وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی

انتشار ۱۴۰۰/۹/۲۳ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۲۳ ۱۲:۰۸ . ۲۳۱۱ بازدید

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی یکی از موضوعات مورد علاقه بسیاری از کاربران است. افراد بسیار زیادی هستند که دوست دارند اطلاعات کاملی در مورد سیم کارت تاریخ تولدی داشته باشند. درخواست خرید سیم کارت تاریخ تولدی در میان کاربران به قدری زیاد است که در میان سیم کارت های رند ردیفی به نام سیم کارت تاریخ تولدی وجود دارد. در این مقاله به بررسی سیم کارت تاریخ تولدی پرداخته ایم پس تا انتها همراه ما باشید. 

 

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی

 

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی ایرانسل 

سیم کارت تاریخ تولدی در حال حاضر توسط ایرانسل به کاربران ارائه می شود. شما به عنوان کاربر می‌توانید شماره دلخواه خود را از بین این سیم کارت های تاریخ تولدی انتخاب کنید. همچنین شماره‌های طلایی مانند شماره‌های مرتب، شماره فعلی تلفن‌همراه، تلفن ثابت منزل و یا محل کار خود، تاریخ تولد یا ازدواج، را می توانید به عنوان یک ردیف شماره‌های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همکاران، ترکیب حروف ابجد که مفهوم خاصی را ایجاد می‌کند، شماره حساب بانکی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگری باشد.  شما به عنوان کاربر لازم است به فروشگاه اینترنتی ایرانسل مراجعه کنید و سپس سیم کارت تاریخ تولدی خود را مشابه با شماره موردنظر خود انتخاب نمائید. در صورتی که شماره‌ انتخاب شده قبل از این توسط سایرین رزرو نشده باشد، سیستم، انتخاب آن را برای شما تایید کرده و شما را به مرحله بعدی هدایت می‌کند. پس از تایید سیستم و وار‌د کردن اطلاعات لازم، مرحله ثبت ‌نام برای شما آغاز می‌شود. شما کاربران عزیز باید مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیک و یک شماره تلفن‌همراه الزامی است زیرا در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام از طریق پیامک و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی خواهد رسید. بعد از این مرحله یک پیامک و نامه الکترونیکی مبنی بر انجام موفقیت آمیز عملیات به صورت خودکار برای شما به عنوان متقاضی ارسال می‌شود. شما باید نسبت به پرداخت هزینه سیم کارت تاریخ تولیدی و شماره انتخابی خود از طریق پرداخت آنلاین اقدام کنید. توجه داشته باشید که در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت شما از طریق پیامک و پست الکترونیک به اطلاعتان خواهد رسید. 

 

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی ایرانسل

 

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی شاتل

شاتل با عرضه رنج جدید شماره‌های خود امکان خرید سیم کارت تاریخ تولدی و همچنین انتخاب شماره با توجه به تاریخ تولد شما را فراهم کرده است. به گزارش روابط عمومی شاتل، این اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن همراه، که سیم‌کارت‌های هوشمند خود را با پیش‌شماره ۰۹۹۸ عرضه می کند، برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند سیم کارت تاریخ تولدی شاتل را با شماره دلخواه خود بر اساس تاریخ تولد و یا هر تاریخ دیگری که برای آن‌ها ارزشمند است انتخاب کنند. شما کاربران عزیز، با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه شاتل موبایل ، می توانید به راحتی شماره دلخواه خود را با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و رنج ۱۳انتخاب کنید. نکته مهمی که باید به ان توجه داشته باشید این است که از هر تاریخ فقط یک شماره سیم کارت تاریخ تولدی موجود است و متقاضیانی که شماره و تاریخ خاصی را مد نظر دارند، باید قبل از اختصاص شماره به سایر متقاضیان، برای دریافت سیم‌کارت با شماره دلخواه خود اقدام کنند.

 

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی شاتل

 

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی همراه اول 

اپراتور همراه اول برای کاربران، امکان دریافت سیم کارت تاریخ تولدی را فراهم کرده است. شما متقاضیان عزیز می توانید از مزایای ثبت و راه‌اندازی خط تلفن همراه اول با شماره تاریخ تولد بهره مند شوید. جالب است بدانید اپراتور های بزرگ سیم کارت ارزان برای مشترکین در نظر گرفته اند.

انواع شماره های رند سیم کارت تاریخ تولدی همراه اول 

به طور کلی سیم کارت تاریخ تولدی رند با درجه ها و اسامی مختلفی در بازار شناخته می شوند. در این این قسمت به بررسی انواع این شماره ها برای شما عزیزان پرداخته ایم:

مدل پله ای : این مدل شامل شماره هایی است که حداقل 4 رقم اول یا آخر آنها را اگر 2 رقم 2 رقم جدا کنیم ، رقم یکان یا دهگان آنها برابر باشند و به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند :

  • مدل آینه ای : مدل آینه ای شامل شماره هایی می شوند که حداقل 4 رقم اول یا آخر شماره بصورت قرینه قرار گرفته باشند. مانند: * * * 51 15 0912 یا 41 14 *** 0912 در صورتی که 3 رقم اول و آخر شماره نیز قرینه باشند باز هم شماره رند آینه ای محسوب می شود. مانند: 531 * 135 0912
  • مدلترازویی : شماره هایی که 3 رقم ابتدایی شماره با 3 رقم انتهایی دقیقا یکسان باشند به عنوان مدل رند ترازویی شناخته می شوند.

مدل ترتیبی : اگر حداقل 3 رقم از شماره بصورت اعداد پشت سر هم و به ترتیب در ابتدا یا انتهای شماره قرار گیرند به آن رند مدل ترتیبی گویند و دارای دو نوع زیر است:

  • مدل جفت جفت : شماره هایی که در آن اعداد بعد از پیش شماره و یا در انتهای شماره به صورت 2 رقم 2 رقم یکسان باشند مدل رند جفت جفت نامیده می شوند. مانند: *** 85 85 0912 یا 26 26 *** 0912 و دارای انواع زیر می باشند:
  • مدل ده دهی : در این مدل اعداد تشکیل دهنده ی شماره به صورت مضرب های ده و یا مضرب های ده در آنها بصورت پله ای در ابتدا یا انتهای شماره قرار  می گیرند و دارای دو نوع زیر هستند:
  • مدل هزاری و ده هزاری : در این مدل اعداد بصورت هزار، ده هزار و یا مضربی از آن در ابتدا یا انتهای شماره قرار می گیرند و دارای انواع زیر می باشند:
  • مدل میلیونی : شماره هایی که حداقل 5 عدد صفر در آنها وجود داشته باشد بصورت میلیون خوانده می شوند و از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند .

 

بررسی سیم کارت تاریخ تولدی همراه اول

 

  • مدل تکراری : اگر در شماره ی انتخابی شما یک عدد به صورت مرتب و پشت سر هم تکرار شود به آن مدل رند تکراری می گویند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر چه تعداد تکرار عدد مورد نظر بیشتر باشد شماره شما از مرغوبیت بالاتری برخوردار خواهد بود. مدل رند تکراری دارای انواع زیر است :
  • مدل تکرار پیش شماره : شماره هایی که در ابتدا یا انتهای آنها پیش شماره تکرار می شود بدلیل سادگی در بخاطر سپردن شماره رند محسوب می شوند.

 

  • مدل تاریخ تولدی : شماره هایی که با یک تاریخ تولد شروع می شوند و یا به یک تاریخ تولد که یکی از سال های شمسی می باشد ختم می شوند را رند تاریخ تولدی می گویند.
  • مدل متشکل از دو رقم : در صورتی که اعداد شماره ، تنها از دو عدد تشکیل شده باشد ، دارای قیمت بالایی بوده و رند محسوب می شوند.
  • مدل تکرار دو رقم یکی : اگر 4 رقم اول و یا آخر شماره به صورت xxyy باشند، را مدل تکرار دو رقم یکی تشکیل می دهند. آیا می دانید قیمت گذاری سیم کارت چیست؟  قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار مطلع شوید.

 

انواع شماره های رند سیم کارت تاریخ تولدی همراه اول

 

خرید سیم کارت تولدی ایرانسل

در این مقاله نکات مربوط به بررسی سیم کارت تاریخ تولدی را برای شما عزیزان ارائه کردیم. اگر تجربه خریداری و استفاده از سیم کارت تاریخ تولدی را دارید، با ما و دیگر کاربران عزیز این تجربه را به اشتراک بگذارید. توصیه شما به دیگر کاربران در مورد خریداری سیم کارت تاریخ تولدی چیست؟ بی‌صبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم. حتما تجربه خود را با ما و دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد و تجربه شما ؟

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست