وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

اینترنت ارزان و مشاهده بسته های پیشنهادی اپراتورهای تلفن همراه

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۴:۲۷ . ۶۲۳۲۲ بازدید

استفاده از اینترنت دیگر مانند سابق نیست که نیاز به کامپیوتر و کابل‌کشی‌های فراوان داشته باشد. صدای عجیب‌ و غریب و البته نوستالژیک دایال‌آپ هنگام اتصال و سرعت 50.6 کیلوبایت دیگر به یک خاطره تبدیل شده است، اکنون بسیاری از افراد روی تلفن‌همراه خود یک بسته اینترنت فعال دارند و از آن برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند. البته نباید فراموش کرد که در گذشته خرید اینترنت و پیدا کردن اینترنت ارزان کار دشواری نبود، اما با افزوده شدن سرویس‌های ارائه‌دهنده اینترنت، برای خرید بسته اینترنت ارزان باید جستجوهای فراوان انجام داد. امروز با معرفی انواع بسته ارزان اینترنت ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل در خدمت شما عزیزان‌ هستیم.

​خرید اینترنت ارزان ایرانسل

ایرانسل با ارائه خدمات گسترده و پیشرو بودن، توانسته مشترکین خود را در حوزه اینترنت همراه تا حد زیادی راضی نگه دارد و از محبوبیت خوبی بین استفاده‌کنندگان اینترنت همراه برخوردار شود. متاسفانه با وجود برخی مشکلات اقتصادی، ایرانسل بسته های بلند مدت اینترنت را برای مدتی از برنامه «ایرانسل من» حذف کرده بود و مشترکین باید از سایت ایرانسل بسته های اقتصادی تر اینترنت را خریداری می‌کردند. اما این محدودیت پس از گذشت زمان برداشته شد.

 هم‌اکنون بهترین بسته اینترنت ایرانسل 72 گیگابایت حجم دارد و دارای اعتباری 365 روزه است که قیمت آن 155000 تومان می‌باشد. اگر بخواهیم حجم دریافتی را تقسیم بر تعداد ماه‌‌های سال کنیم، به عدد 6 گیگابایت اینترنت برای هر ماه می‌رسیم و با تقسیم قیمت، در می‌یابیم که برای بهترین بسته اینترنت ایرانسل باید ماهانه مبلغی در حدود 13 هزار تومان پرداخت کرد. این در حالی است که ایرانسل بسته های 5 گیگابایتی اینترنت را به قیمت 23600 تومان به مشتریان می‌فروشد.

ایرانسل همانند سایر اپراتورها، بسته های اینترنتی خود را به‌صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، سالانه و... به مشترکین خود ارائه می دهد. اساسا خرید بسته های با حجم بالا و مدت زمان طولانی تر بیشتر از سایر بسته های اینترنت برای مشترکین مقرون به صرفه است.

نقشه نقاط تحت پوشش اپراتورها

برای اطلاع از نقاط تحت پوشش اینترنت 4g و غیره اپراتور ها له این صفحه مراجعه کنید.

اینترنت ارزان 4.5G ایرانسل

ایرانسل که در عرصه اینترنت همراه همیشه پیشرو بوده است زودتر از بقیه توانست فناوری 4.5 جی و بعد از آن هم 5 جی را به ایران بیاورد. البته در ابتدا هزینه اینترنت ایرانسل مناسب بوده است و در سال‌های اخیر و با افزایش قیمت، اینترنت ایرانسل هم دیگر مانند سابق ارزان نیست. اما مزایای اینترنت 4.5 g ایرانسل چیست؟

  • فایل‌های حجیم را با سرعت بیشتری نسبت به 4جی انتقال دهید.
  • بدون وقفه به تماشای برنامه‌های تلویزیونی و بپردازید و فایل‌های صوتی و تصویری را به آسانی دریافت کنید.
  • در حین دانلود انواع فایل به مکالمه بپردازید
اینترنت نامحدود ایرانسل رایگان

 

برای فعالسازی این نسل از اینترنت همراه چه اقداماتی لازم است؟

  • با استفاده از کد #۲*۴*۵۵۵*
  • با مراجعه به بخش دریافت تنظیمات اینترنت همراه به صورت آنلاین
  • رفتن به صفحه اینترنت همراه ایرانسل در سیستم‌عامل‌های مختلف
  • در تنظیمات، وارد کردن Irancell-Internet در قسمت نام اتصال (Connection Name) و وارد کردن mtnirancell در قسمت APN

ارزان ترین بسته های اینترنت نامحدود

اگر شب‌ زنده‌دار هستید و یا می‌خواهید فایل سنگینی را اینترنت دانلود کنید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما می‌تواند اینترنت نامحدود باشد. قطعا همه ما به دنبال ارزان ترین اینترنت نامحدود هستیم. خوش آمدید به بخش جذاب معرفی بهترین بسته اینترنت ایرانسل!

  • به صرفه ترین بسته اینترنت نامحدود ایرانسل: به مدت 30 روز با 8500 تومان از اینترنت نامحدود بهره‌مند شوید!
  • ارزان ترین اینترنت نامحدود ایرانسل: برای مدت 1 ساعت و با قیمت 900 تومان تا جایی که می‌توانید اینترنت مصرف کنید!
  • اما لازم به ذکر است که بسته‌های اینترنت نامحدود ایرانسل که معرفی کرده‌ایم، دیگر قابل استفاده نیستند چرا که اپراتور ایرانسل این سرویس را ارائه نمی‌دهد و تنها بسته اینترنتی که دارد را در ادامه پاراگراف معرفی کرده‌ایم.
  • اینترنت ارزان ایرانسل برای مصرف داخلی: با پرداخت 800 تومان و خرید این بسته، 1 روز مهلت -از ساعت 2 تا 7 صبح- دارید تا از سایت‌های داخلی دانلود و از پیامرسان‌های داخلی استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که بسته‌ های نامحدود ایرانسل تنها از ساعت 2 صبح تا 7 الی 8 صبح فعال‌اند.

 

اینترنت ایرانسل

 

بسته های زمان دار اینترنت ارزان ایرانسل با کد خرید

مهم: در این بخش اسمی از بهترین بسته‌های اینترنت با محدودیت ساعتی (ساعت 2 تا 7 صبح) نیامده است.

بهترین اینترنت ارزان 1 روزه: بسته 2.5 گیگابایتی با قیمت 9400 تومان، شما می‌توانید با شماره‌گیری کد #1*5*555* و سپس وارد کردن عدد 8 این بسته را خریداری کنید. 

ارزان ترین بسته اینترنت یک روزه ایرانسل: اینترنت ارزان با قیمت 1600 تومان و حجم 60 مگابایت، برای خرید، کد دستوری #1*5*555* را شماره‌گیری کرده و بعد از آن عدد 1 را انتخاب کنید. 

مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت 3 روزه: بسته اینترنتی 11000 تومانی و با حجم 2.5 گیگابایت است که شما می‌توانید با شماره گیری کد #12*5*555* و وارد کردن عدد 6 آن را بخرید. 

ارزان ترین بسته اینترنت ایرانسل برای 3 روز: ارزانترین بسته سه روزه ایرانسل 3500 تومان قیمت دارد و حجم آن 150 مگ می‌باشد. برای خرید این بسته کد #1*5*555* را در قسمت شماره‌گیری موبایل خود وارد کرده و در نهایت عدد 2 را انتخاب کنید و از بسته خود لذت ببرید!

برای مشاهده دیگر بسته‌های ایرانسل به فروشگاه آنلاین ایرانسل مراجعه کنید

 

اینترنت همراه اول

 

اینترنت ارزان همراه اول

در مورد همراه اول نیز این مسئله صدق می کند و سود در خرید بسته های با حجم بالاتر و مدت زمانی بیشتر است. از نظر زمانی همراه اول تفاوتی با ایرانسل ندارد و این اپراتور هم اینترنت خود را بصورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه ، سه ماهه، شش ماهه و سالانه در اختیار مشترکین قرار می دهد. اما ویژگی مهم بسته های همراه اول بسته های نامحدود آن است که توانسته رضایت بیشتری را نسبت به ایرانسل ایجاد کند. این بسته ها از ساعت 1 تا 11 بامداد فعال می شوند.

 در عوض در صورت خرید این بسته با محدودیت مصرف منصفانه مواجه می‌شوید. یعنی شما در واقع اینترنت نامحدود نخواهید داشت و فقط باید از حجم بالای مشخص مصرف کنید. بالاترین حجمی که در همراه اول به فروش می رسد، 70 گیگابایت است و مدت مصرف آن 1 سال می‌باشد که با قیمت 159000 تومانی در دسترس کاربران قرار دارد. 

برای خرید این بسته #451*100* را شماره‌گیری فرمایید. در این مطلب به بررسی برخی از بسته های با حجم بالا (اینترنت ارزان) اشاره خواهیم کرد، البته برای اطلاع بیشتر از تمامی بسته‌های همراه اول به فروشگاه بسته های اینترنتی این اپراتور مراجعه فرمایید

کد خرید اینترنت ارزان همراه اول

از دیگر بسته های حجیم اینترنت ارزان همراه اول می‌توان به:

  • 45 گیگابایت 1 ساله با قیمت 112000 تومان، خرید با کد #452*100*
  • 50 گیگابایت برای مدت 6 ماه، با قیمت 119000 تومان و خرید با استفاده از کد #441*100*
  • 35 گیگ شش‌ماهه 9990 تومان، با شماره‌گیری کد #442*100*
  • 25 گیگابایت با بازه زمانی 4 ماه و با قیمت 89900، برای خرید کد #431*100* را وارد کنید
  • حجم 15 گیگابایت و مدت زمان مصرف 4 ماه، قیمت 62000 تومان، خرید با عدد #432*100*
  • 16 گیگابایت حجم برای بازه زمانی 3 ماهه با قیمت 44000 تومان و خرید با شماره‌گیری #422*100*
  • 18 گیگابایت برای مدت زمان 2 ماه، به ارزش 62000 تومان،‌ کد #411*100* را برای خرید شماره‌گیری فرمایید
  • حجم 12 گیگابایتی با اعتبار 2 ماه و با قیمت 46000 تومان، خرید با استفاده از کد #412*100*

اشاره کرد. نکته بعد این است که تمامی بسته‌های معرفی شده اینترنت ارزان همراه اول برای خطوط اعتباری و دائمی قابل خرید‌اند و از این بابت جای نگرانی نیست. در نهایت به‌خاطر داشته باشید که پس از به اتمام رسیدن حجم بسته یا مدت زمان اعتبار اینترنت، مصرف اینترنت شما به‌صورت آزاد محاسبه خواهد شد که این نرخ برای همراه اول برابر با 0.4 تومان برای هر کیلوبایت برای سیم کارت های دائمی و 0.6 تومان در سیم کارت های اعتباری می‌باشد.

استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت

برای آموزش استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت های همه اپراتورها روی عبارت رنگی بالا کلیک کنید.

روش های خرید اینترنت ارزان همراه اول

همراه اول از این نظر شاید توانسته بهتر از اپراتور دوم کشور عمل کند. چرا که روش های خرید اینترنت ارزان همراه اول بسیار گسترده است و هرکس می‌تواند با بخاطر سپردن یک کد مشخص، هربار بسته پیشین خود را خریداری کند. غیر از روش‌های معرفی شده، دیگر چه روش‌هایی را می‌شناسید؟

اولین روش، استفاده از سامانه جامع #10* است. برای خرید اینترنت ارزان همراه اول، کد #32*10* را شماره‌گیری کرده و پس از مشاهده بسته‌ها و انتخاب بسته مورد نظر آن را تهیه کنید. غیر از این سامانه، شما می‌توانید کد #100* را وارد کرده و پس از انتخاب بسته مورد علاقه، اقدام به خرید آن کنید. آخرین سامانه کد USSD همراه اول، #1* یا درگاه ستاره اول است که با استفاده از آن می‌توانید به خرید بسته‌های نوترینو همراه اول بپردازید. البته در روش آخر، خرید به صورت مستقیم و با وارد کردن اطلاعات پرداخت بانکی بوده و در دیگر روش‌ها، همراه اول در صورت امکان از اعتبار حساب شما کسر خواهد کرد.

همراه اول از سامانه‌های پیامکی نیز استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند بسته‌های اینترنت ارزان را خریداری کنند. 8080 و 9810+ یا همان 009810 را گیرنده پیام انتخاب کرده و در متن پیام، عدد 32 را به انگلیسی وارد کنید تا لیستی از بسته‌های موجود برای شما به نمایش گذاشته شود.

 

کد فعال سازی بسته اینترنت ایرانسل

 

اگر مایل به خرید آنلاین اینترنت همراه اول هستید، روش‌های زیر را به شما توصیه می‌کنم:

1.حساب کاربری همراه من: با ورود به حساب کاربری «همراه من» در سایت این اپراتور، بخش بسته‌های اینترنت را انتخاب کرده و پس از مشاهده بسته های اینترنت ارزان و یافتن بسته اینترنت مورد نظر، آن را خرید کنید.

2.اپلیکیشن موبایل همراه من: اگر مالک تلفن همراه هوشمند و سیم کارت همراه اول‌اید، پیشنهاد می‌کنم این برنامه را نصب کنید تا با حفظ کردن کدهای مختلف برای عملکردهای مختلف خداحافظی کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید وضعیت اینترنت و اعتبار حساب خود را مشاهده کنید و پس از به اتمام رسیدن هر یک و درصورت تمایل، اقدام به خرید آن کنید.

اطلاع از وضعیت بسته همراه اول

اگر با قطعی اینترنت مواجه شدید، بلافاصله بسته اینترنت نخرید! ابتدا با بررسی وضعیت بسته خود اطمینان حاصل کنید که مشکل قطعی به‌خاطر پایان یافتن حجم یا مدت زمان استفاده بوده است. سپس با استفاده از یکی روش‌های معرفی شده، اقدام به خرید کنید. روش های استعلام وضعیت اینترنت همراه اول:

  1. سامانه جامع #10* : شماره‌گیری #320*10*
  2. سامانه #100* : وارد کردن عدد #10*100*
  3. سامانه جامع پیامکی 10: ارسال عدد 320 به‌صورت انگلیسی
  4. سامانه پیامکی 8080: ارسال عدد 0 به‌صورت انگلیسی
  5. حساب کاربری همراه من: ورود به حساب کاربری «همراه من» و انتخاب بخش گزارش مصرف
کد بسته های اینترنت ایرانسل ماهانه

 

خرید اینترنت ارزان رایتل

خرید اینترنت در این اپراتور،‌ اندکی با دیگران تفاوت دارد. برای مثال اکثر بسته‌های همراه اول و ایرانسل برای هر 2 نوع خط اعتباری و دائمی وجود داشتند و برای خرید کافی بود کد مشخصی را وارد می‌کردید. اما رایتل برای هر کدام از انواع سیم کارت خود،‌شامل دائمی، اعتباری و دیتا، کد مشخصی تعیین کرده است. البته قیمت بسته‌ها برای انواع مختلف سیم کارت یکی است و تنها تفاوت در کد خرید آن است.

از مزایای اینترنت ارزان رایتل، این است که این اپراتور بسته یکساله با حجم 100 گیگابایت را عرضه می‌کند که این بسته با قیمت 159000 تومان در دسترس مشترکین قرار دارد. برای خرید این بسته در سیم کارت دیتا، عدد 98132149 را در سامانه 2020 وارد کنید. اگر از سیم کارت اعتباری و دائمی برخوردارید، می‌توانید کد دستوری #3603*142* را شماره‌گیری کنید.

آموزش خرید اینترنت ارزان رایتل

شما می‌توانید با استفاده از سامانه کد دستوری USSD) *142# برای سیم کارت دائمی و اعتباری ) به خرید بسته مورد نظر خود بپردازید. روش دوم، خرید از طریق وب‌سایت رایتل است که جهت خرید، با انتخاب منو طرح‌ها و پیشنهادات، بسته‌ها، بسته‌های اینترنت، لذت خرید آنلاین را تجربه کنید. خرید از طریق سامانه رایتل من نیز می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. سامانه پیام کوتاه 2020 برای مشترکین رایتل فراهم شده تا بتوانند در هر زمان، بسته مورد نظر خود را خریداری کنند.

 غیر از سامانه آنلاین، شما قادرید از طریق اپلیکیشن رایتل من اقدام به خرید بسته های ارزان قیمت اینترنت کنید. جالب است بدانید شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های رایتل در سراسر کشور، اینترنت ارزان را خرید و فعال کنید.

برای مشاهده کامل بسته های اینترنت ارزان رایتل، به فروشگاه این اپراتور مراجعه فرمایید

 

خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

 

​مقایسه ارزان ترین بسته های اینترنت موبایل

ایرانسل به طور واضح از نظر قیمتی بسیار بهتر از رقیب قدرتمند خود یعنی همراه اول ظاهر شده است. در یک مقایسه کوتاه بین پرحجم ترین بسته های دو اپراتور می توانیم به این نکته برسیم که ایرانسل یک بسته 72 گیگی را 155 هزار تومان، همراه اول 70 گیگ را 159 هزار تومان و رایتل بسته 75 گیگ را 159 هزار تومان می فروشند. هرچند در تمامی حجم ها از نظر قیمتی ایرانسل شرایط بهتری ندارد و گاه همراه اول بسته ای را به قیمت به مراتب بهتر از ایرانسل عرضه می کند و گاه رایتل از دو اپراتور قبل پیشی می‌گیرد، اما به طور کلی می توان گفت که اینترنت ایرانسل و رایتل ارزان تر است.

خرید اینترنت ارزان شاتل

بسته‌های اینترنت همراه شاتل با ویژگی‌های انواع بسته‌های اینترنت همراه یک روزه، هفت روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه می‌باشد. بسته‌های اینترنت همراه با تنوع ویژه، به منظور مدیریت هزینه‌های شما در نظر گرفته شده‌اند. شما می‌توانید بسته متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

قبل از خرید بسته های اینترنت همراه، لطفا قوانین زیر را مطالعه فرمایید: برای فعال‌سازی هر کدام از بسته‌های اینترنت همراه با استفاده از اعتبار موجود در سیم کارت خود می‌توانید از یکی از روش های زیر استفاده نمایید:

  •    شماره گیری کد دستوری #1* از طریق سیم کارت های شاتل موبایل
  •    بخش خرید بسته های اینترنت همراه "سیستم کنترل حساب اینترنتی" شاتل موبایل
  • برای خرید هر کدام از بسته‌های اینترنت همراه با پرداخت مستقیم می‌توانید از یکی از روش های زیر استفاده نمایید:
  •    شماره گیری کد دستوری #1* از سیم کارت های شاتل موبایل
  •    شماره گیری کد دستوری #7* از سیم کارت های شاتل موبایل
  •    شماره گیری کد دستوری #724* از سایر خطوط
  •    شماره گیری کد دستوری #789* از سایر خطوط
  • برای اطلاع از میزان اعتبار باقی مانده بسته خریداری شده و مدیریت بسته ها، کد #1* را از سیم کارت شاتل موبایل خود شماره‌گیری کنید و یا به بخش کنترل حساب اینترنتی مراجعه کنید.
  • شما میتوانید با قابلیت فوق العاده "انتقال دیتا" که برای نخستین بار در ایران توسط شاتل موبایل معرفی شده، در زمان تمدید بسته، دیتای باقی مانده (تا سقف ۴۰۰ مگابایت) از بسته قبلی خود را به دوره بعد منتقل کنید.
اینترنت ۱۰۰ گیگ ایرانسل
  • در صورت خرید بسته های اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار، بسته به صورت خودکار پس از پایان مدت اعتبار زمانی بسته و یا تمام شدن حجم اینترنت همراه بسته (هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد) تمدید می گردد. برای تمدید مجدد بسته، هزینه آن از اعتبار شما کسر می شود. براین اساس لازم است که دقت داشته باشید در زمان تمدید بسته، اعتبار کافی در حساب خود داشته باشید.
  • در صورت تمایل برای غیرفعال‌سازی قابلیت تمدید خودکار، می‌توانید به بخش ثبت درخواست سیستم کنترل حساب اینترنتی خود مراجعه و درخواست فوق را ثبت کنید و یا از طریق مرکز تماس 09981000000 اقدام کنید.
  • در بسته‌های تمدید پذیر شاتل موبایل، تنها اینترنت بسته شامل تمدید خودکار شده و امکان تمدید مکالمه و پیامک موجود در این بسته‌ها وجود ندارد.
  • در صورتی که شما بیش از یک بسته فعال داشته باشید، اولویت مصرف اینترنت همراه به ترتیب زیر است:
  • جشنواره » بسته یک روزه » بسته هفت روزه » بسته آغازین ۱ ماهه / بسته آغازین FMC « بسته ترکیبی 30 روزه» بسته 30 روزه / بسته تمدید ماهیانه FMC « بسته ترکیبی سه ماهه » بسته آغازین با تخصیص ماهیانه » بسته سه ماهه» بسته ترکیبی 6 ماهه » بسته 6 ماهه » بسته ترکیبی 12 ماهه » بسته 12 ماهه » تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه » تعرفه آزاد اینترنت.

بسته 2 ساعته 4 گیگابایتی به مبلغ 13000 تومان با شماره گیری کد دستوری#1*1*1*2*1*

بسته یک روزه 750 مگابایت به مبلغ 5/500 تومان با شماره گیری کد دستوری #5*2*1*2*1*

بسته یک روزه 1 گیگ به مبلغ 5/800 تومان با شماره گیری کد دستوری #6*2*1*2*1*

بسته سه روزه 1 گیگ به مبلغ 7000 تومان با شماره گیری کد دستوری #2*3*1*2*1*

بسته سه روزه دو ونیم گیگ به مبلغ 10/500 تومان با شماره گیری کد دستوری #3*3*1*2*1*

بسته هفت روزه یک و نیم گیگ به مبلغ 9/900 تومان با شماره گیری کد دستوری # 6*4*1*2*1*

بسته هفت روزه 5 گیگ به مبلغ 17/500 تومان که امکان انتقال مانده بسته دیتا را داراست با شماره گیری کد دستوری #9*4*1*2*1*

بسته یک ماهه 2 گیگابایتی +مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی و+ 100 دقیقه مکالمه برون شبکه و 100 پیامک برون شبکه به مبلغ 16000 تومان با شماره گیری کد دستوری #2*1*2*2*1*

 

بسته های ارزان اینترنت ایرانسل

 

اینترنت ارزان سامانتل 

سامانتل طرح اینترنت مهبانگ را با سرعت نامحدود و مطمئن ارائه می‌دهد. این بسته‌ها با توجه به الگوهای مصرف مختلف طراحی‌شده‌اند و مشترکین سامانتل می‌توانند هر یک از بسته‌های اینترنت را با توجه به میزان مصرف برای شماره خود خریداری کنند.

مهبانگ در قالب بسته‌های هلیوم، دوتریوم و هیدروژن به کلیه مشترکین اعتباری و دائمی ارائه می‌شود.

معرفی بسته‌های هلیوم

بسته‌های اینترنت پرسرعت هلیوم برای مشترکینی طراحی شده که به حجم بالای اینترنت، با سرعت بالا و قیمت مناسب نیاز دارند.

این بسته‌ها برای مشترکینی که فایل‌های با حجم بالا ارسال و یا دریافت می‌کنند پیش بینی شده است. جزئیات بسته های هلیوم به شرح زیر است.

بسته هفت روزه با حجم 9 گیگ به مبلغ 19000 تومان

بسته 30 روزه با حجم 18 گیگ به مبلغ 39000 تومان

بسته 90 روزه با حجم 28 گیگ به مبلغ 69000 تومان

بسته 180 روزه با حجم 48 گیگ به مبلغ 109000 تومان

بسته های  دوتریم، برای مشترکینی طراحی شده که تمایل دارند از اینترنت استفاده کنند و صرفه اقتصادی برای آن‌ها مهم است.

بسته هفت روزه 9 گیگ به مبلغ 5000 تومان

بسته 30 روزه 9 گیگ به مبلغ 19000 تومان

بسته 90 روزه 18 گیگ به مبلغ 49000 تومان

بسته 180 روزه 28 گیگ به مبلغ 59000 تومان

یکی دیگر از بسته‌های اینترنت مهبانگ بسته پرطرفدار هیدروژن است که با قیمت بسیار مناسب برای مدت یک ماه قابل استفاده است.

بسته 30 روزه با حجم 3 گیگ به مبلغ 10000 تومان 

اتمام بسته و شرایط تمدید خودکار

اطلاع از وضعیت بسته اینترنت

مشترکین می‌توانند با استفاده از روش‌های زیر از وضعیت بسته خود، حجم باقی‌مانده و اعتبار زمانی آن اطلاع پیدا کنند.

  • ورود به بخش مدیریت حساب (care)/ منوی محصولات من/ طرح‌ها و سرویس‌ها
  • تماس با مرکز خدمات مشترکین سامانتل
اینترنت مهبانگ سامانتل

 

نکاتی در مورد طرح اینترنت مهبانگ

  • ارائه خدمات اینترنت، تابع ضوابط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
  • این بسته‌ها برای تمام مشترکین اعتباری و دائمی قابل‌استفاده است.
  • در صورت تمام شدن حجم بسته و مدت‌زمان آن، کلیه بسته‌ها به‌صورت خودکار تمدید خواهند شد.
  • در صورت اتمام حجم بسته‌ و عدم خرید بسته مصرفی اینترنت و یا لغو تمدید خودکار، هزینه‌های مصرفی اینترنت مشترک با تعرفه عادی (خارج از بسته) و با نرخ (0.4 ریال به ازای هر کیلوبایت برای مشترکین دائمی و 0.6 ریال به ازای هر کیلوبایت برای مشترکین اعتباری) محاسبه می‌شود.
  • ساعت مصرف حجم بسته (شبانه) از ساعت 2 تا 8 بامداد است.
  • جزئیات اعتبار و حجم مصرفی بسته اینترنتی مشترکین منطبق با جدول های اعلام‌شده است.
  • احتمال تغییر در سرعت اینترنت، بر اساس ترافیک شبکه و در مناطق جغرافیایی مختلف وجود دارد.
  • 9 درصد مالیات ارزش‌افزوده به قیمت بسته‌های انتخابی اضافه و محاسبه می‌گردد.

به نظر شما، کدام یک از اپراتور ها بسته های اینترنتی ارزان تری به مشترکین ارائه می دهند؟ از کدام اپراتور رضایت دارید؟

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
تعداد 3 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.7
0
1
1
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. Fvh***@gemail.com

    سلام علیکم همگی شما بزرگواران منو حلال کنید

  2. با اینکه من خودم خط همراه اول دارم ولی فکر میکنم ایرانسل از نظر اینترنت و مکالمه خیلی پرقدرت تر از همراه اول و رایتل بین مردم جا افتاده و بسته های اینترنتی که در اختیار مردم قرلر میده قیمتهاش از بقیه خطوط خیلی بهتره جوری که هر قشری با هر درآمدی بتونه ازش استفاده کنه و هم آنتن دهی اینترنت ایرانسل از قدرت بالاتری برخورداره چرا همراه اول نباید بسته های ساعتی با قیمتهای به صرفه تری در اختیار مردم قراربده همراه اول با اینکه زودتر از بقیه وارد عرصه شد اما ایرانسل نسبت به اون بیشتر بین مردم جا افتاده و به صرفه تره و باید از شرکت ایرانسل و کارکنانش تشکر و قدردانی کرد .

  3. سلام کاشکی میشد بسته های ایرانسل بیاد پایین تر خیلی گرون هست از سیمکارت های همراه اول و رایتل اگر لطف میکردید میاوردید پایین تر بهتر میشد ولی شما به جای اینکه بیارین پایین میبرید بالا اگه قیمت اینترنت سیم کارت ایرانسل رو میاوردید پایین 5ستاره میدادم ولی الان 1ستاره بیشتر نمیدم

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست