وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی گوشی های چهار سیم کارت و دو سیم کارت ایفون

انتشار ۱۴۰۰/۷/۲۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۷/۲۹ ۱۳:۲۷ . ۸۶۶ بازدید

آیا می دانستید شرکت اپل امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت و چهار سیم کارت در گوشی های هوشمند آیفون فراهم کرده است. با این امکان کاربران می توانید از دو سیم کارت به طور کاملا جداگانه در گوشی های هوشمند آیفون استفاده کنند. در ایران برخی از گوشی های دو سیم کارت آیفون می توانند دو سیم کارت را به طور همزمان پشتیبانی کنند. بعضی از گوشی های دو سیم کارت آیفون قابلیت پشتیبانی را ندارند. در این نوشته قصد داریم به طور کامل چگونگی برقراری ارتباط با گوشی دو سیم کارت آیفون را بررسی کنیم. جالب است بدانید شرکت اپل در گوشی آیفون 13 پرو مکس از چهار سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند. 

 

بررسی گوشی های چهار سیم کارت و دو سیم کارت ایفون

 

تفاوت پارت نامبر گوشی های شرکت اپل

گوشی های شرکت اپل تنها تفاوتشان در نوع شارژر و لوازم جانبی و دیگر امکانات و قابلیت های نرم افزاری بوده است. به عنوان مثال آیفون پارت ژاپن این قابلیت ها ندارد که بتوان در هنگام عکاسی صدا را قطع کرد. آیفون امارت نمی تواند مکالمه های فیس تایم داشته باشد. جالب است بدانید برای اولین بار است شرکت اپل در پارت نامبر های مختلف روی  طراحی سخت افزار گوشی تاثیرات قابل توجه می گزارند. بعضی از پارت نامبر گوشی های شرکت اپل قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را دارند، همچنین بعضی ها قابلیت استفاده از یک سیم کارت و یک سیم کارت eSIM را خواهد داشت.

 

تفاوت پارت نامبر گوشی های شرکت اپل

 

آیا می دانید سیم کارت eSIM چیست؟ 

جالب است بدانید eSIM مخفف Embedded SIM می باشد، یعنی سیم کارت از پیش طراحی شده و قبلا از این سیم کارت در گوشی های هوشمند ، وسایل ارتباطی استفاده می شد. اولین دستگاه ساخته شده با این امکان اپل واچ 3 که در سال 2017 در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی عرضه شد. در سیم کارت الکترونیکی eSIM امکان استفاده از سیم کارت فیزیکی را نخواهید داشت. بلکه از طریق اپراتور روی گوشی اتصال می دهید. در ایران هیچ کدام از اپراتور ها ازeSIM پشتیبانی نمی کنند. مشترکین گوشی های دو سیم کارت نمی توانند از این قابلیت استفاده کنند. 

گوشی های دو سیم کارت ایفون " شرکت اپل"

آیا می دانستید گوشی های آیفون از سال 2018 امکان پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان را فراهم کرده اند. گوشی آیفون XS یک سیم کارت فیزیکی و یک سیم کارت eSIM پشتیبانی می کند. در ایران تنها می شود از یک سیم کارت در این گوشی ها استفاده کرد. گوشی آیفون XS Max در پارت نامبر چین و برخی کشور شرق آسیا از دو سیم کارت فیزیکی  می توان به طور همزمان استفاده کرد. گوشی آیفون XS Max در دیگر پارت نامبر همانند گوشی آیفون XS  قابلیت استفاده از یک سیم کارت را دارند.

 

گوشی های دو سیم کارت ایفون

 

قیمت گوشی های دو سیم کارت ایفون

آیا گوشی های دو سیم کارت ایفون در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شوند. گوشی های دو سیم کارت ایفون و چهار سیم کارت ایفون مزیت های بسیاری دارند.گوشی های دو سیم کارت ایفون کار مشترکین را بسیار راحت کرده اند به راحتی می توان در یک گوشی از دو و حتی چهار سیم کارت استفاده کرد . در ادامه به بررسی گوشی های چهار سیم کارت می پردازیم. مشترکین با گوشی های دو و چند سیم کارت این قابلیت ها دارند که مکالمات خود را مدیریت کنند. گوشی های دو سیم کارت ایفون در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی موجود است. در این نوشته به بررسی گوشی های دو سیم مارت ایفون و مدل جدید ایفون13 که دارای چهار سیم کارت است بررسی می کنیم. آیا  می دانید قیمت گوشی های دو سیم کارت ایفون چند است. در این نوشته گوشی های ایفون دو سیم کارت و چهار سیم کارت را مورد بررسی قرار می دهیم. شرکت گوشی های هوشمند اپل برای توسعه دادن گوشی ها یک امکان بسیار جالب و پر کاربرد را برقرار کرده است. شرکت اپل در گوشی های هوشمند این امکان را داده که همزمان از دوسیم کارت و حتی چهار سیم کارت در یک گوشی استفاده کرد. با این وجود به راحتی می توان مکالمات خود را مدیریت کنیم. جالب است بدانید در گذشته شرکت اپل فقط گوشی های هوشمند یک سیم کارت  عرضه می کرد. اما در حال حاظر به برخی از گوشی ها قابلیت دو سیم کارت و حتی چهار سیم کارت را اضافه کرده است. مشترکین به آسانی می توانند از این گوشی ها استفاده کنند و ارتباطات خود را مدیریت کنند.

 

قیمت گوشی های دو سیم کارت ایفون

 

یک نکته جالب در مورد گوشی های دو سیم کارت ایفون

جالب است بدانید شرکت اپل در تعدادی از گوشی های هوشمند امکان دوسیم کارت را طراحی کرده است. ولی معنی دو سیم کارت دو سیم کارت فیزیکی نیست. در گوشی های شرکت اپل دو سیم کارت یک سیم کارت فیزیکی و دیگری ESIM (مجازی) می باشند. ESIM یک سیم کارت فیزیکی نیست و یک سیم کارت مجازی است این سیم کارت به وسیله اپلیکیشن IOS اپراتور و همچنین اسکن بارکد فعال سازی می شود. در ایران این سیم کارت قابلیت استفاده را ندارد، سیم کارت الکترونیکی ESIM در ایران و برخی کشور ها پشتیبانی نمی شود.ESIM تکنولوژی جدیدی که در خبر های قبلی به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم.

 

یک نکته جالب در مورد گوشی های دو سیم کارت ایفون

 

انواع گوشی های دو سیم کارت ایفون 

آیا می دانستید شرکت اپل پر فروش ترین گوشی های دنیا را دارد. گوشی های ایفون دارای امکانات و قابلیت های منحصر به فردی هستند. در این بخش قصد داریم گوشی های دو سیم کارت ایفون را مورد بررسی قرار دهیم، مدل هایiPhone XS MAX ، iPhone XS ، آیفون ۱۱ همچنین مدل XR نام می بریم. در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

بررسی گوشی ایفون 11

گوشی ایفون11 یکی از پرفروش ترین گوشی های موجود در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی است. این گوشی در سال 2019 عرضه شد. گوشی ایفون11 وضوح صفحه نمایش بسیار خوب و دارای وزن 194 گرم است. گوشی ایفون11 دارای دو سیم کارت است ، یک از سیم کارت فیزیکی و دیگری مجازی یا ESIM می باشد. گوشی ایفون11 در ایران سیم کارت ESIM قابل استفاده نیست ، در این صورت در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی ایران از سیم کارت مجازی پشتیبانی نمی کند. گوشی ایفون 11 دارای حافظه 64 گیگابایت و حافظه RAM 4 گیگابایت می باشد. گوشی ایفون 11 درای دوربین 12 مگاپیکسل است این گوشی مناسب عکس برداری و فیلم برداری می باشد. آیا ایفون دو سیم کارت در ایران وجود دارد که هر دو سیم کارت در ایران پشتیبانی شود.

 

بررسی گوشی ایفون 11

 

بررسی گوشی ایفون XS

یکی دیگر از گوشی های دو سیم کارت ایفون ( سیم کارت فیزیکی + سیم کارت مجازی  ) XS است .که مانند ایفون 11 در ایران قابل استفاده نمی باشد. آیا می دانستید در کشور چین نسخه ای از این مدل طراحی شده است که دارای دو سیم کارت فیزیکی است و می توان از هر دو سیم کارت استفاده کرد.  از امکانات و قابلیت های منحصر به فرد گوشی می توان به عمر باتری ، ضد آب بودن گوشی ، ضبط استرئو ، دوربین عالی مناسب عکس برداری و فیلم برداری ، پردازنده قوی اشاره کرد. این گوشی بهترین گوشی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری است ، در حال حاظر نمی توان از دو سیم کارت بهره گرفت.   

 

بررسی گوشی ایفون XS

 

بررسی گوشی آیفون XS MAX

آیا می دانستید گوشی ایفون XS MAX امکانات و قابلیت های همانند گوشی XS دارد. این گوشی در سال 2018 در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه شد. گوشی XS MAX صفحه نمایش سوپر رتینا اچ دی می باشد. وضوح صفحه نمایش عالی و دارای وزن 208 گرم می باشد. گوشی XS MAX از نظر ابعاد عالی می باشد. این گوشی ضد آب و دارای رتبه IP68 و پردازنده گرافیکی 4 هسته ای دارد. گوشی ایفون XS MAX داری حافظه 64 گیگابایت ، 26 گیگابایت ، 512 گیگابایت می باشد. گوشی ایفون XS MAX دارای 4 گیگابایت حافظه RAM همچنین دارای دوربین 12 مگاپیکسل با این گوشی می توان عکس های جذاب و منحصر به فردی گرفت. این گوشی مناسب فیلم ضبط کردن است به دلیل این که قابلیت ضبط صدا استریو دارد. گوشی XS MAX دارای دوربین سلفی 7 مگا پیکسل می باشد. آیفونXS MAX دو سیم کارت در مراکز فروش گوشی  لوازم جانبی عرضه می شود. باتری گوشی لیتیومی می باشد. گوشی XS MAX به اسانی قابلیت شارژ دارد. با خرید گوشی XS MAX به راحتی به انواع شبکه متصل شوید می توان برای وبگردی این گوشی را استفاده کرد. گوشی ایفونXS MAX در رنگ های مختلف در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. این گوشی با قابلیت دو سیم کارت در مراکز موجود است ولی در ایران این قابلیت وجود ندارد. گوشی های دو سیمکارت ایفون در سال2021 تنها در کشور چین مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی گوشی های دو سیم کارت ایفون ایکس آر 

گوشی های ایکس آر مانند مدل های دیگر دو سیم کارت دارد یکی مجازی و دیگری فیزیکی می باشد. همانند ایفون11 ، ایفونXS MAX، ایفون XS نمی توان در ایران از دو سیم کارت استفاده کرد. از مهم ترین امکانات و قابلیت های گوشی می توان به وضوح صفحه نمایش عالی اشاره کرد. گوشی ایکس آر درای محافظ شیشه ضد خش همچنین درای وزن 194 گرم می باشد. از نظر ظاهر بسیار زیبا می باشد چون از فریم آلومینیوم در این گوشی استفاده شده است. گوشی ایکس آر دارای  پردازنده 6 هسته ای می باشد. این گوشی در نرم افزار و سرعت بسیار خوب می باشد. جالب است بدانید گوشی ایکس آر درگاه حافظه ندارد. حافظه داخلی گوشی ایکس آر  را از 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت، 266 گیگا بایت می توان خریداری کرد. دوربین گوشی ایکس آر 12 مگاپیکسل و می توان عکس ها و فیلم های زیبایی گرفت. باتری گوشی ایکس آر قابل تعویض لیتیوم یونی نیست ، می توان به خوبی شارژ را تامین کرد.

 

بررسی گوشی آیفون XS MAX

 

نتایج به دست آمده از گوشی های دو سیم کارت ایفون

برای پاسخ به این سوال که آیا در ایران گوشی های دو سیم کارت ایفون قابل پشتیبانی دارد یا نه ؟ می توان گفت : خیر بخاطر این که تکنولوژی سیم کارت مجازی ESIM در ایران و برخی کشور ها پشتیبانی نمی شود. در این صورت گوشی های دو سیم کارت ایفون در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی در ایران پشتیبانی نمی شود. سیم کارت مجازی ESIM یک سیم کارت یکپارچه شده می باشد. تکنولوژی استفاده کردن از این سیم کارت در ایران و برخی کشور ها وجود ندارد. در خبر های گذشته سیم کارت ESIM را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. تعدادی گوشی های شرکت اپل سیم کارت ESIM را دارند، گوشی ایفون پرومکس و ایفون ایکس اس و ایفون 11 ، ایفون ایکی اس مکس و ایفون ایکس آر می توان اشاره کرد.

 

نتایج به دست آمده از گوشی های دو سیم کارت ایفون

 

گوشی های چهار سیم کارت آیفون

جالب است بدانید بسیاری از گوشی های هوشمند از پشتیبانی ESIM بهره می گیرند، در این روش گوشی تلفن هوشمند بدون سیم کارت فیزیکی و فقط برای خط مجازی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت اپل در گوشی آیفون13 جدیدترین مدل این شرکت این مشکل را کامل حل کرده در گوشی آیفون 13 و آیفون 13 پرو هر دو نخستین پشتیبانی از ESIM دوگانه می باشد، در این حالت شما این قابلیت را دارید که از چند خط بدون داشتن سیم کارت فیزیکی بهره بگیرید. شرکت گوشی های هوشمند اپل طی اطلاعیه گفت: می توان از سیم کارت نانو هم استفاده کنید. در گوشی آیفون13 و آیفون 13 پرو می توانید در سفر های خارجی غیر از سیم کارت خود از سیم کارت بین المللی استفاده کند. جالب است بدانید این امکان در برخی کشورها قابلیت پشتیبانی را ندارد و این اتفاق باعث محدودیت گوشی هوشمند آیفون 13 و آیفون 13 پرو می شود. در اطلاعیه ای شرکت اپل از امکانات و قابلیت های آیفون 13 و آیفون13 پرو تعریف کرد: آیفون 13 و آیفون 13 پرو دارای پالت براق و زیبا  در رنگ بندی آبی ، نقره ای ، طلایی ، نوک مدادی در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه خواهد شد. گوشی های جدید آیفون دوربین سه گانه داردند و مانند ایفون12 حاشیه استیل نخواهند داشت. در آیفون 13 و آیفون 13 پرو نمایشگر مات می باشد، و این مات بودن نیازمند محافظت بیشتر است. باتری آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس نسبت به مدل های قبلی بزرگتر می باشد. از مهم ترین قابلیت های آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس دارای چهار سیم کارت بودن می توان اشاره کرد.

 

گوشی های چهار سیم کارت آیفون
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست