وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

راهنمای بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۲/۱ ۲۱:۳۵ . ۱۴۸۲ بازدید

جالب است بدانید در چند سال پیش با ورود ساعت های هوشمند در بازار و مراکز معتبر بسیاری از کاربران فکر می کردند این ساعت ها وسیله های بدون استفاده ای هستند و در آینده نزدیک مدت زمان تولید به پایان خواهد رسید. ولی گذر زمان امکانات و قابلیت های ساعت و مچ بند هوشمند را به نمایش گزاشت. امروزه ساعت های هوشمند ویژگی های پیشرفته ای مانند مکالمه ،سنجش ضربان قلب و استرس همچنین ردیابی GPS را انجام می دهند. حالا توانستند به وسیله ای پر کاربرد تبدیل شوند، مدل های موجود در مراکز معتبر به قدری تنوع دارند که انتخاب بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند کار دشواری است. در این نوشته قصد داریم بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند را بررسی و به مقایسه بپردازیم ، تا بتوانید بهترین انتخاب کنید. جالب است بدانید بعضی از تولیدکنندگان ویژگی های مهم مانند حسگر ساعت و مچ‌بند هوشمند اشاره نکردند. ممکن از در بعضی ژیروسکوپ بیشتر دیده شود. در بعضی از بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند از eSIM همچنین شبکه گوشی هوشمند  LTE در این نوشته الویت نخواهد داشت. قیمت های بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند بر اساس میانگین قیمت در این نوشته بررسی می شود. در این نوشته در قسمت معایب و مزایای بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند اطلاعات کامل و دقیقی گرد آوری کردیم. 

 

راهنمای بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند

 

انواع بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند

  1. هواوی واچ فیت یکی از بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت برای تمرینات ورزشی خانگی است.
  2. هواوی واچ جی تی ۲ امکانات  خوب در کنار خوب مناسب
  3. امیزفیت تی رکس پرو جزء‌ بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند
  4. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲  مناسب ترین ساعت هوشمند برند سامسونگ
  5. سامسونگ گلکسی واچ ۴  بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند
  6. ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music دقت خوبی برای فعالیت ورزشی دارد.
  7. ساعت هوشمند اپل واچ SE بهترین و ارزان ترین ساعت هوشمند اپل
  8. ساعت هوشمند موبووی تیک واچ پرو ۳ مدل GPS شارژدهی و باتری مناسب با دو نمایشگر
  9. گارمین Forerunner 245 Music بهترین ساعت و مچ بند هوشمند برای ورزشکاران دونده
  10. ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ مناسب ترین ساعت و مچ بند اپل برای آیفون
  11. ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ بهترین ساعت و مچ بند هوشمند برای تناسب اندام
  12. ساعت هوشمند پلار Grit X Pro مقاوم برای طبیعت گردی

انواع مچ بند هوشمند

  1. مچ بند ردمی بند
  2. مچ بند هوشمند شیائومی می بند 5
  3. مچ بند امیزفیت نئو
  4. مچ بند هوآوی بند 6
  5. مچ بند ردمی واچ ۲ لایت

 

انواع بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند

 

بررسی بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند

در این نوشته قصد داریم بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند با توجه به قیمت در این نوشته به بررسی بپردازیم. اولین بررسی ساعت هوشمند فیت بیت آیونیک ساعت و مچ‌بند که نسبتا ارزان قیمت می باشد. این ساعت هوشمند برای تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد،

بررسی بهترین ساعت هوشمند امیزفیت GTR

جالب است بدانید ساعت و مچ بند امیر فیت بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند اقتصادی با بهره گیری از شارژ دهی با باتری عالی می باشد. از مزیت های ساعت هوشمند امیر فیت GTR می توان به پشتیبانی کردن از اندروید و iOS ، صفحه نمایش 1.2 اینچ در مدل 42 میلی متری و دیگری نمایشگر امولد 1.39 اینچ در مدل 47 میلی متری ، ساعت هوشمند امیزفیت می تواند شارژدهی 12 روز برای مدل 42 میلی متری همچنین شارژ دهی 42 میلی متری برای مدل 47 میلی متری طراحی شده است. وزن ساعت هوشمند امیزفیت GTR 25 گرم در مدل 42 میلی متری و با وزن 36 گرم در مدل 47 میلی متری آلومینیومی ، این ساعت های هوشمند در مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری آسیب نخواهد دید. حسگر ساعت امیزفیت GTR شتاب سنج ، نور سنج ، ضربان قلب، قطب نما ، فشار هوا تست می گیرد. قیمت ساعت و مچ بند هوشمند امیزفیت GTR 1.9 میلیون تومان مدل 42 میلی متری همچنین قیمت 2.4 میلیون برای مدل 47 میلی متری در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود.

 

بررسی بهترین ساعت هوشمند امیزفیت GTR

 

امکانات ساعت امیرفیک GTR

امیرفیت GTR جزء بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند می باشد، مدل 47 میلی متری از شارژدهی 24 روزه و مذل 42 میلی متری از شارژ 12 روزه استفاده کرده است. شرکت شیائومی گفته اگر بعضی از امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند امیزفیتGTR غیر فعال کنیم. میزان شارژدهی برای دو مدل 47 میلی متری به 74 روز شارژ و برای 42 میلی متری به 34 روز شارژ افزایش پیدا می کند. شارژ دهی عالی ساعت و مچ بند امیرفیک GTR با قیمت ارزان Amazfit GTR ارزش خرید دارد.  جالب است بدانید برای این ساعت هوشمند اپلیکیشن های اندک طراحی شده است، اگر زمان شارژ کردن روزانه و یا شاید هفته ها ندارید. خرید ساعت هوشمند امیر فیتGTR انتخاب هوشمندانه ای است. ساعت هوشمند امیر فیت برای فعالیت های ورزشی ، شمارش قدم ها و با طراحی ردیاب GPS مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت هوشمند امیرفیکAmazfit GTR جزء بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند می باشد. آیا می دانستید نسل دوم و سوم  در مراکز معتبر عرضه شده است. ولی با قیمت گرانی که دارند خرید این ساعت ها کمتر طرفدار دارد. 

 

امکانات ساعت امیرفیک GTR

 

مزایای ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTR

  1. ساعت امیزفیت شارژدهی باتری عالی دارد.
  2. طراحی و ظاهر زیبا
  3. ساعت و مچ بند امیزفیک از رابط کاربری ساده بهره مند است.
  4. قیمت مناسب نسبت به مدل های دیگر

معایب ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTR

  1. پشتیبانی نکردن از اپلیکیشن های گوشی های هوشمند
  2. پشتیبانی نکردن از اعلان فارسی
  3. ساعت هوشمند امیرفیک از رابط کاربری کندی بهره مند است.
  4. دقت پایینی در پایش خواب دارد.

 

بررسی ساعت هوشمند هوآوی واچ فیت 

جالب است بدانید ساعت هوشمند هوآوی واچ فیت برای تمرینات ورزشی انتخاب هوشمندانه ای است . می توان امکان و ویژگی های ساعت و مچ بند واچ فیت پشتیبانی از اندروید و  Ios ، صفحه نمایش ویوید امولد 1.64 اینچ با وضوح صفحه نمایش 456 در 280 پیکسل ، شارژردهی در مدت زمان 10 روز ، دارای وزن 34 گرم می باشد. ساعت و مچ بند واچ فیت در برابر آب تا عمق 50 متر مقاومت دارد،  حسگر های مورد استفاده شتاب سنج ، ژیروسکوپ، نور سنج ، سنجش اشباع اکسیژن و ضربا قلب و حداکثر جذب اکسیژن تست می گیرد . ساعت و مچ بند واچ فیک به GPS مجهز است، قیمت بهترین ساعت و مچ بند واچ فیک 2و4 میلیون تومان است.

 

بررسی ساعت هوشمند هوآوی واچ فیت

 

بررسی ساعت و مچ بند واچ فیت

ساعت و مچ بند هوشمند برند هوآوی با توجه به بهره گیری از امکانات و قابلیت های ساعت های گران تر  این کمپانی با صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ به ساعت های هوشمند شباهت بسیاری دارد. ساعت هوشمند واچ فیت برای فعالیت های ورزشکاران برای مربیان حرفه ای نمی تواند به پای برند های معروف چون گارمین برسد. ولی با قیمت مناسب یکی از ارزان تریت و بهترین ساعت و مچ بند هوشمند است. ساعت هوشمند واچ فیت یکی از مناسب ترین ساعت اقتصادی برای ورزشکاران است. هوآوری واچ فیت در این رده قیمت با بهره گیری از امکانات جذاب ارزش خرید دارد. در دوران کویید19 که باشگاه ها تعطیل شد در منزل در مدت کوتاه می توانید ورزش های بدون نیاز به لوازم ورزشی انجام بدهید. ساعت هوشمند واچ فیک یک مچ بند مناسب برای ورزش در منزل است.

 

بررسی ساعت و مچ بند واچ فیت

 

مزایای ساعت هوشمند هوآوی واچ فیت

  1. طراحی و طاهری جذاب
  2. صفحه نمایش منحصر به فرد
  3. ساعت هوشمند هوآوی واچ فیت روی دست بسیر راحت قرار می گیرد.
  4. تنوع در فعالیت های ورزشی قابلیت پایش
  5. بهره مندی از رابط کاربری روان
  6. نمایشگر شفاف
  7. طراحی جذاب اپلیکیشن هوآوی Health
  8. ساعت واچ فیت شارزدهی باتری خوبی دارد.
  9. این ساعت هوشمند نسبت به امکانات قیمت مناسبی دارد.
  10. راهنمایی تمرینات ورزشی با انیمیشن
  11. نگه داری شارژ در مدت زمان کوتاه

معایب ساعت و مچ بند هوشمند واچ فیت

  1. ساعت هوشمند واچ فیت از اپ های ثالث پشتیبانی نمی کند.
  2. مشکل کو در نمایش اعلان فارسی
  3. مشکلات نمایش آب و هوا
  4. ساعت هوشمند واچ فیت از بند استاندارد طراحی نشده است.
  5. دقت کمی در سنجش اکسیژن خون دارد.
  6. واچ فیس محدود است.
  7. جنس بدنه ساعت و مچ بند واچ فیت پلاستیکی است.

 

معایب ساعت و مچ بند هوشمند واچ فیت

 

بررسی ساعت و مچ بند جی تی 2 

ساعت و مچ بند جی تی 2 با قیمت مناسب و امکانات و قابلیت های جذاب جزء بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند می باشد.از مهم ترین امکانات و قابلیت های ساعت و مچ بند جی تی 2 عبارت از : پشتیبانی کردن از اندروید و iOS  ، صفحه نمایش 1.39 اینچ نوع امولد با وضوح صفحه نمایش 454 * 454 پیکسل مدل 46 میلی متری و 1.2 اینچ وضوح صفحه نمایش 390 * 390 پیکسل در مدل 42 میلی متری طراحی شده است. ساعت و مچ بند جی تی 2 از چیست کرین A1 و شارژدهی باتری در مدل 46 میلی متری مدت زمان 14 روز شارژ می ماند، شارژدهی باتری در مدل 42 میلی متری در مدت زمان 7 روز شارژ میماند. وزن ساعت و مچ بند جی تی 2 مدل 46 میلی متری 41 گرم وزن دارد و مدل 46 میلی متری ساعت و مچ بند جی تی2 ، 29 گرم وزن دارد . این ساعت هوشمند در برابر آب تا عمق 50 متر مقاومت دارد، حسگر شتاب سنج ، نور سنج و ضربان قلب ، فشار هوا ، قطب نما بهره مند است. از دیگر قابلیت های ساعت و مچ بند جی تی2 می توان به اشباع اکسیژن خون در بعضی مدل ها ، ژیروسکوپ نیز مجهز است. قیمت ساعت و مچ بند جی تی2 در مدل 46 میلی متری 3.4 میلیون و مدل 432 میلی متری 3 میلیون تومان در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. هر دو مدل ساعت و مچ بند جی تی2 به GPS مجهز است. 

 

بررسی ساعت و مچ بند جی تی 2

 

بررسی بهترین ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2 

بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند واچ جی تی 2  از بدنه مقاوم و با کیفیت طراحی شده است، جالب است بدانید این ساعت هوشمند از کیفیت و شفافیت صفحه نمایش بهره مند است. یکی از مهم ترین قابلیت های ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2   مدل 46 میلی متری شارژدهی در مدت زمان 14 روز می باشد. قیمت متناسب با وجود شارژ دهی عالی انتخاب خوبی است ، از معایب ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2  می توان به رابط کاربری کند اشاره کرد. از قابلیت های بیشتر ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2  می توان به مجهز یه GPS ، بهره مندی از پایش خواب خودکار ، مکالمه از طریق بلوتوث در مدل 46 میلی متر کاربرد دارد. استفاده از حسگر سنجش اشباع اکسیژن با قیمت مناسب انتخاب هوشمندانه ای است. متاسفانه هوآوی با محدودیت هایی در نصب آپ های ثالث دارد. 

راهنمایی خرید بهترین ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2

جالب است بدانید آنر مجیک واچ 2 طراحی سخت افزار و نرم افزار و در واقع همه امکانات شبیه ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2  مدل 46 است . قیمت ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2ارزان تر از آنر مجیک واچ 2 است . آنر مجیک با قیمت 4.5 میلیون تومان قیمت بالایی دارد . مدل دیگری از ساعت و مچ بندجی تی 2 شباهت بسیاری به GT 2 دارد . غیر از ظاهر یکی از مهم ترین تفاوت ها واچ تی 2 با GT 2 در اسپیکر مکالمه است. ساعت جی تی 2  جزء بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند و با قیمت ارزان تری نسبت به GT 2 با قیمت 4 میلیون ارزش خرید بیشتری دارد. با هزینه مبلغی بیشتر می توانید ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو از مراکز معتبر خریداری کنید. در واقع با طراحی سیستم عامل تایزن و پشتیبانی از آپ ثالث ، انتخاب مناسب تری دارد ولی در شارژدهی ضعیف عمل می کند.

 

بررسی بهترین ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2

 

مزیت ساعت هوشمند و مچ بند جی تی 2 

  1. ساعت و مچ بند هوشمند جی تی 2  از شارژ دهی خوبی بهره مند است.
  2. صفحه نمایش ساعت هوشمند با کیفیت است.
  3. بهره مندی از مکالمه
  4. طراحی منحصر به فردی در کنار بدنع محکم و مقاوم دارد.
  5. دقت خوبی در قدم شمار دارد.
  6. طراحی جذاب اپلیکیشن هوآوی

معایب ساعت هوشمند و مچ بند  جی تی 2 

  1. ساعت و مچ بند  جی تی 2از سیستم عامل و اپ های ثالث پشتیبانی نمی کند.
  2. قیمت بالایی دارد
  3. پشتیبانی نکردن از وای فای
  4. واپ فیس محدود
  5. چشتیبانی نکردن از شارژ بی سیم

بررسی ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو

جالب است بدانید ساعت و مچ بند هوشمند امیزفیت تی رکس پرو جزء بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند و مقاوم با قیمتی متناسب است. از مهم ترین قابلیت های ساعت و مچ بند امیزفیت تی رکس پرو از اندروید و iOS پشتیبانی می کند. صفحه نمایش امیزفیت تی رکس پرو  1.3 اینچ نوع امولد با وضوح صفحه نمایش 360 * 360 پیکسل است . مدت زمان شارژدهی باتری 18 روز  در حالت معمول و 66 روز برای استفاده های ساده مانند نمایش ساعت و بهره گیری از GPS است.  وزن ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو 59 گرم است. ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو در برابر آب تا عمق 100 متر مقاوم است.  از دیگر قابلیت ها حسگر سنجش ضربان قلب ، شتاب سنج ، اشباع اکسیژن خون، ارتفاع سنج ، نور سنج ، قطب نما ، اکسیژن خون ، ژیروسکوپ و جذب اکسیژن VO2Max می باشد.بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند با قیمتی 3.5 میلیون تومان و مجهز به GPS انتخاب هوشمندانه ای است. 

 

بررسی ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو

 

آیا ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو ارزش خرید را دارد؟

در این بخش به بررسی امیزفیت تی رکس پرو می پردازیم و ایم ساعت و مچ بند هوشمند با ظاهری مشابه بخاظر تغییرات در ساعت هومشند باعث شده جزء بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند سال 2021 شود. ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو در برابر آب مقاومت دارد و می تواند در عمق 100 متری برود و هیچ گونه آسیبی نبیند. فعالیت های ورزشی پایش افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر فعالیت ورزشی 100 عدد می باشد. امکان تشخیص خودکار 8 فعالیت دارد، از دیگر مزیت های ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو می توان به دقت بالاتر سنجش ضربان قلب ، زیاد شدن حسگر اشباع اکسیژن خون و بهره بندی از پایش استرس می باشد. جالب است بدانید مدت زمان شارژ دهی نسبت به مدل قبل پایین تر است ، ولی GPS دو برابر شده و 40 ساعت میرسد. درراهنمایی خرید بهترین ساعت و مچ بند هوشمند نیازمند ساعت با کیفیت و در عین حال مقاوم هستید در مقایسه با مدل های کاسیو و گارمین قیمت پایین تر است. ساعت و مچ بند امیزفیت تی رکس پرو از گواهینامه استاندارد نظامی ۸۱۰G بهره مند است.جالب است بدانید مدل قبلی امیزفیت تی‌رکس  قیمت 2.3 میلیون تومان ساعت و مچ بند مناسبی بود ، در مقابل امیزفیت تی‌رکس پرو این مدل بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند است. 

مزیت های ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو

  1. بدنه با مقاومت و کیفیت خوب
  2. صفحه نمایش با کیفیت و شفاف
  3. امکان فعالیت های ورزشی بیشتر
  4. قیمت مناسبی نسبت به رقیب ها دارد.
  5. شارژدهی مناسب

مزیت های ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو

  1. ردیابی کم دقت
  2. امیزفیت تی رکس پرو دقت متوسط GPS
  3. سیستم عامل محدود و پشتیبانی نکردن از اپ های ثالث
  4. مشکلات متعدد در فعالیت ورزشی خودکار
  5. رابط کاربری

 

مزیت های ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس پرو

 

بررسی ویژگی های ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2

ساعت هوشمند واچ اکتیو 2 جزء ارزان ترین وبهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند می باشد. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 از سیستم عامل تایزن 4.0 و اندروید و iOS پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 1.2 اینچ  امولد با وضوح صفحه نمایش 360 * 360 پیکسل در مدل 40 میلی متری و 1.35 اینچ با وضوح صفحه نمایش 44 میلی متری بهره مند است. گلکسی واچ اکتیو 2 از چیست اگزینوس 9110 با پردازنده دو هسته با حافظه داخلی 4 گیگا بایت با شارژدهی 1 تا 2 روزه طراحی شده است. وزن ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 در مدل 40 میلی متری آلومینیومی 26 گرم است همچنین در مدل آلومینیومی  44 میلی متری 30 گرم دارد. این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم و تا عمق 50 متر هیچگونه آسیبی نمی بیند. از حسگر ها می توان به شتاب سنج ، سنجش هوا ، نور سنج ، ضربان قلب و ژیروسکوپ همچنین به GPS مجهز است. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 با قیمت 4.9 میلیون تومان برای مدل 44 میلی متری  در مراکز معتبر به فروش می رسد.

 

راهنمایی خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 بر خلاف مدل قبلی حاشیه مکانیکی ندارد و ساعت هوشمند سامسونگ از حاشیه لمسی بهره مند است.این روش تعامل با ساعت را راحت تر از دیگر رقبا است. جالب است بدانید شرکت سامسونگ بعد از 3 سال در تاریخ 20 مرداد 1400 از ساعت هوشمند گلگسی واچ 4 رونمایی کرد. طراحی رابط کاربری سیستم عامل تایزن 4.0 راحت می باشد. بدین صورت روان قابلیت اجرا دارد، اپلیکیشن جانبی متعدد برای ساعت هوشمند سامسونگ ولی از اپ های ثالث خبری نیست. مزیت های بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند واچ اکتیو 2 می توان به کیفیت بدنه ، مقاوم در برابر گرد و غبار ، مقاومت در برابر ضربه و سقوط بخاطر استاندارد نظامی G810 می باشد. از دیگر امکانات می توان به بهره برداری از GPS ، امکان مکالمه و صفحه نمایش با کیفیت دانست. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 به اپلیکیشن متعدد روی ساعت نیاز دارد . رابطکاربری به لگ هایی همراه است.اگر تمایل به خرید ساعت هوشمند که به جای حاشیه لمسی حاشیه مکانیکی دارد می توان سراغ واچ 3 بروید . مهم ترین تفاوت گلکسی واچ 3 با واچ 2 حافظه داخلی دو برابری 8 گیگا بایت می باشد. جالب است بدانید مدل 41 و 45 میلی متری با قیمت 5.5 میلیون تومان در مراکز معتبر به فروش می رسد. همچنین ارزش خرید به واچ اکتیو 2 نزدیک است، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 3 نسبت به  واچ اکتیو 4 ارزش خرید کمتری دارد.  این ساعت برای خرید پیشنهاد نمی کنیم ولی اگر به ساعت حاشیه فیزیکی با قیمت پایین تر از گلکسی واچ ۴ کلاسیک تمایل داشته باشید انتخاب خوبی است. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 جزء بهترین ساعت و مچ‌بند هوشمند سال 2021 می باشد.

 

راهنمایی خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2

 

مزیت ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2

  1. طراحی جذاب و با کیفیت
  2. شارژدهی باتری متناسب
  3. حاشیه لمسی چرخان
  4. گلکسی واچ اکتیو 2 از بدنه با کیفیت طراحی شده است.
  5. صفحه نمایش با کیفیت
  6. طراحی منصر به فرد سیستم عامل تایزن

معایب ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2

  1. لگ رابط
  2. نیاز به نصب اپلیکیشن متعدد سامسونگ روی گوشی هوشمند
  3. حاشیه لمسی چرخان

 

معایب ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2

 

بهترین ساعت و مچ بند هوشمند گلکسی واچ 4 

ساعت و مچ بند هوشمند گلکسی واچ 4 جزء بهترین ساعت هوشمند سامسونگ است. مهم ترین امکانات و قابلیت های ساعت و مچ بند گلکسی واچ 4 عبارت از: سیستم عامل ور او اس ، مدل 40 میلی متری صفحه نمایش 1.2 اینچ از نوع سوپر امولد با وضوح صفحه نمایش 396 در 396 پیکسل و در مدل۴۴ میلی‌متری نمایشگر 1.4 اینچ سوپر امولد با وضوح صفحه نمایش 450 در 450 پیکسل ، چیست مورد استفاده اگزینوس W920 از پردازنده دو هسته ای طراحی شده است. حافظه داخلی ساعت و مچ بند هوشمند گلکسی واچ 4 برند سامسونگ  16 گیگا بایت است. شارژدهی باتری یک یا دو روز دوام دارد. وزن ساعت و مچ بند گلکسی واچ 4در مدل 40 میلی متری حدود 25.9 گرم و در مدل 44 میلی متری وزن ساعت و مچ بند هوشمند 30.3 گرم می باشد. گلکسی واچ 4 در برابر عمق 50 متری آب مقاوم است ، ساعت و مچ بند گلکسی واچ 4 از حسگر شتاب سنج ، سنجش فشار ها ، نور سنج ، ژیروسکوپ بهره مند است. از دیگر امکانات ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 می توان به مجهز بودن به GPS و تست ضربان قلب اشاره کرد. قیمت ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 مدل 40 میلی متری 5.700.000 میلیون تومان و ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 مدل 44 میلی متری 5.600.000 میلیون تومان در مراکز معتبر عرضه می شود. 

 

بهترین ساعت و مچ بند هوشمند گلکسی واچ 4

 

امکانات و قابلیت های گلکسی واچ 4 برند سامسونگ

جالب است بدانید ساعت و مچ بند هوشمند گلکسی واچ 4 یکی از جدید ترین ساعت هوشمند برند سامسونگ می باشد. این ساعت هوشمند یک تفاوت با دیگر ساعت های چند سال اخیر کمپانی سامسونگ دارد. این تفاوت در پوسته سامسونگ یعنی One UIWatch 3 و مجهز شدن به سیستم عامل ور او اس گوگل می باشد. این ترکیب باعث شده با مجموعه ی پر تعداد با اپ های  سیستم عامل ور او اس سازگار باشد. ساعت و مچ بند گلکسی واچ 4 از مزایای رابط کاربری مناسب برند سامسونگ بهره مند می باشد. ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 در دو نسخه کلاسیک و ساده در مراکز معتبر عرضه گردید. مهم ترین تفاوت ظاهری مجهز شدن به کلاسیک به حلقه مکانیکی چرخان در اطراف صفحه نمایش است. گوشی هوشمند گلکسی واچ 4 مدل ساده از دو سایز 40 میلی متری و 44 میلی متری با بهره مندی از بدنه آلومینیومی طراحی شده است. مدل کلاستیک ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 ، 42 میلی متر و 46 میلی متر با بهره مندی از بدنه فولاد طراحی شده است. مهم ترین امکانات گلکسی واچ 4 عبارت از : تشخیص افتادن کاربر ،سنجش قند خون ، فشار خون ، ثبت نوار قلب  بهره من است. جالب است بدانید ساعت و مچ بند هوشمند تحلیل ترکیب بدن body composition بر اساس 5 فاکتور BMI ، میزان پایش اکسیژن در زمان خواب ، میزان ثبت عضله و چربی ، میزان ثبت آب بدن و متابولیسم طراحی شده است.  یکی از مهم ترین معایب گلکسی واچ 4 عبارت از : نوار قلب و فشار خون در بیشتر کشور ها کار نمی کند. گوشی هوشمند گلکسی واچ 4 از گواهینامه استاندارد ۸۱۰G طراحی شده است، این ساعت هوشمند در بیشتر شرایط سخت مقاومت خوبی دارد. ساعت و مچ بند هوشمند گلکسی واچ 4 در مدل کلاسیک مدل 42 میلی متری با قیمت 7.700.000 میلیون تومان و ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 در مدل 46 میلی متری با قیمت 7.200.000 میلیون تومان در مراکز معتبر عرضه می شود.

 

امکانات و قابلیت های گلکسی واچ 4 برند سامسونگ

 

مزایای ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

  1. کیفیت ساخت بالا ساعت هوشمند گلکسی واچ 4
  2. رابط کاربری روان و مناسب
  3. از سیستم عامل ور او اس گوگل مجهز است.
  4. بهره مندی از نمایشگر با کیفیت
  5. پایش طیف وسیعی از فاکتور های سلامت
  6. وزن ساعت و مچ بند گلکسی واچ 4 متناسب است.

معایب ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

  1. محدودیت بعضی از قابلیت ها در گوشی های سامسونگ
  2. شارژ دهی باتری نسبتا خوب

 

معایب ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

 

بررسی ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music مناسب برای فعالیت ورزشی 

آیا می دانستید ساعت و مچ بند هوشمند گارمین Venu Sq Music دقت بالایی برای پایش فعالیت ورزشی دارد. از مهم ترین امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music عبارت از : پشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایش 1.3 اینچ با وضوح صفحه نمایش 240 در 240 پیکسل از نوع LCD ، شارژ دهی ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music تا 6 روز می باشد، وزن حدود 37.6 گرم ، ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music در عمق 50 متر آب مقاوم است. این ساعت هوشمند از حسگر شتاب سنج و ضربان قلب با میزان اشباح اکسیژن خون طراحی شده است. ساعت و مچ بند هوشمند گارمین Venu Sq Music به GPS مجهز است و با قیمت 7.000.000 میلیون تومان  در مراکز معتبر عرضه می شود. اگر برای شما دقت پایش فعالیت های ورزشی اولویت بسیاری دارد ساعت هوشمند گارمین یهترین انتخاب برای شماست. ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music از حافظه داخلی بهره مند است ، می توانید آهنگ های خود را روی ساعت بریزید و با متصل شدن به هدفون بلوتوث موسیقی مورد علاقه خود را گوش بدهیم. 

مزایای ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music

  1. صفحه نمایش روشن
  2. دقت بالا در پایش فعالیت ورزشی
  3. ساعت هوشمند گارمین سبک وزن می باشد.
  4. شارژ دهی باتری مناسب می باشد.

معایب ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music

  1. رابط کاربری نسبتا جذاب
  2. ساعت هوشمند گارمین صفحه نمایش گیفیت متوسط است.

 

بررسی ساعت هوشمند گارمین Venu Sq Music مناسب برای فعالیت ورزشی

 

قابلیت های ارزان ترین ساعت و مچ بند اپل واچ SE

آیا می دانستید ساعت و مچ بند هوشمند اپل واچ SE یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین ساعت هوشمند اپل می باشد. از مهم ترین امکانات و قابلیت های اپل واچ SE عبارت از : سیستم عامل واچ او اس 7 ، پشتیبانی از iOS ، صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل واچ SE در مدل 40 میلی متری 1.57 اینچ اولد با وضوح صفحه نمایش 394 در 324 پیکسل و مدل 44 میلی متری 1.78 اینچ اولد با وضوح صفحه نمایش 448 در 368 پیکسل و مجهز به GPS طراحی شده است. این ساعت هوشمند از چیپست اپل S5 با حافظه داخلی 32 گیگابایت با شارژ دهی باتری در مدت زمان 18 ساعت طراحی شده است. ساعت و مچ بند هوشمند اپل واچ SE در مدل 40 میلی متری وزن 30.5 گرم و در مدل 44 میلی متری وزن حدود 36.4 گرم می باشد. ساعت هوشمند اپل واچ SE در برابر عمق 50 متری آب مقاوم و دارای حسگر ضربان قلب ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش فشار هوا و ارتفاع سنج است. قیمت ساعت هوشمند اپل واچ SE در مدل 40 میلی متری 8.300.000  میلیون تومان و اپل واچ SE در مدل 44 میلی متری 8.600.000 میلیون تومان در مراکز معتبر به فروش می رسد. در سال قبل اپل واچ 3 اقتصادی ترین و به صرفه ترین ساعت و مچ بند هوشمند اپل بود این ساعت به مرور قدیمی شد، در حال حاضر اپل واچ SE جای اپل واچ 3 را گرفت . جالب است بدانید اپل واچ SE ترکیبی از دو ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 و اپل واچ سری 5 می باشد. با اینکه این مدل بعضی از قابلیت ها و امکانات ساعت هوشمند اپل واچ SE ندارد ولی از چیپست قدرتمند و سریع طراحی شده است. شاید برایتان سوالی پیش بیاید بین مدل سری 7  و اپل واچ SE کدام مدل بهتر است؟ از صفحه نمایشگر با روشنایی بالا و ابعاد بزرگ و نمایشگر همیشه روشن  و قابلیت نوار قلب و با هزینه بیشتر مایل به پرداخت هستید. باید ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 را خریدارای کنید. در غیر این صورت ساعت هوشمند اپل واچ SE انتخاب درستس است، بخاطر این که امکان سنجش نوار قلب که در اپل واچ 7 در ایران کار نمی کند ، اپل واچ SE انتخاب مناسب تری است. 

مزایای ساعت هوشمند اپل واچSE

  1. سازگاری خوب با iOS
  2. کیفیت بالا در ساخت
  3. صفحه نمایشگر با کیفیت و جذاب
  4. دقت خوب در سنجش ضربان قلب
  5. رابط کاربری مناسب

معایب ساعت هوشمند اپل واچ SE

  1. شارژ دهی و باتری نسبت به نسل قبلی نیازمند بهبود است.
  2. قیمت گران

 

بررسی ساعت هوشمند موبووی تیک واچ پرو ۳ مدل GPS

 

بررسی ساعت هوشمند موبووی تیک واچ پرو ۳ مدل GPS

ساعت و مچ بند هوشمند موبووی تیک واچ پرو ۳ مدل GPSاز شارژ دهی خوب با بهره مندی از دو نمایشگر موبووی تیک واچ پرو ۳ مدل GPS ؛ شارژدهی باتری خوب به لطف دو نمایشگر ، پشتیبانی از اندروید و iOS  بهره منی از نمایشگر 1.4 اینچ از نوع اولد با وضوح صفحه نمایش 454 در 454 پیکسل و نمایشگر LCD ، پشتیبانی از سیستم عامل ور او اس ، چیپست گوالکام اسنپدراگون ور 4100 با حافظه RAM یک گیگابایت ، حافظه داخلی 8 گیگابایت با شارژ دهی باتری 72 ساعت در حالت هوشمند و می توان تا 45 روز در حالت استفاده از ساعت و GPS شارژ داشته باشد. ساعت هوشمند موبووی تیک واچ پرو ۳ مدل GPS در برابر آب مقاوم است و از گواهی IP68 بهره مند است. این ساعت و مچ بند هوشمند از حسگر شتاب سنج و سنجش فشار هوا و نور سنج ، قطب نما و ژیروسکوپ همچنین از GPS بهره مند است. موبووی تیک واچ پرو ۳ مدل GPS  با قیمت8.300.000 میلیون تومان در مراکز معتبر عرضه می شود. ساعت هوشمند موبووی تیک واچ پرو ۳جزء بهترین ساعت هوشمند در سال 2021 می باشد. تیک واچ پرو 3 از دو نمایشگر با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 4100 یکی از قدرتمند ترین چیپست دارد. جالب است بدانید یکی از صفحه نمایش مشابه دیگر ساعت های هوشمند رنگی می باشد یکی دیگر از صفحه نمایشگر از نوعLCD و شباهت بسیاری به ساعت دیجیتال دارد . همچنین در کاهش مصرف انرژی کمک قابل توجه ای می کند. این تکنولوژی باعث شده در حالت استفاده از قابلیت های ضروری با یک بار شارژ کامل تا مدت زمان 45 روز استفاده شود. ساعت هوشمند تیک واچ پرو ۳  اولترا مدل GPS یکی از جدید ترین ساعت هوشمند در سال 2021 می باشد. مهم ترین تفاوت مدل اولترا اضافه شدن 18 نور رنگ در پس زمینه به نمایشگر کم مصرف از نوع LCD است. یکی از  مهم ترین معایب تیک واچ پرو ۳  اولترا بهرمند نبودن از گوگل ور او اس 3 می باشد. 

مزایای ساعت هوشمند تیک واچ پرو ۳ مدل GPS

  1. شارژ دهی باتری متناسب
  2. سرعت بیشتری در ساعت های هوشمند مبتنی بر ور اواس
  3. صفحه نمایشگر با کیفیت
  4. بهره مندی از دو نمایشگر

معایب ساعت هوشمند تیک واچ پرو ۳ مدل GPS

  1. تیک واچ پرو 3 رابط کاربری طراحی نامناسب
  2. تیک واچ پرو 3 دقت پایش خواب محدود
  3. تیک واچ پرو 3 دقت  پایین در ردیابی فعالیت ورزشی
  4. اپلیکیشن موبووی طراحی نامناسب

 

بررسی ساعت هوشمند گارمین Forerunner 245 Music

 

بررسی ساعت هوشمند گارمین Forerunner 245 Music

آیا می دانستید ساعت و مچ بند هوشمند گارمین Forerunner 245 Music برای ورزشکاران مخصوصا دوندگان حرفه ای کاربرد بسیاری دارد. از مهم ترین امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند گارمین می توان به سیستم عامل اختصاصی گارمین ، پشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایشگر 1.2 اینج با وضوح صفحه نمایش 240 در 240 پیکسل ، حافظه داخلی 3.5 گیگابایت ، وزن ساعت هوشمند گارمین حدود 38.5 گرم با شارژ دهی در مدت زمان 7 روز در براببر عمق 50 متر آب مقاومت دارد. از دیگر امکانات ساعت و مچ بند گارمین Forerunner 245 Music می توان به حسگر شتاپ سنج ، سنجش اشباع اکسیژن خون ، قطب نما ، سنجش ضربان قلب ، محاسبه جذب اکسیژن VO2 Max و بهره مندی از GPS اشاره کرد. قیمت ساعت و مچ بند گارمین Forerunner 245 Music 10.000.000 میلیون تومان می باشد. بسیاری از گجت های پایش سلامت برای ردیابی بسیاری از فعالیت ها ی ورزشی برای ورزشکاران طراحی شده است. ساعت و مچ بند هوشمند گارمین برای دوندگان حرفه ای کاربرد دارد.  ساعت هوشمند گارمین جزء بهترین ساعت هوشمند برای ورزشکاران می باشد. ساعت هوشمند گارمین Forerunner 245 Music برای دیگر فعالیت های ورزشی غیر از دوندگان نیز کاربرد دارد، برای پایش دقیق تر به GPS مجهز می باشد. صفحه نمایشگر ساعت هوشمند گارمین از روشنایی و وزن متناسب بهره مند است. قرار گیری بر روی دست احساس سنگین بودن نمی کنید. از دیگر امکانات ساعت و مچ بند هوشمند گارمین Forerunner 245 Musicبرای فعالیت های دویدن ، دوچرخه سواری ، تریدمیل و اپتیکال برای تشخیص داده و پایش اشاره کرد. اگر تمایل به گوش دادن موسیقی در زمان ورزش هستید می توانید از حافظه داخلی 3.5 گیگابایت برای ذخیره آهنگ و موسیقی استفاده کنید. ساعت و مچ بند هوشمند گارمین Forerunner 245 Music به صورت خودکار طول قدم را محاسبه می کند. و به فعالیت دویدن امتیاز قرمز ، نارنجی و سبز می دهد. به کاربر اشاره می کند آیا فعالیت ورزشی خوبی در هفته داشتید یا خیر . از معایب ساعت و مچ بند گارمین . Forerunner 245 Music دقت پایش خواب پایین و نمایش لمسی نبودن اشاره کرد. برای دیدن منو های بیشتر به کلید های فیزیکی کار با ساعت سخت و مشکل کرده است. اگر شما یک دونده حرفع ای نیستید ساعت و مچ بند دیگر مدل ها را به شما پیشنهاد می کنیم. 

مزایای ساعت و مچ بند گارمین Forerunner 245 Music

  1. دقت بالا در پایش دویدن
  2. وزن متناسب و سبک
  3. حافظه داخلی 3.5 گیگا بایت برای آهنگ ذخیره کردن
  4. ساعت هوشمند گارمین شارژ دهی باتری بالایی دارد.
  5. خواندن خوب صفحه نمایش در زیر نور خورشید
  6. قرار گیری راحت روی دست و سبک بودن

مزایای ساعت و مچ بند گارمین Forerunner 245 Music

  1. طراحی ساده
  2. محدودیت از پشتیبانی اپ های ثالث
  3. قیمت گران
  4. دقت پایش خواب پایین
  5. نبودن صفحه نمایش لمسی

 

مزایای ساعت و مچ بند گارمین Forerunner 245 Music

 

امکانات ساعت و مچ بند هوشمند اپل واچ سری ۷

ساعت و مچ بند هوشمند اپل واچ سری ۷ جزء بهترین ساعت هوشمند اپل برای آیفون می باشد. از مهم ترین امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ می توان به سیستم عامل واچ او اس 8 ، پشتیبانی از iOS ، صفحه نمایش مدل 41 میلی متری 1.69 اینچ اولد با وضوح صفحه نمایش 430 در 352 و صفحه نمایشگر در مدل 45 میلی متری 1.9 اینچ امولد با وضوح صفحه نمایش 483 در 396 پیکسل می باشد.  ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ از چیپست اپل S7 با بهره مندی از حافظه داخلی 32 گیگابایت در مدت زمان 18 ساعت شارژ دهی دارد. وزن ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ در مدل 41 میلی متری 42 .3 گرم و اپل واچ سری ۷ در مدل 45 میلی متری 51.5 گرم می باشد. از دیگر امکانات اپل واچ سری ۷ می توان به مقاومت در عمق 50 متری آب بهره مندی از گواهی IP6X  حسگر ضربان قلب ، شتاب سنج ، فشار هوا ، ارتفاع سنج ، قطب نما ، اشباع اکسیژن خون ، نوار قلب و حداککثر جذب اکسیژن با ژیروسکوپ و مجهز به GPS با قیمت مناسب اپل واچ سری ۷ در مدل 41 میلی متری 11.000.000 میلی متری و اپل واچ سری ۷ در مدل 45 میلی متری 12.000.000 میلیون تومان در مراکز معتبر به فروش می رسد. ساعت و مچ بند هوشمند اپل واچ سری ۷ بهترین ساعت هوشمند برای کاربران آیفون می باشد. سعت هوشمند اپل واچ سری ۷ برای فعالیت های ورزشی از جمله دوچرخه سواری به صورت خودکار تشخیص داده و پایش می کند. جالب است بدانید در زمان افتادن از دوچرخه متوجه می شود. ساعت و مچ بند اپل واچ سری ۷ در کنار میزان اشباع اکسیژن خون و سنجش ارتفاع دائمی از شارژ سریع بهره مند است. ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ در مقایسه با نسل قبل از سرعت شارژ 33 در صد بیشتر استفاده شده است. صفحه نمایش اپل واچ سری ۷ نسبت به سری قبلی خود 20 درصد بزرگ تر از قبل شده است. یعنی تا نزدیک به لبه فریم ادامه دارد، این امر باعث ظاهری مدرن و شیک اپل واچ سری ۷ از سری قبلی اپل واچ سری 6 شده است. ساعت و مچ بند هوشمند اپل واچ سری ۷ از نظر شارژ دهی از عملکرد خوبی بهره مند نیست و با شارژ دهی 18 ساعت مانند نسخه قبلی اپل واچ 6 می باشد. جالب است بدانید سنسور اکسیژن خون و نوار قلب ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ در ایران کار نمی کند. 

 

امکانات ساعت و مچ بند هوشمند اپل واچ سری ۷

 

مزایای ساعت هوشمند اپل واچ سری 7

  1. بهترین سازگاری با iOS
  2. کیفیت ساخت بالا
  3. صفحه نمایشگر با کیفیت
  4. دقت بالا در سنجش ضربان قلب
  5. رابط کاربری روان
  6. شارژ سریع از نسل قبلی اپل واچ 6

معایب ساعت هوشمند اپل واچ سری 7

  1. شارژ دهی باتری نسبت به نسل قبل نیاز به بهبود دارد.
  2. قیکت بالا

 

بررسی بهترین ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ در تناسب اندام

 

بررسی بهترین ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ در تناسب اندام

ساعت و مچ بند هوشمند گارمین ونو ۲ بهترین ساعت هوشمند برای تناسب اندام می باشد، از مهم ترین امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ می توان به پشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایشگر گارمین ونو 2 در مدل 45 میلی متری1.3 اینچ با وضوح صفحه نمایش 416 در 416 پیکسل و نمایشگر گارمین ونو ۲ برای مدل 40 میلی متری 1.3 اینچ با وضوح صفحه نمایش 360 در 360 پیکسل می باشد. شارژ دهی باتری تا مدت زمان 11 روز شارژ دارد، ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ در عمق 50 متری آب مقاومت دارد. وزن ساعت و مچ بند گارمین ونو ۲ مدل 45 میلی متری 49 گرم و برای گارمین ونو ۲ مدل 40 میلی متری 38.2 گرم طراحی شده است. از دیگر امکانات ساعت و مچ بند هوشمند گارمین ونو ۲ می توان به حسگر شتاب سنج ، ضربان قلب ، سنجش هوا ، دما سنج ، میزان اشباع اکسیژن خون SpO2 و مجهز به GPS با قیمت 12.000.000 میلیون تومان در مراکز معتبر به فروش می رسد. ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ جزء بهترین ساعت هوشمند در سال 2021  برای تناسب اندام می باشد. ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ در مقایسه با نسل قبلی خود گارمین ویوو اکتیو 4 پیشرفت های شگفت انگیزی کرد. یکی از مهم ترین امکانات ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ ارائه آمار ضروری سلامتی در تنها دو دقیقه می باشد. اطلاعاتی مانند سطح اشباع اکسیژن خون ، ضربان قلب ، و تغییرات  همچنین تعداد نفس کشیدن و استرس محاسبه می شود. ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ دقت بالایی در GPS دارد، ولی دقت سنجش ضربان قلب گاهی دچار انتظار و وقفه می گردد. ولی با این وجود ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ یک ساعت هوشمند دقیق با بهره مندی از اطلاعات سلامتی برای اطمینان فعالیت های داخلی یا فضای باز دارد. ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ در دو مدل 45 میلی متری و مدل دیگر 40 میلی متری ساعت هوشمند ونو 2 اس با قیمت مشابه در مراکز معتبر به فروش می رسد. 

مزایای ساعت و مچ بند هوشمند گارمین ونو ۲

  1. صفحه نمایش امولد با کیفیت
  2. پایش دقیق فعلیت ورزشی
  3. شارژ دهی باتری متناسب
  4. دقت GPS بسیار بالا
  5. رابط کاربری متناسب
  6. طراحی زیبا و جذاب

معایب ساعت و مچ بند گارمین ونو ۲

  1. محدود بودن نصب اپ های ثالث
  2. قیمت بالا
  3. تعداد فعالیت های ورزشی و پایش  نسبت به مدل های دیگر گارمین

 

مزایای ساعت و مچ بند هوشمند گارمین ونو ۲

 

بررسی ساعت هوشمند پلار Grit X Pro

آیا می دانستید ساعت و مچ بند پلار Grit X Pro بهترین ساعت هوشمند برای ماجراجوی در طبیعت می باشد. مهم ترین امکانات و قابلیت های ساعت هوشمند پلار Grit X Pro پشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایشگر 1.2 اینچ با وضوح صفحه نمایش 240 در 240 پیکسل ، شارژ دهی در دت زمان 7 روز با بهره گیری از سنجش ضربان قلب تا 40 ساعت پایش فعالیت ورزشی همراه با GPS مجهز تا مدت زمان 100 ساعت پایش فعالیت ورزشی در حالت ذخیره باتری را دارد. وزن ساعت هوشمند پلار Grit X Pro47 گرم  همراه با بند 79 گرم می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند پلار Grit X Pro می توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر و حسگر شتاب سنج و سنجش فشار هوا و ارتفاع ، قطب نما ، ضربان قلب و به GPS مجهز بود. ساعت و مچ بند هوشمند پلار Grit X Pro با قیمت 16.700.000 میلیون تومان در مراکز معتبر عرضه می شود. ساعت هوشمند پلار Grit X Pro برای ماجراجویی در طبیعت کاربرد دارد. این ساعت هوشمند پلار Grit X Pro از شیشه مقاوم یاقوت در دمای 30 تا 50 + در جه سانتی گراد مقاوم است. و در عمق 100 متر آب بدون آسیب دیدن کار می کند. این ساعت هوشمند از گواهی نامه استاندارد نظامی 810G بهره مند است. یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند پلار Grit X Proمجهز بودن به نقشه داخلی و مسیر یابی گام به گام می باشد. همچنین از قابلیت بازگشت به مکان اولیه می تواند در زمان گم شدن  در ماجراجوی طبیعت گردی کاربرد بسیاری داشته باشد. ساعت و مچ بند پلار Grit X Pro غیر از ساعت هوشمند یک ساعت ورزشی نیز معرفی می شود. از دیگر امکانات ساعت هوشمند پلار Grit X Pro می توان به پایش دائمی ضربان قلب و نمایش اعلان گوشی هوشمند اشاره کرد.

مزایای ساعت هوشمند پلار Grit X Pro

  1. شارژ دهی مناسب و مجهز به GPS
  2. صفحه نمایش با روشنایی مناسب
  3. امکان پیشرفته پایش ورزشی
  4. بدنه مقاوم در کنار وزن سبک
  5. طراحی زیبا و جذاب

معایب ساعت و مچ بند هوشمند پلار Grit X Pro

  1. در بعضی اوقات صفحه نمایش لمسی پاسخ نمی دهد.
  2. روشنایی صفحه نمایش پایین
  3. طراحی نامناسب اپلیکیشن گوشی

بررسی بهترین مچ بند هوشمند 

اگر تمایل به خرید ردیاب سلامت دارید و نیازمند مدل های ارزان قیمت تر هستید در ادامه ساعت و مچ بند هوشمند ارزان قیمت مورد بررسی قرار می دهیم. مدل هایی که در ادامه بر اساس قیمت بررسی می کنیم . 

 

بررسی بهترین مچ بند هوشمند

 

مچ بند هوشمند ردمی بند ارزان ترین مچ بند

یکی از ارزان ترین مچ بند و ابتدایی ردمی بند با امکانات از قبیل پشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایش 1.08 اینچ از نوع LCD با وضوح صفحه نمایش 128 در 220 پیکسل ، شارژ دهی در مدت زمان 14 روز ، مچ بند ردمی در وزن 24 گرم از گواهی مقاومت در برابر عمق 50 متری آب بهره مند است . از دیگر امکانات ساعت هوشمند ردمی می توان به حسگر ضربان قلب و شتاپ ستج با قیمت 400.000 هزار تومان در مراکز معتبر به فروش می رسد. ردمی بند جزء ارزان ترین سری می بند برند سیائومی می باشد ، که از نظر طراحی تفاوت هایی دارد. ردمی بند امکان پایش 5 فعالیت ورزشی و پایش خواب دارد، و در عمق 50 متری آب مقاوم است. نیاز به کابل جداگانه برای شارژ ندارد، شیائومی یک پورت USB-A در زیر بند های سیلیکونی مخفی وجود دارد. ردمی بند در مقایسه با می بند 5 و می بند 6 از قابلیت پایش شنا بهره مند نیست . گاهی بخاطر تشخیص ندادن صفحه لمسی نمایشگر به مشکل می خورد ، ولی با قیمت مناسب خود انتخاب خوبی است.

مزایای مچ بند هوشمند ردمی بند

  1. قیمت مناسب در قایسه با قابلیت ها
  2. پورت شارژ ساده

معایب مچ بند هوشمند ردمی بند

  1. پاسخ ندادن صفحه لمسی نمایشگر در بعضی اوقات
  2. عدم پشتیبانی از اعلان فارسی

 

مزایای مچ بند هوشمند ردمی بند

 

بررسی مچ بند هوشمند شیائومی می بند 5

جالب است بدانید شیائومی mi band 5 جزء بهترین مچ بند هوشمند با قیمت ارزان می باشد. از مهم ترین امکانات شیائومی می بند 5 می توان به پشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایش امولد 1.1 اینچ با وضوح صفحه نمایش 126 در 294 پیکسل ، شارژ دهی باتری در مدت زمان 14 روز  می باشد. مچ بند هوشمند شیائومی می بند 5 با وزن 11.9 گرم بدون بند سبک می باشد. از دیگر امکانات مقاومت در برابر عمق آب 50 متر ، حسگر ضربان قلب و شتاب سنج و ژیروسکوپ با قیمت تنها 670.000 هزار تومان جزء ارزان ترین ساعت و مچ بند می باشد. اگر تمایل به خرید ساعت و مچ بند هوشمند ارزان قیمت با صفحه نمایش رنگی می باشید ، مچ بند هوشمند شیائومی می بند 5 یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. مچ بند ارزان شیائومی می بند 5 توانایی پایش 11 فعالیت ورزشی دارد مانند دو ، دوچرخع سواری ، پیاده روی ، تردمل ، و شنا کاربرد دارد. از دیگر امکانات می توان به خواب REM  خواب سبک و چرت های در طول روز تشخیص می دهد و پایش می کند . همچنین در زمان قرار گیری سبک بوده و  میزان استرس نیز پایش می کند. جالب است بدانید دقت حسگر نسبت به ضربان قلب می بند 4 بهبود یافته است. مچ بند هوشمند شیائومی می بند 5 در مدت زمان 14 روز برای استفاده معمولی کاربرد دارد. اگر حالت ذخیره انرژی فعال کنید تا 20 روز می توان مورد استفاده قرار داد. شیائومی می بند 5 ابتدای معرفی از زبان فارسی پشتیبانی نمی کرد و باید راهکار غیر رسمس برای نمایش اعلان فارسی پیدا می کردید. ولی در حال حاضر از ارائه فرم ور جدید مشکل اعلان را حل کرد شیائومی می بند 6 نیز در مراکز معتبر عرضه می گردد. شیائومی می بند 5 با قیمت 900.000 هزار تومان در مراکز معتبر عرضه می شود و نسبت به می بند 6 ارزش خرید کمتری دارد. 

مزایای شیائومی می بند 5

  1. قیمت مناسب
  2. ابعاد سبک
  3. صفحه نمایش رنگی با کیفیت و جذاب

معایب شیائومی می بند 5

  1. کاهش شارژدهی نسبت به نسخه قبلی

 

بررسی مچ بند هوشمند شیائومی می بند 5

 

بررسی مچ بند کلاسیک امیزفیت نئو

آیا می دانستید مچ بند هوشمند امیزفیت نئو با ظاهری کلاسیک از امکانات و قابلیت های بسیاری از جمله پشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایشگر 1.2 اینچ تک رنگ ، شارژ دهی باتری در مدت زمان 28 روز برای استفاده عادی و در مدت زمان 37 روز برای حالت ذخیره باتری مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت و مچ بند هوشمند امیزفیت نئو با وزن 32 گرممقاوم در برابر عمق 50 متر آب دارد، این مچ بند کاسیک از حسگر ضربان قلب و شتاب سنج بهر مند است و با قیمت 800.000 هزار تومان جزء بهترین و ارزان ترین ساعت هوشمند کلاسیک است. اگر تمایل به خرید بهترین مچ بند هوشمند با ظاهری شبیه ساعت مچی قدیمی کاسیو می باشید. مچ بند کلاسیک امیزفیت نئو بهترین انتخاب است. ولی نباید انتظار داشت امکانات بسیاری داشته باشد. مچ بند هوشمند از صفحه نمایشگر تک رنگ و تنها قادر است به شما اعلان روی گوشی هوشمند نمایش بدهد. از دیگر امکانات پایش متاول ضربان قلب و می تواند سه فعالیت ورزشی از قبیل دویدن ، پیاده روی و دوچرخه سواری را انتخاب بدهد. 

مزایای مچ بند کلاسیک امیزفیت نئو

  1. قرار گیری سبک و راحت
  2. خوانایی بسیار خوب صفحه نمایشگر در محیط بیرون زیر نور  خورشید
  3. ظاهری کلاسیک و رترو
  4. شارژ دهی باتری متناسب

معایب مچ بند کلاسیک امیزفیت نئو

  1. طراحی نامناسب اپلیکیشن
  2. فاقد ویبره و لرزش اعلان
  3. عدم امکان فعال سازی پایش فعالیت از روس ساعت هوشمند
  4. دقت پایین سنجش ضربان قلب
  5. تعدا کم فعالیت ورزشی

 

 مچ بند کلاسیک امیزفیت نئو

 

بررسی مچ بند هوآوی بند 6 

ساعت و مچ بند هوشمند هوآوی بند 6 ردیاب سلامت زیبا و شیک یا امکانات و قابلیت های عبارت ازپشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایشگر امولد 1.47 اینچ با شارژ دهی باتری تا مدت زمان 14 روز  ، در برابر عمق 50 متری آب مقاوم است و از حسگر شتاب سنج و ژیروسکوپ ، سنجش اکسیژن خون و محاسبه استرس و ضربان قلب با قیمت 1.400.000 میلیون تومان در مراکز معتبر عرضه می شود. هوآی می بند 6 یک نسخه ارزان با امکانات کمتر از هوآوی واچ فیت می باشد. مچ بند هوشمند امکان ردیابی 96 فعالیت ورزشی درکنار پایش 24 ساعت ضربان قلب وپایش خواب دارد. مچ بند هوآوی بند 6 از 4 فعالیت ورزشی به صورت خودکار داده پایش می کند. مچ بند هوآوی بند 6 بر خلاف هوآوی واچ فیت از GPS بی بهره است. ولی با اختلاف قیمت بسیار بالا مچ بند هوآوی بند 6 ارزش خرید دارد. آنر بند 6 شباهت بسیاری به هوآوی بند 6 دارد ولی از پایش دائمی اکسیژن خون بی بهره است و تعداد فعالیت ورزشی قابل پایش محدود است. آنر بند 6 با قیمت 1.000.000 میلیون تومان به فروش می رسد، ارزش خرید مشابه می بند 6 می باشد. 

مزایای مچ بند هوآوی بند 6

  1. طراحی زیبا و جذاب
  2. قرار گیری راحت روی دست
  3. صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ نسبت به رقبا
  4. طراحی اپلیکیشن هوآوی Health
  5. شارژ سریع
  6. قیمت متناسب

معایب مچ بند هوآوی بند 6

  1. رابط کاربری نسبتا روان
  2. مشکلات هر چند کم در اعلان فارسی
  3. واچ فیس محدود
  4. مشکل نمایش آب و هوا
  5. پایش خواب با دقت محدود

 

امکانات مچ بند ردمی واچ ۲ لایت

 

امکانات مچ بند ردمی واچ ۲ لایت 

مچ بند هوشمند ردمی واچ ۲ لایت یک ردیاب ساده با نمایشگر بزرگ دارای امکانات و قابلیت های مانند پشتیبانی از اندروید و iOS ، صفحه نمایشگر 1.55 اینچ از نوع TFT با وضوح صفحه نمایش 320 در 360 پیکسل با شارژ دهی باتری در مدت زمان 10 روز با استفاده از GPS مجهز ، وزن این مچ بند ردمی واچ ۲ لایت 35 گرم همراه با بند در برابر عمق 50 متر مقاوم است. دارای حسگر شتاب سنج ، ژیروسکوپ ضربان قلب ، اشباع اکسیژن خون spO2 و مجهز به GPS و قطب نما است. قیمت مچ بند ردمی واچ ۲ لایت1.600.000 میلیون تومان در مراکز معتبر به فروش می رسد. ساعت و مچ بند هوشمند ردمی واچ ۲ لایت از نظر ظاهر شبیه به شیائومی می واچ لایت و از برتری مانند صفحه نمایشگر با کیفیت از نظر زاویه دید و پاسخ به لمس بهتر می باشد. ساعت و مچ بند هوشمند مچ بند ردمی واچ ۲ لایتبیش از 100 فعالیت ورزشی مانند شنا و... پایش می کند. امکان انتخاب بیش از 100 واچ فیس دارد، ردمی واچ 2 لایت امکان پایش مداوم ضربان قلب و میزان اشباع اکسیژن خون در زمان خواب و میزان استرس نیز محاسبه می کند. اگر تمایل به خرید ردیاب ساده  و مجهز به GPS هستید و نیازمند صفحه نمایش در اندازه ساعت و مچ بند هوشمند هستید ، ردمی واچ 2 لایت یکی از بهترین لنتخاب هاست. از رقیب های ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت می توان به امیزفیت بیپ یو پرو اشاره کرد، مدل گلوبال در این حد با این قیمت ارزش خرید پایین تری دارد. ساعت و مچ بند هوشمند امیزفیت بیپ یو پرو امکان 60 فعالیت ورزشی را دارد ولی کمتر از مچ بند هوشمند ردمی واچ 2 لایت که 100 فعالیت ورزشی انجام می دهد. از دیگر امکانات صفحه نمایش کوچکتر 1.43  اینچ می باشد. جالب است بدانید شیائومی می واچ لایت از دیگر ساعت های هوشمند نسبت به قیمت خود مچ بند هوشمند ردمی واچ 2 لایت می باشد. مچ بند شیائومی از GPS استفاده نمی کند. ولی در دیگر مشخصات شباهت بسیاری با با امیزفیت بیپ یو پرو و ساعت و مچ بند هوشمند ردمی واچ ۲ لایت دارد.مچ بند هوشمند می واچ لایت با قیمت بالا تر از 1.600.000 میلیون تومان ارزش خرید کمتری دارد. 

مزایای مچ بند ردمی واچ ۲ لایت

  1. تعداد 100 فعالیت ورزشی 
  2. مجهز بودن به GPS
  3. صفحه نمایشگر بزرگ
  4. ظاهری زیبا و جذاب

معایب مچ بند ردمی واچ ۲ لایت

  1. رابط کاربری و نمایشگر لمسی گاهی دچار مشکل می شود.
  2. دقت پایین پایش خواب

 

مچ بند ردمی واچ ۲ لایت

 

کدام برند ارزان ترین  و بهترین ساعت و مچ بند هوشمند دارد؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده گلکسی واچ 4 جزء بهترین ساعت هوشمند برای کاربران اندروید ، ولی اگر کاربر آیفون هستید اپل واچ 7 برای شما مناسب است. ارزان ترین ساعت و مچ بند هوشمند امیزفیت GTR با قیمت 2.000.000 میلیون تومان انتخاب خوبی است ، مدل ارزان تر در بازار موجود است ولی تجربه لذت بخشی برایتان رقم نمی زند. 

ارزان ترین و بهترین مچ بند هوشمند جزء کدام برند است؟

اگر فاکتور قیمت در نظر بگیرید شیائومی می بند 5  بهترین مچ بند هوشمند است. ارزان ترین مچ بند هوشمند ردمی بند با قیمت 400.000 هزار تومان تجربه قابل قبولی دارد. 

 

مطالب مرتبط
راهنمای انتخاب و خرید ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند سال 2021
بلاگ | لوازم جانبی
راهنمای انتخاب و خرید ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند سال 2021
با توجه به اینکه مدل‌های موجود در بازار بسیار متنوع هستند.در این مقاله تمامی نکات مربوط به راهنمای انتخاب و خرید ساعت هوشمند و مچ بند سال...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست