وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

تماس رایگان با پشتیبانی همراه اول از طریق 9990

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۷:۳۶ . ۶۸۶۲۷ بازدید

با وجود سامانه های مختلف برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در مورد سیم کارت ها و ارائه پاسخ به سوالات و البته مراکز مختلف و افرادی که ادعای تخصص در این زمینه را دارند، همراه اول برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف و البته حل ابهامات، سوالات و دغدغه های کاربران و مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام سامانه 9990 کرده است که در آن کاربران می توانند مشکلات مختلف خود را برطرف کنند.

در این مقاله قصد داریم به ساختار تلفن گویای 9990 و ویژگی های آن بپردازیم که مطالعه آن می تواند بسیار کارآمد باشد.

 

پشتیبانی همراه اول

نیاز به استفاده از تلفن های همراه

امروزه تلفن های همراه دیگر مانند سابق یک وسیله تجملاتی و برای فخر فروشی نیستند؛ بلکه به یک نیاز ابتدایی تبدیل شده‌اند و افرادی که از چنین ابزاری بی‌بهره اند، نمی توانند در جامعه به عنوان یک فرد عادی جلوه کنند! بدین صورت که وقتی مردم می شنوند کسی تلفن همراه ندارد متعجب می شوند! انگار این ابزار هوشمند به یکی از اعضای بدن آدم تبدیل شده است! همین موضوع موجب شده است که تلفن‌های همراه، هر روز بیش از دیروز، رفع کننده نیاز های مختلف و جدیدی از انسان ها باشند. اما هر تلفن همراهی یک سیم کارت نیاز دارد.

در زمانه فعلی هزاران شرکت ارائه دهنده سیم کارت در سراسر دنیا با یکدیگر بر سر ارائه خدمات بهتر، بیشتر و با کیفیت تر باهم رقابت می کنند. کشور ما هم از این قاعده مستثنا نیست و اپراتور های اصلی و مجازی هر روز امکانات جدیدی را برای مشترکین خود به بهره برداری می رسانند تا در این فضای رقابتی، سهم بیشتری از بازار را نصیب خود کرده و بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند. 

خرید سیم کارت 912

در فروشگاه مای رند، خوش خطی را تجربه کنید.

خدمات مشترکین همراه اول

وجود هر روزه امکانات جدید و خدمات متفاوت موجب می شود که کاربران گاهی در استفاده از این خدمات و امکانات دچار سردرگمی شوند یا  مشکلاتی برایشان به وجود آید که نیاز باشد با اپراتور خود در میان بگذارند و سوالات خود را مطرح کنند.

همراه اول، اپراتوری که سهم بالایی از سیم کارت های ایران را در اختیار خود دارد، طی سال های اخیر با ایجاد بسترهای مختلف، امکانات گوناگونی را به مشترکین خود ارائه می کند که هر روز می تواند مشتریان جدیدی را به سمت اپراتور خود جذب کند. به همین دلیل همراه اول با ارائه خدمات مختلف گاهی موجب می شود که افراد برای استفاده از این خدمات، سوالات و ابهامات زیادی داشته باشند. همراه اول برای ارتباط موثر تر و بهتر با مشترکین، سامانه 9990 را ایجاد کرده است که می تواند پاسخگوی سوالات مردم و مشترکین باشد.

 

خدمات همراه اول

برخی از ویژگی های مهم سامانه ارتباط با مشترکین همراه اول یا همان سامانه 9990 همراه اول

این سامانه به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته فعالیت می کند. به طوری که هر روز و در هر ساعتی که با آن تماس بگیرید یکی از اپراتور های سامانه 9990 به شما پاسخ می دهد و می تواند برای رفع مشکلات، شما را راهنمایی کند.

نکته مهم در مورد این سامانه آن است که تماس با 9990 کاملا رایگان است و شما برای ارتباط با پشتیبان هزینه ای پرداخت نمی کنید! نکته دیگری که باید در مورد سامانه 9990 به آن اشاره کنیم این است که برای تماس با این سامانه از طریق سیم کارت های همراه اول، صرفا شماره گیری 9990 می تواند کاربر را به اپراتور پاسخگوی سامانه متصل کند.

اما اگر برای تماس با سامانه 9990 از تلفن های ثابت استفاده می کنید می بایست شماره 09129990 را شماره گیری نموده تا از خدمات آن استفاده نمایید.

 

تلفن گویای همراه اول

راه های ارتباطی با سامانه 9990 همراه اول

برای ارتباط با سامانه 9990 نیازی نیست که حتما تماس تلفنی برقرار شود! بلکه ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، فکس و همچنین بصورت چت و آنلاین می توانید به پشتیبانی همراه اول متصل شده و مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید.

سامانه 9990 همراه اول چه خدماتی ارائه می کند؟

سامانه 9990 همراه اول از اپراتور های مجربی بهره می برد که می تواند با توجه به آن خدمات زیادی به مشترکین خود ارائه کند. این سامانه امکان ارائه اطلاعات مربوط به همه سرویس هایی که همراه اول به مشترکین خود ارائه می کند را دارد و همچنین می تواند خدمات مختلف را توضیح دهد. از طرفی دیگر امکان ارائه صورتحساب را نیز به مشتری دارا می باشد.

اگر مشکلاتی وجود داشته باشد و نیاز به بررسی های بیشتر احساس شود، سامانه 9990 همراه اول می تواند با تشکیل پرونده و ایجاد تیکت آن را طی چند مرحله مرتفع سازد. در کنار آن وضعیت سیم کارت را به مشترک اعلام و در صورت قطعی نیز علت آن را شفاف می کند.

از من بپرس همراه اول

پیگیری شارژ همراه اول

تمام اقدامات مرتبط با شارژ و اعتبار سیم کارت های اعتباری نیز با این سامانه امکان پذیر است. یعنی از طریق این سامانه هم می توان شارژ خرید، هم اعتبار منتقل کرد و هم از از خدمات مرتبط با شارژ سوالات مختلف پرسید و البته از میزان اعتبار باقیمانده سیم کارت اطمینان حاصل نمود.

همچنین در صورتی که مثلا کارت شارژ خریداری شده توسط مشترک مخدوش باشد این سامانه می تواند کمک شایانی برای حل آن کند. اگر فرد نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مجاز همراه اول را داشته باشد می تواند از طریق سامانه 9990 همراه اول، نشانی و شماره های تماس مراکز مجاز و البته دفاتر مرتبط با همراه اول که می توانند مشکلات مشترک را رفع کنند را در تمام کشور ارائه دهد. در مورد سرویس رومینگ همواره افراد سوالات بسیار زیادی دارند،  این که هزینه های آن به چه شکل است و چه میزان اعتبار باید برای فعالسازی آن اختصاص دهند، آیا فعالسازی آن رایگان است؟

یا تنظیمات آن را نمی دانند که سامانه 9990 می تواند چنین سوالاتی را روشن و شفاف برای مشترک توضیح داده و اگر مشکلی نیز در این زمینه وجود داشت حل کند. استفاده از اینترنت و گاهی عدم موفقیت اتصال پایدار به شبکه می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. این سامانه در خدمت شماست تا اگر مشکلی در تنظیمات، اتصال و حتی فعالسازی اینترنت همراه داشتید را برطرف سازد.

سیم کارتم چقدر میارزه؟

روی لینک بالا کلیک کنید و شماره تلفن خود را وارد کنید. کارشناسان ما سیم کارت شما را در اسرع وقت قیمت گذاری خواهند کرد.

انتقال شارژ همراه اول

شکایت از مشکل آنتن دهی همراه اول

اگر مناطقی که مشترک در آن زندگی می کند، مشکلاتی مانند عدم پوشش شبکه و اینترنت و حتی آنتن دهی دارد با تماس با سامانه 9990 همراه اول و طرح این مشکلات، همگی آنها قابل حل هستند.

رنجش مردم طی سالیان اخیر از سامانه های پیامکی موجب شده که به دنبال راهی برای خلاصی از دست پیامک های تبلیغاتی باشند، این سامانه برای کمک به چنین افرادی هم آماده است و می تواند این پیامک های تبلیغاتی و ... را به طور کامل غیرفعال کند.

در کنار همه این خدمات، سامانه 9990 طی روز های آتی خدماتی مانند فروش مودم های برای اینترنت های همراه را نیز به مشترکین ارائه می کند تا به راحتی بتوانند اقدام به خرید مودم های مقرون به صرفه و مورد نیاز خود کنند.

مشکل آنتن دهی همراه اول

پشتیبانی همراه اول در تلگرام

تا پیش از فیلترینگ و از دسترس خارج شدن تلگرام، شرکت ها و اپراتور های مختلف از این شبکه اجتماعی استفاده های گوناگونی مانند: ایجاد کانال هایی برای اطلاع رسانی، ایجاد ربات های گوناگون به ارائه خدمات مختلف و همچنین برگزاری جشنواره های جذاب با جوایز بسیاری می کردند. 

همراه اول نیز به همین شکل کار تا پیش از فیلترینگ تلگرام دنبال می کرد. اما پس از مسدود شدن تلگرام، این اپراتور، تمام فعالیت های خود را در ا��ن پیام رسان پایان داد. اما پیش از آن، در کانال تلگرام همراه اول موارد مختلفی مثل طرح ها و جشنواره ها و حتی آواهای انتظار جدید منتشر می شد که کاربران بسیاری از آن استفاده می کردند. همچنین ربات رسمی همراه اول هم می توانست با دریافت گزارش ها و مشکلات مردمی آن ها را به کارشناسان همراه اول ارجاع داده و مورد بررسی قرار دهد. ایجاد مسابقه های تلگرامی نیز بخش دیگری از فعالیت های همراه اول در تلگرام بود.

 اما در حال حاضر کلیه فعالیت های این اپراتور چه در زمینه های تبلیغاتی و چه پشتیبانی مشترکین متوقف شده است و دیگر همراه اول در تلگرام فعالیتی ندارد.

 

تلگرام همراه اول

در چه مواردی با کارشناسان همراه اول تماس بگیریم؟

در کلیه مواردی که در بالا ذکر شد یعنی، قطع و وصل پیامک های تبلیغاتی، عضویت در سامانه های پیامکی و لغو آن، پیگیری شارژ ها و افزایش اعتبار، خرید مودم های مختلف همراه ، سوالات و مشکلات گوناگون در زمینه خدمات و سرویس های ارائه شده توسط همراه اول، دریافت آدرس و شماره های تماس مراکز مجاز خدمات اپراتور اول در سراسر کشور، قطع و وصل خطوط و البته اعلام دلایل آن و تمامی مشکلاتی که در حوزه سیم کارت های همراه اول برایتان به وجود آمد میتوانید با سامانه 9990 تماس حاصل فرمایید.

همچنین دریافت راهنمایی های مناسب در خصوص خرید، ثبت نام، تغییر مالکیت سیم کارت های همراه اول، اطلاع از شرایط و ضوابط رومینگ بین الملل همراه اول و روش های فعالسازی آن، دریافت راهنمایی در مورد بسته های گوناگون پیامکی، مکالمه و... ، شکایت از عدم پوشش شبکه و آنتن دهی در مناطق مختلف شهر و یا کشور، دریافت راهنمایی در مورد اینترنت و نحوه فعال سازی اینترنت روی خطوط خریداری شده، دریافت صورتحساب و همچنین گردش های مالی صورت گرفته در زمینه افزایش اعتبار یا پرداخت قبض های سیم کارت و سایر مشکلات و سوالات مختلف؛ کارشناسان سامانه 9990 همراه اول در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به مشترکین هستند.

آیا تجربه تماس با پشتیبانی همراه اول را داشته‌اید؟

مطالب مرتبط
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
بلاگ | اخبار اپراتورها
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
شرکت همراه اول اولین اپراتور ایران دو سیم کارت را به صورت نمادین در قالب توکن NFT در سامانه به نام بی تا ققنوس منتشر کرد. اپراتور همراه...
چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟
در این نوشته قصد داریم قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول را به مشترکین این اپراتور آموزش دهیم. می توانید با چند روش آسان پیامک تبلیغاتی را...
بررسی سیم کارت تاریخ تولدی
بلاگ | خدمات سیم کارت
بررسی سیم کارت تاریخ تولدی
درخواست خرید سیم کارت تاریخ تولدی در میان کاربران به قدری زیاد است که در میان سیم کارت های رند ردیفی به نام سیم کارت تاریخ تولدی وجود دارد...
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
بلاگ | اخبار اپراتورها
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
در این نوشته به صورت کامل شرایط تعویض سیم کارت همراه اول و هزینه تعویض سیم کارت را مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید استعلام سیم کارت...
تعداد 53 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.3
25
4
5
2
17
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. hab***@gmail.com

    سلام این نت من یه بسته نامحدود گرفتم اما اصلا سرعت نداره من الان باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنین

  2. meh***@gmail.com

    سلام من خط 130 هزار تومان اینترنت گرفتم دوسه هفته شده که نت ندارم چرا اینترنت قطع پول من چی میشه کلاس آنلاین ثبت نام کردم کلی پول دادم اونم نمیتونم شرکت کنم چرا چطوری قرار این همه خسارتی که به ما زدین جبران کنید لطفا پاسخ دهید

  3. Man***@gmail.com

    سلام وقتتون بخیر ، یک سوال دارم حدود ۱۰ سال پیش پدرم میخواستند با خانمی ازدواج کنند و ما براشون یک خط و موبایل خریدیم ولی این وصلت صورت نگرفت ، ایشون گفتن میخواید بریم سیم کارت رو به نام پدر. بزنیم راستش کمی خجالت کشیدیم سند خرید موبایل و سیم کارت سالهاس دست پدرم است و ما هیچ آدرس و تلفنی از این خانم نداریم فقط اسم و فامیلشون رو میدانیم چطور میتوانیم این خانم را پیدا کنیم که سیم کارت تکلیفش معلوم شود؟ با تشکر

  4. سلام عرض ادب به خدمات مشریان ۹۹۹۰ تماس مگیرم اما نمیتونم وصل بشم خطم در مسدودی شارژ قرار داره حالا چیکار کنم

  5. من نت همراهم بالای گوشیم میاد ولی حتی با بسته ام پیاما برام نمیاد رفتم خدماتی گفتن بسته بگیرم خوب میشه ولی نشد پشتیبانی ۹۹۹۰ هم نمیاد برام میشه راهنمایی کنید

  6. چرا همراه رو نمیتونم در ترکیه رومینگ کنم ؟ تمام مراحل رومینگ رو نیرم . و نمام شبکه هارو انتخاب میکنم . مینویسه سیم کارت شما اجازه اتصال به شبکه مورد نظر را نمیدهد . چرا ؟

  7. کلاهبردار تر از همراه اول خودشه! بسته 3 گیگ دهه فجر میده تو سامانه همراه من هم نشون میده که 3 گیگ اینترنت داری وقتی استفاده میکنی بعد از اینکه خوب پولو از جیبت زدن پیام میاد شما تا الان 10 هزار تومن از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده کردیدومواظب این ترفندها باشید. مردم شدن منبع درامد این اپراتورها!!!

  8. کلاهبردار تر از همراه اول خودشه! بسته 3 گیگ دهه فجر میده تو سامانه همراه من هم نشون میده که 3 گیگ اینترنت داری وقتی استفاده میکنی بعد از اینکه خوب پولو از جیبت زدن پیام میاد شما تا الان 10 هزار تومن از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده کردیدومواظب این ترفندها باشید. مردم شدن منبع درامد این اپراتورها!!!

  9. من با شماره گیری ستاره ۱۰۰۰ مربع بسته نامحدود شبانه خواستم بگیرم به مبلغ ۱۹۹۰۰ گفت اعتبارت کافی نیست روی افزایش اعتبار کلیک کردم شارژ گرفتم پنجاه هزار تا اما بااینکه من پنجاه هزار. تا شارژ گرفتم گفت اعتبارم کافی نیست هر چقدر شارژ میگیریم میگه اعتبار شما برای خرید این بسته کافی نیست مشکل از چیه ؟؟؟ برای خرید این بسته به پول نیازه یا شارژ چون از منشماره کارت و رمز پویا نمی‌خواد افزایش اعتبار رو که کلیک میکنم میگه خرید شارژ اسمی از پول و کارت نمی‌آورد ؟؟؟؟!!!

  10. سلام كد آهنگ هاي پيشواز براي ٢٢ بهمن هميشه تكراري و آهنگ هاي خوبي نيست ايرانسل لإله هاي در خون خفته و ....چندين آهنگ مناسب ديگه داره و هميشه براي همه مناسبت هاي انقلابي آهنگ هاي مذهبي و انقلابي بهتري داره ولي فكر ميكنم همراه اول خيلي احساس با كلاسي ميكنه كه خيلي با رهبري و سردار و دهه فجر خودش و عجين نميدونه ...😡نفوذي ها تون زياد شده يا منافق شدين !؟؟؟ چي شده ك تافته جدا بافته ميدونين خودتونو...

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست