وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل

انتشار ۱۳۹۹/۸/۱۶ . ۸۸۸۴۲ بازدید

اگر از آن دست افرادی هستید که زمان زیادی را صرف فضای مجازی می کنند و اوقات زیادی از روز را در اینترنت می گذرانند یا حتی شغلی دارند که مرتبط با فضای مجازی است و اینترنت یکی از اصلی ترین ابزارهای کارتان است، احتمالا همیشه به دنبال راه های مختلفی برای دسترسی به اینترنت ارزان تر و به صرفه تر بوده اید. سه اپراتور اول همواره سعی کرده اند در یکی از بخش ها رقیب خود را جا بگذارند! اما اینترنت و بسته های اینترنت همراه از آن دست ابزار هایی است که هیچ کدام از سه اپراتور اول نتوانسته اند پیروز مطلق بازی باشند. همراه اول، ایرانسل و رایتل هر کدام در ارائه یکی از بسته ها و بازه های زمانی نسبت به دو رقیب دیگر بهتر عمل کرده اند و هر کدام سعی داشته اند که حداقل یکی از بخش ها را مال خود کنند.

 

کدام اینترنت ارزان است

 

​کد بسته های اینترنت ماهانه ایرانسل

همان طور که پیش تر در گزارشی نوشته بودیم که اگر قصد خرید بسته های اینترنت همراه را دارید بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته ها، بسته هایی هستند که از نظر زمانی طولانی مدت و از نظر حجم نیز میزان بالاتری دارند. این مسئله در مورد بسته های اینترنت در بازه های زمانی مختلف هم صدق می کند و بهتر است از بسته هایی استفاده کنید که حجم بالاتری دارند. البته اگر مصرف بالایی ندارید و مثلا در یک ماه به نظرتان کم از یک یا دو گیگ هم مصرف ندارید که بهتر است بر اساس نیازتان خرید کنید؛

اما اگر از جمله کاربران و مشترکان پرمصرف هستید بهتر آن است که بسته هایی را انتخاب نمایید که حجم بالاتری دارند ولو اینکه بخشی از اینترنت شما در آخر ماه مصرف نشود! البته نه نصف آن! بلکه مثلا از 20 گیگ یک گیگ بماند و بسوزد بهتر از آن است که بسته های 15 گیگی بخرید. با لحاظ کردن این موضوع، می توان نتیجه گرفت که اگر بخواهید برای هر ماه خود اینترنت بخرید، بسته 10 گیگابایتی می تواند نیاز کاربر با مصرف متوسط را پوشش دهد. در حال حاضر این بسته در سایت ایرانسل به مبلغ 29 هزار تومان به کاربران عرضه می شود.

 

اینترنت ارزان ایرانسل

 

چگونه بسته اینترنت به صرفه ایرانسل خریداری کنیم؟

فعال‌سازی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل به آسانی و با شماره‌گیری کد #۵*۵۵۵* امکان پذیر است. هم اکنون بسته‌های یک روزه ۲۰۰ مگابایتی و 1 گیگابایتی، هفتگی ۱ و ۳ گیگابایتی و ماهانه ۳ و ۲۴ گیگابایتی فقط توسط مشترکان سیم‌کارت های اعتباری قابلیت فعال‌سازی دارد. در ضمن بسته‌های شبانه ایرانسل هم بین ساعت ۲ تا ۸ بامداد قابل استفاده می باشند.

راه دیگری نیز برای فعالسازی بسته های اینترنتی ایرانسل وجود دارد. اپلیکیشن ایرانسل من به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی بسته های موجود را مشاهده نمایید. یکی از جذاب ترین بخش های این برنامه، ساختن بسته مورد نظر توسط خودتان می‌باشد. مشترکین سیم‌کارت ‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با توجه به مقدار مصرف مکالمه، استفاده از اینترنت همراه و پیامک خود، بسته ترکیبی مد نظر خود را انتخاب کرده و الگویی مقرون به صرفه را برای هزینه‌های خود بسازند. شما می‌توانید بسته متناسب با خودتان را که شامل اینترنت، تماس صوتی و پیامک است، بسازید. در ادامه اپلیکیشن ایرانسل من، هزینه بسته ساخته شده توسط شما را اعلام می‌کند و می‌توانید این بسته را فعال کنید. هرچند که ساخت بسته اینترنتی متناسب با نیاز شماست، اما ممکن است زیاد هم مقرون به صرفه نباشد! 

​بسته های اینترنت شبانه همراه اول

یکی از بخش هایی که همراه اول توانسته خیلی خوب، گوی سبقت را از رقیبان برباید؛ بسته های شبانه اینترنت همراه است. بسته های شبانه همراه اول در بازه های زمانی یک روز، یک هفته و یک ماهه عرضه می شود. این بسته ها که مانند سایر بسته های اینترنتی محدودیت سرعت ندارند، اکثرا به عنوان نامحدود شناخته می شوند اما یک میزان مصرف منصفانه در آنها لحاظ شده است. همراه اول سقف 50 گیگ برای بسته های نامحدود شبانه خود قرار داده که البته مصرف همه آن هم کار چندان ساده ای نیست!

یکی از بسته های جذاب همراه اول طرح دوشنبه سوری است. همراه اولی ها این امکان را دارند تا جهت شرکت در این طرح فراگیر و استفاده از بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» اپراتور سیم کارت همراه اول بهره مند شوند.

یکی دیگر از به صرفه ترین بسته های اینترنتی همراه اول، بسته های آلفا + (پلاس) است. از مزیت های این نوع از بسته ها می‌توان به امکان خرید بسته های کوتاه مدت اشاره کرد. در کنار این موضوع شما می‌توانید با مراجعه به سایت همراه اول یا استفاده از اپلیکیشن همراه من، بسته اینترنتی مورد نظر خودتان را بسازید. برای کسب اطلاعات بیشتر از بسته های آلفا+ و خرید آنها می‌توانید از کد دستوری #100* استفاده کنید. همچنین می‌توانید عدد 32 (به صورت لاتین) را به شماره پیامکی 8080 ارسال نمایید، سپس اطلاعات کافی از بسته های اینترنتی آلفا پلاس را کسب نمایید. البته راه دیگری برای خرید بسته های آلفا پلاس وجود دارد، و آن استفاده از اپلیکیشن همراه من است.

معرفی اپلیکیشن همراه من

با استفاده از اپلیکیشن همراه من، دفتر خدماتی همراه اول را در جیب خود حمل کنید!

 

اینترنت ارزان همراه اول

 

بسته های دیگر همراه اول، که مقرون به صرفه اند مختص اینترنت همراهی است. اینترنت همراهی است طرحی است که بر اساس الگوی مصرف اینترنت شما، بسته هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد. بسته های پیشنهادی همگی متناسب با نوع الگوی مصرف شما هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا بسته های اینترنت همراهی برای شما مقرون به صرفه باشند. طرح همراهی فقط مختص به اینترنت همراه نیست، بلکه برای تماس صوتی و ارتباطات پیامکی نیز می‌توانید از پیشنهادات طرح همراهی همراه اول استفاده کنید. جهت مشاهده بسته های اینترنت همراهی، می‌توانید از کد دستوری #62*100* استفاده نمایید. سپس از طریق همین کد دستوری، می‌توانید بسته دلخواه خود را فعال نمایید.

گزینه دیگر برای استفاده مقرون به صرفه از اینترنت همراه اول، بسته های مدار فیروزه ای است. مدار های فیروزه ای بسته های کوتاه مدتی هستند که قیمت شان متناسب با مکان و زمان متفاوت است. البته این بسته ها نیز فقط مخصوص اینترنت نیست، بلکه برای مکالمه نیز می‌توانید از این بسته ها استفاده کنید. کوتاه مدت بودن، و تفاوت قیمت در مکان ها و زمان های مختلف، باعث شده تا مدارهای فیروزه ای برای مشترکین همراه  اول مقرون به صرفه باشند. برای کسب اطلاعات یا خرید بسته های مدار فیروزه ای، می‌توانید از کد دستوری #121* استفاده نمایید. توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید همزمان دو بسته مدار فیروزه ای برای اینترنت سفارش دهید. چنانچه یک بسته مدار فیروزه ای برای استفاده از اینترنت سفارش دادید باید ابتدا این بسته را به اتمام برسانید سپس می‌توانید بسته بعدی را خریداری نمایید. اما خرید همزمان بسته مدار فیروزه ای دیتا و یک بسته مدار فیروزه ای مکالمه، ممکن است.

 

بهترین بسته اینترنت همراه اول

 

معرفی بسته های اینترنت ارزان رایتل تامین اجتماعی

رایتل از ابتدا کار خود را به عنوان اپراتوری آغاز کرد که قرار بود در زمینه اینترنت همراه و... پیشگام باشد اما شرایط آن طور که انتظار داشتند پیش نرفت. اما به هر حال رایتل هم بیکار ننشسته است و در مورد بسته های اینترنت کم از رقبا ندارد. اگر بخواهیم از بهترین بسته رایتل نام ببریم، بسته های با حجم بالای ساعات افت مصرف هستند. این بسته ها که حجم نسبتا بالایی دارند، همانطور که از نامشان پیداست ویژه مصرف در زمان های افت مصرف می باشند که (2 تا 7 صبح) تعریف شده است. بعد از آن، بسته های اینترنت تامین اجتماعی هستند که البته صرفا اینترنت را پوشش نداده و مکالمه و پیام کوتاه را نیز شامل می شوند که می توانند با توجه به قیمت های مناسبی که دارند، نیاز مشتری را تا حدودی برطرف کنند.

البته رایتل این امکان را به مشترکین خود داده تا بسته دلخواه خودشان را متناسب با نیاز خودشان بسازند. مشترکین رایتل می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن رایتل من، یا سایت رایتل، بسته اینترنتی خود را بسازند. سپس می‌توانید همین بسته را بخرید و فعالسازی آن را انجام دهید.

 

بسته اینترنتی رایتل

 

اگر مصرف اینترنت شما بسیار بالاست و شما دائما نگران هزینه های اینترنت خود هستید می‌توانید از طرح اینترنت بی نهایت رایتل بهره مند شوید. بسته های بی نهایت رایتل در دو  نوع مختلف عرضه می‌شوند. نوع اول بسته های بی نهایت کلاسیک است. بسته های بی نهایت کلاسیک دارای 500 دقیقه تماس صوتی، 500 پیامک برون شبکه ای،تماس صوتی و پیامک درون شبکه ای نامحدود، 10 گیگابایت اینترنت و 20 گیگابایت اینترنت در ساعات افت مصرف هستند. این خدمات به ازای هر 30 روز است. اما بسته های بی نهایت نقره ای تفاوتی با بسته های بی نهایت کلاسیک دارند. تفاوت بسته های بی نهایت نقره ای، این است که شما امکان تماس صوتی و ارسال پیامک برون شبکه ای به تعداد نامحدود را دارید. برای فعالسازی بسته های بی نهایت رایتل چندین راه متفاوت وجود دارد. اولین و آسانترین راه شماره گیری کد دستوری #142* می‌باشد. راه دوم برای فعالسازی این نوع بسته ها، استفاده از اپلیکیشن رایتل من است.

معرفی اپلیکیشن رایتل من

حساب رایتلی خودتان را به آسانی و فقط با استفاده از یک اپلیکیشن مدیریت کنید!

توجه داشته باشید که این بسته ها دارای سقف منصفانه می‌باشند که در صورت رعایت نکردن آنها ممکن است این بسته ها برای شما غیر فعال شوند. نکته دیگر این است که منظور رایتل از ساعات افت مصرف ساعات 2 تا 7 صبح می‌باشد که مشترکین کمتری از اینترنت استفاده می‌کنند.

 

بسته های ارزان اینترنت ایرانسل

 

همچنین رایتل طرحی اقتصادی تحت عنوان بسته های دکا ارائه می‌دهد. بسته های دکا 4 نوع متفاوت دارند که هر کدام متناسب با نیاز افراد طراحی شده اند. برای مثال بسته دکای بی نهایت خیال شما را بابت استفاده خیال شما را از مکالمه و پیامک راحت می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از بسته های دکای رایتل کافی است کد دستوری #142* را شماره گیری نمایید.

سرویس اینترنت دست دوز، بسته های اینترنتی ای متناسب با الگوی مصرف شما به شما پیشنهاد می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا بسته های پیشنهادی در این سرویس اقتصادی تر و به صرفه تر باشند. برای استفاده از این سرویس می توانید از کد دستوری #222* استفاده نمایید.

مقایسه به صرفه بودن بسته های اینترنت اپراتور ها

هر سه اپراتور برای جذب مشتریان بیشتر وارد رقابت سختی شده اند. همین موضوع تعیین برنده نهایی را کمی سخت می‌کند. با این حال به طور کلی می‌توان گفت ایرانسل از نظر قیمتی از دیگر رقبای خود پیشی گرفته است. البته همیشه اینطور نیست. در برخی از موارد رایتل یا همراه اول بسته های به صرفه تری را عرضه می‌کنند. رایتل با طرح های مختلف خود مانند اینترنت بی نهایت سعی دارد تا در این رقابت پیروز شود. هر  سه اپراتور این امکان را به شما می‌دهند تا بسته اینترنتی دلخواه خودتان را طراحی کنید. اینترنت همراهی همراه اول و بسته های دست دوز رایتل، بر اساس الگوی مصرف شما، بسته هایی را به شما پیشنهاد می‌دهند. همین مسئله باعث می‌شود تا شما بتوانید بر اساس روند مصرفی خودتان، بسته هایی به صرفه تر تهیه نمایید. در کل باید گفت که هر سه اپراتور در این رقابت سنگین در حال پیشرفت هستند و نمی‌توان به طور قطعی برنده ای برای این میدان معین نمود.

شما چه بسته های اینترنتی به صرفه ای می‌شناسید؟ تجربه های خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4
0
1
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. حالا من دارم تو این سایته یه لیست درست میکنم توی هر بسته اینترنت ایرانسل به ازای هر گیگ چقدر پول میدیم. اینجوری میشه حساب کرد کدوم به صرفه تره. حیف بسته های خوبش حذف شده. https://link.listme.ir/irancell

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست