتی چیست؟
در این نوشته با قیمت گذاری تلفن ثابت آشنا می شوید. آیا پس اگر شما هم از کاربران تلفن ثابت اینترنتی هستید و یا علاقه مند هستید درباره تلفن...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست