وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی مشخصات گوشی های گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 23 اولترا

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۲۱:۰۲ . ۴۴۸۰ بازدید

جالب است بدانید در چند ماه گذشته شایعاتی در فضای مجازی پخش شد که گلکسی s22 اولترا با دوربین منحصر به فرد 200 مگا پیکسلی طراحی شده است. زمانی که گزارشات متفاوتی در مورد امکانات و قابلیت های گوشی گلکسی اس 22 در شبکه اجتماعی فاش شد، شایعات احتمالی در مورد این گوشی پایان یافت. گوشی هوشمند گلکسی اس 22 از دوربین 108 مگاپیکسلی بهرمند است. جالب است بدانید شرکت  سامسونگ بر روی لنز 200 مگا پیکسلی در حال کار کردن است. سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 23 اولترا از سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده کند. در این نوشته به بررسی و مقایسه گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 21 اولترا می پردازیم.

 

بررسی مشخصات گوشی های گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 23 اولترا

 

مقایسه رندر های گوشی گلکسی اس 22 با گلکسی اس 23 

آیا می دانستید شرکت سامسونگ بر اساس گزارشات به دست آمده قصد دارد در سال 2023 از سنسور 200 مگا پیکسلی ISOCELL HP1 در گوشی گلکسی اس 23 استفاده کند. گوشی هوشمند گلکسی اس 23 از سنسور 200 مگا پیکسلی خواهد داشت این لنز دوربین امکان فیلم برداری 4K ، 8k با زاویه دید جذاب و منحصر به فردی ذر اختیار کاربران قرار خواهد داد. جالب است بدانید سنسور ISOCELL HP1 نخستین سنسور 200 مگا پیکسلی شرکت سامسونگ برای پر فروش ترین گوشی ها می باشد.  سنسور 1.22.1 اینچ با اندازه 0.64 میکرومتر تعبیه شده است. می توان تصاویر 50 مگاپیکسلی در حالت های چهار در یک و تصاویر 12.5 مگا پیکسلی در حالت شانزده در یک پیکسل تجربه کنید. آیا می دانستید ممکن است این طرح در گوشی های غیر سامسونگ نیز استفاده شود. شما می توانید با نگاه کردن به مشخصات گلکسی اس 22 اولترا دریابید این گوشی هوشمند از سومین نسخه دوربین با 108 مگا پیکسل بهره مند است. بر اساس گزارشات به دست آمده رنگ های منحصر به فردی و نویز کمتری در مقایسه با سنسور ISOCELL HM3 در نسخه گذشته گلکسی اس 21 خواهد داشت. جالب است بدانید پر فروش ترین گوشی های سال 2021 و قدرتمند ترین پرچمدار از دوربین 12 مگا پیکسلی فوق عریض همچنین دو دوربین تله فوتو 10 مگا پیکسلی با زوم 3 و 10 برابری استفاده می کند. اکنون زمان زیادی تا عرضه گوشی های هوشمند سری اس نمانده است. هر روزه شاهد اخبار جدیدی در فضای مجازی هستیم. جدیدترین شایعه ها که در گلکسی اس 22 نام نوت بگیرد شایعات بود شرکت کره ی سامسونگ قصد دارد این گوشی ها با همان نام گلکسی اس 22اولترا  در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی رونمایی کند.

]

مقایسه رندر های گوشی گلکسی اس 22 با گلکسی اس 23

 

بررسی گوشی هوشمندگلکسی اس 22 در عکاسی چه قابلیت هایی دارد؟

بر اساس آخرین اخبار به دست آمده شرکت سامسونگ قصد دارد لوازم جانبی اورجینال سامسونگ با متنوع ترین طرح ها در اختیار کاربران گوشی گلکسی اس 22 قرار خواهد گرفت. متنوع بودن کیس های محافظ گوشی بیشتر قابل چشم است. شرکت سامسونگ دست کاربران هوشمند بسیار باز می گزارد با بتوان بر اساس سلیقه خود لوازم جانبی اورجینال گوشی هوشمند گلکسی S22 انتخاب کنند. گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا از قالب پشتی بهره مند خواهند بود. که شباهت شبیه شیشه و پلاستیک ندارد. این جنس ممکن است از شیشه پوششی یا یک ماده کاملا جدید باشد. این موارد با محیط زیست سازگار می باشد. بر اساس اطلاعات به دست آمده گوشی هوشمند گلکسی اس 22  بیشترین روشنایی صفحه نمایش خواهد داشت. جالب است بدانید گوشی گلکسی اس 22 در مقایسه با گلکسی اس 21 روشنایی استاندارد  حداکثر حدود 1000 و 1300 نیت است. احتمالا گلکسی اس 22 در روشنایی تفاوت قابل توجه ای نخواهد داشت. ولی روشننایی در گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا فرق دارد. بر اساس شایعات به دست آمده با سطح روشنایی استاندارد 1200 نیت و حداکثر روشنایی 1750 نیت در اختبار کاربران قرار خواهد گرفت. برخی تحلیلگران بر این باورند که روشنایی گلکسی اس 22 در بیشترین حالت 1800 نیت می رسد. گوشی گلکسی اس 22 در دو نوع گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا طراحی شده است طراحی این دو  مدل تفاوت قابل توجه ای دارد. گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا از لبه های خمیده و مستطیلی شکل و فاقد ماژول دوربین خواهد بود. گوشی هوشمند گلکسی اس 22 پلاس از طراحی مسطح و دارای لبه های گرد طراحی شده است. محل برآمدی دوربین با فریم فلزی  در گوشی هوشمند گلکسی اس 22 پلاس تعبیه شده است. اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال زیاد  گوشی هوشمند گلکسی اس 22 در سال 1400 ماه بهمن یا اسفند ( سال 2021 ماه فوریه ) در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه خواهد شد. باید ببینم گوشی هوشمند گلکسی اس 22 می تواند مانند نسل قبلی نظر کاربران را جلب کند. در ادامه قصد دادیم به امکاناتداحتمالی گوشی سری جدید گلکسی اس 23 اولترا بپردازیم.

 

بررسی گوشی هوشمندگلکسی اس 22 در عکاسی چه قابلیت هایی دارد؟

 

مشخصات احتمالی گلکسی اس 23 اولترا

جالب است بدانید هنوز گلکسی اس 22 رونمایی نشده است که گلکسی اس 23 اولترا مشخصات و قابلیت های احتمالی در شبکه های اجتماعی فاش شد.  صفحه نمایش آبشاری درچهار سمت این در حالی است که بیشتر کاربران منتظر عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس22 هستند.

جالبه بدانید مشخصات و قابلیت های احتمالی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا فاش شد. شرکت سامسونگ از اطلاعات محصولات خود حفاظت ندارد، اکثر امکانات و قابلیت های بیشتر گوشی های هوشمند سامسونگ قبل از رونمایی فاش می شود.  این بار  اطلاعات گلکسی اس 23 اولترا در شبکه اجتماعی فاش شد این در حالی است که هنوز گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا رونمایی نشده است. 

 

مشخصات احتمالی گلکسی اس 23 اولترا

 

مشخصات صفحه نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا

گوشی هوشمند گلکسی S23 Ultra صفحه نمایش آبشاری و خمیده  طراحی شده است. این قابلیت ها و امکانات گلکسی اس 23 اولترا در شبکه مجازی فاش شد. شرکت سامسونگ در ساخت این گوشی از صفحه نمایش آبشاری از چهار طرف باعث وجود این شایعات شد. برای باز نخست در طراحی این گوشی ها شاهد این مدل نمایشگر ها هستیم. به احتمال زیاد گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا نمایشگز آبشاری از چهار سمت تعبیه خواهد شد. شایعات بسیاری در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا فاش شده است. به احتمال بسیار زیاد این گوشی هوشمند با نمایشگر منحنی curved display عرضه می شود. این مدل صفحه نمایش با گوشی های دیگر سامسونگ تفاوت قابل توجه ای دارد. جالبه بدانید ممکن است انحنای گوشی به سمت بالا و پایین و کناره ها کشیده خواهد شد. آیا می دانید هم اکنون گوشی های هوشمند در حال رفتن به نسل جدیئی می باشند. به عنوان مثال صفحه نمایش آبشاری از سه طرف در گوشی آنر مجیک مشاهده کردیم. یا گوشی های شیائومی در کانسپت های خود صفحه نمایش خمیده از چهار سمت استفاده می کند. وارد شدن شرکت سامسونگ به این عرصه  که یکی از جدید ترین صفحه نمایش گوشی هوشمند خبری شگفت انگیز است.

مزایای صفحه نمایش آبشاری گوشی گلکسی اس 23 اولترا

در این بخش به یک سوال مهم بر می خوریم آیا نمایشگر آبشاری غیر از زیبایی در طراحی گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا کاربرد دیگری دارد یا خیر ؟ در این سوال باید به کاربران بگوییم که اگر این نوع نمایشگر در گوشی گلکسی اس 23 اولترا طراحی شود ، برای بار نخست دوربین سلفی به زیر صفحه نمایش می رود و ما شاهد یک گوی هوشمند تمام صفحه all-screen  در سال 2022 خواهیم بود. در ادامه به مقایسه گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا می پردازیم.

 

مزایای صفحه نمایش آبشاری گوشی گلکسی اس 23 اولترا

 

بررسی دوربین گوشی های گلکسی اس 23 اولترا 

بر اساس اطلاعات به دست آمده شرکت سامسونگ در حال رونمایی از بهترین اسمارت فون پرچمدار ،گوشی هوشمند دارای قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد ( گلکسی اس 22 ) دو مدل گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 22 پلاس رونمایی می کند. طبق گزارشات به دست آمده گوشی هوشمند گلکسی اس 22 در اوایل سال 2022 در ماه فوریه ( سال 1400 ماه بهمن یا اسفند ) به طور رسمی رونمایی خواهد شد. جالبه بدانید هندست بسیار بزرگ گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا مانند نسخه پیشین خود گلکسی اس 21 اولترا از دوربین 108 مگا یکسلی بهره مند است. این گوشی هوشمند اسمارت فون پرچمدار از خانواده گلکسی اس 22 در دو مدل اولترا و پلاس از دورببین 108 مگا پیکسلی استفاده می کند. اکنون طرفداران به هندست های شرکت سامسونگ منتظر معرفی گوشی گلکسی اس 22 هستند. در این حال مشخصات احتمالی گلکسی اس 23 اولترا نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.  بر اساس گزارشات به دست آمده گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا از دوربین 200 مگا پیکسلی طراحی خواهد شد. جالبه بدانید این گوشی در سال 2022 رونمایی نمی شود ، به احتمال بسیار زیاد این گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا در سال 2023 سه ماه نخست در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه خواهد شد. بر اساس گزارشات به دست آمده گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا اولین گوشی پرچمدار سامسونگ با بهرهمندی از دوربین 200 مگا پیکسلی می باشد. جالبه بدانید سنسور دوربین در این هندست از نوع ISOCELL HP1 و اندازه 1.22.1 اینچ در مراکز معتبر به فروش خواهد رسید. این اسگر دارای پیکسل 0.64 میکرونی همچنین از تکنیک خوشه بندی پیکسل چهار در یک پشتیبانی خواهد کرد. گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا یکی از نخستین پرچمدارانی است که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره مند است. این گزارشات جزئیات فاش شده گوشی هوشمند گلکسی S23 اولترا می باشد. در ادامه قابلیت ها و امکانات گلکسی اس 22 اولترا و پلاس که در سال 2022 رونمایی می شود می پردازیم.

 

بررسی دوربین گوشی های گلکسی اس 23 اولترا

 

مشخصات دوربین طراحی شده در گلکسی s22 اولترا 

بر اساس اطلاعات به دست آمده گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا از دوربین چهارگانه طراحی شده است. این اسمارت فون از ورژن پیشرفته تر مانند سنسور 108 مگا پیکسلی ISOCELL HM3 اندازه 1.33.1 اینچ در سال 2022 رونمایی می شود. این دوربین از پیکسل 0.8 میکرون و دیاگرام F/1.8 همچنین دید 85 درجه بهرمند خواهد بود. این دوربین عریض بع سنسور 12 مگا پیکسل در اندازه 0.6 برابر حسگر اصلی بهره مند خواهید شد. سنسور به کار رفته در گوشی گلکسی s22 دارای اندازه 2.55.1 اینچ می بشد، همچنین چگالی برابر 1.4 میکرون می باشد. دیافراگم گشودگی لنز برابر f/2.2 همچنین میدان دید معادل 120 درجه می باشد. 

یکی از این دو لنز تله فوتو مجهز به سنسور 10 مگاپیکسل طراحی سونی با زوم 10 برابری در اندازه 3.52.1 اینچ با پگالی 1.12 میکرون همچنین گشودگی دیافراگم f/4.9 در محدوده عکس برداری 11 درجه می باشد. این دوربین تله فوتو از سنسور 10 مگا پیکسل ساخت سونی با بزرگنمایی 3 برابری در اندازه 3.52.1 اینچ با چگالی 1.12 پیکسل میکرون با دیافراگم f/2.4 با فیلم برداری 36 درجه بهره مند خواهد بود. امکانات و قابلیت های کلی دوربین با گوشی گلکسی اس 21 تفاوت قابل توجه ای ندارد. همان گونه که پارانتر مجهز به لنز مشابه مدل نسل قبلی خود است. کارشناسان بر این باورند شرکت سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به بهینه سازی دوربین در مقایسه با گلکسی اس 21 داشته باشد. 

 

مشخصات دوربین طراحی شده در گلکسی s22 اولترا

 

بررسی امکانات گلکسی اس 22 اولترا

طبق گزارشات به دست آمده از اسمارت فون گلکسی اس 22 اولترا از پنل 6.8 اینچ  2K AMOLED بهره مند خواهد بود. بدین صورت حداکثر میزان روشنایی گوشی معادل 1800 نیت می باشد، این رقم برای ثبت یک رکورد جدید در صنعت صفحه نمایش اسمارت فون می باشد. جالب است بدانید حد اکثر میزان روشنایی 5000 میلی آمپر می باشد همچنین از شارژ سریع 45 وات گوشی هوشمند گلکسی اس 22 بهره مند خواهد بود. شرکت سامسونگبر خلاف دیگر شرکت های چینی ترجیح داد تا قدرت شارژ سریع به شکل شگفت انگیزی تغییر ندهد. بدین صورت رونمایی شارژر درون جعبه خرده فروش هندست درست نیست چون شرکت سامسونگ ترجیح می دهد لوازم جانبی از بسته بندی پرچمداران حذف کند. 

 

رونمایی از دو مدل گوشی هوشمند گلکسی s22 اولترا و پلاس

جالبه بدانید رندر های جدید گوشی هوشمند گلکسی اس 22 منتشر شده است ، جالب است بدانی از نظر طذاحی با شایعات امکانات یکسان می باشد. بر این اساس گوشی هوشمند گلکسی اس 22 باا رنگ های جذاب و منحصر به فردی در سال 2022 ماه فوریه ( سال 1400 ماه بهمن یا اسفند ) رونمایی خواهد شد. شرکت سامسونگ برای نسل بعدی پرچمداران خود مدل های را رونمایی خواهد کرد، گوشی هوشمند گلکسی اس 22 ، گوشی هوشند گلکسی 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا رونمایی خواهد شد. قبل از رونمایی دیگر جزئیات اسمارت فون جدید منتشر می شود. گزارشات از طریق وبسایت 91 Mobiles منتشر شده است، گوشی های هوشمند سری در از تمام زاویه ها تصاویر گرفته شده است و در شبکه اجتماعی منتشر شده است. بدین صورت طراحی واضح از اسمارت فون جدید به نمایش می گزارند. به نظر می رسد سری جدید در رنگ های منحصر به فردی رونمایی می شود. رندر ها نشان می دهد سری جدید گلکسی اس 22 اولترا در چهار رنگ بورگاندی ( قرمز مایل به طلایی ) ، سبز ، سفید و مشکلی در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی معتبر رونمایی می شود.

جالب است بدانید گوشی هوشمند دارای قاب فلزی رنگ و دکمه پاور و کلید تنظیم کننده صدا در سمت راست اسمارت فون تعبیه شده است. بر اساس گزارشات به دست آمده گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا به جای گوشه مستطیل شکلاز لبه خمیده طراحی شده است. بر اساس شایعات گوشی هوشمند گلکسی s22 از درگاه اختصاصی برای S Pen تعبیه شده است. یکی از تحلیلگران کوشی های سامسونگ تصویری از گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا با رنگ بورگاندی به اشتراک گذاشت. این تصویر نشان می دهد که شرکت کره ای سامسونگ برآمدگی دوربین به سمت گوشه پشت طراحی کرده و حسگر روی بدنه گوشی هوشمند طراحی شده است. گوشی هوشمند گلکسی اس 22  طراحی با حفره های مرکزی در بالای نمایشگر طراحی شده است. گوشی هوشمند دارای قاب فلزی همراه دکمه پاور و کلید تنظیم صدا در لبه سمت راست می باشد. گوشی هوشمند گلکسی s22 در پنل پشت گوشی دوربین سهگانه با حسگر که روی برآمدگی طراحی شده است، گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی ، سفید قرمز سبز در مراکز فروش گوشی رونمایی خواهد شد. گوشی های جدید اسمارت فون گلکسیاس 22 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک کوالکام یا تراشه 2200 بهرمند هستند. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای یک ترا بایت حافظه ذخیره سازی با پرچم داران آیفون 13 پرو رقابت کند. در ادامه قصد داریم ویژگی های احتمالی گلکسی اس 23 اولترا را بررسی کنیم.

 

رونمایی از دو مدل گوشی هوشمند گلکسی s22 اولترا و پلاس

 

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس 22

شرکت سامسونگ از تراشه نسل جدید در سال 1400 بهمن ماه رونمایی می کند. شرکت سامسونگ زمان رونمایی گلکسی اس 22 ، گلکسی اس 22 پلاس ، گلکسی اس 22 اولترا  به طور رسمی اعلام نکرده است. به احتمال بسیار زیاد این سری در تاریخ 1400 بهمن ماه رونمایی می شود و در تاریخ 1400 اسفند ماه در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی دردسترس است.  چند روز تا رونمایی گوشی هوشمند گلکسی اس 22 نمانده است، حالا تحلیلگر دیکر مشخصات کلیدی گوشی هوشمند گلکسی اس 22 همراه با تصاویر در زاویه های مختلف فاش کرد. 

بررسی های نرم افزاری اسمارت فون جدید

به گفته این تحلیلگر گوشی هوشمند اسمارت فون جدید s22 مجهز به صفحه نمایش 6.1 اینچ داینامیک آمولد با وضوح صفحه نمایش FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی می باشد. گوشی هوشمند گلکسی اس 22 ابعاد  7.6 در 70.6 در 146 میلی متر دارای سه دوربین در پشت نمایشگر  طراحی شده است. دوربین اصلی 50 مگا پیکسل و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل همچنین ک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی بهره مند خواهد شد. دوربین سلفی دارای حسگر 10 مگا پیکسل می باشد، جالبه بدانید پردازش این اسمارت فون را تراشه اگزینوس 220 انجام می دهد. باتری گوشی هوشمند گلکسی s22 با سرعت 25 وات در عرض تنها 79 دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد.  اسمارت فون جدید گلکسی اس 22 پلاس بر اساس اطلاعات فاش شده این تحلیلگر نمایشگر 6.6 اینچ داینامیک با وضوح صفحه نمایش FHD+  همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز تعبیه شده است. ابعاد اسمارت فون جدی دارای ۱۵۷.۴*۷۵.۸*۷.۶میلی متر با باتری 45 وات در کمتر از یک ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد. بدین صورت گوشی گلکسی اس 22 اولترا دارای نمایشگر متفاوتی با یک قلم S Pen طراحی شده است. 

این گوشی هوشمند شباهت بسیاری با گوشی هوشمند نوت سامسونگ دارد، ولی ابعاد بزرگتر و برابر ۱۶۳.۳*۷۷.۹*۸.۹ میلی متر می باشد. صفحه نمایش اسمارت فون جدی دارای پنل 6.8 اینچ داینامیک آمولد با وضوح صفحه نمایش QHD  ب نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود و پردازش تراشه اگزینوس2200 انجام می دهد.  جالب است بدانید گلکسی اس 22 ماژول دوربین نسبت به دو مدل قبلی تفاوت قابل توجه ای دارد.و دوربین اصلی 108 مگا پیکسل و یک دوربین 12 مگا پیکسل و دو دوربین تله فوتو 10 مگا پیکسل بهره مند است. جلو این اسمارت فون نیز یک دوربین سلفی 40 مگا پیکسلی تعبیه شده است، سرعت شارز باتری این گوشی 45 وات می باشد ، و می توان در یک ساعت باتری به صورت کامل شارژ می شود. گوشی هوشمند گلکسی اس 22  سه مدل گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 22 پلاس در بهمن ماه سال 1400  در مراکز معتبر رونمایی خواهد شد. ولی ممکن این رونمایی اسمارت فون جدید با تاخیر روبه رو شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده جالب است بدانید ،گوشی جدید گلکسی اس 23 اولترا از لنز 200 مگاپیکسل استفاده خواهد شد.

نگاهی به مشخصات گلکسی اس 22 اولترا

جالب است بدانید گوشی هوشمند تاشو شرکت سامسونک در مقابل گوشی هوشمند گلکسی اس 21 که طرفداران بسیاری داشت صحبت های فراوانی شد.  بدین صورت ما به سرغ گلکسی اس 22 اولترا می رویم این پرچمدار جدید با ویژگی های منحصر به فرد در سال 2022 رونمایی خواهد شد. اگر صحبت ها و شایعات منتشر شده در شبکه مجازی صحت داشته باشد، در سال 2022 با بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ ر.به رو خواهیم شد، حال با نگاه کردن به عکس های منتشر شده از اسمارت فون جدید جزئیات بیشتر گوشی قابل درک است. در این نوشته در ابتدا به بررسی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با قلم S-Pen و بررسی خنک کننده داخلی در گوشی جدید ویژگی های دوربین زیر نمایشگر ، بررسی تراشه اگزینوس  و پردازنده گرافیکی AMD ، پشتیبانی با اندروید 12 باتری و لوازم جانبی اورجینال این پرچمدار جزء بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 خواهد بود. 

بررسی گلکلسی اس 22 با قلم S-Pen

جالب است بانید نسخه اولترا سری پیشین گلکسی اس 21 قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی که دو مدل ارزان ترگوشی گلکسی اس 21  از این قابلیت بی بهره بودند.کی از مهم ترین ویژگی ها پشتیبانی از قلم S-pen که برای بار نخست در سری اس شرکت سامسونگ شاهد آن بودیم. در سال 2022 به نظر می رسد اتفاق مشابه نسل قبل رخ بدهد، بر اساس شایعات منتشر شده گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا با یک قلم S-pen در سال 2022 ماه فوریه رونمایی خواهد شد. از دیگر امکانات و قابلیت های ویژه در گوشی گلکسی اس 22 اولترا می توان به تکنولوژی پُلی کریستالین اکید کم دما در نمایشگر با نرخ نوسازی باعث شده مصرف باتری به شدت بهینه خواهد شد.یک ویژگی مهم که باعث شده با گلکسی اس 22 اوترا با دیگر مدل ها جدا شود حاشیه خمیده در صفحه نمایش می باشد. 

تفاوت گلکسی اس22 اولرتا با دو مدل دیگر گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 اولترا فقط این تغییر نمایشگر نیست، پنل پشت شیشه ای فقط در مدل اولترا می باشد و دو مدل دیگر از پنل پلا ستیکی بهره مند خواهد بود. با این تصمیم شرکت سامسونگ دو مدل دیگر با قیمت کمتری در مراکز معتبر عرضه می کند.  بر اساس اطلاعات به دست آمده گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا مانند مدل پیشین اولترا از دو مدل قلم اس پن پشتیبانی می کند. یکی باعث عملکرد بلوتوث می شود. همچنین همراه گوشی تاشو جدید شرکت سامسونگ یک قلم استایلوس مخصوص گوشی تاشو رونمایی می شود. با این وجود گوشی هوشمن گلکسی اس 22 مانند نسل گذشته خواهد شد. 

بررسی خنک کننده داخلی در گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا

جالب است بدانید یکی دیگر از مواردی که در رسانه ها صحبت شد حالت خنک کننده فعال می باشد که تازگی شرکت سامسونگ نشان تجاری برای گوشی ها و تبلت ها ثبت کرد.  بر اساس تصاویر منتشر شده شرکت سامسونگ سیستم خنک کننده در گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا  استفاده شده است. این فن داخلی در زیر دوربین و چیست بر روی باتری طراحی شده است. ولی با پهنای باند متوسط  یقیت نداریم این سیستم خنک کننده در گلکسی s22 اولترا طراحی شود یا خیر.با توجه به گرمای بسیار زیاد پردازنده در زمان بازی کردت و استفاده از دوربین ، راه حل سامسونگ برای این مشکل فن خنک کننده می باشد. در این نوشته امکانات احتمالی گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا را مورد بررسی قرار دادیم در ادامه قابلیت های بیشتر گوشی مورد بررسی قرار می دهیم.

بررسی دوربین زیر نمایشگر اسمارت فون جدید

شایعات دوربین زیر نمایشگر و بهره مندی از آن در اسمارت فون جدید بسیار زیاد است. شرکت ساسمونگ جزءشرکت هایی می باشد که به دنبال توسعه برای بهبود دوربین زیر نمایشگر است، بیشترین احتمال از این فناوری در گوشی سامسونگ گلکسی Z fold 3 تعبیه شده است.  طبق عکس های منتشر شده گلکسی فولد 3 می توان  اشاره کرد اگر دوربین سلفی در  زیر نمایشگر  قرار بگیرد ، احتمال می رود نمایشگر داخلی بیشر شود. ما این احتمال می دهیم که دوربین زیر نمایشگر این تکنولوژی در گوشی های شرکت سامسونگ به گلکسی نوت 22 یا گلکسی اس 23 که در سال 2023   از این تکنولوژی بهره مند خواهد شد.

 

بررسی دوربین زیر نمایشگر اسمارت فون جدید

 

بهترین گوشی های سال 2022 سامسونگ

براساس اطلاعات به دست آمده شرکت سامسونگ برنامه بزرگی در دوربین گلکسی اس 22 اولترا در سر دارد. به عنوان مثال شرکت کره اس برای ساخت دوربین گلکسی اس 22 اولترا با شرکت ژاپنی المپوس همکاری می کند. شرکت المپوس یک شرکت پیشتاز در اُپتیک و ساخت لنز دوربین تجربه گرانبها و دانشی بسیار خوب در اختیار شرکت سامسونگ قرار می دهد. بدین صورت بهبود زیادی  در عکاسی و فیلم برداری دارد. امید واریم این گونه باشد. انتظار می رود گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا جزء بهترین گوشی های سال 2023 خواهد شد.

یکی از امکانات و قابلیت های منحصر به فرد گوشی گلکسی اس 22 اولترا بهره مندی از قابلیت زوم می باشد .همان گونه که به یاد دارید گوشی هوشمند گلکسی اس 21 اولترا مجهز به دو لنز تله فوتو با بزرگنمایی سه و ده برابری (3 و 10 ) اپتیکال می باشد. تصاویر در مواقع زوم کیفیت در مقیاس سه و ده برابری ( 3 و 10 ) خوب می باشد. عددبین این دو رقم برشی از عکس دوربین اصلی در اختیارتان قرار می دهد ، که افت کیفیت به همراه دارد.  با قابلیت زوم در نسل جدید اولرتا کیفیت عکس در تمام مقیاس بزرگنمایی با کیفیت است. سیستم دیجیتال دوربین ها شاهد افت کیفیت نمی باشیم. گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا از دوربین لنز 200 مگاپیکسلی بهره مند خواهد شد.

 

ویژگی ها نرم افزاری گلکسی اس 22  پلاس و اولترا

قابلیت های دیگر ی که احتمالا در گلکسی اس 22 اولترا به نمایش می رسد ، فناوری سنسور - شیفت دوربین می باشد، در واقع یک سیستم تثبیت کننده تصویر نوری که به جای لنز ، سنسور  استفاده می شود. این قابلیت از مهم ترین ویژگی های دوربین های حرفه ای می باشد، لرزشگیر در داخل بدنه IBIS طراحی شه است. این تکنولوژی هم اکنون در دوربین های بهترین گوشی های هوشمند استفاده می شود. شرکت اپل سال گذشته گوشی آیفون 12 پرو مکس با فناوری سنسور – شیفت لرزشگیر اپتیکال تعبیه کرد. بر اساس گزارشات به دست آمده شرکت سامسونگ در حال آزمایشات برای استفاده از تلنولوژی که شرکت المپوس تجربه بهره مندی از این فناوری قبلا داشته و به شرکت سامسونگ در این زمینه کمک بسیاری می کند. امسال شاهد بودیم شرکت سامسونگ در طراحی قاب دوربین در گوشی گلکسی اس 21 ویژگی جدیدی به این دوربین ها بخشید. انتظار می رود شرکت سامسونگ از این شیوه در دوربین ها بهره بگیرد. تغییر بزرگ در راه می باشد گوشی هوشمند از سنسور 200 مگا پیکسلی در دوربین اصلی بهره مند است. اگر به خاطر داشته باشید شرکت سامسونگ قابلیت های تراشته اگزینوس 2100 که پشتیبانی از سنسور 200 مگا پیکسلی دوربین تعبیه شده است. یک تحلیلگرگوشی های سمسونگ در حال ساخت سنسور 200 مگا پیکسلی ایزوسل که در نیمه دوم سال 2021 رونمایی خواهد شد. احتمال می رود اگزینوس 220 بتواند ثبت و پردازش همزمان 200 میلیون پیکسل اطلاعات سنسور دوربین گلکسی اس 22 اولترا پشتیبانی خواهد کرد.جالب است بدانید سری جدید  اس گوشی هوشمند گلکسی اس 23 اولترا درسال 2023 در مراکز معتبر عرضه خواهد شد.

بررسی تراشه به کار رفته در اسمارت فون جدید

جالب است بدانید همکاری شرکت سامسونگ با شرکت المپوس این همکاری درخشان بین این دو شرکت ادامه دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده نمایشگاه 2021 کامپیوتر های تایوان ، پیوستن AMD شرکت سامسونگ بهبود گرافیک نسل جدید تراشه اگزینوس در فضای مجازی منتشر شد. انتظار می رود گوشی های سری جدید اس سامسونگ در سال 2022 اولین مدل از بهترین گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ می باشد، گوشی هوشمند گلکسی اس 22 از پردازنده گرافیکی AMD تعبیه شده است. شرکت سامسونگ در سری جدید گلکسی اس 23 اولترا همکاری خود را با شرکت المپوس ادامه خواهد داد.

 

بررسی تراشه به کار رفته در اسمارت فون جدید

 

پردازنده اگزینوس چه قابلیت هایی دارد؟

گوشی های سری جدید سامسونگ گلکسی s22 و گلکسی اس 23 اولترا تراکنش اگزینوس 2200 در حال توسعه با پردازنده گرافیکی AMD RDNA2 می باشد. جالب است بدانید در نمایشگاه راینه تایوان مدیر عامل AMD برای نخستین بار در تراشه موبایل امکانات و قابلیت‌های Ray-Tracing همچنین فناوری نرخ شیدینگ Variable rate shading پشتیانی می کند. آیا می دانستید فناوری  Ray-tracing فقط در رایانه های شخصی گیمینگ وجود داشت . سال گذشته کنسول Sony PlayStation 5 و Xbox در سری X نخستین کنسول بازی بودند که از سخت افزار Ray-tracing بهره مند بودند. Ray -tracing یک تکنیک برای رندر که می توان با بهبود سایه ها و بازتابندگی می توان تصاویر واقعی نشان دهد. در زمان بازی گیمینگ تصاویر واقعی و منحصر به فرد می باشد. این قابلیتکنسول بازی سونی و مایروسافت می باشد، بدون شک گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا از این قابلیت بهره مند است. گوشی جدید شرکت سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا برای گیمر ها در هنگام بازی امکانات بیشتری نسبن به نسل قبلی خود دارد. Variable rate shading یا نرخ سایه زنی متغییر تکنیک که میزان سایه زنی برای قسمت قاب تصویر متفاوت است. جالب است بدانید این امکان باعث می شود بار روی پردازنده گرافیکی کاهش بیابد. بهره گیری از تکنیک Ray-tracing و Variable rate shading شرکت سامسونگ در قسمت گیمینگ پرچمداران تمرکز بسیاری شده است. شرکت کره ای سامسونگ در ساخت پرچمداران دو نسخه متفاوت برای عرضه آماده کرده است ، یکی از تراشه ها اگزینوس و دیگری تراشه اسنپدراگون می باشد. بر اساس گزارشات به دست آمده دو تراشه اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 895 یا 898 با لیتوگرافیکی چهار نانو متری بهره گرفته است. گوشی هوشند گلکسی اس 23 اولترا از تراشه جدید تری بهره می گیرد.

طراحی اسمارت فون جدید از اندروید 12 

جالب است بدانید گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا اولین گوشی شرکت سامسونگ است. که از اندروید 12 و One UI 4.0 استفاده می کند. گوگل از سیستم عامل اندروید 12 همزمان با عرضه پیکسل 6 در سال 2021 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. گوشی سری جدید گلکسی اس 23 اولترا نیز از اندروید 12 پشتیبانی می کند. شرکت سامسونگ بروزرسانی گوشی هایش جزء اولین ها می باشد ، همچنین کاربران خود را زیاد منتظر نمی گزارد اسمارت فون جدید One UI 4.0 اندروید 12 پشتیبانی می کند.  بر اساس اطلاعات فاش شده در شبکه اجتماعی رابط کاربری شرکت سامسونگ شباهت بسیاری به ظاهر تم های گوشی گوگل پیکسل می باشد. آیا می دانستید تکنولوژی مورد استفاده در شرکت سامسونگ به گلکسی نوت 22 یا گلکسی اس 23 که در سال 2023   از یک تکنولوژی منحصر به فردی بهره خواهند گرفت.

 

طراحی اسمارت فون جدید از اندروید 12

 

بررسی لوازم جانبی و باتری اسمارت فون جدید

گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا در بخش باتری تغییرات اساسی نکرده است ابعاد و پشتیبانی قابلیت LTPO در نمایشگر این سری تغییر قابل توجه ای به نسل گذشته ندارد ، نمی توان حدس درستی در مورد سرعت شارژ باتری بزنیم. دلیل این حرف به دو نسل قبل گلکسی اس 20 اولترا از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می کند ، در حالی که گلکسی اس 21 اولترا علاوه بر حذف شارژ درون جعبه سرعت شارژ 25 وات کاهش پیدا کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده جالب است بدانید ،گوشی جدید گلکسی اس 23 اولترا از لنز 200 مگاپیکسل استفاده خواهد شد.

شرکت سامسونگ در این بخش قابل پیش بینی نبود ، باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرکت ساسمونگ از چه نوع آداچتوری در آینده رونمایی خواهد کرد ، چه سرعتی برای پر شدن باتری پرچمدار در نظر خواهد داشت. شرکت سامسونگ غیر از آداپتور شارژ برای گوشی های خود همزمان با عرضه و معرفی پرچمداران جدید انواع کاور متفاوت برای گوشی های سری جدید  در مراکز معتبر به فروش می رساند. جالب است بدانید گلکسی باذر 2 جدید یک قلم استایلوس به زودی معرفی می کند. شرکت سامسونگ قبل از پیش فروش محصولات اروپا و آمریکا لوازم جانبی یا بن خرید لوازم جانبی مورد نیاز  به صورت هدیه به کاربران خود می دهد. بیشتر شارژی که در جعبه حذف شده باعث شده با این کار برای خریدارن جبران شود. سامسونگ در سری جدید گلکسی اس 23 اولترا امکانات و قابلیت های بسیاری بهره می گیرد.

 

بررسی قیمت گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا

قبل از این که سراغ برچسب قیمت پرچمداران جدید شرکت سامسونگ برویم ، نگاهی به رنگ بندی گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا می کنیم. در این طرح سه بعدی مشاهده خواهید کرد رنگ های مشککی ، نقره ای ،آبی، سبز و قرمز در این سری از اسمارت فون طراحی شده است، که  این طرح بیشتر تیره رنگ هستند. با توجه به گوشی هشومند گلکسی اس 21 می توان حدس بزنیم رنگ هایی که برای تولید گوشی گلکسی اس 21 اولترا استفاده شده بود دو یا سه رنگ بود و دیگر رنگ ها در صورت سفارش تولید شد. هم اکنون اطلاعات محدودی در مورد قیمت گذاری گوشی های سری اس 22 اولترا در اختیار داریم. همان گونه که به یاد دارید قیمت گلکسی اس 21 اولترا در زمان عرضه 1250 یورو است که نسبت به نسل قبلی خود گلکسی اس 20 اولترا 100 یورو ارزان تر می باشد. شرکت سامسونگ از پرچمدار جدید با برچسب قیمتی یا حداکثر 50 یورو در مراکز معتبر رونمایی کرد. در این نوشته تمام امکانات و قابلیت های گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 23 اولترا را بررسی کردیم . باید منتظر بمانیم تا شرکت سامسونگ در این سری چگونه قصد دارد طرفداران خود را شگفت زده کند. باید منتظر بمانیم تا رونمایی اسمارت فون جدید زمان کمی انده است. آیا این گوشی ارزش خرید را خواهد داشت؟

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست