وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل

انتشار ۱۴۰۰/۶/۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۶ ۱۱:۳۱ . ۱۲۹۴ بازدید

انتخاب و خرید لوازم جانبی اصلی از خرید گوشی موبایل گاهی سخت تر می باشد. برای اصل بودن لوازم جانبی به فاکتور ها دقت کنید. برای خرید لوازم جانبی اصل و اورجینال چه نکاتی را باید رعایت کنیم. اهمیت استفاده لوازم الکترونیکی  اصل هر روزه بیشتر می شود و کاربران تمایل دارند بتوانند لوازم باکیفیت برای گوشی موبایل خود خریداری کنند. نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل را به طور جامع در این نوشته مورد بررسی قرار می دهیم. تا شما بتوانید با دقت بیشتری لوازم الکترونیکی با کیفیت برای گوشی موبایل خود از مراکز فروش لوازم جانبی خریداری کنید. جالب است بدانید خرید لوازم جانبی تقلبی و فیک باعث آسیب رسیدن به گوشی می شود. شرکت های تولید کننده بهترین گوشی ها و لوازم جانبی اصل در ساخت لوازم الکترونیکی از بهترین قطعات با استاندارد های مشخص برای تولید استفاده می کنند. لوازم جانبی فیک و تقلبی به استاندارد ها دقت و توجه لازم را نمی کنند. این تولیدکنندگان توجه بیشتری به شباهت دادن به کالا های اصل دارند و بر استاندارد ها دقتی نمی کنند. کالای تقلبی و فیک هر روزه در بازار در تعداد زیادی عرضه می شود ، شباهت بسیاری که با کالاهای اصل و اورجینال دارند کار را سخت تر کرده اند. در این نوشته نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل و اورجینال را مورد بررسی قرار می دهیم. خرید لوازم جانبی اصل و اورجینال هزینه بیشتری نسبت به لوازم جانبی فیک دارند. ولی به این نکته دقت کنید که لوازم جانبی تقلبی طول عمر یک سوم لوازم الکترونیکی اصل و اورجینال دارد. برند های معروف و معتبر لوازم الکترونیکی اصل تاکید کردند که این لوازم ایمنی و کارکرد بهتری را برای کاربران دارد. لوازم اورجینال از سرعت کیفیت و طول عمر مناسب نسبت به کالا های تقلبی و فیک دارد. با این که لوازم جانبی اصل و اورجینال قیمت بیشتر دارند ولی کارکرد بالایی دارد. درحالی که لوازم جانبی فیک و تقلبی به گوشی موبایل آسیب می رسانند.

 

نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل

 

نکات مهم برای خرید کارت حافظه اصلی

خرید و استفاده لوازم جانبی اصلی باعث کارکرد بهتر گوشی می شود. در عرصه تکنولوژی و استفاده بیشتر مردم از گوشی موبایل نیاز کاربران به خرید لوازم جانبی گوشی بیشتر شده است. خرید حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات عمومی یکی از مهم ترین لوازم جانبی به شمار می رود. با این که حافظه گوشی موبایل تا حدی نیاز ذخیره سازی را فراهم می کند ولی اطلاعات در حجم زیاد به یک حافظه خارجی نیاز دارد. حافظه خارجی یکی از لوازم جانبی مهم به شمار می رود. کاربران برای نیاز به ذخیره سازی اطلاعات از حافظه های خارجی استفاده می کنند. جالب است بدانید خرید کارت حافظه اصل سرعت دستگاه را بالا می برد و فضای محدود گوشی را بهبود می بخشد. لوازم جانبی تقلبی شباهت بسیاری با کالا های اصل و اورجینال دارند. در این قسمت یکی نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل به عنوان مثال حافظه ram اصلی می پردازیم. حافظه رم تقلبی و فیک وارد بازار شده است حافظه ها با ظاهری شبیه رم های اصلی به دقت بالای برای خرید نیاز دارند. 

 

نکات مهم برای خرید کارت حافظه اصلی

 

حافظه های تقلبی آرم ، لیبل ، هولوگرام تقلبی دارند و کار را برای تشخیص سخت کرده اند. حافظه فیک ظرفیت کمتری از ظرفیت نوشته شده روی آن دارند یا ممکن است سیستم عامل شما هک شود . برای خرید حافظه دقت کنید متن نوشته شده روی بدنه ram ناخانوا  نباشد و در بخش طراحی دقت کنید رنگ پریده نباشد. نکات مهم خرید لوازم جانبی اصل را به دقت بررس کنید، تا یک حافظه تقلبی و فیک نخرید. یکی دیگر از نکات خرید حافظه اورجینال بسته بندی ramمی باشد. چرا که کارت حافظه اصل پوشش طلقی دارد. زمانی که بسته بندی کارت حافظه کدر رنگ و اندازه ram نبود. به احتمال بسیار بالا این کارت حافظه فیک و تقلبی می باشد. 

 

نکات مهم برای خرید هنزفری و هدفون اصلی

 

نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل + هنزفری و هدفون

بیشتر کاربران تمایل دارند برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود از هنزفری ها استفاده کنند. تشخیص بهترین برند هدفون یکی از راه های خرید لوازم جانبی اصل می باشد. هدفون و هنزفری های اصلی و اورجینال تقاضای بسیاری دارد و هر روزه کاربران به دنبال راه های هستند تا بتوان هنزفری فیک و تقلبی را از اصل تشخیص داد. چراکه هنزفری های فیک با برند های بسیاری وجود دارد که کار تشخیص  هنزفری اورجینال را کاهش داده است. امروزه تشخیص دادن هنزفری اصل و اورجینال از هنزفری فیک یک مهارت به شمار می آید. نقل ضرب المثلی "هیچ وسیله ارزانی بدون حکمت نیست" اگر شما میخواهیم تعدادبسیاری هنزفری را خریداری کنید قیمت پایین هنزفری گولتان نزند. باید به این نکته توجه کنید که لوازم جانبی با کیفیت قیمت بالاتری دارند همچنین این لوازم عمر بیشتر ، کیفیت بالاتری دارند. بعد از دقت به قیمت هدفون ، نکته مهم بعدی بسته بندی هنزفری و هدفون می باشد. بسته بندی لوازم الکترونیکی اصل و اورجینال صاف و با رنگ های جذاب می باشد. روی بسته بندی دقت کنید لوگو برند معتبر  حک شده باشد. بعد از بسته بندی نگاهی به کنترلر کنید. طراحی شگفت انگیز و زیبا یکی از مهم ترین اقدامات شرکت های معتبر فروش لوازم جانبی است. اگر اندازه  کنترلر بزرگ و از طراحی زیبا و منحصر به فرد در آن دیده نمی شد احتمال بسیاری دارد هنزفری و هدفون فیک و تقلبی باشد. از دیگر تشخیص فیک و اصل بودن این است که هنزفری را درون یک اتاق تاریک زیر نور فلش گوشی قرار دهید. اگر عملکرد هنزفری ضد نور  باشد این هنزفری به احتمال بسیار بالا اصل و اورجینال است وغیر اینصورت زمانی که نور از هنزفری عبور کند و گوشی ها روشن گردد به احتمال بسیار این محصول فیک و تقلبی است. توجه کنید برای تشخیص دادن یک هنزفری اصل به نکات مهم خرید لوازم جانبی اصل دقت کنید، تا بتوانید هنزفری اصل و اورجینال را از فیک و تقلبی تشخیص دهید.

 

  نکات مهم برای خرید یک پاور بانک اورجینال

 

نکات مهم برای خرید یک پاور بانک اورجینال

از مهم ترین نکات برای خرید پاور بانک دقت کردن به وزن پاور بانک ، مدت زمان شارژ دهی ، جنس بدنه ، وجود لامپ LED است. به این نکته توجه کنید تشخیص دادن پاور بانک اصلی و فیک کار بسیار مهمی می باشد، چراکه پاور بانک تقلبی و فیک باعث انفجار و اشتعال گوشی می شود. پس خیلی دقت کنید بتوانید پاور بانک اورجینال خریداری کنید. یکی از نکات مهم خرید لوازم جانبی اصل ، بر خلاف دیگر لوازم الکترونیکی وسیله های سبک تر مزیت مهمی است ولی در پاور بانک این طور نیست دقت کنید پاور بانک وزن کمی نداشته باشد. چراکه پاور بانک های تقلبی و فیک کم وزن می باشند. این سبک بودن نشان دهنده تو خالی بودن و در نتیجه فیک بودن آن می باشد. این روش مهم ترین راه تشخیص پاور بانک اصل از فیک می باشد. یکی دیگر از راه ها ی تشخیص نگاه کردن به بدنه پاور بانک است چرا که پاور بانک تقلبی کم رنگ و نوشته های حک شده روی آن به خوبی دیده نمی شود. محصولات اصل و اورجینال از ظاهری زیبا و شگفت انگیز برخوردارند، این راه می توان به شما کمک کند پاوربانک اصل را از فیک تشخیص دهید. پاوربانک های تقلبی چراغ LED  ندارند و این نکته می توان از مهم ترین راه های تشخیص باشد. شرکت های ساخت پاور بانک فیک و تقلبی تمایلی به طراحی چراغLED ندارند. شما با این 3 راه به احتمال بسیار زیاد می توانید پاور بانک اصل و اورجینال خریداری کنید.

 

نکات مهم برای خرید قاب گوشی

 

نکات مهم برای خرید قاب گوشی

هنگام خرید گوشی دقت کنید یک قاب با کیفیت می تواند ضروری ترین کار ها باشد. چرا که قاب گوشی باعث محافظت بیشتر گوشی موبایل می شود، قاب ها می توانند گوشی را در برابر ضربه محافظت کنند و در عین حال باعث زیبای گوشی شوند . در حال حاظر بهترین گوشی ها از کیفیت بیشتر برخوردار هستند و شرکت های سازنده هزینه بسیاری برای مقاوم سازی دربرابر ضربه پرداخت کرده اند. ولی با این حال خرید یک قاب مناسب و با کیفیت از مهم ترین لوازم جانبی گوشی می باشد. خرید یک قاب زیبا و با کیفیت که گوشی را در برابر ضربه محافظت کند و از آسیب های پر هزینه جبران می کند. قاب باعث زیبایی بیشتر گوشی می شود، با خرید قاب جدید و با کیفیت حس می کنیم گوشی جدیدی خریده ایم.برای خرید قاب ها ی با کیفیت و اصل دقت کنید از مراکز معتبر خریداری کنید. نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل یک مهارت گفته می شود چراکه لوازم الکترونیکی فیک آسیب بسیاری به گوشی وارد می کند.

 

صفحه یا گلس مهم ترین لوازم جانبی می باشند؟

 

صفحه یا گلس مهم ترین لوازم جانبی می باشند؟

یکی دیگر از نکات مهم خرید لوازم جانبی اصل خریدن گلس اورجینال می باشد. چراکه بیشتر گوشی ها در جیب و کیف قرار می گیرد و احتمال ضربه و افتادن صفحه گوشی بسیار بالاست . دقت کنید زمانی که صفحه گوشی در کنار کلید و کارت بانکی قرار بگیرد از شفافیت صفحه گوشی کاسته می شود. خرید یک محافظ گلس ظاهر گوشی شما را تمیز نشان خواهد داد. محافظ صفحه و گلس گوشی را هنگام افتادن و شکستن LCD حفظ می کند.

 

برای خرید لوازم جانبی به چه نکاتی دقت کنیم؟

 

برای خرید لوازم جانبی به چه نکاتی دقت کنیم؟

از مهم ترین لوازم جانبی گوشی موبایل می توان به هنزفری ، هدفون، اسپیکر، Ram ،قاب ، گلسو پاور بانک، شارژر گوشی ، مونوپاد ، هدفون بلوتوثی ، کابل otg ، کابل usb ، کابل aux  اشاره کرد. امروزه نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل و تشخیص فیک و اصل بودن بسیار مهم است. در حال حاظر  هر روز شاهد گجت جدیدی در بازار خرید و فروش گوشی و لوازم جانبی می باشیم. در حال حاظر لوازم الکترونیکی تنوع قابل توجه دارند و تشخیص اصل و اورجینال بودن بسیار سخت می باشد. چراکه تشخیص دادن یک لوازم جانبی اصل از فیک بودن یک مهارت به شمار می آید که حتی فروشندگان نیز به اشتباه می افتند. انواع برند محصولات تقلب و فیک امروزه در بازار بیشتر دیده می شوند. محصولات تقلبی و فیک باعث آسیب دیدن به گوشی موبایل می شود. خرید بهترین گوشی و لوازم جانبی از مهم ترین کار ها می باشد چراکه لوازم جانبی فیک باعث خرابی گوشی می شود. بنابراین بسیار دقت کنید لوازم جانبی اصل و اورجینال خریداری کنید در این نوشته راه های تشخیص مهم ترین وسایل جانبی را مورد بررسی قرار دادیم. تا کاربران بتوانند با آگاهی و دقت بیشتری لوازم جانبی اورجینال را مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی خریداری کنند. اگر شما یک فروشنده لوازم جانبی هستید دقت کنید که برند ها و شرکت های معتبر را بشناسید، همچنین از جدید ترین شرکت های لوازم الکترونیکی آگاهی کافی داشته باشید. در این صورت در کسب و کارتان موفق خواهید بود. به این نکته توجه کنید که مارک و برند محصول از مهم ترین راه های تشخیص است ولی تنها این راه کافی نیست؟ باید بدانید برند خوب اعتبار لوازم الکترونیکی را بالا می برد و یک برند بدون شهرت نشانه تقلبی بدون آن نیست . ولی یک لوازم جانبی با برند شناخته شده می تواند، نشانه ی نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل باشد. 

 

برای خرید لوازم جانبی به چه نکاتی دقت کنیم؟

 

برای خرید لوازم جانبی به چه نکاتی دقت کنیم؟

  1. یکی از مهم ترین نکات دقت به فروشگاه و مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی است. مراکز قابل اطمینان و شناخته شده در زمینه فروش لوازم جانبی یکی از  نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل می باشد.
  2. یکی دیگر از نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل، شناخت برند های معتبر و شناخته شده است. چراکه با شناخت برند ها به احتمال زیاد لوازم جانبی اورجینال خریداری می کنید.
  3. یکی دیگر از نکات تشخیص اورجینال از تقلبی (فیک) توجه به کشور سازنده می باشد. چراکه بیشتر برند های معروف و شناخته شده  اپل، سامسونگ ، شیائومی، بوفالو می باشند.
  4. قبل از خرید از یک مشاور فروش لوازم جانبی کمک بگیرید. باید دانست گاهی قیمت بالا یک لوازم جانبی اورجینال مانع خرید مشتری می شود. اگر شما یک فروشنده لوازم جانبی هستید به این نکته توجه کنید.

 

خرید لوازم جانبی
مطالب مرتبط
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
بلاگ | دنیای فناوری
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
خرید لوازم جانبی شیائومی بخاطر تنوع بسیار محصولات ، ممکن است باعث شود در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. هم اکنون در ایران گوشی های شیائومی...
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
بلاگ | لوازم جانبی
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
لوازم جانبی اورجینال سامسونگ به عنوان یکی از دغدغه های اصلی برای کاربران این برند از گوشی های هوشمند است. با توجه به این دغدغه ی کاربران...
ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون
بلاگ | لوازم جانبی
ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون
جالب است بدانید بسیاری از لوازم فیک و تقلبی با قیمت گران به جای لوازم جانبی اورجینال اپل در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی فروخته شده اند...
هنر خرید کابل شارژ + آموزش کامل تشخیص شارژر اصل از تقلبی
بلاگ | لوازم جانبی
هنر خرید کابل شارژ + آموزش کامل تشخیص شارژر اصل از تقلبی
احتمالا برای شما هم پیش آمده که بعد از خراب شدن کابل شارژ اصلی تلفن همراه تان به دنبال خرید شارژری متناسب با تلفن همراه خود باشید. هر تلفن...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست