وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

آپتل، سیمکارتی که آپ لازم است!

انتشار ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ . بروز رسانی ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۷:۴۰ . ۱۹۰۲۲ بازدید

آپتل نام تجاری سیم کارت های شرکت نگین ارتباطات آوا است. اپلیکیشن معروف آپ، بزرگترین دستاورد این شرکت به شمار می رود. نگین ارتباطات آوا پیش از این به طور کلی تمرکز خود را روی عملیات های بانکی، خرید شارژ ، انتقال پول، پرداخت اقساط و... گذاشته بود اما مدتی قبل خبر از ورود این شرکت به جمع اپراتورها شنیده شد.

آپتل مدعی است که اولین ارائه دهنده سیم کارت های نسل جدید یا همان یوسیم در ایران است که می تواند برقراری مکالمه، ارسال و دریافت پیامک و دسترسی به اینرنت همراه 3G، 4G، 4.5G و  LTEرا فراهم سازد.

آپتل، سیمکارتی که آپ لازم است!


قیمت سیم کارت آپتل

سیم کارت های آپتل با پیش شماره 09991 به فروش می رسد که قیمت پایینی هم ندارند. قیمت های ابتدایی این اپراتور چیزی بیش از 170 هزار تومان است. آپتل در واقع یکی دیگر از اپراتورهای مجازی کشور یا همان MVNO است که حدود دو سال پیش توانست پروانه فعالیت به عنوان اپراتور مجازی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور دریافت کند.

این اپراتور برای برقراری ارتباط، از آنتن های سه اپراتور اول یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل سود می برد بنابراین مشکلی از نظر آنتن دهی، مشترکین این اپراتور را تهدید نمی کند.

خرید سیم کارت آپتل

شرکت آپ، فروش و خدمات این سیم کارت را نیز بیشتر روی اپلیکیشن آپ قرار داده است. در واقع برای خرید سیم کارت آپتل فقط باید به اپلیکیشن آپ مراجعه کنید و هیچ فروش اینترنتی و حضوری در کار نیست! از این نظر شاید می توان گفت که یک نقطه ضعف برای آپتل به شمار می رود چرا که هر مشتری ممکن است به یکی از راه های خرید دسترسی داشته باشد و محدود کردن آن چندان برایش جذاب نیست.

سیم کارت های این اپراتور همگی دائمی بوده و سیم کارت اعتباری به فروش نمی رسد. اما نکته اینجاست که راه پرداخت هزینه موبایل هم برای مشتری وجود ندارد! درواقع مشتری ابتدای هر ماه یک بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیام کوتاه را خریداری و فعال می کند و تا پایان ماه از آن بهره می برد. پس در واقع هزینه منحصر به فرد مکالمه یا پیامک یا حتی اینترنت پرداخت نخواهید کرد.

یکی از بزرگترین حسن های آپتل که مدیران آن روی این ویژگی مانور فراوانی داده اند، عدم ارسال پیامک انبوه برای مشتریان است! به این ترتیب اگر شماهم یکی از مشتریان این اپراتور باشید، طبق قول مدیران، هیچ گاه پیامک های مزاحم تبلیغاتی و اطلاع رسانی را دریافت نخواهید کرد.

این اپراتور برای کسانی که از اپلیکیشن آپ استفاده می کنند واز مشتریان قدیمی و باوفای آن هستند نیز طرح های تشویقی و تخفیف های بسیاری در نظر گرفته است، مثلا اگر از مشتریان آپ باشید و تعداد مشخصی تراکنش در ماه داشته باشید، میتوانید سیم کارت های آپتل را با تخفیف های مناسبی خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

آپتل، سیمکارتی که آپ لازم است!

کیف پول خدمتی دیگر از آپتل

شرکت نگین ارتباطات آوا ارتباط میان آپتل و اپلیکیشن آپ را در جزئی ترین موارد نیز حفظ کرده و حتی مشتریان هر دو را به استفاده از دیگری تشویق میکند. یکی از خدمات این اپراتور، کیف پول است! با این گزینه شما می توانید با هر تراکنش در اپلیکیشن آپ امتیاز کسب و هر امتیاز را در کیف پول ذخیره و پس از مدتی به یک بسته ویژه سیمکارتتان تبدیل کنید.

رومینگ

آپتل مانند دیگر اپراتور ها، خدمات رومینگ را برای مشترکینی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند ارائه می دهد. با استفاده از رومینگ شما می توانید به محض خروج از مرز های ایران نیز به خدمات آپتل دسترسی داشته باشید، به شرطی که در تنظیمات تلفن همراهتان گزینه Roaming را فعال کنید تا بتوانید از مکالمه، اینترنت همراه و پیامک با سیمکارت اصلی خودتان بهره ببرید.

تماس بین الملل

در کنار رومینگ، امکان دیگری برای شما فراهم است که بتوانید با عزیزان و دوستانتان در کشور های دیگر از داخل ایران تماس حاصل فرمایید و از یک مکالمه با کیفیت بالا لذت ببرید.آپتل هم اکنون در بیش از 800 شهر ایران فعال و در دسترس است.

تعداد 25 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.5
11
4
2
2
6
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. n.n***@yahoo.com

    واقعاً مزخرف است الان دو هفته است مکالمه نمی‌توانم انجام دهم ولی کسی پاسخگو نیست

  2. ary***@gmail.com

    وقت بخیر من خودم از مشترکین سیمکارتهای اپتل بودم پشتیبانی بینهایت ضعیف و ناتوانی شماره پشتیبانی در حل مشکل و پاسخگویی به مشکلات لذا تحت هیچ شرایطی خرید سیمکارت های مجازی اپتل را توصیه نمیکنم

  3. ary***@yahoo.com

    من قبلاً سیم‌کارت اپتل داشتم اصلا بد درد بخور نیس ، پشتیبانی ضعیف ، خدماتش فقط تو ساعت کاریه من خطم گم شد ده روز بعد با کلی شکایت فرستادن کارت ملی و درخواست خطمو دادن اونم خط سوخته جالب این جاست کسی هم پاسخگو نیست اخر با هزار گرفتاری خطمو سلب امتیاز کردم من هرگز سراغ اپتل نمی‌رم

  4. E.a***@gmail.com

    چرا نوشته فقط از آپ میشه خریداری کرد ؟!، من یه سفر به ترکیه داشتم و لیدرمون این و به قیمت ۱۰۰ لیر فروخت🤦🏻‍♀️😂کلاهبردار گفت یک ساعته فعال میشه اگه نه پس میگیرم در حالیکه یک ساعت قبل از پرواز برگشتم بعداز ۷ روز وصل شد و سلب مسئولیت کرد! الکی نگید فقط از طریق آپ که مثلا بگید از دزدی و‌کلاهبرپاری و،،،،، خبری نیست ،

  5. درود ،قیمت سیم کارت مشترک ایران ترکیه اپتل رو میفرمایید؟

    پاسخ :

    سلام خرید سیم کارت ترکیه امکان پذیر است ولی در ایران مقرون به صرفه نمی باشد ، باید با 09126939006 تماس بفرمایید .

  6. سلام ممنون از بابت این همه فعالیت‌های که انجام می دهید سیم کارت و نرم‌افزار آپ واقعا ممنون، نمی دانم چرا همیشه دنبال مجانی هستیم😉

  7. سلام مختصر و البته مفید ممنون چیه بعضی از سایت ها آدم رو نابود می‌کند تا یه خط دیتا بدن

    پاسخ :

    همراه عزیز مای رند سلام، وقت بخیر. از اینکه توانسته‌ایم رضایت‌تان را جلب کنیم بسیار خرسندیم. با سپاس از اظهار لطف شما. 💛🧡

  8. والا همین ایرانسل خومون چشه ک بریم پولمون بریزیم سطل دائمی هست منتها اعتباریع😆😆خودشونو مسخره کردن بااینکار الان مثلا سیم دائمی ایران ول دارم ولی وقتی داراییش تموم میشه دیگه مث سیمکارت اعتباری میشه هیچ فرقیی ندره

  9. اینکه دائمی نیست . البته اینکه از یک راه میشه خرید کرد یک نکته خوب داره اونم اینه قیمت ثابت هستش و فقط خود شرکت انجام میده. ولی من بسته های اینترنت مطالعه کردم مثلا برای یک ماه آخریش ۱۰گیگ که فکر کنم خیلی کنه بعد قیمتش ۳۴تومن. ای کاش حداقل از نظر قیمت جای رقابت میذاشتید. من که خودم خرید نمیکنم چون شرایط اصلا تحریکم نکرد امیدوارم مردمو تحریک کرده باشید

  10. واقعا گرونه

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست