وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی گوشی آیفون 13 پرو مکس که در نیمه دوم سال 2021 عرضه می شود؟

انتشار ۱۴۰۰/۶/۲۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۲۱ ۱۴:۱۶ . ۲۵۳۸ بازدید

قطعا در خانواده آیفون 13، آیفون 13 پرو مکس بهترین گوشی هوشمند سال 2021 خواهد شد. آیفون 13 در بین مدل های دیگر قیمت بالایی دارد، ولی قیمت بالای گوشی امکانات و قابلیت های بیشتری به همراه دارد. سوال مهم اینجاست زمان معرفی آیفون 13 در ایران چه تاریخی می باشد؟ گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس در پاییز سال 1400 در مراکز خرید و فروش گوشی و لوازم جانبی در ایران به فروش می رسد. اطلاعات کامل گوشی به دست ما نرسیده است، اما شرکت اپل یک عکس از گوشی پرو معرفی کرده است که می تواند امکانات و ویژگی های منحصر به فرد آیفون 13 را تشخیص داد. با نگاه به عکس آیفون 13 شباهت قابل توجه به آیفون 12 قابل مشاهده است. پس با این حال تغییرات قابل توجه در آیفون 13 پرو نخواهید دید. شرکت اپل ،آیفون 13 پرو را بزرگ ترین و گران ترین عضو جدید خانواده اپل دانست. در این نوشته ویژگی ها و امکانات گوشی آیفون 13 پرو مکس را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بررسی گوشی آیفون 13 پرو مکس که در  نیمه دوم سال 2021 عرضه می شود؟

 

بررسی صفحه نمایش و دوربین آیفون13 پرو مکس 

آیفون 13 پرو مکس اندازه نمایشگر 6.7 اینچ دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده صفحه نمایش گوشی آیفون رزولیشن 2778 در 1284 پیکسل خواهد داشت. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 19:5:9 و تراکم پیکسلی 457 پیکسل خواهد داشت. اطلاعات دیگری به دست ما رسیده که ممکن است ایفون 13 نرخ نوسازی 120 هرتز مانند مدل های آیفون13 داشته باشد. این قابلیت برای تماشا کردن فیلم و بازی کردن سریع انتخاب بی نظری است. آیفون 13 پرو انتظار می رود نمایشگر در برابر ضربه (خط و خش) مقاوم و کیفیت فوق العاده ای داشته باشد. شرکت اپل اعلام کرد گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس در پاییز ماه سال 2021 در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی عرضه خواهد شد. مهم ترین ویژگی آیفون 13 دوربین بکار رفته در آن می باشد، گوشی آیفون 13 دارای یک حسگر 12 مگا پیکسل است. گوشی ایفون 13 پرو جزء پر فروش ترین گوشی های سال 2021 خواهد شد. این حسگر به لرزش گیر اپتیکی مجهز و فوکوس تشخیص فاز تعبیه شده است. جالب است بدانید دوربین گوشی آیفون 13 اندازه دیافراگم F/1.6 همچنین فاصله کانونی 26 میلی متر در نظر گرفته شده است.

بررسی صفحه نمایش و دوربین آیفون13 پرو مکس

 

دوربین دوم بر روی پنل پشتی آیفون 13 پرو از حسگر تله فوتو از قابلیت های این دوربین می توان به لرزشگیر اپتیکی تصاویر همچنین فوکوس خودکار تشخیص فاز اشاره کرد. حسگر دوربین دوم زوم تصاویر 2.5 برابر را خواهد داشت. دیافراگم دوربین دوم در پنل پشتی F.2.0 و فاصله کانونی 65 میلی متر در نظر گرفته شده است. دوربین سوم نیز از حسگر 12 مگا پیکسل اولنراواید و اندازه دیافراگم F.1.8 همچنین فاصله کنونی 13 میلی متر می باشد. با استفاده از دوربین های پشت می توان عکس و فیلم منحصر به فردی گرفت. دوربین پشت گوشی آیفون 13 پرو مکس قابلیت ویدیو 4k و رزولیشن  3840 در 2160 پیکسل با نرخ 60 فریم در ثانیه ضبط همچنین این دوربین ها ضبط ویدیو با وضوح 1920 در 1080 پیکسل و نرخ 240 فریم در ثانیه فراهم خواهند کرد. دوربین سلفی گوشی آیفون 13 پرو مکس حسگر 12 مگا پیکسل تعبیه شده است. دوربین سلفی از EIS و HDR بهره می برد ، همچنین قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4k را فراهم می کند. 

 

مشخصات دوربینگوشی آیفون 13 پرو 
دوربین اصلی12 مگاپیکسللنز واید 26 میلی‌متری، 1.7 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر از نوع سنسور شیفت، f/1.6
12 مگاپیکسللنز تله‌فوتو 65 میلی‌متری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال 2.5 برابر، f/2.0
12 مگاپیکسللنز اولتراواید 13 میلی‌متری با پوشش 120 درجه، فوکوس خودکار،  f/1.8
اسکنر TOF 3D LiDAR سنسور تشخیص عمق تصویر
قابلیت‌ها

فلاش دوگانه‌ی LED، پانوراما، HDR

 

فیلم‌برداریضبط صدای استریو.
دوربین سلفی

12 مگاپیکسللنز واید 23 میلی‌متری، 1/3.6 اینچ سایز سنسور f/2.2
SL 3D حسگر سه‌بعدی تشخیص چهره و عمق تصویر

 

فیلم‌برداری سلفیلرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
اسپیکر

بله، اسپیکر استریو

 

جک ۳.۵ میلی‌متریخیر

 

بررسی باتری گوشی جدید شرکت اپل

 

بررسی باتری گوشی جدید شرکت اپل

آیا می دانستید گوشی آیفون 13 ظرفیت باتری بیشتری در بین گوشی های شرکت اپل خواهد داشت. گوشی های بسیاری در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی وجود دارد، که از ظرفیت بالاتری نسبت به آیفون 13 پرو مکس دارند. بر اساس اطلاعات به دست آمده باتری آیفون 13 ظرفیت 4352 میلی آمپر خواهد داشت. جالب است بدانید باتری گوشی جدید شرکت اپل از شارژ سریع همچنین شارژ بی سیم بهرمند خواهد بود. یکی از ویژگی های قابل توجه گوشی آیفون 13 پرو می توان از طریق مک سیف شرکت اپل گوشی آیفون 13 را شارژ کرد.ظرفیت باتری بیشتر گوشی آیفون 13 پرو بخاطر نمایشگر بزرگتر با نرخ نوسازی بیشتر خواهد بود. انتظار می رود باتری به گونه ای کار کند که برای کاربران در شبانه روز مشکل قابل توجه ایجاد نشود.گوشی جدید شرکت اپل از قیمت بالا تری نسبت به مدل های دیگر دارد، و به همین دلیل از سخت افزاری منحصر به فردی بر روی گوشی استفاده شده است. گوشی آیفون 13 پرو مکس از بهترین گوشی های سال 2021 خواهد شد، سخت افزاری بسیار عالی و اندازه مطلوب گوشی ،باعث شده استقبال بیشتر در بین کاربران داشته باشد. با انتشار عکس گوشی جدید شرکت اپل مشخصات منحصر به فرد گوشی قابل مشاهده است. 

 

  مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون 13 پرو مکس

 

مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون 13 پرو مکس

بر اساس اطلاعات به دست آمده گوشی آیفون 13 پرو مکس مانند مدل آیفون 13 از بهترین تراشه A15BIONIC بهرمند خواهد شد. تراشه به کار رفته در گوشی جدید شرکت اپل از قدرت بیشتر و عملکرد بهتری در تجربیات بازی های مختلف به دست رسیده است. با وجود صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بهتر می توان بازی های جدید و جذابی را روی گوشی آیفون 13 پرو انجام داد. بر اساس اطلاعات به دست آمده گوشی آیفون 13 پرو حافظه داخلی 128 گیگا بایت و حافظه ram 6 یا 8 گیگا بایت وارد مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی خواهد شد. به احتمال زیاد آیفون 13 با حافظه داخلی 512 گیگا بایت که فضای ذخیره سازی منحصر به فردی دارد و کاربران بسیاری را جذب خواهد کرد. گوشی جدید آیفون 13 از گواهی IP68 بهرمند خواهد شد، جالب است بدانید گوشی جدید شرکت اپل ضدآب می باشد و در برابر گرد و خاک مقاومت قابل توجه خواهد داشت.مانند دیگر مدل های آیفون 13 حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر به چشم می خورد. جالب است بدانید گوشی جدید اپل از حسگر تشخیص چهره نیز بهرمند می باشد، بلندگو های به کار رفته در این گوشی از استاندارد و کیفیت مطلوبی بهره گرفته اند. یکی از مهم ترین امکانات و قابلیت های آیفون 13 پرو مکس می توان به بلندگو به کار رفته در آن اشاره کرد که از تکنولوژی حذف صدا مزاحم بهرمند است.

 

آیفون13

 

مشخصات فنیگوشی آیفون 13 پرو مکس
نوع نمایشگرLiquid Retina XDR mini-LED LCD
ابعاد6.7 اینچ
وضوح صفحه نمایش1284 در 2778 پیکسل، 19.5:9 ~457 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی
محافظ

پوشش سرامیکی ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست

 

ویژگی های قابل توجه

- پشتیبانی از Dolby Vision
- پشتیبانی از HDR10
- صفحه نمایش همیشه روشن Always-on display
- نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز
- روشنایی متوسط 1000 نیت و حداکثر 1600 نیت
- پشتیبانی از فضای رنگی گسترده
- قابلیت True-tone

 

ساخت

جلوی شیشه‌ای محافظ گوریلا گلس، پشت شیشه‌ای محافظ گوریلا گلس، فریم استیل ضد زنگ


گواهی IP68  برای مقاوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا 6 متر برای 30 دقیقه

 

سیم‌کارتتک سیم‌کارته (نانو-سیم and/or eSIM - نسخه جهانی
- دوسیمهمزمان یکی فعال dual standby - نسخه چین
باتریباتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ

- شارژ سریع 25 وات
- پشتیبانی از USB Power Delivery 2.0
- شارژ سریع بی سیم 15 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe

 

حسگرها

Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج

 

 

شایعات در مورد گوشی جدید شرکت اپل

 

شایعات در مورد گوشی جدید شرکت اپل

شایعات بسیاری در فضای مجازی به گوش می رسد بعضی می گویند ممکن است آیفون13 تاشو باشد، ولی هیچ اطلاعاتی از شرکت اپل در مورد آیفون 13 تاشو وجود ندارد و نمی توان آیفون 13  حالت تاشو داشته باشد. به احتمال زیاد در سال 2022 تا 2024 شاهد اولین آیفون تاشو در مراکز خرید گوشی خواهیم داشت. جالب است بدانید اسم گوشی جدید شرکت اپل آیفون 13 پلاس نخواد بود، به احتمال زیاد آیفون 13 پرو مکس می باشد. در زمان خرید گوشی جدید شرکت اپل به ظرفیت حافظه داخلی دقت کنید چون نمی شود حافظه داخلی را ارتقا دهید. در ادامه امکانات و قابلیت های بیشتر گوشی جدید شرکت اپل را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

قابلیت های نرم افزاری گوشی آیفون 13

 

قابلیت های نرم افزاری گوشی آیفون 13 

بر اساس اطلاعات به دست آمده گوشی آیفون 13 از اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. چرا که شرکت بزرگ اپل با پنج تامین کننده قطعات مهم برای آنتن این گوشی همکاری می کند. و این تعداد نسبت به مدل های این شرکت بیشتر می باشد، جالب است بدانید تراشه این گوشی از قدرت A15 بهرمند می باشد. گوشی ایفون 13 پرو مکس دارای قابلیت حسگر اثر انگشت خواهد بود. برای تمامی مدل آیفون 13 حسگر تشخیص چهره وجود دارد. جالب است بدانید این حسگر بسیار قدرتمند می باشد چرا در زیر ماسک نیز شما قابل شناسایی هستید. گوشی جدید شرکت اپل از شارژ معکوس بی سیم بهرمند می باشد. بر اساس اطلاعات به دست آمده حلقه بی سیم این گوشی بزرگ از سری های قبلی می باشد. انتظار می رود سرعت بهتری در شارژ بی سیم باشیم. از نظر نرم افزاری آیفون 13 یک سیستم عامل ios15 طراحی شده است. این گوشی به احتمال زیاد در پاییز ماه سال 1400 در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. این گوشی همانند نسخه های ios دار شاهد ویژگی های بهبود فیس تایم ، فوکوس ، لایو تکست "ترجمه" طراحی مرورگر سافاری بهترین امکانات و قابلیت های این سیستم عامل می باشد.

 

مشخصات سیستم عاملگوشی آیفون 13 پرو مکس
سیستم‌عاملiOS 15
تراشه

اپل A15 Bionic پنج نانومتر

 

پردازنده مرکزی6 هسته‌ای
پردازنده گرافیکی

پردازنده گرافیکی اپل

 

درگاه حافظهخیر
حافظه داخلی128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 1 تراابایت 16 گیگابایت با رم
نوع حافظهNVMe

 

آیابهتر است منتظر خرید آیفون 13 پرو مکس باشیم؟

 

آیا بهتر است منتظر خرید آیفون 13 پرو مکس باشیم؟

قبل از خرید آیفون سری جدید یک سوال در ذهنتان پیش آمده است. که خرید آیفون سری 13 پرو مکس با قیمت نسبتا گران ارزش خریدن دارد؟ در مورد آیفون 13 این سوال را از خود بپرسید. گوشی شباهت زیادی به مدل های آیفون 13 دارد. اگر تفاوت ها زیاد قابل توجه نیست. وقت و هزینه را برای سری جدید آیفون نگذارید. آیفون 13 پرو نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته است. مهم ترین ویژگی ها می توان به نمایشگر 120 هرتزی پروموشن در مدل پرو و پرو مکس گوشی آیفون13 ، ظرفیت باتری بیشتر، حافظه داخلی 512 گیگا بایت یک ترابایت در مدل پرو آیفون 13 ، دوربین منحصر به فرد ، کیفیت دوربین فوق عریض اشاره کرد. شرکت اپل برای این سری از گوشی ها قیمت احتمالی را در نظر گرفت. بهتر است کمی صبر کنیم تا گوشی جدید شرکت اپل معرفی شود. چون یک ماه تا معرفی این گوشی زمان باقی نمانده است. همچنین شرکت اپل با معرفی هر مدل جدید قیمت سری های گذشته را در 100 دلار کاهش می دهد، اگر در یک ماه آینده قصد خرید آیفون 13 را ندارید بهتر است  از قیمت های کاهش یافته مدل های گذشته اطلاع کسب کنید. اگر کاهش دادن مدل های گذشته شرکت اپل اهمیت خاصی برای شما ندارد و قصد خرید آیفون 12 را دارید.، جالب است بدانید با خرید آیفون 12 چیزی را از دست نمی دهید، چون به احتمال زیاد شرکت اپل تغییرات قابل توجه در آیفون 14 به کار خواهد برد. اگر قصد خرید پر فروش ترین گوشی های سال 2021 را دارید به خرید آیفون 12 با امکانات و قابلیت های بسیار اکتفا کنید و تا زمان معرفی آیفون 14 با بهترین و قدرتمند ترین گوشی در سال 2022 تا 2024 صبر کنید. تا یک ماه آینده شرکت اپل از بهترین گوشی های سال 2021 آیفون 13 پرو رونمایی خواهد کرد، خبر های بیشتری در آینده به گوش خواهد رسید ، جالب است بدانید فقط گوشی آیفون 13 رونمایی نمی شود بلکه محصولات دیگری نیز عرضه خواهد شد.

 

بررسی حافظه داخلی و رم آیفون 13 پرو مکس

 

مشخصات شبکهگوشی آیفون 13 پرو مکس
فناوریGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
شبکه بی‌سیم

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e، دو بانده، هات‌اسپات

 

بلوتوث5.2، A2DP، LE
GPSبله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، QZSS
NFCبله
رادیوخیر
USB

- لایتنینگ
- USB 2.0

 

رنگ بندینقره‌ای، خاکستری، طلایی، آبی

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست