وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | نرم افزار

معرفی بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمه برای اندروید و iOS

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ . ۱۱۸۰ بازدید

شاید شما هم بخواهید که مکالمه های خودتان را ضبط کنید! در حال حاضر امکان ضبط مکالمه وجود دارد. سیستم عامل های گوشی ها امکان ضبط گوشی را ندارند، اما اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند. حتی اگر بخواهید می‌توانید مکالمه های تلفن ثابت را نیز ضبط کنید. گاها تماس های مهمی دارید که می‌خواهید محتوای آن را داشته باشید. بهترین راه ضبط مکالمه است.

برای اینکه مکالمه های تلفن ثابت را ضبط کنید باید از دستگاه خاصی استفاده نمایید. این دستگاه به تلفن ثابت متصل می‌شود و مکالمه های شما را به خوبی ضبط می‌کند. برای تلفن همراه اما دردسر کمتری داریم! اگر تلفن هوشمند داشته باشید، با نصب اپلیکیشن هایی می‌توانید مکالمه هایتان را نصب نمایید. در ادامه کاربردی ترین اپلیکیشن های ضبط مکالمه را معرفی خواهیم کرد و آموزش کامل استفاده از آن ها را ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید!

 

ضبط مکالمه

 

معرفی بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمه برای تلفن همراه

قصد ما ساده است، ضبط مکالمه! اما برای این منظور اپلیکیشن های متعددی معرفی شده است که همگی همین کار را انجام می‌دهند. انتخاب اپلیکیشن بر عهده شماست و البته ممکن است هر کدام از آنها قابلیت های خاصی داشته باشند. نکته دیگر رعایت حریم خصوصی افراد است. بهترین کار این است که قبل از ضبط مکالمه خود، از طرف مقابل اجازه بگیرید. 
چنانچه محتوای مکالمه حساس باشد و شما آن را پخش نمایید طبق قانون شما مرتکب نقض حریم خصوصی فرد مقابل شده اید. در واقع طرف مقابل می‌تواند بابت انتشار مکالمه خصوصی اش از شما شکایت کند و طبق قانون مجازات هایی برای خاطی در نظر گرفته خواهد شد.

اپلیکیشن Auto Call Recorder 

یکی از بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمه برای گوشی های هوشمند، Auto Call Recorder است. این اپلیکیشن به طور خودکار مکالمه های شما را ضبط خواهد کرد و آنها را ذخیره می‌کند. برای نصب این اپلیکیشن کافی است نام آن را در گوگل جستجو نمایید و اپلیکیشن را دانلود کنید. نصب این اپلیکیشن بسیار ساده است ولی بعد از انجام فرآیند نصب باید تنظیمات خاصی را در اپلیکیشن انجام دهید.

ابتدا وارد برنامه شوید و بر روی سه خط بالای سمت چپ کلیک کنید. بعد از آن بر روی گزینه Settings بزنید. اکنون وارد بخش تنظیمات اپلیکیشن شده اید. در این بخش توجه داشته باشید که گزینه Record Calls باید فعال باشد. در منوی تنظیمات، می‌توانید برنامه را شخصی سازی کنید. می‌توانید تم برنامه را تغییر دهید یا اعلانات برنامه را تنظیم کنید. 

چنانچه خواستید ضبط مکالمه را غیر فعال کنید، کافی است وارد منوی Settings‌ شوید و گزینه Record Calls را غیر فعال کنید. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن برای اندروید 8 به بالا طراحی شده است و چنانچه برنامه بر روی گوشی شما با مشکل مواجه شد، علت از سیستم عامل گوشی شماست.

 

ضبط مکالمه اندروید

 

اپلیکیشن ACR Call Recorder

اپلیکیشن ACR Call Recorder یکی از بهترین اپلیکیشن های مخصوص ضبط مکالمه است که به صورت رایگان عرضه می‌شود. این برنامه نکات مثبت زیادی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. این اپلیکیشن به صورت خودکار تمام تماس های شما را ضبط می کند. این برنامه جلوه های بصری خوبی دارد که به زیبایی اپلیکیشن کمک می‌کنند. شما می‌توانید نام مخاطبین خودتان را در این برنامه جستجو نمایید و مکالمه های ضبط شده خود با مخاطب مد نظرتان را گوش دهید.

اپلیکیشن به طور خودکار مکالمه های ضبط شده قدیمی را پاک می‌کند. البته برنامه  ACR Call Recorder ایراداتی نیز دارد. برای مثال برای اینکه بتوانید به طور دستی مکالمه هایتان را ضبط کنید باید حتما برنامه را ارتقا دهید. در این صورت باید هزینه ای را پرداخت نمایید. یکی دیگر از نواقص این برنامه این است که فقط تماس های از طریق سیمکارت را ضبط خواهد کرد. در واقع تماس های اینترنتی از طریق اپلیکیشن های مختلف را ضبط نخواهد کرد. برای مثال شما با استفاده از پیام رسان واتساپ می‌توانید تماس صوتی اینترنتی بگیرید. 

البته برای کاربران عادی این اپلیکیشن را می‌توان مناسب دانست. برای نصب این اپلیکیشن کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید و برنامه مد نظر را دانلود و نصب نمایید.  ACR Call Recorder نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و به محض نصب شدن تمامی مکالمه های شما را ضبط خواهد کرد.

تماس صوتی اینترنتی

با این اپلیکیشن ها به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید!

 

ضبط مکالمه اندروید

 

اپلیکیشن Cube Call Recorder 

یکی دیگر از اپلیکیشن های خوب برای ضبط مکالمه ها، اپلیکیشن  Cube Call Recorder است. این برنامه هم به طور خودکار مکالمه های شما را ضبط و ذخیره می کند. حتی می‌توانید از مکالمه های ضبط شده بک آپ بگیرید. برای این منظور می‌توانید مکالمه های ضبط شده را در گوگل درایو ذخیره نمایید. در این صورت حتی اگر مکالمه های شما از روی گوشی پاک شوند، نسخه ای پشتیبان از آنها دارید.

پشتیبان گیری خودکار را فعال کنید تا برنامه به صورت خودکار مکالمه های شما را در گوگل درایو ذخیره نماید. البته برای این کار باید به اینترنت متصل باشید. یکی دیگر از نقاط قوت برنامه  Cube Call Recorder امکان ضبط تماس های اینترنتی است. همانطور که می‌دانید از طریق برخی پیامرسان ها، به صورت آنلاین تماس صوتی برقرار نمایید. 

این اپلیکیشن می‌تواند حتی تماس های صوتی اینترنتی شما را نیز ضبط نماید. برای مثال چنانچه از واتس اپ برای تماس صوتی استفاده نمایید، اپلیکیشن تماس صوتی شما را ضبط خواهد کرد. البته این برنامه هم ایراداتی دارد. برای مثال نسخه رایگان پر از تبلیغات است. برای بهبود امنیت برنامه باید آن را ارتقا دهید که در واقع شامل هزینه است.

برای نصب این برنامه کافی است نام برنامه را در گوگل سرچ نمایید و آن را دانلود و نصب نمایید. توجه داشته باشید که این برنامه نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و به محض نصب آن، مکالمه های شما را ضبط خواهد کرد.

 

ضبط مکالمه واتساپ

 

اپلیکیشن Blackbox Call Recorder

اپلیکیشن Blackbox Call Recorder یکی دیگر از برنامه های خوب برای ضبط مکالمه تلفن همراه است. این برنامه امنیت کافی را دارد و از این جهت قابل اعتماد است. شما می توانید برای این برنامه رمز عبور مشخص نمایید. در این صورت فقط خودتان به مکالمه های ضبط شده دسترسی خواهید داشت. اپلیکیشن نیاز به خرید اشتراک ماهانه دارد! از این جهت شاید خیلی از کاربران به سراغ آن نروند! 

اپلیکیشن های رایگان دیگری برای ضبط مکالمه معرفی شدند که می‌توانید از آنها استفاده نمایید. علاوه بر این، اپلیکیشن Blackbox Call Recorder نواقصی هم دارد. برای مثال امکان بک آپ گیری از مکالمه های ضبط شده وجود ندارد. همچنین نمی‌توانید مکالمه های اینترنتی را ضبط کنید! 

این اپلیکیشن قابلیت های دیگری نیز دارد که به سازماندهی مکالمه های ضبط شده کمک می‌کنند. در واقع این برنامه برای کاربران حرفه طراحی شده است و شاید برای کاربران عادی مناسب نباشد. ویژگی های حرفه ای این برنامه را نمی‌توانید در هیچ برنامه دیگری پیدا کنید!

پس چنانچه نیاز به ضبط مکالمه حرفه ای دارید، این برنامه برای شما مناسب است. برای دانلود و نصب برنامه کافی است نام آن را در گوگل سرچ نمایید. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از Blackbox Call Recorder نیاز به خرید اشتراک ماهانه دارید.

 

بهترین برنامه ضبط مکالمه

 

اپلیکیشن Just Press Record 

اپلیکیشن Just Press Record  مخصوص سیستم عامل iOS است. البته این برنامه رایگان نیست و نیاز به خرید اشتراک دارد. یکی از مهم ترین ایرادات این برنامه این است که مکالمه ها فقط به صورت دستی ضبط می‌شوند. در واقع برنامه به طور خودکار مکالمه های شما را ضبط نخواهد کرد. همچنین برنامه به طور خودکار از مکالمه های ضبط شده بک آپ می‌گیرد. برای بک آپ گیری فقط باید از iCloud استفاده نمایید. 

یکی از ویژگی های این برنامه، رونویسی خودکار است. رونویسی خودکار محتوای مکالمه های شما را به طور خودکار می‌نویسد. البته در حال حاضر فقط از 30 زبان پشتیبانی می‌کند. متن ها درون خود برنامه نگهداری خواهند شد. 

علاوه بر این می‌توانید صدای بخش هایی از مکالمه را تغییر دهید. برای این کار باید به قسمت ویرایش صدا مراجعه کنید. گاها برای رعایت نکات امنیتی می‌توانید صدای ضبط شده را تغییر دهید تا مخاطب شما ناشناس باقی بماند. همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت ویرایش صدا، حجم فایل های ضبط شده را کاهش دهید.

در کل اگر کاربر گوشی های اپل هستید، برنامه Just Press Record برای شما مناسب خواهد بود. البته بهتر است ابتدا به دنبال برنامه های دیگری که به صورت رایگان عرضه می‌شوند، بروید. در ادامه اپلیکیشن های دیگری نیز برای کاربران iOS معرفی خواهد شد.

 

ضبط مکالمه آیفون

 

اپلیکیشن Rev Call Recorder

اپلیکیشن  Rev Call Recorder یکی دیگر از برنامه های ضبط مکالمه برای گوشی های آیفون است. این برنامه رایگان است و حتی خبری از تبلیغات مزاحم درون برنامه نیست! اما مهم ترین نکته منفی که باعث ناامیدی ما می شود این است که برای استفاده از این برنامه حتما باید شماره تلفن آمریکا را وارد نمایید! 

این برنامه از مکالمه های ضبط شده بک آپ نمی‌گیرد و باید خودتان این کار را انجام دهید. علاوه بر این امکان ضبط مکالمه های اینترنتی نیز وجود ندارد. اپلیکیشن با کیفیتی بالا مکالمه ها را ضبط خواهد کرد. علاوه بر این می‌توانید مکالمه های ضبط شده را به راحتی به اشتراک بگذارید! 

اپلیکیشن ipadio

اپلیکیشن ipadio بهتری اپلیکیشن رایگان برای گوشی های آیفون است. این برنامه کاملا رایگان است و هیچ مشکلی برای استفاده از آن نخواهید داشت. با استفاده از این برنامه می‌توانید تمام مکالمه های صوتی خودتان را با کیفیت بالا ضبط نمایید. علاوه بر این، با استفاده از ipadio می‌توانید از صفحه اسکرین گوشی فیلم تهیه نمایید.

امکان ضبط تماس های صوتی اینترنتی نیز وجود دارد. بعد از ضبط تماس های صوتی می‌توانید آن ها را به اشتراک بگذارید. به جرأت می‌توان این برنامه را بهترین برنامه رایگان ضبط مکالمه برای آیفون دانست. برای استفاده از این برنامه کافی است نام ipadio در گوگل سرچ نمایید و آن را دانلود و نصب کنید. 

 

ضبط مکالمه دو طرفه

 

در آخر از شما می‌خواهیم، چنانچه تجربه استفاده از اپلیکیشن های ضبط مکالمه را دارید، نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به نظر شما بهترین اپلیکیشن برای ضبط مکالمه تلفن همراه کدام است؟

مطالب مرتبط
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
در این مقاله تمام نکات کاربردی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید اپلیکیشن ایرانسل من...
معرفی امکانات اندروید ۱۲ و اینکه چه گوشی هایی اندروید ۱۲ رو دریافت می کنند؟
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی امکانات اندروید ۱۲ و اینکه چه گوشی هایی اندروید ۱۲ رو دریافت می کنند؟
به طور کلی روند شرکت گوگل به این صورت است که برای هر نسخه اندروید از یک نام به عنوان کد داخلی آن استفاده می‌کند. برای اندروید ۱۰ نام Quince...
تشخیص بیماری کرونا به وسیله گوشی موبایل و اپلیکیشن
بلاگ | دنیای فناوری
تشخیص بیماری کرونا به وسیله گوشی موبایل و اپلیکیشن
امروز دانشمندان به دنبال راهی آسان برای تشخیص کرونا هستند. در این مقاله به بررسی تشخیص بیماری کرونا به وسیله گوشی های هوشمند می پردازیم...
آموزش تماس گروهی با استفاده از سیمکارت و اپلیکیشن
بلاگ | اپلیکیشن
آموزش تماس گروهی با استفاده از سیمکارت و اپلیکیشن
تماس گروهی در این ایام کمک زیادی به همه ما کرده است! از برگزاری کنفرانس ها گرفته تا مهم ترین جلسات را می‌توان از طریق تماس گروهی برگزار...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست