وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | تلفن ثابت

خدمات تلفن ثابت سازمانی

انتشار ۱۴۰۰/۸/۲۶ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۸/۲۶ ۱۳:۲۳ . ۱۲۹۷ بازدید

در این مقاله قصد داریم تمامی نکات در مورد خدمات تلفن ثابت سازمانی را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر شما هم از کاربران تلفن ثابت سازمانی هستید و یا علاقه مند هستید درباره تلفن ثابت سازمانی بیشتر بدانید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. قیمت گذاری تلفن ثابت به شما کمک می کند تا از قیمت خط ثابت خود در بازار مطلع شوید.

 

خدمات تلفن ثابت سازمانی

 

آیا شما هم از خدمات تلفن ثابت سازمانی استفاده می کنید؟

به طور کلی ظهور فناوری‌های ارتباطی جديد و وجود گزينه‌های متنوع در انتخاب راه‌کارهای ارتباطی، باعث شده است که راه کارهای ارتباطی قدیم دیگر جذابیتی نداشته باشند. از طرفی این مسئله ضرورت به روزرسانی راه‌کارهای قديمی را در کسب‌وکارها برای ما آشکار کرده است. ارتباطات سازمانی مانند ساير تحولات فناوری به سمت سادگی، سرعت و کاهش هزينه‌ها پیش می رود. بنابراین تلفن ثابت سازمانی یک راه‌کار مناسب است برای برقراری تماس‌های متعدد شما و هم‌زمان می تواند ورودی و خروجی را به کليه مقاصد و اپراتورها برایتان فراهم کند. تلفن ثابت سازمانی به شما این امکان را می دهد که بدون نياز به خطوط مجزای تلفن، شماره تلفن ثابت خود را دريافت کنید و سپس به تعداد مورد نيازتان بر روی اين شماره، کانال ايجاد نمائید.

 

آیا شما هم از خدمات تلفن ثابت سازمانی استفاده می کنید؟

 

خدمات تلفن ثابت سازمانی 

  1. با تلفن ثابت سازمانی شما به راحتی می توانید هزينه‌های خود را بدون نياز به پرداخت‌های دوره‌ای مدیریت کنید. شرکت ها تلفن ثابت سازمانی را به صورت پيش‌پرداخت به شما ارائه می دهند . بنابراین شما به عنوان مشترکين سازمانی نيازی به پرداخت‌های دوره‌ای ندارید و با خريد شارژ می‌توانید تماس‌های سازمانی خود را برقرار کنید.
  2. با تلفن ثابت سازمانی می توانید مقياس‌پذيری، انعطاف‌پذيری و سفارشی‌سازی را تجربه کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فرقی نمی‌کند که شما يک شرکت کوچک و نوپا هستيد و يا يک سازمان با سابقه، به راحتی می توانید با به روزرسانی راه‌کارهای عصر فناوری، کسب و کار سازمانی خود را متحول کنيد. شما برای کسب و کارتان می‌توانید به تعداد مورد نياز خط تلفن ثابت سازمانی دريافت کنید و به راحتی اين تعداد خط را افزايش يا کاهش دهید.
  3. با تلفن ثابت سازمانی شما می توانید از يک راه‌کار روزآمد و اثربخش بهره ببرید. تلفن ثابت سازمانی نسبت به سرويس‌های سنتی دارای مزایایی مانند: حداقل وابسته بودن به تجهيزات، لينک‌های ارتباطی قديمی و شبکه‌های پيچيده، هستند. 
  4. با تلفن ثابت سازمانی خیالتان از تضمين کيفيت تماس‌های تلفنی روزانه راحت خواهد بود. به طور کلی در تماس‌های اينترنتی، امکان بروز اختلال در زمان‌های پيک مصرف اينترنت برای مشتريان وجود دارد، تلفن ثابت سازمانی، کيفيت تماس‌های روزانه کسب و کار شما را به راحتی تضمين می‌کند.
  5. با تلفن ثابت سازمانی امکان انتخاب شماره‌ دلخواه برای شما وجود دارد. شما به عنوان مشتریان تلفن ثابت سازمانی می‌توانید از ميان شماره‌های رند شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید .
  6. با تلفن ثابت سازمانی امکان پنهان‌سازی شماره برای شما فراهم است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که روند رو به رشد ارایه‌ی خدمات آنلاین و تلفنی به کاربران و مشتریان، نیازمند برقراری تماس تلفنی میان شما به عنوان شرکت ارایه کننده خدمات و مشتری‌ان شماست. بنابراین راهکار پنهان‌سازی شماره به عنوان یک راه حل هوش‌مندانه برای کسب‌وکارها و سازمان ها است که به کمک آن حریم خصوصی کاربران و اپراتورها حفظ شده و زمینه برقراری یک تماس امن برای شما فراهم می‌شود. توجه داشته باشید که در این روش هیچ یک از دو طرف شماره تماس یکدیگر را مشاهده نمی‌کنند و می‌توانند به سادگی با هم تماس تلفنی برقرار کنند.
  7. با تلفن ثابت سازمانی قابلیت برقراری و دریافت تماس با هر شماره ای در هر نقطه از ایران و جهان برای شما به راحتی فراهم است. 
  8. با تلفن ثابت سازمانی که شرکت های مختلف برای شما ارائه می دهند امکان انجام مکالمه توسط گوشی تلفن همراه به کمک اپلیکیشن اختصاصی فراهم است. 
  9. با تلفن ثابت سازمانی امکان تخصیص هر تعداد خط تلفن در یک مکان به درخواست شما به عنوان مشتری وجود دارد. 
  10. با تلفن ثابت سازمانی تجربه ارتباطات با کیفیت را با یک تعرفه بسیار اقتصادی خواهید داشت.
  11. با تلفن ثابت سازمانی امکان جابجایی خط به محل جدید بدون تغییر شماره تلفن برای شما عزیزان فراهم است. 

 

خدمات تلفن ثابت سازمانی

 

چرا باید از خدمات تلفن ثابت سازمانی استفاده کنیم؟

دلایل محبوبیت تلفن ثابت سازمانی برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط این است که با تغییرات متعدد و پیاپی این سازمان‌ها و همچنین بودجه محدود آن‌ها سازگار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن ثابت سازمانی کاهش هزینه‌های مکالمه و تجهیزات است. بنابراین با تلفن ثابت سازمانی محدودیت‌های جغرافیایی برای شما به طور کامل حذف می گردد و شما می توانید از هر نقطه‌ای در کشور با تلفن سازمانی خود با مشتریان یا شرکای خود در تماس باشید. توجه داشته باشید که با تلفن ثابت سازمانی نه تنها سازمان شما از امکانات و خدمات بهتر و حرفه‌ای‌تری استفاده می کند بلکه هزینه‌های ارتباطی سازمانتان تا ۷۰% کاهش پیدا خواهد کرد. 

چرا با استفاده از تلفن ثابت سازمانی هزینه های ما کاهش پیدا خواهد کرد؟

  1. تلفن ثابت سازمانی نیازی به سخت‌افزار اختصاصی و سرور و حذف هزینه‌های نگهداری ندارد.
  2. تلفن ثابت سازمانی نیازی باعث کاهش هزینه‌های مکالمه تا ۶۰% در مقایسه با تعرفه شیوه‌های سنتیاست.
  3. امکان نصب و راه‌ا‌ندازی رایگان تلفن ثابت سازمانی برای شما وجود دارد.

چرا تلفن ثابت سازمانی برای شما مناسب است؟

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که نرخ رشد یک کسب‌وکار (به خصوص استارتاپ‌ها) در کوتاه‌مدت به صورت دقیق قابل پیش‌بینی نیست. تلفن ثابت سازمانی بسیار مقیاس‌پذیر است و در صورت نیاز، اضافه و یا کم کردن تعداد داخلی و امکانات، به‌سادگی قابل انجام است و نیاز به ‌صرف هزینه‌ی جداگانه برای هر سرویس ارتباطی برای شما نیست. همچنین جابه‌جایی و تغییر مکان سرویس تلفن ثابت سازمانی به راحتی و به صورت رایگان انجام می‌گیرد. با تلفن ثابت سازمانی شما می توانید از امکانات جانبی متعدد نظیر تلفن گویا و …یک ارتباط یکپارچه و جامع داشته باشید. همچنین امکان تهیه‌ی گزارش از تماس‌های سازمانتان برای شما، امکان تعریف صف تماس، امکان ایجاد گروه‌های تماس، امکان پرداخت صورت‌حساب تماس های شما به‌صورت آنلاین، قابلیت گسترش و بروزرسانی در لحظه، امکان دسترسی به ریز مکالمات و تعریف و تخصیص داخلی، امکان انتقال و جابجایی آسان و رایگان، امکان ایجاد دفترچه تلفن و ضبط مکالمات و دانلود آن‌ها برای شما وجود دارد. با توجه به این قابلیت ها به راحتی می فهمید که  چرا تلفن ثابت سازمانی برای سازمان شما مناسب است.

انواع خدمات و مزایای تلفن ثابت سازمانی

  1. امکان ایجاد پنل کاربری و امکان تماس با پنل تحت وب​
  2. امکان برقراری و دریافت تماس از همه نقاط کشور
  3. امکان دریافت تماس‌های همزمان نامحدود
  4. دسترسی از طریق اینترنت همراه و ثابت به تلفن ثابت سازمانی برای شما امکان پذیر است. 
  5. دارا بودن سیستم پاسخگویی خودکار
  6. امکان استفاده از صندوق پستی صوتی
  7. امکان دریافت و پخش پیغام صوتی
  8. امکان انتقال تماس برای تلفن ثابت سازمانی شما وجود دارد. 
  9. امکان ایجاد کنفرانس صوتی
  10. امکان استفاده از چت سازمانی با استفاده از تلفن ثابت سازمانی وجود دارد.​

چگونه از خدمات تلفن ثابت سازمانی استفاده کنیم؟

به طور کلی تلفن مهم‌ترین ابزار ارتباطی یک کسب‌وکار با مشترکان خود است. بنابراین هر کسب‌وکاری که قطع شدن سیستم تلفن را تجربه کرده باشد به‌خوبی به خسارت غیرقابل‌جبران ناشی از آن واقف است. در واقع میتوان گفت که قطعی سرویس تلفن سازمانی باعث خدشه دار شدن اعتماد مشتریان آن می شود. 

 

چگونه از خدمات تلفن ثابت سازمانی استفاده کنیم؟

 

خدمات تلفن ثابت سازمانی که شما به آن نیاز دارید؟

با خدمات تلفن ثابت سازمانی، کسب‌وکارها می توانند بدون توجه به محدودیت‌های مکانی و زمانی، در صورت لزوم سرویس تلفن ثابت خود را توسعه دهند.

  1. خدمات تلفن ثابت سازمانی امکان دسترسی به تماس‌ها از هر مکان را برای شما فراهم می کند. 
  2. خدمات تلفن ثابت سازمانی شامل استفاده از سر شماره‌ی شرکت شما را از راه دور فراهم می کند. با استفاده از خدمات تلفن ثابت سازمانی امکان مدیریت تماس‌های داخلی و خارجی شما از راه دور به‌وسیله‌ی تلفن همراه فراهم می گردد. همچنین درصورتی‌که از راه دور به‌وسیله‌ی تلفن همراه (اپلیکیشن) یا پنل وب تماس تلفنی با مشترکین ارتباط برقرار گنید، مشترک سرشماره‌ی شرکت را به عنوان تماس گیرنده خواهد دید. بنابراین این ویژگی موجب اعتماد سازی و ساختن برندی معتبر برای شما می گردد.
  3. خدمات تلفن ثابت سازمانی امکان اشتراک‌گذاری فایل از راه دور را برای شما فراهم می کند. همچنین امکان برقراری کنفرانس تلفنی برای سازمان شما از طریق خدمات تلفن ثابت سازمانی به راحتی وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که موقعیت‌های متعددی وجود دارند که در آن گزینه‌ی کنفرانس تلفنی می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا کیفیت فروش خود را افزایش دهید و بتوانید مشکلات سازمان و کسب و کار خود را به شیوه‌ی کارآمدتری حل کنید. به طور مثال ممکن است اضافه کردن مدیر میانی هنگام مذاکره با مشترک روند فروش شما را تغییر دهد و یا برگزاری جلسه‌ی مهم و ضروری به صورت کنفرانس تلفنی مانع از اتلاف وقت و هزینه های شما می شود. 
  4. با خدمات تلفن ثابت سازمانی امکان گزارش‌گیری به راحتی برای شما وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که کسب‌وکارهای کوچک در حال رشد هستند و تیم شما به تدریج افزایش می‌یابد، بنابراین جهت بهبود سطح آموزش اعضای جدید و حصول اطمینان از عملکرد آن‌ها لازم است که تلفن ثابت سازمانی شما امکان ضبط مکالمه‌های تلفنی و گزارش‌گیری از تماس‌هارا داشته باشد. با کمک این ویژگی شما می‌توانید مطمئن شوید که تماس‌ها به روش درست کنترل خواهند شد.

 

خدمات تلفن ثابت سازمانی که شما به آن نیاز دارید؟

 

خدمات تلفن ثابت سازمانی نیاز همیشگی شما 

به طور کلی نحوه‌ی ارتباط با مشترکین عامل بسیار مهمی در موفقیت کسب‌وکار شما است. بنابراین مجهز بودن کسب‌وکار شما به سرویس تلفن ثابت سازمانی یکپارچه ضروری است. 

با خدمات تلفن ثابت سازمانی نیاز شما در حوزه ارتباطات به طور کامل مرتفع می گردد. خدمات تلفن ثابت سازمانی باعث کاهش هزینه های شما می گردد. دسترسی نامحدود و آسان یکی از ویژگیهای جذاب و مشتری پسند تلفن ثابت سازمانی محسوب می شود. تلفن ثابت سازمانی قابلیت ارتقاء را برای کسب و کار شما فراهم می کند. به همین دلیل است که استارتاپ‌ها و کسب‌ و کارهای کوچک و کسب‌ و کارهای بزرگ از خدمات تلفن ثابت سازمانی استفاده می کنند. خدمات تلفن ثابت سازمانیامکانات جانبی رایگانی را برای شما به ارمغان می آورد. امکانات ارتباطی ای مانند فکس آنلاین، تلفن گویا، چت سازمانی، انتقال تماس، گزارش‌گیری تماس‌ها و ... از جمله خدمات تلفن ثابت سازمانی است که برای شما ارائه می‌شود. بنابراین می توان گفت که خدمات تلفن ثابت سازمانی به دلیل مزایا و امکانات متعددی که دارد، بهترین انتخاب برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال راهکار ارتباطی مقرون‌به ‌صرفه‌ای هستند. 

خدمات تلفن ثابت سازمانی متناسب با نیاز شما 

سیستم تلفن ثابت سازمانی به عنوان نسل جدید ارتباطات تلفنی شرکت‌ها و سازمان‌هاست. سیستم تلفن ثابت سازمانی در واقع مجموعه ای متشکل از خط تلفن ثابت اینترنتی و مرکز تلفن ابری است. خدمات تلفن ثابت سازمانی باعث می‌شود ارتباطی بهینه با مشتریان و همکاران خود و همچنین شعبات سازمانی خود در هر نقطه جغرافیایی داشته باشید. با استفاده از خدمات تلفن ثابت سازمانی امکان داشتن یک تلفن گویا هوشمند، صف انتظار پیشرفته، گزارش تماس حرفه‌ ای و بررسی عملکرد کارکنان مرکز‌تماس، ضبط مکالمات و … به راحتی برای شما فراهم است. تلفن ثابت سازمانی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید بدون خرید تجهیزات سخت افزاری از امکانات آن استفاده کنید. 

 

خدمات تلفن ثابت سازمانی متناسب با نیاز شما

 

ویژگی های خدمات تلفن ثابت سازمانی

  1. با خدمات تلفن ثابت سازمانی همیشه پاسخگو خواهید بود. با توجه به اینکه تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر شبکه است، در هر نقطه جغرافیایی می توانید از طریق اینترنت بر روی موبایل، تبلت و کامپیوتر خود به تماس‌های ورودی سازمان خود پاسخ دهید. همچنین با نصب یک نرم‌افزار رایگان بر روی موبایل خود می‌توانید حتی در زمان‌های که داخل شرکت نیستید تماس های خروجی خود را داشته باشید و به راحتی به تماس‌های ورودی پاسخ دهید.
  2. بهره گیری از پشتیبانی دائمی و تخصصی با استفاده از خدمات تلفن ثابت سازمانی. تلفن ثابت سازمانی بر روی سرورهای مجازی توسط شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات راه‌اندازی می‌شود. این شرکت‌ها خدمات سرویس های تلفنی ابری و تلفن‌های سازمانی زیادی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند و یکی از وظایف مهم آنها پشتیبانی 24 ساعته از این خطوط است. بنابراین شما نیازی به کارشناس پشتیبانی مستقر در شرکت خود نخواهید داشت. 
  3. با استفاده از خدمات تلفن ثابت سازمانی هزینه‌های جانبی شما به شدت کاهش می یابد. علاوه بر تجهیزات سخت‌افزاری مصرف برق سرور و سخت‌افزارهای یک سیستم تلفن محلی زیاد است زیرا این سیستم تلفن باید به صورت 24 ساعته روشن باشد ولی با استفاده از تلفن ثابت سازمانی این هزینه‌ها به شدت کاهش می یابد.
  4. تلفن ثابت سازمانی خود را به راحتی جابجا کنید بدون یک لحظه قطعی تلفن. با توجه به اینکه تلفن سازمانی مجموعه ای از یک سیستم تلفن هوشمند و خط تلفن اینترنتی است که بر روی بستر اینترنت به مشترکین ارائه می‌شود و تمام این سیستم در خارج از محل شرکت مستقر هستند. بنابراین در زمان جابجایی محل کار دیگر نگران قطعی موقتی سیستم تلفن خود نخواهید بود و با خیالی آسوده می توانید پاسخگوی مشتریان خود باشید.
  5. شما می توانید به راحتی شماره تلفن ثابت سازمانی خود را به صورت دلخواه انتخاب کنید. یکی از مزایای مهم خدمات تلفن ثابت سازمانی انتخاب خط تلفن ثابت از میان صدها شماره تلفن ثابت بر اساس سلیقه و رند بودن خط تلفن است. شما می توانید هر تعداد خط تلفن ثابت که نیاز دارید بر اساس بودجه و رند بودن آن انتخاب نمایید. خط تلفن ثابت در سرویس تلفن سازمانی به صورت دائمی به نام شما به عنوان خریدار خواهد بود.
  6. از جمله خدمات تلفن ثابت سازمانی امکان سفارشی سازی بر اساس نیاز هر سازمان است. با توجه به اینکه هر کسب‌و‌کار و سازمانی نیازهای اختصاصی خود را دارد که به صورت عمومی مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. بنابراین کارشناسان پیاده‌سازی سرویس تلفن سازمانی بر اساس نیاز هر شرکت اقدام به شخصی سازی آن خواهند کرد. این ویژگی این  امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا بتوانند سرویس تلفن خود را با نرم‌افزارهایی مثل مدیریت ارتباط با مشتری، اتوماسیون اداری و … یکپارچه سازی نمایند.

 

ویژگی‌های عمومی خدمات تلفن ثابت سازمانی

 

ویژگی‌های عمومی خدمات تلفن ثابت سازمانی

در این قسمت تعدادی از ویژگی‌های عمومی خدمات تلفن ثابت سازمانی را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم:

  1. تلفن گویا
  2. داشتن امکانات صف تماس
  3. امکان گزارش‌گیری دقیق از تماس‌های ورودی، خروجی و داخلی به داخلی 
  4. قابلیت برقراری کنفرانس صوتی و تصویری
  5. امکان مشاهده آنلاین وضعیت لحظه‌ای افراد در حال مکالمه
  6. داشتن صندوق صوتی و ضبط مکالمات 

نکات مهم در موردخدمات تلفن ثابت سازمانی 

در این مقاله تمامی نکات مربوط به خدمات تلفن ثابت سازمانی را برای شما عزیزان ارائه کردیم. توصیه ما به شما استفاده از خدمات تلفن ثابت سازمانی با توجه به نیازها و اولویت شماست. اگر تجربه استفاده از خدمات تلفن ثابت سازمانی را دارید، با ما و دیگر کاربران عزیز این تجربه را به اشتراک بگذارید. بیصبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم. آیا می دانید تلفن ابری چیست؟ تلفن ثابت ابری با برقرای تماس بر بستر CLOUD امکان استفاده از تلفن ثابت مجازی با هزینه کمتر و امکانات تخصصی و ویژه را در اختیار شما قرار می دهد. 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست