وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۱/۹ ۱۴:۵۱ . ۱۱۰۳۷ بازدید

چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟یکی از سوالات رایجی است که کاربران ایرانسل همیشه دوست دارند اطلاعات جامع و کاملی در مورد آن داشته باشند. ایرانسل یکی از محبوب ترین اپراتورها در میان کاربران است که همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان خود با ارائه خدمات مناسب و متنوع دارد. اگر شما هم از کاربران ایرانسل هستید و علاقه مند به دریافت کارت هدیه ایرانسل، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله به این سوال که چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟ پاسخ جامع و کاملی داده ایم. آیا می دانستید اپراتور ایرانسل کد دستوری اینترنت رایگان ایرانسل را برای جلب رضایت مشترکان خود طراحی کرده است.

 

چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟

 

همه چیز درباره سیم کارت هدیه ایرانسل 

شما کاربران عزیز ایرانسل می توانید از خدمات بی نظیر ایرانسل مانند سیم کارت هدیه ایرانسل بهره مند شوید.سیم‌کارت‌ های اعتباری ایرانسل با اولین تماس و شماره‌گیری کد *۵۵۵*۱*۲# فعال می‌شوند. اگر برای فعال‌سازی سیم‌کارت خود به کمک نیاز داشتید یا به مشکلی برخوردید، می توانید از نمایندگیهای معتبر ایرانسل کمک بگبربد و یا با شماره ۷۰۰ تماس برقرار کرده و یا بصورت آنلاین از طریق وبسایت ایرانسل در ارتباط باشید تا راهنمایی‌تان کنند. شما کاربران عزیز با خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل هدایای زیر به شما کاربران عزیز تعلق میگیرد:

1- 5 گیگابایت اینترنت هدیه برای تمام سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل به مدت ۵ ماه

2-  اینترنت هدیه ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری زرین ایرانسل 

3- ۶۰دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی کشور که مدت اعتبار آن ۳ ماه است. 

4- ۶۰پیامک رایگان به تمام خطوط داخلی کشور که مدت اعتبار آن ۳ ماه است، همراه با ۵۰۰تومان اعتبار اولیه

نکته مهمی که شما کاربران عزیز باید به آن توجه کنید این است که این اعتبار پس از فعال‌سازی سیم‌کارت به صورت خودکار به حساب ایرانسلی شما افزوده می‌شود. ایرانسل بسته‌های مکالمه، پیامک، اینترنت همراه و همینطور سیمکارت رایگان به مشترکان خود هدیه می دهد.  سیم کارت اعتباری ایرانسل به قیمت ۵ هزار تومان، با ۲ هزار تومان اعتبار اولیه رایگان به همراه سه بسته هدیه، ۱۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیام چندرسانه‌ای و ۱۰ مگابایت اینترنت همراه ارائه می‌شود. در صورتیکه شما مشترکان عزیز، سیم کارت خریداری شده خود را در طول یک هفته از زمان فعال سازی، جمعا به میزان ۱۰ هزار تومان شارژ کنید، می‌توانید یک سیم کارت اعتباری رایگان بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای، از طریق پست و در محل نشانی ثبت نامی خویش دریافت نمائید. مشترکان جدید ایرانسل هم از هدایا و مزایای ویژه ای برخوردار می شوند. شما اگر از مشترکان جدید ایرانسل هستید می توانید با هر بار شارژ سیم‌کارت خود به میزان حداقل ۲ هزار تومان، از ۱۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه‌ای برای یک هفته برخوردار شوید. 

 

همه چیز درباره سیم کارت هدیه ایرانسل

 

دریافت سیم کارت هدیه ایرانسل 

اگر شما هم عضوی از خانواده بزرگ ایرانسل هستید. می توانید از امکانات و شرایطی فراتر از یک اپراتور استفاده کنید و بیشترین لذت را از زندگی دیجیتال ببرید. ایرانسل سریع‌ترین اینترنت همراه کشور است، شما می توانید کارها را آسان‌تر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر انجام دهید.

خدمات و مزایای ویژه ایرانسل

  1. تخفیف در قیمت سیم‌کارت و مودم‌های اینترنت همراه و ثابت
  2. اینترنت رایگان و مکالمه رایگان با کد شگفتی‌های ایرانسل
  3. بهره مندی از جوایز متنوع 

خبر خوبی که برای مشترکین ایرانسل داریم این است که شما می توانید از سيم‌‏کارت‌‏هاي هديه ای که ایرانسل به مشترکان خود ارائه می دهد، بهره مند شوید. شما مشترکین عزیز ایرانسل می توانید با خرید سيم‌‏کارت‌‏هاي ايرانسل، با دريافت سيم‌‏کارت رايگان و جايزه‌‏هاي چند صد ميليوني، از این مزایای ویژه استفاده کنید. 

سيم‌‏کارت هديه ايرانسل

تمامی قرعه‌‏كشي‌‏هاي ايرانسل و اهداي جوايز آن با حضور نماينده دادستان كل كشور، نماينده سازمان صدا و سيما، مديران شركت و خبرنگاران انجام می شود و اسامي برندگان نيز از طريق اطلاعيه، اخبار و سايت ايرانسل اعلام مي‌‏ گردد. مدير روبط عمومي ايرانسل اعلام کرده است که سيم‌‏کارت‌‏هاي هديه تمامي مشترکاني که مراحل ثبت نام اعلام شده ی شرکت را رعايت کرده‌‏اند، ارسال شده است و کساني که موفق به دريافت اين سيم کارت‌‏ها نشده‌‏اند، حتماً در اين مراحل اشتباه کرده‌‏اند. همچنین عدم دريافت سيم‌‏کارت هديه از سوي برخي از مشترکين نشانه اين نيست که کل مشترکان موفق به دريافت سيم‌‏کارت هديه نشده‌‏اند. 

آیا سيم کارت‌‏هاي هديه قابل پيگيري هستند؟

اگر شما هم از آن دسته مشترکین ایرانسل هستید که به هر دلیلی سيم كارت‌‏هاي هديه شما مفقود شده‌‏اند، می توانید با استفاده از روشهای زیر سیم کارت های هدیه خود را پیگیری کنید:

  1. ارسال يک پيام کوتاه بدون متن از خط خريداري شده به شماره 138 
  2. مراجعه به سايت ايرانسل WWW.IRANCELL.IR 

شاید شما تصور کنید چون سيم كارت های هديه ايرانسل بدون شناسنامه و سند صادر مي‌‏شوند، قابل پيگيري نيستند. ولي در حقيقت سند اصلي همان خريد سيم كارت اول است و شما به عنوان مشتركان ايرانسل مي‌‏توانید آن را پيگيري کنید.

 

مراحل دريافت سيم‌‏کارت‌‏هاي هديه ایرانسل

  • تکميل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراري نخستين تماس در زمان‌‏هاي مشخص اعلام شده
  • نکته مهمی که شما مشترکین عزیز باید به آن توجه داشته باشید این است که در فاصله زماني که ایرانسل اعلام مي‌‏کند، پس از تکميل ثبت نام و ارسال مدارک به ايرانسل نخستين تماس را از سيم‌‏کارت خريداري شده برقرار نماييد.
  • استعلام کد پستي 10 رقمي از 2112: شما مشترکین عزیز ایرانسل باید در همين فاصله، از سيم کارت خريداري شده، يک پيام کوتاه بدون متن به شماره 2112 ارسال کنید، سپس کد پستي ثبت شده در پرونده شما از سوي سيستم ايرانسل براي تاييد از طريق پيام کوتاه براي شما ارسال مي‌‏شود. توجه داشته باشید که شما بايد پس از دريافت اين کد، حتماً آنرا کنترل کنيد.
  • درصورتيکه کد پستي که شما دريافت کرده‌‏ايد صحيح نبود، باید با مراجعه به محلي که سيم کارت خود را ثبت نام نموده‌‏ايد، سريعاً جهت تصحيح آن اقدام کنید و پس از تصحيح، مجدداً يک پيام کوتاه به 2112 بفرستيد.
  • درصورتيکه کد پستي که دريافت نموده‌‏ايد درست بود، می توانید به مرحله بعدي برويد.
  • در این مرحله برای دریافت سیم کارت هدیه ایرانسل باید پیام کوتاه به 2115 براي تاييد کد پستي، ارسال کنید. همچنین براي تاييد کد پستي ثبت شده در پرونده خود بايد دوباره يک پيام کوتاه بدون متن، به شماره 2115 ارسال کرده و کد پستي ثبت شده را تاييد کنید. در تاييد کد پستي 10 رقمي دقت نمائید، زيرا پس از تاييد، سيم کارت هديه به آدرس مربوط به اين کد ارسال مي‌‏شود.

شما مشترکین عزیز ایرانسل توجه داشته باشید که سيم‌‏کارت هديه به صورت خودکار در سيستم ايرانسل، دقیقا" مشابه با مشخصات ارائه شده ی شما به هنگام ثبت نام اوليه، به نام شما به عنوان مالک آن سيم کارت ثبت مي‌‏گردد. بنابراين، شما نيازي به مراجعه مجدد براي ثبت نام سيم کارت هديه ندارید. همچنین شما مشترکین عزیز محدوديتي در تعداد سيم‌‏کارت‌‏هايي که مي‌‏توانید خريداري کنید، وجود ندارد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشيد این است که به علت محدوديت تعداد کل سيم‌‏کارت‌‏هاي هديه، در صورت خريداري بيش از 5 سيم کارت نيز نهايتاً 5 سيم کارت هديه براي شما ارسال مي‌‏شود.جالب است بدانید مشترکین ایرانسل می توانند هنگام وارد کردن # کد شارژ 12 رقمی *144*  25% شارژ شگفت انگیز ایرانسل هدیه بهرمند شوند.  

 

توصیه هایی برای دریافت سیم کارت هدیه ایرانسل

 

توصیه هایی برای دریافت سیم کارت هدیه ایرانسل

  1. براي ثبت نام و اتصال هر چه سريعتر به شبکه، به يک فروشنده مجاز ايرانسل مراجعه کنید و يا با شماره 120 از خط ايرانسل خود تماس بگيريد.
  2. به هنگام ثبت نام همراه داشتن اصل شناسنامه يا کارت ملي (و يا گذرنامه براي اتباع خارجي) و يک برگ کپي از آنها الزامي است. 
  3. از همخواني و مطابقت مدرک ارائه شده با اطلاعات موجود در فرم ثبت نام اطمينان حاصل نمائید. 
  4. مدرک مورد نياز را به هنگام ثبت نام، به فروشنده مجاز ايرانسل ارائه دهيد.
  5. براي اطلاع از وضعيت ثبت نام خود کافيست کد # 5 * 130 * را از سيم کارت دائمي و يا کد #5*140 * را از سيم کارت اعتباري خود شماره گيري کنید.

نکات لازم برای دریافت هدیه ایرانسل

در این مقاله تمامی نکات مربوط به این سوال که چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟ را برای شما عزیزان ارائه کردیم. توصیه ما به شما استفاده از تمامی نکات گفته شده در هنگام ثبت نام سیم کارت ایرانسل و دریافت سیم کارت هدیه ایرانسل  دقت و حوصله است. اگر تجربه شما کاربران عزیز تجربه دریافت سیم کارت هدیه ایرانسل را دارید، با ما و دیگر کاربران عزیز این تجربه را به اشتراک بگذارید. توصیه شما به دیگر کاربران عزیز برای دریافت سیم کارت هدیه ایرانسلچیست؟ بی‌صبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست