وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟

انتشار ۱۴۰۰/۱۰/۶ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۰/۶ ۱۵:۳۲ . ۱۲۳۰ بازدید

در این نوشته قصد داریم قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول را به مشترکین این اپراتور آموزش دهیم. می توانید با چند روش آسان پیامک تبلیغاتی را برای سیم کارت همراه اول خود حذف کنید. 

  1. برای حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول عدد 1 را به 8999 ارسال کنید.
  2. می توانید با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 8999 مربع ) *8999# پیامک تبلیغاتی را برای سیم کارت های همراه اول خود حذف کنید. 
  3. با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 800 مربع ) *800# می توان به حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول پرداخت.
  4. می توان با تماس به مرکز اطلاع رسانی 9990 پیامک تبلیغاتی را حذف کرد. 

 

چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟

 

مشترکین اپراتور همراه اول با ارسال عدد یک به شماره 8999 می توانند قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول را انجام دهند. جالب است بدانید پیامک های اطلاع رسانی سرویس های پایه و پهنای باند اپراتور همراه اول جزء پیامک تبلیغاتی نیستند. بدین صورت در صورتی که سرویس تبلیغاتی حذف شود کاربران سرویس پایه و پهنی باند اپراتور همراه اول را دریافت می کنند. بعضی از مشترکین بخاطر عضویت در باشگاه خاص با ارائه شماره به فروشگاه از پیامک تبلیغاتی دریافت خواهند کرد، همراه اول د راین مورد هیچ دخالتی نمی کند. مشترکین با مراجعه به اپلیکیشن همراه من می توانند فعال و قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول را انجام دهند. 

 

بررسی جامع قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول

آیا می دانید چطور پیامک های تبلیغاتی اپراتور ها را لغو کنیم؟ پیامک های تبلیغاتی همراه اول یک موضوع آزاردهنده ای برای مشترکین می باشد، کاربران برای رفع این گونه پیام ها به مکان های مختلفی مراجعه کردند و برای قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول حاظر به پرداخت هزینه هستند. جالب است بدانید زمانی که این مدل پیامک تبلیغاتی برای مشترکین ارسال می شود ، که مشترک در یک سامانه ای اجازه فرستادن پیامک و کسر هزینه را کرده است. در این نوشته به شما آموزش می دهیم چگونه نسبت به حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول بپردازیم. 

 

بررسی جامع قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول

 

قطع پیامک هزینه دار همراه اول

آیا می دانستید پیامک های تبلیعاتی همراه اول آن گونه پیام هایی که معمولا برای تبلیغ یک برند یا محصول می باشد این پیامک ها  معمولا به صورت جذاب یا حتی به صورت ورود به مسابقه ممکن برای شما فرستاده شود. این مدل پیامک ها به صورت زیاد برای اساس اطلاعات جمع آوری شده مانند محل زندگی ، تیم محبوب ، تبت نام شخص در وبسایت و..... برای مشترکین همراه اول ارسال می شوند. آیا می دانستید پیامک تبلیغاتی وروش های جذاب مثل پیامک صوتی هنوز هم در صنعت پیامک یک راه خوب برای معرفی محصولات و ارائه دادن خدمات می باشد. زمانی که از راه درست و قانونی اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نسبت به حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول بپردازیم.

آیا می دانید هدف از ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟

جالب است بدانید پیامک های تبلیغاتی یک راه مناسب برای اطلاع رسانی های مهم می باشد، همچنین دسترسی به افراد آسان می باشد، می توانید بامشترکین ارتباط مستقیم داشته باشید، اطلاع رسانی از خفیفات و پیشنهادها و..... هدف ارسال پیامک تبلیغاتی است. در این نوشته قصد داریم روش های اطلاع رسانی سرویس فعال سیم کارت را بررسی کنیم. در این صورت آگته می شوید که  هم اکنون چه سرویس هایی برای سیم کارت شما فعال می باشند و چه میزان هزینه بابت کسر کردن در صورنپتی که نیاز ندارید سرویس را قطع کنید. می توانید از کد دستوری همراه اول برای قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کنید. 

 

روش های قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول

جالب است بدانید چیامک های تبلیغاتی از سمت اپراتور همراه اول ارسال می شود، در ادامه برای حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول روش های آسانی وجود دارد. برای حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول می توانید از مراحلی آسان می توان استفاده کرد. مرحله یک : برای حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول عدد 1 را به 8999 ارسال کنید. مرحله دوم : می توانید با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 8999 مربع ) *8999# پیامک تبلیغاتی را برای سیم کارت های همراه اول خود حذف کنید. مرحله سوم : با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 800 مربع ) *800# می توان به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول پرداخت.مرحله چهارم: می توان با تماس به مرکز اطلاع رسانی 9990 پیامک تبلیغاتی را حذف کرد. مرحله پنجم : نصب اپلیکیشن همراه من سپس در قسمت خدمات نسبت به فعال سازی و قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول پرداخت. 

نکته مهم : آیا می دانستید پیامک های اطلاع رسانی اپراتور ها و بانک ها جزء پیامک های تبلیغاتی همراه اول نمی باشد. در این صورت نگران نباشید در صورتی که نسبت به قطع پیامک تبلیغاتی می توانید پیامک بانکی و اطلاع رسانی اپراتور را دریافت کنید. 

 

قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول با ارسال عدد یک به 8999

در صورت قطع پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول و خدمات مبتنی بر محتوا در قیمت پیامک تلفن همراه بروید و عدد یک را به شماره 8999 پیامک کنید. سپس پیامی با متن ( موفقیت آمیز بودن لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول ) دریافت می کنید. بعد از ارسال در خواست خود پیامک های تبلیغاتی همراه اول قطع خواهند شد. اپراتور همراه اول یک پیام برای شما ارسال می کند سپس نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام می کند. 

حذف پیامک تبلیغاتی با شماره گیری کد دستوری #8999*

جالب است بدانید یکی از راه های قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول این است که در قسمت شماره گیری کد دستوری  ( ستاره 8999 مربع ) #8999* را شماره گیری کنید. در این صورت در خواست حذف پیامک تبلیغاتی برای اپراتور همراه اول فرستاده می شود، سپس نتیجه تا 24 ساعت بعد از درخواست اجرا می شود.

حذف پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول 

همان گونه که در مطالب بالا اشاره کردیم ، می توانید سرویس های فعال سیم کارت خود را اطلاع کسب کنید. در این صورت پیامک هایی که ارسالش را دوست ندارید غیر فعال کنید. برای اطلاع رسانی از سرویس های فعال اپراتور همراه اول کد دستوری  ( ستاره 800 مربع ) #800 * را شماره گیری کنید.در این صورت سرویس های فعال سیم کارت همراه اول برای شما ارسال می شود سپس برای قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کنید. اطلاعات کد دستوری شامل موارد مانند : خدمات فعال ، قطع خدمات محتوایی ،قطع تبلیغات ، ارسال پیامک تبلیغاتی ، استعلام هویت می باشد.

 

حذف پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول

 

قطع چیامک تبلیغاتی با شماره گیری 9990

آیا می دانستید ترسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکین بسیار آزار دهنده می باشد و گاهی اوقات به شکایت منجر شده است. پیشنهاد می کنیم در صورت نا رضایتی ارسال پیامک تبلیغاتی برای حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول از یکی از روش هایآموزش داده شده استفاده کنید اگر روش های بالا را امتحان کردید و جواب نداد، سپس با شماره گیری 9990 تماس بگیرید و برای قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول با یکی از اپراتور های این شرکت ارتباط برقرار کنید.

حذف پیامک تبلیغاتی با نصب اپلیکیشن همراه من

یکی از روش های حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول این است که اپلیکیشن همراه من را نصب کنید ، سپس در قسمت مدیریت سیم کارت می توانید نسبت به حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول اقدام کنید. این روش یکی از آسان ترین روش های حذف پیامک می باشد.

 

حذف پیامک تبلیغاتی با نصب اپلیکیشن همراه من

 

خدمات مبتنی بر محتوا چیست؟

جالب است بدانید خدمات مبتنی بر محتوا بدین معنی است که اپراتور همراه اول یک سری از خدمات محتوایی مانند مسابقع ، منابع آموزشی ، موارد بهداشتی ، سرگرمی ، سلامتی و تفریحی را ارائه و در صورت دریافت آن ها هزینه از مشترک دریافت می کند. مشترک اطلاعات کامل از هزینه این پیامک ها ی تبلیغاتی را دارد . در صورت قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول می توانید باروش هایی که آموزش دادیم این پیام ها را حذف کنید. در این نوشته به شما کمک می کنیم به آسانی بتوانید نسبت به حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کنید. با حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول از کم شدن به صورت خودکار شارژ سیم کارت جلوگیری خواهد شد. در این نوشته به طور جامع نسبت به حذف پیامک های تبلیغاتی می پردازیم. 

 

خدمات مبتنی بر محتوا چیست؟

 

کد قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول

جالب است بدانید کد حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول برای قطع پیام های مبتنی بر محتوا یعنی پیامک های که هزینه آن ها روی قبض مشترکین محاسبه می شود. مشترکین برای دریافت هر پیامک هزینه از شارژ یا قبض تلفن همراه کسر می شود. مشترکین برای استعلام پیامک های تبلیغاتی همراه اول می توانند کد دستوری ( ستاره 800 مربع ) سپس عدد 2 را ارسال کنند. بدین صورت دقت کنید پیامک های که برای شما هزینه دارند و روی قبض باید پرداخت کنید را غیر فعال کنید. جالب است بدانید این پیامک ها که با شماره های 1000 و 2000 و 3000 و... ارسال می شوند، اشتباه نگیرید، پیامک هایی که با شماره های 1000 و 2000 و 3000 و 5000 شروع می شوند کاملا رایگان می باشند.برای حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول در بخش تلفن همراه کد دستوری ( ستاره 8999 مربع ) را شماره گیری کنید. سپس برای غیر فعال سازی پیامک همراه ول عدد 1 را ارسال کنید و در صورت دریافت پیامک تبلیغاتی عدد 2 را ارسال کنید. پیامک تبلیغاتی همراه اول در 24 ساعت فعال و غیر فعال می شود. دقت کنید با این کار پیامک های تبلیغاتی از اپراتور 1000 و 2000 و 3000 و 5000 یا 021 حذف خواهد شد. سپس پیامک هایی که از اپراتور همراه اول یا میلیونر ها و... پیام بانکی غیر فعال نخواهد شد. توجه داشته باشید پیامک تبلیغاتی رایگان نیستند و برای شما هزینه به همراه خواهند داشت. پیام های VAS از شماره های 4  یا 5 رقمی ارسال می شوند در اولین پیام هزینه هر پیام و چگونگی قطع پیامک های تبلیغاتی ارسال می شود. جالب است بدانید اپراتور ایرانسل نیز روش های برای حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل دارند.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست