وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

آموزش ساخت شماره مجازی و کاربرد آن به صورت رایگان

انتشار ۱۴۰۰/۳/۲۷ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۳/۲۷ ۱۱:۰۶ . ۴۴۶۹ بازدید

شماره مجازی را میتوان از پرکاربردترین خدمات مجازی دانست. اگر شما میتوانید اکانت مجازی برای خود بسازید، تا پایان مقاله همراه ما باشید. در این مطلب برای آموزش ساخت شماره مجازی و کاربرد آن به صورت رایگان را شما عزیزان ارائه خواهیم داد. آیا می دانید  تغییرآدرس آی پی چگونه است؟ در شبکه های محلی یا بین المللی هر دستگاه برای شناساندن و امکان اتصال نیاز به یک شناسه دارد.  

آموزش ساخت شماره مجازی و کاربرد آن به صورت رایگان

 

چرا شماره مجازی بسازیم؟

به طور کلی برای راه اندازی یک کسب و کار و در حقیقت کارآفرینی، ارتباط با مخاطبان و به نوعی مشتریان یکی از شرطهای اصلی موفقیت محسوب می‌شود. شما به عنوان کارآفرین اگر تمایل دارید که در کار خود موفق شوید، حتما باید با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط موثر و مداومی داشته باشد. برای گسترش و بهبود کار خود لازم است از نیازها، نظرات، انتقادات و پیشنهادهای آن‌ها باخبر شوید. به طور معمول ارتباط با مشتریان و مخاطبان کسب و کارها از طریق خطوط تلفن و تلفن همراه امکان پذیر است. ولی شما با ساخت شماره مجازی می توانید در شبکه‌های مجازی مختلف ارتباطات گسترده با مخاطبان و مشتریان خود را مدیریت کنید.  

چرا نیاز به ساخت شماره مجازی دارم؟

اگر با خود فکر می کنید که چه نیازی به ساخت شماره مجازی دارید. باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و حتی بین المللی نیز به جای خرید خط تلفن ثابت، از شماره مجازی استفاده می‌کنند. در واقع شماره مجازی شما هیچگونه محدودیت مکانی ندارد و شما نیازی به استفاده از سیم کارت فیزیکی هم نخواهید داشت. به طور کلی اساس کار شماره مجازی همانند شماره تلفن های دیگر است، با این تفاوت که وجود فیزیکی و حقیقی ندارد. با شماره ی مجازی خود به راحتی میتوانید تماس برقرار کنید و پیامک دریافت و ارسال نمائید ولی هزینه ای بابت تماس و پیامک پرداخت نمی کنید. شما تنها از اینترنت گوشی یا وای فای برای ارتباطات خود استفاده میکنید. شماره های مجازی را بدون در دست داشتن سیم کارت های اپراتورهای مختلف روی اپلیکیشن های متفاوت نظیر تلگرام، واتساپ و…میتوان نصب کرد.

 

چرا نیاز به ساخت شماره مجازی دارم؟

 

شماره مجازی و چگونگی عملکرد آن  

در قدم اول نیاز است که بدانید شماره مجازی چیست؟ شماره مجازی در واقع یک شماره تلفن است که بر پایه خط تلفن نیست. در حال حاضر نیز همه کشورها تمایل دارند که خط تلفن ثابت را به گونه‌ ای از میان برداشته و شماره مجازی را به صورت همگانی مورد استفاده قرار دهند. به صورت ساده میتوان گفت که این شماره به شما این امکان را می‌دهد که به طور مثال در ایران زندگی کنید ولی یک شماره کانادایی داشته باشید. بنابراین با داشتن شماره مجازی، شما از هر کشوری می‌توانید با کشور دیگری که مد نظرتان است تماس بگیرید.

 آموزش ساخت شماره مجازی

در گام اول باید بدانید که ساخت شماره مجازی و راه اندازی آن نیاز به یک اینترنت پرسرعت دارد. شما برای برقراری تماس‌های باکیفیت با سراسر دنیا، لازم است که یک اینترنت پرسرعت داشته باشید. برنامه های مختلفی هستند که به شما کمک می کنند تا شماره مجازی رایگان بسازید و از آن ها استفاده کنید. اما بهترین و ایمن ترین راه استفاده از این نوع شماره ها خرید شماره مجازی است.  

 

 آموزش ساخت شماره مجازی

 

 برنامه های ساخت شماره مجازی به صورت رایگان

  برنامه Talka tone Calling App

این برنامه به عنوان یک برنامه ایده ال برای ساخت شماره مجازی به صورت کاملا رایگان از کشور آمریکاست. برای ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا ابتدا باید این برنامه را دانلود کنید. در مرحله بعد با ثبت آدرس ایمیل خود می توانید کد تائید را دریافت کرده و وارد برنامه شوید. حالا به راحتی می توانید به صورت رایگان شماره مجازی آمریکا را بسازید.  

 مزایای برنامه Talk atone Calling App

استفاده از شماره مجازی به صورت نامحدود و رایگان از مزایای این برنامه می باشد. شما می توانید با استفاده از اینترنت، به راحتی با شماره مجازی خود پیام ارسال و دریافت کنید و تماس برقرار نمائید . یکی از مزیت های این نرم افزار مقرون به صرفه بودن و ساخت شماره مجازی با هزینه ای بسیار کم است. با این نرم افزار شما می توانید شماره مجازی آمریکا را در کمترین زمان ممکن و بسیار سریع بسازید.  

برنامه ND Line

این برنامه به عنوان یکی از پرطرفدار ترین برنامه های ساخت شماره مجازی به صورت رایگان است. شما می توانید برای ساخت شماره مجازی کشور آمریکا و کانادا از این برنامه استفاده کنید.  

 مزایای برنامه n  Line

اگر میخواهید از یک برنامه بسیار ساده برای ساخت شماره مجازی استفاده کنید، این برنامه را از دست ندهید. شما می توانید با استفاده از وای فای و یا داده گوشی برای برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از این برنامه استفاده کنید. برای ساخت شماره مجازی موردنظر خود، بعد ازدانلود این برنامه و تایید ایمیل، به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنید.

 برنامه Next Plus

این برنامه نیز از برنامه های بسیار کاربردی برای ساخت شماره مجازی به صورت رایگان برای کاربران اندروید و آیفون است. این برنامه را دانلود کنید و بعد از ثبت آدرس ایمیل، کد تایید را دریافت کرده و با ثبت یک رمز عبور، به صورت کاملا رایگان شماره مجازی خود را بسازید.  

 

 مزایای برنامه NextPlus

بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای، به صورت نامحدود پیام ارسال کرده و تماس برقرار کنید. شما به راحتی و سادگی می توانید از شماره مجازی خود استفاده کنید.  

برنامه Textnow

برای ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا از این برنامه استفاده کنید. بعد از نصب و ورود به این برنامه یک کد سه رقمی برای شماره مجازی خود انتخاب کرده و به صورت رایگان شماره مجازی آمریکا و کانادا را از آن دریافت نمائید.  

 مزایای برنامه Textnow

از این برنامه برای ساخت شماره مجازی خود استفاده کنید و بسته مکالمه و پیامک هدیه بگیرید. بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی بابت این برنامه به صورت رایگان و نامحدود با مخاطبان هود ارتباط داشته باشید.  

 برنامه Text Me

پیشنهاد ما برای کاربران اندروید و آیفون استفاده از این برنامه برای ساخت شماره مجازی است. استفاده از این برنامه مانند تمامی برنامه های دیگر که در بالا معرفی شدند با تایید آدرس ایمیل امکان پذیر است.  

 مزایای برنامه Text Me

ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا وکانادا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای و امکان ارسال عکس و فیلم و برقراری تماس ویدیویی با مخاطبان از جمله مزایای استفاده از این برنامه است. با نصب این برنامه روی گوشی یا تبلت خود، به صورت رایگان شماره مجازی دریافت کنید.

 برنامه TextPlus

با استفاده از شماره های مجازی ساخته شده از طریق این برنامه میتوانید همانند افرادی که در آمریکا یا کانادا زندگی میکنند با مشتریان خود در ایالات مختلف این کشورها ارتباط برقرار کنید.  

 استفاده از شماره مجازی رایگان چه مشکلاتی دارد؟

 

 مزایای برنامه TextPlus

برای استفاده از این برنامه نیازی به انتظار جهت دریافت کد فعالسازی ندارید. شما بعد از ثبت آدرس ایمیل خود یک رمز عبور انتخاب کرده و با انتخاب کد مد نظر از ایالت های مختلف آمریکا یا کانادا شماره مجازی خود را دریافت میکنید. حالا به راحتی می توانید به صورت گروهی به مخاطبین خود پیامک ارسال و دریافت کرده و با آنها تماس برقرار کنید.  

برنامه Text Free & Call Free

این برنامه پرکاربرد برای ساخت شماره مجازی تنها با دانلود و ثبت آدرس ایمیل و انتخاب کلمه عبور قابل استفاده است. در مرحله بعد شما کد سه رقمی ایالت مدنظر را انتخاب کرده و شماره مجازی رایگان صورت کاملا رایگان در اختیار خواهید داشت.  

مزایای برنامه Text Free & Call Free

این برنامه به عنوان یکی از مناسب ترین برنامه ها برای ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا است. از قابلیت های این برنامه، امکان ارسال و دریافت پیام چند رسانه ای با مخاطبین و تماس کاملا رایگان می باشد. به این ترتیب شما امکان ارتباط جهانی با بیش از 50 کشور جهان را با ساخت شماره مجازی دارید.  

 برنامه SafeUM

این برنامه به عنوان یکی از متفاوت ترین برنامه ها برای ساخت شماره مجازی است. این برنامه امکان ایجاد شماره مجازی از کشور لاتویا را دارد. برای استفاده از آن، بعد از دانلود برنامه شماره همراه خود را ثبت نمائید تا کد فعالسازی برای شما پیامک شود. در نهایت شما یک شماره مجازی به صورت رایگان خواهید داشت.

 مزایای برنامه SafeUM

این اپلیکیشن قابلیت اجرای سه اکانت روی یک گوشی در یک زمان را دارد. همچنین یک پیام رسان قوی بوده و  قابلیت برقراری تماس های تصویری و صوتی با کیفیت و امنیت بالا برای مخاطبین را دارد.  

 

 برنامه Talk2

این اپلیکیشن برای ساخت شماره مجازی رایگان فیلیپین مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید یک اکانت کاملا رایگان روی برنامه هایی نظیر واتساپ , تلگرام , لاین , بیتالک و … از کشور فیلیپین داشته باشید. بعد از دانلود و ثبت شماره همراه خود می توانید شماره مجازی رایگان فیلیپین را بسازید. بعضی مواقع با ارور عدم اینترنت مواجه می شوید که در این صورت با تغییر آی پی این مشکل رفع می گردد. آیا می دانید تلگرام وب چیست؟ چه مزایا و معایبی نسبت به اپلیکیشن آن دارد؟                                                              

 اگر میخواهید اعتبار بالایی به کسب و کار خود بدهید شماره مجازی بسازید

 

 مزایای برنامه Talk2

از مزایای این برنامه امکان چت گروهی در برنامه های مختلف, همراه با قابلیت ارسال عکس و فیلم برای مخاطبان و امکان برقراری تماس به صورت رایگان می باشد.  

 

 برنامه ESIAtalk

این برنامه برای ساخت شماره مجازی اندونزی به صورت کاملا رایگان است. شماره مجازی شما امکان اجرا روی اپلیکیشن هایی نظیر واتساپ , تلگرام , وایبر و … را دارد.  

مزایای برنامه ESIA talk

امکان برقراری تماس با مخاطبان برنامه به صورت کاملا رایگان و چت گروهی و خصوصی با کاربران شبکه های اجتماعی برای شما فراهم است.  

 برنامه Smart Call

Smart Call   برای ساخت شماره مجازی کشور اندونزی است. از این شماره مجازی میتوانید در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید. این برنامه امکان چت گروهی و خصوصی با کاربران را برای شما فراهم می کند و کیفیت بالای تماس و پیام با کاربران و… از مزایای آن می باشد.  

 سایت Sticky number

با استفاده از این سایت شما می توانید به صورت رایگان شماره مجازی خود را از کشور انگلستان بسازید. شما می توانید به راحتی شماره مجازی خود را رو هر شماره دیگری دایورت کنید. همچنین امکان ساخت اکانت های مختلف تلگرام , وایبر , واتساپ و… با استفاده از شماره مجازی برای شما فراهم است. برای استفاده از این سایت آدرس ایمیل و شماره اصلی خود را وارد کرده و پروسه ثبت نام را تکمیل نمائید. حالا شما یک شماره مجازی رایگان انگلستان را دارید. چگونه حافظه تلگرام را مدیریت کنیم؟                                                                                                                                

 

مزایا و کاربردهای ساخت شماره مجازی

 

 

مزایا و کاربردهای ساخت شماره مجازی  

ساخت شماره مجازی مزایای مختلفی دارد. با توجه به مزایای متعددی که شماره‌های مجازی دارند، استفاده از آنها در حال افزایش است. با ما همراه باشید تا با مزایا و کاربردهای شماره مجازی بیشتر آشنا شوید.  

 شما با شماره مجازی در همه جا به تلفن دسترسی خواهید داشت

اولین مزیت ساخت شماره مجازی را می‌توان امکان دسترسی به آن در همه جا دانست. این شماره روی تلفن همراه شما قرار می‌گیرد، بنابراین می توانید همه جا به این شماره دسترسی داشته باشید. به طور مثال وقتی که  مشتری با تلفن محل کار تماس بگیرد، شما می‌توانید از منزل با او در ارتباط باشید. با توجه به بحران ویروس کرونا در جهان و زندگی بشر، امرزوه شرکت‌ها مجبورند که با کارکنان خود به صورت دورکاری همکاری داشته باشند. بنابراین اگر یک کارمند برای انجام کارهایش نیاز به تلفن شرکت داشته باشد، شماره مجازی  بهترین راهکار برای حل این مسئله است. ا

 هزینه مناسب‌تر و منطقی استفاده از شماره مجازی

شماره مجازی بر بستر اینترنت کار می‌کند، بنابراین هزینه تلفن مجازی ارزان‌تر از تلفن ثابت حقیقی شما است. شما می توانید برای تلفن مجازی خود از فناوری‌های روز مانند منشی تلفنی، ضبط صدا و تلفن گویا هم استفاده کنید.  

 شما می توانید به راحتی و سریع شماره مجازی خود را راه اندازی کنید  

از مزایای مهم ساخت شماره مجازی، راه اندازی آسان و سریع آن است. برخلاف تصور عمومی از مراحل پیچیده ساخت شماره مجازی، این نوع شماره بسیار سریع و آسان ساخته می شود و قابل استفاده است.  

 با شماره مجازی حریم خصوصی شما ایمن خواهد بود

در بعضی مواقع شما می‌خواهید یک اکانت در شبکه های مجازی مانند تلگرام ایجاد کنید و با شخص یا شرکتی در ارتباط باشید بدون اینکه طرف مقابل شماره واقعی شما را متوجه شود. پیشنهاد ما به شما ساخت یک شماره مجازی و استفاده از آن در جهت منافع خودتان است. گر میخواهید اعتبار بالایی به کسب و کار خود بدهید شماره مجازی بسازید

با توجه به اینکه سرشماره شماره مجازی مانند سرشماره تلفن ثابت است. به همین دلیل شماره مجازی به  کسب و کار شما اعتباری مضاعف می‌بخشد. بعضی از مشتریان تنها شماره‌ای را معتبر می‌دانند که دارای پیش‌شماره تلفن ثابت باشد. 

 استفاده از شماره مجازی رایگان چه مشکلاتی دارد؟

در قسمت بالا آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه های مختلف برای اکانت های تلگرام, گوگل، اپل آيدی، وایبر, واتساپ, لاین و… را برای شما عزیزان به طور کامل توضیح دادیم. نکته مهم این است که با استفاده از روشهای ذکر شده دراینجا، ممکن است دچار مشکلاتی شوید. از جمله این مشکلات میتوان به عدم حفظ حریم شخصی و امنیت برخی از شماره های مجازی ساخته شده با این شماره ها اشاره کرد.

 برنامه های ساخت شماره مجازی به صورت رایگان و مشکلات آنها

توجه داشته باشید که این برنامه ها در برابر تقاضای زیاد کاربران, تعداد شماره محدودی دارند. این برنامه ها شماره های مجازی را به صورت موقت در اختیار کاربران قرار می دهند. بنابراین این امکان وجود دارد که بعد از مدتی استفاده از آن شماره از شما سلب شود. وقتی این شماره مجازی در اختیار کاربران دیگر قرار می گیرد، ممکن است اطلاعات شما در شبکه های مجازی مختلف برای کاربر جدید نمایش داده شود. این مسئله به نوعی سرقت اطلاعات شخصی شما محسوب شده و باعث بروز مشکلاتی برای کاربر می گردد. از دیگر مشکلات شماره های مجازی ساخته شده توسط این برنامه ها، امکان ارسال کد به دفعات مکرر است. این خود یک مشکل اساسی است. زیرا کاربران زیادی می توانند از این شماره ها استفاده کنند. بنابراین میتوان گفت که استفاده از این شماره ها برای کسب و کار شما گزینه چندان مناسبی نخواهند بود.  

 راه حل مطلوب، خرید شماره مجازی ارزان

با توجه به مشکلاتی که استفاده از برنامه های رایگان ساخت شماره مجازی می توانند داشته باشند پیشنهاد ما خرید شماره مجازی واتساپ ارزان و استفاده از مزایا و امکانات این شماره مجازی است. در این صورت دیگر نگران حفظ اطلاعات و حریم شخصی خود نباشید. این شماره ها به صورت کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرند. بنابراین هیچ گونه دسترسی ای از طریق دیگر کاربران به این شماره ها وجود ندارد. از دیگر مزایای خرید شماره مجازی این است که این شماره ها به صورت نامحدود در اختیار شما قرار گرفته و هیچگونه نگرانی برای از دست رفتن شمار ها یا سلب اکانت وجود نخواهد داشت.

 

 راه حل مطلوب، خرید شماره مجازی ارزان

 

آموزش ساخت شماره مجازی

در این مقاله تمامی نکات مربوط به آموزش ساخت شماره مجازی به صورت رایگان و کاربرد آن را برای شما عزیزان ارائه کردیم. توصیه ما به شما استفاده از این برنامه ها برای ساخت شماره مجازی با توجه به نیاز و اولویت شماست. همچنین اهمیت امنیت اطلاعات خود در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید. اگر تجربه ساخت شماره مجازی رایگان با استفاده از این برنامه ها را دارید با ما و دیگر کاربران عزیز این تجربه را به اشتراک بگذارید. توصیه شما ساخت شماره مجازی به صورت رایگان با استفاده از این برنامه ها است یا خرید شماره مجازی ارزان؟ بی‌صبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم.    

 

 

تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. عالیی

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست