وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

امکانات اپلیکیشن رایتل من و دانلود برای گوشی اندروید و اپل

انتشار ۱۳۹۸/۸/۹ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۴/۱۴ ۱۶:۲۳ . ۷۲۰۲ بازدید

چند سالی است که تلفن های همراه جای خود را در میان ایرانیان باز کرده اند و در هر خانه، هر ایرانی حداقل یک گوشی در جیب خود دارد. برخی یک گوشی هوشمند دارند و برخی یک گوشی ساده، بعضی ها هم چند گوشی دارند که یا هوشمندند یا ساده یا ترکیبی از هر دو.

وجود این حجم از تلفن همراه، نیاز به سیم کارت هم دارد. وجود سه اپراتور اصلی و همچنین چندین اپراتور مجازی، نیاز مردم به سیم کارت ها را پاسخ می دهند. این اپراتور ها هر روز هزاران سیم کارت تولید و پخش می کنند. حال با میلیون ها کاربر در کشور مواجهیم که هر کدام از آن ها یک اپراتور را برای خود انتخاب کرده اند و از آن استفاده می کنند. 

اپراتور رایتل و اپلیکیشن آن

اپراتور رایتل در ایران

مدتی پیش مردم با اپراتوری به نام رایتل آشنا شدند که قرار بود به عنوان اپراتور سوم در ارتباطات ایران نقش آفرینی کند. این اپراتور که از ابتدا به عنوان فراهم آورنده تماس های تصویری و پیام های چندرسانه ای در فقدان پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی امروزی می خواست سهم خود در بازار را افزایش دهد، دچار برخی حواشی شد و عملا از این کاربرد نتوانست هیچ گاه به صورت مطلوب در بازار ایران استفاده کند.

با این حال رایتل سهم خود از سیم کارت ها را در گوشی ایرانیان پیدا کرده است و توانسته جایگاه ویژه ای به دست آورد. 

سیم کارت رند رایتل

شما می توانید رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های اپراتور رایتل را در فروشگاه مای رند به صورت آنلاین خریداری نمایید.

مدیریت سیم کارت رایتل با اپلیکیشن

رایتل از نظر ارائه بسته های اینترنتی و اینترنت همراه در کشور جزو پیشگامان به حساب می آید؛ از طرفی توزیع سیم کارت های رایگان این اپراتور برای افراد 18 ساله، دانشجویان، افرادی که بیمه تامین اجتماعی هستند و در نمایشگاه ها و فستیوال های گوناگون سبب افزایش روز افزون مشترکین اپراتور سوم شده است. به هر حال با توجه به حجم مشترکین و البته خدمات مختلفی که این اپراتور به کاربران خود ارائه می دهد وجود یک برنامه به عنوان برنامه ای که می تواند به صورت پشتیبان و همراه یک مشترک رایتلی در همه زمان ها در اختیارش باشد به شدت احساس می شد.

به همین دلیل نیز رایتل برنامه کاربردی خود به نام رایتل من را طراحی و عرضه نمود تا مشتریان این اپراتور از سردرگمی در استفاده از خدمات و همچین بروز برخی مشکلات در زمان های استفاده از سیم کارت رهایی یابند و بتوانند به وسیله این اپلیکیشن نیاز خود را به طور کامل برطرف و از خدمات مورد نظر خود با موفقیت و در نهایت کیفیت استفاده کنند.

rightel simcard app

راهنمای نصب اپلیکیشن رایتل من و معرفی امکانات برنامه

اپلکیشن رایتل من قرار است که نیاز کاربر به مراجعه حضوری و یا حتی مراجعه به سایت را مرتفع سازد و تمام نیاز های کاربر را در خود خلاصه کند. رایتل من، مانند اپلکیشن های سایر اپراتور ها، به نوعی یک مرجع برای مدیریت حساب سیم کارت به حساب می آید. مشابه آن را در دو اپراتور دیگر یعنی همراه اول و ایرانسل دیده ایم که توانسته اند تجارب موفقی برای مشتری به ارمغان بیاورند.

اما بیایید باهم نگاهی به ابزارهای موجود در اپلکیشن کاربردی رایتل من داشته باشیم و تا حد معقول آن را مورد نقد و بررسی دقیق قرار دهیم.

رایتل من، را می توان از تمام اپ استورهای معتبر داخلی برای گوشی های اندروید و آی او اس دانلود و نصب کرد. برای دانلود مستقیم این اپلکیشن نیز لازم است که به سایت رایتل مراجعه کرده و فایل نصبی آن مخصوص گوشی های اندروید را دانلود و نصب نمایید. این برنامه با سیستم عامل های اندروید حداقل 4.4 قابلیت اجرا دارد و در مورد آی او اس نیز باید بدانید که این برنامه، در نسخه 9 به خوبی نصب و اجرا می شود.

مدیریت سیم کارت با اپلیکیشن رایتل

اپلیکیشن رایتل من ؛ ویژگی ها و امکانات

در صحفه اصلی رایتل من با یک رابط کاربری صورتی یا بنفش که نزدیک به رنگ لوگو و برند رایتل است روبرو هستیم. در بالای برنامه که لولگوی رایتل من دیده می شود در پایین آن، میزان موجودی و شارژ سیم کارت به نمایش درآمده است. در پایین این بخش، سه دایره مشاهده می شود. این دایره ها هر کدام بسته های فعال روی سیم کارت هستند، سمت راست بسته اینترنت، در وسط کادر بسته مکالمه و در سمت چپ بسته پیامکی نمایش داده شده است. در صورتی که بسته ای فعال داشته باشید در این بخش میزان مانده و اعتبار باقی مانده آن قابل رویت است و اگر هم بسته ای در این بخش ها فعال نداشته باشید، بازهم رایتل من یک برنامه پرکاربرد به حساب می آِد.

شش بخش در پایین مشاهده اعتبار بسته ها وجود دارد که به ترتیب آن ها را بررسی می کنیم.

سیم کارت رایتل

خرید بسته اینترنت با اپلیکیشن رایتل من

اولین بخش در سمت راست، بخش خرید بسته است؛ در این قسمت همان طور که از نامش پیداست، می توان بسته های اینترنت، پیامک، مکالمه و ... را خریداری و فعال کرد.

ویژگی جالب این بخش، وجود تعداد بسته های فعال در هر بخش است؛ مثلا اگر در بخش ال تی ای بسته ای فعال باشد تعداد این بسته ها نوشته می شود که کاربر می تواند از وجود بسته مناسب اطمینان حاصل کند.

اما وجود محصولات امنیتی، از ویژگی های منحصر به فرد قسمت خرید بسته در برنامه رایتل من می باشد. در این قسمت، دو آنتی ویروس خوب و کاربردی قرار دارد که می توانید آن ها را با لایسنس های یک ساله خریداری و روی گوشی خود نصب و فعال نمایید. 

همچنین امکان خرید بسته های رومینگ بین الملل رایتل نیز در همین صحفه قراهم شده است و در صورتی که مشترک قصد سفرهای خارجی داشته باشد، می تواند با خرید و فعال سازی یک بسته رومینگ هزینه های خود را تا حد زیادی مدیریت کند.

بسته های اینترنت در اپلیکیشن رایتل من

مشاهده و مدیریت سیم کارت با اپلیکیشن اپراتور رایتل

پس از خرید بسته، به بخش سرویس های جاری در صفحه نخست رایتل من می رسیم. 

این بخش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های رایتل من می باشد. در این قسمت، سرویس هایی که روی خط رایتلی شما فعال است و خدمات ویژه آن را فعال نموده اید می توانید ببینید؛ خدمات و سرویس هایی مانند، کنفرانس تلفنی، انتظار تماس، تماس های از دست رفته، رومینگ و راینواز که همان آهنگ پیشواز رایتل است از جمله سرویس هایی هستند که در قسمت سرویس های جاری قابل مشاهده هستند و البته امکان فعال یا غیر فعال سازی آن ها نیز برای کاربر فراهم شده است.

افزایش اعتبار بخشی جدا نشدنی از همه اپلکیشن های کاربردی اپراتور هاست. وقتی که شارژ سیم کارت رو به اتمام است یا تمام شده چه راهی بهتر و مطمئن تر از اپلیکیشن خود اپراتوری که از سیم کارت آن استفاده می کنیم وجود دارد؟ بخش افزایش اعتبار رایتل من، می تواند شارژ عادی و یا شارژ شور انگیز را برای خرید کاربر آماده کند. مبالغی که قابلیت خرید در این بخش از اپلکیشن را دارند از 2 تا 50 هزار تومان متفاوت است که البته در صورت استفاده از شارژ شور انگیز می تواند شارژ بیشتری در اختیار مشترک خریدار شارژ قرار دهد.

اینترنت رایتل

نواحی تحت پوشش سیم کارت رایتل در اپلیکیشن

ویژگی جالب دیگر رایتل من، نواحی تحت پوشش است. در این قسمت با وارد شدن به صفحه آن، با نقشه ایران مواجه می شوید و بخشی در بالای صفحه می بینید که از شما می خواهد نام شهر یا منطقه مورد نظرتان را با جستجو پیدا  کرده و میزان پوشش دهی آن بخش را نسبت به سیم کارت های رایتل مورد بررسی دقیق قرار دهید.  هرچند باید متذکر شد که این میزان پوشش دهی که در نقشه رایتل من قابل مشاهده است می تواند دقیق نبوده و با توجه به شرایط محیطی مانند باد و طوفان و ... میزان خدمات رایتل از نظر کمی و کیفی متفاوت باشد.

بسته های اینترنت در اپلیکیشن رایتل من

قسمت دیگری که در صفحه اصلی اپلکیشن رایتل من مشاهده می شود، قسمت " وضعیت بسته های من " است.  هرچند که بالای همین منو سه دایره به نمایش درآمد که می تواند به کاربر میزان باقی مانده بسته و همچنین کل حجم آن را نشان بدهد. پس شاید در نگاه اول این قسمت کمی تکراری به نظر برسد اما تفاوت های زیادی بین این دو قسمت وجود دارد. در این قسمت تاریخچه بسته ها نیز دیده می شود که علاوه برا اطلاعاتی مانند حجم و میزان مصرف، تاریخ شروع و انقضای بسته ها نیز به نمایش درآمده است.

اپلیکیشن سیم کارت رایتل

فروشگاه رایتل من

فروشگاه های رایتل، بخش دیگری در برنامه رایتل من می باشد که فروشگاه های معتبر رایتل را معرفی می کند. شاید یکی از سوالات اساسی و مهم کاربران و مشترکین هنگام بروز مشکلاتی، پیدا کردن فروشگاه ها و مراکز خدماتی اپراتور باشد تا بتوانند مشکل خود را به صورت حضوری حل کنند، این قسمت رایتل من، در واقع همان چیزی است که این دسته از افراد به آن نیاز دارند. در این قسمت، فروشگاه های رایتل به تفکیک استان ها نیز قابل رویت است و با لمس هر استان و شهر می تواند فروشگاه های مجاز رایتلی آن منطقه را دید و به اطلاعات آن دسترسی یافت.

یکی از ویژگی های جالب در مورد رایتل من، استفاده از کد های دستوری است که در رایتل من می توانید به کلیه کدهای دستوری موجود در اپراتور رایتل دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید آن ها را به صورت مستقیم از صفحه کد های دستوری رایتل من شماره گیری نموده و اجرا کنید. کدهای دستوری فعال سازی اینترنت همراه و سایر ویژگی های رایتل در این برنامه دیده شده است.

بخش اخبار رایتل نیز مانند یک روابط عمومی قوی در اپلیکیشن عمل می کند؛ در این قسمت اخباری که مرتبط با اپراتور است، طرح های تشویقی، طرح های فروش خدمات و ارائه سیم کارت های رایگان و از این دست مسائل نمایش داده می شود که می تواند بسیار کاربردی باشد.

my rightel

دیگر امکانات جذاب اپلیکیشن مدیریتی رایتل من

تعرفه خدمات، آخرین بخش در صفحه اصلی اپلکیشن رسمی رایتل می باشد. تعرفه های معمولی استفاده از سیم کارت رایتل یا همان تعرفه های پایه و همچنین تعرفه های بین الملل، در این بخش به صورت کامل توضیح داده شده و مبالغ آن به صورت ریز به ریز ترسیم شده است. 

اما از همه این ها که بگذریم، سه خط در بالا سمت راست صفحه اصلی مشاهده می کنیم که با لمس آن چندین خدمت دیگر از اپلکیشن رایتل من رونمایی می شود! 

بخش ریز ارتباطات، یکی از مهم ترین بخش های اپلیکیشن است که در آن می توان ریز مکالمات صورت گرفته از طریق سیم کارت را طی مدت زمانی مشخص دریافت کرد. برای دسترسی به ریز مکالمات البته 24 ساعتی زمان لازم است که رایتل پس از این مدت لیست آن را به ایمیل شما ارسال کند. نکته مهم در مورد این بخش، نوع ریز ارتباطات است که می توان مشخص کرد که ریز چه خدمات دریافتی را مشتری لازم دارد؛ این خدمات می تواند شامل پیام های چند رسانه ای، پیام کوتاه ها، مکالمات، اینترنت و ... باشد.

آموزش ثبت نام در برنامه رایتل من و نحوه فعالسازی

اگر تاکنون از رایتل من استفاده نکرده اید، کافی است با استفاده از شماره تلفن همراه و کد ملی رمز فعالسازی دریافت کنید. 

اتباع کشورهای خارجی نیز می توانند به جای کد ملی، از شماره شناسایی شا شماره گذرنامه استفاده کنند؛ نکته مهم در این مورد آن است که کد ملی وارد شده باید حتما کد ملی شخص صاحب سیم کارت باشد تا فعالسازی با موفقیت صورت گرفته و امکان استفاده از رایتل من فراهم شود.

دانلود اپلیکیشن رایتل من

آخرین نسخه اپلیکیشن رایتل من را از کدام مارکت ها دانلود کنیم؟

در حال حاضر معتبر ترین و بهترین راه برای دریافت نسخه های جدید و البته معتبر رایتل من، سایت رسمی این اپراتور است. پس از مشکلاتی که اپل با اپلیکیشن های ایرانی به وجود آورد نیز راه های ویژه ای برای دسترسی کابران آی او اس به این برنامه در نظر گرفته شده است. کاربران اندرویدی نیز که مایل به استفاده از آخرین نسخه رایتل من هستند می بایست از طریق سایت رایتل به نشانی https://www.rightel.ir/myrightel اقدام به دریافت فایل اصلی و نصبی برنامه کنند. 

نکته ای که باید حتما به آن توجه داشت این است که از نصب برنامه های متفرقه با شعار هایی نظیر اینترنت رایگان رایتل و ... در فضای مجازی و علی الخصوص پیام رسان های مختلف جدا خود داری نموده و حتما نسخه رسمی و اصلی و البته بروز برنامه را از مراجع رسمی یعنی وبسایت رایتل و همچنین اپ استورهای معتبر و قابل اعتماد دانلود و نصب نموده از خدمات آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. بسیار راهنمای جامع و کاربردی بود مرسی از توضیحات خوبتون

    پاسخ :

    همراه گرامی مای رند، سلام وقت بخیر. بسیار خرسندیم که توانسته‌ایم رضایت‌تان را جلب کنیم. سپاس از اظهار لطف شما. 🧡💛

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست