وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اپلیکیشن

آیا میتوان با استفاده شماره تلفن افراد موقعیتشان را پیدا کرد؟

انتشار ۱۴۰۰/۱/۱۰ . ۲۷۴۶۱۵ بازدید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواید موقعیت مکانی یکی از اقوام و یا دوستانتان را پیدا کنید و یا بخواهید از موقعیت مکانی شخصی که مزاحم تلفنی شما شده است را پیدا کنید اما فقط به شماره تلفن آن شخص دسترسی دارید،‌ در این موقعیت چه باید بکنید؟ اما آیا ردیابی افراد از طریق شماره موبایل امکان پذیر است؟ با ما همراه باشید.

ممکن است تا به حال به دنبال برنامه ای بوده اید تا بخواهید از طریق شماره تلفن افراد به موقعیت مکانی آنها دسترسی داشته باشید و بتوانید از مکان دقیق آنها مطلع شوید؛ حتما تا به الان در این مورد در اینترنت نیز جستجو کرده اید و هیچ نتیجه ای نگرفته اید؛‌ باید به این نکته توجه داشته باشیم که هیچ برنامه ای تحت عنوان پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره موبایلشان وجود ندارد! دسترسی به موقعیت مکانی افراد تنها در صورتی امکان پذیر است که خود شخص این اجازه را صادر کند و از با روشن کردن GPS موبایل خود، به شما این اجازه را بدهد.

پس باید بدانید که هیچ برنامه ای و هیچ روشی برای دسترسی به موقعیت مکانی افراد از طریق شماره تلفن آنها وجود ندارد. اگر در اینترنت و در فضای مجازی با برنامه هایی با چنین عنوان هایی برخورد کردید از نصب این اپلیکیشن ها و ورود به اینگونه سایت ها خودداری کنید چرا که امکان سرقت اطلاعات شخصی شما وجود دارد.

 

چگونه میتوان یک شماره را ردیابی کرد

 

اما اگر از دسته افرادی هستید که نگران اطرافیان خود هستید و می‌خواهید از رفت و آمد آنها و موقعیت لحظه ای و دقیق آنها مطلع شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای دسترسی به موقعیت مکانی افراد می پردازیم.

اپلیکیشن های ردیابی موقعیت مکانی افراد

همانطور که پیشتر گفته شد؛‌ هیچ گونه روشی برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد با شماره تلفن وجود ندارد اما روش ها و برنامه هایی وجود دارد که با کسب مجوز از هر دو کاربر، اجازه دسترسی به موقعیت مکانی آنها را می‌دهد. اگر می‌خواهید اپلیکیشنی در گوشی خود نصب کنید و با استفاده از آن به موقعیت مکانی دوستان یا اعضای خانواده خود دسترسی داشته باشید و از مکان فعلی یکدیگر باخبر شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار موقعیت یابی پیجو (Peyjoo)

آیا نگران رفت و آمد فرزند و یا یکی دیگر از اعضای خانواده خود هستید؟ آیا می خواهید رفت و آمد والدین پیر خود را کنترل کنید و یا از گم شدن یا دزدیده شدن عزیزان خود احساس خطر می کنید؟ نرم افزار پیجو راه حلی برای این ترس ها و نگرانی هاست! برای دسترسی به موقعیت شخص مورد نظر می‌بایست برنامه را بر روی گوشی خود و فردی که می خواهید به موقعیت مکانی اش دسترسی داشته باشید نصب کنید. 

پس از نصب و انجام دادن تنظیمات میتوانید هر موقع که خواستید از طریق پیامک به موقعیت مکانی دقیق شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید.

قابلیت های اپلیکیشن پیجو

  1. تشخیص خودکار آدرس ها
  2. امکان مکان یابی لحظه ای با ارسال پیامک
  3. ارائه گزارش دقیق از مکان یابی های خروجی و ورودی

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه می‌بایست هر دو گوشی این برنامه را نصب کنند و آن را فعال نمایند.

 

چگونه دیگران را ردیابی کنیم

 

اپلیکیشن پیدا کردن موقعیت مکانی اعضای خانواده Glympse

اپلیکیشن Glympse برای پیدا کردن فوری موقعیت مکانی طراحی شده است و این اجازه را به شما می‌دهد که موقعیت مکانی افراد را با استفاده از GPS مشاهده کنید. لازم به ذکر است که با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود مکان خود را به راحتی برای دوستان و یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و آنها را از محلی که در آن حضور دارید با خبر کنید. همچنین می‌توانید از موقعیت مکانی آن اشخاص نیز با خبر شوید.

برای استفاده از این برنامه نیازی به ثبت نام نیست و میتوانید با خیال راحت وارد شوید و استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که فقط کسانی میتوانند از موقعیت مکانی شما آگاه شوند که خودتان هنگام اشتراک گذاری موقعیت مکانی آنها را انتخاب کرده باشید. یکی دیگر از مزایا این اپلیکیشن این است که برای تامین امنیت بیشتر پس از مدتی اطلاعات شما از بین رفته و قابل دسترسی نخواهد بود.

قابلیت های اپلیکیشن Glympse

  1. قابل استفاده بودن برنامه در هرجا و هر مکان در صورت دسترسی به اینترنت و GPS
  2. به اشتراک گذاری مکان به صورت آنلاین و لحظه ای
  3. امکان به اشتراک گذاری لوکیشن با اشخاص دلخواه
  4. کاربرد آسان و بدون نیاز به ثبت نام

این برنامه نیز همانند برنامه پیچو می‌بایست بر روی هر دو تلفن همراه نصب شود و با شماره تلفن همراه قابل ردیابی نخواهد بود.

اپلیکیشن های تماس صوتی رایگان!

در این مطلب به معرفی و بررسی چند اپلیکیشن محبوب که امکان تماس صوتی رایگان دارند خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

 

چگونه از طریق شماره موبایل آدرس را پیدا کنیم

 

اپلیکیشن پیدا کردن موقعیت مکانی دوستان (Find My Friends)

نرم افزار پیدا کردن موقعیت مکانی دوستان یا همان Find My Friends یک نرم افزار فوق العاده و قدرتمند برای اطلاع از مکان دقیق دوستان و آشنایان میباشد. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید با دوستان و آشنایان خود تشکیل یک گروه دهید و در گروه از لوکیشن یکدیگر با خبر شوید و مکان و لوکیشن دقیق هر فرد را بر روی نقشه مشاهده کنید. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید موقعیت مکانی هر فرد را بر روی نقشه مشاهده کنید همچنین می توانید زمانی که دوستتان به مکان خاصی رسید اعلان مربوط به رسیدن او را دریافت کنید!

‏نرم افزار اندروید Find My Friends به شما اجازه میدهد با دوستانتان در هر گروه چت کنید و با یکدیگر در ارتباط باشید. با مشاهده لوکیشن هر فرد در هر لحظه می توانید زمان رسیدن هر فرد به هر مکان را متوجه شوید و در صورت گم شدن هر فرد میتوانید از روی نقشه او را راهنمایی کنید تا به مقصد برسد.

قابلیت های اپلیکیشن Find My Friends

  1. پیدا کردن دوستان به صورت دقیق از روی نقشه
  2. اطلاع از مکان دوستان و آشنایان
  3. تخمین زمان رسیدن هر فرد به مکان مشخص شده بر روی نقشه
  4. امکان گفت و گو کردن در گروه
  5. نمایش موقعیت مکانی افراد روی نقشه
  6. و…

برای استفاده از این اپلیکیشن جامع و کاربردی باید این برنامه را روی گوشی خود و افرادی که میخواهید به موقعیت مکانی آنها دسترسی داشته باشید نصب کنید.

 

چطور توسط شماره موبایل افراد موقعیت شان را پیدا کنیم

 

اپلیکیشن یافتن موقعیت مکانی Life360 Family Locator

این اپلیکیشن رایگان به شما این اجازه را می دهد که موقعیت مکانی اشخاص را به صورت زنده و لحظه ای ردیابی کنید. یکی از بهترین قابلیت هایی که در این اپلیکیشن قدرتمند وجود دارد این است که به کاربر این امکان می دهد از ورود یک نفر به یک موقعیت از قبل تعریف شده مثل خانه یا مدرسه آگاه شوند. به این ترتیب شما لازم نیست دائما موقعیت شخص مورد نظر را چک کنید

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این اپلیکیشن دارا بودن یک تاریخچه کامل از آخرین موقعیت های مکانی است که این قابلیت برای سرپرست های خانواده بسیار مفید است. همچنین می توان از این اپلیکیشن برای ارسال پیام میان اعضای خانواده استفاده کرد.

همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قدرتمند کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از آن نیست؛ اما اگر نسخه حرفه ای تر یا همان پریمیوم را بخواهید می بایست ماهانه 5 دلار را پرداخت کنید.

قابلیت های اپلیکیشن Life360 Family Locator 

  1. رایگان بودن نرم افزار
  2. امکان ارسال پیام به اعضای خانواده
  3. تعریف مکان های خاص
  4. ارسال پیام در صورت ورود به مکان های خاص

پر دانلود ترین اپلیکیشن های کاربردی و حرفه‌ای

اگر به دنبال پردانلود ترین و محبوب ترین اپلیکیشن‌ های کاربردی و حرفه‌ای هستید این مطلب را از دست ندهید! 

 

پيدا كردن گوشي از طريق شماره تلفن

 

اپلیکیشن ردیابی موقعیت مکانی Sprint Family Wall

Sprint Family Wall یکی دیگر از اپلیکیشن های مفید و کاربردی است که می‌توانید از این اپلیکیشن برای ردیابی موقعیت مکانی افراد استفاده کنید. در این اپلیکیشن امکان نامگذاری مکان های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید مکان های خاص و دلخواه خود را نامگذاری کنید. همچنین در این اپلیکیشن می توانید مکان هایی را به عنوان مکان ممنوعه مشخص کنید تا در صورتی که شخص از این مناطق عبور کرد هشداری برای شما و او ارسال شود و به او یادآوری می‌کند که وارد محیط ممنوعه شده است.

این برنامه را میتوان یکی از کامل ترین برنامه های ردیابی شناخت اما تنها مسئله ای که وجود دارد رایگان نبودن این برنامه می‌باشد!  این برنامه در ابتدا 15 روز مهلت تست را  در اختیار کاربر قرار می دهد و پس از آن کاربر می‌بایست در هر ماه هزینه‌ای در حدود 3 دلار را برای استفاده از این اپلیکیشن بپردازد. 

قابلیت های اپلیکیشن Sprint Family Wall

  1. امکان نام گذاری مکان های خاص
  2. قابلیت ممنوع کردن برخی مکان ها
  3. اعلام هشدار در صورت وارد شدن در منطقه ممنوعه

 

نرم افزار پيدا كردن مكان افراد به صورت دقيق

 

در انتها لازم است مجددا به این نکته اشاره کنیم که هیچ روش و برنامه ای تحت عنوان پیدا کردن موقعیت افراد با شماره تلفن وجود ندارد و چنین چیزی امکان پذیر نیست. تنها روش های موجود برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد از طریق برنامه های فوق و یا سایر برنامه ها می‌باشد که در این برنامه ها و برنامه های مشابه می‌بایست GPS هر دو دستگاه روشن بوده و هر دوی آنها برنامه را نصب کنند. 

آیا تجربه استفاده از برنامه های ردیابی را داشته اید؟‌ چه برنامه های دیگری را می‌شناسید؟ نظر شما در مورد ردیابی موقعیت و اینگونه برنامه ها چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
در این مقاله تمام نکات کاربردی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید اپلیکیشن ایرانسل من...
تشخیص بیماری کرونا به وسیله گوشی موبایل و اپلیکیشن
بلاگ | دنیای فناوری
تشخیص بیماری کرونا به وسیله گوشی موبایل و اپلیکیشن
امروز دانشمندان به دنبال راهی آسان برای تشخیص کرونا هستند. در این مقاله به بررسی تشخیص بیماری کرونا به وسیله گوشی های هوشمند می پردازیم...
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
تعداد 3 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.7
2
1
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. mnl***@gmail.com

    من خط مادرم گم شده ولی روشن هست میخام ردیابیش کنم فکر کنم داخل خونه هست. چطور ردیابش کنم گوشی هم ساده است

  2. عالی هرچی بگم بازم کمه گفتم

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست