وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | تلفن ثابت

تلفن ثابت ابری چیست؟

انتشار ۱۴۰۰/۸/۱۷ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۸/۱۷ ۱۲:۵۳ . ۸۱۸ بازدید

در این مقاله قصد داریم تمامی نکات در مورد تلفن ثابت ابری چیست؟را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر شما هم از کاربران تلفن ثابت ابری هستید و یا علاقه مند هستید درباره تلفن ثابت ابری بیشتر بدانید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. قیمت گذاری تلفن ثابت به شما کمک می کند تا از قیمت خط ثابت خود در بازار مطلع شوید.

 

تلفن ثابت ابری چیست؟

 

تلفن ثابت ابری (CLOUD) چیست؟

تلفن ثابت ابری با برقرای تماس بر بستر CLOUD امکان استفاده از تلفن ثابت مجازی با هزینه کمتر و امکانات تخصصی و ویژه را در اختیار شما قرار می دهد. 

تلفن ثابت ابریبرای دفتر کار مجازی شما

دفتر کار مجازی مشابه با دفتر کار حقیقی برای شما امکان حفظ ارتباط موثر با مشتریان را فراهم می کند. این مسئله در کاهش هزینه‌های کسب و کارتان به شما کمک زیادی می کند. در واقع شما بدون نیاز به اجاره دفتر و خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری به راحتی می‌توانید در قالب شرکت خود مانند یک شرکت معتبر فعالیت کنید. کسب و کارها، استارتاپ ها، فریلنسرها، مدیران پیج های اینستاگرام و … از جمله مواردی هستند که برای آنها می توانید از تلفن ثابت ابری استفاده کنید. بنابراین تلفن ثابت ابری، تمام امکانات یک دفتر کار حقیقی مثل تلفن گویا (سانترال مجازی)، فکس، صف، تعریف داخلی و … را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ویژگی های تلفن ثابت ابری برای دفتر کار مجازی شما

به طور کلی یک دفتر کار مجازی با ارائه یک پنل تحت وب، تمام امکانات لازم برای ارتباط تلفنی با مشتریان را بر بستر اینترنت برای شما فراهم می کند. از جمله مزایای تلفن ثابت ابری برای دفتر کار مجازی شما میتوان به امکان برقراری تماس های ورودی و خروجی، منشی تلفنی، نظرسنجی تلفنی و ایجاد نامحدود داخلی اشاره کرد که باعث کاهش چشمگیری در هزینه های جاری شما شده و روند پشتیبانی از مشتریانتان را با سهولت و کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

 

ویژگی های تلفن ثابت ابری برای دفتر کار مجازی شما

 

تلفن ثابت ابری برای دفترکار مجازی شما شیوع کرونا را کاهش می‌دهد!

شما می توانید با داشتن یک تلفن ثابت ابری و دفترکار مجازی خود از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کنید. شما و همکارانتان می توانید به راحتی و به صورت دورکار با مشتریان شرکت از طریق یک تلفن ثابت ابری در ارتباط باشید، بنابراین تماس ورودی و خروجی شما بدون نیاز به اینترنت از طریق دایورت مکالمات انجام می شود.

فعال سازی تلفن ثابت ابری چه مدت طول می کشد؟

مزیت اصلی تلفن ثابت ابری برای شما این است که نیازی به سیمکشی، خرید سرور و تجهیزات برای ارائه سرویس تلفن گویا و سرویس تلفن voip ندارید. 

فعال سازی تلفن ثابت ابری برای شما بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان می برد. بعد از آن، در پنل شما قابلیت انجام تنظیمات دایورت تلفن فعال می شود.

آیا سرویس تلفن ثابت ابری نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه دارد؟

تلفن ثابت ابری در دو نسخه سرویس تلفن ثابت و سرویس تلفن گویا مجازی (سانترال مجازی) برای شما عزیزان ارائه می شود. در نسخه پایه تلفن ثابت ابری برای دایورت مکالمات به تلفن ثابت یا موبایل نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه ندارید و با خرید و فعال سازی این سرویس شما به راحتی می توانید از آن به صورت دائمی استفاده کنید . در سرویس تلفن گویا و سانترال مجازی علاوه بر تماس ورودی، تماس خروجی، ضبط مکالمات، فکس اینترنتی، صف تماس، ivr و… به شما ارائه می شود و باید هزینه ماهیانه تلفن گویا مجازی را نیز پرداخت کنید.

 

فعال سازی تلفن ثابت ابری چه مدت طول می کشد؟

 

تفاوت تلفن ثابت ابری و دفتر کار شما چیست؟

سرویس تلفن ابری دفتر شما مالکیت خطوط تلفن را در اختیار شما قرار نمی دهد. همانطور که می دانید خط تلفن ثابت خود را می توانید اجاره دهید. اما در سرویس تلفن ابری مالکیت خط در اختیار شما قرار دارد و شما نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه بابت تماس های ورودی خود ندارید.

تلفن ثابت ابری چه تفاوتی با سیستم تلفن ثابت دارد؟

به طور کلی سیستم تلفن ثابت بر روی خطوط تلفنی مخابرات است. شما برای این که یک شماره تلفن ثابت داشته باشید، باید به مخابرات بروید و درخواست بدهید تا شماره ای به شما واگذار شود. شماره تلفن ثابت شما محدود به مکان است و شما تنها در صورتی می توانید از آن استفاده کنید که در مکان مورد نظر حضور داشته باشید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این محدودیت با ذات کسب و کارهای امروزی که مدام در حرکت و پویایی هستند در تناقض است. اگر شما می خواهید شماره تلفن ثابتی به طور اختصاصی برای کسب و کار خود داشته باشید، ناگزیر هستید که دفتر کاری تهیه کنید و یک نفر را برای پاسخگویی به تماسهای خود استخدام کنید. تلفن ثابت ابری یا مجازی اینجا به به کمک کسب و کارهای امروزی می آید. در واقع مرکز تماس ابری بر روی بستر اینترنت قرار دارد، بنابراین محدود به مکان خاصی نیست. شما به راحتی و با تهیه یک شماره تلفن ابری می توانید از سرویس دهنده های خدمات دفتر کار مجازی استفاده کنید و در واقع صاحب یک شماره تلفن ثابت شوید و از هر گوشه دنیا از آن استفاده کنید. امکاناتی مانند فکس اینترنتی و صندوق صوتی را بر روی خطوط مرکز تلفن ابری قابل دریافت هستند. 

 

تلفن ثابت ابری چه تفاوتی با سیستم تلفن ثابت دارد؟

 

مزایای شماره تلفن ثابت ابری نسبت به شماره تلفن ثابت

  1. سرعت راه اندازی بالا :  شماره تلفن ثابت ابری بدون نیاز به سخت افزار، به راحتی در محیط کسب و کار شما راه اندازی می شود. با توجه به اینکه هیچگونه سخت افزاری برای آن لازم نیست می توانید مشکل نگهداری تجهیزات و به روزرسانی های آن را به راحتی برطرف کنید.
  2. تلفن ثابت ابری کسب و کار شما را یکپارچه خواهد کرد: با شماره تلفن ثابت ابریشما به راحتی می توانید با کمک یک اتصال اینترنتی به سیستم های یکپارچه دسترسی پیدا کنید و در هر زمان و مکانی بهترین پشتیبانی برای شما ارائه خواهد شد.
  3. لذت بردن از سیستم کاربرپسند با تلفن ثابت ابری: تلفن ثابت ابری راه حل هایی را برای استفاده آسان و طراحی کاربر محور و با استفاده از فناوری پیشرفته، در اختیار شما به عنوان کاربران این سرویس قرار می دهد.
  4. با تلفن ثابت ابری شما همیشه آپدیت خواهید بود: این یک قابلیت ویژه است که شما بدون نیاز به بروزرسانی، همیشه به جدیدترین به روزرسانی های نرم افزار دسترسی خواهید داشت.
  5. افزایش بهره وری با تلفن ثابت ابری : مرکز تلفن ابری فرآیند نظارت بر تماس پیشرفته را برای شما ارائه می دهد و شما می توانید با افزایش بهره وری نهایت استفاده را داشته باشید.
  6. پشتیبانی دائمی از کسب و کار شما با تلفن ثابت ابری: توجه داشته باشید که با دفترکار مجازی، مهم نیست که کارکنان در کجا مستقر هستند، شما فقط به یک مرورگر وب و اتصال به اینترنت نیاز دارید. با تلفن ثابت ابری شما هیچ وقت هیچ تماسی از مشتریان خود را از دست نمی دهید.
  7. کاهش هزینه های نگهداری و افزایش درآمد زایی: با توجه به اینکه هردو سخت افزار و نرم افزار درسیستم ابری وجود دارند، هزینه های نگهداری تلفن ثابت ابری بطور قابل توجهی کاهش یافته و درآمدزایی شما افزایش می یابد.
  8. فناوری های تلفن ثابت ابری پیشرفته است و امکان دسترسی آسان به آن وجود دارد: انعطاف پذیری، بهینه سازی هزینه، راه اندازی تلفن گویا، سانترال مجازی، مراکز تماس با داشتن هوش دیجیتالی، فناوری ابری و هوش مصنوعی، از مزیت های فناوریهای مرتبط با تلفن ثابت ابری است. 

 

مزایای شماره تلفن ثابت ابری نسبت به شماره تلفن ثابت

 

راه اندازی یک دفتر کار مجازی با شماره تلفن ثابت ابری

شرکت سرویس دهنده به راحتی یک شماره تلفن ابری را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید بدون نیاز به تهیه و اجاره دفتر کار بر روی شماره تلفن خود سیستم تلفن گویا را راه اندازی کنید و منشی داشته باشید. در واقع وقتی کسی با شماره تلفن ثابت اختصاصی کسب و کار شما تماس می گیرد، منویی به طراحی خود شما برایش پخش می شود و می تواند با شماره گیری هر داخلی به فرد مورد نظر وصل گردد. در نتیجه شماره تلفن ثابت ابری برای کسب و کار شما، هزینه کمتر و بازدهی بیشتر را به ارمغان می آورد. با یک شماره تلفن ثابت ابری می توانید امکانات کامل یک دفتر کار حرفه‌ای را در کنار هم داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با ورود به پنل خود این امکانات را به دلخواه شخصی سازی کنید.

قابلیت ها و امکانات شماره تلفن ثابت ابری:

داشتن شماره ثابت اختصاصی و دلخواه با امکان مالکیت مادام العمر برای کاربر

دایورت رایگان و نامحدود تماس به راحتی و بر روی شماره‌‌های موبایل و ثابت شما

امکان ارسال و دریافت فکس اینترنتی برای کاربر

برقراری تماس دو طرفه برای کاربران 

تعریف پیام خوش آمدگویی با صدای کامپیوتر و صدای خودتان با توجه به سلیقه شخصی شما

امکان هدایت تماس‌ها به صندوق صوتی شما 

امکان مشاهده گزارش تماس‌ها و ساخت لیست تماس برای کاربران 

داشتن یک دفتر کار همراه برای کسب و کار شما

بدون نیاز به اینترنت

چرا باید از شماره تلفن ثابت ابری استفاده کنیم؟

وقتی که شما سعی دارید از سمت کسی که در دفتر کار خود حضورر ندارد پاسخی دریافت کنید استفاده از سیستم مبتنی بر ابر بهترین ایده برای حل مشکل کسب و کار شما است. به طور کلی در عصر تکنولوژی، مشتریان از کسب‌وکارها انتظار دارند که در هرساعت از شبانه‌روز با استفاده از هر کانال ارتباطی پاسخگو و حل کننده‌ی مشکلات آن‌ها باشد. وقتی کسب‌وکار شما از سرویس تلفن ابری استفاده می‌کند، سرویس تلفن یکپارچه خواهد شد و از هرجایی دسترسی به کارمندان قابل پیگیری و میسر است. در واقع با سرویس تلفن سازمانی ابری دیگر لازم نیست کارمندان همیشه پشت میز خود باشند. بنابراین میزان قابل‌توجهی از تعداد تماس‌های از دست رفته کاهش پیدا می‌کند، بهره‌وری افزایش و خدمات مشتری مداری کسب و کار شما به راحتی بهبود می‌یابد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای شرکت‌های بی‌شماری، سیستم تلفن تنها راه ارتباط با مشتریان است. با راه‌اندازی سرویس‌‌های سنتی تلفن در محل دفترکار شما، درصورت عدم حضور کارمندان در محل، بهره‌وری و فروش را از دست خواهید داد زیرا راه ارتباط با مشتری قطع می‌شود. زمانی که از شماره تلفن ثابت ابری استفاده می کنید، می‌توانید از هر جا به سیستم تلفن دسترسی کامل داشته باشید و درنتیجه هرگز تماسی را از دست نخواهید داد.

چرا شماره تلفن ثابت ابری 

در حال حاضر ارائه خدمات تلفنی دیگر از انحصار مستقیم مخابرات خارج شده است و شرکت های ارائه دهنده اینترنتنیز وارد حوزه ارائه خدمات تلفنی شده اند. در واقع شما دیگر برای داشتن خط تلفن ثابت نیازی به سیم کشی و ملزومات فیزیکی ندارید و میتوانید بر بستر اینترنت (ابری) به راحتی برای خود خط تلفن ثابت داشته باشید . توجه داشته باشید که قیمت گذاری خط ثابت ابری و هزینه مکالمات شما ارتباط مستقیم به مخابرات ندارد و امکانات منحصر به فردی را روی این خط تلفن میتوان پیاده سازی کرد.

خرید تلفن ثابت ابری از پیش شماره استان دلخواه شما

از مزایای ویژه شماره تلفن ثابت ابری این است که شما بدون توجه به شهر محل سکونت خود، میتوانید شماره تلفن ثابت ابری از پیش شماره هر شهر دلخواه دیگری را ثبت نام و تهیه کنید. این قابلیت برای کسانیکه کسب و کارشان در شهرستان است ولی مایلند خود را بعنوان یک کسب و کار در پایتخت نشان دهند بسیار کاربردی است و شما براحتی میتوانند خط تلفن ثابت با کد 021 را برای کسب و کار خود تهیه کنید.

 

قابلیت ها و امکانات شماره تلفن ثابت ابری:

 

امکانات شماره تلفن ثابت ابری

  1. منوی صوتییا همان پیام صوتی خوشامدگویی از امکانات جذاب شماره تلفن ثابت ابری است. زمانیکه با تلفن ابری شما تماس گرفته می شود این صوت پخش خواهد شد که معمولا معرفی شرکت، اعلام منوها و شماره های داخلی مختلف است و مخاطب با وارد کردن اعداد 1 الی 9 یا هر داخلی دیگر به بخش مربوطه به راحتی دایورت می گردد.
  2. دارا بودن داخلی های مختلف: شما میتوانید داخلی های مختلف را به راحتی با اعداد سه رقمی مانند داخلی 101 و 102 و … تعریف کنید و هر داخلی شما به شماره تلفن واقعی (تلفن ثابت و یا موبایل و یا حتی تلفن ابری دیگر) دلخواه دایورت می شود.
  3. ارائه صف تماس و صف انتظار برای مخاطبان شما : شما میتوانید چندین صف تماس سه لایه برای تماسهای خود تعریف کنید. به این ترتیب که اگر کسی داخلی 1 را انتخاب کرد و تا 30 ثانیه تلفن او پاسخ داده نشد به داخلی کارمند دوم دایورت می شود و اگر دومی هم پاسخ نداد به سومی دایورت می گردد. در این مدت انتظار برای نوبت مخاطب شما هم به وی اعلام میشود که چندمین نفر در صف انتظار است.

 

  1. برقراری تماس خروجی برای کاربران: در سرویس تلفن ثابت ابری علاوه بر تماس ورودی، قابلیت تماس خروجی نیز برای کاربران عزیز فراهم شده است. یعنی شما میتوانید با شماره ابری خود با هر شماره تلفن واقعی دیگر تماس بگیرید.
  2. ارائه گزارشات تماس برای شما: گزارش تمامی تماس های در پنل شما به راحتی و در هر زمان قابل مشاهده و بررسی است.
  3. امکان ارسال و دریافت فکس برای کاربران: شماره تلفن ثابت ابری علاوه بر امکانات تماس و مکالمه، امکان ارسال فکس را نیز دارد و شما میتوانید با شماره تلفن ابری خود اقدام به ارسال و حتی دریافت فکس کنید.

 

امکانات شماره تلفن ثابت ابری

 

نکات مربوط به شماره ثابت ابری 

در این مقاله تمامی نکات مربوط به شماره ثابت ابری را برای شما عزیزان ارائه کردیم. توصیه ما به شما استفاده از شماره ثابت ابری با توجه به نیازها و اولویت شماست. شماره تلفن ثابت ابری با توجه به مزایای زیادی که دارد می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه های کابل کشی سیم های تلفن مخابرات و خرید خطوط شهری 8 رقمی، امکانات فوق العاده ای را برای شما به عنوان کاربران خط ثابت تلفن اینترنتی فراهم آورد. همچنین امکانات ویژه ای مانند ضبط مکالمه، تعریف نامحدود داخلی، کنفرانس و صدها قابلیت دیگر را برای شما به ارمغان می آورد. اگر تجربه استفاده از شماره تلفن ثابت اینترنتی را دارید، با ما و دیگر کاربران عزیز این تجربه را به اشتراک بگذارید. بی‌صبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم. آیا می دانستید با جایگزین شدن فناوری eSIM به جای سیم کارت های سنتی، در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. در نوشته های گذشته به بررسی دقیق فناوری سیم کارت الکترونیکی پرداخته ایم.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست