وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

ساده ترین روش انتقال شارژ ایرانسل

انتشار ۱۳۹۹/۱۰/۷ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۳/۱۵ ۱۶:۳۴ . ۶۲۷۳۰۶ بازدید

هنگامی که در تلفن همراه خود یک سیم کارت اعتباری قرار می دهید، همیشه ترس اتمام شارژ و ناتمام ماندن مکالمه را با خود دارید. فکرش را بکنید که درست در زمان یک مکالمه مهم و حساس، شارژتان تمام می شود و نه دسترسی به بانک و رمز دوم و … دارید و نه حتی یک سوپرمارکت یا دفتر امور مشترکین برای خرید شارژ! در این شرایط است که دستتان به هیچ جایی بند نیست.

یکی دیگر از این روش ها که از این روش ها که هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش ها دارد و اگر شما به کارت بانکی و پول نقد دسترسی نداشته باشید هم میتوانید از آن استفاده کنید سرویس انتقال شارژ ایرانسل می‌باشد. در این روش شما میتوانید از دوستانتان درخواست شارژ کنید تا آنها از طریق اعتبار حساب یا همان شارژ خود برای شما شارژ منتقل کنند.

اگر سیم کارت شما همراه اول است. روش های مختلفی برای انتقال شارژ همراه اول و نحوه فعالسازی سریع این سرویس وجود دارد که در  خبر های قبلی به برخی از آن ها اشاره کردیم .

 

ترفند انتقال شارژ ایرانسل  

اپراتور های تلفن همراه، روش های مختلفی را برای شارژ کردن سیم کارت معرفی کرده اند؛ روش هایی مانند خرید کارت شارژ،‌ خرید شارژ از طریق کدهای دستوری، خرید شارژ از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و… اما تمام این روش ها نیاز به استفاده از کارت بانکی و یا پول نقد دارند؛‌ اگر شما بنا به هر دلیلی به کارت بانکی خود و یا پول نقد دسترسی نداشتید چه باید بکنید؟

مشترکین اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند با استفاده از سرويس انتقال شارژ ايرانسل يا همان سرويس خط به خط؛  به راحتی شارژ خود را به خطوط اعتباری دوستان خود منتقل كنند و سيم كارت آنها را شارژ كنند. برای استفاده از اين روش لازم نيست از كارت بانكي خود استفاده كنيد! تنها مقدمه اينكار داشتن شارژ مي‌باشد.

ترفند انتقال شارژ ایرانسل

 

 نحوه درخواست شارژ از دیگران

اگر بنا به هر دلیلی در هر زمان شارژتان تمام شد می توانید با استفاده از روش های زیر، از دوستان و آشنایانتان درخواست شارژ کنید. دائمی و یا اعتباری بودن سیم کارت آنها هیچ تفاوتی در روش انجام آن ندارد! در ادامه با انواع روش های درخواست شارژ ایرانسل از دیگران آشنا میشوید.

با استفاده از برنامه ایرانسل من میتوانید به راحتی برای دوستان و آشنایان خود شارژ انتقال دهید! برای انتقال شارژ ایرانسل از طریق برنامه ایرانسل من بعد از نصب آن؛ وارد اپلیکیشن ایرانسل شده و گزینه شارژ برای دیگران را انتخاب کنید. اکنون میتوانید با وارد کردن شماره مورد نظر و یا انتخاب آن از بین مخاطبان خود، مبلغ دلخواه تان را وارد کنید و شارژتان را انتقال دهید.

 

کد انتقال شارژ ایرانسل

   

روش اول انتقال شارژ ایرانسل ، خط به خط

در این روش می توانید از اعتبار سیمکارت خودتان برای دوستتان که سیم کارت ایرانسل دارد، شارژ بفرستید. اما برای اینکه این سرویس برایتان فعال باشد، ابتدا باید در سامانه مرتبط آن ثبت نام نمایید. برای ثبت نام، کافی است که عدد 12 را به سر شماره 1112 بفرستید. برای تکمیل ثبت نام، از شما خواسته می شود که یک رمز دلخواه نیز برای خود انتخاب کنید؛ البته باید به این نکته توجه کنید که رمز انتخابی شما باید 5 تا 8 رقم باشد. پس از انتخاب رمز می توانید به راحتی برای دوستان ایرانسلی تان شارژ بفرستید.

برای استفاده از این روش، شماره فردی که می خواهید برایش شارژ بفرستید را در خط اول، مبلغ مورد نظرتان را در خط دوم به ریال و در انتها نیز در خط سوم، شماره رمز 5 تا 8 رقمی را وارد کنید.

همچنین کدهای USSD هم به کمک کاربران می آیند! همچنین می توانید با شماره گیری #1*142* برای سرویس خط به خط خود رمز دلخواهتان را انتخاب کرده و ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و تعیین رمز عبور؛ برای ارسال شارژ با کد می توانید از دستور: #1*142* استفاده کنید. بعد از شماره گیری این کد صفحه ای به منظور وارد کردن شماره ایرانسلی مورد نظرتان برای شما باز خواهد شد. بعد از وارد کردن شماره؛ نوبت به انتخاب مبلغ میرسد. حداقل 1000 ریال و حداکثر 10000 ریال سقف انتقال شارژ میباشد. بعد از وارد کردن مبلغ و تایید باید رمز خط به خط خود را وارد کنید. پس از وارد کردن رمز عبور؛ عملیات انتقال شارژ ایرانسل با موفقیت انجام خواهد شد.

اما حالتی را در نظر بگیرید که رمز شما به طور کلی فراموش شده باشد. اگر چنین اتفاقی برایتان افتاد، نگران نباشید! شماره های 700 و 09377000000، پشتیبانی ایرانسل همواره و به صورت 24 ساعته آماده رفع این مشکل شما هستند.

 

روش اول انتقال شارژ ایرانسل ، خط به خط

 

 

برای افزایش امنیت در این زمینه، ایرانسل بحث شناسه ایرانسلی را پیش کشیده است! این شناسه یک عدد 4 تا 10 رقمی را شامل می شود که می توانید در هنگام انتقال شارژ ایرانسل بجای شماره تلفن تان از این کد استفاده کنید. پس از اینکه کد را انتخاب کردید، این کد را که جدا از رمزتان است را به سرشماره 1111 ارسال کنید تا روی سیم کارتتان اعمال شود. مثلا:  

# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * شناسه ایرانسلی * ۱۴۲ *

# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *

روش دوم انتقال شارژ مستقیم ایرانسل

اما اگر خودتان یا دوستتان شارژ ندارید و میخواهید برای یکدیگر شارژ خریداری کرده منتقل کنید، یک راه حل دیگری نیز وجود دارد. وقتی می خواهید شارژ جدید خریداری کنید، کافی است آن را برای شماره مورد نظرتان بخرید! یعنی هنگامی که از شما خواسته می شود که تعیین کنید که شارژ را برای چه کسی می خرید، (خودتان یا دیگران) شماره فردی که می خواهید برایش شارژ بخرید را وارد کنید. با این روش بدون استفاده از کد و رمز و .. می توانید آن خط را شارژ کنید بدون اینکه به سیم کارتش دسترسی داشته باشید.

برای خرید شارژ نیز میتوانید از اپلیکیشن ایرانسل من، کد های دستوری و یا دستگاه های خودپرداز (ATM) اقدام نمایید.

روش سوم انتقال شارژ، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من


شما می توانید با نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» علاوه بر استفاده از امکانات بی نظیر این اپلیکیشن برای مدیریت حساب ایرانسلی تان، عملیات انتقال شارژ نیز انجام دهید. در این برنامه شما می توانید از اعتبار حساب خود به سیم کارت دیگران شارژ انتقال دهید و هم می توانید به راحتی برای دیگران شارژ خریداری نمایید.

آيا انتقال شارژ ايرانسل به همراه اول امكان پذير است؟

همانطور كه مطلع هستيد، ايرانسل و همراه اول، همواره مانند دو رقيب عمل كرده اند و در طول سال هاي فعاليتشان، كمترين تعامل و همكاري را با يكديگر داشته اند. بر همين اساس متاسفانه امكان انتقال شارژ ايرانسل به همراه اول وجود ندارد و چنين كاري را نمي‌توان انجام داد. اینترنت رایگان ایرانسل یکی از بهترین خدمات اپراتور ایرانسل می باشد.

 

 

روش سوم انتقال شارژ، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

 

 

نكات مهم در مورد انتقال شارژ ايرانسل

• امكان انتقال شارژ شگفت انگيز ايرانسل به شماره ديگري وجود ندارد.

• اگر شما از مشترکین دائمی ایرانسل هستيد؛  در هر ماه از دوره قبض خود تنها می‌توانيد تا سقف ۵٬۰۰۰ تومان اعتبار را انتقال دهيد.اگر مشترکین سيم كارت هاي دائمی صورتحساب خود را به موقع پرداخت نكرده باشند و به  تعويق افتاده باشد، سرویس خط به خط برای آنها به صورت خودكار غیر فعال خواهد شد.

• اگر 20 بار رمز انتقال شارژ خود را اشتباه وارد كنيد سرويس انتقال شارژ ايرانسل براي شما مسدود خواهد شد و براي راه اندازي مجدد آن مي‌بايست با شماره 700 تماس حاصل فرماييد.

• براي تغيير رمز سرويس انتقال شارژ خود مي‌توانيد با شماره گیری کد #2*142* و وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه خود، رمز عبور خود را تغيير دهيد.

• همچنین لازم به ذكر است كه براي انتقال شارژ ايرانسل، هر بار مبلغ ۵۰ تومان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده شارژ كم می‌شود.

 

 

آيا انتقال شارژ ايرانسل به همراه اول امكان پذير است؟

 

 

در پایان خوب است به این موضوع اشاره کنیم که گاه در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها و .برخی افراد با ترفند هایی کد هایی را به بهانه شارژ رایگان و بسته های رایگان تبلیغ می کنند که پس از وارد کردن این کدها ممکن است مقداری شارژ از حساب کاربری شما کسر شود، لذا بهتر است که مراقب این گونه موارد نیز باشید.

آیا تا به حال انتقال شارژ ایرانسل را انجام داده اید؟ نظرات و تجربیات خود را در مورد انتقال شارژ ایرانسل باما به اشتراک بگذارید.

 

آموزش انتقال شارژ  با اپلیکیشن ایرانسل من

یکی  از کاربرترین روش های انتقال شارژ روش خط به خط می باشد. این روش از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می کنند. در مرحله اول باید ایرانسل من را براساس سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید . در قدم بعدی ایرانسل من را در چند مرحله به آسانی نصب کنید.  

سپس پس از فعال سازی این برنامه برای انتقال شارژ کافیه چند مرحله را پشت سر بگزارید. در ادامه با ما همراه باشید تا با  مراحل انتقال شارژ ایرانسل  آشنا شوید.

1- در مرحله نخست وارد برنامه ایرانسل من می شویم این مرحله صفحه اصلی  گزینه خدمات  را نمایش می دهد. کمی پایین تر  گزینه شارژ برای دیگران را انتخاب کنید .

آموزش انتقال شارژ  با اپلیکیشن ایرانسل من

 

 

2- در قسمت شارژ خط به خط  چند مرحله را  به طور کامل پر کنید.  وارد کردن سیم کارت شماره موبایل  را می توانیم به صورت دستی کامل کنید. همچنین می توانید در قسمت پایین شماره موبایل های ذخیره  شده نمایش می گیرد. در مرحله بعدی کادر مبلغ مورد نظر قرار دارد. یک محدودیت وجود دارد از100 تومان تا1000 تومان می توانید  در این کادر انتخاب کنید و در صورت کامل کردن فیلد ها  دکمه  ارسال را کلیک کنید.

 

آموزش انتقال شارژ  با اپلیکیشن ایرانسل مرحله دوم مرحله دوم

 

3- در مرحله سوم پیامی را به شما نمایش می دهد. در صورتی که کاملا مطمئن هستید بر روی دکمه بله کلیک کنید. و به همین راحتی انتقال شارژ انجام شد.

 

                     مرحله سومآموزش انتقال شارژ  با اپلیکیشن ایرانسل من

کدهای دستوری درخواست شارژ

جهت درخواست شارژ می توان از یکی از کد های دستوری #1*142* یا #3*1*555* استفاده کرد و با وارد کردن شماره و مبلغ مورد نیاز از دوست خود درخواست اعتبار نمود.

با ثبت کردن درخواست شارژ؛ مخاطبی که شماره اش را وارد کرده اید، پیامکی از ۱۱۱۵ که شامل شماره شما، مبلغ درخواستی و کد تایید است دریافت میکند. جهت موافقت با ارسال شارژ تنها کافی است کد تایید را به ۱۱۱۵ بفرستد تا شارژ برای شما ارسال شود.

اما لازم به ذكر است كه روش هاي ديگري نيز وجود دارد كه شما مي‌توانيد شارژ ايرانسل خود را انتقال دهيد بدون اينكه طرف مقابلتان درخواست شارژ بكند! براي انتقال شارژ ايرانسل بدون درخواست مي‌توانيد از طريق كدهای USSD ، ارسال پيامك و اپليكيشن ايرانسل من اقدام كنيد. در ادامه به معرفي و بررسي هر كدام از اين روش ها مي‌پردازيم.

نحوه انتقال شارژ ایرانسل روش کد دستوری 

روش کد دستوری یکی دیگر از روش های آسان انتقال شارژ می باشد. این روش نیازی نیست اپلیکیشن و برنامه خاصی را دانلود و نصب کنیم. اگر شما تمایل به انتقال شارژ از روش کد دستوری هستید در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه انتقال شارژ را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. اپراتور ایرانسل دومین اپراتور  بزرگ کشور می باشد. که در سال 1380 خدمات خود را  به تمام کاربران شروع  کرد. هر کاربری با خرید سیم کارت  ارزان ایرانسل می توانید از خدمات و امکانات این اپراتور استفاده کند.

1- در مرحله نخست وارد صفحه شماره گیری می شویم و کد ( ستاره 142ستاره 1 مربع ) را وارد کنید.  

 

نحوه انتقال شارژ ایرانسل روش کد دستوری

 

2- در مرحله دوم رمز 4رقمی را وارد کنید این رمز را به یاد داشته باشید و فراموش نکنید چرا که در مراحل بعدی به آن نیاز دارید.

 

نحوه انتقال شارژ ایرانسل روش کد دستوری مرحله دوم

 

3- حالا شماره دلخاه را وارد کنید و به مرحله بعدی بروید.

4- مبلغ شارژ محدودیتی دارد بین 100 تومان تا1000 تومان می باشد.

5- در این مرحله پیغام نهایی به شما نمایش داده می شود و صورت اطمینان کامل داشتن بر روی دکمه REPLYکلیک کنید.

6- در این مرحله رمز خط به خط خود را وارد کنید. شما با روش کد دستوری انتقال شارژ را انجام داده اید.  

 

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 11 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.2
6
0
0
0
5
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. inf***@gmail.com

    بسیار کارامد مفید ممنون

  2. اینها همش انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل است من میگم انتقال شارژ ایرانسل به همراه اول

    پاسخ :

    سلام وقت بخیر. در حال حاضر امکان انتقال اعتبار بین دو اپراتور وجود ندارد. شما فقط می‌توانید در یک اپراتور این کار را بکنید. برای مثال از خط ایرانسل به خط دیگری از ایرانسل، اعتبار را انتقال دهید.

  3. چطور بدونیم کی خط من رو شارژ کرده

  4. چگونه از خط ایرانسل به خط همراه شارژ بفرستم ؟

    پاسخ :

    با سلام متاسفانه انتقال شارژ از ایرانسل به همراه اول و برعکس امکان پذیر نمی‌باشد.

  5. به چه وسیله ای میتوان شارز پولی دراورد 09138558442 ممنونم امپراطور از میبد یزد

  6. هرکارمیکنم میگه اطلاعاتت اشتباه است حالا چیکارکنم

  7. چگونه باید از سیمکارت ایرانسل خودم به سیمکارت همراه اول شارژ انتقال بدم؟

  8. چجوری میشه از ایرانسل به رایتل شارز فرستاد

  9. سلام این سرویس حداقل مبلغی روکه میشه ارسال کنی 1000 تومنه یا 10000 ریال ! من میخام 50 هزار تومان ارسال کنم باید 50 بار این مراحل رو برم اخه این چه وضعشه . ایرانسل واسه اینکه 60 تومن چون کارمزدش شده 60 تومن . بخوره این کارو میکنه خب بگو مبالغ بیشتر بزار مثلا 5000 . 10 هزار تومان همون کارمزدی که روی 1000 تومن 60 تومن میبری روی مثلا 5000 تومن پنجتا 60 تومنو ببر!

  10. چرا وقتی برای کسی شارژ میخواییم انتقال بدیم مینویسه باید حتما از هزارریال تا ده هزار ریال باشه؟اخه من خواستم پنج هزارتومن انتقال بدم گفت نمیشه😐😑😶😡

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست