وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

عید سعید فطر؛ کنسرت خواننده محبوب "همایون شجریان" در لنز ایرانسل

انتشار ۱۳۹۹/۲/۲۹ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۳/۳ ۱۴:۳۰ . ۱۵۴۳ بازدید

«لنز»، تلویزیون تعاملی اپراتور ایرانسل، همزمان با عید سعید فطر میزبان کنسرت «نسیم وصل» همایون شجریان است تا این خواننده، لحظاتی خاطره‌انگیز را در کنار مشترکان ایرانسلی و علاقه مندان به موسیقی سنتی ایران داشته باشد.

جزئیات اجرای کنسرت همایون شجریان در لنز ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل،  کنسرت "همایون شجریان" ، خوانندۀ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، همزمان با عید فطر، در روز یکشنبه چهارم خرداد و ساعت 21، در سالن بزرگ تالار وحدت اجرا خواهد شد و افرادی که تمایل به شنیدن صدای این خواننده دارند می‌توانند توسط لنز و تلویزیون تعاملی ایرانسل،  نخستین  و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این برنامه را تماشا کنند.

کنسرت همایون شجریان در اپلیکیشن لنز ایرانسل

این کنسرت، بزرگترین کنسرت آنلاین برگزار شده در کشور است که در آن، ارکستر مجلسی تهران همراه با 35 نوازنده، همایون شجریان را همراهی کرده و 10 دوربین به صورت همزمان، آن را تصویربرداری می‌کنند. در این کنسرت، قطعات «هوای گریه»، «خانه سودا»، «افسونگر»، «غریبانه»، «ای عاشقان»، «باستاره‌ها»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»، «نسیم وصل» و «مرغ سحر» اجرا خواهند شد.

شرایط شرکت در کنسرت همایون شجریان در لنز ایرانسل

مشترکان ایرانسل بدون نیاز به تهیه اشتراک و کاربران غیر ایرانسلی لنز با تهیه بلیط 10هزار تومانی این برنامه، می‌توانند کنسرت را تماشا کنند. و نکته حائز اهمیت اینکه کاربران اپلیکیشن موبایل لنز، برای سهولت در تماشای کنسرت میتوانند اپلیکیشن را بروزرسانی کنند. 

ایرانسل مجوز راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی (IPTV) را از صداوسیما دریافت کرد

این سرویس با نام تجاری لنز (Lenz) به زودی برای تمامی افرادی که دسترسی به اینترنت پرسرعت دارند ، قابل ارائه خواهد بود و مشترکان آن علاوه بر انتخاب انواع محتواهای ویدیویی در حوزه‌های مختلف، می‌توانند به قابلیت‌هایی مانند توقف و عقب کشیدن پخش برنامه‌های زنده ، امکان دسترسی به آرشیو برنامه‌ها به مدت محدود ، ضبط برنامه‌های زنده ، طبقه‌بندی محتوا و کنترل دسترسی به آنها و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

 اپلیکیشن لنز ایرانسل و امکانات آن

اپلیکیشن لنز، در حقیقت  تلویزیون تعاملی ایرانسل است که این امکان را به کاربران خود می دهد، آن را بدون دریافت وجه دانلود کنند و در هر مکان و زمانی  مجموعه‌ای از بروزترین فیلم‌ها و سریال‌های داخل یا خارج کشور (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش زنده مسابقه‌های ورزشی (شبکه پرسپولیس، پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… بر روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

کنسرت آنلاین همایون شجریان در لنز

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز این است که دسترسی آسان به مجموعه بزرگی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش آنلاین برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در تایمی از قبل مشخص شده ، امکان تماشای جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان تماشای برنامه های آرشیوی تا 7 روز بعد از پخش زنده، و همچنین افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی راحت تر را به آنها اشاره کرد.

برای دانلود اپلیکیشن لنز اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟
یکی از سوالات رایجی است که کاربران ایرانسل همیشه دوست دارند اطلاعات جامع و کاملی در مورد آن داشته باشند. اپراتور ایرانسل کد دستوری اینترنت...
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
در این مقاله تمام نکات کاربردی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید اپلیکیشن ایرانسل من...
فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل
مشترکین اپراتور های ایرانسل می توانند تصمیم بگیرند مایل به دریافت کدام سرویس پیامک هستند، مشترکین می توانند برای دریافت یا دریافت نکردن...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست