وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

غول‌های عمر باتری در سال 2020

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۰:۵۴ . ۹۲۷۷ بازدید

این روزها سرعت حرف اول را میزند. ما آدم‌ها به دلیل داشتن مشغله زیاد در طول روز وقت زیادی برای هدر دادن نداریم و این حقیقتی انکار ناپذیر است. یکی از کارهای خسته‌کننده در طول روز انتظار برای شارژ شدن تلفن هوشمند است. این سه جمله را گفتم تا به اینجا برسم: در سال‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی به فناوری های شگفت‌انگیزی مانند شارژ سریع دست یافته‌ایم. تا به امروز بیشتر سرعت متعلق به موبایل Oppo Find X ویرایش لامبورگینی‌ است که با عمر باتری 3200 میلی‌آمپری تنها در 35 دقیقه شارژ می‌شود!

 

بیشترین عمر باتری

 

سرعت معیار بسیار مهمی است اما همه چیز نیست! اگر از تلفن خود به طور مداوم استفاده کنید، مایع سبز رنگ باتری کم‌کم رو به زردی رفته و در نهایت قرمز شده و تاریکی شب سر تا سر صفحه نمایش شما را در بر می‌گیرد. حتی اگر شارژ سریع هم داشته باشید باید کمی معطل شوید.

آیا راهی برای مقابله با این مشکلات وجود دارد؟ آیا در این آشفته بازار موبایل، برندی هست که یاری‌رسان ما باشد؟ قطعا بله! چینی‌ها که به شدت در حوزه باتری فعال بوده‌اند، غیر از جایگاه سریعتر شارژ در رابطه با عمر باتری هم عملکردی تعجب‌آور را بر جا گذاشته‌اند. در ادامه به بررسی برترین های ظرفیت باتری از نظر کاربران در سال اخیر می‌پردازیم.

 

بهترین ظرفیت باتری در موبایل ها

 

رتبه اول عمر باتری؛ 4 چشم چینی! 

انتخاب اول کاربران برای عنوان قهرمانی لیگ عمر باتری گوشی پوکو اف 2 پرو (Poco F2 Pro) محصول شیائومی می‌باشد. کارایی بالای باتری و سپس عملکرد قابل توجه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از دلایل انتخاب این اسمارت فون بوده است.

فرزندان پوکوفون تابه‌حال عملکرد چشم‌گیری داشته‌اند. آنها با دارا بودن سخت‌افزار یک پرچمدار، قیمت‌ ارزانی داشته که از نقاط قوت آنان محسوب می‌شود. از امکانات قابل ملاحظه این مدل می‌توان به: +HDR10، نمایشگر OLED، دوربین پاپ آپ، آخرین نسخه تراشه اسنپدراگون و انواع دوربین‌ها اشاره کرد.

اما موارد گفته شده در کنار باتری قدرتمند می‌توانند به بهترین شکل خود را نشان دهند. وقتی با تنها یک بار شارژ کردن بتوانید در سخت‌ترین کارها، بدون وقفه و به مدت طولانی از گوشی استفاده کنید، دیگر غم نخواهید داشت! همه اینها فقط با پرداخت 524 دلار ممکن است.

سیم کارت 0912 ارزان

خوش خطی را در می رند تجربه کنید! در فروشگاه مای رند قادر خواهید بود تا رندترین و ارزان ترین سیم کارت های 912 را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

گوشی پوکوفون قوی ترین باتری دنیا

 

البته گزینه‌های دیگری هم هستند که از عمر باتری نسبتا بالاتری برخوردارند اما هیچکدام در عملکرد به پای F2 Pro نمیرسند. چرا که با وجود چیپ اسنپدراگون 865 این گوشی نرخ پایداری 120 ساعت را برای خود ثبت کرده است. 36 ساعت و 26 دقیقه تماس، 15 ساعت و 45 دقیقه جست‌وجو در وب و 25 ساعت تماشای ویدیو از دیگر آمارهای مربوط به باتری Poco F2 Pro می‌باشد.

از دیگر نقاط قوت این موبایل:

  • ظرفیت باتری 4700 میلی‌آمپری
  • شارژ سریع 33 وات
  • یکی از ارزان‌ ترین پرچمداران بازار
  • صفحه نمایش بزرگ، OLED، +HDR10
  • تراشه اسنپدراگون 865؛ قویترین تراشه دنیا بعد از A13 اپل
  • دوبین‌های متفاوت با قابلیت عکسبرداری با کیفیت

و اما نقاط ضعف پوکو اف 2:

  • نبود جا برای حافظه خارجی MicroSD
  • ضدآب نبودن

 

بهترین عمر باتری گوشی جهان

 

دومین رتبه جدول عمر باتری؛ بازهم چینی ولی ارزان‌تر

پایداری باتری در Realme 6i حدودا 186 ساعت تخمین زده شده است. با این موبایل می‌توان حدود 35 ساعت تماس صوتی برقرار کرد. همچنین با خرید ریلمی شش آی می‌توانید 30 ساعت وبگردی و 21 ساعت ویدیو تماشا کنید.

در اواسط سال 2020 هستیم و تعداد بسیاری از تلفن‌های هوشمند رویه افزایش عمر باتری خود را در پیش گرفته‌اند. یک مثال قابل توجه این موضوع، این مدل 189 دلاری ریلمی است. با عرضه این گوشی به بازار و سپری کردن تست‌های متعدد و علی‌الخصوص عمر باتری، شاهد این اتفاق شدیم که ریلمی در جدول بهترین های باتری قرار گرفته است.

 

عمر باتری سامسونگ a30

 

شما با پرداخت 199 دلار می‌توانید اسمارت فونی را داشته باشید که عمر باتری آن 5000 میلی‌آمپر می‌باشد. تاروزی که در حال نوشتن این مقاله هستم، می‌توانم به جرات بگویم که هیچ تلفن همراه هوشمندی نمی‌تواند در عمر باتری حریف Realme 6i شود. اگر به این میزان عمر، شارژر پرسرعت 18 واتی را هم اضافه کنیم، پکیجی تمام و کمال از بقا داریم.

البته نباید با این قیمت انتظارات زیادی از 6i داشت. وضوح صفحه نمایش 1600×720 پیکسل بوده که چندان با کیفیت به نظر نمیرسد. البته به لطف رزولوشن پایین می‌توان بازی‌های سنگینی را با کیفیت پایین اجرا کرد. تراشه استفاده شده در این نسخه، Helio G8 بوده که برای انجام کارهای روزانه به خوبی عمل می‌کند. در کل امکانات ریلمی را با توجه به قیمت آن بسنجید.

ویژگی‌ها:

  • مقرون به صرفه
  • مقاومت بدنه در برابر ترشحات
  • کارایی مناسب حتی به هنگام بازی کردن
  • دوربین‌های قابل اطمینان
  • داشتن اسلات کارت حافظه
  • جک 3.5 میلی‌متری هندزفری

مشکلات:

  • 50 درصد در 50 دقیقه (شارژ سریع ولی نه برای این ظرفیت باتری!)
  • وضوح نمایشگر پایین
  • عدم امکان فیلمبرداری 4K

 

ظرفیت باتری گوشی بالا

 

سامسونگ گلکسی M30s و مدال برنز عمر باتری

خلاصه بگویم که باتری 6000mAh این موبایل حسابی ماندگار است و حالا حالا ها نیاز نیست به دنبال شارژر برای آن بگردید! گلکسی ام 30 اس در تست‌های پایداری باتری توانسته بود عدد 130 ساعت را برای خود ثبت کند. حدود 35 ساعت و نیم مکالمه صوتی، 16 ساعت وبگردی و 21 ساعت و نیم تماشای ویدیو.

البته دور این باتری عظیم‌الجثه یک تلفن همراه قدرتمند نیز پیدا می‌کنید! با وجود صفحه نمایش سوپر آمولد همه‌چیز زیباتر به‌نظر میرسد. همچنین، این نمایشگر 6.4 اینچی Full HD است.

عمر باتری و سرعت شارژ سامسونگ گلکسی A51

در مورد عمر باتری سامسونگ گلکسی A51  بیشتر بخوانید.

 

عمر باتری سامسونگ

 

با وجود تراشه اقتصادی اگزینوس 9611، گلکسی m30s از عملکرد مناسبی برخوردار و است کم نمی‌‌آورد. 3 دوربین پشتی هم تصاویر خوبی ثبت می‌کنند که از آن لذت خواهید برد. البته یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این موبایل سرعت شارژ آن است. بالاخره که یک روز شارژ تمام می‌کنید، آن موقع باید چه‌ کرد؟ با وجود شارژر سریع 15 واتی نباید انتظار به سرعت شارژ شدن داشته باشید. کاربران بهتر است m30s را هنگام تاریکی شب به شارژ متصل کنند تا برای روز بعد آماده خدمت‌رسانی باشد.

«با پرداخت 300 دلار نمی‌توانید انتظار بدنه‌ای غیر از پلاستیک داشته باشید.» این ناگفته سامسونگ اینجا هم صدق می‌کند. بدنه‌ای که کامل از جنس پلاستیک است اندکی احساس ارزان بودن و پایین‌تر از معمولی به خریداران میدهد. سنسور اثر انگشت هم از دیگر مواردی بود که رضایت ما را جلب نکرد و از سرعت خوبی برخوردار نیست. اگر سامسونگ این دو مشکل اساسی را برطرف کند می‌توان گفت که در عمر باتری رقیبی ندارد.

نقاط مثبت:

  • نمایشگر با کیفیت
  • چیپست کارآمد و قوی اگزینوس
  • دوربین‌های توانا
  • اسلات مخصوص کارت حافظه خارجی

نقاط منفی:

  • بدنه پلاستیکی
  • تجربه بد استفاده از حسگر اثر انگشت
  • آهسته‌ترین شارژ در لیست! (21 درصد در 30 دقیقه)

 

قوی ترین باتری سامسونگ

 

عمر باتری در دیگر محصول شیائومی

نوبتی هم که باشد، نوبت شیائومی ردمی نوت 9s است. این گوشی در کنار عمر خوب باتری، عملکرد قابل‌ملاحظه‌ای عرضه می‌کند. با توجه به قیمت پرداختی که در نسخه (128 گیگ حافظه داخلی و 6 گیگ رم = 231 دلار) و (64 گیگ حافظه داخلی و 4 گیگ رم = 219.99 دلار) است،  می‌توانید انتظار عملکرد قابل‌قبول در کنار قیمت ارزان را داشته باشید. سخت‌افزار این تلفن همراه قابلیت پشتیبانی از انواع مختلف بازی‌ها را هم دارد. همچنین، با برخورداری از کیفیت بالا در عکسبرداری و فیلمبرداری با Note 9s، شما می‌توانید از دوربین‌های آن لذت ببرید.

شیائومی می نوت 10

بررسی کامل و جامع گوشی Xiaomi Mi Note 10 را در مای رند بخوانید.

 

قدرت باتری در گوشی شیائومی

 

انگار هیچکس به داشتن همزمان عمر باتری طولانی و شارژ سریع علاقه ندارد! حتی باتری 5020 میلی‌آمپری شیائومی هم در مدت طولانی (1ساعت و45 دقیقه) شارژ میشود که زیاد است و قرار است هنگام به اتمام رسیدن باتری منتظرتان بگذارد. از دیگر کمبودهای نوت نه اس می‌توان به نداشتن فناوری NFC اشاره کرد. چرا که هدف این محصول ارائه شدن در بازار جهانی است و NFC در دنیا کاربردهای فراوانی دارد.

41:30 ساعت تماس صوتی، 19:12 جستجو در وب، 16:30 تماشای ویدیو از جمله آمار‌هایی است که نوت 9 اس ارائه می‌کند، در مجموع هم پایداری باتری 127 ساعته برای این موبایل ثبت شده است.

از دیگر نقاط قوت شیائومی نوت 9s:

  • تراشه اسنپدراگون 720G با عملکرد سریع
  • نمایشگر با قابلیت HDR10
  • کیفیت دوربین مناسب
  • اسلات اختصاصی کارت حافظه microSD و جک 3.5 میلی‌متری هدفون

و مشکلات این گوشی:

  • شارژ شدن می‌توانست سریعتر باشد
  • پشتیبانی نکردن از فناوری NFC

 

ظرفیت باتری ردمی نوت 9

 

Realme 5 در میانه پایین جدول عمر باتری

قدم به قدم به انتهای لیست نزدیک می‌شویم و در در رتبه پنجم شاهد حضور ساخته دیگر کمپانی ریلمی هستیم. با اینکه این نسخه به صورت جهانی عرضه نمی‌شود اما اگر در جایی زندگی می‌کنید که می‌توانید آن را بخرید، دریغ نکنید! با داشتن عمر باتری بالا و قیمت بسیار پایین، ریلمی 5 شدیدا به صرفه است. همچنین اگر از آن دسته افراد هستید که ساعت‌ها مشغول مکالمه با تلفن خود می‌شوید، Realme 5 انتخاب مناسبی برای شماست. با استفاده از این موبایل توانایی برقراری 47 ساعت مکالمه را دارید. در کنار آن، 21 ساعت وبگردی و 20 ساعت تماشای ویدیو در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند که البته ارقام خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شوند.

 

best battery life 2020

 

زمام امور پنجمین نسخه ریلمی را اسنپدراگون 665 در دست دارد که قدرت پردازشی آن بالاست و هنگام بازی کردن می‌تواند خودش را به خوبی نمایش دهد. مورد بعد این است که با پرداخت 189 دلار از 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم و با پرداخت 199.99 از 64GB حافظه داخلی و 4GB رم برخوردار خواهید بود.

اما چه چیز باعث کاهش قیمت این محصول شده است؟ وضوح پایین صفحه نمایش. این نمایشگر 6.5 اینچ است اما رزولوشن آن 720×1600 می‌باشد که با نگاه به استاندارد‌های امروزی می‌توان نتیجه گرفت که تراکم پیکسلی بسیار کمی در هر اینچ وجود دارد. همچنین جای تعجب ندارد که چگونه باتری به این میزان عمر می‌کند، به‌خاطر داشتن پنل LCD بی کیفیت.

نقاط قوت Realme 5:

  • عملکرد فوق‌العاده و در نتیجه لذت فراوان بازی کردن
  • عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی با کیفیت برای این رنج قیمت
  • محل جداگانه برای قرارگیری کارت حافظه خارجی

نقاط ضعف Realme 5:

  • صفحه نمایش بی‌کیفیت (و بزرگ اگر گوشی‌های کوچک‌تر را دوست دارید)
  • نداشتن فروش جهانی
  • ضعف دوربین ماکرو و فوق عریض

موتورولا بر می‌خیزد

یکی دیگر از دوندگان مارتون عمر باتری موتورولا Moto G8 Power است که با باتری 5000 میلی‌آمپری خود در رتبه ششم جدول جا خوش کرده. این گوشی با اتکا به تراشه به‌کار رفته شده در ریلمی 5 در انجام شدن امور روزانه شما تمام تلاش خود را می‌کند و نتیجه نیز مطلوب است.

البته پیشرفت‌های زیادی مانند شارژ سریعتر، دوربین 4 گانه بهتر و مهم‌تر از همه، کیفیت فول اچ دی صفحه نمایش اتفاق افتاده که ما را به خرید این نسخه از موبایل‌ها موتورولا ترغیب می‌کند.

 

عمر باتری سامسونگ a30

 

از دیگر موفقیت‌های موتو G8 پاور:

  • پایداری باتری 136 ساعته (31 ساعت تماس صوتی، 20 ساعت و نیم وبگردی، 18 ساعت و 21 دقیقه دیدن ویدیو)
  • تجربه خوب تصویربرداری در روز با دوربین‌های همه کاره
  • مقاومت در برابر ترشحات
  • اسپیکرهای استریو عالی

اگر جی 8 Power این مشکلات را نداشت، عالی بود:

  • تراشه معمولی و نامناسب برای گیمینگ
  • کمبود NFC
  • کند شارژ شدن (29% در 30 دقیقه)
  • اگر فقط به دنبال عمر باتری نیستید، گزینه‌های دیگر هم روی میز موجود است

باتری هواوی p40 lite چقدر عمر می‌کند؟

هواوی پی 40 لایت مانند نسل قبلی خود، در زمره اقتصادی‌های باکیفیت قرار گرفته است. این موبایل نسبت به هم‌قیمت‌های خود در هر چیزی برتری دارد: از عملکرد و عمر باتری گرفته تا کیفیت دوربین. صفحه نمایش با کارآمد آن شما را با دنیای بازی‌ها آشتی داده و به شما امکان تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان را با بالاترین کیفیت می‌دهد.

البته باید به شما اخطار دهم. نبود سرویس‌های گوگل و به طبع برنامه‌های مربوط به آن، زندگی را اندکی برای کاربران Huawei p40 lite سخت‌تر می‌کند. احتمالا با وجود این مشکل در خرید این نسخه از هواوی مردد شده‌اید، اما اگر عمر باتری در کنار عملکرد سریع و قیمت مناسب مد نظرتان است، p40 لایت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

 

طول عمر باتری a70

 

یکی از بهترین ویژگی‌های این اسمارت فون، فست شارژینگ آن است. با وجود 40 وات سرعت، ظرفیت 4200 میلی‌آمپری باتری شما در یک ساعت و در مدت 30 دقیقه 70 درصد شارژ می‌شود.

این تلفن هوشمند همراه در تست‌ها متعدد انجام شده و با وجود کیفیت بالای نمایشگر توانسته رکوردهای خوبی را برجا بگذارد. نمره پایداری عمر باتری این گوشی 121 ساعت بوده که به طور خلاصه می‌توان با آن 33 ساعت و 21 دقیقه مکالمه صوتی انجام داد، 18 ساعت در اینترنت به جستجو پرداخت و 16 ساعت به تماشای فیلم یا هر فایل تصویری دیگر نشست.

آیا ارزش دارد به خاطر عمر باتری این گوشی را بخریم؟

اگر به دنبال موبایلی برای بازی کردن بدون وقفه می‌باشید، پیشنهاد ما p40 lite است. تلفیق تراشه کایرین 810 و رابط کاربری EMUI 10 توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران در بازی کردن باشد. فقط به خاطر داشته باشید که متاسفانه نمی‌توانید در پلی استور بازی‌های مورد علاقه خود را بیابید.

دیگر ویژگی‌های چشم‌گیر:

  • عملکرد و پرفورمنس ممتاز
  • عکس‌های گرفته شده چه در روز و چه در شب با کیفیت است
  • نمایشگر بزرگ و باکیفیت
  • شارژ بسیار سریع 40 واتی

مشکلات بزرگ P40 Lite:

  • خداحافظی با سرویس‌های گوگل!
  • نداشتن جایگاه اختصاصی حافظه خارجی (انتخاب بین سیم کارت دوم و کارت microSD)
  • ضبط ویدیو نه چندان دلچسب (نبود سیستم لرزش‌گیر)

عمر باتری آخرین، سریعترین و کنسول بازی ترین گوشی لیست!

نمی‌توانیم این اجازه را به خود بدهیم که اسمی از vivo iQOO 3 5G نبریم. پرچمداری که پر شده از امکانات متنوع با قیمتی درخور. با قرار داشتن باتری 4400 میلی‌آمپری، پرچمدار ویوو  118 ساعت عمر می‌کند. با استفاده از این گوشی می‌توانید 27 ساعت و 35 دقیقه مکالمه کنید و 25 ساعت و 40 دقیقه سری به وبسایت‌ها بزنید. در نهایت به طور متوالی می‌توانید 14 ساعت و 28 دقیقه به تماشای ویدیو بپردازید.

اما شاخص‌ترین ویژگی آی‌کیو 3 5g شارژر سوپر سریع آن است که از 0 تا 100 را در مدت 50 دقیقه پر می‌کند! همچنین به لطف وجود تراشه پرقدرت اسنپدراگون 865 -که جزو برترین‌ها است- می‌توانید ساعت‌ها به بازی کردن  بدون لگ و با کیفیت بالا بپردازید. حسگر تشخیص لمس صفحه هم با سرعت 180 هرتز قادر به ایجاد تفاوت در گیمینگ و ایجاد عصر جدید استفاده از تلفن همراه هوشمند است.

از طرفداران کنسول‌های بازی هستید؟ آیا علاقه دارید که موبایل شما همانند دسته پلی استیشن یا ایکس باکس‌تان عمل کند؟! خرید پرچمدار vivo را به شما توصیه می‌کنم! چرا که غیر از دکمه‌های اصلی، 2 دکمه جدید (L و R) به کناره‌ گوشی اضافه شده‌اند تا تجربه گیمینگ شما را به مرحله بعد ببرند.

 

عمر باتری تبلت سامسونگ

 

خوره‌های موسیقی بخوانند!

از دیگر دلایل خرید این گوشی می‌توان به وجود سیستم ویبره 4D اشاره کرد که شما را به سرزمین بزرگ و کوچک بازی‌ها برده و حسابی سرگرمتان می‌کند. شاید باورتان نشود ولی این موبایل تراشه جداگانه‌ای برای پخش صدا دارد، مانند کارت صدا در کامپیوتر. اگر از عاشقان موسیقی هستید خرید این موبایل را به لیست اهداف خود اضافه کنید! اما ایراد بزرگ در دوربین‌ها یافت می‌شود، با وجود انواع دوربین‌ها می‌توان عکس‌های خلاقانه‌ای گرفت اما نتایج، آنقدر که باید با کیفیت نیستند.

آیا باز هم دهانمان از تعجب باز میشود؟ بله:

  • بهترین شارژ سریع در این بازه قیمت
  • نمایشگر OLED و چشم‌نواز
  • دوربین با قابلیت تنظیم به هر استاندارد عکاسی ممکن
  • چیپ بزرگان صنعت موبایل، اسنپدراگون 865

چرا vivo iQOO 3 5G را نخریم:

  • برای بهره بردن از فناوری شارژ سریع باید همه اجزا -کابل و آداپتور- حضور داشته باشند
  • در کل ثمره دوربین اصلی به دل نمی‌نشیند و از کیفیت نامناسبی برخوردار است
  • محدودیت در عرضه جهانی

در سال 2021، چه گوشی‌هایی بیشترین عمر باتری را دارند؟

  1. موتورولا جی پاور با رکورد 16 ساعت و 10 دقیقه
  2. ایسوس زنفون 6 (15 ساعت و 1 دقیقه)
  3. ال جی وی 60 ThinQ فایو جی (12 ساعت و 46 دقیقه)
  4. موتو جی فَست (12 ساعت و 17 دقیقه)
  5. موتو جی استایلوس (12 ساعت و 13 دقیقه)
  6. موتورلا اِج (12 ساعت و 12 دقیقه)
  7. موتورلا وان 5G Ace (12 ساعت و 3 دقیقه)
  8. سامسونگ گلکسی S20 اولترا (11 ساعت و 58 دقیقه)
  9. آیفون 11 پرو مکس (11 ساعت و 54 دقیقه)
  10. وان‌پلاس نورد 5G N10 (11 ساعت و 48 دقیقه)
  11. ال جی جی 8 ایکس ThinQ با صفحه دوگانه (11 ساعت و 46 دقیقه)
  12. سامسونگ گلکسی S21 اولترا (11 ساعت و 25 دقیقه)
  13. آیفون 11 (11 ساعت و 16 دقیقه)
  14. تی سی ال 10 5G UW

باتری موبایل شما چند ساعت عمر می‌کند؟

مطالب مرتبط
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
بلاگ | اخبار اپراتورها
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
امروزه سرقت تلفن همراه به یکی از از دغدغه های افراد تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، برخی افراد برای گذراندن زندگی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
بلاگ | بازار موبایل
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
آیا می دانید در زمان خرید گوشی در سال 2021 چه نکاتی را بیشتر توجه کنیم؟ برای این که با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید کدام گوشی برای شما...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست