وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بهترین مودم سیم کارت خور نسل چهارم 4G ارزان با پورت Lan

انتشار ۱۳۹۸/۷/۱۰ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۸/۱۶ ۱۳:۱۰ . ۵۷۰۴۰ بازدید

در حال حاضر در کشورمان، اینترنت سیم کارت ها از اینترنت های خانگی وضعیت مطلوب تری را از نظر سرعت دارند. در برخی مواقع که کاربر نیاز به سرعت بالایی دارد مثلا در هنگام استریم یک ویدئو در فضای مجازی و یا بازی های آنلاین و یا حتی تماشای آنلاین فیلم و سریال، کاربر را به فکر می‌اندازد که به سمت استفاده از مودم های سیم کارت خور 4G بیاید و اینترنت ضعیف ADSL خود را به کلی فراموش کند. 

اگر صرف سرعت برای مشتری مهم باشد و حجم بسته اینترنتی از اهمیت کمتری  برخوردار باشد، استفاده از سیم کارت برای گشت و گذار در اینترنت بسیار به صرفه تر از اینترنت های ثابت یا ADSL می باشد.

برای دسترسی به اینترنت با سرعت بالا و استفاده از سیم کارت، می توان از مودم های سیم کارت خور بهره برد. اما این که چه مودمی می تواند سرعت بیشتری در اختیار کاربر قرار دهند جای سوال دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی و بررسی بهترین مودم های سیم کارت خور بپردازیم.

 

قیمت مودم 4.5g ایرانسل

 

مودم های 4g دقیقا چه هستند؟

مودم های 4g جدیدترین مودم هایی هستند که از سیم کارت استفاده می کنند. این مودم ها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به مودم های جیبی و همراه اشاره کرد. تا مودم هایی که شارژ می شوند و البته جیبی هم نیستند. 

اما مودم های سیم کارت خور را اپراتورهای مختلف نیز به فروش می رسانند. این مودم ها که با برنامه نویسی طوری قفل شده اند که سیم کارت های دیگر شرکت ها در مودم کار نکنند و فقط سیم کارت های خود آن اپراتور در مودم فعال و قابل استفاده باشد. البته سیم کارت های آنلاک نیز در دسترس کاربران هستند و شرکت ها مودم هایی که با اپراتورهای دیگر هم به اینترنت متصل شوند را هم می فروشند.

اکثر مودم های سیم کارت خور، اینترنت خود را از طریق وای فای به اشتراک می گذارند و امکان برقراری ارتباط به وسیله کابل lan یا usb را ندارند. اما مودم هایی که این امکان را فراهم کنند تا کاربر با مشکل ضعیف بودن سیگنال های وای فای مواجه نشود.

با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بهترین و ارزان ترین مودم های سیم کارت خور با پورت lan در بازار بپردازیم.

 

مودم جیبی ارزان

 

​ارزان ترین قیمت مودم سیم کارت خور با پورت lan در بازار

در حال حاضر خیلی از اپراتور ها هستند که مودم های سیم کارت خور ارائه می دهند اما همان طور که بالاتر نیز اشاره شد، اکثر این مودم ها با برنامه نویسی های خاصی، لاک شده هستند پس اگر می خواهید در استفاده از سیم کارت آزاد باشید، بهتر است سراغ مودم های شرکت های دیگر بروید! 

تی پی لینک، یکی از برند های معروف دنیا در حوزه شبکه است. این برند که تولید مودم های با کیفیت را نیز در کارنامه خود دارد چند سالی است که بازار ایران را به راحتی در دست گرفته و جولان می دهد!

هرچند دی لینک نیز رقیب سرسختی برای تی پی لینک به حساب می آیند و مدت ها بازار ایران در اختیار این شرکت بود، اما قیمت های مناسبت تر تی پی لینک موجب شده است که ایرانیان گرایش بیشتری به سمت محصولات این شرکت داشته باشند. 

در همین راستا، با یک جستجوی کوتاه متوجه میشوید که مودم های سیم کارت خور تی پی لینک در بازار قیمت مناسب تر و از نظر کیفی نیز سطح مطلوبی دارند. 

Wireless Router TL-MR6400 نام یکی از محصولات این شرکت است که با داشتن دو آنتن خروجی و چهار پورت لن، یکی از برترین مودم هایی به حساب می آید که سیم کارت خور هستند. در ادامه به نقد و بررسی این مودم سیم کارت خور 4G می‌پردازیم؛ باما همراه باشید.

 

مودم ایرانسل

 

مودم 4G تی پی لینک مدل TL-MR6400 

این مودم که محصول شرکت تی پی لینک می‌باشد؛ یک مودم سیم کارت خور بر پایه اینترنت پرسرعت 4G می‌باشد که برای افرادی که به دنبال سرعت بسیار بالا هستند حرف اول را می‌زند. این مودم دارای یک اسلات سیم کارت برای قرار گیری انواع سیم کارت های 4G و یا TD-LTE،‌ کابل برق،‌ دو عدد آنتن برای پهنای باند بیشتر و در آخر 4 عدد پورت LAN می‌باشد. 

راهنمای جامع خرید مودم های ADSL

اگر همچنان علاقه‌مند به مودم های خانگی ADSL دارید و قصد خرید این دسته از مودم ها را دارید این مطلب را هرگز از دست ندهید

مزایای مودم سیم کارت خور تی پی لینک 

اصلی ترین مزیت این مودم را میتوان مجهز بودن به شبکه 4G دانست که این امر باعث میشود این مودم بتواند تا حداکثر سرعت 150 مگابایت بر ثانیه را برای ما به ارمغان بیاورد. همچنین این مودم به شما اجازه میدهد تا اینترنت خود را با 32 دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید و نگران قطعی و یا کاهش سرعت اینترنت خود نباشید.

در کل باید گفت که تی پی لینک TL-MR6400 با توجه به پشتیبانی از شبکه های 3G و 4G و اتصال پایدار و با سرعت بالا برای 32 دستگاه می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده های روزمره که احتیاج به سرعت بالا دارند باشد و گزینه مناسبی برای خرید است. هم اکنون این مودم با قیمت تقریبی 3 میلیون تومان در بازار ایران به فروش میرسد.

 

قیمت مودم همراه اول

 

​قیمت مودم td lte ایرانسل و 4.5G

ایرانسل که همواره در زمینه اینترنت همراه پیشگاه بوده است مودم های گوناگونی نیز در سایت خود به فروش می رساند که البته بسته های اینترنتی بسیار ارزان قیمت نیز روی این مودم ها فعال می شود. در ادامه به بررسی بهترین و ارزان ترین مودم های 4 و 4.5G ایرانسل به همراه مقرون به صرفه ترین بسته های آن می‌پردازیم؛‌ ادامه این مقاله را از دست ندهید!

مودم 4.5G ایرانسل مدل TF-i60 H1 

مودم TF-i60 H1 یکی از محصولات شرکت هواوی می‌باشد به به نمایندگی ایرانسل در بازار ایران عرضه می‌شود. این مودم قابلیت پشتیبانی از اینترنت های 4 و 4.5G را دارد که علاوه بر سیم کارت های TD-LTE مخصوص مودم،‌ میتوان با سیم کارت های معمولی ایرانسل نیز از این مودم استفاده کرد. این مودم با حداکثر سرعت دانلود 300 مگابیت و قابلیت اتصال 32 کاربر همزمان،‌ می‌تواند در لیست بهترین مودم های سیم کارت خور 4G قرار بگیرد. لازم به ذکر است که این مودم در پنل پشتی خود دارای 4 عدد پورت LAN می‌باشد که این نشان دهنده این است که این مودم می‌تواند به صورت همزمان و از طریق کابل RJ45 به 4 رایانه مختلف متصل شود.

خرید سیم کارت ایرانسل

اگر به دنبال خرید سیم کارت های 4G ایرانسل هستید مای رند اینجاست!

هم اکنون قیمت دقیقی برای این مودم وجود ندارد اما طور تقریبی این مودم قیمتی در حدود 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

 

بهترین مودم جیبی 4G

 

مودم ایرانسل مدل TK-2510

مودم TK-2510 یکی دیگر از مودم های سیم کارت خور 4G شرکت ایرانسل بوده که با پشتیبانی از شبکه TD-LTE،‌ از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. ایرانسل در این مودم از رنگ های جذاب زرد و مشکی استفاده کرده که باعث زیبایی مودم تا حد ممکن شده است. اما به عنوان نقطه ضعف میتوان از کمبود پورت های LAN این دستگاه یاد کرد؛ این مودم در پنل پشتی خود تنها دو پورت لن دارد و برای اتصال رایانه های دیگر به مودم می‌بایست از شبکه وای فای استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مودم می‌تواند تا حداکثر 30 کاربر را به طور همزمان تحت پوشش اینترنت قرار دهد. 

مودم TK-2510 ایرانسل می‌تواند برای استفاده های روزانه مثل جست و جو در اینترنت، تماشای فیلم و سریال آنلاین و حتی بازی های ویدئویی نیز مناسب باشد. هم اکنون هیچ قیمت دقیقی برای این مودم موجود نیست و به دلیل قدیمی شدن این مودم نسبت به سایر مودم های شرکت ایرانسل، شرکت ایرانسل این مودم 4G را برای فروش در سایت خود ندارد!

 

مودم همراه شاتل

 

مودم TD-LTE ایرانسل مدل GP-2101

مودم GP-2101 ایرانسل را می‌توان یکی دیگر از مودم های اقتصادی و مقرون به صرفه شرکت ایرانسل نامید. این مودم با قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت TD-LTE و همچنین سرعت دانلود 120 مگابیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده خانگی باشد. این مودم قابلیت پشتیبانی 32 کاربر را از طریق شبکه وای فای به صورت همزمان دارد. تنها نقطه ضعفی که میتوان به آن اشاره کرد وجود تنها یک پورت LAN در پشت این مودم می‌باشد که اگر شما نیاز داشته باشید بیش از 1 رایانه را از طریق پورت LAN به این مودم متصل کنید با مشکل کمبود پورت مواجه خواهید شد. اما باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که این مودم یک مودم ارزان قیمت است و نمی‌توان از آن انتظارات بالایی داشت. هم اکنون این مودم نیز در سایت ایرانسل برای خرید موجود نیست اما تعدادی از سایت های متفرقه که در زمینه خرید و فروش مودم فعالیت می کنند قیمتی را در حدود 2 میلیون تومان برای این مودم در نظر گرفته اند. 

 

مودم 4g دست دوم

 

جمع بندی

همانطور که گفته شد مودم های سیم کارت خور صرفا برای دسته افرادی مناسب است که نیازمند سرعت بالایی هستند. قیمت بسته های این مودم ها بسیار بالا می‌باشد و برای استفاده های معمولی توصیه نمی‌شوند. اما اگر مصمم به خرید مودم های 4G هستید پیشنهاد ما به شما خرید یکی از مودم های بالا می‌باشد.

آیا شما تجربه استفاده از مودم های سیم کارت خور را داشته باشید؟ به نظر شما مودم های سیم کارت خور چه برتری نسبت به مودم های ADSL دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
بلاگ | دنیای فناوری
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
خرید لوازم جانبی شیائومی بخاطر تنوع بسیار محصولات ، ممکن است باعث شود در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. هم اکنون در ایران گوشی های شیائومی...
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
بلاگ | لوازم جانبی
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
لوازم جانبی اورجینال سامسونگ به عنوان یکی از دغدغه های اصلی برای کاربران این برند از گوشی های هوشمند است. با توجه به این دغدغه ی کاربران...
ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون
بلاگ | لوازم جانبی
ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون
جالب است بدانید بسیاری از لوازم فیک و تقلبی با قیمت گران به جای لوازم جانبی اورجینال اپل در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی فروخته شده اند...
 نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل
بلاگ | لوازم جانبی
نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل
انتخاب و خرید لوازم جانبی اصلی از خرید گوشی موبایل گاهی سخت تر می باشد. برای اصل بودن لوازم جانبی به فاکتور ها دقت کنید. برای خرید لوازم...
تعداد 5 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.6
1
0
2
0
2
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. گلان میده. نوچئ من نمخام÷

  2. من میخوام سیمکارت ایرانسل گوشیمو بزارم تو مودم از بسته شبانه نامحدود استفاده کنم و دانلود کنم یه مبین نت سیمکارتی هم دارم که مثل اینکه سیمکارتای دیگه رو نمیخوره کدوم مودم سیمکارت ایرانسل معمولی گوشی رو میخونه؟

  3. قیمت چند

    پاسخ :

    سلام‌همراه عزیز مای رند، وقت بخیر. هر یک از مودم های سیم کارت خود 4G با توجه به برند و امکانات خود قیمت متفاوتی دارند.

  4. بدك نبود

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست