وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل

انتشار ۱۴۰۰/۹/۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۱ ۱۵:۱۵ . ۶۳۲۰ بازدید

آیا می دانید سریع ترین روش تعویض سیم کارت  همراه اول در کوتاه ترین زمان چگونه است. آیا تاکنون برای شما پیش آمده بخاطر در آوردن سیم کارت همراه اول از گوشی هوشمندتان سیم کارت دچار آسیب دیدگی شود. به عنوان مثال سیم کارت بشکند و دیگر قابل استفاده نباشد، در چنین زمانی چه کاری می کنید. زمانی که چیپ سیم کارت دچار آسیب دیدگی شود، دیگر قابلیت وصل شدن به شبکه همراه اول را نخواهد داشت، دیگر قادر به سرویس دهی نیست. در صورت شما باید سیم کارتتان را تعویض کنید، با ما تا انتها همراه باشید. در این نوشته به صورت کامل شرایط تعویض سیم کارت همراه اول و هزینه تعویض سیم کارت را مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید استعلام سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل چگونه صورت می گیرد.

 

بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل

 

بررسی تعویض سیم کارت همراه اول با روشی آسان

جالب است بدانید مشترکین سیم کارت های همراه اول اعتباری و دائمی  در صورتی که سیم کارت آسیب ببیند و قابلیت استفاده نباشد، باید به دفاتر خدمات رسانی تعویض سیم کارت همراه اول بروید. شما می توانید برای دریافت و تعویض سیم کارت جدید فقط کافیه به دفاتر خدمات رسانی مراجعه کنید. اگر شما هنگام وارد کردن سیم کارت داخل گوشی هوشمندتان پیام Insert Simcard یا Card rejected برای شما فرستاده شد، این پیام به دلیل آسیب دیدن گوشی شما می باشد، در این صورت حتما باید تعویض سیم کارت همراه اول صورت بگیرد.

 

بررسی تعویض سیم کارت همراه اول با روشی آسان

 

آیا می دانید مرکز تعویض سیم کارت همراه اول کجاست؟   

در بخش بالا اشاره کردیم برای تعویض سیم کرات همراه اول باید حتما به دفاتر خدمات رسانی اپراتور همراه اول مراجعه کنید. اگر شما تمایل به خدمات رسانی در ساعت های غیر اداری می باشید آیا می دانید به کجا باید مراجعه کنیم. اپراتور همراه اول به خاطر رضایت مشتری در دفاتر مخصوصی در روز های خاصی خدماتی مانند تعویض سیم کارت همراه اول صورت می گیرد. این مراکز مخصوص تلفن ثابت در تهران در مناطقه ( سلمان فارسی ، شیخ فضل اله ، نبوت ، مالک اشتر ، هجرت ) و سایر استان ها مراکز خصوصی دارند. اگر شما قصد تعویض سیم کارت قدیمی همراه اول را دارید، می توانید به این مراکز مراجعه کنید. جالب است بدانید تعویض سیم کارت سوخته اپراتور همراه اول شما از این طریق می توانید اقدام کنید.

آیا می دانید چه مدارکی برای تعویض سیم کارت لازم است؟

جالب است بدانید تعویض سیم کارت همراه اول در زمان فعال سازی سیم کارت باید به صورت حضوری اقدام کنید. در این صورت مالک اصلی سیم کارت یا کسی که وکیل ،مالک سیم کارت است باید به صورت حضوری در دفاتر حاظر شوند. در این صورت تعویض سیم کارت همراه اول انجام می شود، آیا می دانید مدارک لازم برای تعویض سیم کارت چیست؟

  1. حضور پیدا کردن مالک یا وکیل مالک سیم کارت ( اصل وکالتنامه و عکس) باید همراه وکیل باشد.
  2. تکمیل و امضای درخواست دادن تعویض سیم کارت همراه اول
  3. همراه داشتن اصل کارت ملی و تصویر الزامی است.
  4. پرداخت قبض دوره آخر سیم کارت همراه اول 

اگر شما مالک سیم کارت نبودید و از سیم کارت در گوشی هوشمندتان استفاده می کردید. همچنین سیم کارت آسیب ببینید، شما امکان تعویض سیم کارت همراه اول را نخواهید داشت. به عنوان مثال اگر سیم کارت به نام برادرتان باشد و سیم کارت آسیب ببیند برای تعویض سیم کارت همراه اول جدید مالک اصلی سیم کارت برادرتان حتما باید در  دفاتر حضور پیدا کنند. اگر سیم کارت شما فقط مشکل قدیمی بودن دارد، تمایل دارید سیم کارت یوسیم دارید به مراکز خدمات رسانی اپراتور همراه اول مراجع کنید.

برای دریافت فرم تعویض سیم کارت چه کاری انجام دهیم؟

جالب است بدانید زمانی که شما تمایل به ثبت در خواست  تعویض سیم کارت دارید به دفاتر خدمات رسانی مراجعه کنید. در این صورت فرم را از نمایندگان تحویل می گیرید. اگر تمایل دارید بدانید این فرم چه اطلاعاتی از شما می خواهد. برای سیم کارت دائمی همراه اول همچنین سیم کارت اعتباری همراه اول فرم درخواست متفاوتی دارد. شما برای درخواست تعویض سیم کارت همراه اول  سیم کارتی که دیگر قابلیت استفاده را ندارد، تعویض سیم کرات سوخته کافیست فرم درخواست را پر کنید.   جالب است بدانید تعویض سیم کارت سوخته شده و آسیب دیده سیم کرات دائمی و اعتباری همراه اول کاملا  متفاوت است. 

 

برای دریافت فرم تعویض سیم کارت چه کاری انجام دهیم؟

 

آیا می دانید تعویض سیم کارت همراه اول چقدر می باشد؟

جالب است بدانید هزینه تعویض سیم کارت اعتباری همراه اول سیم کارت ی که آسیب دیده یا گم شده 10.000 تومان برای سیم کارت دائمی نیز 10.000 تومان است. اگر شما تمایل به تعویض سیم کارت به نسل 3 و 4 دارید یعنی تدیل سیم کارت همراه اول به یوسیم هزینه تعویض سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری یکسان است. آیا می دانید اپراتور همراه اول یکی از بهترین اپراتور های تلفن در ایران می باشد. اپراتور همراه اول اولین اپراتور بزرگ ایران کی باشد، این اپراتور در مدت زمان تاسیس موفقیت های بزرگی را به دست آورده است. جالب است بدانید سیم کارت 0912 اقساطی همراه اول یکی از بهترین کارهای اولین اپراتور برای هدف های بلند مدت می باشد. با توجه به تمایل مشترکین به خرید سیم کارت ارزان همراه اول ، تولین اپراتور بزرگ کشور در این راستا قدم نهاد. نکته مهمی که در این نوشته قصد بررسی آن را داریم ، تعویض سیم کارت همراه اول می باشد. اپراتور همراه اول یک امکان جذاب را فراهم کرد که مشترکین همراه اول در صورت مخدوش بودن سیم کارت یا عدم استفاده از سیم کارت پیام Insert Simcard یا Card rejected برای شما ارسال می شود. شما با مراجعه به دفاتر خدمات رسانی اپراتور های بزرگ درخواست تعویض سیم کارت همراه اول را بدهید.  برای ثبت درخواست شما باید شرایط دریافت تعویض سیم کارت اپراتور همراه اول را داشته باشید. 

 

آیا می دانید تعویض سیم کارت همراه اول چقدر می باشد؟

 

شرایط در یافت تعویض سیم کارت

حضور پیدا کردن مالک سیم کارت یا وکیل مالک و همراه داشتن اصل وکالت و کپی الزامی است، تکمیل و امضای فرم درخوست ، همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی ، ارائه اصل قبض پرداختی دوره اخر سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول الزامی می باشد. 

آیا می دانستید مشترکینی که سیم کارت قدیمی دارند و می خواهند سیم کارتشان را تعویض کنند، به دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول مراجعه کنند و سیم کارت جدید همراه اول را دریافت کنند. جالب است بدانید اگر مشترکی شماره PIN (Personal Identity Number) را اشتباه وارد کند ی فراموش کند بعد از 3 بار تکرار سیم کارت همراه اول شما قفل می شود ، مشترک برای فعال سازی مجدد باید کد 8 رقمی  PUK UnblockingKey Personal  را وارد کنید. اگر بعد از وارد کردن کد PUK به صورت اشتباهی تا سه بار برای بار اهر سیم کارت می سوزد و دیگر قابل استفاده نمی باشد. جالب است بدانید کد PUK درج شده در سیم کارت که به صورت محرمانه است به هیچ صورت نمی توان آن را تغییر داد. در صورتی که سیم کارت گم بشود با این کد مالک سیم کارت می توانید سیم کارت جدید از اپراتور بگیرد. تعویض سیم کارت در ساعت های غیر اداری همچنین روز های تعطیل در برخی مراکز تلفن ثابت و دفاتر خدمات ارتباطی اپراتور ها در تهران و سایر اپراتور ها قابل استفاده می باشد. برای دریافت سیم کارت نسل چهارم  USIM به یکی از دفاتر اپراتور همراه اول مراجعه کنید و سیم کارت نسل چهارم یوسیم USIM را دریافت کنید.

 

شرایط در یافت تعویض سیم کارت

 

چگونه ماکلیت سیم کارت ایرانسل بدون حضور مالک انتقال دهیم؟

بسیاری از مشترکین سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل دائمی و اعتباری اپراتور ها در زمان خرید سیم کارت انتقال مالک سیم کارت صورت می گیرد. در این صورت نمی توان خدمات ویژه دریافت ریز مکالمات ، تعویض سیم کارت همراه اول و دیگر اپراتور ها ، قطع و وصل مجدد سیم کارت را انجام بدهند. جالب است بدانید تغییر مالکیت سیم کارت به صورت غیر حضوری وجود ندارد. این مشترکین در حال پیدا کردن مالک سیم کارت می باشند تا بدین صورت سیم کارت به نام آن ها در بیاید. ولی احتمال مهارجرت و فوت مالک وجود نخواهد داشت. در این صورت چه کاری باید انجام بدهیم. در ادامه با انتقال مالکیت سیم کارت بدون حضور پیدا کردن مالک ، سلب امتیاز مالکیت سیم کارت همراه اول ، انتقال مالکیت سیم کارت ایرانسل و رایتل همچنین تعرفه خدمات اپراتور همراه اول آشنا می شوید. جالب است بدانید بر اساس اطلاعیه ی وزارت ارتباطات برای سقف مجاز مشترکین می توانند حداکثر 10 سیم کارت فعال برای خود از ارتباطات سیار ایران خریداری کنند. اگر مشترکی بیش از یک سیم کارت دارد باید سیم کارت را انتقال بدهد. بعد از انتقال سیم کارت شماره تا زمان تکلیف سیم کارت غیر فعال خواهد بود. 

انتقال مالکیت سیم کارت ایرانسل بدون حضور مالک

جالب است بدانید افراد بسیاری هستند که چندین سال از یک سیم کارت استفاده می کنند که این سیم کارت به نام آن ها نیست و هیچ گونه آدرس و شماره تماس از مالک سیم کارت ندارد. مشترکینی که سیم کارت ایرانسل دارند که مدت زمان بسیاری از این سیم کارت استفاده می کنند، و تمایل دارند سیم کارت را به نام خود بکنند. ولی مالک سیم کارت را نمی شناسند ، باید سیم کارت ، کارت ملی ، کد پشتی همچنین آدرس محل سکونت خود را به دفاتر خدمات ارتباطی ایرانسل بدهند.

تغییر مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک سیم کارت همراه اول

مشترکینی که دارنده سیم کارت اعتباری همراه اوال می باشند و مدت بسیاری است که از سیم کارت استفاده می کنند. و قصد دارند سیم کارت را به نام آن ها در بیاید. همراه داشتن سیم کارت ، کارت ملی ، کد پشتی ، آدرس محل سکونت خود را همراه داشته باشند و به دفاتر خدمات رسانی مراجعه کنند. 

نکات مهم  : قبل از مراجعه به مراکز خدمات رسانی همراه اول با شماره 9990 پشتیبانی تماس گرفته ،چرا که بسیاری از سیم کارت های اعتباری نمی توانند انتقال مالکیت صورت بگیرید. بدین صورت از پشتبانی سوال بپرسید سیم کارت اعتباری شما تغییر مالکیت صورت می گیرد. در زمان انتقال مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک باید چندین سل از سیم کارت شما استفاده کرده باشید. در زمان تغییر مالکیت بدون حضور وراث  فرد باید گواهی وراثت را و وکالت از وراث دیگر را داشته باشد و سیم کارت بدین صورت انتقال می یابد.

 

تغییر مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک سیم کارت همراه اول

 

شرایط انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول

جالب است بدانید مشترکین همراه اول برای انتقال مالکیت باید مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشند و به دفاتر ارتباطی مراجعه کنند. 

  1. مالک انتقال دنده یا انتقال گیرنده یا وکیل مالک باید در دفاتر حضور داشته باشند.
  2. فرم انتقال را تکمیل کنید.
  3. اثر انگشت طرفین و امضا را در فرم درج کنند.
  4. انتقال گیرنده یا وکیل فرم مورد نظر را که تعهدات تکمیل می کند.
  5. فرد انتقال دهنده و انتقال گیرنده باید اصل و کپی کارت ملی همراهشان باشد.
  6. در این صورت بعد از مراحل بالا سیم کارت فعال می شود.
  7. باید برای سیم کارت دائمی صورت حساب ماهیانه پرداخت دشه باشد.
  8. کد پستی 10 رقمی گیرنده  را بدهید.
  9. زمانی که وکیل برای برای انتقال مراجعه کرد  اصل و کپی وکالت نامه الزامی است.
  10. هزینه نقل و اتقال از اعتبار حساب مشترک کاهسته می شود.

آیا می دانید هزینه انتقال سیم کارت همراه اول چقدر است؟

جالب است بدانید هزینه انتقال مالکیت سیم کارت اعتباری 20.000 ریال و سیم کارت دائمی 80.000 ریال می باشد.

نکات مهم در مورد انتقال سیم کارت:

  1. زمانی که فرد انتقال دهنده یا انتقال گیرنده به سن قانونی نداشته باشد حضور ولی مشترک پدر و مادر الزامی خواهد بود. همچنین اصل و کپی کارت ملی و همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه الزامی می باشد.
  2. زمانی که فرد انتقال دهنده و انتقال گیرنده سن قانونی نداشته باشندولی از دادگاه  حکم رشد را در دفاتر خدمات رسانی اپراتور ها ارائه بدهند. در این صورت حکم رشد مانند مدارک دیگر اعم از کارت ملی و شناسنامه الزامی است.
  3. زمانی که مهجور و بدون حکم رشد بودید فرد انتقال دهنده در قیم نامه و انتقال اموال باید اجازه سرپرست و نامه از اداره سرپرست الزامی می باشد.
  4. در زمان تعویض سیم کارت فرد انتقال دهنذه بعد از 21 روز می توان در نقل و انتقال اقدام کند.
  5. بر اساس مصوبه سیم کارت به افراد کمتر از 18 سال داده نمی شود.

تعرفه خدمات رسانی همراه اول

نوع خدمت ارتباطی همراه اولتعرفه به ریال
تعويض سيم كارت اعتباری۵۰۰۰۰
تعویض سیم کارت دائمی۷۰۰۰۰
تغيير مالكيت اعتباری۲۰۰۰۰
تغییر مالکیت دائمی۸۰۰۰۰
تغییر آدرس اعتباری و دائمی۲۵۰۰۰
وصل به تقاضای مشترک۲۵۰۰۰
تغییر وضعیت IDLEبه ACTIVEرایگان

 

تعرفه خدمات رسانی همراه اول

 

چگونه سیم کارت ایرانسل را انتقال بدهیم ؟

مشترکین دارای سیم کارتایرانسل برای انتقال سیم کارت باید مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشند ، و به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنید. برای تعویض سیم کارت ایرانسل مدارک باید همراه مالک سیم کارت باشد. شرایط تعویض سیم کارت ایرانسل عبارت از:

  1. حضور فرد خریدار سیم کارت و فروشنده یا وکیل طرفین حضور در دفاتر الزامی است.
  2. فرد خریدار  مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشند.
  3. فروشنده سیم کارت و پوکه را همراه داشته باشد.
  4. فرد خریدار سیم کارت آدرس و کد پستی همراه خود در دفاتر خدمات ارتباطی ایرانسل داشته باشد.

مدارک شناسایی معتبر چیست؟

جالب است بدانید اتباع ایرانی داشتن کارت ملی برای انتقال سیم کارت الزامی می باشد. اشخاص حقوقی مدارک مانند: سند ثبت شرکت ، اظهار نامه مالی شرکت ، مجوز تجاری شرکت یا آگهی روزنامه ثبت شرکت الزامی است.

همچنین اتباع خارجی داشتن گذرنامه الزامی می باشد. جالب است بدانید افراد زیر 18 سال سن فرم ثبت تکمیل باید به نام یک فرد بالای 18 سال و همراه داشتن کارت ملی شخص صورت می گیرد. 

نکات مهم برای انتقال سیم کارت

  1. اگر سیم کارت به نام فرد متوفی بوده است. برای انتقال مالکیت سیم کارت باید وکالت نامه از وراث دیگر برای رضایت  انتقال سیم کارت به دفتر خدمات ارتباطی ارائه بدند.
  2. در صورت شماره همراه ایرانسل مشکلی مانند حقوقی داشته باشد امکان انتقال مالکیت سیم کارت صورت نمی گیرد.
  3. پس از تغییر مالکیت سیم کارت بسته های افزایشی تغییر نخواهند کرد. مالک سیم کارت جدید از این طرح ها ممی تواند بهره بگیرد.

انتقال مالکیت سیم کارت های اعتباری و دائمی رایتل

مشترکین سیم کارت های رایتل برای انتقال مالکیت داشتن مدارک مورد نیاز را به دفاتر خدمات ارتباطی بدهید. شرایط و مدارک مورد نیاز برای انتقال سیم کارت رایتل عبارت از :

  1. حضور پیدا کردن فرد انتقال گیرنده و انتقال دهنده یا وکیل طرفین حضور در دفاتر الزامی می باشد.
  2. اصل کارت ملی انتقال دهنه و انتقال گیرنده یا وکیل طرفیت الزامی است.
  3. در زمانی که وکیل به جای مالک حضور داشت اصلو کپی وکالت نامه الزامی است.
  4. داشتن سیم کارت و پوکه الزامی است.
  5. برای سیم کارت دائمی پرداخت صورت حساب میان دوره الزامی است.
  6. فرم انتقال را تکمیل کنید و امضا و اثر انگشت بزنید.

نکات مهم برای انتقال سیم کارت رایتل

  1. اگر سیم کارت رایتل یک طرفه یا دو طرفه مسدود باشد پس از رفع مسدودی می توان سیم کارت را انتقال دهید.
  2. بعد از انتقال سیم کارت اعتبار و بسته عای فعال شما بر روی سیم کارت می باشد و فرد مالک خرید می تواند از بسته ها و اعتبار استفاده کند.
  3. در زمان ثبت نام و تعویض سیم کارت فرد انتقال دهنده بعد از 21 روز  می تواند انتقال مالکیت را انجام بدهد.
  4. بر اساس سازمان مقررات اپراتور مجاز می باشد به افراد بالای 18 سال سیم کارت بفروشد.

 

نکات مهم برای انتقال سیم کارت رایتل

 

تعویض سیم کارت رایتل 

جالب است بدانید مشترکین سیم کارت های رایتل می توانند در صورتی که سیم کارتشان سرقتیا آسیب دیدی شد برای تعویض سیم کارت رایتل اقدام کنند.برای تعویض سیم کارت رایتل می توان به دفاتر خدمات رسانی رایتل و نمایندگی های معتبر  رفته و تعویض سیم کارت صورت می گیرد.

مراحل تعویض سیم کارت رایتل

اگر سیم کارت در صورتی که گم شد یا به سرقت رفت سیم کارت خود را با یکی از  روش های زیر تعویض کنید.

  1. تماس با شماره مرکز خدمات رسانی رایتل – تماس با شماره گیری 200 رایتل – تماس با سایر خطوط 09202000000 
  2. از طریق سامانه رایتل من تعویض سیم کارت رایتل صورت می گیرد.
  3. در یافت سیم کارت از طریق مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی رایتل یا فروشگاه رایتل

نکات مهم برای تعویض سیم کارت رایتل

  1. اگر سیم کارت دائمی شما به دلیل عدم چرداخت صورت حساب یک طرفه یا دو طرفه بشود بعد از چرداخت قبض می توان تعویض سیم کارت صورت گرفت.
  2. اگر سیم کارت اعتباری رایتل به دلیل پایان اعتبار و تمام شدن بسته یک طرفه یا دو طرفه مسدود شده باشد بعد از شارژ مستقیم با وبسایت رایتل تعویض سیم کارت صورت می گیرد.

مدارک مورد نیاز برای تعویض سیم کارت رایتل

  1. حضور فرد متقاضی یا وکیل قانونی مالک سیم کارت حضور در دفاتر خدمات ارتباطی الزامی است.
  2. حضور نماینده مشترک حقوقی برای تعویض سیم کارت حقوقی حضور در دفاتر الزامی می باشد.
  3. همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه فرد متقاطی – مالک سیم کارت- وکیل قانونی – نماینده مشترک حقوقی الزامی است.
  4. همراه داشتن اصل و کپی وکالتنامه در زمان مراجعه وکیل قانونی الزامی است.
  5. سیم کارت در صورت وجود لازم است.
  6. تعویض سیم کارت رایتل در فروشگاه رایتل یا دفاتر خدمات ارتباطی رایتل انجام می شود.

 

مدارک مورد نیاز برای تعویض سیم کارت رایتل

 

چگونه سیم کارت سوخته همراه اول را تعویض کنیم؟

جالب است بدانید سوزاندن یا مسدود کردن سیم کارت دلایل متعددی دارد. خرید سیم کارت امروزه بین مشترکین رشد چشم گیری داشته است. بدین صورت سیم کارت های خاموش بعد از مدت زمانی سوخته می شوند و دیگر نمی توان از آن ها استفاده کرد. اپراتور همراه اول برای مشترکین یک امکان جالبی را فراهم کرده است. این مشترکین با حضور در دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول می توانند تقاضای تعویض سیم کارت جدید دهند و سیم کارت جدید به آن ها داده می شود. جالب ایت بدانید اپراتور همراه اول همیشه در راستا خدمات دهی به مشترکین تلاش کرده تا رضایت کاربران را جلب کند. اپراتور همراه اول برای مشترکینی که از سیم کارت قدیمی همراه اول استفاده می کنند، این افراد می توانند بدون پرداخت هزینه ای سیم کارت خود را تعویض کنند.این امکان در صورتی است که در شهر های مختلف هزینه بسیاری از مشترک برای تعویض سیم کارت همراه اول گرفته می شود. اپراتور همراه اول هزینه در نظر گرفتع برای تعویض سیم کارت همراه اول خیلی کمتر و هزینه برای این موضوع مشخص است. مسئولین ارتباطات سیار تاکید برای هزینه بالای از سوی واحد فعال در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی خلاف قانونی مقررات می باشد. از مشترکین خواسته اگر با این موضوع روبه رو شدند به دفاتر همراه اول اطلاع بدهند. شرایط و مدارک لازم برای تعویض سیم کارت همراه اول عبارت از: حضور پیدا کردن مالک سیم کارت یا وکیل حقوقی در دفاتر خدمات ارتباطی – تکمیل و امضای فرم تعویض سیم کارت- همراه داشتن اصل کارت ملی و کپی الزامی است- همراه داشتن اصل وکالت نامه در صورت حضور وکیل الزامی می باشد- امضا و اثر انگشت فرم تعویض سیم کارت – ارائه اصل و کپی شناسنامه – از مهم ترین شرایط تعویض سیم کارت می باشد. زمانی که سیم کارت همراه اول دائمی باشد همراه داشتن قبض صورت حساب پایان دوره الزامی می باشد.این صورت حساب توسط مشترک باید پرداخت شود.  جالب است بدانید مشترکین و کاربران سیم کارت اعتباری با رائه اصل تصویر کارت ملی و برگه فرم سیم کارت می توانند برای تعویض سیم کارت سوخته اقدام کنند. این مشترکین باید به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند هزینه تعویض سیم کارت همراه اول اعتباری از اعتبار وی کاسته می شود. تعویض سیم کارت در ساعت های غیر اداری می توان به دفاتر تلفن ثابت در تهران ( سلمان فارسی- شیخ فضل اله – نبوت – مالک اشتر – هجرت همچنین مرکز قدس و در سایر استان ها به دفاتر ارتباطی مراجعه کنید.زمانی که مشترکی رمز PIN Personal Identity Number را اشتباه وارد کرد بعد از 3 بار سیم کارت برای وی قفل می شود برای فعال سازی مجدد کد 8 رقمی PUK Personal Unbloking Key الزامی است. در صورت اشتباه وارد کردن 3 بار PUK سیم کارت برای مشترک سوخته و دیگر قابل استفاده نمی باشد. آیا می دانید خدمات تلفن ثابت سازمانی به چه صورت می باشد؟

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست